Mij bevalt de Legion Go erg goed. Van de software gebruik ik alleen de zijbalk om te wisselen tussen profielen (Powersavin G, performance e.d.) en om shortcuts te gebruiken (show desktop e.d.). De Legion Go software zelf heb ik een enkele keer gebruikt om wat instellingen aan te passen.Polariteit schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:38:
......
Wat is jullie ervaring met de bijgeleverde software op het systeem? Is dit een beetje bugvrij en 'doet het wat het moet doen'? Het gaat mij hierbij in eerste instantie vooral om het kunnen tweaken etc van de device, om de beste prestaties te krijgen per game.
Wat is jullie indruk van de kwaliteit van de device; en dan vooral hardwarematig? Als je de device lange tijd intensief gebruikt, zitten de knoppen en sticks dan nog op hun plek bijvoorbeeld![]()
En hoe 'stevig' zijn de afkoppelbare sticks aan de zijkant? In mijn ogen betekent 'afkoppelbaar' ook 'kwetsbaarder'. Is deze vrees terecht, of is het een soort van onverwoestbaar?
Hoe bevalt de enkele touchpad? Is dit een beetje bruikbaar in bijv. strategygames? De SD heeft er 2, en daar schijnt het uitstekend te werken; ben benieuwd hoe het op de Legion Go is
Ik gebruik de drivers van Lenovo zelf - niet de nieuwste AMD drivers. Dat gaat voor de meeste games prima. Wel mag Lenovo wat vaker drivers uitbrengen, want dat duurt wel belachelijk lang. Dat schijnt te maken te hebben met het portrait native scherm - hopelijk doen ze dat in de nieuwe beter.
De losse controllers voelen erg stevig. Ze zitten zo goed vast dat ik het eraf halen wat spannend vind, maar ik doe dat al maanden meerdere keren per week en gaat nog steeds goed.
De touchpad is m.i. alleen te gebruiken om in Windows en menus te navigeren. Ik denk niet dat je er fijn strategy games mee kan spelen (online lees ik ook dat dat niet echt bevalt). Dan is de SD een betere keuze.
Het prachtige, grote scherm is echt geweldig. Ik vind het ook handig om soms even de controller los te klikken om hem als muis te gebruiken, omdat Windows toch nog niet perfect is met controller bediening.
Succes met je keuze!
:strip_exif()/f/image/kJvnWWT2zvR6wDPOfP3QZEjI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cU2ZDWZZ8TAAgLAn0Qs19CfO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MbNbdPkmdLGFvu20QYqLs4Bb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gDIUX89FSF66ceDxo31E5eT7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7IN5EHheSVazThNWLKp6n99m.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ev084yrIanopm02uv700AdAl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qCWYS4Hci9Iqf84nD8OdsZ3Q.jpg?f=fotoalbum_large)