• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Geen matches
Sinds de laatste update is bij ons de mechanische paraplu van Damiane onzichtbaar :p

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 19-04-2026 14:16 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 14:39
Geen matches
Ludwig fight chapter 7 wow.

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 12:58
Geen matches
Ik ben nu druk quests aan het doen en aan het ontdekken in 'The Crimson Desert'. Gave quests wel weer, met een hoop unieke enemy types.

Wel maf dat het dan ineens enorm gaat regenen in de woestijn 🙈🤔

• Psyx88
Geen matches
@G_Dragon Ik heb een soortgelijk issue met spear + cloak. Volgens mij zijn dit bugs die door de 'Hide Weapons' feature komen. Ik heb hier al een bugreport voor aangemaakt. Dus doe dit ook even. Hoe meer mensen dit soort issues melden, hoe sneller ze het fixen. Althans, dat is mijn hoop.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Geen matches
Wij hebben net een hond vrijgespeeld *O*

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Wimpie79
Geen matches
Is mij eindelijk gelukt. Wel met drie palmar pills ... leuk wapen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rq5iuYzOjNaTjn784isCOD5OhJw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EJvadWu1fbG8W3wYKPIInm24.jpg?f=fotoalbum_large

• Wimpie79
Geen matches
G_Dragon schreef op zondag 19 april 2026 @ 16:47:
Wij hebben net een hond vrijgespeeld *O*
Dit is de mijne...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3lf9dFK8l9SfSIhWRhSx6SMLmoA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p3XqLDFisS0Njq1KBdZYimdr.jpg?f=fotoalbum_large

Heb er nu 5...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HHicRnrClEsdCyp3B7HhuMWpEmU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QoN0lf86gMedWJeT2kZYC7ZM.jpg?f=fotoalbum_large

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-04 20:35

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Geen matches
Wimpie79 schreef op zondag 19 april 2026 @ 08:59:
Zo goed als alle mogelijke quest gedaan in hernard. Bijna niets meer te doen. Wat ik nog kan doen in hernard. Juist begonnen aan chapter 7. Eerste voorzichtige stapjes in deminis gezet omdat daar chapter 7 start..
Ben het volledig met je eens, het constante heen en weer brengen van alles.
Bounty, waarom moet je die gast inleveren kop eraf en gaan.
Quests waar je iemand mee moet nemen achterop echt ruk.

Al meerdere bugs, kiln fixen dat stukken in de lucht hangen waar je niet bij kan, meerdere save reloads..

En de controls zijn echt ruk, echt een hele quest chain met guides moeten doen omdat dingen gewoon niet werken, forcepalm om spul af te breken werkte gewoon niet. Puzzles zonder uitleg, niet eens een dingetje van "begin hier".

Ga maar weer Witcher 3 spelen ben er ff klaar mee.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20-04 21:26
Geen matches
Kom je door simpelweg te spelen nog leuke armor of dyes tegen? Ik zit er nu dus wat uurtjes in maar ben nog niet echt dikke items tegen gekomen. Verschillende guides gekeken maar die sturen je een heel eind verderop in de map op plekken die je niet zo maar zelf tegen zou komen... tips?

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:54
Geen matches
Westland1940 schreef op zondag 19 april 2026 @ 18:40:
Kom je door simpelweg te spelen nog leuke armor of dyes tegen? Ik zit er nu dus wat uurtjes in maar ben nog niet echt dikke items tegen gekomen. Verschillende guides gekeken maar die sturen je een heel eind verderop in de map op plekken die je niet zo maar zelf tegen zou komen... tips?
Je komt wel wat tegen maar heel mondjesmaat. Sowieso werkt het allemaal wat overgecompliceerd want je moet eerst de dye vinden, dan unlocken, dan een dyer zoeken die de kleur kan zetten. Ik heb een paar kleuren die ik graag wilde specifiek opgezocht. Moest daarvoor wel de nodige kevercollecties bij elkaar sprokkelen, was nog aardig wat werk :+

• Wimpie79
Geen matches
Kan je eigenlijk pakjes vinden voor de twee andere characters. Wat een battle in chapter 7. Nu pailune exploreren. Heel veel te ontdekken..

• Westland1940
Geen matches
2dope schreef op zondag 19 april 2026 @ 18:54:
[...]

Je komt wel wat tegen maar heel mondjesmaat. Sowieso werkt het allemaal wat overgecompliceerd want je moet eerst de dye vinden, dan unlocken, dan een dyer zoeken die de kleur kan zetten. Ik heb een paar kleuren die ik graag wilde specifiek opgezocht. Moest daarvoor wel de nodige kevercollecties bij elkaar sprokkelen, was nog aardig wat werk :+
Dye kom ik echt zelden tot niet tegen, toevallig 1 rode pot gevonden. Wat armor betreft, nog geen side quests of iets gehad die je daar heen leiden. Daarom zijn die Guide video's niet leuk, die vertellen natuurlijk natuur lijk van 'achter deze waterval zit een chest'. Maar hoe kom je daar achter in-game? Puur exploration of via een quest?

• Wimpie79
Geen matches
Westland1940 schreef op zondag 19 april 2026 @ 20:05:
[...]

Dye kom ik echt zelden tot niet tegen, toevallig 1 rode pot gevonden. Wat armor betreft, nog geen side quests of iets gehad die je daar heen leiden. Daarom zijn die Guide video's niet leuk, die vertellen natuurlijk natuur lijk van 'achter deze waterval zit een chest'. Maar hoe kom je daar achter in-game? Puur exploration of via een quest?
Als er een klein torentje voor waterval staat kan je er in. En qua gear tja in het begin is het minder idd . Maar na tijdje komt dit wel goed. Gewoon. Een exploreren en rustig. Niet de main story pushen. Anders ben je veel te zwak.

• Psyx88
Geen matches
@Westland1940 Sommige quests, contracts, vendors en bosses geven key items/treasures (paarse journey items in je inventory). Sommige van deze treasures hebben een 'use' functie. De treasure beschrijving geeft aan wat de use doet. Dit kunnen buffs of camp resources ziin, maar ook hints naar secrets.
Als je de treasure met hints gebruikt, worden de locaties aangegeven op de map.

Het is per toeval dat ik hier achter ben gekomen... het zit goed verstopt, zoals wel meer in deze game.

Open je inventory en zoek naar de 'Treasures'-groep... hier zitten als het goed is al items in. Check de 'use' voor deze items.
spoiler:
Die voor Hernand heet 'Memories of Abundance': A crystal formed from the layered memories of countless souls over the ages. It is imbued with memories of hidden locations within Hernand'.

Je krijg deze door het oplossen van de puzzel in de 'Dragon's Stone Chamber Ruins' (De ruins in de pit voor je huis).
En wat @Wimpie79 al postte: elke waterval met een stapeltje stenen er voor heeft een chest met een item en een perfect palmer pill.

[ Voor 27% gewijzigd door Psyx88 op 19-04-2026 20:43 ]

• Wimpie79
Geen matches
Als ik in deminis kom werd ik constant aan gevallen. Na chapter 7 afgerond te hebben. Kan ik daar rustig rond lopen of heb ik gewoon geluk....

• Psyx88
Geen matches
@Wimpie79 Wat betreft Demeniss hostility:
spoiler:
De Demenisso militia verdwijnt pas nadat je Demeniss hebt bevrijdt (chapter 8 ).

Je kunt tot die tijd wel bij de backalley merchant een civilian disguise kopen.

• Wimpie79
Geen matches
Psyx88 schreef op zondag 19 april 2026 @ 20:48:
@Wimpie79 Wat betreft Demeniss hostility:
spoiler:
De Deminiss militia verdwijnt pas nadat je Demeniss hebt bevrijdt (chapter 8 ).

Je kunt tot die tijd wel bij de backalley merchant een civilian disguise kopen.
Dan had ik gewoon geluk. Ja heb die laatste gestolen ergens...

• Westland1940
Geen matches
Dit is de look waar ik voor wil gaan ;) Die heavy armor sets zijn hard, maar ben liever light.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WYXttypDozS45Xpl9lkZkJyjqSY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QZw6pUJTeFmz5SSuJVMwvnNK.webp?f=fotoalbum_large

• Wimpie79
Geen matches
Westland1940 schreef op zondag 19 april 2026 @ 21:00:
Dit is de look waar ik voor wil gaan ;) Die heavy armor sets zijn hard, maar ben liever light.

[Afbeelding]
Tip sla alle outfits op in je storage. Zelfde met wapens. Ga je nog goed kunnen gebruiken...

• Wimpie79
Geen matches
Is er maar 1 bank in de game. Geen in pailune?

• Wimpie79
Geen matches
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g1nES2XdvyvCsvexKNgiAXDCe1Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/30SZ9CKbMZOszcKPQvFa9AXI.jpg?f=fotoalbum_large

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-04 19:31
Geen matches
Vis schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 22:57:
Ik doe eigenlijk niet veel in game, geniet alleen maar van alle pracht.

Moet ook wel zeggen dat ik hem vooral speel om te relaxen na een drukke dag (jaja papa ook en druk qua werk)

Dan is een uurtje of 2 wegdromen en exploren wel heel gaaf. Af en toe een missie, maar geen moetje. Dat is ook wel zo fijn aan deze game wat mij betreft: je hoeft niks.

[Afbeelding]

Proost.
Deze is wel heel vet hoor _/-\o_

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:32
Geen matches
whaha ik kom er nu dus pas achter hoe je kan zien dat iemand cheat in dat "poker" spel :P
Zo kan je veel sneller al het geld aftroggelen..

Als met het delen van de kaarten de elleboog laag blijft zijn ze aan het cheaten. Als ze de elleboog omhoog doen is het normaal.

Had me heeeel veel geld en tijd gescheeld als ik dit day 1 wist 8)7

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Geen matches
Psyx88 schreef op zondag 19 april 2026 @ 20:32:
Het is per toeval dat ik hier achter ben gekomen... het zit goed verstopt, zoals wel meer in deze game.

Open je inventory en zoek naar de 'Treasures'-groep... hier zitten als het goed is al items in. Check de 'use' voor deze items.
Pfffff ook nooit geweten. Zit bijna op 50 uur dus ik had daar iets van 4 treasures die ik nog moest 'usen'... 8)7

Ik kwam er ook pas na 30 uur achter dat je de coin zakjes die je loot ook moet usen voordat de inhoud aan credits wordt toegevoegd... zo nutteloos die extra handelingen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 20-04-2026 00:28 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:14
Geen matches
Chaoss schreef op maandag 20 april 2026 @ 00:26:
[...]

Pfffff ook nooit geweten. Zit bijna op 50 uur dus ik had daar iets van 4 treasures die ik nog moest 'usen'... 8)7

Ik kwam er ook pas na 30 uur achter dat je de coin zakjes die je loot ook moet usen voordat de inhoud aan credits wordt toegevoegd... zo nutteloos die extra handelingen :P
Die zakjes zou ik dus bewaren en als gift aan vendors uitgeven om trust op te bouwen. Voor dieren in je boerderij heb je dat o.a nodig dat unlocked extra items in shops bij een vendor.
Ik opende ze ook maar bewaar ze nu daarvoor.

Ze geven +5 trust dus je hebt er al 20 nodig per vendor

[ Voor 4% gewijzigd door FidoDido op 20-04-2026 06:07 ]

• 2dope
Geen matches
FidoDido schreef op maandag 20 april 2026 @ 06:05:
[...]

Die zakjes zou ik dus bewaren en als gift aan vendors uitgeven om trust op te bouwen. Voor dieren in je boerderij heb je dat o.a nodig dat unlocked extra items in shops bij een vendor.
Ik opende ze ook maar bewaar ze nu daarvoor.

Ze geven +5 trust dus je hebt er al 20 nodig per vendor
Als je ff een vijandig gebied betreed, waar dan ook, en je een tijdje op bandits of ander tuig uitleeft, heb je binnen mum van tijd talloze materialen die je kunt gebruiken voor het opkrikken van vertrouwen. Ik heb bijv. iets van 300 thin hides en die kun je daar ook voor gebruiken, kost volgens mij maar 6 of 7 (+15 trust per hide als ik me niet vergis).

Misschien ook als tip voor mensen die weinig wapens en armor kunnen vinden: maximaliseer de trust van de wapen/armor verkopers in steden, dan krijgen ze aanzienlijk meer inventaris incl. crafting books/recipes voor uniekere uitrusting.

• 2dope
Geen matches
Afgelopen weekend ff flink geïnvesteerd in Oongka. Hij was even wennen (vooral navigatie is bagger als je Kliff gewend bent) maar na wat goeie tweaks in skills en gear ging het erg lekker, vond het bijna jammer dat ik terug moest naar Kliff.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p7L4b9ahSrEUb5CL8_Mclgj0IcQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pLtOA0q4pwwpNFF8IB4G0Led.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zzUZQX5sY_fRytDoAJXv3zcHe_4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RtblzyfJ7nBK3yB8KsFNGGqD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TqSnbUlgr3st-xSXMWwxiVqH_d0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dxnTpcHYitCPoEQuGuMi03Im.jpg?f=fotoalbum_large

Beetje Fallout vibes :D Vond deze helm wel goed passen bij de rest van de outfit (Helmet of Knowledge, niet per se goede defense stats).

Oongka blinkt voor mij tot nu toe uit met Dual Wield Mastery. Die skill is een beetje onduidelijk, maar zodra je Dual Wield Mastery unlocked hebt, kan Oongka met twee specifieke andere skills (Rampage en Raging Lightning) 2 two-handed weapons gebruiken. Vooral Raging Lightning is fantastisch voor crowd control en stun.

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 15:09
Geen matches
2dope schreef op maandag 20 april 2026 @ 08:47:
[...]

Als je ff een vijandig gebied betreed, waar dan ook, en je een tijdje op bandits of ander tuig uitleeft, heb je binnen mum van tijd talloze materialen die je kunt gebruiken voor het opkrikken van vertrouwen. Ik heb bijv. iets van 300 thin hides en die kun je daar ook voor gebruiken, kost volgens mij maar 6 of 7 (+15 trust per hide als ik me niet vergis).

Misschien ook als tip voor mensen die weinig wapens en armor kunnen vinden: maximaliseer de trust van de wapen/armor verkopers in steden, dan krijgen ze aanzienlijk meer inventaris incl. crafting books/recipes voor uniekere uitrusting.
Nice, zo ver ben ik nog lang niet. Ben mijn hand combat nog aan het oefenen in de eerste levels, vindt ik ook het meest bevredigend tot nu toe.

• 2dope
Geen matches
Drials schreef op maandag 20 april 2026 @ 09:59:
[...]

Nice, zo ver ben ik nog lang niet. Ben mijn hand combat nog aan het oefenen in de eerste levels, vindt ik ook het meest bevredigend tot nu toe.
Bevalt mij ook erg goed, je kunt heel veel CQC ook combineren met wapens. Oongka heeft ook hele vette unarmed moves. Met A+X een suplex, daarna follow-up met wederom A+X voor een elbow drop, dan nog Y voor een curb stomp O+ Er zijn echt superveel combi's

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:43
Geen matches
Zo nou dit weekend het grote moment. Ik ben nu echt begonnen. Beter laat dan nooit he.

Alles op max staan. Quality-4K-120Hz. Moet zeggen. Spel is een plaatje hoor. Strak. Ziet er echt puik uit.

Start is wel lastig. Echt overweldigend soms. Tis veel. Maar op 1 of andere manier is rondlopen, beetje hier en daar rondsnuffelen zelfs rustgevend haha. Zie wel in dat dit een tijdrovende game gaat worden. Dus dat is een zeer goed teken. Nu kijken dat ik er lekker in kan komen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Geen matches
Gisteravond nog een kamp upgrade gedaan, viel een beetje tegen, kreeg er welgeteld 1 tent bij (tegenover je slaaptent en de smid. Al zoveel moeite in mijn kamp gestoken en het ziet er nog steeds uit als een vluchtelingenkamp :P
FidoDido schreef op maandag 20 april 2026 @ 06:05:
[...]

Ik heb mijn dieren tot nu toe 'gratis' opgehaald. :P

[ Voor 24% gewijzigd door Chaoss op 20-04-2026 12:57 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Geen matches
2dope schreef op maandag 20 april 2026 @ 08:47:
en jezelf aanwennen om elke keer ff iets te zeggen tegen de vendor, is toch +5 trust. :P

• LvMaij88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:12
Geen matches
Westland1940 schreef op zondag 19 april 2026 @ 21:00:

[Afbeelding]
Sick!
Hoe heet deze strider outfit???

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:32
Geen matches
2dope schreef op maandag 20 april 2026 @ 09:16:
Afgelopen weekend ff flink geïnvesteerd in Oongka. Hij was even wennen (vooral navigatie is bagger als je Kliff gewend bent) maar na wat goeie tweaks in skills en gear ging het erg lekker, vond het bijna jammer dat ik terug moest naar Kliff.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Beetje Fallout vibes :D Vond deze helm wel goed passen bij de rest van de outfit (Helmet of Knowledge, niet per se goede defense stats).

Oongka blinkt voor mij tot nu toe uit met Dual Wield Mastery. Die skill is een beetje onduidelijk, maar zodra je Dual Wield Mastery unlocked hebt, kan Oongka met twee specifieke andere skills (Rampage en Raging Lightning) 2 two-handed weapons gebruiken. Vooral Raging Lightning is fantastisch voor crowd control en stun.
Lijp outfitje zeg! heel dik

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• 2dope
Geen matches
Ricmaniac schreef op maandag 20 april 2026 @ 13:08:
[...]

Lijp outfitje zeg! heel dik
Thanks :Y) Ik was mede vanwege verschillende commentaren her en der nogal skeptisch en Oongka was t.o.v. Kliff ook wel een stap terug met z'n starter gear/skills, maar na de nodige investeringen zijn ze bij mij nu aan elkaar gewaagd.

• Wimpie79
Geen matches
Effe wat abyss puzzels oplossen ...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a9DU-DUbvQG5RzAxj0gAt-TE0vk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TOv9WCx5albuioOHPHbadycb.jpg?f=fotoalbum_large

• Wimpie79
Geen matches
spoiler:
in de vault of vengeance krijg ik deze kist niet open. Is in de abyss. Nog mensen die dit voor hebben gehad...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eteUMVcaFXunECS6ADWfLXTs9dI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jYc3uW5HC4PwtbEjTPn2rpQv.jpg?f=fotoalbum_large

• Psyx88
Geen matches
Sanctums done:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hTIbcwlE2D0mTNHprug-hx63Dfs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/trUvaw7UDdWXeWKlU4l80bcX.png?f=user_large
Kleine tip: vergeet de core niet mee te nemen bij elke sanctum.
spoiler:
Als je een sanctum restored hebt, met je Blinding Flash op de gem richten en de puzzel oplossen.
Up next.. de Abyss puzzles, ik zit al op 29/40, dus ben al aardig op weg.

• Wimpie79
Geen matches
Psyx88 schreef op maandag 20 april 2026 @ 20:02:
Sanctums done:
[Afbeelding]
Kleine tip: vergeet de core niet mee te nemen bij elke sanctum.
spoiler:
Als je een sanctum restored hebt, met je Blinding Flash op de gem richten en de puzzel oplossen.
Up next.. de Abyss puzzles, ik zit al op 29/40, dus ben al aardig op weg.
Juist bliksem unlocked in de abyss.... nog 3 te gaan.... wat een puzzels daar. Goed voor mijn hersenen

• Wimpie79
Geen matches
Heb er nu 14 van de 40. Begint ook oo te schieten. Alhoewel....

• Wimpie79
Geen matches
Zit nu in de ice cradle abyss. Wtf da liedje haha

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:38
Geen matches
Meer dan 100uur onderweg, tegen einde chapter 6 en ik heb nu pas door hoe ik door de watervallen heen kom. Even daar alles looten en dan een beetje grinden om mijn gear te upgraden.
De boss van chapter 6 is niet te doen met standaard gear :)

[ Voor 4% gewijzigd door janus_freggel op 20-04-2026 22:21 ]

• 2dope
Geen matches
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xz1trvB.gif

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:52
Geen matches
De support characters, Damiane en Oongka, kunnen de laatst toegevoegde legendary mounts niet oproepen, maar er is een manier om ze wel te kunnen gebruiken, heb ik ontdekt. Als je, met Kliff, de mount vóór het huis naast je camp parkeert en als Kliff het huis ingaat, dan switched naar bijv. Damiane, dan kan Damiane de mount daar ook ophalen en meenemen. Je kan alleen niet fast travellen en dan de mount oproepen, want dan krijg je je toegewezen paard weer. Dus, je moet je mount wel bij je houden. Hopelijk worden deze speciale mounts een keer op de normale manier beschikbaar voor alle characters.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KZoDZeUvwV-Kxx1fwdVavZrJFac=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I7nKfPuY276vBXwqfHXNBDbD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cqa7j_vxO0-RreV4aIJYyqRAYdI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZVPbuvRBcmvxhz5kJg66W615.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 21-04-2026 06:13 ]

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:45
Geen matches
janus_freggel schreef op maandag 20 april 2026 @ 21:05:
Meer dan 100uur onderweg, tegen einde chapter 6 en ik heb nu pas door hoe ik door de watervallen heen kom. Even daar alles looten en dan een beetje grinden om mijn gear te upgraden.
De boss van chapter 6 is niet te doen met standaard gear :)
Uh kan je door watervallen? Hoe?

• 2dope
Geen matches
mike0001 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 09:16:
[...]

Uh kan je door watervallen? Hoe?
Niet allemaal, je moet goed opletten op gestapelde stenen:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/74vsi0v4h0rg1.png

Als je die ergens voor een waterval ziet staan zit er een geheim achter. Je kunt er doorheen geraken met de thrust move RB+Y / R1+driehoek.

• Psyx88
Geen matches
Op PC is het shift + rechtermuis knop om te chargen en dan loslaten. Positionering is wel een ding: zorg dat je goed recht en dicht bij de waterval staat.

Gisteren druk bezig geweest met Abyss puzzels...
Helaas kun je de laatste pas doen na het uitspelen van de main story :'(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EUpywMPW3RUZHitaUzD8YMZeewc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/eJdQHV42objKSnztBaOSYfmX.png?f=user_large

Nog een ander dingetje:
Voeren op de farm lijkt niet goed te werken, althans ik krijg het niet voor elkaar dat mijn beesten wat eten, zeker niet via de voeder-optie. Je moet het voer echt voor hun neus droppen, willen ze het eten. En dan nog reageren de beesten vaak niet. Zijn er meer mensen waarbij dit het geval is?

• LvMaij88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:12
Geen matches
Psyx88 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 12:25:
Op PC is het shift + rechtermuis knop om te chargen en dan loslaten. Positionering is wel een ding: zorg dat je goed recht en dicht bij de waterval staat.

[Afbeelding]

Nog een ander dingetje:
Voeren op de farm lijkt niet goed te werken, althans ik krijg het niet voor elkaar dat mijn beesten wat eten, zeker niet via de voeder-optie. Je moet het voer echt voor hun neus droppen, willen ze het eten. En dan nog reageren de beesten vaak niet. Zijn er meer mensen waarbij dit het geval is?
Ik stop het in de voederbak en laat het dan met rust. Soms bijvullen met eten en dan gaan ze vanzelf ernaartoe.

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:38
Geen matches
2dope schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 09:36:
[...]

Niet allemaal, je moet goed opletten op gestapelde stenen:

[Afbeelding]

Als je die ergens voor een waterval ziet staan zit er een geheim achter. Je kunt er doorheen geraken met de thrust move RB+Y / R1+driehoek.
Kijk even op je map, daar zie je een teken van een grot, waarbij je direct kan lezen of er iets achter zit. Je ziet ook een vinkje erdoor staan als je hem al gedaan hebt.

• Wimpie79
Geen matches
Psyx88 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 12:25:

[Afbeelding]

Nog een ander dingetje:
Ik heb er ondertussen 15 en kan niet meer verder denk ik daar of zie het mis. Moet ook nog pailune en deminis verder ontdekken. Mss daarmee..

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:11
Geen matches
Ik merk toch dat deze game echt veel te veel tijd in beslag neemt om ook maar een beetje progressie te boeken. Zelfs de simpelste dingen kosten enorm veel tijd en er blijven maar mechanics bij komen. Helaas heb ik niet zo veel tijd om te gamen, waardoor ik deze game voorlopig weer onder op de stapel leg.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste

Let op:
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten :).