Ik had ook moeite met dat stuk. Uiteindelijk heb ik mijn krenterigheid overboord gegooid en wat throwables geworpen. Dat maakte e.e.a. een stuk gemakkelijker. Shielden met een zwaar wapen helpt ook. Desalniettemin was het niet mijn favoriete stuk. Als je er vanaf bent, vergeet dan niet op het einde naar rechts te lopen om de lift om te draaien.Aurum schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:43:
Nu terug van vakantie en ben nu een paar dagen bezig met de game! als souslborne fan ben ik zeker erg tevreden
Ik moet alleen echt even ranten, want wat is het stukje platforming in the st frangelico catherdal echt niet te doen voor mijn ren,jump en camera coordinatie... iedere keer wordt ik weer van die balken afgegooit door ofwel verkeerd jumpen/camera coordinatie. Dan wel een projectile in mn bakkes of gewoon random tegen iets aanlopen waardoor ik schuin van de balk afschuif.
nou nog even doorbijten.
Ik heb eigenlijk het hele spel alleen maar ontweken. Deze strategie werkt hier gewoon niet. Ik ben gaan leren (perfect) guarden. Daarmee kwam ik eigenlijk altijd tot halverwege de tweede fase. Daarna wapen geupgrade, 4 levels geupdate en throwables geharvest. Toen ik hem bijna had heb ik in blinde paniek maar alles wat ik had gegooid en dat werkte. Met 1HP over.Wolverine9000 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:09:
[...]
Je moet een wapen met vuur hebben en spaar je thermite op. Dan is het bij mij gelukt na vijf keer. Eerste keren leer je zijn moves kennen en dan opnieuw en beter en beter . Maar is idd een pittig baasje.
[ Voor 26% gewijzigd door fw10 op 28-09-2023 09:40 ]