ryanator schreef op maandag 15 september 2025 @ 09:59:
Pas in november komt ie bij sommigen
Twijfel nu zelf om de Legion GO S SteamOS te halen met Z1E. Heb gisteren een ROG Ally voor 310 euro weten te vinden bij Mediamarkt, maar vind het gebrek aan suspend functie toch vervelender dan ik dacht.
Ik denk dat ik wel een van de eerste was met mijn bestelling op 8 september. Toen stond er nog 19 september bezorging. 1TB versie met de adapter. Dus waarschijnlijk de unit met de meeste exemplaren.
512gb is -€100 en geen adapter is nog eens -€10 op de prijs.
Als je nu besteld, staat de bezorging voor binnen twee weken. Voor mij 7 november inmiddels. Heb mijn docentenaccount gebruikt voor %10 korting. Dat scheelt nogal wat. Geen idee of dat invloed heeft.
Nu kan je zelfs dubbel rewards verdienen. Ik denk eraan om het opnieuw te bestellen en mijn vorige bestelling te annuleren 😅
Ik heb op dit moment een Rog Ally Z1E en speel zo goed als alleen via Geforce Now Ultimate. Dat gaat heel goed, maar wil graag een Oled en ietsje groter scherm.
Jammer dat de nieuwe Rog Xbox Ally X dat niet heeft. Asus lijkt me net beter met software/update support.
De suspend functie zoals bij Nintendo Switch is wel echt fijn, maar deze handhelds starten best snel dat het eigenlijk in minuten weinig scheelt.
SteamOS kan je volgens mij ook gewoon op de Go 2 installeren en de Xbox UI gaat in januari ook naar de Go 2 komen heb ik gelezen. Maar daar zit natuurlijk geen suspend functie bij.