• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 08:56
Geen matches
Het lijkt mij een heerlijke game om te spelen maar ik heb besloten om het later aan te schaffen.
Mijn back log neemt absurde vormen aan en het lijkt erop dat deze game een enorme timesink is :)

Ben net begonnen met Ghost of Tsushima, nieuwste Last Epoch seizoen en Phoenix Point (denk X-com)

Maar ik kan niet wachten om deze game te gaan spelen.

FUMES et CARNES

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:56
Geen matches
Na het lezen van dit topic en het bekijken van een aantal streams toch besloten het spel aan te schaffen. Ondanks dat ik bang ben dat ik niet genoeg tijd heb om het spel te spelen.

Maar we gaan het zien! Vanavond ga ik de wondere wereld ontdekken :)

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 08:54
Geen matches
Iusedto schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 14:22:
Het lijkt mij een heerlijke game om te spelen maar ik heb besloten om het later aan te schaffen.
Mijn back log neemt absurde vormen aan en het lijkt erop dat deze game een enorme timesink is :)

Ben net begonnen met Ghost of Tsushima, nieuwste Last Epoch seizoen en Phoenix Point (denk X-com)

Maar ik kan niet wachten om deze game te gaan spelen.
Hier juist andersom. Heb echt geen reet te spelen momenteel. De games die ik wil spelen heb ik al wel gespeeld. Alles op gamepass of PS+ ook niet interessant genoeg (first world problems), dus ik heb de game toch maar aangeschaft. De gametijd is wel echt beperkt tot een uurtje of 4 per week max, dus dat baart me nog wel iets zorgen :P

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-04 13:56
Geen matches
Hulleman schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 14:55:
[...]

Hier juist andersom. Heb echt geen reet te spelen momenteel. De games die ik wil spelen heb ik al wel gespeeld. Alles op gamepass of PS+ ook niet interessant genoeg (first world problems), dus ik heb de game toch maar aangeschaft. De gametijd is wel echt beperkt tot een uurtje of 4 per week max, dus dat baart me nog wel iets zorgen :P
Dan kun je zeker tot het eind van het jaar met deze game bezig zijn (en nog veel langer). Ik heb er nu een kleine 70 uur inzitten en ben nog voornamelijk in Hernand bezig :*)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:38

npolm

P8

Geen matches
Gisteren de Reed Devil gehad. Wat een schitterende missie en gevechten!! Wel wederom in 1 x verslagen, maar goed. Van mij hadden de bazen niet gepatcht hoeven worden, maar de andere updates zijn echt top. Vliegen is bijvoorbeeld echt een stuk fijner.

Vind de discussies en review op de homepage vrij negatief, van mij krijgt het spel echt een 9.

|- Rotterdam -|

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23:19
Geen matches
npolm schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 15:37:
Gisteren de Reed Devil gehad. Wat een schitterende missie en gevechten!! Wel wederom in 1 x verslagen, maar goed. Van mij hadden de bazen niet gepatcht hoeven worden, maar de andere updates zijn echt top. Vliegen is bijvoorbeeld echt een stuk fijner.

Vind de discussies en review op de homepage vrij negatief, van mij krijgt het spel echt een 9.
Daarom nooit uit gaan van reviews. Kijk hoeveel mensen zoveel plezier uit de game halen.

• Slender77
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-04 09:33
Geen matches
Handige tip die ik tegenkwam: je kunt verschillende bazen verblinden met je zwaard (L1 + R1 op de playstation controller). Let op wanneer de ogen rood oplichten en voer dan meteen de actie uit. Zo kun je bijvoorbeeld de baas in de quarry meteen stunnen wanneer die probeert ondergronds te komen. Dat maakt dat gevecht een heel stuk makkelijker. :)

• shineonu
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Geen matches
Ik heb wel erg veel last van de situaties zoals je ze op onderstaande screenshots kunt zien. Dat hele felle contrast tussen schaduw en fel licht. Vooral in de bossen krijg ik er bijna hoofdpijn van. Met HDR settings krijg ik het helaas niet opgelost.

Was wel benieuwd of jullie dit ook hebben en hoe jullie het ervaren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GFKq2Jsx57yjBmf8YI-rhleanOg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E5bSLBHHyERWxMfoQsZB96Hw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RhXKET3Nnchb5rPvMl8EgEbRHSI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OfXUulNoMOzOYx4rA3D8NFuX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ImReGsFtSpz5iQB0v97tisU002Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uNGqPQ4DHzm20WWjKib88naF.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DWtt6HnBXjYb0_Ykw8rG-BrF3MI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IMDzDWW3F90LPsOhtzC0nmQm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door shineonu op 31-03-2026 17:33 ]

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:34
Geen matches
shineonu schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 17:24:
Ik heb wel erg veel last van de situaties zoals je ze op onderstaande screenshots kunt zien. Dat hele felle contrast tussen schaduw en fel licht. Vooral in de bossen krijg ik er bijna hoofdpijn van. Met HDR settings krijg ik het helaas niet opgelost.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Installeer (en configureer correct) de Renodx HDR mod voor Crimson Desert en thank me later :)
https://github.com/clshortfuse/renodx/discussions/535

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:09
Geen matches
Ik ben aan de Duo geslagen! :P Heb erg veel gepokerd in mijn jaren... niet dat ik de kaarten in deze game al snap haha maar begin het een beetje door te krijgen en is eigenlijk gewoon poker met onbekende kaarten :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• shineonu
  • Niet online
Geen matches
Frez schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 20:01:
[...]

Installeer (en configureer correct) de Renodx HDR mod voor Crimson Desert en thank me later :)
Bedankt! Maar helaas was ik vergeten te vermelden dat ik op een PS5 speel.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Geen matches
Lijkt erop dat het net was lekkerder loopt op de Ps5 Pro sinds de laatste patch. Meer mensen die dat merken? Vooral in de (eerste) stad is het allemaal wat stabieler.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Geen matches
Haha, quest gedaan waar ik
spoiler:
een schoorsteen moest vegen
, hilarisch
Daarna allen maar afgeleid daar van alles en nog wat en nergens aan toe gekomen, heerlijk.

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 22-04 21:38
Geen matches
Geraedus schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 11:18:
Vandaag weer verder gegaan met het spel na het installeren van een nieuwe oled tv, en dear god wat ziet het er,geweldig uit.

Wel moet ik zeggen dat ze de wind in het spel wat beter mogen afstellen, wordt af te gek van de flikkerende shadow en snel bewegende struiken/gras.
Dat was ook het eerste wat mij opviel toen ik het spel opstartte.

Was net zoals bij The Witcher 3. Alsof het constant keihard stormt, alleen dan ook met rpachtif mooi weer erbij. Man, doe even chill.

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 22-04 21:38
Geen matches
Hulleman schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 14:55:
[...]

Idem hoor. Laatste goede game was Kingdom Come 2. Maar toevallig op dezelfde dag ook Death Stranding 2 uitgekomen. Ik heb gelogen in het Death Stranding 2 topic. Heb toch Crimson Desert gekocht :D

Erg chille game. Ben denk ik in....euhh..act drie denk ik. Heb helaasch wel af en toe crashes (PC). Zal wel komen door de DLSS die ik voor de verandering aan heb staan. Gelukkig veel autosaves.

• richards3
  • Niet online
Geen matches
Frez schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 20:01:
[...]

top aanpassing, vond het contrast overdag ook vervelend.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:52
Geen matches
Even weer een uurtje gespeeld, verder gegaan met de hoofd missies. Wat een meesterwerk en een grafische pracht!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pZwgCyxDjpf6jpD_Tre4Wjr4EO4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ymAYUub1YUL1OUxCHpXrtMwF.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UU_eSFQJafzyJIqI_E-ndoOfN6o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cLLdLwKD2H83Yiyv09oUemx0.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Ricmaniac
Geen matches
Zo nu redelijk wat progressie gemaakt met greymane camp :) had nog blijkbaar echt niets gedaan maar nu 15/34 Scattered Embers en 1/38 Ground of the Sunrise
(zegt me verder vrij weinig wat wat is maargoed haha)

Nu alleen nog even kijken hoe ik meer comrades kan fixen want heb er nog steeds maar 2

• Ricmaniac
Geen matches
Meerdere hier trouwens die spijt hebben dat ze die bell in de kerk in de eerste stad zo vroeg gebruikt hebben ? :P Ik had graag de map zo willen houden dat ik makkelijk kan zien waar ik wel en niet geweest ben.. Door die bell heb ik echt geen idee en heb ik best veel gemist ook volgens mij

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21:14
Geen matches
Ik gebruik die bell towers express niet. Ik wil graag alles zelf ontdekken.

En, omwille van immersie, maak ik zo min mogrelijk gebruik maken van Abyss Nexus fast travel... het liefst doe ik alles te paard/te voet 😉

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 04-04 12:03
Geen matches
Ricmaniac schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:32:
Meerdere hier trouwens die spijt hebben dat ze die bell in de kerk in de eerste stad zo vroeg gebruikt hebben ? :P Ik had graag de map zo willen houden dat ik makkelijk kan zien waar ik wel en niet geweest ben.. Door die bell heb ik echt geen idee en heb ik best veel gemist ook volgens mij
Ik zet heel veel markers. En de greymane camp is zo uitgebreid niet normaal. Ben nog altijd bezig....

• Wolverine9000
Geen matches
spoiler:
wtf om een farm en ranch te maken moet je 10 k resources hebben. Eerst wat andere missies doen dus....en 2 keer 10 k....

• KraveN
Geen matches
Ik heb welgeteld 10 minuten kunnen spelen. Eerst kopen, downloaden, installeren, settings aanpassen. Eerste korte indruk is top!

Maar voor de pc spelers, gebruiken jullie kb en muis of toch controller?

Ik heb morgen hopelijk meer tijd en wil dan de controller proberen.

• Ricmaniac
Geen matches
KraveN schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 23:38:
Ik heb welgeteld 10 minuten kunnen spelen. Eerst kopen, downloaden, installeren, settings aanpassen. Eerste korte indruk is top!

Maar voor de pc spelers, gebruiken jullie kb en muis of toch controller?

Ik heb morgen hopelijk meer tijd en wil dan de controller proberen.
M/KB sinds begin basically. Af en toe speel ik controller wanneer ik op een ander device via steamlink speel maar M/KB blijft superieur imo voor dit spel.

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:49
Geen matches
Ricmaniac schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:32:
Haha ik had hem bewust niet gebruikt in de stad. Achteraf dus blij mee ;)

• G_Dragon
Geen matches
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y61W-MciHF9jc4Kzlo7vxJUO668=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hFJIMO72CWo0RzXSakpNTxHc.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Hulleman
Geen matches
shineonu schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 17:24:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Op wat voor scherm/monitor speel je? Op mijn LG OLED C3 brandt de game werkelijk mijn ogen uit met HDR. Met name met ingame mooi weer overdag. Wat helpt is het gebruik van de HDR Setting HGiG (HDR Gaming Interest Group) ipv dynamic tonemapping. Dat is bij LG tv's beschikbaar in de game optimizer settings en dan onder 'beeld'. Niet elk scherm ondersteunt dit helaas, maar dat zorgt ervoor dat er geen dubbele tonemapping plaatsvindt, vanuit de console/pc en vanuit je scherm. De highlights blijven met HGIG erg fel, maar het overall beeld wordt veel minder fel. Ik vind dat echt een stuk prettiger voor de ogen.

Wat betreft de graphics ben ik niet zo enthousiast. Bij vlagen is de game mooi, maar overall merk je aan alles dat deze game niet voor de current-gen gemaakt is. Als je ziet wat Guerilla met Horizon Forbidden West of Kojima met de Death Stranding games zonder RT op de base PS5 laten zien, dan valt Crimson Desert behoorlijk tegen. Ik denk dat ik open wereld games als AC origins/oddyssey er overall zelfs beter uit vind zien dan deze game. Het probleem is de keuze voor RT. De current-gen kan daar gewoon niet goed genoeg mee overweg. Op de base PS5 merk ik met name dat lichteffecten echt super lelijk zijn. Echt jammer dat gekozen is voor verplicht RT voor de lichteffecten en er geen rasterization fall-back is. Dat had de consoles echt veel plezier gedaan.

De eerste keer dat je naar de abyss gaat moet je een kistje open doen, waar licht uit komt en ontstaat er een lichtgevende deur/tunnel in de muur. Echt lachwekkend lage resolutie lichteffecten. Lijkt wel 360p. Gisteren overdag een eerste onweersbui meegemaakt. Ik zag steeds gekke blauwe lichten op de grond, alsof daar iets viel te halen. Zag er echt heel knullig uit. Bleek dat de weerkaatsing van de bliksem te zijn :') In de watchtower bij Hernand zijn de lichteffecten helemaal het spoor bijster. Er zijn geen ramen, alleen licht vanuit de fakkels, maar elke keer als ik een hoekje om ging een enorme waas van blauw/wit licht, wat lijkt op leakage van buiten af. Echt vreselijk storend en lelijk. Hopelijk is dat niet in elke afgesloten ruimte zo....

Maar goed gameplay > graphics en ga me er vast goed mee vermaken :)

[ Voor 35% gewijzigd door Hulleman op 01-04-2026 08:52 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:26

Vis

Geen matches
Hulleman schreef op woensdag 1 april 2026 @ 08:36:
[...]

Op wat voor scherm/monitor speel je? Op mijn LG OLED C3 brandt de game werkelijk mijn ogen uit met HDR. Met name met ingame mooi weer overdag. Wat helpt is het gebruik van de HDR Setting HGiG (HDR Gaming Interest Group) ipv dynamic tonemapping. Dat is bij LG tv's beschikbaar in de game optimizer settings en dan onder 'beeld'. Niet elk scherm ondersteunt dit helaas, maar dat zorgt ervoor dat er geen dubbele tonemapping plaatsvindt, vanuit de console/pc en vanuit je scherm. De highlights blijven met HGIG erg fel, maar het overall beeld wordt veel minder fel. Ik vind dat echt een stuk prettiger voor de ogen.

Wat betreft de graphics ben ik niet zo enthousiast. Bij vlagen is de game mooi, maar overall merk je aan alles dat deze game niet voor de current-gen gemaakt is. Als je ziet wat Guerilla met Horizon Forbidden West op de base PS5 laat zien of Kojima met de Death Stranding games zonder RT dan valt Crimson Desert behoorlijk tegen. Ik denk dat ik open wereld games als AC origins/oddyssey er overall zelfs beter uit vind zien dan deze game. Op de base PS5 merk ik met name dat lichteffecten echt super lelijk zijn. Echt jammer dat gekozen is voor verplicht RT voor de lichteffecten en er geen rasterization fall-back is. Dat had de consoles echt veel plezier gedaan.

De eerste keer dat je naar de abyss gaat moet je een kistje open doen, waar licht uit komt en ontstaat er een lichtgevende deur/tunnel in de muur. Echt lachwekkend lage resolutie lichteffecten. Lijkt wel 360p. Gisteren overdag een eerste onweersbui meegemaakt. Ik zag steeds gekke blauwe lichten op de grond, alsof daar iets viel te halen. Zag er echt heel knullig uit. Bleek dat de weerkaatsing van de bliksem te zijn :') In de watchtower bij Hernand zijn de lichteffecten helemaal het spoor bijster. Er zijn geen ramen, alleen licht vanuit de fakkels, maar elke keer als ik een hoekje om ging een enorme waas van blauw/wit licht, wat lijkt op leakage van buiten af. Echt vreselijk storend en lelijk. Hopelijk is dat niet in elke afgesloten ruimte zo....

Maar goed gameplay > graphics en ga me er vast goed mee vermaken :)
Maar PS5 Pro daarentegen... Die doet zn werk wel goed door PSSR 2.0 en als ik de reviews van Digital Foundry mag geloven is CD echt gemaakt en geoptimaliseerd voor de Pro.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• shineonu
  • Niet online
Geen matches
Hulleman schreef op woensdag 1 april 2026 @ 08:36:
[...]

Op wat voor scherm/monitor speel je? Op mijn LG OLED C3 brandt de game werkelijk mijn ogen uit met HDR. Met name met ingame mooi weer overdag. Wat helpt is het gebruik van de HDR Setting HGiG (HDR Gaming Interest Group) ipv dynamic tonemapping. Dat is bij LG tv's beschikbaar in de game optimizer settings en dan onder 'beeld'. Niet elk scherm ondersteunt dit helaas, maar dat zorgt ervoor dat er geen dubbele tonemapping plaatsvindt, vanuit de console/pc en vanuit je scherm.
Bedankt voor de tip. Ik heb een LG OLED, zal straks eens checken of ik dit ook heb.

• Jackal131
Geen matches
Ricmaniac schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 20:06:
Ik ben aan de Duo geslagen! :P Heb erg veel gepokerd in mijn jaren... niet dat ik de kaarten in deze game al snap haha maar begin het een beetje door te krijgen en is eigenlijk gewoon poker met onbekende kaarten :P
Ik snap er echt helemaal niets van. Ik heb de 3 potjes gewonnen die ik nodig had, maar geen idee waarom.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• shineonu
  • Niet online
Geen matches
Jackal131 schreef op woensdag 1 april 2026 @ 09:23:
[...]

Ik snap er echt helemaal niets van. Ik heb de 3 potjes gewonnen die ik nodig had, maar geen idee waarom.
Haha, hier hetzelfde. Op 1 of andere manier de 3 potjes gewonnen, weggelopen met 70 Silver en heel snel besloten om nooit meer terug te komen. :+

• Ricmaniac
Geen matches
Jackal131 schreef op woensdag 1 april 2026 @ 09:23:
[...]

Heb heel vaak het "view hands" scherm bekeken.

• Wolverine9000
Geen matches
Een wild paard temmen is toch ook niet zo gemakkelijk. Iemand beetje tips hiervoor?

• Jackal131
Geen matches
Wolverine9000 schreef op woensdag 1 april 2026 @ 11:21:
Een wild paard temmen is toch ook niet zo gemakkelijk. Iemand beetje tips hiervoor?
Op de PS5: linker stick naar voor houden en met de rechter stick de camera zo bewegen dat je van kop naar staart kijkt.

• Wolverine9000
Geen matches
Jackal131 schreef op woensdag 1 april 2026 @ 11:27:
[...]

Op de PS5: linker stick naar voor houden en met de rechter stick de camera zo bewegen dat je van kop naar staart kijkt.
Thx deze avond eems proberen....

• Hulleman
Geen matches

• shineonu
  • Niet online
Geen matches
Als ik V-Sync uitzet in het spel (PS5) dan zou de framerate soms hoger kunnen gaan begreep ik. Maar als ik dat doe heb ik enorm last van tearing, terwijl ik wel een VRR scherm heb (LG OLED CX). VRR Lijkt ook goed ingesteld te staan op de TV. Als ik het groene knopje van de remote spam krijg ik een schermpje te zien waar o.a. staat dat VRR ingeschakeld is.

Ik zou verwachten dat die tearing issues juist opgevangen zouden worden door het scherm, met V-Sync uit, of begrijp ik dat verkeerd.

• Ricmaniac
Geen matches
In het begin een beetje onduidelijk maar je moet de kant op sturen waar de staart van het paard naartoe wijst. Gewoon fysiek.. niet iets zichtbaar in de UI zeg maar.

Dus staat de kont naar links dan moet je naar links bewegen.

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21:16
Geen matches
Speciaal spel toch hoor. Ik ging een hoop kledij wegbrengen.. zit ik al een uur in een huis (Glenbright Manor) geheimen te zoeken en dingen te stelen/verkopen. Value voor je geld zeg ik dan :)

• npolm
  • Laatst online: 16:38

npolm

P8

Geen matches
Derbiss schreef op woensdag 1 april 2026 @ 13:22:
Speciaal spel toch hoor. Ik ging een hoop kledij wegbrengen.. zit ik al een uur in een huis (Glenbright Manor) geheimen te zoeken en dingen te stelen/verkopen. Value voor je geld zeg ik dan :)
Dat is echt een tof huis, met mooie geheimen!

|- Rotterdam -|

• Ricmaniac
Geen matches
Ik wil het bewust niet googelen maar holy moly wat stoot ik me hoofd tegen deze puzzel.. Het is me helemaal duidelijk hoe het apparaat werkt maar niet wat de oplossing is XD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KFpOKOy8RTCm7cR0ryer-8_PzYk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y7xww6vIVyxJAb1sW90sZXnt.png?f=fotoalbum_large

• VirgoMossel
  • Laatst online: 23-04 14:28
Geen matches
Ricmaniac schreef op woensdag 1 april 2026 @ 13:34:
Ik wil het bewust niet googelen maar holy moly wat stoot ik me hoofd tegen deze puzzel.. Het is me helemaal duidelijk hoe het apparaat werkt maar niet wat de oplossing is XD

[Afbeelding]
spoiler:
Onderste lijntje van de pijpjes moeten alleen gelijk staan (level) met de onderkant van het plaatje, even wat gepuzzel

Xbox: Virgo Mossel

• Derbiss
Geen matches
VirgoMossel schreef op woensdag 1 april 2026 @ 13:55:
[...]
spoiler:
Onderste lijntje van de pijpjes moeten alleen gelijk staan (level) met de onderkant van het plaatje, even wat gepuzzel
Klopt; best elk buisje apart bekijken.

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Geen matches
Dat ligt eraan welke je tegenkomt. De normale paarden zijn een makkie. Dan zijn er 3 legendary paarden, waar je wat meer moeite mee gaat hebben. Kwam Rokade tegen in het wild en kreeg een melding dat hij een legendary is. Temmen van het dier was anderhalf uur gescheld en frustratie. Maar ik heb 'em!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Geen matches

[Afbeelding]
Ik ben op een gegeven moment opgehouden en weggegaan bij deze puzzle. Daar kom ik later wel een keer voor terug. 🤣

• smaiden
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:10
Geen matches

[Afbeelding]
Ik probeer niks op te zoeken online van deze game, maar dit was de uitzondering. Ik wist hoe het moest, ik kreeg het alleen met geen mogelijkheid voor elkaar. :9~

• G_Dragon
Geen matches

[Afbeelding]
Daar zit goede loot in!

• Donstil
  • Niet online
Geen matches

[Afbeelding]
Ja die zijn irritant,
spoiler:
je moet dat streepje in de buisjes uitlijnen met het hout en dan kan hij open maar echt een logica erin heb je niet. Ik draai ze eerst allemaal naar beneden, dan doe ik er steeds eens stukje omhoog bij en dan kom je er vanzelf wel.

[ Voor 1% gewijzigd door Bart ® op 01-04-2026 16:46 ]

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:24
Geen matches

[Afbeelding]
Voortaan gewoon googlen joh, is zeker met dit spel echt geen schande hoor ;)
Je krijgt hier natuurlijk ook gewoon de oplossing al dan niet in spoilers :+

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• richards3
  • Niet online
Geen matches
Donstil schreef op woensdag 1 april 2026 @ 15:11:
[...]

Ja die zijn irritant, knip
Zullen we dit met spoiler tags doen 🤨

• Jeroenske
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:13
Geen matches
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dbnlQWMgkQ-OdqXnrCE7pPzZ2pg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l83IheKFqIe6guCJuzI3ss6n.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mlR9a_9NumAK3FVn8LFv6eAvVcA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/brHCbuqRhtICtbJEORZuFzgI.jpg?f=fotoalbum_tile
Na flink zoeken toch mijn dikke rooie kater gevonden 8)

• RaXz
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 21:57
Geen matches
Jeroenske schreef op woensdag 1 april 2026 @ 16:35:
[Afbeelding][Afbeelding]
Na flink zoeken toch mijn dikke rooie kater gevonden 8)
Waar? :o

Ik heb nog geeneen kat in mijn kamp omdat ik als eerste een rode kater moet hebben vanwege mijn eigen kat. :P

• Donstil
  • Niet online
Geen matches
richards3 schreef op woensdag 1 april 2026 @ 15:55:
[...]

Zullen we dit met spoiler tags doen 🤨
Van al die screenshots zeggen we niets, maar een puzzel mechaniek die in het eerste uur zit is is ineens een spoiler 8)7

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:58
Geen matches
Donstil schreef op woensdag 1 april 2026 @ 16:57:
[...]

Van al die screenshots zeggen we niets, maar een puzzel mechaniek die in het eerste uur zit is is ineens een spoiler 8)7
Eerste uur?? 18 uur onderweg in chapter 3 en nog niet tegengekomen.. dus ja beetje spoiler is het wel

• easygoingfox
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22:52
Geen matches
Afgelopen maandag toch ook maar overstag gegaan en 6 uur gespeeld in twee avonden, dat is lang geleden! Wellicht hebben de patches sinds launch inderdaad veel veranderd, want de controls zijn tot nu toe prima. Niet ingewikkelder dan bijvoorbeeld RDR2, al zit ik pas in Chapter 1 en kan ik nog niet 'vliegen'.

Het exploreren is fantastisch en het voelt als een heerlijke wereld om in te verdwalen. Het is lang geleden dat ik tijdens een werkdag zin heb om 's avonds weer verder te spelen, om nieuwe plekken te ontdekken zonder dat die vooraf zijn aangegeven door een marker of snelste route.

Deze video legt het gevoel goed vast imho, met een mindset die ik ook ga proberen toe te passen. Gewoon lekker verdwalen, niets 'moeten', en vooral niet teveel op YT kijken voor optimale sets of tips. Onbevangen en doelloos spelen, zoals in de tijd zonder internet :)

[ Voor 15% gewijzigd door easygoingfox op 01-04-2026 18:48 ]

• Donstil
  • Niet online
Geen matches
janus_freggel schreef op woensdag 1 april 2026 @ 18:38:
[...]

Eerste uur?? 18 uur onderweg in chapter 3 en nog niet tegengekomen.. dus ja beetje spoiler is het wel
Beter zoeken dan :+

Nee zonder gekheid deze puzzel zit al in dat eerste
spoiler:
stadje
waar je de game
spoiler:
begint
en hoef je absoluut niet voor in Chapter 3 te zitten of überhaupt 18 uur te spelen.

De topic waring zegt verder:
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten
en dat is dit verder ook
spoiler:
niet
.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 01-04-2026 19:02 ]

• Ricmaniac
Geen matches

[Afbeelding]
fijn aan alle reacties te zien dat het niet alleen aan mij ligt met die puzzle haha! ik ga zo weer online om het verder proberen op te lossen :P

• Ricmaniac
Geen matches
Hoop dat dit een 1 april grap was :P het is me gelukt haha
spoiler:
maar er zat alleen een boekje in met uitleg over deze machine in deze area

• G_Dragon
Geen matches
Ricmaniac schreef op woensdag 1 april 2026 @ 19:37:
[...]

Hoop dat dit een 1 april grap was :P het is me gelukt haha
spoiler:
maar er zat alleen een boekje in met uitleg over deze machine in deze area
Oh dan was je bij een andere kast dan mij, ik kreeg namelijk wel erg goede loot uit z'n kast in de eerste stad

• Derbiss
Geen matches
G_Dragon schreef op woensdag 1 april 2026 @ 19:38:
[...]

Oh dan was je bij een andere kast dan mij, ik kreeg namelijk wel erg goede loot uit z'n kast in de eerste stad
Klopt.. loot die mijn personage sterker maakte

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:37

justifire

Shut up and squat !!

Geen matches
Het blijft toch telkens weer genieten :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C1vavDHK9Yk4uXFgQSkrDRgsWJg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Geso8NbBHNm1a1tJ0BaMQ4HN.png?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• richards3
  • Niet online
Geen matches
Tegen deze bug aangelopen, nu kan ik opnieuw beginnen heb geen save hiervoor....

This puzzle. There is a game breaking bug here. Just found it. Basically once you have removed the invisible floor and are down the bottom and have force pushed the switch in place, don't need remove the other flat switches on the floor (I did this because it was so unclear what I needed to do). Then the puzzle was broken completely (one of the sparking blocks had frozen on the pilar and wasn't sparking anyone) and the floor was back to the initial state. I had to go back to an earlier save. Leaving and coming back doesn't fix it. If the rest of the puzzles are like this, I'm no so happy

• janus_freggel
Geen matches
Net ook wel mooie, ik achter een quest boss aan, ergens op een hoogvlakte uitgekomen, gevecht gedaan en ik kijk op de kaart, 1000m hiervandaan, nog verder van de bewoonde wereld af zit een bounty. In een dorpje waar ze allemaal een mand op hun hoofd hebben, alternatief spagettimonster ?:).
Bounty gepakt en meegenomen, ruimte 4000 meter terug rennen met hem op mijn Schouder. Blijft hij elke minuut dezelfde onzin uitkramen... dit hadden ze beter kunnen doen. Degene van jullie die hier komen weten wat ik bedoel.

Was wel erg komisch :)

• Ricmaniac
Geen matches
richards3 schreef op woensdag 1 april 2026 @ 22:05:
Tegen deze bug aangelopen, nu kan ik opnieuw beginnen heb geen save hiervoor....

This puzzle. There is a game breaking bug here. Just found it. Basically once you have removed the invisible floor and are down the bottom and have force pushed the switch in place, don't need remove the other flat switches on the floor (I did this because it was so unclear what I needed to do). Then the puzzle was broken completely (one of the sparking blocks had frozen on the pilar and wasn't sparking anyone) and the floor was back to the initial state. I had to go back to an earlier save. Leaving and coming back doesn't fix it. If the rest of the puzzles are like this, I'm no so happy
Hmm dit klinkt niet goed. Ben benieuwd of er echt geen weg terug is. Als het een savebreaking bug is zal die toch snel gepatched worden zou je denken nu het aan het licht komt.

• Ricmaniac
Geen matches
Jullie ook de snel vliegen exploit al onder de knie?

Je gaat vliegen maar gebruikt je Focus Skill gevolgt door een Aerial Roll en dan zit je in boost mode.. vervolgens druk je op Unleash om focus mode uit te gaan en dan hou je die boost. 8) (niet door mij bedacht uiteraard)

• Wolverine9000
Geen matches
Is mij eindelijk gelukt een wild paard te temmen... wel paar keer afgesmeten geweest. Thx voor de tips guys

• Wolverine9000
Geen matches
Weet er iemand hoe je deze rots weg doet....
Is voor een grot binnen te gaan...
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b9UVwY1UePEvdHwdVIDefmbsd1g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/57DMOTBT7gPH3Tic4jTYKcea.jpg?f=fotoalbum_large

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21:14
Geen matches
@Wolverine9000
spoiler:
Focus -> Focused Forced Palm.. en dan mikken op de bal die oplicht binnenin de steen.
Je moet wel even zoeken waar je jezelf moet positioneren om die bal te raken met je Focused Force Palm, dus het kost wellicht een aantal pogingen.

[ Voor 37% gewijzigd door Psyx88 op 01-04-2026 23:50 ]

• Wolverine9000
Geen matches
Psyx88 schreef op woensdag 1 april 2026 @ 23:49:
@Wolverine9000
spoiler:
Focus -> Focused Force Palm.. en dan mikken op de bal die oplicht binnenin de steen.
spoiler:
was de focus vergeten. Thx.

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:29
Geen matches
Heeft iemand een idee hoe je een companion zoals Damiane kunt herstellen ? wij waren goud aan het minen en zij sprong in het water en ik had het niet in de gaten maar nu zit zij op de bodem en kan haar niet healen dus één of andere reset ? ik had het spel afgesloten en dat werkt niet en met alle save files is zij ''severely injured'' dus houdt het hier op ?

Bedankt voor een tip en groetjes,

T.F

• Jeroenske
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:13
Geen matches
RaXz schreef op woensdag 1 april 2026 @ 16:40:
[...]

Waar? :o

Ik heb nog geeneen kat in mijn kamp omdat ik als eerste een rode kater moet hebben vanwege mijn eigen kat. :P
spoiler: title
Beste kans blijft toch Pororin. Dat dorpje met al die kinderen waar je ook de kleerjes voor de beestjes kan kopen. Daar lopen zo veel katten rond.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:37

justifire

Shut up and squat !!

Geen matches
Tri Force schreef op donderdag 2 april 2026 @ 00:54:
Heeft iemand een idee hoe je een companion zoals Damiane kunt herstellen ? wij waren goud aan het minen en zij sprong in het water en ik had het niet in de gaten maar nu zit zij op de bodem en kan haar niet healen dus één of andere reset ? ik had het spel afgesloten en dat werkt niet en met alle save files is zij ''severely injured'' dus houdt het hier op ?

Bedankt voor een tip en groetjes,

T.F
Force push -> heal ?
Weet het ook niet hoor, maar zou je kunnen proberen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• KraveN
Geen matches
Gisteren de controller er maar bijgepakt. Zit nog helemaal in het begin en ben pas bij het eerste stadje uitgekomen. Het is vooral wennen omdat ik kb en muis normaliter gebruik. Maar valt tot nu toe niet tegen, voelt best logisch.

Is er al iemand die zichzelf heeft gespecialiseerd als meester dief? In het eerste stuk zie je al overal de mogelijkheid om te stelen. Heb het nog niet gedaan, maar ik denk dat je op die manier ook best veel lol kan hebben :) weet ook niet wat het doet met je reputatie als je wordt gepakt? Misschien als je straks meerdere characters hebt dat je er met eentje daarop kan focussen.

Weet niet of het de moeite waard is overigens.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:44
Geen matches
janus_freggel schreef op woensdag 1 april 2026 @ 22:27:
Net ook wel mooie, ik achter een quest boss aan, ergens op een hoogvlakte uitgekomen, gevecht gedaan en ik kijk op de kaart, 1000m hiervandaan, nog verder van de bewoonde wereld af zit een bounty. In een dorpje waar ze allemaal een mand op hun hoofd hebben, alternatief spagettimonster ?:).
Bounty gepakt en meegenomen, ruimte 4000 meter terug rennen met hem op mijn Schouder. Blijft hij elke minuut dezelfde onzin uitkramen... dit hadden ze beter kunnen doen. Degene van jullie die hier komen weten wat ik bedoel.

Jep gisteren dezelfde bounty gedaan, maar je kan gewoon paardrijden als je een bounty vast hebt. Gaat iets sneller als rennen. ;)

• Slender77
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-04 09:33
Geen matches

Misschien een autosave laden? Het spel heeft vier verschillende autosaves. Misschien is er eentje van vlak voor dat je deze puzzel deed? Anders zou ik wachten op een patch omdat de ontwikkelaar heel snel is met het oplossen van bugs.

• Hulleman
Geen matches
Altijd kritisch op de Pro geweest, maar door PSSR 2.0 en de grafische boost die games als RE Requiem en Crimson Desert (op de base PS5 wel erg taai) hebben tov de Base PS5 net een Pro besteld. Toch gezwicht :P

[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 02-04-2026 09:56 ]

• janus_freggel
Geen matches
Poulske schreef op donderdag 2 april 2026 @ 07:58:
[...]

Jep gisteren dezelfde bounty gedaan, maar je kan gewoon paardrijden als je een bounty vast hebt. Gaat iets sneller als rennen. ;)
Ik weet het, maar wilde ook even van de omgeving genieten :)

• Jackal131
Geen matches
janus_freggel schreef op donderdag 2 april 2026 @ 09:38:
[...]
Ik weet het, maar wilde ook even van de omgeving genieten :)
Als ik eerlijk ben gebruik ik mijn paard ook vrijwel nooit. Vaak begin ik op het paard, kom dan iets tegen en vergeet dat ik op mijn paard was en vervolg mijn weg dan weer te voet. Misschien is dat ook de reden dat ik na 80+ uur nog voornamelijk in Hernand mijn dingen doe.

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:57

Fanta

FordPerformance™️

Geen matches
Jackal131 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 10:41:
[...]

Als ik eerlijk ben gebruik ik mijn paard ook vrijwel nooit. Vaak begin ik op het paard, kom dan iets tegen en vergeet dat ik op mijn paard was en vervolg mijn weg dan weer te voet. Misschien is dat ook de reden dat ik na 80+ uur nog voornamelijk in Hernand mijn dingen doe.
Herkenbaar dit. Dat paard is niet bepaald een klimgeit, dus als je een beetje in de buurt van hellingen, bergen, rotsen komt kan je beter te voet gaan. Ik mis Torrent's double jump uit Elden Ring dan wel eens.

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
M.I.A.T.A. Is Always The Answer

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Geen matches
Poulske schreef op donderdag 2 april 2026 @ 07:58:
Die bounty-quests gaan nog wel eens borked. Had ook net gastje opgepikt en hem kort even neergelegd naast paard omdat ik iets op wilde pakken: verdween hij :( Is me al een keer eerder gebeurd en dat figuur is ook niet meer opgedoken op de kaart in idem sessie, hopelijk spawnt ie weer na x dagen. ja paar dagen later weer op te jagen :P :+

Ik leer mezelf nu maar aan om puur en alleen voor de bounty te gaan kachelen en alles wat er omheen gebeurt te laten voor wat het is, desnoods ff muten om t gekwetter van die figuren niet te horen :+
[...]

Heel herkenbaar! Ook wel neiging tot "is dit wat ADHD-ers voelen?" bij deze game..zoveeel te doen!

[ Voor 27% gewijzigd door 2Dutch op 02-04-2026 11:07 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Wolverine9000
Geen matches
[...]

Ik zit na 70 uur ook nog in hernard hoor...
Zeker in het kamp heel veel te doen..
spoiler:
heb gisteren de boss met de rode wolk verslagen. Redelijk easy. Mss wat over powered mijn wapens

• Wolverine9000
Geen matches
2Dutch schreef op donderdag 2 april 2026 @ 11:01:
[...]

Die bounty-quests gaan nog wel eens borked. Had ook net gastje opgepikt en hem kort even neergelegd naast paard omdat ik iets op wilde pakken: verdween hij :( Is me al een keer eerder gebeurd en dat figuur is ook niet meer opgedoken op de kaart, hopelijk spawnt ie weer na x dagen.

Ik leer mezelf nu maar aan om puur en alleen voor de bounty te gaan kachelen en alles wat er omheen gebeurt te laten voor wat het is, desnoods ff muten om t gekwetter van die figuren niet te horen :+
Ik heb met een bounty dat op mijn paard lag kwijt gespeeld omdat hij tegen een boom gebotst was en had het niet door. Weg bounty. Maar na een paar dagen was deze ene terug . En opnieuw gedaan....

• Wolverine9000
Geen matches
spoiler:
Weet er iemand hoeveel mensen je moet bevrijden. Heb er nu 48 gedaan. Voor een quest die free pailure guys heet of zoiets. Als ik een fort moest bevrijden met de rode wolk bosses kreg ik heel veel outfits van dezelfde qua loot... 1tje over gehouden. De rest een stuk of 20 verkocht aan 13 silver. Aardig centje aan verdiend...

• Jackal131
Geen matches
Wolverine9000 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 11:08:
spoiler:
Weet er iemand hoeveel mensen je moet bevrijden. Heb er nu 48 gedaan. Voor een quest die free pailure guys heet of zoiets.
Dat is een beetje een vreemde.
spoiler:
In de queststap staat dat ik 89 heb bevrijd, maar als ik nu iemand bevrijd zie ik al meer dan 380. Blijkbaar zijn er verschillende tellingen.

• Wolverine9000
Geen matches
Jackal131 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 11:16:
[...]

Dat is een beetje een vreemde.
spoiler:
In de queststap staat dat ik 89 heb bevrijd, maar als ik nu iemand bevrijd zie ik al meer dan 380. Blijkbaar zijn er verschillende tellingen.
spoiler:
Zullen wel zien hoeveel het er zijn. Allersinds genoeg denk ik,

• Hulleman
Geen matches

Gelukkig is dit letterlijk in het eerste kwartier ofzo :P

• Hulleman
Geen matches
Wolverine9000 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 11:02:
[...]

Ik zit na 70 uur ook nog in hernard hoor...
Zeker in het kamp heel veel te doen..
Is 'het kamp' iets wat je moet unlocken of zit dat gewoon in Hernand? Ik zit nog praktisch helemaal in het begin. Qua mainstory de watchtower gecleared. Voor het eerst wat gekookt, gecraft en mn eerste bounties binnen gehaald :)

• Wolverine9000
Geen matches
Hulleman schreef op donderdag 2 april 2026 @ 11:34:
[...]

Is 'het kamp' iets wat je moet unlocken of zit dat gewoon in Hernand? Ik zit nog praktisch helemaal in het begin. Qua mainstory de watchtower gecleared. Voor het eerst wat gekookt, gecraft en mn eerste bounties binnen gehaald :)
spoiler:
komt vanaf chapter 3 en 4. Dan breekt het kamp los. Moet nog aan chapter 5 brginnen. Maar ben te veel afgeleid door het kamp en alle side quest erin. Dan nog maar zwijgen van alle andere side quest in Hernand...

• VirgoMossel
  • Laatst online: 23-04 14:28
Geen matches
Fanta schreef op donderdag 2 april 2026 @ 10:45:
[...]

Herkenbaar dit. Dat paard is niet bepaald een klimgeit, dus als je een beetje in de buurt van hellingen, bergen, rotsen komt kan je beter te voet gaan. Ik mis Torrent's double jump uit Elden Ring dan wel eens.
spoiler:
toch maar eens stadje Pororin bezoeken en daar wat koters observen ;)

Xbox: Virgo Mossel

• Ricmaniac
Geen matches
Wolverine9000 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 11:08:
spoiler:
Weet er iemand hoeveel mensen je moet bevrijden. Heb er nu 48 gedaan. Voor een quest die free pailure guys heet of zoiets. Als ik een fort moest bevrijden met de rode wolk bosses kreg ik heel veel outfits van dezelfde qua loot... 1tje over gehouden. De rest een stuk of 20 verkocht aan 13 silver. Aardig centje aan verdiend...
Ik upgrade deze altijd met de same equipment functie. zo kan je "gratis" een gearpiece van type X of Y makkelijk omhoog krijgen

• Wolverine9000
Geen matches
Ricmaniac schreef op donderdag 2 april 2026 @ 11:43:
[...]

Ik upgrade deze altijd met de same equipment functie. zo kan je "gratis" een gearpiece van type X of Y makkelijk omhoog krijgen
Goede tip. Ga ik onthouden als ik weer eensvveel van dezelfde heb thx.

• Wolverine9000
Geen matches
VirgoMossel schreef op donderdag 2 april 2026 @ 11:42:
[...]
spoiler:
Daar moet ik ook nog geen voor een quest maar geraak er niet voorlopig lol....

• Wolverine9000
Geen matches
spoiler:
de kuku pot die je gekregen hebt hoe of wat je er mee moet doen. Moet ik ook nog eens deftig bestuderen....

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18:40
Geen matches
Heeft iemand al geprobeerd of het spel werkt met M/K op de PS5(pro)?

PSN : Geraedus

• Hulleman
Geen matches
Wolverine9000 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 11:39:
[...]
spoiler:
komt vanaf chapter 3 en 4. Dan breekt het kamp los. Moet nog aan chapter 5 brginnen. Maar ben te veel afgeleid door het kamp en alle side quest erin. Dan nog maar zwijgen van alle andere side quest in Hernand...
Gigantische time sink hole is deze game. Waar voor je geld!

• Wolverine9000
Geen matches
Hulleman schreef op donderdag 2 april 2026 @ 12:53:
[...]

Gigantische time sink hole is deze game. Waar voor je geld!
Klopt volledig mee eens.... gewoon je tijd nemen. Ontdekken en exploreren. En niet van quest naar quest looen. Zo doe ik het...

• Ricmaniac
Geen matches
Als je eenmaal wat goldbars hebt en investeerd bij de bank is voor je geld ingame ook wel een mooie zaak

• Ricmaniac
Geen matches
VirgoMossel schreef op donderdag 2 april 2026 @ 11:42:
[...]
spoiler:
Shai zijn geen koters :P maar dat is een discussie die al jaren onder de BDO community een probleem vormt hahaha

• HappyChappy
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-04 13:32
Geen matches
janus_freggel schreef op woensdag 1 april 2026 @ 22:27:

Ik had plots geen zin meer in
spoiler: title
honing

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:44
Geen matches
Aangekomen in chapter 4.
spoiler:
Gisteravond een half uur bezig geweest die kapotte kiln te repareren, las dat als ie eenmaal in elkaar zit, je er op moet gaan staan, en naar beneden moet pushen, maar als ik dat doe vliegen al die onderdelen weer weg. Dat is af en toe nog wel buggy, na een half uur kloten nog steeds niet voor elkaar. Uit frustratie maar naar bed gegaan. Vanavond nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Pagina: 1 ... 14 ... 23 Laatste

Let op:
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten :).