Och, och, och. CO2-neutraal kan ik me indenken, zeker met die hele spreekbeurt tijdens het event van afgelopen maandag. Maar je moet echt verwachtingen bijstellen. Apple is een immens bedrijf en er komt bijna geen mens (achter een computer) te pas aan dat proces van order tot levering. Alles gaat automatisch. Als ze dan handmatig allerlei aanpassingen gaan doen, dat is echt niet te doen tijdens launchday.AiR60 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 08:59:
Ik vind het wel raar dat hij volgende week pas verstuurd wordt en het niet meer mogelijk is te annuleren, ik snap dat het logistiek misschien wat uitdagingen heeft, maar co2 neutraal is dit alles behalve + ik moet nu 2 a 3 weken wachten voor ik m'n geld weer terug heb en mogelijk kosten betalen voor de retourzending (dat kon ik niet goed opmaken uit het verhaal), daarnaast is apple support niet te bereiken op zaterdag, wat een domper!
Als je die wensen hebt dan ga je naar een lokale telefoonboer en bestel je daar je iPhone. Daar krijg je de service die je verwacht, van mens tot mens. Bovendien koos je toch zelf voor een dubbele bestelling met alle risico's van dien (zoals wachten op creditering en retourneren, wat overigen kosteloos is).
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2