✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Troost u ik ben nog steeds bezig. Heb nu 37 comrades. Moet voorlopig nog veel doneren. En heb maar 1 side quest staan met die spider in hernarnd. Tot ik waarschijnlijk deze gedaan heb en er weet bijkomen. 155 uur in Hernand en counting.justifire schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 23:30:
[...]
Ben al dagen met mijn kamp bezig.
En nog is het eind niet in zicht
Klopt je kan het beste even 12 uur ingame slapenG_Dragon schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 23:25:
Ik ben weer iets verder in chapter 3, maarspoiler:Wat duurt de eerste upgrade van je kamp lang ja? Ik wou even lekker rustig verder gaan met het verhaal maar de missie was na een uur nog maar op 45%..
Hey Greymanes,
— Crimson Desert (@CrimsonDesert_) 18 april 2026
We’re currently preparing our next update which will include several features mentioned in last week's Dev Update notice, including the addition of a keyboard/mouse and controller preset, difficulty settings, category tabs for your inventory, and more. We want to…
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zal idd voor volgende week zaterdag zijn. Of zou moeten zijn dat ze vroeger zijn deze keer....
[ Voor 15% gewijzigd door Psyx88 op 18-04-2026 13:06 ]
Zit in chapter 6. Je gaat heel veel werk gebbrn met je kamp nu
Haha en er was al zoveel te doenWimpie79 schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 13:37:
[...]
Zit in chapter 6. Je gaat heel veel werk gebbrn met je kamp nu
Klopt. Ben nog steeds hernard aan het opruimen. Had maar 1 quest meer en nu weer meerdere side stuff.
Komt van zelf. Vanaf als je rumors about comrades krijgt. Die eerrsr doen. Upgraden komen vanzelf..G_Dragon schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 13:42:
Waar kon je alweer de volgende kamp upgrades doen? Ik ben dat heel even vergeten
[ Voor 30% gewijzigd door Wimpie79 op 18-04-2026 13:49 ]
Wat een mega vet shield heey!Poops_McGhee schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 14:04:
3 bosses minder die me in de weg zaten. Te vroeg in de game tegengekomen, best vaak door ze in elkaar geslagen. Gisteren was dat anders. Antumbra's Sword, The Flame Knight en Bradie Gu. Alle 3 vertellen niks meer na.
2 bruikbare kadootjes erbij, 1 voor Oongka en een mooi plaatje erbij.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik snap niet dat ze hier geen melding geven, want in de Abyss krijg je wel een melding als je er nog niets kan doen.
[ Voor 50% gewijzigd door Psyx88 op 18-04-2026 16:16 ]
Noooo al die moeite voor de puzzel en dan moet je wachten hahaPsyx88 schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 16:10:
@G_Dragon De portal verschijnt alleen als je de juiste main quest hebt (ergens in Chapter IX). Er zit wat story related stuff achter die portal.
Ik snap niet dat ze hier geen melding geven, want in de Abyss krijg je wel een melding als je er nog niets kan doen.
Geen idee. Het lijkt kleiner buiten hernard.denk dat er nog genoeg te doen is buiten hernard.Westland1940 schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 20:03:
Iedereen heeft het telkens over de vele uren die ze alleen al kwijt zijn in Hernand, maar hoe zit het met de rest van de map? Zijn alle regio's zo uitgebreid? Ik heb in 25-30 uur alleen het gebied in zicht rondom het dorpje Hernand zelf... zo'n 95% lijkt nog niet discovered haha.
Was dat niet ondertussen al een meme geworden? Zoveel uur spelen en nog steeds in Hernand.... Ik zie meer non Hernand.Westland1940 schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 20:03:
Iedereen heeft het telkens over de vele uren die ze alleen al kwijt zijn in Hernand, maar hoe zit het met de rest van de map? Zijn alle regio's zo uitgebreid? Ik heb in 25-30 uur alleen het gebied in zicht rondom het dorpje Hernand zelf... zo'n 95% lijkt nog niet discovered haha.
Maarja, ieder z'n eigen stijl, he. Kan me voorstellen dat sommige spelers eerst het begin gebied willen leegmaken, om daarna pas naar de volgende te gaan. Kan me ook voorstellen dat er spelers zijn die eerst de main story willen afmaken en daarna de side content. En een ander doet vice versa, of allebei tegelijk.
Persoonlijk heb ik Hernand wel gezien qua quests en exploring, maar ik zal er zeker nog wel terugkomen om de restjes op te pikken for completionist's reasons. 😄
Nog niet gevonden of per ongeluk verkocht dat kan ook. Is zo veelbte vinden in deze game
Correct. Ieder zen eigen manier van spelen. Ben iemand die eerst alles wilclearen voor ik verder ga.. das het leuke aan deze game. Je gaat en doet wat je wilt....Dan nog niet gesproken van de abyss puzzels. High in the sky. Moet ik ook nog doen... denk stuk of 7 of 8 gedaan.Poops_McGhee schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 20:11:
[...]
Was dat niet ondertussen al een meme geworden? Zoveel uur spelen en nog steeds in Hernand.... Ik zie meer non Hernand.
Maarja, ieder z'n eigen stijl, he. Kan me voorstellen dat sommige spelers eerst het begin gebied willen leegmaken, om daarna pas naar de volgende te gaan. Kan me ook voorstellen dat er spelers zijn die eerst de main story willen afmaken en daarna de side content. En een ander doet vice versa, of allebei tegelijk.
Persoonlijk heb ik Hernand wel gezien qua quests en exploring, maar ik zal er zeker nog wel terugkomen om de restjes op te pikken for completionist's reasons. 😄
Nee dit zwaard vind je niet zomaar, daarvoor moet je ergens in de abbys zijnWimpie79 schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 20:13:
[...]
Nog niet gevonden of per ongeluk verkocht dat kan ook. Is zo veelbte vinden in deze game
"850 hours in and haven't even passed the main menu"Poops_McGhee schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 20:11:
[...]
Was dat niet ondertussen al een meme geworden? Zoveel uur spelen en nog steeds in Hernand.... Ik zie meer non Hernand.
Wat ik zo begrijp is dat Hernand wel echt de main hub is, en je vanuit daar 'opereert' naar de rest van de map. Het zal wel verder, was enkel benieuwd. Gaan het mee maken
Bijzonder wel dat je dit zwaard al hebt. Je zat toch in Chapter IV en niet in Chapter IX? Hoe ben je in de Abyss terecht gekomen zonder port in de Spire of the Sun?
Gevlogen dacht ik...Psyx88 schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 20:23:
[...]
Bijzonder wel dat je dit zwaard al hebt. Je zat toch in Chapter IV en niet in Chapter IX? Hoe ben je in de Abyss terecht gekomen zonder port in de Spire of the Sun?
Dat gezegd hebbende, betekent dit niet dat er niets te doen is in de andere zones. Alle zones hebben main quests, side quests, bounties, puzzels, hidden bosses en secrets.
Ik schat dat Hernand 1,5-2x zo veel content heeft tov van een Pailune en/of Demeniss.
Zoals ik al in mijn vorige bericht uitlegde; ik heb veel mild herbal tea gemaakt voor stamina regen en ben erheen gevlogen. Klopt dat het een locatie is waar ik officieel nog niet hoor te komenPsyx88 schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 20:23:
[...]
Moet ook wel zeggen dat ik hem vooral speel om te relaxen na een drukke dag (jaja papa ook en druk qua werk)
Dan is een uurtje of 2 wegdromen en exploren wel heel gaaf. Af en toe een missie, maar geen moetje. Dat is ook wel zo fijn aan deze game wat mij betreft: je hoeft niks.
:strip_exif()/f/image/fDPaWzAuTL6gHTn6xumYe4MD.jpg?f=fotoalbum_large)
Proost.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Could not agree moreVis schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 22:57:
Ik doe eigenlijk niet veel in game, geniet alleen maar van alle pracht.
Moet ook wel zeggen dat ik hem vooral speel om te relaxen na een drukke dag (jaja papa ook en druk qua werk)
Dan is een uurtje of 2 wegdromen en exploren wel heel gaaf. Af en toe een missie, maar geen moetje. Dat is ook wel zo fijn aan deze game wat mij betreft: je hoeft niks.
[Afbeelding]
Proost.
Er was ook al een meme vlak na de release "Hernand Desert is an amazing game!"Westland1940 schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 20:03:
Ik ben zelf ook nog niet veel buiten hernand geweest. voornamelijk alleen voor wat trade routes dus kan er niet veel over zeggen.
Denk dat alleen @Psyx88 al heel veel gezien heeft omdat veel van zijn screenshots in andere area's ook zijn.
oh hij had ook al gereageerd
[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 19-04-2026 08:45 ]
[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 19-04-2026 14:16 ]
Wel maf dat het dan ineens enorm gaat regenen in de woestijn 🙈🤔
- prutser001
- Registratie: Oktober 2004
- Laatst online: 19-04 20:35
Vaak zit het tegen en soms zi
Ben het volledig met je eens, het constante heen en weer brengen van alles.Wimpie79 schreef op zondag 19 april 2026 @ 08:59:
Zo goed als alle mogelijke quest gedaan in hernard. Bijna niets meer te doen. Wat ik nog kan doen in hernard. Juist begonnen aan chapter 7. Eerste voorzichtige stapjes in deminis gezet omdat daar chapter 7 start..
Bounty, waarom moet je die gast inleveren kop eraf en gaan.
Quests waar je iemand mee moet nemen achterop echt ruk.
Al meerdere bugs, kiln fixen dat stukken in de lucht hangen waar je niet bij kan, meerdere save reloads..
En de controls zijn echt ruk, echt een hele quest chain met guides moeten doen omdat dingen gewoon niet werken, forcepalm om spul af te breken werkte gewoon niet. Puzzles zonder uitleg, niet eens een dingetje van "begin hier".
Ga maar weer Witcher 3 spelen ben er ff klaar mee.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Je komt wel wat tegen maar heel mondjesmaat. Sowieso werkt het allemaal wat overgecompliceerd want je moet eerst de dye vinden, dan unlocken, dan een dyer zoeken die de kleur kan zetten. Ik heb een paar kleuren die ik graag wilde specifiek opgezocht. Moest daarvoor wel de nodige kevercollecties bij elkaar sprokkelen, was nog aardig wat werkWestland1940 schreef op zondag 19 april 2026 @ 18:40:
Kom je door simpelweg te spelen nog leuke armor of dyes tegen? Ik zit er nu dus wat uurtjes in maar ben nog niet echt dikke items tegen gekomen. Verschillende guides gekeken maar die sturen je een heel eind verderop in de map op plekken die je niet zo maar zelf tegen zou komen... tips?
Dye kom ik echt zelden tot niet tegen, toevallig 1 rode pot gevonden. Wat armor betreft, nog geen side quests of iets gehad die je daar heen leiden. Daarom zijn die Guide video's niet leuk, die vertellen natuurlijk natuur lijk van 'achter deze waterval zit een chest'. Maar hoe kom je daar achter in-game? Puur exploration of via een quest?2dope schreef op zondag 19 april 2026 @ 18:54:
[...]
Je komt wel wat tegen maar heel mondjesmaat. Sowieso werkt het allemaal wat overgecompliceerd want je moet eerst de dye vinden, dan unlocken, dan een dyer zoeken die de kleur kan zetten. Ik heb een paar kleuren die ik graag wilde specifiek opgezocht. Moest daarvoor wel de nodige kevercollecties bij elkaar sprokkelen, was nog aardig wat werk
Als er een klein torentje voor waterval staat kan je er in. En qua gear tja in het begin is het minder idd . Maar na tijdje komt dit wel goed. Gewoon. Een exploreren en rustig. Niet de main story pushen. Anders ben je veel te zwak.Westland1940 schreef op zondag 19 april 2026 @ 20:05:
[...]
Dye kom ik echt zelden tot niet tegen, toevallig 1 rode pot gevonden. Wat armor betreft, nog geen side quests of iets gehad die je daar heen leiden. Daarom zijn die Guide video's niet leuk, die vertellen natuurlijk natuur lijk van 'achter deze waterval zit een chest'. Maar hoe kom je daar achter in-game? Puur exploration of via een quest?
Als je de treasure met hints gebruikt, worden de locaties aangegeven op de map.
Het is per toeval dat ik hier achter ben gekomen... het zit goed verstopt, zoals wel meer in deze game.
Open je inventory en zoek naar de 'Treasures'-groep... hier zitten als het goed is al items in. Check de 'use' voor deze items.
Je krijg deze door het oplossen van de puzzel in de 'Dragon's Stone Chamber Ruins' (De ruins in de pit voor je huis).
[ Voor 27% gewijzigd door Psyx88 op 19-04-2026 20:43 ]
Je kunt tot die tijd wel bij de backalley merchant een civilian disguise kopen.
Dan had ik gewoon geluk. Ja heb die laatste gestolen ergens...Psyx88 schreef op zondag 19 april 2026 @ 20:48:
@Wimpie79 Wat betreft Demeniss hostility:spoiler:De Deminiss militia verdwijnt pas nadat je Demeniss hebt bevrijdt (chapter 8 ).
Je kunt tot die tijd wel bij de backalley merchant een civilian disguise kopen.
Tip sla alle outfits op in je storage. Zelfde met wapens. Ga je nog goed kunnen gebruiken...Westland1940 schreef op zondag 19 april 2026 @ 21:00:
Dit is de look waar ik voor wil gaanDie heavy armor sets zijn hard, maar ben liever light.
[Afbeelding]
Deze is wel heel vet hoorVis schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 22:57:
Ik doe eigenlijk niet veel in game, geniet alleen maar van alle pracht.
[Afbeelding]
Proost.
Zo kan je veel sneller al het geld aftroggelen..
Als met het delen van de kaarten de elleboog laag blijft zijn ze aan het cheaten. Als ze de elleboog omhoog doen is het normaal.
Had me heeeel veel geld en tijd gescheeld als ik dit day 1 wist
Pfffff ook nooit geweten. Zit bijna op 50 uur dus ik had daar iets van 4 treasures die ik nog moest 'usen'...Psyx88 schreef op zondag 19 april 2026 @ 20:32:
Het is per toeval dat ik hier achter ben gekomen... het zit goed verstopt, zoals wel meer in deze game.
Open je inventory en zoek naar de 'Treasures'-groep... hier zitten als het goed is al items in. Check de 'use' voor deze items.
Ik kwam er ook pas na 30 uur achter dat je de coin zakjes die je loot ook moet usen voordat de inhoud aan credits wordt toegevoegd... zo nutteloos die extra handelingen
[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 20-04-2026 00:28 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Die zakjes zou ik dus bewaren en als gift aan vendors uitgeven om trust op te bouwen. Voor dieren in je boerderij heb je dat o.a nodig dat unlocked extra items in shops bij een vendor.Chaoss schreef op maandag 20 april 2026 @ 00:26:
[...]
Pfffff ook nooit geweten. Zit bijna op 50 uur dus ik had daar iets van 4 treasures die ik nog moest 'usen'...
Ik kwam er ook pas na 30 uur achter dat je de coin zakjes die je loot ook moet usen voordat de inhoud aan credits wordt toegevoegd... zo nutteloos die extra handelingen
Ik opende ze ook maar bewaar ze nu daarvoor.
Ze geven +5 trust dus je hebt er al 20 nodig per vendor
[ Voor 4% gewijzigd door FidoDido op 20-04-2026 06:07 ]
Als je ff een vijandig gebied betreed, waar dan ook, en je een tijdje op bandits of ander tuig uitleeft, heb je binnen mum van tijd talloze materialen die je kunt gebruiken voor het opkrikken van vertrouwen. Ik heb bijv. iets van 300 thin hides en die kun je daar ook voor gebruiken, kost volgens mij maar 6 of 7 (+15 trust per hide als ik me niet vergis).FidoDido schreef op maandag 20 april 2026 @ 06:05:
[...]
Die zakjes zou ik dus bewaren en als gift aan vendors uitgeven om trust op te bouwen. Voor dieren in je boerderij heb je dat o.a nodig dat unlocked extra items in shops bij een vendor.
Ik opende ze ook maar bewaar ze nu daarvoor.
Ze geven +5 trust dus je hebt er al 20 nodig per vendor
Misschien ook als tip voor mensen die weinig wapens en armor kunnen vinden: maximaliseer de trust van de wapen/armor verkopers in steden, dan krijgen ze aanzienlijk meer inventaris incl. crafting books/recipes voor uniekere uitrusting.
:strip_exif()/f/image/pLtOA0q4pwwpNFF8IB4G0Led.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RtblzyfJ7nBK3yB8KsFNGGqD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dxnTpcHYitCPoEQuGuMi03Im.jpg?f=fotoalbum_large)
Beetje Fallout vibes
Oongka blinkt voor mij tot nu toe uit met Dual Wield Mastery. Die skill is een beetje onduidelijk, maar zodra je Dual Wield Mastery unlocked hebt, kan Oongka met twee specifieke andere skills (Rampage en Raging Lightning) 2 two-handed weapons gebruiken. Vooral Raging Lightning is fantastisch voor crowd control en stun.
Nice, zo ver ben ik nog lang niet. Ben mijn hand combat nog aan het oefenen in de eerste levels, vindt ik ook het meest bevredigend tot nu toe.2dope schreef op maandag 20 april 2026 @ 08:47:
[...]
Als je ff een vijandig gebied betreed, waar dan ook, en je een tijdje op bandits of ander tuig uitleeft, heb je binnen mum van tijd talloze materialen die je kunt gebruiken voor het opkrikken van vertrouwen. Ik heb bijv. iets van 300 thin hides en die kun je daar ook voor gebruiken, kost volgens mij maar 6 of 7 (+15 trust per hide als ik me niet vergis).
Misschien ook als tip voor mensen die weinig wapens en armor kunnen vinden: maximaliseer de trust van de wapen/armor verkopers in steden, dan krijgen ze aanzienlijk meer inventaris incl. crafting books/recipes voor uniekere uitrusting.
Bevalt mij ook erg goed, je kunt heel veel CQC ook combineren met wapens. Oongka heeft ook hele vette unarmed moves. Met A+X een suplex, daarna follow-up met wederom A+X voor een elbow drop, dan nog Y voor een curb stompDrials schreef op maandag 20 april 2026 @ 09:59:
[...]
Nice, zo ver ben ik nog lang niet. Ben mijn hand combat nog aan het oefenen in de eerste levels, vindt ik ook het meest bevredigend tot nu toe.
Alles op max staan. Quality-4K-120Hz. Moet zeggen. Spel is een plaatje hoor. Strak. Ziet er echt puik uit.
Start is wel lastig. Echt overweldigend soms. Tis veel. Maar op 1 of andere manier is rondlopen, beetje hier en daar rondsnuffelen zelfs rustgevend haha. Zie wel in dat dit een tijdrovende game gaat worden. Dus dat is een zeer goed teken. Nu kijken dat ik er lekker in kan komen.
Ik heb mijn dieren tot nu toe 'gratis' opgehaald.FidoDido schreef op maandag 20 april 2026 @ 06:05:
[...]
Die zakjes zou ik dus bewaren en als gift aan vendors uitgeven om trust op te bouwen. Voor dieren in je boerderij heb je dat o.a nodig dat unlocked extra items in shops bij een vendor.
[ Voor 24% gewijzigd door Chaoss op 20-04-2026 12:57 ]
en jezelf aanwennen om elke keer ff iets te zeggen tegen de vendor, is toch +5 trust.2dope schreef op maandag 20 april 2026 @ 08:47:
Sick!Westland1940 schreef op zondag 19 april 2026 @ 21:00:
Dit is de look waar ik voor wil gaanDie heavy armor sets zijn hard, maar ben liever light.
[Afbeelding]
Hoe heet deze strider outfit???
Lijp outfitje zeg! heel dik2dope schreef op maandag 20 april 2026 @ 09:16:
Afgelopen weekend ff flink geïnvesteerd in Oongka. Hij was even wennen (vooral navigatie is bagger als je Kliff gewend bent) maar na wat goeie tweaks in skills en gear ging het erg lekker, vond het bijna jammer dat ik terug moest naar Kliff.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Beetje Fallout vibesVond deze helm wel goed passen bij de rest van de outfit (Helmet of Knowledge, niet per se goede defense stats).
Oongka blinkt voor mij tot nu toe uit met Dual Wield Mastery. Die skill is een beetje onduidelijk, maar zodra je Dual Wield Mastery unlocked hebt, kan Oongka met twee specifieke andere skills (Rampage en Raging Lightning) 2 two-handed weapons gebruiken. Vooral Raging Lightning is fantastisch voor crowd control en stun.
Thanks
:strip_exif()/f/image/trUvaw7UDdWXeWKlU4l80bcX.png?f=user_large)
Kleine tip: vergeet de core niet mee te nemen bij elke sanctum.
Juist bliksem unlocked in de abyss.... nog 3 te gaan.... wat een puzzels daar. Goed voor mijn hersenenPsyx88 schreef op maandag 20 april 2026 @ 20:02:
Sanctums done:
[Afbeelding]
Kleine tip: vergeet de core niet mee te nemen bij elke sanctum.spoiler:Up next.. de Abyss puzzles, ik zit al op 29/40, dus ben al aardig op weg.Als je een sanctum restored hebt, met je Blinding Flash op de gem richten en de puzzel oplossen.
De boss van chapter 6 is niet te doen met standaard gear
[ Voor 4% gewijzigd door janus_freggel op 20-04-2026 22:21 ]
:strip_exif()/f/image/I7nKfPuY276vBXwqfHXNBDbD.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 21-04-2026 06:13 ]
Uh kan je door watervallen? Hoe?janus_freggel schreef op maandag 20 april 2026 @ 21:05:
Meer dan 100uur onderweg, tegen einde chapter 6 en ik heb nu pas door hoe ik door de watervallen heen kom. Even daar alles looten en dan een beetje grinden om mijn gear te upgraden.
De boss van chapter 6 is niet te doen met standaard gear
Niet allemaal, je moet goed opletten op gestapelde stenen:

Als je die ergens voor een waterval ziet staan zit er een geheim achter. Je kunt er doorheen geraken met de thrust move RB+Y / R1+driehoek.
Gisteren druk bezig geweest met Abyss puzzels...
Helaas kun je de laatste pas doen na het uitspelen van de main story
:strip_exif()/f/image/eJdQHV42objKSnztBaOSYfmX.png?f=user_large)
Nog een ander dingetje:
Voeren op de farm lijkt niet goed te werken, althans ik krijg het niet voor elkaar dat mijn beesten wat eten, zeker niet via de voeder-optie. Je moet het voer echt voor hun neus droppen, willen ze het eten. En dan nog reageren de beesten vaak niet. Zijn er meer mensen waarbij dit het geval is?
Ik stop het in de voederbak en laat het dan met rust. Soms bijvullen met eten en dan gaan ze vanzelf ernaartoe.Psyx88 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 12:25:
Op PC is het shift + rechtermuis knop om te chargen en dan loslaten. Positionering is wel een ding: zorg dat je goed recht en dicht bij de waterval staat.
Helaas kun je de laatste pas doen na het uitspelen van de main story![]()
[Afbeelding]
Nog een ander dingetje:
Voeren op de farm lijkt niet goed te werken, althans ik krijg het niet voor elkaar dat mijn beesten wat eten, zeker niet via de voeder-optie. Je moet het voer echt voor hun neus droppen, willen ze het eten. En dan nog reageren de beesten vaak niet. Zijn er meer mensen waarbij dit het geval is?
Kijk even op je map, daar zie je een teken van een grot, waarbij je direct kan lezen of er iets achter zit. Je ziet ook een vinkje erdoor staan als je hem al gedaan hebt.2dope schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 09:36:
[...]
Niet allemaal, je moet goed opletten op gestapelde stenen:
[Afbeelding]
Als je die ergens voor een waterval ziet staan zit er een geheim achter. Je kunt er doorheen geraken met de thrust move RB+Y / R1+driehoek.
Ik heb er ondertussen 15 en kan niet meer verder denk ik daar of zie het mis. Moet ook nog pailune en deminis verder ontdekken. Mss daarmee..Psyx88 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 12:25:
Op PC is het shift + rechtermuis knop om te chargen en dan loslaten. Positionering is wel een ding: zorg dat je goed recht en dicht bij de waterval staat.
Helaas kun je de laatste pas doen na het uitspelen van de main story![]()
[Afbeelding]
Nog een ander dingetje:
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten
/f/image/GnxCTLYd5GsfXBSnIfeBqqMu.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6ZOLxFB5VUIPX2s2Mw1bUzhf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fJFw190klx3YW5FYMpJiY6Ju.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JHUIGRNQIarLqB36BYbK9ki4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pPgbHrZ1uNnIXfMF8DQq5l6y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r36RrJL08CzhudOLcKwiDIpx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7IPwDqS6kdvXnFEXwQJngzTu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r4BRF3d3dB5B0ixTBLSrd31q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/q0q3FYIJnecNvNaACKBnjvfW.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/N6NJtiShzS0jtrmqzzznP0oJ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/g2R15Dq1jbmt5DGEdF3d89Ou.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aKIeBXoOkSoaFZAiYD7s16xO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EJvadWu1fbG8W3wYKPIInm24.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p3XqLDFisS0Njq1KBdZYimdr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QoN0lf86gMedWJeT2kZYC7ZM.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/QZw6pUJTeFmz5SSuJVMwvnNK.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/30SZ9CKbMZOszcKPQvFa9AXI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TOv9WCx5albuioOHPHbadycb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jYc3uW5HC4PwtbEjTPn2rpQv.jpg?f=fotoalbum_large)