Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:30
Dennisdn schreef op zondag 8 september 2024 @ 13:30:
[...]

Maar waar gaan ze dan tegen de wet in en en waaruit blijkt dat ze met tegenzin daaraan voldoen? Je hebt in Nederland gewoon altijd 2 jaar garantie via de winkelier. Op een iPhone zelfs langer, want de wet voorziet erin dat je een smartphone langer dan 2 jaar zonder problemen moet kunnen gebruiken. “Fabrieksgarantie” komt in de wet niet voor.
In de casus van @Hemingr gaan ze tegen de wet in en ook tegen hun eigen garantievoorwaarden, door zonder bewijs een garantieclaim af te wijzen binnen 12 maanden en door te verwijzen naar Apple Care. Het meer toegeeflijk omgaan met garantieclaims zou natuurlijk ook een flink deel van het business-model van Apple Care ondermijnen, misschien speelt dat ook mee.
Fabrieksgarantie komt in de wet inderdaad niet voor. Het is een extra bovenwettelijke garantie die bij andere fabrikanten langer is dan bij Apple. Mijn argument is dat Apple dit beperkt tot één jaar omdat ze stug aan hun Amerikaanse interpretatie van beperkte consumentenbescherming vasthouden, en omdat ze in plaats van langere fabrieksgarantie een betaald product (Apple Care) in de markt hebben gezet.
Maar goed, we raken een beetje off-topic, want dit is niet iets typisch voor de Iphone 15, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:05
Mijn 15 pro Max is van januari 2024 en heeft nu battterij capaciteit van 99% bij 93 oplaad cycli. Is dat op zich ok?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21:05
elaho schreef op zondag 8 september 2024 @ 20:50:
Mijn 15 pro Max is van januari 2024 en heeft nu battterij capaciteit van 99% bij 93 oplaad cycli. Is dat op zich ok?
93 keer oplaad cycli vanaf januari? Hoe dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:51
Tja wat wil je horen, of wat vind je zelf?
1% per 8 maanden = 10% op 6,67 jaar. :+
Niet druk maken in ieder geval.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01:04
Ik zou me toch wel vrij ernstig zorgen gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:12
gupfishy schreef op zondag 8 september 2024 @ 21:15:
[...]

93 keer oplaad cycli vanaf januari? Hoe dan?
Hoezo hoe dan ik heb hem sinds de release, en ik heb 100 oplaad cycle(En nog 100% capaciteit.
Niet iedereen laat hem elke dag of op 2 keer per dag(In de avond en tussen door in de auto ofzo).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Gemiddeld gaat de iPhone 15 na 1.000 keer volledig opladen naar de 80%. Dus elke 100 oplaadcycli is ongeveer 2%. Je loopt op schema.

-Edit-

Foute claim weggehaald. En het is elke 100 oplaadcycli is ongeveer 2%, niet 1%.

[ Voor 28% gewijzigd door Mog op 09-09-2024 10:15 ]

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21:05
Aha ok. De teller zegt dus niet iets over het opladen. Alleen over de 100 procent.
Eigenlijk dus niet super veel waarde als je niet altijd naar 100 gaat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AntraXxX
@Mog @gupfishy
Bovenstaande is natuurlijk niet waar, dus iPhones die tot max. 80% laden daar gaat het “tellertje” niet lopen, oftewel 0 laadcycli en die hebben het eeuwige batterijleven?

Er wordt één laadcyclus voltooid wanneer je een hoeveelheid hebt gebruikt die gelijk is aan 100% van de capaciteit van de batterij.

Voorbeeldje: op maandag gebruik je van 80% naar 20%.
Vervolgens laad je hem maandagavond weer op tot 80%.
Als je ‘m vervolgens op de dinsdag van 80% naar 40% brengt heb je dus één laadcyclus voltooid (60% van maandag + 40% van dinsdag = 100%).

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:12
AntraXxX schreef op zondag 8 september 2024 @ 23:28:
@Mog @gupfishy
Bovenstaande is natuurlijk niet waar, dus iPhones die tot max. 80% laden daar gaat het “tellertje” niet lopen, oftewel 0 laadcycli en die hebben het eeuwige batterijleven?

Er wordt één laadcyclus voltooid wanneer je een hoeveelheid hebt gebruikt die gelijk is aan 100% van de capaciteit van de batterij.

Als je ‘m vervolgens op de dinsdag van 80% naar 40% brengt heb je dus één laadcyclus voltooid (60% van maandag + 40% van dinsdag = 100%).
Dat ja. 1x 100% laden is hetzelfde als 10x10% erbij laden.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
SgtElPotato schreef op maandag 9 september 2024 @ 00:15:
[...]

Dat ja. 1x 100% laden is hetzelfde als 10x10% erbij laden.
Ik dacht dat dat toch niet klopte? Volgens Apple zelf leidt tot 100% laden tot eerdere batterijdegradatie dan wanneer tot 80% wordt geladen. Als elke nacht van 20-100% opladen hetzelfde is als van 0-80% doen, lopen heel veel mensen onnodig met een bijna lege telefoonbatterij rond omdat ze de oplaadlimiet van 80% hebben ingesteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remmuz
  • Laatst online: 17:16
Of-Aaargh schreef op maandag 9 september 2024 @ 07:17:
[...]

Ik dacht dat dat toch niet klopte? Volgens Apple zelf leidt tot 100% laden tot eerdere batterijdegradatie dan wanneer tot 80% wordt geladen. Als elke nacht van 20-100% opladen hetzelfde is als van 0-80% doen, lopen heel veel mensen onnodig met een bijna lege telefoonbatterij rond omdat ze de oplaadlimiet van 80% hebben ingesteld.
Dat klopt, maar we hebben het hier over de teller. Voor de teller is 10 keer 10% laden hetzelfde als 1 keer 100%.
Vandaar de discussie over het nut van de teller. Die zegt dus eigenlijk niet zoveel over de accu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
Of-Aaargh schreef op maandag 9 september 2024 @ 07:17:
[...]

Je haalt hier twee dingen door elkaar.
Allereerst gaat het om het feit wat wordt gezien als één laadcyclus (zoals te zien in de stats in de instellingen app). Oftewel hetgeen wat ik en SgtElPotato hierboven zeggen.

En dáárnaast heb je het ‘geneuzel’ over batterijdegradatie, waarin het inderdaad optimaal is om je batterij tussen de 20% en 80% te houden.
De batterij helemaal leeg laten lopen tot 0% wordt evengoed afgeraden als ‘m tot 100% volladen, dus zodoende als je ‘m tussen de 20-80% houdt ben je over 2 jaar helemaal het mannetje en kun je ‘m op Marktplaats voor 5 tientjes meer verkopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:38
AntraXxX schreef op maandag 9 september 2024 @ 07:48:
[...]
zodoende als je ‘m tussen de 20-80% houdt ben je over 2 jaar helemaal het mannetje en kun je ‘m op Marktplaats voor 5 tientjes meer verkopen. :+
En als je altijd maar tot 80% oplaadt dan duurt het jaaaaaren voordat je iets van degradatie merkt. Die van mij staat op 93% nu, maar daar merk dus je dus niets van als je sowieso maar tot 80% zou laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

AntraXxX schreef op zondag 8 september 2024 @ 23:28:
@Mog @gupfishy

Je hebt helemaal gelijk. Bedankt voor de toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Dennisdn schreef op maandag 9 september 2024 @ 07:58:
[...]

En als je altijd maar tot 80% oplaadt dan duurt het jaaaaaren voordat je iets van degradatie merkt. Die van mij staat op 93% nu, maar daar merk dus je dus niets van als je sowieso maar tot 80% zou laden :)
Nee je merkt er niks van want je laad vaker op, aangezien je de accu 20% minder vol stopt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:23
Dennisdn schreef op maandag 9 september 2024 @ 07:58:
[...]

Als die op 80% staat (status accu) ga je het toch merken. Ongeacht of je altijd tot 80% hebt opgeladen of tot 100%, want Apple zal de snelheid van de processor dan terugklokken.

Hopelijk kom je minder snel op die 80% batterijstatus. Maar je zal er komen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:50

amphora

Websites & Fotografie

Tijd voor een ‘het grote zinloze accu topic want iedereen gebruikt z’n device toch anders’ topic?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:16
amphora schreef op maandag 9 september 2024 @ 09:59:
Tijd voor een ‘het grote zinloze accu topic want iedereen gebruikt z’n device toch anders’ topic?
Eens. Zo heb ik ooit het Swappie/rebuy topic aangemaakt puur om ervaringen te delen en het grote topic een beetje schoner te houden.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 01:10
amphora schreef op maandag 9 september 2024 @ 09:59:
Wat mij betreft haalt Apple die hele feature er uit joh. Als dit topic een graadmeter is dan geeft het mensen alleen maar hoofdpijn.

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Mog schreef op zondag 8 september 2024 @ 21:35:
[...]

Gemiddeld gaat de iPhone 15 na 1000 keer volledig opladen naar de 80%. Dus elke 100 oplaadcycli is ongeveer 1%. Je loopt op schema.
Ben ik het niet mee eens.

Mijn 15 Pro Max staat na een cycli van 260 op een maximum capaciteit van 92%.

Volgens jouw berekening zou ik nu op ongeveer 97% zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
Of-Aaargh schreef op zondag 8 september 2024 @ 12:30:
Apple geeft in tegenstelling tot bv. Samsung echt maar één jaar fabrieksgarantie op alle producten behalve de Apple Watch, die heeft wel twee jaar garantie:
"2 jaar na de aankoopdatum voor Apple Watch Edition; 1 jaar na de aankoopdatum voor alle andere Apple producten."
https://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/nl/
Na afloop van dat ene jaar zul jij op grond van de Nederlandse wetgeving waar Apple met gezonde tegenzin aan moet voldoen, zelf nonconformiteit moeten aantonen, wat natuurlijk een stuk lastiger is dan met een tweede jaar fabrieksgarantie zoals de meeste andere telefoonfabrikanten hebben in de EU.
Er is nog steeds een groot verschil tussen fabrieksgarantie en de wettelijke garantie.

Koop jij een product bij bv de Amac of Coolblue dan moeten zij voldoen aan de wettelijke garantie, en Apple zelf mag fabrieksgarantie geven maar dat hoeft niet.

Koop je deze bij Apple dan moeten zij voldoen aan de wettelijke garantie.

De wettelijke garantie is in Nederland niet standaard 2 jaar, maar dat is wel het minimum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Waah schreef op maandag 9 september 2024 @ 09:56:
[...]
Ongeacht of je altijd tot 80% hebt opgeladen of tot 100%, want Apple zal de snelheid van de processor dan terugklokken.
Doen ze dat? Volgens mij hebben ze dat één keer gedaan en is de hele wereld over ze heen gevallen en zijn ze daarvoor nog steeds vergoedingen aan het uitbetalen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Queenfanmichel schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:08:
[...]

Ben ik het niet mee eens.

Mijn 15 Pro Max staat na een cycli van 260 op een maximum capaciteit van 92%.

Volgens jouw berekening zou ik nu op ongeveer 97% zitten.
Ik weet niet wat ik gisteren op had. Een vermoeiend weekend achter de rug denk ik.

Volgens Apple zelf:
Batteries of iPhone 14 models and earlier are designed to retain 80 percent of their original capacity at 500 complete charge cycles under ideal conditions.* Batteries of iPhone 15 models are designed to retain 80 percent of their original capacity at 1000 complete charge cycles under ideal conditions.*
500 oplaadcycli voor iPhone 14 modellen tot de batterij op 80% zit en 1.000 voor iPhone 15 modellen.

Dus onder optimale omstandigheden zou jouw iPhone 15 batterij op 94,8% moeten zitten nu.

[ Voor 5% gewijzigd door Mog op 09-09-2024 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
Mog schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:17:
[...]

500 oplaadcycli voor iPhone 14 modellen tot de batterij op 80% zit en 1.000 voor iPhone 15 modellen.

Dus onder optimale omstandigheden zou jouw iPhone 15 batterij op 94,8% moeten zitten nu.
Vreemd zit al op 92%, is echt snel na mijn gevoel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u5si5-TfDQbvWCy025zIjPk2300=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jhtVBzhOnyCAD8s0ysJBWDY4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:23
Dennisdn schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:14:
[...]

Doen ze dat? Volgens mij hebben ze dat één keer gedaan en is de hele wereld over ze heen gevallen en zijn ze daarvoor nog steeds vergoedingen aan het uitbetalen....
Doen ze nog steeds. Alleen nu is het netjes vermeld. De hele batterijconditie is voortgekomen omdat ze het stiekem deden, en dit niet communiceerde. Daar betalen ze nog voor.

Dus onder de 80% is nog steeds het vertragen voor (volgens Apple) stabiliteitsredenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:58

Yucko

One clown to rule them all !

ik dacht dat je dat kon overrulen in de instellingen, maar heb op dit moment geen toestel met accu ≤ 80% voorhanden om dit te checken

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan101
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-09 15:58
Ik merk dat het een uitdaging is om een hele dag met mijn 80% acculading te doen op de 15 pro. Wat zouden jullie aanraden; elke nacht geoptimaliseerd laden tot 100% of oplaadlimiet instellen op 95% zodat de accu nooit een tijdje op 100% zal staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:50
Queenfanmichel schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:21:
[...]

Vreemd zit al op 92%, is echt snel na mijn gevoel.

[Afbeelding]
Ik zal wel mazzel hebben, elke avond draadloos en zodra ik in de auto zit weer draadloos en laatste maand sinds bet 18 aan de kabel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dtrBtB-G1Y2Z0dRwsUDHE6Djl4k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tukxc9czkzmIMM5YyL9itCx0.png?f=fotoalbum_large

Bing

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:17
Mijn advies. Niet zo spastisch doen over het opladen van je batterij. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
henkjan101 schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:05:
Ik merk dat het een uitdaging is om een hele dag met mijn 80% acculading te doen op de 15 pro. Wat zouden jullie aanraden; elke nacht geoptimaliseerd laden tot 100% of oplaadlimiet instellen op 95% zodat de accu nooit een tijdje op 100% zal staan?
Per iOS18, welke over twee weken waarschijnlijk verschijnt, kan je geheel zelf instellen op welk percentage hij stopt met opladen.. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan101
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-09 15:58
RoRoNL schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:15:
[...]

Per iOS18, welke over twee weken waarschijnlijk verschijnt, kan je geheel zelf instellen op welk percentage hij stopt met opladen.. *O*
Klopt, ik draai nu ook de iOS18 beta op mijn telefoon en daarom vroeg ik me af of ik beter tot 100% (geoptimaliseerd) kan opladen of 95%

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oIayDMe-uXAlO2yWDKCxgS-FobY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PIFfUeHQE28txJUj9ucvpWW2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:39
Gewoon 's nachts rustig geoptimaliseerd opladen tot 100% (want dan staat hij ook maar kort op 100%) en voor de rest niet zoveel druk maken om de batterij.

Ik lees veel batterijpaniek laadgedrag tot 80% en vervolgens nog met 20W laden. Doe het dan ook gewoon rustig op max 7.5W. Het gaat ook om de manier waarop geladen wordt. Zo kun je beter 's nachts rustig laden (7.5W) en niet volle 20W snelladen, ook al heb je hem ingesteld op 80% max.

Anyway, tijd voor een batterij topic? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:22

Soullie

Planeshift

Het is wel een beetje het grote oplaad topic geworden zeg.

Kijken waar Apple binnenkort mee komt, ik ga niet upgraden denk ik of er moet al een telefoon met een beduidend groter scherm komen, maar weet bijna zeker dat ik mijn 15PM nog jaartje houd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Elke nacht tot 100% en overdag bijladen wanneer nodig. Het is een telefoon! Als de accu slecht wordt, laten we er een nieuwe ingooien. Maar nogmaals: het is maar een telefoon!!! Relax en maak je druk om dingen die wel belangrijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:14
CreativeS schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:07:
[...]

Elke nacht tot 100% en overdag bijladen wanneer nodig. Het is een telefoon! Als de accu slecht wordt, laten we er een nieuwe ingooien. Maar nogmaals: het is maar een telefoon!!! Relax en maak je druk om dingen die wel belangrijk zijn.
Ha! Moet jij eens proberen een telefoon met 99% batterij te verkopen i.p.v. 100% hier op V&A, bijna geen reacties of ze willen 50% korting. Echt bizar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Mschrijver88 schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:18:
[...]

Ha! Moet jij eens proberen een telefoon met 99% batterij te verkopen i.p.v. 100% hier op V&A, bijna geen reacties of ze willen 50% korting. Echt bizar
Gewoon gebruiken tot het moment dat je een ander wilt. Dat is het moment dat alles wat je ervoor krijgt mooi meegenomen is. 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Moet je 'm hier ook niet verkopen. Je koopt dat ding toch voor jezelf? En niet of een ander er wel genoeg voor wil geven? Zal mij een worst zijn... al gebruik ik 'm helemaal op. Batterijtopic al geopend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:56
[...]

Ik heb nog nooit een iPhone verkocht, en mijn vrouw, zoon en dochter hebben er nog nooit één gekocht :9

Als er dan één van die toestellen een batterij < 80% heeft, steek ik er een nieuwe batterij in.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:17
Echt hoor. Ik snap dat hele obsessieve gedoe niet met dat opladen. Ga je een telefoon niet optimaal gebruiken/ benutten omdat je de hele tijd bezig bent met hoe op te laden. 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Niet online
4acesNL schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:50:
Echt hoor. Ik snap dat hele obsessieve gedoe niet met dat opladen. Ga je een telefoon niet optimaal gebruiken/ benutten omdat je de hele tijd bezig bent met hoe op te laden. 😅
Ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemingr
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12-09 09:29
Inmiddels is al het vocht uit de camera lenzen weg, maar ik heb er geen vertrouwen in dat dit geen corrosie ergens heeft achter gelaten, morgen komt de vervanging. Misschien toch eens een hoesje om de nieuwe zodat als deze valt er minder risico op seal schade is.

Make Tweakers Great Again

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ongebruikelijk goede telefoon, die 15 Pro. Dat is het promodel dat het lichtste blijkt te zijn, na de zware 14 is ook de 16 weer zwaarder. Eigenlijk is alleen een dode batterij een reden tot .... nieuwe batterij.

Maar ongebruikelijk goede telefoon geeft na een jaar en 205 cycles nog steeds 100% batterij-health aan. Geen omkijken naar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Jumpman schreef op maandag 29 juli 2024 @ 11:58:
Hier een iPhone 15 Pro van oktober 2023, 263 laadcycli en 93%. Ik vermoed dat hij het in Thailand afgelopen april/mei niet zo fijn heeft gehad (44,6 graden Celsius in de schaduw en 52 graden in de zon). Veel navigeren (Flitsmeister) en tegelijk Spotify aan daar wordt hij ook erg warm van, merk ik.
Inmiddels zit ik met 311 laadcycli en 90%, 17 oktober 2023 gekocht. Gaat toch wel snel.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
En het gaat gewoon weer door... het houdt niet op, niet vanzelf.

Kom wel weer terug als er een 'echt' probleem is met de 15 Pro is.
Tot die tijd maar de bookmark verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Niet online
Vraagje: wat zijn precies de verschillen tussen de 15pm en de 16pm? Ik zie alleen een ultra wide lens met 48mp tegen 12 mp. En een vage knop voor de camera waar ik waarschijnlijk geen fan van zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:10
eettjjuuhh schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:40:
Vraagje: wat zijn precies de verschillen tussen de 15pm en de 16pm? Ik zie alleen een ultra wide lens met 48mp tegen 12 mp. En een vage knop voor de camera waar ik waarschijnlijk geen fan van zal zijn.
Heb je al gegoogled?
Eerste resultaat: https://www.phonearena.co...-iphone-15-pro-max_id6273

Grotere batterij, snellere chip, die camera knop die best veel doet, groter scherm (0,2”)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Niet online
ChrisM schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:48:
[...]

Heb je al gegoogled?
Eerste resultaat: https://www.phonearena.co...-iphone-15-pro-max_id6273

Grotere batterij, snellere chip, die camera knop die best veel doet, groter scherm (0,2”)
Ik heb de hele uitzending gisteravond gezien. De zaken die jij opnoemt zijn imo nauwelijks noemenswaardig op die knop na misschien.
Ook apple intelligentie komt beschikbaar op de 15pm tzt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
eettjjuuhh schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:58:
[...]

Ik heb de hele uitzending gisteravond gezien. De zaken die jij opnoemt zijn imo nauwelijks noemenswaardig op die knop na misschien.
Als je de hele uitzending hebt gezien dan weet je de verschillen toch ook wel. Kan ChrisM toch niet weten. Verder denk ik persoonlijk dat het voor in de EU niet interessant is om van een 15 pro te upgraden.

Want toch geen AI.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:10
eettjjuuhh schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:58:
[...]

Hier staan iPhone 14 Pro Max, 15 Pro Max en 16 Pro Max naast elkaar: https://www.apple.com/nl/...pro-max,iphone-16-pro-max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 20:37
Iemand al weet wanneer je bij proximus kan bestellen met een abonnement inbegrepen ?

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:10
Ik twijfel tussen de nieuwe iPhone 16 (wat ik eerst wilde) en de 15 Pro. Als deze nog iets meer in prijs zakt zou de scherm wel de doorslag geven. Wat is jullie ervaring met een prijsdaling? Wil 'm dan wel onder de 1000 euro. Hij staat nu onder de 1000 euro in de Pricewatch, maar het liefst wel bij een bekende winkel.

[ Voor 17% gewijzigd door DBreda op 12-09-2024 12:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DBreda schreef op donderdag 12 september 2024 @ 12:12:
Ik twijfel tussen de nieuwe iPhone 16 (wat ik eerst wilde) en de 15 Pro. Als deze nog iets meer in prijs zakt zou de scherm wel de doorslag geven. Wat is jullie ervaring met een prijsdaling? Wil 'm dan wel onder de 1000 euro. Hij staat nu onder de 1000 euro in de Pricewatch, maar het liefst wel bij een bekende winkel.
Er worden er ook veel nieuw in doos op Marktplaats aangeboden. Zit gewoon nog garantie op vanuit Apple. Scheelt je een paar honderd euro.

• RoRoNL
  • Niet online
^^
Op welke manier is het mogelijk dat er legitieme 15 Pro's op MP met garantie zouden staan die 'honderden' euro's goedkoper zouden zijn? Deze zijn 'nieuw', maar gaan voor 2ehands prijzen weg? Hier moet een addertje onder schuilen toch?

Verwijderd

RoRoNL schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:10:
^^
Op welke manier is het mogelijk dat er legitieme 15 Pro's op MP met garantie zouden staan die 'honderden' euro's goedkoper zouden zijn? Deze zijn 'nieuw', maar gaan voor 2ehands prijzen weg? Hier moet een addertje onder schuilen toch?
Nee.

• RoRoNL
  • Niet online
Oké, maar op welke manier is dit mogelijk dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:10
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2024 @ 12:18:
[...]

Er worden er ook veel nieuw in doos op Marktplaats aangeboden. Zit gewoon nog garantie op vanuit Apple. Scheelt je een paar honderd euro.
Thanks. Wil m het liefst in een winkel bestellen met factuur, ivm zakelijk. Kan ook wel prive bij iemand, maar is wat meer gedoe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

RoRoNL schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:13:
[...]

Oké, maar op welka manier is dit mogelijk dan?
Er staan er een hoop op van mensen die hun telefoon via een abonnement hebben gekregen en besluiten deze toch te verkopen. Dit was ook het geval bij de 15 Pro die ik nu bezit. In mei 2024 voor 850 euro gekocht. Gewoon legit.

Op dit moment zal dat nog wel meer zijn, aangezien de 16 er bijna aankomt. Dan willen mensen al helemaal snel cashen, zodat ze alleen nog maar wat hoeven bij te leggen om de 16 te halen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2024 13:19 ]

Verwijderd

DBreda schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:14:
[...]

Thanks. Wil m het liefst in een winkel bestellen met factuur, ivm zakelijk. Kan ook wel prive bij iemand, maar is wat meer gedoe.
Snap ik.

• RoRoNL
  • Niet online
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:16:
[...]
Thanks, ik was in de veronderstelling dat men tegenwoordig nergens meer een telefoon "krijgt" bij een abonnement. Dacht dat dit niet meer bestond, behalve een kleine korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
RoRoNL schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:20:
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:16:
[...]
Thanks, ik was in de veronderstelling dat men tegenwoordig nergens meer een telefoon "krijgt" bij een abonnement. Dacht dat dit niet meer bestond, behalve een kleine korting.
Bij KPN zijn Iphones nog steeds zo'n 100 euro goedkoper dan los in de winkel, bij elk abonnement (ook maandelijks opzegbare).

• RoRoNL
  • Niet online
^^ Dat komt overeen met wat ik schreef.

[ Voor 13% gewijzigd door RoRoNL op 12-09-2024 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdbiggelaa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 13:20
Of-Aaargh schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:22:
[...]

Bij KPN zijn Iphones nog steeds zo'n 100 euro goedkoper dan los in de winkel, bij elk abonnement (ook maandelijks opzegbare).
Is ook altijd een sigaar uit eigen doos. Je betaalt met je abonnement de korting terug aan de provider.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Ik hou de sites in de gaten voor een familielid die een 15P wil maar het valt mij op dat de prijzen niet echt omlaag zijn gegaan. Bij Amac ging er maandagavond 6 euro af en zag net waarom zo weinig: ze zijn al door de voorraad heen en alleen links en rechts lokaal in de winkel nog wat 15P’s.

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:36
Dennisdn schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:38:
[...]

Ik hou de sites in de gaten voor een familielid die een 15P wil maar het valt mij op dat de prijzen niet echt omlaag zijn gegaan. Bij Amac ging er maandagavond 6 euro af en zag net waarom zo weinig: ze zijn al door de voorraad heen en alleen links en rechts lokaal in de winkel nog wat 15P’s.
Prijzen zijn toch juist al enorm gezakt afgelopen maanden?

In het verleden bleven de iPhones heel dicht tegen Apple retail prijzen aan zitten tot er een nieuw model kwam. Nu kun je al een 15P kopen voor <€1000 met €230 verschil tussen Apple retail prijs.

Hou ook eens Amazon Italië in de gaten. Daar zie ik regelmatig vrij hoge kortingen.

• Dennisdn
SquareOne schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:46:
[...]

Prijzen zijn toch juist al enorm gezakt afgelopen maanden?

In het verleden bleven de iPhones heel dicht tegen Apple retail prijzen aan zitten tot er een nieuw model kwam. Nu kun je al een 15P kopen voor <€1000 met €230 verschil tussen Apple retail prijs.

Hou ook eens Amazon Italië in de gaten. Daar zie ik regelmatig vrij hoge kortingen.
De meeste zaten afgelopen maanden op om en nabij 1050 euro. Dus Inderdaad minder als adviesprijs. Maar ik zie in ieder geval na maandag geen stevige daling om grote voorraden weg te werken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 20:37
Iemand met een 15 pro white die wat kleuren ervaring kan geveb

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
svenn15 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:07:
Iemand met een 15 pro white die wat kleuren ervaring kan geveb
Ik zou zeggen loop de winkel in dan zie je het voor je zelf, ik zelf heb de white 15 pro max.
Dit kwam omdat ik die nieuwe kleur naturel titanium niet mooi vond, ik denk dat ik 1 van de weinige daarin ben :+ .

Ik kwam van een hele mooie blauwe 13 pro max af, en vond bij de 15 al die kleuren zo donker en saai allemaal.
Dat ik maar voor de witte ben gegaan uiteindelijk, ook de nieuwe kleuren van de 16 behalve witte staan mij niet echt aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
Carlos0_0 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:42:
[...]

Ik zou zeggen loop de winkel in dan zie je het voor je zelf, ik zelf heb de white 15 pro max.
Dit kwam omdat ik die nieuwe kleur naturel titanium niet mooi vond, ik denk dat ik 1 van de weinige daarin ben :+ .

Ik kwam van een hele mooie blauwe 13 pro max af, en vond bij de 15 al die kleuren zo donker en saai allemaal.
Dat ik maar voor de witte ben gegaan uiteindelijk, ook de nieuwe kleuren van de 16 behalve witte staan mij niet echt aan.
Herkenbaar. Na een witte X, blauwe 12 pro en witte 14 pro Vorig jaar voor een natural titanium gegaan. Zijkanten zijn mooi, maar achterkant iets te grijs naar mijn smaak. Had achteraf voor een witte moeten gaan…

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:34
Hoe loopt het met de verkoop van dit toestel bij anderen? Als je heel snel woedeaanvallen wilt hebben, moet je 'm op Marktplaats zetten, geloof ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:41
RiccardoNL schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 13:27:
Hoe loopt het met de verkoop van dit toestel bij anderen? Als je heel snel woedeaanvallen wilt hebben, moet je 'm op Marktplaats zetten, geloof ik...
Da’s wel een hele cryptische omschrijving om je vraag te stellen. Stel ‘m eens direct?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Bij de verkoop van mijn iPad scheelde het ook niet veel. 2x reservekopie gemaakt en leeggehaald, maar de afspraken werden niet nagekomen. Na 3x werd de iPad dan eindelijk verkocht.

Mensen vinden het blijkbaar leuk om anderen aan het lijntje te houden. Om die reden zie ik ertegenop om mijn iPhone via die weg te verkopen.

[ Voor 29% gewijzigd door syltheboy op 14-09-2024 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:51
Bij Coolblue lijken de prijzen alleen maar omhoog te gaan voor de iPhone 15 Pro. Begin vorige week kostte de 128GB variant nog 1.039 euro. Eind vorige week was dit al 1.059 euro en nu kost hij 1.099 euro..

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:55

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

hk12nl schreef op maandag 16 september 2024 @ 10:30:
Bij Coolblue lijken de prijzen alleen maar omhoog te gaan voor de iPhone 15 Pro. Begin vorige week kostte de 128GB variant nog 1.039 euro. Eind vorige week was dit al 1.059 euro en nu kost hij 1.099 euro..
Dat maakt precies de "€ 60,- extra inruilwaarde" een sigaar uit eigen doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:30

mb1

don spike schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 04:44:
[...]

Ik had eerder ook problemen met mijn USB-C poort. Was zelf overtuigd dat ik deze goed schoon had gemaakt. Maar de USB-C kabels klikte niet meer, vielen gewoon weer uit.

Apple medewerker Genius Bar had wat tips gegeven en even ter plekke schoongemaakt, er zat kennelijk toch wat vuil aan de zijkanten, naast kopse kant plaatje in de poort. Kennelijk lastiger dat deel goed schoon te maken.

Kosteloos schoongemaakt binnen een paar tellen. Had geen afspraak gemaakt. Volgens mij heeft hij niets geregistreerd. Hooguit een minuutje geduurd allemaal.

Daarna was het weer als nieuw.
Ik heb maandag een afspraak bij Apple Amsterdam ik vrees dat er meer aan de hand is dan schoonmaaken.
Toestel is zakelijk gekocht en is nog geen jaar oud. Wat is te verwachten als het niet terplaatse kan worden opgelost? Ik kan het toestel niet missen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 00:23
Veel plezier aan alle Upgraders±😎
Ik blijf nog effe lekker op de 15 Pro Max hangen!😎

• hk12nl
hk12nl schreef op maandag 16 september 2024 @ 10:30:
Ennnnn weer 40 euro gedaald naar 1059,-

https://www.coolblue.nl/p...8gb-natural-titanium.html

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:42

Steeffoon

Smartphone-nerd

Zo gaat het wel vaker bij coolblue. Poosje een wasmachine gevolgd, ging ook alle kanten op.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Jongens, Na een jaar is het zover. Ik moet een nieuwe iPhone. Doorgaans altijd tot 80% opgeladen en vanaf vandaag is hij naar 99 procent geschoten. Denk dat de Spaanse zon het laatste zetje heeft gegeven.

Zonder gekheid, pas na een jaar een procent eraf, vind ik nogal netjes. Benieuwd of tie in hetzelfde tempo ook naar 98 procent gaat. Of dat dat veel sneller gaat 🫠

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7NYWx7rbYviXAqrb8RMiZUVCI68=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kc5cZEwBmwb3YD8YY6J47mA1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
Steeffoon schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 17:17:
Jongens, Na een jaar is het zover. Ik moet een nieuwe iPhone. Doorgaans altijd tot 80% opgeladen en vanaf vandaag is hij naar 99 procent geschoten. Denk dat de Spaanse zon het laatste zetje heeft gegeven.

Zonder gekheid, pas na een jaar een procent eraf, vind ik nogal netjes. Benieuwd of tie in hetzelfde tempo ook naar 98 procent gaat. Of dat dat veel sneller gaat 🫠

[Afbeelding]
Oeii ik zou maar een nieuwe kopen, de mijne is nog 100% gelukkig na 1 jaar.
Dat met 106 laad cycle, altijd tot 100% of bijna 100% vol geladen. en altijd met een 100w kabel en stekker(Niet dat de iPhone dat aan kan maar goed).

Ik kan nog even veilig vooruit :).

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:31

[Afbeelding]
Haha zeker netjes.
Altijd tot 80 procent geladen? Hoi je hem dan tussen de 20 en 80 ofso?

En welke lader gebruik je?
Als je hem tot 80 instelt, kan je hem dan ook ‘s nachts laden? Dan stopt hij met laden?

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Aggressor schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 17:24:
[...]

Haha zeker netjes.
Altijd tot 80 procent geladen? Hoi je hem dan tussen de 20 en 80 ofso?

En welke lader gebruik je?
Als je hem tot 80 instelt, kan je hem dan ook ‘s nachts laden? Dan stopt hij met laden?
Vrijwel altijd tot 80 procent geladen inderdaad. Op vakantiedagen en drukke dagen tot 100 procent. Dat is denk ik nu denk ik zo'n 10-20 x gebeurd. 20 procent red ik vaak net niet. Meestal zit 'ie rond de 10-15 procent. Soms net daaronder.

Ik gebruik de Apple lader die bij de iPad Air zat. Ik stel hem inderdaad tot 80 in, en gooi hem 's nachts aan de lader. Hij stopt dan inderdaad bij 80. Soms laadt ie zelf tot 100 (gebeurt incidenteel, hoort erbij), soms een paar procent erboven en zie ik hem 's ochtends bijvoorbeeld op 83 staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remmuz
  • Laatst online: 17:16

[Afbeelding]
Dat is normaal denk ik? Ik heb met 5 collega's op dezelfde dag een 15Pro gekregen en daarvan zit er na bijna een jaar 1 op 99 procent en de andere 5 staan nog op 100%.
Denk dat de 15Pro gewoon een hele goede accu heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 01:42
remmuz schreef op zondag 29 september 2024 @ 09:15:
[...]

Dat is normaal denk ik? Ik heb met 5 collega's op dezelfde dag een 15Pro gekregen en daarvan zit er na bijna een jaar 1 op 99 procent en de andere 5 staan nog op 100%.
Denk dat de 15Pro gewoon een hele goede accu heeft.
Hangt gewoon van je cycles af. Ik zit op 94% procent, maar zit ook op ruim 300 cycles. Ik merk dat ik m'n iPhone gewoon veel vaker pak dan m'n iPad sinds ik een 120hz scherm heb dus dan gaat het hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
Haha, zelfde dilemma. Was er net uit dat ik voor de 16 ging en niet de 16 pro.
Bedacht ik me gisteren dat de 15 pro ook nog een goed optie is.. Aangezien apple intelligence nog wel even gaat duren en de 15 pro dat basaal ook wel zal ondersteunen.
Nu nog wachten op een mooie aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
DarkChylde schreef op maandag 30 september 2024 @ 14:37:
[...]
Nu nog wachten op een mooie aanbieding.
Denk niet dat je daar heel erg op hoeft te rekenen. De grote retailers als Coolblue en Amazon hebben zelfs de prijzen weer verhoogd afgelopen dagen, wat mij het idee geeft dat er geen grote restvoorraaden zijn waar ze vanaf willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Dennisdn schreef op maandag 30 september 2024 @ 14:42:
[...]

Denk niet dat je daar heel erg op hoeft te rekenen. De grote retailers als Coolblue en Amazon hebben zelfs de prijzen weer verhoogd afgelopen dagen, wat mij het idee geeft dat er geen grote restvoorraaden zijn waar ze vanaf willen.
Of ze zijn alvast stappen aan het zetten voor Black Friday :*)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:14
hk12nl schreef op maandag 30 september 2024 @ 14:53:
[...]

Of ze zijn alvast stappen aan het zetten voor Black Friday :*)
telefoons die ze nu voor de volle mep kunnen verkopen achterhouden om ze over 2 maanden met korting te verkopen???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Mschrijver88 schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:43:
[...]

telefoons die ze nu voor de volle mep kunnen verkopen achterhouden om ze over 2 maanden met korting te verkopen???
Nee om ze met black Friday voor de zelfde prijs te verkopen als ze nu zijn(Of een paar weken terug), black friday is in Nederland bijna nooit een actie.
Net zomin als btw weg ermee is ook eigenlijk bijna altijd nep, de prijzen worden een aantal weken er gewoon voor die acties verhoogd(Om ze in de actie dagen voor zogenaamd een actieprijs te verkopen)

Je heb altijd wel eens een deal die wel leuk is en echt, maar vaak genoeg is het gewoon de normale prijs van een aantal weken terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:54
mb1 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 19:59:
[...]

Ik heb maandag een afspraak bij Apple Amsterdam ik vrees dat er meer aan de hand is dan schoonmaaken.
Toestel is zakelijk gekocht en is nog geen jaar oud. Wat is te verwachten als het niet terplaatse kan worden opgelost? Ik kan het toestel niet missen...
Als er voorraad is ruilen ze om en anders nemen ze in om om te ruilen dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:46:
[...]

Nee om ze met black Friday voor de zelfde prijs te verkopen als ze nu zijn(Of een paar weken terug), black friday is in Nederland bijna nooit een actie.
Net zomin als btw weg ermee is ook eigenlijk bijna altijd nep, de prijzen worden een aantal weken er gewoon voor die acties verhoogd(Om ze in de actie dagen voor zogenaamd een actieprijs te verkopen)

Je heb altijd wel eens een deal die wel leuk is en echt, maar vaak genoeg is het gewoon de normale prijs van een aantal weken terug.
Hier hebben we de tweakers pricewatch voor 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
eettjjuuhh schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:35:
[...]

Hier hebben we de tweakers pricewatch voor 😊
Dat klopt zeker wou alleen ermee zeggen, het is niet altijd een actie meer tegenwoordig black friday.
Maar pricewatch werkt zeker wel mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

[Afbeelding]
Dat ging wel verrekte snel... Van 99 naar 98 procent in drie dagen.... :? Wat is dit dan....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D5ehf_3kKUVbjjfvoBiOTsFC5qE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/g98gjew6VdceDxgccG3ijPr8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Steeffoon schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:47:
[...]

Dat ging wel verrekte snel... Van 99 naar 98 procent in drie dagen.... :? Wat is dit dan....
[Afbeelding]
Geruchten gaan dat als je veel porno kijkt, de batterijconditie dan heel snel daalt…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01:04
Verwijderd schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 23:11:
[...]

Geruchten gaan dat als je veel porno kijkt, de batterijconditie dan heel snel daalt…
Maar wie kijkt dat nou op zijn telefoon? Daar heb je iPads voor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Na wat wikken en wegen, de knoop doorgehakt en voor de iPhone 15p 256gb gegaan als upgrade van mijn iPhone 13 256gb.

Ligt inmiddels klaar om opgehaald te worden bij mobiel.nl. Screenprotectors en hoesjes zijn al wel binnen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 19:15
Mijn 15 pro die ik sinds december heb is al op 95% batterijconditie. Ik gebruik ook laden tot 80, alleen tijdens vakantie / dagjes weg niet.
Ik speel wel regelmatig games waardoor ik sneller weer moet opladen. En misschien wat te vaak onder de 20% laten dalen, wat vgm ook weer niet goed is :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hedgy schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:38:
Mijn 15 pro die ik sinds december heb is al op 95% batterijconditie. Ik gebruik ook laden tot 80, alleen tijdens vakantie / dagjes weg niet.
Ik speel wel regelmatig games waardoor ik sneller weer moet opladen. En misschien wat te vaak onder de 20% laten dalen, wat vgm ook weer niet goed is :-(
Mijn huidige 13 non-pro zit nu na 3 jaar op 86%. Wel frappant trouwens, heb nu voor de 15pro evenveel betaald als dat ik betaald heb voor de 13 destijds 😄

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-09 10:29
Als je niet wilt dat de batterijconditie achteruit gaat, kan de iPhone uit zetten en opbergen op een plek waar je nooit meer komt. Blijft dan wel een jaren 100%.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Locolau schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:18:
Als je niet wilt dat de batterijconditie achteruit gaat, kan de iPhone uit zetten en opbergen op een plek waar je nooit meer komt. Blijft dan wel een jaren 100%.
Zou dit dan het einde kunnen zijn van het onderwerp: batterij en we weer naar de echte ervaringen en discussie toe kunnen?
Pagina: 1 ... 75 ... 77 Laatste