Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Woodsy schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 09:53:
Kan iemand vertellen hoe toegankelijk de game inmiddels is t.o.v. de launch? Ik begreep uit de diverse reviews en patch-notes dat er wijzigingen zijn doorgevoerd, o.a. aan het dodge-window en health van bosses. De demo vond ik eigenlijk te pittig. Zeker bij de grotere (mini-)bosses. Tegelijk is het wel een game die me erg aanspreekt. Ik heb platinum-trophy's voor Elden Ring en Demon's Souls. Ook Dark Souls 3 en de nieuwe Lords of the Fallen heb ik meerdere malen uitgespeeld. Vaak met een dexterity build, die o.b.v. de mening van sommige reviewers minder toegankelijk lijkt in Lies of P. Strength is echt niets voor mij... Bloodborne en Sekiro heb ik nooit gespeeld, omdat ik liever dodge dan (perfect) parry.
Ik ben ook slecht in parry en dodge me ook een ongeluk. Maar het spel is echt wel te goed te vergelijken met Elden Ring en souls vind ik. Ik ben het spel begonnen (en tot over de helft gespeeld) met het standaard zwaard. Dan moet je het helemaal van beweeglijkheid hebben. Ondanks dat het niet helemaal mijn ding is ben ik nu dus overgestapt op vrijwel maximale damage. Dan gaat het (zeker bij bosses) tenminste wat sneller. Ik probeer gewoon zo snel zo hard te slaan dat je de mobs staggert, block gebruik zelden. Daar ben ik gewoon niet goed genoeg voor.

Maar zelfs met mijn matige skills heb ik nog geen 1 bos gehad waar ik vaker dan 5x dood ben gegaan.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:33
Dank @spaceboy en @Vinnocchio. Het was echt een fantastische game en inderdaad prima te doen. Zonde dat ik deze parel zo lang heb laten liggen door de reviews en berichtgeving over de moeilijkheid van de game.

Waar ik echt begon te worstelen was NG++. De health van sommige vijanden is dan echt te hoog, terwijl je zelf binnen 1-2 hits dood bent. Uiteindelijk de platinum ook gehaald, maar niet van harte. Je moet door op NG+ voor sommige trophy’s. Eerste play through was 20 uur, tweede 12-13 uur en de laatste echt een boss-run in 8-9 uur. Ben er nu wel even klaar mee… wel kijk ik uit naar de DLC.

Voor de twijfelaars: gewoon doen! Nieuwe wapen uit Wo Long helpt ook.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6LHBPYveYG33G4H-T-usU2fswNs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Nds78UHXPHkchsuHgPLTupo8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
Woodsy schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 13:58:
Dank @spaceboy en @Vinnocchio. Het was echt een fantastische game en inderdaad prima te doen. Zonde dat ik deze parel zo lang heb laten liggen door de reviews en berichtgeving over de moeilijkheid van de game.

Waar ik echt begon te worstelen was NG++. De health van sommige vijanden is dan echt te hoog, terwijl je zelf binnen 1-2 hits dood bent. Uiteindelijk de platinum ook gehaald, maar niet van harte. Je moet door op NG+ voor sommige trophy’s. Eerste play through was 20 uur, tweede 12-13 uur en de laatste echt een boss-run in 8-9 uur. Ben er nu wel even klaar mee… wel kijk ik uit naar de DLC.

Voor de twijfelaars: gewoon doen! Nieuwe wapen uit Wo Long helpt ook.

[Afbeelding]
Nog platinum ook! Petje af! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:28
Van het weekend dan eindelijk begonnen aan deze game, ook meteen mijn eerste soulslike game of hoe jullie het ook noemen.

Maar jeetje wat een lastige game, niet dat ik opgeef. Maar echt verder kom ik ook niet. 1 keer doodgaan en je moet terug naar het begin.

Soms lastig te vinden vinden wat je moet doen en waar je heen moet. Er is geen map ofzo?

Nu terecht gekomen bij die eerste baas, parade master. Damn wat een hell 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Topicstarter
G.Scholtens schreef op maandag 8 juli 2024 @ 08:36:
Van het weekend dan eindelijk begonnen aan deze game, ook meteen mijn eerste soulslike game of hoe jullie het ook noemen.

Maar jeetje wat een lastige game, niet dat ik opgeef. Maar echt verder kom ik ook niet. 1 keer doodgaan en je moet terug naar het begin.

Soms lastig te vinden vinden wat je moet doen en waar je heen moet. Er is geen map ofzo?

Yeah het is een bepaalde manier van spelen aanleren. Soulslike games speel je heel anders dan je normale spelletjes :P de combat is erg wennen en soms heel demotiverend in het begin. Maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het heel satisfying wanneer je dan een boss killt.

Volgens mij unlock je iets verder wel een map uit me hoofd.. kan ook zijn dat ik nu met een andere game in de war ben

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Heb de moet gelukkig ook nog niet opgegeven, maar ligt dus niet zozeer aan mij dat het heel anders spelen / moeilijker is dan andere games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15

Lies of P was niet mijn eerste soulslike, maar die vond ik wel lekker overzichtelijk. De levels zijn prima te doorgronden en inderdaad de game is pittig. Als je verder in de game bent, vind je parade master waarschijnlijk echt een eitje. Je moet er even achter komen wat het patroon is en waar hun zwakte ligt.
spoiler:
parade master is een robot, dus zwak tegen stroom. Zo hebben alle types vijanden hun zwakte
.

Parade master is vrij eenvoudig te parry'en. Helpt altijd goed om te staggeren en veel damage te doen.

Lies of P vond ik één van de beste soulslikes die ik gespeeld heb en ik denk wel de beste game van 2023.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Ik weet niet eens wat parry'en en staggeren is. Qua wapens heb ik alleen een groot zwaard en wat handzamer zwaardje. Ik heb al op de helft gehad qua damage, maar kom gewoon nog niet verder. Tijd zal het leren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
G.Scholtens schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 09:02:
Ik weet niet eens wat parry'en en staggeren is. Qua wapens heb ik alleen een groot zwaard en wat handzamer zwaardje. Ik heb al op de helft gehad qua damage, maar kom gewoon nog niet verder. Tijd zal het leren
Dat is als het goed is wel uitgelegd. Parry is het perfect timen van het blokken van een aanval. Als je dat een aantal keer doet zal de tegenstander uitgeput op de grond blijven liggen (stagger). Dan verschijnen er op een plek 3 rode strepen. Als je dan op een bepaalde aanval knop drukt (ik weet niet meer welke) doe je een speciale aanval die veel damage doet.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Ik heb hem inderdaad al eens zover gekregen dat hij helemaal rood werd, maar meestal viel hij dan bovenop me en kon ik alsnog niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
G.Scholtens schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 10:10:
Ik heb hem inderdaad al eens zover gekregen dat hij helemaal rood werd, maar meestal viel hij dan bovenop me en kon ik alsnog niks
Helemaal rood is een niet blokbare aanval (of die je perfect moet parry'en om geen damage te pakken) ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Hulleman op 09-07-2024 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Inmiddels weer wat verder gelukkig, nu bij Elysion Boulevard Entrance. Maar dit is gewoon niet leuk spelen, met pijn en moeite kom je op gegevens moment bij zo'n tussentijdse eindbaas. Ga je dood, kan je weer naar de vorige stargazer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
G.Scholtens schreef op maandag 15 juli 2024 @ 09:47:
Inmiddels weer wat verder gelukkig, nu bij Elysion Boulevard Entrance. Maar dit is gewoon niet leuk spelen, met pijn en moeite kom je op gegevens moment bij zo'n tussentijdse eindbaas. Ga je dood, kan je weer naar de vorige stargazer
Zo werkt dit concept. Wat ik me kan heugen heeft Lies of P altijd een stargazer dicht bij een baas. Ofwel het is geen baas, of je mist een stargazer.

Wat ik ook nog wel vergevingsgezind vond is dat je je verloren souls (ff de naam kwijt) voor de boss room weer op kan pikken als je bij een boss dood gaat. Bij de meeste soulslikes liggen ze in de bossroom op de plek waar je dood bent gegaan. Kans dat je ze dan daadwerkelijk kwijtraakt is veel kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Al even op YT gekeken en er zit inderdaad een stargazer in de buurt. Je moet alleen even de baas voorbij rennen en dan kom je hem tegen. Binnenkort even testen.

Er zijn inderdaad van die dingen vlakbij een baas, naam ook even kwijt. maar geen idee hoe die dingen werken. Heb ze wel een per ongeluk actief gezet, maar dan ga je zelf ook dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Topicstarter
G.Scholtens schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:41:
Al even op YT gekeken en er zit inderdaad een stargazer in de buurt. Je moet alleen even de baas voorbij rennen en dan kom je hem tegen. Binnenkort even testen.

Er zijn inderdaad van die dingen vlakbij een baas, naam ook even kwijt. maar geen idee hoe die dingen werken. Heb ze wel een per ongeluk actief gezet, maar dan ga je zelf ook dood
Je hebt in ieder geval doorzettings vermogen :D daar hou ik van haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Dat je ook wel nodig bij deze soort games, tussentijds wel andere game aan het spelen want was er wel klaar mee. Maar naar het zien van het filmpje komt er weer hoop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
G.Scholtens schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 09:18:
Dat je ook wel nodig bij deze soort games, tussentijds wel andere game aan het spelen want was er wel klaar mee. Maar naar het zien van het filmpje komt er weer hoop
Bij bazen staat er ook een soort van fonteintje. Daar kun je iets ingooien, zodat een summon je komt helpen. Maakt de bosses draaglijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Weer wat geleerd dus, eens kijken of ik zo'n fontijn kan vinden.
Tot op heden wel leuk, maar zeer moeilijke game. Weet niet of ik dit volhoud op dit tempo, nu dikke week bezig in nog maar in het begin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
naast The Surge 1 en 2 toch wel mijn favoriete soulslike buiten From soft games dan. (en zelfs boven Sekiro imo).

Een van de meest leuke "100% achievements" die ik heb gehaald

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22:22

Ik ga denk ik ook binnenkort beginnen met Lies of P. Dit wordt dan ook mijn eerste soulslike game. Mag ik vragen hoelang je er over hebt gedaan qua playtime? Verder was ik ook wel benieuwd of je aan het einde van de rit meer hebt genoten van de game of dat frustratie tijdens het spelen de overhand had? Ik vind het geen probleem om een paar keer dood te gaan als ik daadwerkelijk progressie boek, maar ik heb zelf niet echt de behoefte om 1 a 2 uur bij een boss vast te zitten.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22:22
Heb een begin gemaakt met Lies of P als eerste soulsborne game. Ik heb er twee hele avonden in gestopt en heb the survivor verslagen. Volgens mij doe ik het nog vrij goed als ik lees dat mensen al 50x zijn stukgelopen op de mad hatter. Desondanks ben ik volgens een walkthrough maar op 1,5h/12h aan gameplay.

De bosses zijn lekker uitdagend maar niet al te lastig. Hetgeen waar ik het meest mee struggle is het feit dat ik vrij rap doodga indien ik tegen meerdere enemies vecht, al helemaal als er zo’n pseudo mini-boss bij zit. Ik kan dan toch echt 5/6x op hetzelfde punt doodgaan en dat is best frustrerend als de stargazer op een afstandje is.

[ Voor 15% gewijzigd door RazorMaron op 27-12-2024 09:04 ]

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Topicstarter

DLC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Topicstarter
Vet! moet nog even blackmyth Wukong uitspelen maar denk dat ik dan voordat deze DLC uit komt wel weer even een nieuwe playtrough doe van Lies of P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Die DLC trailer ziet er wel vet uit.

Ik ben sinds een week of twee opnieuw begonnen. Toen de game uitkwam begonnen en tot de Eldest of the Black Rabbit Brotherhood gekomen en de handdoek in de ring gegooid. Destijds alleen King's Flame, Fuoco zonder spectre kunnen doen. Toen kwam deze game op hetzelfde lijstje als Bloodborne en Demon's Souls. Games waarvan ik de sfeer heel erg goed vind, maar de moeilijkheid me gaat frustreren en ik niet meer voor m'n plezier speel. Nu kwam laatst die demo van The First Bezerker uit en daarbij had ik voor het eerst het idee dat het echt klikte, dus Lies of P weer een kans gegeven.

Deze keer gaat het me een stuk beter af (game is misschien ook iets makkelijker dan op release?). Waar ik vaak tegenaan loop bij souls games is dat ik zo snel dood ga dat ik ook niet de tijd krijg om beter te worden. Dat gevoel heb ik nu helemaal niet en heb als laatste Champion Victor verslagen.Duurde even om door te hebben maar als het dan lukt.

Ik heb voorzichtige hoop dat de frustratie het dit keer niet gaat winnen van het plezier. Want net zoals zo vele van dit soort games, is de sfeer en de setting echt top notch.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Twee weken later en ik heb niet alleen de game uitgespeeld, maar direct er achter aan een NG+ run volledig uitgespeeld. In mijn eerste run het "slechte" einde en daardoor ook de echte laatste baas niet gehad. Direct er achteraan een NG+ gedaan en zojuist de Nameless Puppet verslagen. Wat een fantastische game. Laat die DLC maar komen!

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Topicstarter
https://store.steampowere...48330/Lies_of_P_Overture/

DLC is zojuist released :)

Gekke shadowdrop zo ineens :P
announced tijdens Summer Gamefest

https://www.twitch.tv/thegameawards

[ Voor 37% gewijzigd door Ricmaniac op 07-06-2025 00:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

DLC gestart met m'n NG+ (finished) char. Level 200 ofzo maar damn, trash mobs slaan hard zeg. Echt een stuk pittiger dan de base game. Net de eerste (mini)boss (eerste mob met een grote healthbar) gehad waarbij ik vooral ruzie had met de camera. Iets wat ik in de base game niet echt ben tegen gekomen. Lees er wel meer klachten over, maar de baas zelf was uiteindelijk best goed te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woodsy
Ik ben gister ook begonnen aan een nieuwe run om de DLC te spelen. Het is weer even wennen… gelukkig is er nu een optie om de moeilijkheidsgraad aan te passen. De puristen zullen ervan walgen maar ik vind het prima. Mer mijn vorige run zat ik op NG++ en na 1-2 hits was ik dood. Nu ben ik weer bij het begin begonnen. Op 1 niveau lager om wat sneller op het punt te komen dat ik de DLC kan starten.

Sinds de patch mis ik wel het wapen uit Wo Long. Helaas. Dat was vorig jaar mijn duidelijke favoriet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Woodsy schreef op zondag 8 juni 2025 @ 12:41:
Ik ben gister ook begonnen aan een nieuwe run om de DLC te spelen. Het is weer even wennen… gelukkig is er nu een optie om de moeilijkheidsgraad aan te passen. De puristen zullen ervan walgen maar ik vind het prima. Mer mijn vorige run zat ik op NG++ en na 1-2 hits was ik dood. Nu ben ik weer bij het begin begonnen. Op 1 niveau lager om wat sneller op het punt te komen dat ik de DLC kan starten.

Sinds de patch mis ik wel het wapen uit Wo Long. Helaas. Dat was vorig jaar mijn duidelijke favoriet.
Laat de puristen maar zeiken. Zolang je maar geniet toch?

Ben zelf nu aan de DLC begonnen, heerlijk.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21:05
Was deze nou op de pc pass? (Xbox ultimate)
Als ik google zegt die van wel maar in de lijst zie ik hem even niet. Voordat ik de pass ga halen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08:30
gupfishy schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 12:49:
Was deze nou op de pc pass? (Xbox ultimate)
Als ik google zegt die van wel maar in de lijst zie ik hem even niet. Voordat ik de pass ga halen
Deze zat in Gamepass, maar zit er nu niet meer in. Of die in de toekomst alsnog naar Gamepass komt is voor zover ik weet onbekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woodsy

Inmiddels ben ik naar mijn idee vrij ver gevorderd. De eerste zone moest ik mezelf doorheen worstelen. Een interessante settings en mooi uitgewerkt. Maar simplistisch level design en een eerste boss die echt gepatched moet worden zorgde voor wat frustratie. Over dat laatste kan ik kort zijn… simpelweg veel te agressief. De camera gaat daar ook niet goed mee om. Ik moest de moeilijkheidsgraad na ellenlang proberen omlaag zetten. Vergeten die na het gevecht terug te zetten en de volgende boss in 1x met al mijn healing ongebruikt neer.
De latere levels vind ik design-technisch ook beter en interessanter. Veel geheimen, verschillende paden en short-cuts die even dat wow gevoel geven. Inmiddels voelt de DLC echt top!

spoiler:
Het ging mij om de krokodil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Hoe is deze game op easy?

Hoe is het verhaal de moeite?

Altijd al eens dit soort game willen spelen en deze lijkt me wel ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Topicstarter
sturtiebe schreef op zondag 15 juni 2025 @ 19:24:

Hoe de game op makkelijk speelt durf ik niet te zeggen want dat is er pas net bijgekomen sinds de DLC en dat heb ik nog niet gespeeld. Meestal hebben deze games maar 1 moeilijkheidsgraad.

Als je nog nooit een soulslike hebt gespeeld zoals deze game dan kan je verwachten dat het in het begin gewoon heel erg pittig is normaal gesproken. Je gaat vaak dood en je moet echt leren hoe je met dit soort games om moet gaan.

Ik had zo veel hack en slash games gespeeld in me leven voor ik aan mijn eerste souslike begon dat je gewoon automatisch veel te vaak wil aanvallen terwijl de truc van deze games juist is dat je geduld hebt en op de juiste momenten aan valt en blockt.

Eenmaal na wat oefenen en je wordt er beter in vind ik dit 1 van de tofste soort games dat er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 07:05
sturtiebe schreef op zondag 15 juni 2025 @ 19:24:

Toevoegend aan wat @Ricmaniac heeft geschreven: dit soort spellen vereisen de nodige doorzettingsvermogen... als je dat niet hebt en dikwijls snel opgeeft: niet aan dit soort spellen beginnen.

Ik ben niet lang geleden voor het eerst gestart met een souls like... en ik vond het te gek! Het gevoel,na een enorm grote uitdaging in de vorm van een boss verslaan, is te gek. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Ook geen idee hoe deze game op easy is. Het was voor mij (pas begin dit jaar) de eerste souls like die ik uit heb gespeeld. Het vraagt veel doorzettingsvermogen, maar wat zo goed aan de game is, is dat het nooit oneerlijk voelt. Als ik het goed heb begrepen zijn de twee lagere moeilijkheidsgraden vooral anders doordat je zelf meer damage doet, en de tegenstanders minder. Hierdoor is er veel meer marge voor fouten, dat zal de game aanzienlijk makkelijker moeten maken.

Qua verhaal vind ik het heel erg goed gedaan. Had hiervoor wel wat soulslikes gespeeld (Bloodborne, Demon's Souls) maar daarin is het verhaal veel meer op de achtergrond en moet je zelf nog wel wat extra moeite doen om überhaupt door te hebben waar het over gaat. Verhaal in Lies of P is meer op de voorgrond en goed te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Speelt wel leuk. Enkel frustrerend dat je random van daken valt of er van geduwd word.

Wel weinig cutscenes dacht meer verhaal in?

Zit wel nog maar begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

sturtiebe schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 09:18:
Speelt wel leuk. Enkel frustrerend dat je random van daken valt of er van geduwd word.

Wel weinig cutscenes dacht meer verhaal in?

Zit wel nog maar begin
Cutscenes zitten er niet heel veel in. Maar later kom je wat andere karakters tegen waarmee je kunt praten en op die manier (in combinatie met items die je vind) wordt het verhaal verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34

Ah, was een bug. Is er nu uitgepatched, moet nu in je inventory te vinden zijn nadat je opnieuw hebt opgestart

[ Voor 16% gewijzigd door Vinnocchio op 20-06-2025 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clannad
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 19:36
Vraag over quest in begin van spel.

Mogelijke spoilers.

Ik heb met Toma gesproken voor boss fight. Maar geen faded whistle gevonden in de arena.
Dus kan de quest niet oplosssen.
Wat heb ik fout gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Als je de Scrapped Watchman hebt verslagen dan moet die op een bankje in de boss arena liggen.

https://www.ign.com/wikis...of-p/Toma's_Faded_Whistle

Heb zelf vorige week de DLC uitgespeeld. Het haalt het niet helemaal bij de base game maar alsnog meer dan de moeite waard. Ben heel benieuwd waar deze studio als volgende game mee gaat komen.

[ Voor 38% gewijzigd door Phydomir op 09-07-2025 08:16 ]

Pagina: 1 2 Laatste