Kapot product geleverd,.voor contact blokkeert hij mij

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noahvanwegen14
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 30-08-2023
Ik heb hem benadert omdat hij een cpu verkocht. Uiteindelijk heeft hij mij de cpu opgestuurd, en de pinnen van de cpu waaren verbogen. Ik heb toen nog contact met hem gehad over het kapotte product. Toen ik zij dat ik hem wou terugsturen vervlogens blokkeerde hij mij. Ik heb hem kunnen terugsturen maar ik kreeg geen geld terug. Het product was 50 euro. Het gaat om deze gebruiker: Jdul Alvast bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Schop een modje >> Vraag & Aanbod feedback

Heb je Over: (Veilig) tweedehands handelen - Het gaat toch fout ook gelezen?

[ Voor 42% gewijzigd door RobIII op 02-08-2023 13:20 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdul
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13-09-2023
Heb met zijn moeder afspraken gemaakt die tevens niet zijn nagekomen, het product is ook werkend verstuurd en meneertje heeft het ook werkend gehad want hij kwam pas na ~2 maanden na levering terug met klachten over "hij wordt te heet" dus dan denk ik buyer's remose of oplichter vandaar de block

hoop zo mensen voldoende geinformeerd te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noahvanwegen14
J Dul communiceerd nu wel op tweakers maar sinds 5 juli reageert hij niet meer op appjes en telefoontjes. Ik heb de CPU met gebogen pinnetjes thuisgekregen.
Hij gaf aan dat dit de schuld was van POSTNL. Ik had hiermee nooit akkoord moeten gaan en heb de pinnen rechtgebogen. De afspraak die werd gemaakt was , doet de CPU het niet dan dan zou J Dull mij 25 ,- € terug betalen.

De CPU werkt niet en heb het product teruggestuurd. Ik wil mijn 25,- € terug en ben blij dat hij dit nu leest want ik ben al bijna een maand geblokkeerd.
Ik ga er samen met mijn moeder van uit dat hij zich aan onze afspraak houdt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noahvanwegen14
Ja, ik heb het gelezen. Ik wou het eerst nog op deze manier proberen aftehandelen. Mocht dit nog niet helpen doe ik het via de stappen van How to - Help! Ik ben opgelicht!!
Alvast bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdul
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13-09-2023
nee ik heb een afspraak gemaakt met je moeder en je kan niet na bijna 2 maanden terugkrabbelen

*casts invisibilty spell* duration NaN%

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

@Noahvanwegen14

Hier gaan we even naar kijken.

Ben je toevallig minderjarig gezien de opmerkingen dat er met moeder afspraken zijn gemaakt? Voor minderjarige personen is het gebruik van vraag en aanbod niet toegestaan.

[ Voor 75% gewijzigd door Bor op 04-08-2023 21:38 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noahvanwegen14
Er is geen afspraak gemaakt dat ik aan het einde van de week zou laten weten of de cpu het deed (Hij is kapot binnengekomen). En dat bleek van niet, dus ik heb t 24 dagen later laten weten en niet 2 maanden. Als hij het niet deed was de afspraak dat jelle me 25 euro terug betaalde. Tot nu toe zit ik al langer dan een maand op hem te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noahvanwegen14
Ja ik ben inderdaad minderjarig (15 jaar). Daarom doe ik ook veel in overleg met me moeder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noahvanwegen14
Ik heb vijf dagen nadat hij is binnengekomen gecommuniceerd dat hij met kromme pinnen is binnen gekomen. Ik heb toen met hem afgesproken dat ik ze zou rechtbuigen. Tot verbazing is het mij gelukt. Toen heb ik met Dul geappt dat ik zou laten weten of de cpu het nog deed. Ik heb nog een screenshot van ons appconract. En ik heb 24 dagen geleden na dat appcontact laten weten dat hij het niet deed. En toen wou hij bewust geen contact meer met mij zoeken, ook niet over een tussenoplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noahvanwegen14
- knip -

[ Voor 97% gewijzigd door Bor op 05-08-2023 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noahvanwegen14
- knip -

[ Voor 96% gewijzigd door Bor op 05-08-2023 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Noahvanwegen14 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 14:32:
Er is geen afspraak gemaakt dat ik aan het einde van de week zou laten weten of de cpu het deed (Hij is kapot binnengekomen). En dat bleek van niet, dus ik heb t 24 dagen later laten weten en niet 2 maanden. Als hij het niet deed was de afspraak dat jelle me 25 euro terug betaalde. Tot nu toe zit ik al langer dan een maand op hem te wachten.
Als het kapot is binnengekomen, waarom dan de helft van het betaalde terugkrijgen en niet volledig?

Aangezien moeder wist van de handeling (de koop), kan de koop in elk geval niet via een beroep op handelingsonbekwaamheid worden ongedaan gemaakt door de ouder (zie art. 3:32 bw) m.b.t. art. 1:234 lid 1 bw.
https://wetten.overheid.n...oek3_Titeldeel2_Artikel32
https://wetten.overheid.n...el13_Afdeling1_Artikel234

[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 05-08-2023 15:14 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noahvanwegen14
Ik vind hem dan wel een oplichter. Tuurlijk kan het product kapot aankomen. Maar als iemand je zijn geld houd terwijl je het product hebt teruggestuurd en ontvangen. Ook als je de klant blokkeert voor verder contact. Omdat ik ook andere jelle's ken heb ik hem zo genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noahvanwegen14
Dankuwel voor het openen van nieuwe perspectieven!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

Noahvanwegen14 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 14:40:

Hij gaf aan dat dit de schuld was van POSTNL.
Wat stond er in de advertentie over verzenden? Als daarin stond dat de verkoper hem zou opsturen, is de verkoper verantwoordelijk voor de zending.
Jdul schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 15:32:
Heb met zijn moeder afspraken gemaakt die tevens niet zijn nagekomen
Welke afspraken zijn er volgens jou gemaakt en wanneer is dat gebeurd?

Beschermheer van het consumentenrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verbogen pinnen en een defecte cpu zijn 2 verschillende dingen.

Geeft jouw pc beeld met deze cpu?

Zo ja, niks mis met de cpu.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Modbreak:Gelieve niet te reageren wanneer je zelf geen deel uitmaakt van het issue zoals gemeld in de topicstart.

Ik heb een aantal reacties welke niet bijdroegen verwijderd.

[ Voor 27% gewijzigd door Bor op 05-08-2023 18:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Noahvanwegen14 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 14:41:
Ja ik ben inderdaad minderjarig (15 jaar). Daarom doe ik ook veel in overleg met me moeder.
Dan is het gebruik van Vraag en Aanbod voor jou volgens onze voorwaarden helaas niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb inmiddels een aantal reacties met persoonsgegevens en een tikkie link verwijderd dmv een edit. Communicatie tussen beide partijen kan via DM verlopen. Het is niet de bedoeling privé zaken in dit topic te plaatsen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TTMJ!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-09 21:45
Bor schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 17:56:
[...]

Dan is het gebruik van Vraag en Aanbod voor jou volgens onze voorwaarden helaas niet toegestaan.
Ik ben even als derde die dit volgt heel benieuwd wat er dan gebeurt. Even los van het geschil zelf - 18 of geen 18 zou toch geen reden mogen zijn om iemand niet een geschil te laten openen wanneer het toch wel fout gaat?

Edit: ik zie trouwens de modbreak, maar hopelijk is deze vraag toegestaan omdat het niet inhoudelijk gaat over het geschil.

[ Voor 12% gewijzigd door TTMJ! op 10-08-2023 22:36 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bor

Bor

TTMJ! schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 22:35:
[...]

Ik ben even als derde die dit volgt heel benieuwd wat er dan gebeurt. Even los van het geschil zelf - 18 of geen 18 zou toch geen reden mogen zijn om iemand niet een geschil te laten openen wanneer het toch wel fout gaat?

Edit: ik zie trouwens de modbreak, maar hopelijk is deze vraag toegestaan omdat het niet inhoudelijk gaat over het geschil.
Het gebruik van V&A door mensen die minderjarig zijn is volgens onze voorwaarden niet toegestaan. Zoals onze voorwaarden aangeven (onder punt 35):
Tweakers is geen partij bij de overeenkomst die tussen gebruikers tot stand komt. Gebruikers dienen eventuele geschillen zelf onderling op te lossen. Tweakers bemiddelt niet bij geschillen tussen gebruikers en verschaft geen persoonsgegevens aan derden.
In dit geval heb ik er voor gekozen om het topic open te laten zodat beide partijen elkaar kunnen vinden. De minderjarige partij krijgt echter wel een V&A blokkade.

Pagina: 1