Wat was dat stukje over iCloud? Eindelijk meer opslag?
Dat is niet hoog genoeg... doe er maar wat accijnzen bovenop!NotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:21:
[...]
1999 voor de goedkoopste iPhone 15 Pro vanwege inflatie.
Jawel die 5x Telephoto.crazylegs schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:21:
Geen pro max only features dus?
Zat hier te twijfelen tussen de 256 GB Pro en 256 GB Pro Max. Wat dat betreft goed om te zien dat er qua (dollar)prijzen niets veranderd!
De Euro is ten opzichte van de dollar ook weer wat meer waard ten opzichte van een jaar geleden… dus wie weet hebben we met de europrijzen nog een (kleine) meevaller.
De Euro is ten opzichte van de dollar ook weer wat meer waard ten opzichte van een jaar geleden… dus wie weet hebben we met de europrijzen nog een (kleine) meevaller.
Pff daar heb ik een stuk van gezien toevallig mijn vrouw zat het te kijken. Wat een figuren he.THE_BASE schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:21:
Ik vond Chateau Meiland van gisterenavond een stuk interessanter.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Bron?NotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:21:
[...]
1999 voor de goedkoopste iPhone 15 Pro vanwege inflatie.
Ja 6TB en 12 TBWouterL schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:21:
Wat was dat stukje over iCloud? Eindelijk meer opslag?
Hele middag al die melding op verschillende pagina's in de store.RiccardoNL schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:21:
[...]
Zullen we zo weten. Apple Store wordt nu bijgewerkt.
Zijn eigen brein.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Professioneel heb je voor de meeste toepassingen nog wel echte camera’s met echte sensoren en lenzen nodig. Zal ook geen seconde van deze show zijn opgenomen met een iPhone.Lekker Ventje schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:17:
Snap al dat gedoe om die foto’s niet bij Apple en Google. Zolang beroepsfotografen nog steeds met dure camera’s rondlopen zal het allemaal wel meevallen. Maar het zal ook wel zijn omdat er anders weinig te vertellen valt over waarom je weer zo’n dure telefoon moet kopen.
Maar moet zeggen, privé neem ik echt bijna nooit meer een fototas mee. Het zijn gewoon echt heel goede camera’s. Nog niet te vergelijken met een echt deftige camera, maar dat hoeft in vrijwel alle gevallen toch niet. Vooral de normale 1x mode blijft me verbazen.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Keuzes, wordt het Pro Max Blue of Titan Grey..
Nou dat was hem, vrijdag maar een Pro proberen te reserveren voor Pickup in LA.
Ja ik overweeg een Pro Max met 256gb. Gelukkig is dat het base model dus die prijsverhoging doet minder pijnDonstil schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:21:
[...]
Ja als je die al kocht dan maakt het niet uit idd.
Vergeet niet de btw die nog erover geplast wordt. Iets met Brussel etc.. etc..Uniciteit schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:22:
Zat hier te twijfelen tussen de 256 GB Pro en 256 GB Pro Max. Wat dat betreft goed om te zien dat er qua (dollar)prijzen niets veranderd!
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
iOS 17 will be available as a free software update on Monday, September 18.
1229, valt mee.
Elect a clown, expect a circus.
Dus pro max 10tje omhoog maar 256 en Pro goedkoper?
Goedkoper dan vorig jaar toch? Toen betaalde ik ruim 1300 voor de 14 pro dacht ik.
©2004
@Donstil kratje bier voor jou. Stuur maar een Tikkie
Vorig jaar 1609.
Haters everywhere but I don’t really care
1229_Bailey_ schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:20:
iemand al de NL prijzen?
1479 Max
[ Voor 3% gewijzigd door arj1o1 op 12-09-2023 20:24 ]
Ja dat idee had ik ook. Dat hij goedkoper is geworden.hk12nl schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:24:
[...]
Goedkoper dan vorig jaar toch? Toen betaalde ik ruim 1300 voor de 14 pro dacht ik.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Volgens mij ongeveer 100 eur goedkoper als ik me goed herinner?
MacBook Air 13' M1 | iPad mini 2022 | iPhone 14 Pro | Watch S7
1329 geloof ik.hk12nl schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:24:
[...]
Haha, Double or Nothing 2024_Bailey_ schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:24:
@Donstil kratje bier voor jou. Stuur maar een Tikkie
Iemand ervaring met iPhones kopen in Japan? Stuk goedkoper daar en ben er volgende maand toevallig. Zit je wel met het permanente camera shutter sound zover ik weet.
Dus ipv 100 euro duurder, 100 euro goedkoper?
Dubbel genaaid dus, dan zal de trade-in van de 14 lager zijn.
Opslag is toch verdubbeld?Danielson schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:25:
Dus ipv 100 euro duurder, 100 euro goedkoper?
De prijzen zijn de grootste (en enige) verrassing voor mij. Gelukkig geen reden tot twijfel over het vervangen van mijn 12. Vraag me wel af wat er nog voor spannends te melden gaat zijn de komende jaren.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Haha goedkoper geworden is wel de grap, haters gonna hate “Apple is altijd alles duurder”, “Die Euro correctie draaien ze nooit meer terug”, BLA BLA, nu goedkoper.
Nog steeds 60hz versus 120 hz met de gewone versies vs de Pro?
Eigenlijk €130 goedkoper. 14 Pro Max 256 GB was €1609.Donstil schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:23:
[...]
Dus pro max 10tje omhoog maar 256 en Pro goedkoper?
iPhone 14 Pro was €1329.
Dat we dat nog mogen meemaken met Apple… prijsverlagingen
JaStevenRSCA schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:25:
Nog steeds 60hz versus 120 hz met de gewone versies vs de Pro?
Nou mooi zo. Wordt abo tje met Iphone 15 Pro Max.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Hoe kan je nou serieus “all day battery life” zetten op de slide met alles have dingen van je smartphone haha
Zou ProRes beschikbaar zijn op een gewone 128gb pro met een externe ssd?
Bedoelde de Max of begon die al vanaf 256GB?
Dual sim (nanosim en e‑sim)
Even de prijzen bij KPN afwachten voor 1 jaar met volledige betaling, maar denk dat ik nog een jaartje geniet van een prachtige iPhone 14 Pro. Tot de volgende!
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
JawelPlisson schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:27:
Geen fysieke simkaart meer?
Verwijderd
Haha idd bizar, vorig jaar de 1600+ vond ik ook wat gortig. Ben ik gewoon dit jaar met 1479 goedkoper uit voor een nieuwe Pro Max, wat een feestDonstil schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:25:
Haha goedkoper geworden is wel de grap, haters gonna hate “Apple is altijd alles duurder”, “Die Euro correctie draaien ze nooit meer terug”, BLA BLA, nu goedkoper.
Inruilwaarde van een iPhone 14 Pro 256 gb.. 670 euro
Hahaha, wat een grap.
Hahaha, wat een grap.
Vorig jaar was de 256GB 14 Pro Max bij release ongeveer 1600 bij Apple en 1435 via de providers.
Gewoon fyi.
Gewoon fyi.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Bedankt voor het lachen. Tot de volgende.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
NL store is online https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone
- Apple Watch heb ik niet, volg dat ook wat minder. Zoals elk jaar: waarschijnlijk prima upgrades.
- Dat klimaatneutraal: ik geef er weinig om als kapitalistische consument, maar Apple doet het op een manier dat ik er ook geen nadelen aan ondervindt (de materialen zijn niet minder om), dus prima dat ze er op deze manier mee bezig zijn.
- iPhone 15 vond ik tegenvallen, maar dat is al jaren zo. Voor de normale gebruiker natuurlijk prima upgrades.
- iPhone 15 Pro is dan toch wel gaaf, met dat titanium. Voegt weinig toe maar het ziet er wel mooi uit. Ga toch even spieken wat het kost om te upgraden vanaf de 14 Pro, al denk ik niet dat ik het doe.
- Dat klimaatneutraal: ik geef er weinig om als kapitalistische consument, maar Apple doet het op een manier dat ik er ook geen nadelen aan ondervindt (de materialen zijn niet minder om), dus prima dat ze er op deze manier mee bezig zijn.
- iPhone 15 vond ik tegenvallen, maar dat is al jaren zo. Voor de normale gebruiker natuurlijk prima upgrades.
- iPhone 15 Pro is dan toch wel gaaf, met dat titanium. Voegt weinig toe maar het ziet er wel mooi uit. Ga toch even spieken wat het kost om te upgraden vanaf de 14 Pro, al denk ik niet dat ik het doe.
Wanneer is het mogelijk om te bestellen? Kan hem niet bestellen.
Ik denk dat ik mee doe. Even alles doorrekenen nog wat inruil enzo doen nu en over een jaar maar ik neig ernaar over te slaan…THE_BASE schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:28:
Even de prijzen bij KPN afwachten voor 1 jaar met volledige betaling, maar denk dat ik nog een jaartje geniet van een prachtige iPhone 14 Pro. Tot de volgende!
Vrijdag als het goed isKhayma schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:32:
Hoe was dat de vorige jaren bij het pro-orderen? Was dat gewoon bij alle providers de vrijdag om 14:00 uur?
Jullie mogen raden hoela ik vrijdag de kleine van school moet halen!
Ik vind het mooi zo. Toen ik vorig jaar overstapte naar iOS was ik van plan elk jaar te upgraden, maar ik blijf lekker bij mijn geweldige paarse 14PM.
Kan het geld dat ik bespaar mooi naar mijn eerste Watch!
Kan het geld dat ik bespaar mooi naar mijn eerste Watch!
Kan niet wachten om mijn 14 pro te verkopen en te kijken hoe iedereen straks nog met zijn of haar stainless steel iPhone rondloopt.
Benieuwd wanneer de providers met hun aanbiedingen komen, ook vanaf vrijdag pas denk ik?
Benieuwd wanneer de providers met hun aanbiedingen komen, ook vanaf vrijdag pas denk ik?
[ Voor 25% gewijzigd door SgtElPotato op 12-09-2023 20:34 ]
Zucht...
Vrijdag 1400Khayma schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:32:
De nieuwe 45mm watch al besteld.......tot vrijdagmiddag mensen, in de leverdatum thread
Alle websites van alle providers liggen eerst een uur plat, dus dat je om 14:00 uur niet kan is niet erg.Danielson schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:32:
Hoe was dat de vorige jaren bij het pro-orderen? Was dat gewoon bij alle providers de vrijdag om 14:00 uur?
Daarnaast zullen ze al een gigantische voorraad hebben, dus zelfs als jullie nog rustig een klimaatneutraal ijsje gaan halen komt het helemaal goed.
FineWoven hoesje met MagSafe voor iPhone 15 Pro Max - Oceaanblauw is besteld, 69 euro viel echt mee. Ik was van 100 uitgegaan.
https://www.sobby.nl/iPhone-14-Pro/verkopen/Tom schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:34:
690 euro bijleggen om van de 14 Pro naar de 15 Pro te gaan... dat is mij toch wat te gortig.
Nicedcell schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:35:
69 euro voor de FineWoven case 🥴
Hoe duur was vorig jaar de Apple Watch Ultra? Die was toch €999? De nieuwe Apple Watch Ultra 2 is namelijk €899.
https://store.apple.com/nl/xc/product/MRF63NF/A
Die prijzen vallen zeer mee.
Iemand een idee hoelaat pre order live gaat vrijdag
Edit
1400 zie ik nu
Iemand een idee hoelaat pre order live gaat vrijdag
Edit
1400 zie ik nu
[ Voor 13% gewijzigd door lHybridl op 12-09-2023 20:39 ]
759 euro om van 14 pro Max over te stappen naar een 15 pro Max met Apple trade in
Vind de nieuwe telelens en 48MP schieten in “gewoon” formaat wel cool. Ik mis wel een beetje gedurfde kleuren. Deze zijn allemaal erg saai.
Vind de nieuwe telelens en 48MP schieten in “gewoon” formaat wel cool. Ik mis wel een beetje gedurfde kleuren. Deze zijn allemaal erg saai.
snelle tabel met de prijzen
iPhone 14 Pro: | Prijs | iPhone 15 Pro: | Prijs | ||
---|---|---|---|---|---|
128GB | 1329 | 128GB | 1229 | ||
256GB | 1459 | 256GB | 1359 | ||
512GB | 1719 | 512GB | 1609 | ||
1TB | 1979 | 1TB | 1859 | ||
iPhone 14 Pro Max: | |||||
128GB | 1479 | ||||
256GB | 1609 | 256GB | 1479 | ||
512GB | 1869 | 512GB | 1729 | ||
1TB | 2129 | 1TB | 1979 |
Is het pre-orderen een beetje te doen, of is alles zwaar overbelast?
Neu, is wel te doen.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:38:
Wat een super saaie Keynote. Niet echt iets om up te graden als ie vanaf een iPhone 12 komt.
De pro’s zien er Nice uit. Maar daar is ook alles mee gezegd. Verder ga je er gewoon iPhone dingen mee doen. Niet heel boeiend allemaal.
De pro’s zien er Nice uit. Maar daar is ook alles mee gezegd. Verder ga je er gewoon iPhone dingen mee doen. Niet heel boeiend allemaal.
Elk jaar hetzelfde gedoe met caches die blijven hangen, servers die overbelast zijn. Het is ook een beetje het creëren van schaarste, denk ikUntouchablezz20 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:38:
Eerste keer iPhone pre order hier.
Gaat die overal live om 1400?
Bol.com etc ook?
Meestal 100 euro korting via provider, dus 1129 euro. Via Slobby.nl is de inruilwaarde 800 euro, dus nog 329 euro bijbetalen. Ik slaap er nog een paar nachten over.Dennisdn schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:32:
[...]
Ik denk dat ik mee doe. Even alles doorrekenen nog wat inruil enzo doen nu en over een jaar maar ik neig ernaar over te slaan…
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Zo te zien krijg ik maar 450 euro voor mijn 14 pro, ik had wel wat meer gehoopt te krijgen zodat ik kon upgraden.
Volgens de Apple Store site krijg ik 300 euro voor m’n 11 pro Max. Is dat reëel of gaan ze in de winkel opeens 100 bieden?
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Ja die was 999,- idd.SnoopBok schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:36:
Hoe duur was vorig jaar de Apple Watch Ultra? Die was toch €999? De nieuwe Apple Watch Ultra 2 is namelijk €899.
Voor dat geld zou ik 'm op Marktplaats zetten, om meer te krijgenAppleFan2007 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:41:
Zo te zien krijg ik maar 450 euro voor mijn 14 pro, ik had wel wat meer gehoopt te krijgen zodat ik kon upgraden.
Als je het toestel los koopt? Dus voordeliger om via de provider te kopen?THE_BASE schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:41:
[...]
Meestal 100 euro korting via provider, dus 1129 euro. Via Slobby.nl is de inruilwaarde 800 euro, dus nog 329 euro bijbetalen. Ik slaap er nog een paar nachten over.
Dat zou een optie zijn, is natuurlijk altijd wel een gedoe om dat te regelen maar het proberen waard.RiccardoNL schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:42:
[...]
Voor dat geld zou ik 'm op Marktplaats zetten, om meer te krijgen.
Nog even wat andere statistieken:
- Live Photos wordt nu ook ondersteund bij portretfoto's
- 25x digitale zoom (Pro Max)
- NavIC (GPS) ondersteuning
- Live Photos wordt nu ook ondersteund bij portretfoto's
- 25x digitale zoom (Pro Max)
- NavIC (GPS) ondersteuning
[ Voor 10% gewijzigd door Uniciteit op 12-09-2023 20:44 ]
Froggle schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:42:
Met die prijzen die meevallen kun je nu beter even $AAPL aandelen kopen en in januari een gratis iPhone ophalen.
Koers staat gunstig!
/f/image/bbVsrJF3vnr53OkuYW8WCXUF.png?f=fotoalbum_large)
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Wordt het toch aantrekkelijker door om de AWU2 aan te schaffen. Vond 1000 euro voor een horloge toch iets teveel van het goede.
Ook de optie om per maand te betalen in Nederland!
https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone
Alleen het linkje doet het (nog)niet.
Betekent dit dat het Apple Upgrade Program ook in NL wordt gelanceerd?
https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone
Alleen het linkje doet het (nog)niet.
Betekent dit dat het Apple Upgrade Program ook in NL wordt gelanceerd?
Dit topic is gesloten.