Naar aanleiding van .plan: Stemmen op deals en maximale wijzigtijd forum - Development-iteratie #269, dacht ik om hier beter even een topic over te beginnen.
Ik begrijp dat jullie niet willen dat er post geleegd worden. En dat is meestal om 1-day-flies tegen te gaan. Maar er zijn hier legio van pareltjes van topics waaruit de OP eigenlijk uit meerdere startposts bestaat, soms 2 of 3 berichten onder elkaar. Zoals bij mijn eigen topic, Het grote Enphase topic, heeft 3 'startposts' die ik ook nog regelmatig bewerk. Ik zou het echt vervelend vinden als ik post 2 en 3 niet meer kan bewerken. Zou ik eigenlijk alles in 1 post moeten gaan zetten, maar voor het bewerken / updaten is dat niet zo fijn omdat de OP al zo lang is.
Kan dit niet op een andere manier opgelost worden? Bijvoorbeeld door te kijken naar karma? Boven X-aantal karmapunten kan je altijd je post wijzigen. Want over het algemeen zullen dat dus tweakers zijn met een reputatie en die niet zo maar hun posts gaan leegmaken.
Zoals ik al noemde in de comments;Daarom gaan we een belangrijke verandering doorvoeren die we bij reacties op de frontpage al sinds de begindagen hanteren. Vanaf 2 oktober kunnen berichten die op het forum zijn geplaatst, tot maximaal 48 uur na publicatie worden bewerkt. Na deze periode wordt bewerken niet meer toegestaan. Deze regel zal van toepassing zijn op alle berichten in het forum, ongeacht wanneer ze zijn geplaatst. Er zal een uitzondering gelden voor topicstarts. Topicstarters behouden de mogelijkheid om hun eerste bericht te bewerken, zodat ze relevante informatie kunnen blijven toevoegen en updaten.
Ik begrijp dat jullie niet willen dat er post geleegd worden. En dat is meestal om 1-day-flies tegen te gaan. Maar er zijn hier legio van pareltjes van topics waaruit de OP eigenlijk uit meerdere startposts bestaat, soms 2 of 3 berichten onder elkaar. Zoals bij mijn eigen topic, Het grote Enphase topic, heeft 3 'startposts' die ik ook nog regelmatig bewerk. Ik zou het echt vervelend vinden als ik post 2 en 3 niet meer kan bewerken. Zou ik eigenlijk alles in 1 post moeten gaan zetten, maar voor het bewerken / updaten is dat niet zo fijn omdat de OP al zo lang is.
Kan dit niet op een andere manier opgelost worden? Bijvoorbeeld door te kijken naar karma? Boven X-aantal karmapunten kan je altijd je post wijzigen. Want over het algemeen zullen dat dus tweakers zijn met een reputatie en die niet zo maar hun posts gaan leegmaken.
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023