Thanks voor de nieuwe PinemHi update @Dna Disturber Gelijk even installeren vanavond!
Iedereen ook namens mij een gezond en flipperrijk 2026!
Iedereen ook namens mij een gezond en flipperrijk 2026!
Deze is inmiddels released. Inderdaad één van de beste VPX originals.LordTheRon schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 23:38:
Er komt ook nog een update aan voor Darkest Dungeon. Een geweldige original.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
@LordTheRonLordTheRon schreef op maandag 5 januari 2026 @ 23:39:
@Dna Disturber Ik krijg met versie 3.6.7 bv bij No Good Gofers niet eerst het leaderboard met de highsocres te zien, maar de hole in one champion. Hoe kan ik dat aanpassen?
[Afbeelding]
Mijn pinball cabinet : My Virtual Pinball Cabinet build
[ Voor 11% gewijzigd door ThijsWTF op 19-01-2026 09:53 ]
Is het ook wel eens beter geweest? En zo ja, is er recentelijk wat veranderd aan je systeem qua drivers en/of windows updates?ThijsWTF schreef op maandag 19 januari 2026 @ 09:41:
Ik heb micro stutters in mijn kast. Ik draai een RTX 3080 en Ryzen 7 3700x. B2S draait als .exe, settings staan op low. Het valt me op dat het vooral bij VPW tafels gebeurd. Bij Big Bang Bar draait de tafel eerst zonder problemen met FPS tussen 200 en 300 maar na enkele minuten begint de bal te stotteren. Speelveld is een 4k 240hz scher,. Backglass 1080p 60hz, DMD 1080p 60hz.
In de framerate graph zie ik enorme spikes.
Nogal frustrerend dat je met toch wel high-end hardware en hoge fps, je alsnog te maken hebt met lag
Iemand een tip? Is de 3700x niet krachtig genoeg?
1
2
| Reported CPU speed (WMI): 360 MHz Reported CPU speed (registry): 3593 MHz |
1
2
3
4
| AMD Cool’n’Quiet -> Disabled Global C-State Control -> Disabled Power Supply Idle Control -> Typical Current Idle CPPC -> Disabled |
[ Voor 3% gewijzigd door ThijsWTF op 19-01-2026 13:08 ]
1
2
3
| plugin.0.path = pin2color.dll plugin.0.path64 = pin2color64.dll plugin.0.passthrough = true |
[ Voor 19% gewijzigd door MikeDASpike op 23-01-2026 07:34 ]
Ik gebruik Baller Installer niet. Gewoon ouderwets updaten, zoals ik al jaren doe (ja, ik heb een eigen updater gemaakt, maar met Baller en VPinstudio zag ik geen reden om deze door te ontwikkelen).PatrickC schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 08:24:
Dankjewel @MikeDASpike voor deze uitgebreide instructie. Ik zag bij de nieuwe color roms met de cROMc extensie al p dat deze nieuwe versie van DMDext en VPinMAME nodig was, maar nog niet aangedurfd om deze ook te updaten op mijn systeem. Aan jouw instructie zie ik dat alleen de dll files nodig zijn en setup.exe en setup64.exe voor VPinMAME, dus geen gedoe met allerlei ini en config files. Dus … even de files die ik overschrijf backup-pen en dan de update uitvoeren. Ik update normal via de auto update van de BallerInstaller installatie, welke automatisch backups maakt van bestanden die worden overschreven, maar in deze auto update zitten deze nieuwe versies nog niet in.
Ja, die oude hack van Freezy, waar Lucky niet blij mee was.GeleFles schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 10:03:
Ik had op mijn systeem de updates laten doen door vpinstudio, dat ging bijna zonder problemen. De 'oude' pac files werkte ineens niet meer. Ik moest daarvoor nog even een key in de ini file toevoegen.
in dmddevice.ini:
vni.key = f0ad135937ffa111c60b24d88ebb2e59
[ Voor 5% gewijzigd door MikeDASpike op 23-01-2026 18:43 ]
Updates gedaan en vooralsnog lijkt alles nog te werken, ook de nieuwe cROMc files.MikeDASpike schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 13:37:
Ik gebruik Baller Installer niet. Gewoon ouderwets updaten, zoals ik al jaren doe (ja, ik heb een eigen updater gemaakt, maar met Baller en VPinstudio zag ik geen reden om deze door te ontwikkelen).
Vergeet niet de dmddevice.ini aan te passen voor de nieuwe PAC-bestanden (add-on gedeelte).
Ik heb er niet veel mee getest, nadat ik via vpinstudio alles had geupdate, merkte ik op een tafel (waar een pac file op gekoppeld stond) ik ineens een 4-kleuren dmd had. Een snelle Google actie leidde me naar die key en die was inderdaad leeg in mijn config file.MikeDASpike schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 13:37:
Edit2: @GeleFles, is die vni key nog nodig als je Lucky's nieuwe DLL's gebruikt en ze als addon hebt ingesteld? Bij mij stond de key nog in m'n .ini, maar ik vraag me af of de nieuwe dll dat ook niet opvangt.
Werkt de nieuwe sopranos pac file bij jouw ? Die zou volgens mij met de nieuwste encryptie gemaakt zijn.GeleFles schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 22:41:
[...]
Ik heb er niet veel mee getest, nadat ik via vpinstudio alles had geupdate, merkte ik op een tafel (waar een pac file op gekoppeld stond) ik ineens een 4-kleuren dmd had. Een snelle Google actie leidde me naar die key en die was inderdaad leeg in mijn config file.
Een andere tafel die al wel een cromc file had, werkte wel, dus ik ga er even van uit dat alles correct geladen is…
Voor mijn cabinet heb ik zelf een design gemaakt omdat deze niet de standaard afmetingen heeft. In photoshop (illustrator was achteraf beter geweest) de afmetingen van de kast opgenomen, en daar zelf het design in gemaakt.ThijsWTF schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 11:41:
Ik zou heel graag de Big Bang Bar decals op mijn widebody virtuele Pinball plaatsen. Het probleem is dat de decals zoals die worden aangeboden door pinballdecals.eu (waarschijnlijk?) niet passen op een widebody. Iemand tips?
[ Voor 3% gewijzigd door GeleFles op 28-01-2026 14:09 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Dna Disturber op 31-01-2026 17:24 ]
Nice ! Ben benieuwd hoe je dit op een real DMD krijgt.Dna Disturber schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:20:
[Video]
Binnenkort verkrijgbaar
In de nieuwe versie van pinemhi
Je leaderboard hiscores in je frontend....(je kan zelf de plaats bepalen via je frontend , topper, dmd of custom)
ga je voor je eigen beste scores, of die van je jezelf en je vrienden of gewoon de beste scores of je badges
Maar je kan ook kiezen voor local , de echte hiscore lijst van de kast (gewone pinemhi output)
Leuk, wist niet dat dit er was, en zelfs de leaderboard erin lees ik. Scutters is goed bezig geweest.MikeDASpike schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 19:15:
[...]
Nice ! Ben benieuwd hoe je dit op een real DMD krijgt.
En trouwens ... mijn goeie vriend scutters heeft al jaren voor PinballX een plugin gemaakt waar de scores ook getoont kunnen worden
https://forums.gameex.com...ballx-statistics-display/
Ik weet dat pinballx niet gebruikt wordt bij het grote publiek, maar het bestaat (en werkt) nog steeds
En dan op te roepen met een toetsencombinatie op die plek?Dna Disturber schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:20:
[Video]
Binnenkort verkrijgbaar
Je leaderboard hiscores in je frontend....(je kan zelf de plaats bepalen via je frontend , topper, dmd of custom)
ga je voor je eigen beste scores, of die van je jezelf en je vrienden of gewoon de beste scores of je badges
Maar je kan ook kiezen voor local , de echte hiscore lijst van de kast (gewone pinemhi output)
[ Voor 9% gewijzigd door Thrace Grumble op 31-01-2026 20:51 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Oh jammer.Dna Disturber schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 19:43:
[...]
Leuk, wist niet dat dit er was, en zelfs de leaderboard erin lees ik. Scutters is goed bezig geweest.![]()
Ziet er zeer mooi uit met de dmd looks....
Jullie zijn elke keer al een stuk verder met de plugin's (ook voor de weekly challenges te startenen met golf met een aparte backglass )![]()
Bij mij zijn het gewoon png's , dus real DMD zal denk ik niet werken
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk over die score (goed bezig) maar natuurlijk ook over dat het misschien niet helemaal tof is om dat te doen gezien je hersenbeschadiging.MikeDASpike schreef op zondag 1 februari 2026 @ 07:55:
[...]
Oh jammer.
maar goed bezig.
over goed bezig gesproken :
12.530.280 Monopoly dna-disturber monopoly 2026-01-31 18:23:54
moest je nu net boven iemand komen met een hersen beschadiging?
🤣🤣🤣Dna Disturber schreef op zondag 1 februari 2026 @ 10:39:
[...]
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk over die score (goed bezig) maar natuurlijk ook over dat het misschien niet helemaal tof is om dat te doen gezien je hersenbeschadiging.
Dus heb besloten mijn score van 12M weg te halen.......
...........
...........NOT
![]()
Dit wordt echt een topkast! Zo gaaf om die originals te zien die ze ook als echte kast willen uitbrengen. Dark Chaos was een mooi voorbeeld, maar deze ziet er zoooo goed uit. Hopelijk duurt het niet al te lang meer voor hij uitkomt.PatrickC schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 14:34:
Dit ziet er echt geweldig uit.. nu nog wachten op de release…
[YouTube: When is The Matrix Pinball??]
Nice! Altijd fijn om weer nieuwe features te zien in PinemHi!Dna Disturber schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 17:20:
[Video]
Binnenkort verkrijgbaar
/f/image/C6rNUl8cBrlTSpANiC7mnAF5.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 14% gewijzigd door PatrickC op 06-02-2026 19:25 ]
Dat zijn geen malse scores zeg!PatrickC schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 19:24:
Er is een nieuwe Tiger Woods in town zag ik. Derek McEachern heeft zich helemaal op het golfen gestort. -60, -100, -30 de laatste 3 weken en voor deze week zelfs -10 (@Dna Disturber is nu Joop met een mooie -60). Dat laat zelfs voormalig golf-koning @sahinasappelsap eruit zien als Joost Luiten!Maar deze amateur golfer gaat zich hier niet aan wagen. Die tijd stop ik dan wel in de 5-Minute.
@PatrickC Dat had ik dan weer liever niet gehad, nu ben ik de Joop op 2 challengesPatrickC schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 19:24:
Er is een nieuwe Tiger Woods in town zag ik. Derek McEachern heeft zich helemaal op het golfen gestort. -60, -100, -30 de laatste 3 weken en voor deze week zelfs -10 (@Dna Disturber is nu Joop met een mooie -60). Dat laat zelfs voormalig golf-koning @sahinasappelsap eruit zien als Joost Luiten!Maar deze amateur golfer gaat zich hier niet aan wagen. Die tijd stop ik dan wel in de 5-Minute.
[ Voor 16% gewijzigd door Dna Disturber op 06-02-2026 21:01 ]
Hmmm dat ziet er niet helemaal goed uit inderdaad.....en je hebt nog wel een special badge gehaaldThijsWTF schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 23:05:
[Afbeelding]
Dit lijkt me niet helemaal correct...
Ik sta overigens 9e op de BBB leaderbord. Wordt ie weinig gespeeld of ben ik nou zo goed? Ik heb overigens vooral mazzel gehad want ben daarna nooit meer in de buurt gekomen van die score. Geen idee hoe ik dat geflikt heb
:strip_exif()/f/image/UcMAGJpMBm0OaCTnHtb2lGz9.png?f=user_large)
[ Voor 15% gewijzigd door Dna Disturber op 08-02-2026 12:51 ]
Dan leef ik ook onder die steen, want het zegt mij ook niets. Badges in VPX?MikeDASpike schreef op zondag 8 februari 2026 @ 18:49:
Misschien een domme vraag, maar is dat in de front-end, of in-game?
Lijkt me wel leuk om dit in de front-end ook te zien. Of leef ik weer eens te lang onder een steen dat ik het niet weet?
Weet niet precies wat je bedoeld met front-end VS in-game? (dat is toch beide een frontend?). Dit is in ieder geval in de VPX tafel op mijn backglass. Je kan het zo instellen dat hij door de verschillende pagina's van het scoreboard rouleert (of een paar keer de hot key gebruiken, L geloof ik).MikeDASpike schreef op zondag 8 februari 2026 @ 18:49:
Lijkt me wel leuk om dit in de front-end ook te zien. Of leef ik weer eens te lang onder een steen dat ik het niet weet?
Dna Disturber schreef op zondag 8 februari 2026 @ 12:09:
[...]
Hmmm dat ziet er niet helemaal goed uit inderdaad.....en je hebt nog wel een special badge gehaald
Normaal gesproken zou ik zeggen dat je een plaatje mist....Ik heb nog even gekeken maar die zit wel in de release
Goed dat je t even meldt.
Ik zie nu dat het pad misschien niet helemaal goed is in de foto.
Ik kan het net niet helemaal goed zien wat er staat.
Het gaat dan om het stukje tekst voor 6.png
Volgens mij staat er geen Big Bang Bar , voor Bang lijkt er iets anders te staan.
Als je anders even zou willen typen wat er staat dan kan ik misschien ontdekken waarom het komt.
Ik zal even bij mij ook even testen of het er zo uitkomt.
:strip_exif()/f/image/oDnA65bgFQeVKND4YB10KaRw.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is in-game....In de frontend ben ik mee bezig (nog te releasen versie) maar helaas lukt t me nog niet om de png's transparant te maken middels gdip, dus is dan met een background (je kan wel zelf de kleur kiezen)MikeDASpike schreef op zondag 8 februari 2026 @ 18:49:
Waaatttttttt... dat meen je niet....zit er al jaren in johPatrickC schreef op zondag 8 februari 2026 @ 19:03:
[...]
Dan leef ik ook onder die steen, want het zegt mij ook niets. Badges in VPX?
Hmmm heel vreemd....het lijkt wel of het woordje "Big" veranderd wordt door i en dan inderdaad een vage glyph (heb ingezoomd en t lijkt geen normale n inderdaad)ThijsWTF schreef op zondag 8 februari 2026 @ 20:10:
[...]
[Afbeelding]
Er lijkt iets te staan als:
.\PINemHiLeaderBoard\InBangBar\6.png
Ik ben niet helemaal zeker of het een "normale" n is of een soort vage glyph.
Ik heb PINemHi via VPin Studio geïnstalleerd, dus misschien is daar iets fout gegaan?
Waar zie je die dan? Ik speel met name in VR…Dna Disturber schreef op zondag 8 februari 2026 @ 21:34:
[...]
Waaatttttttt... dat meen je niet....zit er al jaren in joh![]()
wel alleen tijdens een spelletje
Ja dan klopt het wel... dan zie je natuurlijk niets van de scores (personal best,friends, best en badges)PatrickC schreef op zondag 8 februari 2026 @ 21:44:
[...]
Waar zie je die dan? Ik speel met name in VR…
[ Voor 21% gewijzigd door Dna Disturber op 08-02-2026 21:50 ]
Op andere tafels nog geen speciale scores/badges gehaald. Je zou me er eentje kunnen geven op Fish Tales zodat ik het kan checken.Dna Disturber schreef op zondag 8 februari 2026 @ 21:44:
[...]
Hmmm heel vreemd....het lijkt wel of het woordje "Big" veranderd wordt door i en dan inderdaad een vage glyph (heb ingezoomd en t lijkt geen normale n inderdaad)
Ik heb nog even op mn cab gekeken (zit vpin studio op )....maar daar verschijnt ie bij mij ook gewoon
Heb je nog andere special scores gehaald op andere tafels en zijn die wel gewoon zichtbaar?
Gaat dan niet om de 1e vijf badges, want die zijn allemaal gericht op de gewone scores en ook niet de laatste 3 want die gaan over games played
Ben benieuwd of die namelijk wel werken, ik kan om het te testen als je er geen één hebt gehaald (behalve BBB) je er tijdelijk eentje geven.
Heb je misschien een of ander script lopen dat iets aanpast mbt tekst ofzo?
Ik heb je er een aantal gegeven op fish tales, ben benieuwd of je ze te zien krijgt.ThijsWTF schreef op zondag 8 februari 2026 @ 21:54:
[...]
Op andere tafels nog geen speciale scores/badges gehaald. Je zou me er eentje kunnen geven op Fish Tales zodat ik het kan checken.
Verder geen gekke scripts lopen.
Ik zie dat VPin Studio in versie 4.6.2 een bug rondom de locale heeft gefixt die invloed had op PINemHi, maar ik heb de badge gehaald op 04/02 en toen was versie 4.6.3 al beschikbaar. Ik weet alleen niet meer of ik direct geüpdatet heb of dat ik gewacht heb. Misschien heeft het daar mee te maken?
[ Voor 3% gewijzigd door Dna Disturber op 08-02-2026 22:19 ]
In Fish Tales zag ik de badges wel. Ik heb PINemHi geüpdatet en nu werkt de Big Bang Bar weerDna Disturber schreef op zondag 8 februari 2026 @ 22:14:
[...]
Ik heb je er een aantal gegeven op fish tales, ben benieuwd of je ze te zien krijgt.
En uiteraard bedankt voor het willen testen
Denk niet dat het de locale bug was...het wordt namelijk nergens opgeslagen. Aan de hand van de rom naam wordt in de database de naam erbij gezocht en die wordt gebruikt voor het pad (wordt gedaan als je de game start en de rom wordt gedetecteerd)
Wel een hele vreemde deze , heb deze nog niet voorbij zien komen.
Je zou misschien als last resort de nieuwe versie van pinemhi kunnen downlaoden en dan alleen pinemhi_leaderboard.exe en de pinemhi_rom_monitor kunnen vervangen (de rest hoeft dan niet) , maar liefst pas na de test![]()
Mocht je vpin studio's pinemhi gebruiken (en zelf niet vanaf pinemhi.om de nieuwe versie hebben opgehaald) dan loop je ook volgens mij een paar versies achter trouwens
Dan is het misschien handig om alles te vervangen behalve je pinemhi.ini
Front end is je programma die de tafels presenteerd om daarna de game (emulator) op te starten.ThijsWTF schreef op zondag 8 februari 2026 @ 19:45:
[...]
Weet niet precies wat je bedoeld met front-end VS in-game? (dat is toch beide een frontend?). Dit is in ieder geval in de VPX tafel op mijn backglass. Je kan het zo instellen dat hij door de verschillende pagina's van het scoreboard rouleert (of een paar keer de hot key gebruiken, L geloof ik).
Dat is niet eens zo gek idee en nog mogenlijk ook !Dna Disturber schreef op zondag 8 februari 2026 @ 21:47:
[...]
Ja dan klopt het wel... dan zie je natuurlijk niets van de scores (personal best,friends, best en badges)
Ik vind eigenlijk wel dat @MikeDASpike een poster zou moeten maken die in de VR-rooms komt te hangen met daarop de scores en/of badges haha
graag gedaan, blij dat het is gefixedThijsWTF schreef op zondag 8 februari 2026 @ 22:48:
[...]
In Fish Tales zag ik de badges wel. Ik heb PINemHi geüpdatet en nu werkt de Big Bang Bar weer.
Thanks voor de hulp! (en je mag de Fish Tales badges weer resetten voor me)
Haha zou leuk zijn als t lukt met zo'n posterMikeDASpike schreef op maandag 9 februari 2026 @ 06:59:
[...]
Dat is niet eens zo gek idee en nog mogenlijk ook !
Maar moet het wel standaard zijn, zodat we het bij elke VR kast zouden kunnen injecteren. Alleen vpx kan geen externe images laten zien. Maar vind het geen dwaas idee
[ Voor 8% gewijzigd door Dna Disturber op 09-02-2026 18:10 ]
[ Voor 32% gewijzigd door MikeDASpike op 09-02-2026 19:13 ]
@MikeDASpike Goed bezig !!!MikeDASpike schreef op maandag 9 februari 2026 @ 19:09:
Edit:ik had een heel verhaal gepost met een dank aan @Dna Disturber . Maar blijkbaar niet verstuurd.
In het kort. Dank voor de fantastische uitleg.
Ik ga kijken of ik een plugin kan maken die in PinballX de badges toont als je door de tafels scrolt. Dan met Scutters zijn plugin netjes de scores erbij.
Ook zal ik kijken of we de scores op 1 of andere manier in VR kunnen krijgen.
Btw. Vandaag een paar potjes van 5 min gespeeld, maar die kast is echt niet leuk als je snel overprikkeld raakt!
Gelukkig wel net boven ALE-54 gekomen (ging mij beter af dan vorige week, waar ik steeds onder de nummer 1 uitkwam). Ik vermoed wel dat ALE-54 mij nog van de 1ste plek afstoot en dat het een gevalletje PatrickC wordt. Of hoe noemden we dat ook alweer? De Joop (of klinkt PatrickC beter)?
Knappe score Mike! En uit respect voor de grote Joop Zoetemelk… 2e worden blijft de Joop!MikeDASpike schreef op maandag 9 februari 2026 @ 19:09:
Btw. Vandaag een paar potjes van 5 min gespeeld, maar die kast is echt niet leuk als je snel overprikkeld raakt!
Gelukkig wel net boven ALE-54 gekomen (ging mij beter af dan vorige week, waar ik steeds onder de nummer 1 uitkwam). Ik vermoed wel dat ALE-54 mij nog van de 1ste plek afstoot en dat het een gevalletje PatrickC wordt. Of hoe noemden we dat ook alweer? De Joop (of klinkt PatrickC beter)?
/f/image/R60Hz6bC2aSapmYDS2V1qySR.png?f=fotoalbum_large)
Dan moeten de badges als bestand bij de tafel opgenomen worden. Helaas kun je geen bestanden buiten het VPX-bestand importeren om te laten tonen. De VBS-code kan wel gebruikt worden om de scores/badges uit te lezen en te gebruiken. Ik heb nog een update liggen voor de B&B-kast en misschien dat ik daar voor de Pinemhi-gebruikers een scorebord of iets dergelijks toevoeg. Moet ik nog even over nadenken. Eerst wat andere site projectjes afronden.PatrickC schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 08:57:
Gisteren even de badges uitgeprobeerd in pinemhi. Ziet er leuk uit @Dna Disturber . Zou inderdaad wel leuk zijn om ze op een of andere manier zichtbaar te maken in VR.
Hoi @ThijsWTF ,ThijsWTF schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 13:25:
Is er ergens een uitleg hoe PINemHi precies werkt qua challenges, kiddie challenge, weekly challenges, etc?
Op de website zie ik alleen de scoreboards maar geen uitleg hoe de challenges in elkaar steken.
Ja je moet eerst de challenge Attack from Mars halen om naar de volgende te gaan.ThijsWTF schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 13:55:
Top, dat verhelderd al een boel!
Wat betreft de normale challenges: moet je eerst de challenge op Attack From Mars afronden voordat je door kan naar de volgende tafel? Is er ergens te zien welke tafels dat zijn? Dan maak ik daar alvast een playlist van
Ja klopt, de badges zijn alleen op je kast/pc te zien nuPatrickC schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 14:08:
@Dna Disturber Dat pinemhi ook badges heeft zie je nergens staan op de pinemhi website. Het is hier wel vaker voorbij gekomen (maar gemist door mij) en in de guide die @MikeDASpike ooit heeft gemaakt worden ze wel genoemd, maar die guide is inmiddels wel behoorlijk verouderd. Daar staat ook dat je je badges op de pinemhi website zou kunnen bekijken, maar die optie is er niet meer?
@ThijsWTF Ja , je krijgt een zinnetje te horen...mag je ook zelf nationaliteit van kiezen.ThijsWTF schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 14:29:
Cool. Ik vermaak me goed met de challenges van PINemHi. Op Attack From Mars 6.9 miljard gehaald![]()
Krijg ik iets van feedback dat de 5 minuten timer is gestart? Ik heb de key ingedrukt maar weet niet of ie daadwerkelijk actief is geweest..
[ Voor 9% gewijzigd door Dna Disturber op 14-02-2026 18:35 ]
Nee, is niet mogenlijk, dan zou je buiten de challange tijd toch een score kunnen halen en daarna submittsn.Thrace Grumble schreef op zondag 15 februari 2026 @ 17:43:
Kan ik achteraf een score uploaden naar PinEmhi? Ik had ene heel goede run, maar de monitor en challenge niet aan staan
[Afbeelding]
oh, leuk zeg....ben benieuwd naar het resultaatThijsWTF schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 15:58:
Vandaag mijn Tukkari flat pack ontvangen. Komende dagen mijn 32 inch VPin ombouwen naar een 42 inch!![]()
De widebody met de guard rails voor de flipper en magna save knoppen. De artwork wordt door een ander in Amerika gedrukt omdat Tukkari geen Big Bang Bar decals had.Dna Disturber schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 16:29:
[...]
oh, leuk zeg....ben benieuwd naar het resultaat![]()
welke flat pack heb je genomen (en eventuele extra's en artwork) ?
Gaaf projectje. Ja, ik ben ook benieuwd naar het eind resultaat.ThijsWTF schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 16:33:
[...]
De widebody met de guard rails voor de flipper en magna save knoppen. De artwork wordt door een ander in Amerika gedrukt omdat Tukkari geen Big Bang Bar decals had.
:strip_exif()/f/image/8JpeYB7HRv2eAACs2T3eFZ3Z.jpg?f=fotoalbum_large)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq