Ik ben op de markt om mezelf een handheld cadeau te doen. Ik had in eerste instantie alleen de Steam deck Oled en de Asus Ally op het oog; waarvan de Ally eigenlijk afvalt en ik nu naar de SD Oled neig.
Ik had echter nog niet echt rekening gehouden met de Lenovo Legion go, lijkt erop dat deze toch wat minder populair is dan bijv de Asus en vooral de SDOled; en dat terwijl het iets grotere scherm mij juist wel aantrekklijk lijkt
Wat is jullie ervaring met de bijgeleverde software op het systeem? Is dit een beetje bugvrij en 'doet het wat het moet doen'? Het gaat mij hierbij in eerste instantie vooral om het kunnen tweaken etc van de device, om de beste prestaties te krijgen per game.
Wat is jullie indruk van de kwaliteit van de device; en dan vooral hardwarematig? Als je de device lange tijd intensief gebruikt, zitten de knoppen en sticks dan nog op hun plek bijvoorbeeld
En hoe 'stevig' zijn de afkoppelbare sticks aan de zijkant? In mijn ogen betekent 'afkoppelbaar' ook 'kwetsbaarder'. Is deze vrees terecht, of is het een soort van onverwoestbaar?
Hoe bevalt de enkele touchpad? Is dit een beetje bruikbaar in bijv. strategygames? De SD heeft er 2, en daar schijnt het uitstekend te werken; ben benieuwd hoe het op de Legion Go is