Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 19:10
Toppe schreef op donderdag 14 september 2023 @ 22:01:
Snel je printer aan slingeren en dan heb je nog even om de kijken of je het wat vind:
https://www.thingiverse.com/thing:6039581
Dit is echt een briljant idee, morgen meteen even printen. Thanks haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:38
Dat Swappie is echt een no-brainer als het zo werkt zoals ervaringen hier zijn. Vind het echt lastig te geloven dat er geen catch is. Scheelt meer dan 100,- met wat ik tweedehands met marktplaats gezeur verwacht te krijgen. En heb nu de prijsopgaaf maar nog 2 weken om te versturen dus ruim de tijd.

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gin1216
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 02-09 18:36
Misschien een hele stomme vraag, maar het is de eerste keer dat ik een iPhone bij de release bestel. Ik zie dat je via de Apple store app alleen via creditcard en Apple Pay kunt betalen of ik moet er heel erg overheen kijken. Maar kun je zo’n groot bedrag ook met Apple Pay betalen? Heb namelijk geen creditcard helaas :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IP_Inspect
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17-04-2024
Vanmiddag, net als de rest, zit ik klaar om na lange tijd weer een nieuwe iPhone te bestellen. Wat ik me echter afvraag, is of mijn virtuele creditcard van BUNQ goed wordt geaccepteerd door Apple. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

BurrowedLurker schreef op donderdag 14 september 2023 @ 23:05:
De natural titanium pro is echt de mooiste iPhone sinds de iPhone X. Eindelijk weer een iPhone die aanvoelt als 'Apple' design. En fijn dat de licht gebogen randen weer terugzijn ... die rechte randen waren allemaal leuk en aardig, maar rammend oncomfortabel.
Helemaal mee eens. Als liefhebber van de iPhone 4 en 5 vond ik het tof dat ze met de 12 terug gingen naar de vlakke zijkanten, maar door het grotere formaat was het voor mij minder comfortabel. Dit lijkt de perfecte middenweg.

En ik heb zin in de action button. Als iemand die zijn telefoon permanent op stil heeft, was de mute switch nutteloos. Nu kan ik direct een nieuwe (Drafts) notitie openen. Perfect om dingen snel uit mijn hoofd in mijn telefoon te krijgen.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:25
Mog schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:12:
[...]

En ik heb zin in de action button. Als iemand die zijn telefoon permanent op stil heeft, was de mute switch nutteloos. Nu kan ik direct een nieuwe (Drafts) notitie openen. Perfect om dingen snel uit mijn hoofd in mijn telefoon te krijgen.
Ik kijk tegen de knop op. Ondanks ik hem 99,99% op stil heb staan is de schuifknop wel heel makkelijk om snel te kunnen voelen dat ie echt op stil staat. Nu kan je het niet snel voelen én hij kan per ongeluk ingedrukt worden. Overigens had je de afgelopen jaren de notities al aan de grote knop kunnen hangen met 2x drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzaah
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-09 16:34
Dennisdn schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:24:
[...]

Ik kijk tegen de knop op. Ondanks ik hem 99,99% op stil heb staan is de schuifknop wel heel makkelijk om snel te kunnen voelen dat ie echt op stil staat. Nu kan je het niet snel voelen én hij kan per ongeluk ingedrukt worden. Overigens had je de afgelopen jaren de notities al aan de grote knop kunnen hangen met 2x drukken :)
Als die altijd op stil staat, en je gebruikt de action button voor een andere actie, ga je nooit per ongeluk terug naar luid lijkt me?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nog 4,5 uur en dan gaan we twee iPhone 15 Pro’s bestellen. Beiden Titanium Black. iPhone 14 Pro zijn al ‘verkocht’ aan vrienden die hier woensdag op bezoek waren, dus dat was een no-brainer om het toch maar weer te doen. :)

Natural Titanium blijft een hele mooie kleur, maar zoals gezegd: ik hou meer van donkere kleuren. Ik hoop dat iedereen die vandaag besteld op 22 september zijn, haar of hen iPhone mag ontvangen. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Jenzaah schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:29:
[...]

Als die altijd op stil staat, en je gebruikt de action button voor een andere actie, ga je nooit per ongeluk terug naar luid lijkt me?
Maar dan moet je helemaal naar het controlcentre om die ene keer dat het nodig is het geluid wél aan te zetten.. Ik zou echt niet weten wat ik anders aan die knop zou willen hangen, anders had ik dat nu al aan de grote knop gedaan :)

Ik heb dezelfde hoop als enkele reviewers die ik tegenkwam: dat er nog een softwareupdate komt waarmee je hem 1x of 2x kan indrukken, of kort en lang.... Dan kan je geluid uit/aan aan lang of 2x hangen, en zal het minder per ongeluk gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 15-09-2023 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:26

pdavie2311

Live life to the fullest..

Bij mij staat mijn iphone ook altijd op stil door combinatie met Apple Watch. Ik zit werkelijk waar nooit aan die mute knop. Mooi dat ik daar iets anders mee kan gaan doen als actie

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Ik kijk tegen de knop op. Ondanks ik hem 99,99% op stil heb staan is de schuifknop wel heel makkelijk om snel te kunnen voelen dat ie echt op stil staat. Nu kan je het niet snel voelen én hij kan per ongeluk ingedrukt worden.
👆🏼

Dit idd en daarbovenop is het ook weer net zo beperkend allemaal als de action knop op de ultra.

Als ik er een app mee had kunnen starten was hij misschien nog handig geweest. Met de beschikbare acties zal ik hem weinig gebruiken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:43:
[...]

Als ik er een app mee had kunnen starten was hij misschien nog handig geweest. Met de beschikbare acties zal ik hem weinig gebruiken.
Volgens mij moet dat wel kunnen, met een shortcut

Het zou écht leuk worden als je er een inhoudelijke actie van een app aan kan koppelen. Bijvoorbeeld het openen van de auto... Nu zit dat wel in de app van de auto, maar helemaal unlocken, app openen en knop drukken om een auto te openen is de gewone sleutel weer veel logischer en sneller.

[ Voor 32% gewijzigd door Dennisdn op 15-09-2023 07:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeesPimelmees
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 15:06
Donstil schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:43:
[...]

👆🏼

Dit idd en daarbovenop is het ook weer net zo beperkend allemaal als de action knop op de ultra.

Je kunt er een app mee starten. Je kunt een opdracht hangen aan de knop...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Je kan er ook een app mee starten zag ik. Je kan Siri acties instellen. Dus Siri open ….

Wat ik raar vind is dat KPN en Vodafone nog geen prijzen op hun site hebben staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Nico111 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:45:
Wat ik raar vind is dat KPN en Vodafone nog geen prijzen op hun site hebben staan.
Idd, het was fijn geweest als je al even kon configureren.... Voda biedt de 14Pro nu aan voor 1104 euro. Als er provider-korting is, dan zal de 15Pro ook ongeveer op dat bedrag komen zou je denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agostino
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:17
Je kan er ook een app mee starten zag ik. Je kan Siri acties instellen. Dus Siri open ….

Die publiceren ze nooit eerder toch? Ik ga er vanuit dat de pro 15 tussen de 1100 - 1150 kost bij een verlenging van Vodafone.

Via friends & family van Vodafone zijn de abonnementen overigens wat goedkoper. € 2,50 extra korting per maand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[...]

Kort drukken = huidige stand voelen. Langer drukken = stand wisselen. De verschillende standen hebben unieke vibraties. Dus je kan nog steeds in je broekzak voelen wat de stand is. Maar het is zeker minder makkelijk dan een schuifje en het zal vast even wennen zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Mog op 15-09-2023 07:57 ]

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:03
Online shop is al dicht

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arj1o1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 23:39
THE_BASE schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:34:
Nog 4,5 uur en dan gaan we twee iPhone 15 Pro’s bestellen. Beiden Titanium Black. iPhone 14 Pro zijn al ‘verkocht’ aan vrienden die hier woensdag op bezoek waren, dus dat was een no-brainer om het toch maar weer te doen. :)

Natural Titanium blijft een hele mooie kleur, maar zoals gezegd: ik hou meer van donkere kleuren. Ik hoop dat iedereen die vandaag besteld op 22 september zijn, haar of hen iPhone mag ontvangen. :)
Hen 😵‍💫

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Agostino schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:51:
[...]

Die publiceren ze nooit eerder toch? Ik ga er vanuit dat de pro 15 tussen de 1100 - 1150 kost bij een verlenging van Vodafone.

Via friends & family van Vodafone zijn de abonnementen overigens wat goedkoper. € 2,50 extra korting per maand.
Ben ook benieuwd naar KPN. Mijn 13 Pro heb ik deze maand afbetaald (had nog 3 termijnen open staan) en ik mag verlengen sinds vorige week. Met het geld dat de 13 Pro opbrengt zal ik een aanbetaling doen en de 15 Pro nemen. Mijn maandbedrag zal hopelijk rond de EUR 50 uitkomen (10 euro minder dan wat ik tot deze maand betaalde voor Unlimited + telefoon). 3 andere nummers staan op mijn adres ingeschreven en 50 GB delen per maand is waanzinnig goed van KPN _/-\o_

Kan niet wachten op USB C!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Kuu-ke-le-kuu!

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Laatst online: 07:39
Ik heb nu een iPhone 12 mini. Echt het enige nadeel is dat de accu na 3 jaar slecht is (80% van niet-heel-groot is écht niet heel groot ;) ) en héél soms de opslagruimte.

Zie echt erg op tegen hoe groot en zwaar een ‘normale’ iPhone is, maar ik kan er denk ik niet langer onderuit. Maar twijfel nog steeds.

( En dan zie je hier mensen het over een pro Max hebben en daar dan nog een hoesje omheen doen. Wat voor handen en broekzakken hebben jullie joh :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agostino
Prullenbak84 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:06:
Ik heb nu een iPhone 12 mini. Echt het enige nadeel is dat de accu na 3 jaar slecht is (80% van niet-heel-groot is écht niet heel groot ;) ) en héél soms de opslagruimte.

Zie echt erg op tegen hoe groot en zwaar een ‘normale’ iPhone is, maar ik kan er denk ik niet langer onderuit. Maar twijfel nog steeds.

( En dan zie je hier mensen het over een pro Max hebben en daar dan nog een hoesje omheen doen. Wat voor handen en broekzakken hebben jullie joh :p )
Ja, dat heb ik ook. Ik stap hier ook over van een 12 mini naar denk ik de 15 pro. Ben benieuwd wat ik er van ga vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Corrigeren 😵‍💫

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
KeesPimelmees schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:45:
[...]

Je kunt er een app mee starten. Je kunt een opdracht hangen aan de knop...
Dennisdn schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:45:
[...]

Kan je nagaan hoe weinig het mij boeit 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Agostino schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:09:
[...]

Ja, dat heb ik ook. Ik stap hier ook over van een 12 mini naar denk ik de 15 pro. Ben benieuwd wat ik er van ga vinden.
ik wil nog 'wel eens' wisselen van iPhones, kort na release nieuwe iPhones. Heb een 12 en 13 Mini gehad, vervolgens de 13 en 14 Pro.
Er zijn momenten dat ik de handzaamheid van de Mini mis, maar alle extra's van de Pro maken het wel weer goed.
@Dennisdn heeft ook veel ervaring met Mini ---> Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Agostino schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:09:
[...]

Haha ja de pro heb ik zelfs ook nog heel even overwogen. Onder het mom "als je t dan toch doet..." maar toen zag ik t gewicht daarvan en toen was ik wel genezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:16

Chiron

Moderator Discord
Dennisweb schreef op donderdag 14 september 2023 @ 23:26:
[...]

Maar hij bedoelt de gewone iPhone 15 tegenover de iPhone 14 Pro.
Ook daar, 171 gram van de gewone 15 vs 206 gram van de 14 Pro.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
_Bailey_ schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:26:
[...]

ik wil nog 'wel eens' wisselen van iPhones, kort na release nieuwe iPhones. Heb een 12 en 13 Mini gehad, vervolgens de 13 en 14 Pro.
Er zijn momenten dat ik de handzaamheid van de Mini mis, maar alle extra's van de Pro maken het wel weer goed.
@Dennisdn heeft ook veel ervaring met Mini ---> Pro
Eigenlijk dezelfde gedachte. De Mini’s waren echt top en stapte met tegenzin over. Maar eenmaal de Pro in handen… dan vallen de nadelen vrijwel meteen weg ten opzichte van de voordelen.

Neemt niet weg dat ik instant een MiniPro zou bestellen als de kans er was…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:59
Jenzaah schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:29:
Jawel, want je kan zonder "Stil" nu het volume gewoon omhoog zetten met de knoppen?
Dus hopelijk zorgt Apple dat er ook een "Stil" toggle in het menu komt, als je die silence button voor wat anders gebruikt.

Of misschien kan je m gebruiken als silent button, iphone stil zetten en dan de knop wisselen naar een andere functie, maar hoe krijg je m dan snel van silence af.

Beetje googlen levert assistive touch en back-tap options, maar dat schiet niet op.

Edit: misschien met een focus mode.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
Ik wil graag een Iphone 15 Pro maar twijfel nog waar ik hem ga bestellen. Waar zal de voorraad het grootst zijn :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:27
Verwachten jullie zo'n schaarste? De tijd dat er rijen voor de winkel stonden middernacht, ligt toch al een tijdje achter ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesPimelmees
  • Registratie: December 2013
ColeJ schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:38:
Ik wil graag een Iphone 15 Pro maar twijfel nog waar ik hem ga bestellen. Waar zal de voorraad het grootst zijn :+
Bij Apple zelf! Maar daar bestellen ook de meeste mensen dus voorraad het grootst is dan minder relevant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
@Chiron @Dennisdn dank voro de geruststellende woorden ;)

Een pro gaat hem voor mij echt niet worden. Ik heb het geld niet over voor het verschil (en ja, het is het heus wel waard als je het eenmaal gewend bent, maar daarom wen ik er beter niet aan...) en qua gewicht is dat wel echt een brug te ver ;)

Maar de stap naar een normale 15 moet ik dan toch maar wagen...

...denk ik... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
De ervaring is dat de voorraden op de eerste dag best aardig zijn. Wie zijn best doet zal er wel eentje scoren. Maar als die batch op is, duurt het vaak wel een stuk langer voor je weer aan de beurt bent.

Vooral op de Apple-site niet opgeven als alles op lijkt. De eerste dag blijven er continu tijdsloten terugkomen van nerds als wij die op 3 tegelijk inzetten maar er maar eentje nodig hebben :X

[ Voor 25% gewijzigd door Dennisdn op 15-09-2023 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
Dennisdn schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:41:
[...]

De ervaring is dat de voorraden op de eerste dag best aardig zijn. Wie zijn best doet zal er wel eentje scoren. Maar als die batch op is, duurt het vaak wel een stuk langer voor je weer aan de beurt bent.
Thanks! En hoe doe je je best, haha? Is het niet op tijd klaar zitten en refreshen totdat er voorraad verschijnt? Of heb je een gouden tip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:43:
[...]

Thanks! En hoe doe je je best, haha? Is het niet op tijd klaar zitten en refreshen totdat er voorraad verschijnt? Of heb je een gouden tip?
Die had ik er snel bij gezet, vooral vol blijven houden als de shop aangeeft dat het voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 07-09 16:58
Prullenbak84 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:41:

Een pro gaat hem voor mij echt niet worden. Ik heb het geld niet over voor het verschil (en ja, het is het heus wel waard als je het eenmaal gewend bent, maar daarom wen ik er beter niet aan...) en qua gewicht is dat wel echt een brug te ver ;)

...denk ik... ;)
Ik zou nooit meer als je het gewend bent van 120Hz display af kunnen stappen.

Lijkt dan net of er lag is bij de gehele UI :P

Ieder zijn ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 15:25
Prullenbak84 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:41:

...denk ik... ;)
Ik dacht hetzelfde met de 13. Mijn vrouw had de 13pro genomen en ik de gewone 13. Achteraf spijt van dat ik de pro niet had genomen. Boelt meer premium aan en heeft een veel betere camera. Dus ga ik nu maar voor de 15pro

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeve97
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11-09 10:17
Hoe zit het met zaken als belsimpel, leveren die ook vaak gewoon op vrijdag volgende week?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:39:
Verwachten jullie zo'n schaarste? De tijd dat er rijen voor de winkel stonden middernacht, ligt toch al een tijdje achter ons?
Afgelopen jaar met de pre order van de 14 kon je paar uur na de start nog vrijwel alle modellen krijgen met levering op release (Apple Store).
Denk niet dat t vandaag anders zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Dennisdn schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:45:
[...]

Het zou écht leuk worden als je er een inhoudelijke actie van een app aan kan koppelen. Bijvoorbeeld het openen van de auto... Nu zit dat wel in de app van de auto, maar helemaal unlocken, app openen en knop drukken om een auto te openen is de gewone sleutel weer veel logischer en sneller.
Is daar niet juist Carkey voor bedacht?

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:08
Mog schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:12:
Helemaal mee eens. Als liefhebber van de iPhone 4 en 5 vond ik het tof dat ze met de 12 terug gingen naar de vlakke zijkanten, maar door het grotere formaat was het voor mij minder comfortabel. Dit lijkt de perfecte middenweg.

Inderdaad, ik heb die ronde zijkanten van de X en de 11 serie nooit mooi gevonden en was blij dat ze met de 12 weer terug gingen naar de rechte zijkanten. Ik vind wat dat betreft mijn 12 nog steeds een mooie telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
TheKerremenke schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:45:
[...]

Is daar niet juist Carkey voor bedacht?
Zeker, maar die doet het niet op alle auto's. Ik heb een vrij nieuwe auto, alles werkt via app. Maar Carkey dan weer niet :( Denk dat de auto voorzien moet zijn van een extra zender oid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prullenbak84
Otto Jans schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:43:
[...]

Ik zou nooit meer als je het gewend bent van 120Hz display af kunnen stappen.

Lijkt dan net of er lag is bij de gehele UI :P

Ieder zijn ding ;)
Daarom dus gewoon niet aan wennen. Onwetendheid is een zegen, of zoiets ;)

Maar mijn twijfel is niet tussen een 15 en een pro...mijn twijfel is tussen een 15 of gewoon met mijn 12 mini verder, in de hoop dat Apple ooit weer eens een mini uitbrengt. (maar dat lijkt er niet op).

[ Voor 22% gewijzigd door Prullenbak84 op 15-09-2023 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Mooiste toestellen die ik heb gehad vond ik persoonlijk de 5, en de 7 plus in Jet Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:43:
[...]

Ik denk dat ik alles in mijn "verlanglijstje" zet bij de Mediamarkt (wil nog wat meer zaken zoals een oplader etc.) en dan kan ik om 14:00 direct afrekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ColeJ schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:48:
[...]

Ik denk dat ik alles in mijn "verlanglijstje" zet bij de Mediamarkt (wil nog wat meer zaken zoals een oplader etc.) en dan kan ik om 14:00 direct afrekenen.
MediaMarkt zou ik echt pas als 'last resort' kiezen wat betreft electronica. De after sales bij MM is waardeloos en dan druk ik me nog zachtjes uit.

check oa hun shopreviews.

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 15-09-2023 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:29

Cordon

Lievelings jankert

Ik zit klaar, alhoewel het nog even duurt voor je echt kan bestellen. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Wellicht dat we betreft het bestellen beter hier terecht kunnen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

@Daedalus wellicht even een topic warning boven de QR?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
crazylegs schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:47:
Mooiste toestellen die ik heb gehad vond ik persoonlijk de 5, en de 7 plus in Jet Black
5S in space gray. En uiteindelijk toch ook wel mijn 12 mini (alhoewel de 13 mini iets mooier is, maar die heb ik zelf nooit gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 12:37

Boost9898

Software developer

Ik ga de iPhone 15 Pro via m'n werk laten bestellen als zakelijke telefoon. Maar ik ben bang dat ik hier wel enige tijd op moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agostino
Prullenbak84 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:26:
[...]

Haha ja de pro heb ik zelfs ook nog heel even overwogen. Onder het mom "als je t dan toch doet..." maar toen zag ik t gewicht daarvan en toen was ik wel genezen.
Ik twijfel ook nog wel, ben heel benieuwd met welke prijzen Vodafone komt. Gewicht nu tussen de pro en de normale bij de iPhone 15 is nog maar iets van 15 gram. Aan de andere kant als ik nu de 15 neem en er komt ooit een mooie opvolger betere variant van de SE / Mini is de stap terug niet meer zo groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
Agostino schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:03:
[...]

Ik twijfel ook nog wel, ben heel benieuwd met welke prijzen Vodafone komt. Gewicht nu tussen de pro en de normale bij de iPhone 15 is nog maar iets van 15 gram.
die 15 gram (of om precies te zijn 17 geloof ik) is wel gewoon 10%.
Aan de andere kant als ik nu de 15 neem en er komt ooit een mooie opvolger betere variant van de SE / Mini is de stap terug niet meer zo groot.
Ook dat! Alhoewel die kans wel echt heel klein is...door de geruchtenmolen wordt eigenlijk al voorgesorteerd op dat de nieuwe SE gewoon iphone 12/13/14 design krijgt, en geen mini meer. Maar een mens mag dromen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:26
Chiron schreef op donderdag 14 september 2023 @ 23:21:
Het grootste merkbare verschil tussen de 14 pro en de 15 pro is wel het gewicht, de 14 pro is echt een brick, en mede daardoor heb ik die geskipped.
Dat vind ik dus ook belangrijk, volgens reviews is de 15 handzamer. Aan de andere kant er gaat toch een hoesje omheen (of merk je dat ook met hoesje)...

Keuzes keuzes :/

@ all over de SE versie die mogelijk uitkomt, ik denk het eerlijk gezegd niet. Zou teveel inbreuk maken op de verkopen denk ik. En vergis je niet he, stel er komt een SE uit op laten zeggen Xs formaat, dan zouden ze er een gewone LCD in moeten doen om verschil te maken.

Ik ben skeptisch, want de huidige SE 2022 is gewoon compleet anders (en dus gerechtvaardigd om goedkoper te zijn). Overigens vind ik de SE 2022 gewoon extreem overpriced. Elke willekeurige Android is gewoon 10x beter. Zelfs de veel goedkopere.

[ Voor 37% gewijzigd door Roflmao op 15-09-2023 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Roflmao schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:08:
[...]

Dat vind ik dus ook belangrijk, volgens reviews is de 15 handzamer. Aan de andere kant er gaat toch een hoesje omheen (of merk je dat ook met hoesje)...

Keuzes keuzes :/
dat "handzamer" is wel een beetje overdreven lijkt me. Je hebt t bij de 15pro tov de 14 pro letterlijk over een milimeter minder hoog en breed, en een halve milimeter dunner. Dat zullen die youtubers even gauw wel echt gemerkt hebben, hoor...nee, dat lijkt me eerder gewoon de hype daar ter plaatse. Die 20 gram lijkt me wel een vrij groot verschil. Maar een pro blijft een zware jongen tov de normale :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:32
Ik vroeg me af of je twee acties kan koppelen aan die action knop. Bijvoorbeeld kort drukken = Stil en lang drukken = bijvoorbeeld Camera.

Dat zou wel mooi zijn. :)

[ Voor 9% gewijzigd door elaho op 15-09-2023 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Prullenbak84 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:11:
[...]

dat "handzamer" is wel een beetje overdreven lijkt me. Je hebt t bij de 15pro tov de 14 pro letterlijk over een milimeter minder hoog en breed, en een halve milimeter dunner. Dat zullen die youtubers even gauw wel echt gemerkt hebben, hoor...nee, dat lijkt me eerder gewoon de hype daar ter plaatse. Die 20 gram lijkt me wel een vrij groot verschil. Maar een pro blijft een zware jongen tov de normale :)
Komt volgens mij door de meer afgeronde hoeken. Maar goed eerst maar eens zelf bij de Mediamarkt oid in handen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Roflmao schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:08:
[...]

@ all over de SE versie die mogelijk uitkomt, ik denk het eerlijk gezegd niet. Zou teveel inbreuk maken op de verkopen denk ik. En vergis je niet he, stel er komt een SE uit op laten zeggen Xs formaat, dan zouden ze er een gewone LCD in moeten doen om verschil te maken.

Ik ben skeptisch, want de huidige SE 2022 is gewoon compleet anders (en dus gerechtvaardigd om goedkoper te zijn). Overigens vind ik de SE 2022 gewoon extreem overpriced. Elke willekeurige Android is gewoon 10x beter. Zelfs de veel goedkopere.
Waar ik zei: "De nieuwe SE" had ik ook moeten zeggen "een eventuele nieuwe SE". Want vooralsnog is daar helemaal nog geen sprake van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Prullenbak84 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:13:
[...]

Waar ik zei: "De nieuwe SE" had ik ook moeten zeggen "een eventuele nieuwe SE". Want vooralsnog is daar helemaal nog geen sprake van.
Ja snap ik.

Overigens als er een SE 2024 zou komen Xs formaat met oled dan zou ik direct in de rij staan ervoor. Zolang ie maar een recente SOC heeft. Ik vind het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Agostino schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:51:
[...]

Nou bij vroeg iPhone die ik kocht kan je een dag van te voren al wel prijzen zien. De 12 pro is mijn laatste dus misschien is het de afgelopen jaren veranderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
elaho schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:12:
Ik vroeg me af of je twee acties kan koppelen aan die action knop. Bijvoorbeeld kort drukken = Stil en lang drukken = bijvoorbeeld Camera.

Dat zou wel mooi zijn. :)
Nope wanneer je het standaard muten aanpast via de action button naar bijvoorbeeld camera, dan verhuist muten naar je bediendingspaneel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Prullenbak84 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:47:
Daarom dus gewoon niet aan wennen. Onwetendheid is een zegen, of zoiets ;)

Maar mijn twijfel is niet tussen een 15 en een pro...mijn twijfel is tussen een 15 of gewoon met mijn 12 mini verder, in de hoop dat Apple ooit weer eens een mini uitbrengt. (maar dat lijkt er niet op).
Ignorance is bliss ;)

Zo dacht ik er ook over en was ik van plan een 15 Plus te nemen met 256GB.
Ik ging er van uit dat het prijsverschil met een 15 Pro Max te groot zou zijn (+480 euro) omdat de Pro Max ook bij 128GB zou beginnen en de meerprijs voor een 256GB als snel te veel zou worden.
Dus ik was verheugd te zien dat de 256GB de basisversie is van de 15 Pro Max en het prijsverschil daardoor zo klein is dat ik toch voor de 15 Pro Max ga. Met maar 230 euro verschil voor zo veel extra's tegenover de Plus hoef ik niet meer na te denken. Een Naturel titanium Pro max it will be :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 07:20
Vanmiddag een 15 Pro scoren, de vraag is nog welke kleur... wit of zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08-09 09:23
Ben benieuwd of er bij de providers nog een leuke korting is, anders doe ik maar via cashback en Coolblue... Eens de prijzen afwachten.

Ga zelf de 15 halen na m'n vakantie in oktober, voelt toch iets chiller dan er de tijd voor nemen en alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:19
TNSN schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:32:
Vanmiddag een 15 Pro scoren, de vraag is nog welke kleur... wit of zwart.
Grijs? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Alles behalve zwart :)
Nu vind ik zwart bij de Pro (Max) niet echt zwart maar meer donker grijs. Net als die donkerblauwe. Zelf ga ik voor de Naturel titanium, maar mocht die uitverkocht zijn als ik er niet door kom dan kan een blauwe of zelfs een witte even goed. ik vind die witte op die video waar ze de kleuren goed lieten zien iets zilverchtigs hebben, Dat vind ik ook wel mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Locolau schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:36:

Ga zelf de 15 halen na m'n vakantie in oktober, voelt toch iets chiller dan er de tijd voor nemen en alles.
Verstandig weet je meteen of er geen klachten zijn over de behuizing (scuffgate anyone?)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 19:22

Yucko

One clown to rule them all !

of de micro krasjes bij de X.

Hier ging de folie op het scherm er pas af toen de screenprotector geplaatst werd :P

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:59
Locolau schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:36:
anders doe ik maar via cashback en Coolblue...
Scheelt toch weer 45€ voor de pro max. Levert Coolblue ook volgende week vrijdag?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Boost9898 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:59:
Ik ga de iPhone 15 Pro via m'n werk laten bestellen als zakelijke telefoon. Maar ik ben bang dat ik hier wel enige tijd op moet wachten.
Hetzelfde verhaal. Ik heb inmiddels wel inloggegevens van de KPN zakelijke webshop. (Specifiek voor ons bedrijf). Navraag leert dat de iPhone hier om 14 u gelijk beschikbaar is.

Ik ben benieuwd. Bij de iPhone 12 pro toendertijd moest ik 1,5 maand wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
ephymerous schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:44:
[...]

Scheelt toch weer 45€ voor de pro max. Levert Coolblue ook volgende week vrijdag?
Ik ga Amazon proberen met Scoupy cashback, scheelt 6% dat is toch gauw €73,-
Bestel dan ook gelijk Finewoven case mee en screen protectors.

Weet alleen niet of Amazon ook bij preorders direct voorraad heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
Mooi filmpje!
Deze video is overigens het duidelijkst qua beoordelen van de kleur voor de Pro (Max)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Dammit, ik dacht dat ik eruit was en voor de Zwart titanium versie zou gaan, maar nu begin ik wel heel erg te twijvelen voor de naturel titanium versie, maar was er niet wat mee dat deze krasgevoeliger zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Danielson schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:51:
Dammit, ik dacht dat ik eruit was en voor de Zwart titanium versie zou gaan, maar nu begin ik wel heel erg te twijvelen voor de naturel titanium versie, maar was er niet wat mee dat deze krasgevoeliger zou zijn?
Dat is nog een beetje de vraag, als het echt natuurlijk titanium is dan krijgt het sneller “spots” (dat zijn geen krassen in het metaal maar resten op het oppervlak) de andere titanium kleuren hebben een coating om de kleur te krijgen en daardoor minder of geen last van dit fenomeen.

Het zal alleen wel gecoat zijn ook op de naturel titanium variant omdat het veel meer glimt dan normaal titanium, oftewel dan zijn ze allemaal net zo hard.

Edit: De rvs variant had iets soortgelijks. Op de witte kon je altijd de banden poetsen maar sinds de 14 kan dat ook niet meer omdat ze ondanks de normale RVS look van de zilveren de rand toch coaten.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 15-09-2023 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 14:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Donstil schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:50:
[...]

Ja ik vind dat op de video's ook lastig te zien.
Voor wat ik nu zie zijn ze alle 2 wel net anders maar lijkt het "Naturel titanium" er wel het meeste op.

Deze video toont het wel goed:

[...]
Die geborsteld titanium rand van de witte ziet er wel heel nep en goedkoop uit zeg. Net zoals de knopjes in het middenconsole van mijn destijds KUCH Premium KUCH Duitse auto. Echt heel lelijk.

De blauw daarentegen ziet er erg chique uit, netzoals de zwarte. De natural titanium ziet er overigens wel mooi uit. Overigens heb ik liever het glanzende van de 14 pro.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 07:20
[quote]MRE-Inc schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:57:
[...]

Die geborsteld titanium rand van de witte ziet er wel heel nep en goedkoop uit zeg. Net zoals de knopjes in het middenconsole van mijn destijds KUCH Premium KUCH Duitse auto. Echt heel lelijk.

Dat vond ik dus ook! Wit ziet er een beetje cheap-ish uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
TNSN schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:57:
[quote]MRE-Inc schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:57:

Dat vond ik dus ook! Wit ziet er een beetje cheap-ish uit.
Mwoah, dat vind ik wel meevallen. Ik vind de witte juist iets zilverachtigs hebben wat ik wel sjiek vind. Volgens mij is de rand van de witte hetzelfde als de Naturel titanium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-08 19:58

NLF

Voor diegene die twijfelen, nog een mooi filmpje gevonden waar de kleuren wel goed zichtbaar zijn.

Blauw trekt mij ook wel, maar denk dat ik toch voor zwart ga.

YouTube: iPhone 15 Pro All Colours Hands-On

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Om nog even terug te komen op de kleuren, ik ben zelf zo kleurenblind als de pest, maar ik heb een nu Graphite iPhone 13 Pro, hoe verstaat deze kleur zich ten opzichte van de naturel titanium kleur? Lijken deze op elkaar? :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
Danielson schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:04:
Om nog even terug te komen op de kleuren, ik ben zelf zo kleurenblind als de pest,
Nee, joh het ligt niet aan jou. Alle iPhone 15 Pro's zijn gewoon grijs _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Om nog even terug te komen op de kleuren, ik ben zelf zo kleurenblind als de pest, maar ik heb een nu Graphite iPhone 13 Pro, hoe verstaat deze kleur zich ten opzichte van de naturel titanium kleur? Lijken deze op elkaar? :$
Af gezien of je kleuren blind bent of niet: Hoe kunnen we een kleur beoordelen als niemand hem nog in het real-life heeft gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NLF schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:03:
Voor diegene die twijfelen, nog een mooi filmpje gevonden waar de kleuren wel goed zichtbaar zijn.

Blauw trekt mij ook wel, maar denk dat ik toch voor zwart ga.

YouTube: iPhone 15 Pro All Colours Hands-On
Dey filmpje heeft alleen door alle vermeldingen hier al 1.000.000 views :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06:14
Klopt, ik heb hem op repeat staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11-09 08:36
Denk dat je Graphite meer in lijn met Titanium Black kunt zien. Mogelijk dat het een tikkeltje donkerder is maar denk zelf dat Titanium Naturel weer lichter wordt.
Donstil schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:07:
[...]

Dey filmpje heeft alleen door alle vermeldingen hier al 1.000.000 views :+
Welk fimpje is dat? Heb ik wat gemist? :+

[ Voor 19% gewijzigd door Jaymone op 15-09-2023 10:11 ]

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jaymone schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:10:
Welk fimpje is dat? Heb ik wat gemist? :+
Haha nou.., Hoelaat was de reservering ook al weer :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:13:
[...]

Haha nou.., Hoelaat was de reservering ook al weer :+
16:00 toch? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mehmeeeh
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 17:21
All iPhone 15 Models Support DisplayPort for Up to 4K HDR Video Output to External Display

Het staat in de tech specs op de site van Apple zelf.

Zodra de 15 Pro binnen is ga ik dit wel testen op wat USB-C monitoren (1440p en 3440p). Ben benieuwd wat hier de mogelijkheden van kunnen zijn in de toekomst. Misschien Samsung DeX achterna ooit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Voor jou wel >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
Hoezo, zaten jullie niet online dan toen om 06.00 de pre-pre-sale was? >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 15-09-2023 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:52
Komende van een iPhone 12 had Ik een tijdje geleden mijn zinnen gezet op een iPhone 14, maar toch gewacht op de presentatie van de 15. Nu ben ik nog niet overtuigd of het nieuwe model het wel waard is. Hier en daar zie ik al een deal tevoorschijn komen voor de iPhone 14 die richting 800 EUR zakt.

En iets in mijn vreemde hoofd zegt dat een iPhone 15 met 128GB opslag ook wat flauw is, wat de potentiële upgrade nog duurder zou maken :)

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Dennisdn schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:21:
Hoezo, zaten jullie niet online dan toen om 06.00 de pre-pre-sale was? >:)
Dat is nieuw voor mij. Pre-sale was in ieder geval direct na de Keynote van afgelopen dinsdag.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jaymone schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:22:
[...]

Dat is nieuw voor mij. Pre-sale was in ieder geval direct na de Keynote van afgelopen dinsdag.
iJustine komt de mijne zo brengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Donstil schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:25:
[...]

En heb je daarna een beetje me-time nodig? *;

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

[...]

Zolang je zorgt dat ze haar klep maar houdt. Of je daar een attribuut voor gebruikt moet jij weten :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
[...]

Zij geniet altijd van de Max-en dus weet even niet of ze met de niet-Max genoegen gaat nemen om het te brengen. Maar als jij dat zegt..dan is dat zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prullenbak84
De slechte grappen liggen hier voor het oprapen, maar ik laat ze even liggen ;)

Ondertussen nog de komende drie uur twijfelen. Ik was net zo ver gezonken dat ik zelfs al kleinere android-telefoons zat te googlen, maar die bestaan gelukkig ook niet :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:19
Jaymone schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:45:
[...]

Zij geniet altijd van de Max-en dus weet even niet of ze met de niet-Max genoegen gaat nemen om het te brengen. Maar als jij dat zegt..dan is dat zo.
Hahahah dit klinkt zo verkeerd
Pagina: 1 ... 7 ... 77 Laatste