Thuis laadpaal voor ID3 en hoger

Pagina: 1
Acties:
  • 627 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanmy
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-02 15:16
Ik zoek een goede laadpaal voor mijn ID3 thuis op te laden. Ik zie veel modellen tot 11kw maar heb liever tot 22kw zodat sneller laden mogelijk is, en eventueel grotere elektrische auto in de toekomst ook snel kan worden voorzien.

Nu zie ik door de bomen het bos niet meer, maar welke laadpaal wordt aangeraden? Welke merken zijn goed tegen een mooie prijs.

Eisen:

Inzicht in Kwh verbruik omdat ik deze kan declareren bij de baas.

Heb momenteel een een fase aansluiting, dit moet 3 fase worden uiteindelijk. Dan zou het met 22kw max met een 3x16A automaat voldoende moeten zijn.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:31
Wat heb je zelf al uitgezocht aan potentiële merken?

Weet je dat wanneer je 22kw wilt laden je een berg meer vastrecht gaat betalen voor je stroomaansluiting?

Moet je met een laadpas kunnen laden zodat de kosten automatisch verrekend worden?

Met de summiere informatie die jij geeft kan niemand een advies geven. Daarnaast zijn er hier al genoeg topics over.

Bijvoorbeeld:

Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic

[ Voor 30% gewijzigd door T7D_Sneezy op 06-09-2023 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janne_nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:22
Kun je uberhaupt 22kW laden met een ID3?

Ik zie dat zo niet op Autoweek, maar ik kijk wellicht niet goed. Met 11kW laad je 77kWh wel enigszins vol op een nacht.

Voor 22Kw heb je 3*32A nodig in je meterkast. 3 * 16A is 11kW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:01

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Modbreak:Dit is wel heel erg pump and dump, temeer ook omdat er gewoon een topic is waar dit uitgebreid in besproken wordt. Ik zou daar eerst eens beginnen

Thuisladen van je EV deel 2

Mocht je er dan nog niet uit komen, dan kan je een nieuw eigen topic starten met wat meer eigen inhoud in de TS (zoals: dit heb ik zelf al gevonden etc.)

Xbox Live ID:Notna8310

Dit topic is gesloten.