My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zonder. Gebruik geen MagSafe.Jaymone schreef op zondag 17 september 2023 @ 09:41:
[...]
Die met MagFit of zonder? Denk dat ik het ook ga proberen en vergelijken met die van Apple Clear case.
Echter, nu met de Stand-By Modus zit ik er wel over te denken om een MagSafe standaard te kopen voor op m’n nachtkastje. Weet iemand of de Ultra Hybrid Clear Case zónder MagSafe ringen goed werkt met MagSafe? Of pakt ie dat niet goed.
Vind die witte ring op de achterzijde namelijk zo ongelofelijk lelijk dat ik deze het liefst niet heb.
En om nu iedere avond m’n telefoon uit z’n hoesje te halen vind ik ook zo’n gedoe.
[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 17-09-2023 11:28 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Geen enkele case zonder MagSafe erin gebouwd werkt goed. Misschien dat die dun genoeg is dat het blijft zitten. Maar ik zou het niet gek vinden als je in de nacht wakker wordt van een vallend geluid van een iPhone.Rivanov schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:27:
[...]
Zonder. Gebruik geen MagSafe.
Echter, nu met de Stand-By Modus zit ik er wel over te denken om een MagSafe standaard te kopen voor op m’n nachtkastje. Weet iemand of de Ultra Hybrid Clear Case zónder MagSafe ringen goed werkt met MagSafe? Of pakt ie dat niet goed.
Vind die witte ring op de achterzijde namelijk zo ongelofelijk lelijk dat ik deze het liefst niet heb.
En om nu iedere avond m’n telefoon uit z’n hoesje te halen vind ik ook zo’n gedoe.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts
Ja snap ik, die witte ring is ugly.Rivanov schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:27:
[...]
Je kunt die case met verschillende kleuren ringen krijgen. Dus afhankelijk vd kleur van je telefoon kun je soms een kleur kiezen waardoor die ring (stuk) minder opvalt.
Ik ga voor een zwarte 15pm phone dus denk dat de clear graphite case dan best ok is.
https://www.spigen.com/co...it?variant=41692184150063
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Ja, op de zwarte valt de Graphite ring niet op denk ik.Help!!!! schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:13:
[...]
Ja snap ik, die witte ring is ugly.
Je kunt die case met verschillende kleuren ringen krijgen. Dus afhankelijk vd kleur van je telefoon kun je soms een kleur kiezen waardoor die ring (stuk) minder opvalt.
Ik ga voor een zwarte 15pm phone dus denk dat de clear graphite case dan best ok is.
https://www.spigen.com/co...it?variant=41692184150063
Op een Natural Titanium is de ring alsnog een stuk donkerder.
Spigen is ook te koop met een donkere ring.Rivanov schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:27:
[...]
Edit: @Help!!!! was me net voor.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
- 4x Anker Nylon USB-C to USB-C kabel van 1.8m (auto gebruik)
- Ugreen Nexode 30W USB-C charger (voor in de auto als ik elders ben en moet laden)
- Spigen Glas screen protector
- Finewoven case
www.automotivemike.com | youtube.com/AutomotiveMike
Daar had ik ook al op gereageerd.THE_BASE schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:39:
[...]
Spigen is ook te koop met een donkere ring.
Edit: @Help!!!! was me net voor.
Ik neem de proef op de som en heb die laatste besteld. + een bijbehorende “originele” finewoven walletnDirect090 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 19:10:
[...]
Ja ze laten zelf idd niet het logo zien. Zal wss te maken hebben dat het niet helemaal oké isHeb er zelf vooralsnog geen besteld voor de iphone15, dus helemaal zeggen hoe deze generatie gaat zijn durf ik niet. Maar deze leken op eerste oog wel goed:
https://nl.aliexpress.com/item/1005006040451358.html
https://a.aliexpress.com/_EJEUgB5
https://a.aliexpress.com/_Exjdf5z
Alleen ben ik niet helemaal zeker over de store, weinig reviews etc. Meestal dubbel check ik even de comments (vaak met fotos). Maar in dit geval zijn die er (nog) niet.
Het is nu nog even een gokje. Je kan iig met paypal altijd nog een claim indienen als het niet goed is of niet aan komt.
En magsafe moet erbij staan, weet niet of ze zonder worden verkocht omdat apple ze ook niet zonder maakt volgens mij(?). Maar zolang het erbij staat moet het goed zitten
Die laatste ziet er nogal fakish uit imo.DCNY schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:11:
[...]
Ik neem de proef op de som en heb die laatste besteld. + een bijbehorende “originele” finewoven wallet
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Magneet van die dingen zijn heel zwak. Zou er mee oppassen.DCNY schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:11:
[...]
Ik neem de proef op de som en heb die laatste besteld. + een bijbehorende “originele” finewoven wallet
Gebruik al jaren de Spigen Ultra Hybrid en er zit werkelijk geen één krasje op m’n telefoon. Echt 0,0.ViezeVis schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:11:
Voor diegenen die een Spigen hoesje hebben gekocht; zijn jullie niet bang dat de randen van het scherm of de achterkant beschadigd omdat de zachte binnenkant mist?
Haal ‘m echter regelmatig uit het hoesje om alle stof eruit te blazen en ook om het hoesje even met wasmiddel en warm water af te wassen. Is hij weer helemaal als nieuw.
Ja, zo extreem zuinig ga ik met ál mijn spullen om.
[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 17-09-2023 15:39 ]
Ja ik heb die jaren gehad,THE_BASE schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:21:
Iemand ervaring met de leather cases van Decoded? Echt op zoek naar een alternatief voor die van Apple.
Vroeger waren de cases mooier en van betere kwaliteit.
Als je echt mooi leer wilt ga dan voor nomad horween.
[ Voor 6% gewijzigd door Ryatzu op 17-09-2023 15:44 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Heb nu een UAG Pathfinder, beetje bulky maar veel grip.
Volgens Mujjo hun promo video, zijn de knoppen van plastic.Chiron schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:08:
Ik ben uiteindelijk niet voor de Nomad Horween gegaan omdat de randen van plastic zijn inclusief de knoppen… dus het is de Mujji geworden, die wel full leather is, met metalen knopjes.
YouTube: Mujjo iPhone 15 & 15 Pro Leather Cases Review: Luxury Smartphone Pro...
Een jaar of drie eens twee stuks besteld. De kwaliteit was echt een stuk minder dan de originele Apple hoesjes. Niet zozeer het leer, maar met name de pasvorm en de algemene kwaliteitsindruk waren het nét niet. Het was wel in de tijd dat het leer van de originele Apple-hoesjes nog een stuk beter van kwaliteit was.THE_BASE schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:21:
Iemand ervaring met de leather cases van Decoded? Echt op zoek naar een alternatief voor die van Apple.
Volgens hun officiele website daarentegen:Reem0nN schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:12:
[...]
Volgens Mujjo hun promo video, zijn de knoppen van plastic.
YouTube: Mujjo iPhone 15 & 15 Pro Leather Cases Review: Luxury Smartphone Pro...
– Recycled metal buttons, camera bump, microfibre lining and polycarbonate inner shell.
– Machined-metal buttons for extra responsiveness.
klikkerdeklik :+
Jazeker. Totaal niet bulky maar wel voldoende grip.replica17 schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:08:
Heeft die Spigen Ultra Hybrid een beetje goede grip in de hand?
Heb nu een UAG Pathfinder, beetje bulky maar veel grip.
Dan ben ik nu wel is benieuwd of het metaal of plastic is.. Denk dat ik deze ga bestellen en de horween Nomad, kijken welke van de 2 ik ga houden.kapa schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:16:
[...]
Volgens hun officiele website daarentegen:
– Recycled metal buttons, camera bump, microfibre lining and polycarbonate inner shell.
– Machined-metal buttons for extra responsiveness.
Finewoven is toch niks voor mij, helaas.
Dan hoor ik graag van je wat het verschil is. Mujjo ken ik nog wel, is ook prima spul. Anders voor de time being toch maar Spigen.Reem0nN schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:22:
[...]
Dan ben ik nu wel is benieuwd of het metaal of plastic is.. Denk dat ik deze ga bestellen en de horween Nomad, kijken welke van de 2 ik ga houden.
Ja dat is nog steeds van metaal.Of-Aaargh schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:22:
Van wat voor materiaal zijn de knopjes van het finewoven hoesje voor de 15 Pro? zijn die nog steeds van aluminium, net als vorige jaren? Voor de prijs van 69 euro voor een kunststof hoesje verwacht ik eigenlijk wel titanium, eerlijk gezegd.
Metaal. In ieder geval vind ik de Mujji er ook veel mooier uitzien dan de Nomad, waarbij de Nomad gewoon een plastic rand heeft en alleen de achterkant van leer is.Reem0nN schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:22:
[...]
Dan ben ik nu wel is benieuwd of het metaal of plastic is.. Denk dat ik deze ga bestellen en de horween Nomad, kijken welke van de 2 ik ga houden.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
hier in ieder geval een review van de 14 pro max versie. Zal niet heel veel anders eruit zien behalve dan dat er een extra knopje bij de action button gaat zitten.
helemaal eens...maar ik vind persoonlijk de donkere Horween leather er toch iets beter uitzien dat die geel/bruine vegan leather van Mujjo...Chiron schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:24:
[...]
Metaal. In ieder geval vind ik de Mujji er ook veel mooier uitzien dan de Nomad, waarbij de Nomad gewoon een plastic rand heeft en alleen de achterkant van leer is.
DILEMMA!

En nu ligt die opeens in de bus op een zondag lollHybridl schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:51:
Jammer dat mijn finewoven case nog steeds missing in action is. Dhl zegt dat die afgeleverd is in de brievenbus. Alleen niks gehad.
Ik heb echt altijd gedoe met dhl. Niet te vertrouwen soms
Deels eens, ben ook geen fan van de plastic rand bij de Nomad, hoewel ik de kleur van de Horween leather wel mooier vind dan de tan kleur van Mujjo, en zwart weer net even te simpel vind.Chiron schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:24:
[...]
Metaal. In ieder geval vind ik de Mujji er ook veel mooier uitzien dan de Nomad, waarbij de Nomad gewoon een plastic rand heeft en alleen de achterkant van leer is.
Nomad is ook wel wat beter bestendig tegen vallen en stoten.
Ja, daarom heb ik de zwarte genomenkapa schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:32:
[...]
helemaal eens...maar ik vind persoonlijk de donkere Horween leather er toch iets beter uitzien dat die geel/bruine vegan leather van Mujjo...
DILEMMA!
Overigens gebruikt Mujjo ook echt leer, geen “vegan” kunstleer.
[ Voor 7% gewijzigd door Chiron op 17-09-2023 17:21 ]
Ik heb ook de Mujjo besteld maar dan in tan (patina maakt het nog donkerder hopelijk), de Nomad valt bij mij toch af, plastic kan ik begrijpen voor meer drop protectie, maar de 15 serie modellen hebben een rare inkeping aan de zijkant, waar dat goed voor is durf ik niet te zeggen, maar had liever daar leer gezien of meer grip.Chiron schreef op zondag 17 september 2023 @ 17:18:
[...]
Ja, daarom heb ik de zwarte genomenHorween is out of the box wel mooier maar die tan kleur wordt ook nog donkerder/bruiner op den duur.
Overigens gebruikt Mujjo ook echt leer, geen “vegan” kunstleer.
/f/image/lfjPzgiYfW0VR6igQNVhaYZX.png?f=fotoalbum_large)
Voor de 15 bestel ik hun screenprotector er ook maar eens bij…
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Dit vind ik juist een voordeel en geeft juist meer grip. Ieder zijn ding natuurlijk.Reem0nN schreef op zondag 17 september 2023 @ 17:34:
[...]
Ik heb ook de Mujjo besteld maar dan in tan (patina maakt het nog donkerder hopelijk), de Nomad valt bij mij toch af, plastic kan ik begrijpen voor meer drop protectie, maar de 15 serie modellen hebben een rare inkeping aan de zijkant, waar dat goed voor is durf ik niet te zeggen, maar had liever daar leer gezien of meer grip.
[Afbeelding]
Ik zou in dat geval niet kijken naar welke MagSafe wallet kleur het beste bij de case past, maar juist het beste bij de kleur van de iPhone past. Ik denk dat in dit geval de taupe het er beste bij past. Redelijk bescheiden kleur en past denk ik wel bij de natural titanium kleur.Y451N schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:07:
Ik ben van plan om de Apple clear case te kopen voor de iPhone 15 Pro (natural titanium), welke magsafe wallet combinatie past volgens jullie hier het beste bij? Ik vind het contrast tussen een transparante case en de kleur van de magsafe wallets te groot..
een van de redenen waarom ik de Spigen liquid cristal neem.....helemaal zacht....en op mijn huidige 14pro na een jaar geen enkele spoortje/krasje...ViezeVis schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:11:
Voor diegenen die een Spigen hoesje hebben gekocht; zijn jullie niet bang dat de randen van het scherm of de achterkant beschadigd omdat de zachte binnenkant mist?
deze is ook niet iets dunner als de met de harde kanten.
Nice, laat je het ons weten zodra je hem hebt?! Ben benieuwdDCNY schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:11:
[...]
Mijn ervaring is anders. Heb de silicone van ali gehaald destijds. Eigenlijk was alles hetzelfde als met de officiele van apple. Incl teksten, verpakking, en de teksten aan de binnenkant. En de magneet is net zo sterk als de officiele, of iig niet merkbaar minderKhayma schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:36:
[...]
Magneet van die dingen zijn heel zwak. Zou er mee oppassen.
Ik had ook de Caubabe Sheath bij de XS en 12 Pro, bij de 14 Pro duurde het mij te lang eer ze beschikbaar waren (bij een Europese leverancier), dus maar de Apple siliconen besteld.Kuhr89 schreef op zondag 17 september 2023 @ 17:35:
Zelf al jaren fan van de hoesjes van Caudabe. Al sinds de iPhone X de Seath hoes.
Voor de 15 bestel ik hun screenprotector er ook maar eens bij…
https://shop.brodit.nl/br...rger-met-tilt-swivel.html
Ik heb de gok genomen en deze op Amazon besteld voor gebruik in diezelfde Brodit . Komt einde van de week binnen 🙏Spurlie schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:55:
Weet iemand of alle aftermarket MagSafe laders dezelfde maten hebben en dus in onderstaande brodit houder passen?
https://shop.brodit.nl/br...rger-met-tilt-swivel.html
https://www.amazon.nl/gp/...b_b_prod_image&th=1&psc=1
[[IMG=400,306https://tweakers.net/i/P5bceS2uqEAJ-C_loSqe6Fgr2JA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4ha8ImR9Y63t3Behx0pXYO4U.jpg?f=fotoalbum_large[/IMG]
:strip_exif()/f/image/MqP62LSbb6pk4v3EeyUHeakr.jpg?f=fotoalbum_large)
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YWIh1uW3KW2lduOxxVIai58V.jpg?f=user_large)
Ik kreeg vanmiddag deze al binnen via Amazon. Goedkoop en goed.
https://www.amazon.nl/dp/...o2ov_dt_b_product_details
Daar doe ik ongeveer een jaar mee, afgelopen twee jaar ook twee versleten bij een Apple iPhone 13 Pro.
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
https://torraslife.com/pr...nd?variant=40579020652586
Bij welke leverancier bestel je die Caubabe? Zie dat ze pas in oktober beschikbaar komen (zonder cut out voor de action button).RigolleM schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:00:
[...]
Ik had ook de Caubabe Sheath bij de XS en 12 Pro, bij de 14 Pro duurde het mij te lang eer ze beschikbaar waren (bij een Europese leverancier), dus maar de Apple siliconen besteld.

![]() | ![]() |
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Zou het nog wat uitmaken voor de accu van de iPhone als je met een aftermarket MagSafe lader doet laden?Boeryepes schreef op zondag 17 september 2023 @ 20:23:
[...]
Ik heb de gok genomen en deze op Amazon besteld voor gebruik in diezelfde Brodit . Komt einde van de week binnen 🙏
https://www.amazon.nl/gp/...b_b_prod_image&th=1&psc=1
[[IMG=400,306https://tweakers.net/i/P5bceS2uqEAJ-C_loSqe6Fgr2JA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4ha8ImR9Y63t3Behx0pXYO4U.jpg?f=fotoalbum_large[/IMG]
[Afbeelding]
Denk niet echt. iPhone bepaald voornamelijk zelf hoeveel die afneemt. Het is uiteraard wel afhankelijk wat voor adapter er aan hangt.Spurlie schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:38:
[...]
Zou het nog wat uitmaken voor de accu van de iPhone als je met een aftermarket MagSafe lader doet laden?
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Zoiets:https://www.amazon.nl/Ank...d=pla-1485574536207&psc=1?PhilipsFan schreef op maandag 18 september 2023 @ 03:29:
Heeft iemand al een Magsafe standaard gevonden om de iPhone 15 horizontaal op te klikken? Bij Apple hebben ze wel Magsafe-standaards, maar die zijn voor verticale montage. Je zou verwachten dat ze bij de introductie van de nightstand mode ook een compatible standaard introduceren, anders heb je er immers nog niks aan. Ook een zoektocht op Google leverde alleen verticale standaards op.
Je kunt ‘m toch op iedere standaard, horizontaal plaatsen?PhilipsFan schreef op maandag 18 september 2023 @ 03:29:
Heeft iemand al een Magsafe standaard gevonden om de iPhone 15 horizontaal op te klikken? Bij Apple hebben ze wel Magsafe-standaards, maar die zijn voor verticale montage. Je zou verwachten dat ze bij de introductie van de nightstand mode ook een compatible standaard introduceren, anders heb je er immers nog niks aan. Ook een zoektocht op Google leverde alleen verticale standaards op.
Belkin BOOST↑CHARGE™ PRO 2-in-1 draadloze oplaadstandaard met MagSafe
https://store.apple.com/nl/xc/product/HPL72Z/A
Dankzij de MagSafe-technologie kun je je iPhone eenvoudig staand of liggend op de oplaadstandaard plaatsen en kun je erop vertrouwen dat hij goed op zijn plaats blijft.
[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 18-09-2023 06:03 ]
Ik heb deze gevonden: https://www.appelhoes.nl/...1-draadloze-oplader-zwart
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Ik zou never nooit niet een doorzichtig plastic hoesje van 60 euro kopen. Zijn ze nou helemaal gek bij Apple? Zo van we vragen maar, en er zal vast wel iemand zijn die voor die prijs bereid is een simpele plastic cover te kopen?Y451N schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:07:
Ik ben van plan om de Apple clear case te kopen voor de iPhone 15 Pro (natural titanium), welke magsafe wallet combinatie past volgens jullie hier het beste bij? Ik vind het contrast tussen een transparante case en de kleur van de magsafe wallets te groot..
Ik heb destijds voor mijn Iphone 13 Mini een Apple plastic cover gekocht, afgeprijsd voor 20 euro (waarschijnlijk omdat niemand het kocht voor de volle prijs), dat vond ik dan nog wel een redelijke prijs/kwaliteitverhouding hebben. Maar veel meer zou ik nooit betalen voor een simpel stukje plastic en een paar magneetjes.
En eerlijk gezegd heb ik 'm nooit gebruikt, glibberige boel en een erg onprettig en goedkoop gevoel in de hand. Dus nog te duur eigenlijk.

Oh, en trouwens, magsafe wallets blijven op een plastic cover maar heel matig plakken, omdat het plastic te glad is.
[ Voor 5% gewijzigd door Of-Aaargh op 18-09-2023 07:52 ]
PhilipsFan schreef op maandag 18 september 2023 @ 03:29:
/f/image/7ozt0OW4PTfTT2uuPEPml5DC.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb deze! (in een ander kleurtje)
https://www.printables.com/model/298445
Bing
AppelhoesSafaci schreef op zondag 17 september 2023 @ 20:48:
[...]
Bij welke leverancier bestel je die Caubabe? Zie dat ze pas in oktober beschikbaar komen (zonder cut out voor de action button).
Heb deze case voor mijn pixel 7 en heel tevreden vanHarrie-Handbak schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 01:10:
Zojuist Mouse limitless 5.0 hoesje besteld, iemand ervaring mee?
https://eu.mous.co/produc...se?variant=41167234400349
Ook maar gelijk voor de Airpods Pro gedaan.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
De screenprotector komt ook vandaag of morgen ergens binnen (Spigen Alignmaster)
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Kan dat ook met een case zonder MagSafe ring achterop?Rivanov schreef op maandag 18 september 2023 @ 06:00:
[...]
Je kunt ‘m toch op iedere standaard, horizontaal plaatsen?
Belkin BOOST↑CHARGE™ PRO 2-in-1 draadloze oplaadstandaard met MagSafe
https://store.apple.com/nl/xc/product/HPL72Z/A
Dankzij de MagSafe-technologie kun je je iPhone eenvoudig staand of liggend op de oplaadstandaard plaatsen en kun je erop vertrouwen dat hij goed op zijn plaats blijft.
Het is weer bijna September 2026 :)
Dat vroeg ik gisteren ook al.. je kunt het proberen maar waarschijnlijk valt hij er dan wel vanaf omdat MagSafe dan niet krachtig genoeg is.Jaymone schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:09:
[...]
Kan dat ook met een case zonder MagSafe ring achterop?
Ook een mooie optie en wat goedkoper. Maar ik heb een magsafe op mijn bureau liggen en vraag me af of die wel werkt met zo'n hoesje zonder magneten erinrefused81 schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:13:
[...]
een van de redenen waarom ik de Spigen liquid cristal neem.....helemaal zacht....en op mijn huidige 14pro na een jaar geen enkele spoortje/krasje...
deze is ook niet iets dunner als de met de harde kanten.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
ik laad de telefoon met dit hoesje zonder problemen op draadloos in mijn tesla....Help!!!! schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:16:
[...]
Ook een mooie optie en wat goedkoper. Maar ik heb een magsafe op mijn bureau liggen en vraag me af of die wel werkt met zo'n hoesje zonder magneten erin
case: Spine Ultra Hybrid Magsafe met de ring in Graphite kleur omdat ik denk dat dit minder zal afsteken tegen de natuurlijk titanium kleur dan zo een witte magsafe ring.
Schermbeschermer: ESR van Amazon, gebruik dit merk al jaren aangezien ik hier het beste resultaat mee heb als het op het aanbrengen aankomt.
Kabel: Anker Series 3, 100Watt USB-C kabel van 3 meter. Hoewel die meer voor de iPad en MacBook Pro is.
:strip_exif()/f/image/IrW7CSwAOMgfJFR19hsT9rcC.jpg?f=fotoalbum_large)
Zoiets? https://www.popsockets.nl...2S6w8sEAYYASABEgIadvD_BwE
Vrouwlief heeft een groene plus besteld en wil (logischerwijs) wel wat van de kleur blijven zien. Heeft nu een Otterbox met geïntegreerde pop-socket wat goed bevalt.
Dankjewel. Was nog aan het twijfelen. Maar geen mute knop inbouwen is een no go voor mij. Gezien de stof die er dan in kruiptRobert1989 schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:42:
Heb zelf deze https://www.peakdesign.co...se?variant=40139549769805 van Peak Design besteld vanwege de koppeling op de fiets. Helaas hebben ze de plek waar de action button zit leeg gelaten, net als dit was met de mute knop.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Die is in ieder geval wat aantrekkelijker geprijsd dan de Belkin variant, maar ik ben bang dat het niet stabiel blijft staan. Met dit soort dingen is het toch een kwestie van uitproberen. En please, een lampje op de oplader, waarom? De iPhone geeft toch zelf wel aan of hij wordt opgeladen, altijd weer die fabrikanten die er onnodige shit op zetten.Zondagskindje schreef op maandag 18 september 2023 @ 06:48:
[...]
Ik heb deze gevonden: https://www.appelhoes.nl/...1-draadloze-oplader-zwart
Ik vind die site ook wel slecht trouwens, er staat bijna geen informatie bij. Zit er bijvoorbeeld een Lightning plug of een usb-c op? En zit er een ingebouwde Apple Watch lader in of moet je je eigen gebruiken? De afbeelding toont de Apple Watch, maar bij de meeste andere fabrikanten staat er dan bij dat die kabel niet is inbegrepen.
Dit lijkt weer zo'n oneindige verhaal accessoire te worden, waar je nooit aan toe komt om 'm te kopen...
Nu heb ik deze houder gezien. https://www.amazon.nl/gp/product/B0B38P9TF8
Is dit wat?
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Misschien een gekke oplossing/alternatief, maar ik gebruik een MagSafe charger van AliExpress.mydogisgone schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:11:
Ik ben op zoek naar een magsafe iphone houder voor in de auto. Opladen hoeft niet ivm bekabelde carplay.
Is dit wat?
Deze is echt heel stevig en degelijk, maar je hoeft deze natuurlijk niet te voorzien van stroom.
Je kan hem ook gewoon passief gebruiken. (https://imgur.com/a/AjPjwya)
Ik gebruik die pop-socket (zwarte versie) nu ruim 2 jaar voor mijn 12 Pro Max en het bevalt me wel. Ik heb hem echter alleen kunnen testen op leren hoesjes en dat gaat perfect. Ik vind het een fijn accessoire en eigenlijk heb ik hem permanent op mijn hoesje zitten. Hij gaat er natuurlijk dagelijks af, omdat ik draadloos oplaad. Voor mij geeft die pop-socket wat extra zekerheid. Met filmen of foto’s maken bij een concert vind ik het ook ideaal.DCNY schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:09:
Iemand ervaring met een magsafe pop-socket? Blijft dat een beetje zitten op een transparante magsafe hoes?
Zoiets? https://www.popsockets.nl...2S6w8sEAYYASABEgIadvD_BwE
Vrouwlief heeft een groene plus besteld en wil (logischerwijs) wel wat van de kleur blijven zien. Heeft nu een Otterbox met geïntegreerde pop-socket wat goed bevalt.
[ Voor 6% gewijzigd door syltheboy op 18-09-2023 11:26 ]
Misschien niet het antwoord wat je zocht, maar ik heb in 3 auto's perfecte evaringen gehad met Brodit. Kost wat, maar oerdegelijk en beweegt amper.mydogisgone schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:11:
Ik ben op zoek naar een magsafe iphone houder voor in de auto. Opladen hoeft niet ivm bekabelde carplay.
Is dit wat?
Alleen deze moet dan geplakt worden op je dashboard?Boost9898 schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:20:
[...]
Misschien een gekke oplossing/alternatief, maar ik gebruik een MagSafe charger van AliExpress.
Deze is echt heel stevig en degelijk, maar je hoeft deze natuurlijk niet te voorzien van stroom.
Je kan hem ook gewoon passief gebruiken. (https://imgur.com/a/AjPjwya)
Zag alleen van brodit houders met een magsafe lader die je er in moet kliken. Wil graag een houder zonder oplaad functie.JDFS schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:24:
[...]
Misschien niet het antwoord wat je zocht, maar ik heb in 3 auto's perfecte evaringen gehad met Brodit. Kost wat, maar oerdegelijk en beweegt amper.
[ Voor 30% gewijzigd door mydogisgone op 18-09-2023 11:29 ]
Mijn ervaring is dat ESR MagSafe houders het prima doen. Ze voor wat ze kosten. Aanrader.mydogisgone schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:11:
Is dit wat?
Aan de achterzijde zit zo'n soort 'kom' die je over een balhoofd/soort kogelgewricht kan plaatsen.mydogisgone schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:25:
[...]
Alleen deze moet dan geplakt worden op je dashboard?
Mijn auto kwam met een mooie dashboardhouder waar deze op gemonteerd is.

Iemand nog wat betaalbaardere opties?
*Edit: Ik kwam deze tegen, iemand ervaring mee? https://www.appelhoes.nl/...1-draadloze-oplader-Zwart
*Edit2: Deze komen dus gewoon van AliExpress
[ Voor 74% gewijzigd door Danielson op 18-09-2023 14:43 ]
Ik kan je daar morgen antwoord op geven want ik heb ‘m besteldPhilipsFan schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:04:
[...]
Die is in ieder geval wat aantrekkelijker geprijsd dan de Belkin variant, maar ik ben bang dat het niet stabiel blijft staan. Met dit soort dingen is het toch een kwestie van uitproberen. En please, een lampje op de oplader, waarom? De iPhone geeft toch zelf wel aan of hij wordt opgeladen, altijd weer die fabrikanten die er onnodige shit op zetten.
Ik vind die site ook wel slecht trouwens, er staat bijna geen informatie bij. Zit er bijvoorbeeld een Lightning plug of een usb-c op? En zit er een ingebouwde Apple Watch lader in of moet je je eigen gebruiken? De afbeelding toont de Apple Watch, maar bij de meeste andere fabrikanten staat er dan bij dat die kabel niet is inbegrepen.
Dit lijkt weer zo'n oneindige verhaal accessoire te worden, waar je nooit aan toe komt om 'm te kopen...
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Ik heb deze van ESR: https://www.esrgear.com/p...ch-wireless-charging-set/ Bevalt tot nu toe uitstekend.Danielson schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:42:
Ik vindt die Belkin Boost↑Charge Pro 3-in-1 wel erg mooi, maar 130 euro voor een lader...![]()
Iemand nog wat betaalbaardere opties?
*Edit: Ik kwam deze tegen, iemand ervaring mee? https://www.appelhoes.nl/...1-draadloze-oplader-Zwart
[ Voor 3% gewijzigd door Mrk87 op 18-09-2023 14:09 ]
Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....
Anker altijd +1. Veel goede ervaringen mee!
+1JDFS schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:24:
[...]
Misschien niet het antwoord wat je zocht, maar ik heb in 3 auto's perfecte evaringen gehad met Brodit. Kost wat, maar oerdegelijk en beweegt amper.
Als je magsafe niet wil hebben ze ook een universele houder, heb ik tot nu altijd naar tevredenheid gebruikt (telefoon met hoes schuif je er zo in en aan de onderkant kun je gewoon kabeltje in de telefoon steken).mydogisgone schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:25:
[...]
Zag alleen van brodit houders met een magsafe lader die je er in moet kliken. Wil graag een houder zonder oplaad functie.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Mag ik je vragen waar je de case met graphite ring hebt besteld?boosterbosch schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:57:
Hier ook alles binnen voor vrijdag
case: Spine Ultra Hybrid Magsafe met de ring in Graphite kleur omdat ik denk dat dit minder zal afsteken tegen de natuurlijk titanium kleur dan zo een witte magsafe ring.
Schermbeschermer: ESR van Amazon, gebruik dit merk al jaren aangezien ik hier het beste resultaat mee heb als het op het aanbrengen aankomt.
Kabel: Anker Series 3, 100Watt USB-C kabel van 3 meter. Hoewel die meer voor de iPad en MacBook Pro is.
[Afbeelding]
Blijf Magsafe ingewikkeld vinden. Je hebt Apple og stuff, je hebt 3rd party "Made for Magsafe" en "Magsafe Compatible" chargers. Vraag me af in hoeverre je optimized kunt chargen met die 3rd party zaken die meestal ook niet de ronde magsafe-charging animatie laten zien bij het plaatsen. Laadsnelheid maakt mij persoonlijk niet zoveel uit, heb liever dat m'n batterij minder snel degrade - hoe zit dat met Apple og vs 3rd party chargers?Spurlie schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:56:
[...]
Als je magsafe niet wil hebben ze ook een universele houder, heb ik tot nu altijd naar tevredenheid gebruikt (telefoon met hoes schuif je er zo in en aan de onderkant kun je gewoon kabeltje in de telefoon steken).
Vind de simpele ESR Magsafe Halolock Stand wel grappig voor z'n prijs, goeie reviews ook: https://www.amazon.nl/-/e...e-Removable/dp/B08YYMCK26
Enige nadeel van de clear case vind ik het knop gevoel, dat is een stuk beter bij de lederen cases. Bij de clear case voelt het wat rubberig en stroef (wellicht logisch maar toch).
Zijn er al betere Clear cases op de markt te vinden of blijft die van Apple lonely at the top?
Op Amazon kan je 3 kleuren bestellen. Heb zelf ook de graphite besteld! Komt morgen binnen.Y451N schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:26:
[...]
Mag ik je vragen waar je de case met graphite ring hebt besteld?
Om een of andere reden zie ik alleen de witte, goude en carbon fiber kleuren voor de 15 pro..Statz87 schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:59:
[...]
Op Amazon kan je 3 kleuren bestellen. Heb zelf ook de graphite besteld! Komt morgen binnen.
amazon uk aangezien ik in de UK woonY451N schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:26:
[...]
Mag ik je vragen waar je de case met graphite ring hebt besteld?
De originele loops zijn exclusief bij apple zelf te koop.lHybridl schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:36:
Iemand een idee of de braided one loop ook ergens goedkoper te vinden is? Bij apple is die 100 euro. Vind dat wat gortig.
Ah jammer.JimmyJoness schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:26:
[...]
De originele loops zijn exclusief bij apple zelf te koop.
Zag al wat andere en dacht al dat ze niet officieel waren. Ervaring met third party?
De rest is op. Ik had de graphite in mijn winkelwagen staan en die is er uit gehaald.Y451N schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:09:
[...]
Om een of andere reden zie ik alleen de witte, goude en carbon fiber kleuren voor de 15 pro..
[ Voor 13% gewijzigd door mydogisgone op 18-09-2023 16:45 ]