Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrReallySerious
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:35
MrReallySerious schreef op maandag 13 mei 2024 @ 16:09:
Het uitstekende flapje met gaatje haakt in een haakje aan de onderkant van de dunne rubberen rand. Het afgebroken stukje zie je ernaast liggen en daaraan zit het weerhaakje waar het flapje aan vast hoort te zitten. De rubberen rand liet eerst los en brak later af (omdat die had losgelaten).
Ik heb het flapje met gaatje weer ingehaakt en de rand gelijmd met secondenlijm. Voorlopig is het duidelijke defect van Samsung dus zelf gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:38
De maandelijkse update loopt nu binnen op de Fold5. Niets spannends, alleen de beveiligingsupdate van 1 mei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
MrReallySerious schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 19:22:
[...]

Ik heb het flapje met gaatje weer ingehaakt en de rand gelijmd met secondenlijm. Voorlopig is het duidelijke defect van Samsung dus zelf gerepareerd.
Het is nu te laat om er iets aan te doen, omdat je nu zelf een reparatie hebt uitgevoerd, maar wat droeg Samsung aan als bewijs dat de schade door jouzelf is veroorzaakt en niet door normaal gebruik kwam? Want alleen zeggen 'helaas, dit valt niet onder garantie, want dit ziet er uit als een gebruikersschade' is niet voldoende. Ze moeten aantonen waarom in dit specifieke geval de schade door jou is veroorzaakt. En die bewijslast lijkt me vrij lastig. Gevallen zijn bijvoorbeeld als er duidelijk valschade is, of overmatig veel krassen door gebruik als een 'bouwvaktelefoon', of als ze kunnen aantonen dat er schade ontstond toen je op de telefoon was gaan zitten terwijl deze uitgevouwen was. Maar dan komen we op een terrein waar het bewijs al moeilijk aan te tonen zal zijn, dan zullen ze het apparaat uit elkaar moeten halen en analyseren.

Dus wat de precieze argumentatie van Samsung was om de garantieaanspraak af te wijzen is wel interessant om te weten als anderen eenzelfde probleem ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrReallySerious
Of-Aaargh schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 07:19:
[...]

Het is nu te laat om er iets aan te doen, omdat je nu zelf een reparatie hebt uitgevoerd, maar wat droeg Samsung aan als bewijs dat de schade door jouzelf is veroorzaakt en niet door normaal gebruik kwam? Want alleen zeggen 'helaas, dit valt niet onder garantie, want dit ziet er uit als een gebruikersschade' is niet voldoende. Ze moeten aantonen waarom in dit specifieke geval de schade door jou is veroorzaakt. En die bewijslast lijkt me vrij lastig. Gevallen zijn bijvoorbeeld als er duidelijk valschade is, of overmatig veel krassen door gebruik als een 'bouwvaktelefoon', of als ze kunnen aantonen dat er schade ontstond toen je op de telefoon was gaan zitten terwijl deze uitgevouwen was. Maar dan komen we op een terrein waar het bewijs al moeilijk aan te tonen zal zijn, dan zullen ze het apparaat uit elkaar moeten halen en analyseren.

Dus wat de precieze argumentatie van Samsung was om de garantieaanspraak af te wijzen is wel interessant om te weten als anderen eenzelfde probleem ervaren.
We hadden een case bij Samsung Nederland geopend. Uiteindelijk was het argument dat het schade is die veroorzaakt kan zijn door onszelf (bijv. nagel ertussen). Of dat zo is of niet was geen argument meer. Daarmee was hun antwoord definitief. Tja, ben er niet mee eens uiteraard. Ze bieden nog een second opinion beoordeling aan. Maar dat betekent €37 onderzoekskosten en zelf opsturen en toestel kwijt en dan zelf betalen als ze bij hun standpunt blijven.

* Edit second opinion *

[ Voor 6% gewijzigd door MrReallySerious op 17-05-2024 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrReallySerious
Rohit schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 10:17:
Mijn vrouw heeft haar eerste echte probleem met haar Flip 5. Precies in de vouw is helemaal rechts dat hoogglans zwart randje afgebroken waardoor er een stukje plastic los zit nu. Links zit dat bumpertje ook een klein beetje los. Ze is er super voorzichtig mee geweest maar hoe dit gebeurd is geen idee.
[Afbeelding]
@Rohit heb je het toestel al ter reparatie aangeboden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
MrReallySerious schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 07:26:
[...]

We hadden een case bij Samsung Nederland geopend. Uiteindelijk was het argument dat het schade is die veroorzaakt kan zijn door onszelf (bijv. nagel ertussen). Of dat zo is of niet was geen argument meer. Daarmee was hun antwoord definitief. Tja, ben er niet mee eens uiteraard. Ze bieden nog een second opinion beoordeling aan. Maar dat betekent €37 onderzoekskosten en zelf opsturen en toestel kwijt en dan zelf betalen als ze bij hun standpunt blijven.

* Edit second opinion *
Nee heb ik nog niet gedaan. Vrouw heeft nu ook een Iphone 15 Pro Max gekocht. Ze kon maar niet wennen aan de gare resolutie van Snapchat en Instagram.. Vooral bij Insta mis je gewoon stukjes van filmpjes etc.. Ook de batterij duur is niet heel top eigenlijk. Heel jammer want ze vond hem voor de rest wel leuk.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 12:12
Ik lees net dat de Fold6 waarschijnlijk niet de betere camera`s krijgt waar iedereen een beetje op hoopt.

En ik zie dat de Zfold5 512GB nu in de aanbieding is voor 1359.-

Nu mijn Apple Iphone 14 Pro defect is moet ik een nieuwe en wil eigenlijk uit het Apple systeem stappen.
Iemand advies wat te doen?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 10:53
sten123 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 11:41:
Ik lees net dat de Fold6 waarschijnlijk niet de betere camera`s krijgt waar iedereen een beetje op hoopt.

Nu mijn Apple Iphone 14 Pro defect is moet ik een nieuwe en wil eigenlijk uit het Apple systeem stappen.
Repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

De geruchten gaan dat Samsung 11 juli een unpacked event houdt voor o.a. de Fold en Flip 6. Als je nog circa 2 maanden kan wachten dan zou ik dat doen. De Fold 6 krijgt waarschijnlijk een breder scherm waardoor hij in dichtgeklapt toestand beter bruikbaar is. Verder lijken er weinig spannende vernieuwingen aan te komen. Uiteraard een Snapdragon 8 gen 3 en ietsjes meer batterij capaciteit maar dat is het wel zo ongeveer. Misschien dat de vouw weer wat minder aanwezig wordt, maar het zijn allemaal aanpassingen in de marge wat dat betreft.

Camera's lijken inderdaad geen upgrade te krijgen. Dat vind ik persoonlijk erg jammer, maar als ze weer net zulke kortingen geven als bij de Fold 5, dan gaat er hier toch een Fold 6 komen.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zxr king
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:44
Net vorige week een fold5 512gb gehaald en kom ook van IPhone, geen moment spijt. Vind het kleine scherm nog wel meevallen, wellicht omdat ik geen dikke vingers heb 😁. Op de bank heerlijk schermpje openklappen waardoor ik me iPad minder gebruik. Verder ben ik nog rustig aan het wennen aan Android maar bevalt me prima tot nu toe. Waarom de overstap, gewoon even een keer wat anders en was altijd al benieuwd hoe de Fold er uitzag in het echt (te lui om naar de winkel te gaan😑)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
zxr king schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 22:40:
Net vorige week een fold5 512gb gehaald en kom ook van IPhone, geen moment spijt. Vind het kleine scherm nog wel meevallen, wellicht omdat ik geen dikke vingers heb 😁. Op de bank heerlijk schermpje openklappen waardoor ik me iPad minder gebruik. Verder ben ik nog rustig aan het wennen aan Android maar bevalt me prima tot nu toe. Waarom de overstap, gewoon even een keer wat anders en was altijd al benieuwd hoe de Fold er uitzag in het echt (te lui om naar de winkel te gaan😑)
Hoe vind je de kwaliteit van de fotos ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh

De Fold 6 zal helaas waarschijnlijk maar een heel kleine verandering zijn ten opzichte van de Fold 5. Een paar millimeter breder voorscherm zal de grootste verandering zijn, en wat je zegt, waarschijnlijk dezelfde camera's.
Er staan een paar exemplaren van de Fold 5 te koop op V&A, misschien is dat ook een optie, scheelt toch weer een stuk op de nieuwprijs. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:30
sten123 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 03:21:
[...]

Kom zelf van de Pixel 6 Pro en heb de Fold 5 512GB vanaf dag 1.

De foto's zijn beduidend minder, videos daarentegen (en voornamelijk ook geluid) een stuk beter. Het opengeklapt groepsselfies maken waarvan ik dacht dat dat door de frontcamera een stuk beter zou zijn, is een stuk lastiger dan gedacht. Toestel is best zwaar en lastig te hanteren dan.

Overall nog steeds tevreden, blijft ook leuk om de reacties te zien van mensen als je je telefoon uitklapt. En de reactie, als je een filmpje oid laat zien, "hey je ziet de vouw (bijna) niet" is ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:01

jefjef

learning by doing

PaT schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 11:57:
[...]

De geruchten gaan dat Samsung 11 juli een unpacked event houdt voor o.a. de Fold en Flip 6. Als je nog circa 2 maanden kan wachten dan zou ik dat doen. De Fold 6 krijgt waarschijnlijk een breder scherm waardoor hij in dichtgeklapt toestand beter bruikbaar is. Verder lijken er weinig spannende vernieuwingen aan te komen. Uiteraard een Snapdragon 8 gen 3 en ietsjes meer batterij capaciteit maar dat is het wel zo ongeveer. Misschien dat de vouw weer wat minder aanwezig wordt, maar het zijn allemaal aanpassingen in de marge wat dat betreft.

Camera's lijken inderdaad geen upgrade te krijgen. Dat vind ik persoonlijk erg jammer, maar als ze weer net zulke kortingen geven als bij de Fold 5, dan gaat er hier toch een Fold 6 komen.
En ik hoop een opbergruimte voor de pen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
jefjef schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 13:19:
[...]

En ik hoop een opbergruimte voor de pen
Volgens de informatie die nu bekend is komt die er niet (waarschijnlijk wel in een case, zoals nu met de Fold 5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxr king
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:44
sten123 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 03:21:
[...]

Ik ben niet zo’n perfectionist in foto’s, kwaliteit zal minder zijn als van de iPhone (want iedereen zegt het) Maar merk er niet echt wat van , ik vind de foto’s perfect / goed genoeg. Heb nog geen foto’s genomen in het donker maar die vond ik op de iPhone ook slecht :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
zxr king schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 21:55:
[...]

Ik ben niet zo’n perfectionist in foto’s, kwaliteit zal minder zijn als van de iPhone (want iedereen zegt het) Maar merk er niet echt wat van , ik vind de foto’s perfect / goed genoeg. Heb nog geen foto’s genomen in het donker maar die vond ik op de iPhone ook slecht :-(
De foto's zouden ook niet moeten tegenvallen. De camera's van de Fold5 zijn vrijwel hetzelfde als die van de S24 en vergelijkbaar met de iPhone 15 (al heeft die geen telelens). De iPhone 15 hoofdcamera is iets lichtgevoeliger en de ultragroothoek is dat op de Fold5 en S24. Tenzij je de verwerking van de Samsung software niet fijn vindt, zijn het prima camera's. Ook volgens de Tweakers review. De Flip5 heeft echter wel duidelijk een matige camera.

De Fold6 Ultra zou wel betere camera's krijgen, maar die lijkt voorlopig enkel in Korea te verschijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
RepareerDroid schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 14:19:
[...]
De foto's zouden ook niet moeten tegenvallen. De camera's van de Fold5 zijn vrijwel hetzelfde als die van de S24 en vergelijkbaar met de iPhone 15 (al heeft die geen telelens). De iPhone 15 hoofdcamera is iets lichtgevoeliger en de ultragroothoek is dat op de Fold5 en S24. Tenzij je de verwerking van de Samsung software niet fijn vindt, zijn het prima camera's. Ook volgens de Tweakers review. De Flip5 heeft echter wel duidelijk een matige camera.

De Fold6 Ultra zou wel betere camera's krijgen, maar die lijkt voorlopig enkel in Korea te verschijnen.
De camera's van de Fold 5 zijn dezelfde als in de Fold 4, die weer dezelfde waren als in de basis S22.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Of-Aaargh schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 14:42:
[...]

De camera's van de Fold 5 zijn dezelfde als in de Fold 4, die weer dezelfde waren als in de basis S22.
En allemaal kregen ze goede beoordelingen voor de camera prestaties. Het gebrek aan progressie is jammer, maar het blijven prima camera's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Wanneer zal de fold6 verschijnen? Zal dat midden Juli zijn? Lees dat er waarschijnlijk op 10 Juli een unpack event komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Meestal is dat augustus.

Juli aankondiging en dan augustus de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:19
Eerste keer dat een nieuwe tel al aankomt en screen protrector is niet vanzelf deraf. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Na het nieuws gelezen te hebben op de frontpage krijg ik het idee dat de upgrade minimaal zullen zijn. Het lijkt wel of de Fold een 'moetje' voor Samsung is. Dat zorgt er wel voor dat ik twijfel of een OnePlus Open dan toch niet de verstandigere keuze is. Betere camera, minder vouw in zicht, en verder ook topspecs. Het enige jammer daaraan is OxygenOS en het update beleid van OnePlus...

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Ben benieuwd of er dan weer een combi abo komt fold6 plus galaxy watch 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
jefjef schreef op zondag 16 juni 2024 @ 10:44:
Ben benieuwd of er dan weer een combi abo komt fold6 plus galaxy watch 7
Afgelopen jaren hebben ze dat niet gedaan, wel krijg je 40% korting bij gelijktijdig aanschaf. Heb maar 200 euro betaald voor mijn watch 6 classic 4g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
blue13x schreef op zondag 16 juni 2024 @ 00:03:
Eerste keer dat een nieuwe tel al aankomt en screen protrector is niet vanzelf deraf. Haha
Zit er hier idd ook nog perfect op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:41
Unpacked is op 10 juli met oa de Flip/Fold 6, Buds 3(pro) en watches 7 en Ultra. Ben na Fold 3 en 4 niet meer geïnteresseerd in Folds maar wel in de Watch 7 Ultra en Buds Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:05
Geen Fold 6 topic? Ik kreeg net de mail met de pre-order voordelen voor de Fold 6. Niet echt gigantisch.
Ben benieuwd wat trade in van mijn S24 Ultra kan opleveren.
Met de prijsverhoging is die € 100 earlybird korting een sigaar uit eigen doos.
Bewaar jouw unieke kortingscode goed & ontvang €100 Earlybird voordeel & 5% Members-korting* na Galaxy Unpacked op 10.07.24 om 15:00. Inwisselbaar op samsung.com, Shop App en in de Samsung Experience Stores.

[ Voor 9% gewijzigd door Cheezborger op 08-07-2024 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben-vds
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 04-08 01:22
Ik heb hem ook ontvangen, maar ik wil nog wel even zien hoe duur het wordt aan het einde van de eindstreep bij betalen als ik mn Z Fold 5 inlever, zonder schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 16:40
iets anders: met extra inruil.
Bewaar jouw unieke kortingscode goed & ontvang €100 Earlybird voordeel + 5% Members-korting + tot €300 extra inruilwaarde*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Op dit moment heb ik ineens zonder ook maar een instelling te hebben veranderd een soort waas over het beeldscherm. Dan groenig, dan grijzig. Erg storend en ik snap er niks van. Inmiddels net de hele telefoon gereset en dan nog blijft het.

Heeft iemand een idee wat er hier aan de hand kan zijn? Gisteren had ik hier geen last van :(

Edit: inmiddels met de complete reset, lijkt het probleem iets anders te worden. Eerst moest ik de helderheid voluit zetten voor een diepzwarte achtergrond, nu hoe ik iets minder ver. Maar toch... Ik snap er niks van.

Edit 2: kak. Ik ben er al achter, het scherm lijkt wat kapot te zijn. Ik heb er een dikke case omheen vanaf dag 1, maar heb hem niet laten vallen, gisteren of eergisteren. Kan het zijn dat er een fabricage fout in zit?

[ Voor 40% gewijzigd door SkyStreaker op 08-07-2024 20:57 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:50
Tov eerdere jaren betreft het een karige korting. Tegelijkertijd zijn de verbeteringen minimaler dan ooit. Geen aantrekkelijke combi!

Zelf nog uiterst tevreden met mijn Fold 5...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Laatst online: 16:28
Hoe ontvang je die kortingsmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Pandorian schreef op maandag 8 juli 2024 @ 20:17:

[...]
+ 300 extra inruilwaarde is wellicht nog wel leuk. Al meen ik mij te herinneren dat bij de S24 o.a. vodafone winkels zonder inruil ook 300 euro korting gaven. Zal nu vast weer het geval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27

[...]
Nice dat kreeg ik dan weer niet. Alleen de 100 euro korting en 5%

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik mag toch hopen dat er onderaan de streep bij het bestellen van de Fold 6 + Watch 7 ultra + Galaxy buds3 pro wel een grotere korting wordt toegepast. Vindt het mailtje dat ik kreeg van Samsung nou niet echt iets waarvan ik zeg “wauw dikke korting”.

Heb zelf nog een IPhone 15 pro Max en de Watch 2 ultra met de AirPods 2 pro.. als de korting bij Samsung minder is als vorig jaar op de toestellen, dan skip ik Samsung voor dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger

[...]
Hoe kom je aan die € 300 extra inruilwaarde? Bestel je vaak je toestellen rechtstreeks via Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 16:40
De fold 5 bij samsung direct besteld + Classic watch 6, incl inruil van m'n fold 2 watch 5 scheelde dat behoorlijk in prijs

[ Voor 3% gewijzigd door Pandorian op 08-07-2024 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Pandorian schreef op maandag 8 juli 2024 @ 22:13:
De fold 5 bij samsung direct besteld + Classic watch 6, incl inruil van m'n fold 2 watch 5 scheelde dat behoorlijk in prijs
Lijkt erop dat het dit jaar niet zo is als vorig jaar helaas.
Toen kreeg je 15% korting én €200 pre-order bonus, dat tikte lekker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:50
Heb voor de Fold 4 netto 950 betaald. Voor de Fold 5 1280 oid (doorverkocht). En ben bang dat het nu met de Fold 6 niet onder de 1400 komt...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bomberboy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:37

bomberboy

BOEM!

Cheezborger schreef op maandag 8 juli 2024 @ 21:59:
[...]

Hoe kom je aan die € 300 extra inruilwaarde? Bestel je vaak je toestellen rechtstreeks via Samsung?
Ik vermoed dat het inderdaad afhankelijk is van je bestelgeschiedenis en hoeveel eerdere toestellen je gehad hebt. Geen idee of het dan afhankelijk is van de bestelling via de samsung store of dat je het toestel gewoon geregistreerd hebt bij samsung (ik vermoed het laatste eigenlijk, ik heb nog maar één keer echt via samsung store besteld, wel meerdere toestellen geregistreerd op de website/account).

In mijn geval is het "€100 Earlybird voordeel + 10% Members-korting + tot €300 extra inruilwaarde* "
(10% members korting ipv 5% zoals hier eerder al gemeld)

Ik heb vorig jaar wel de flip5+watch5pro besteld. Voorheen de Flip3 gewonnen via tweakers en de Flip4 gekocht via werk en daarna de Flip5 via samsung store met omruil van die Flip4. Misschien dat ze daarom nu denken dat ik blindelings voor de 6 zal gaan en me over het randje willen duwen met die korting.

edit: vorig jaar was er ook nog een extra actie bij de early bird waarbij je extra storage kreeg bij early bird bestelling. Misschien is dat dit jaar ook weer. Toen heb ik ongeveer de helft van de catalogusprijs betaald voor de Flip5.

[ Voor 9% gewijzigd door bomberboy op 08-07-2024 23:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Als ik zo kijk, gaat de Fold 6 ook inclusief de pre-orderaanbiedingen heel veel duurder worden dan de Fold 5 bij de introductie. Ik moet nog zien of het dit jaar gaat lukken de prijs onder de 1000 euro te krijgen (mijn bovengrens voor een smartphone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Of-Aaargh schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 07:28:
Als ik zo kijk, gaat de Fold 6 ook inclusief de pre-orderaanbiedingen heel veel duurder worden dan de Fold 5 bij de introductie. Ik moet nog zien of het dit jaar gaat lukken de prijs onder de 1000 euro te krijgen (mijn bovengrens voor een smartphone).
Mocht het zijn dat de Fold 6 veel duurder gaat zijn bij het afrekenen dan toen de Fold 5, dan zit ik eraan te denken om toch een S24 ultra te gaan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben-vds
038Robijno schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:36:
[...]

Mocht het zijn dat de Fold 6 veel duurder gaat zijn bij het afrekenen dan toen de Fold 5, dan zit ik eraan te denken om toch een S24 ultra te gaan nemen.
Niet tevreden meer met je Fold 5?

Ik ga zelf ook nog even aankijken hoe duur het nou precies gaat worden. Vorig jaar lukte het mij wel om voor ~€1100 de fold 5 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben nog steeds van plan mijn fold5 tot zo 2027/28 te gebruiken als hij niet eerder kapot gaat.
Ik zie weinig verbeteringen aan de 6 die het echt interessant maken om te upgraden.

Vorige telefoon heb ik na 2 jaar vervangen omdat ik graag een foldable wilde. Anders had ik die ook nog jaren gebruikt. Wat dat betreft ben ik wel blij met hoe lang telefoons tegenwoordig ondersteund worden.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Ander topic excuses :X

[ Voor 93% gewijzigd door NeWSJuNK op 09-07-2024 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ruben-vds schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 11:07:
[...]

Niet tevreden meer met je Fold 5?

Ik ga zelf ook nog even aankijken hoe duur het nou precies gaat worden. Vorig jaar lukte het mij wel om voor ~€1100 de fold 5 te kopen.
Heb de Fold 5 vorig jaar meteen gekocht met de 47mm classic LTE smartwatch.. maar kort daarna weer goed kunnen doorverkopen doordat ik dikke kortingen had op beide apparaten. Ik had namelijk voordat ik de Fold5 had, de Fold4 en vond de prijs toch niet te verantwoorden voor mijzelf, omdat het minimale updates waren.

Heb nu dus een IPhone 15 pro Max met de Watch 2 ultra en de AirPods Pro 2. De bedoeling was dat ik nu dus voor de Fold6 en de Watch 7 Ultra met de nieuwe Galaxy buds zou gaan, maar gezien de verwachting dat je bijna geen goede korting meer krijgt op de bundel die ik wil, zal ik voor de S24 ultra gaan en daarbij dan de Watch 7 ultra voor gaan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
038Robijno schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 15:12:
[...]

Heb de Fold 5 vorig jaar meteen gekocht met de 47mm classic LTE smartwatch.. maar kort daarna weer goed kunnen doorverkopen doordat ik dikke kortingen had op beide apparaten. Ik had namelijk voordat ik de Fold5 had, de Fold4 en vond de prijs toch niet te verantwoorden voor mijzelf, omdat het minimale updates waren.

Heb nu dus een IPhone 15 pro Max met de Watch 2 ultra en de AirPods Pro 2. De bedoeling was dat ik nu dus voor de Fold6 en de Watch 7 Ultra met de nieuwe Galaxy buds zou gaan, maar gezien de verwachting dat je bijna geen goede korting meer krijgt op de bundel die ik wil, zal ik voor de S24 ultra gaan en daarbij dan de Watch 7 ultra voor gaan aanschaffen.
Waarom neem je afscheid van de Apple producten, Bevallen die niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Niemand die ineens ook schermproblemen heeft dan, net als ik?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Bij gebrek aan een Fold/Flip 6 topic (ik denk dat dat gezien de introductieprijzen voorlopig ook niet nodig zal zijn): Niet alleen is de prijs van de Fold 6 fiks omhoog gegaan, met een minieme spec bump; helaas is er ook flink gesnoeid in de pre-ordervoordelen. Slechts 100 euro (vorig jaar 250 euro) extra inruil als je iets inruilt uit een specifieke lijst van in aanmerking komende producten (weg is de 'anders' optie waardoor je een goedkope prul kon inruilen voor alleen de bonus), en 1 jaar Samsung Care, that's it. Ook geen extra goodies zoals een Watch of Buds, nee, een measly 100 euro korting, die je sowieso toch al moet bijbetalen vergeleken met vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
even een inruil test order gedaan :X
Smartphones | Samsung | Galaxy Z Fold5 | 256GB
Totaal voordeel
Tot -526,00

Inruil van de fold5.... dat is nou niet echt royaal zullen we maar zeggen. Helemaal niet als dus elk spatje of krasje die prijs natuurlijk nog verder naar beneden jaagt.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
Of-Aaargh schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 15:28:
Bij gebrek aan een Fold/Flip 6 topic (ik denk dat dat gezien de introductieprijzen voorlopig ook niet nodig zal zijn): Niet alleen is de prijs van de Fold 6 fiks omhoog gegaan, met een minieme spec bump; helaas is er ook flink gesnoeid in de pre-ordervoordelen. Slechts 100 euro (vorig jaar 250 euro) extra inruil als je iets inruilt uit een specifieke lijst van in aanmerking komende producten (weg is de 'anders' optie waardoor je een goedkope prul kon inruilen voor alleen de bonus), en 1 jaar Samsung Care, that's it. Ook geen extra goodies zoals een Watch of Buds, nee, een measly 100 euro korting, die je sowieso toch al moet bijbetalen vergeleken met vorig jaar.
Ik vind dat de competitie op dit moment leukere Fold producten uitbrengt dan Samsung.
Denk aan Xiaomi met de Mi Mix Fold, OnePlus Open, Oppo met de Find, Vivo met de Fold en Honor met de Magic V. Nadeel daar is alleen dat je vaak moet importeren, en daar hangen nadelen aan vast met zo'n duur Fold smartphone.
Ik had verwacht dat Samsung meer zou uitpakken met de Fold 6, omdat ze de concurrentie ook wel zien opkomen. Maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 11:37
Dit is niet helemaal juist. Ik had wel een code met extra inruilvoordeel en korting(A52) gekregen waardoor ik een fold 6 met 512 gb voor 1354 euro kon krijgen met een watch ultra met korting, gratis bandje en 1 jaar Samsung care voor in totaal 1828 euro. Kopen via de Samsung shop geeft ook nog extra korting.

[ Voor 5% gewijzigd door arene op 10-07-2024 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
ArthurMorgan schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 15:37:
Totaal voordeel
Tot -526,00

Inruil van de fold5.... dat is nou niet echt royaal zullen we maar zeggen. Helemaal niet als dus elk spatje of krasje die prijs natuurlijk nog verder naar beneden jaagt.
Mijn S24 Ultra 256GB levert 'maar' € 646 op via Samsung. Erg karig helaas. Ik sla over en wacht wel op de S25 Ultra. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
Nul reden om een Flip 6 te halen voor een kennis van mij, Flip 6 heeft 12GB RAM en nog steeds geen DeX.

Vraag mij af waarom, mijn S23 heeft het en die komt met 8GB RAM (alleen ik gebruik DeX sowieso niet op mijn telefoon, de optie is er in ieder geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:28

HaterFrame

Well... Poo came out!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pzuw-wmIbgLOZ4jYxVuJ1484XWI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xa28WdNDBQcf95ZzZr1VKJE0.jpg?f=fotoalbum_large

Pfoe... Tempting...

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Komt hier ook niet zo bijzonder uit. US heeft echt mega goede trade in deals. Als je een S24 koopt krijg je 200 bonus aan trade in, en bij de Fold 100. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iV7Zr2e5aUNH5F0DrLi21Pg_bYg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q4SbAPyEIWDQ1lyOlPX9KWi2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik krijg voor m'n s23 ultra 399 +300 trade in, 100 euro early bird En 5% member korting.
Op zich geen slechte deal voor n fold 6, ben alleen bang dat het te fragiel is icm met m'n werk... Oh oh oh first world problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyluc100
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-08 16:10
Mocht iemand een code overhebben voor 300 euro extra inruilkorting dan houd ik mij van harte aanbevolen! Helaas zelf ondanks aanmelding niets ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Zojuist de buds 3 pro, watch 7 ultra en de Fold 6 besteld… levering op 19 juli. Hopen dat ze eerder verstuurd gaan worden zoals eerder geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
038Robijno schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:02:
Zojuist de buds 3 pro, watch 7 ultra en de Fold 6 besteld… levering op 19 juli. Hopen dat ze eerder verstuurd gaan worden zoals eerder geweest is.
Hoeveel heb je betaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Ik ben ook behoorlijk teleurgesteld in de kortingen/acties. Die zijn echt zeer magertjes vergeleken met voorgaande jaren. Ik heb nog een korting van mobiel.nl van €300 gekregen bij een nieuw abonnement + gratis hoesje van €99 en €200 extra inruilkorting. Beter dan dat vind ik niet op het moment.

Zeker de acties van Samsung zijn zeer karig en komen niet in de buurt van vorig jaar. Nog los van het feit dat het toestel zelf ook weer €100 duurder is geworden. Voor mij dus nog een jaartje de Fold 5.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruben-vds
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XIZRDgWvS_jSVSq8Ng0ur4KkmdU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2rqIKRBC8Ixz5pywGvZYAqAW.jpg?f=fotoalbum_large

Bij deze deel ik een Belsimpel kortingscode voor degene die m willen. Ik kan m niet gebruiken aangezien ik vorig jaar de Fold 5 met 2 jaar abonnement had gekocht. Dit had het abonnement geweest (vodafone €25 onbeperkt alles abonnement) als ik de Fold 6 512GB had gekocht.

Als je de code gebruikt hebt, graag reactie plaatsen dat die geclaimed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
€2247

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Ruben-vds schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:16:
[Afbeelding]

Bij deze deel ik een Belsimpel kortingscode voor degene die m willen. Ik kan m niet gebruiken aangezien ik vorig jaar de Fold 5 met 2 jaar abonnement had gekocht. Dit had het abonnement geweest (vodafone €25 onbeperkt alles abonnement) als ik de Fold 6 512GB had gekocht.

Gebruikt en is geaccepteerd door Belsimpel. Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben-vds
jefjef schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:27:
[...]

Welke heb je gekocht, hoe duur was het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Ruben-vds schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:34:
[...]

Welke heb je gekocht, hoe duur was het?
De fold 6 met een abonnement 50 in de maand bij odido daar mijn abo al was afgelopen. En totaal bij betalen 365, dus ik ben happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben-vds
jefjef schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:27:
[...]

Hm, als ik het nu probeer, doet die het nog steeds. Misschien is de code onbeperkt te gebruiken. Corrigeer mij als dat niet zo is. ;)

zbvG7eQ2X4yP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Had meer verwacht van de dunnere crease. In dit filmpje is het maar minimaal verbeterd tov de fold 5. Niet dat ik daar last heb van de crease, eerder de reflectie van het scherm....

Verder wel een mooie telefoon maar toch een erg kleine upgrade.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkowonko
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:20
Ruben-vds schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:16:
[Afbeelding]

Heb je toevallig ook nog een code voor de Flip 6, je zou mij er erg blij mee maken als je er niks mee doet. Graag in PM, of eventueel iemand anders hier? _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ruben-vds
Tonkowonko schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 19:48:
[...]

Heb je toevallig ook nog een code voor de Flip 6, je zou mij er erg blij mee maken als je er niks mee doet. Graag in PM, of eventueel iemand anders hier? _/-\o_
€200,- af van de Flip 6: zbvJ4pW9K6xN2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik heb een nog betere deal gevonden via de store app:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5G1tWqhP_iO0fCQdnYUsBJ_gw6A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WCwzEln8xaYue8hfXxyyY5dT.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xfV9PdTW5pVcsXwjHIDlADxCI4g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Q7tZEQuDpBtD8jgrdtmk2Pf.jpg?f=fotoalbum_large

Via de app, met inruil van S23 ultra 256gb. Oh dan zit er ook nog het s-pen hoesje bij met 50% korting. Ga zo toch maar bestellen :+

En besteld :9

[ Voor 4% gewijzigd door HaterFrame op 10-07-2024 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bomberboy

bomberboy

BOEM!

Heb net ook even voor de fun mijn winkelmandje ingevuld met inruil van mijn flip5 (512gB) kom ik uit op:
Voor de Flip 6 512GB: € 545,10 (- € 773,90)
Voor de Fold 6 512GB: € 1165,10 (- € 953,90)

dat is dan met de S Pen case of Flipsuit case, 10% membervoordeel en 200 of 300 extra inruilvoordeel.

Ik ben nog tevreden van mijn van mijn Flip5 dus denk dat ik zal passen. (inruilwaarde van de flip5 is 342, dus ik denk dat het ook beter is om een oude andere telefoon in te ruilen en deze tweedehands te verkopen ik denk dat 400-450 doenbaar zou moeten zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Prijzen zijn echt veel te hoog voor een minor upgrade van mijn flip5 naar de 6. Deze laten we gaan.

De GW Ultra daarentegen wil ik wel hebben als upgrade van mijn GW4 Classic. Maar ook die vind ik echt (nog) te duur.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben-vds
Wat ik echt waardeloos kut vind is dat die mega dure Watch Ultra niet eens die draaiende ring heeft zoals de classic van vorig jaar. Echt slecht en dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
HaterFrame schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:17:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Via de app, met inruil van S23 ultra 256gb. Oh dan zit er ook nog het s-pen hoesje bij met 50% korting. Ga zo toch maar bestellen :+

Waar komt bij jou die 300 euro inruil voordeel vandaan als je dat zou kunnen toelichten? :)

Ik heb ook geprobeerd via de Samsung shop app vanaf mij S23 Ultra, maar krijg dan de 100 euro en heb ook de kortingscode/membership code via mail toegepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik heb 'n code van ze gehad via de mail (aangemeld voor de mystery box actie) waarbij je nog eens 300 euro extra inruilwaarde krijgt op de 399 die ik al kreeg voor het toestel. Dan 100 euro early bird korting, 5% member korting en nog eens 10% als je via de app besteld. Ook 1 jaar Samsung care + er nog bij. Dan gaat het wel hard, oh en je krijgt ook nog 50% op de accessoires, dus ook direct een s-pen hoesje voor 50 euro erbij besteld. Dus het kan nog 50 euro goedkoper :)

[ Voor 4% gewijzigd door HaterFrame op 10-07-2024 22:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ok thanks, dan zit het hem in die mystery box actie code I guess 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joahn93
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:56
Via ICS (creditcard maatschappij) kun je ook 10% korting krijgen. Ik zag het pas na betalen van mijn bestelling, maar wellicht kunnen jullie er nog wat mee. Al heb ik geen idee of de korting stapelbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
joahn93 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 00:11:
Via ICS (creditcard maatschappij) kun je ook 10% korting krijgen. Ik zag het pas na betalen van mijn bestelling, maar wellicht kunnen jullie er nog wat mee. Al heb ik geen idee of de korting stapelbaar is
Is niet stapelbaar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

ArthurMorgan schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 15:37:
Totaal voordeel
Tot -526,00

En dat je natuurlijk €100 meer krijgt voor een 10 maanden oudere iPhone 14 Pro Max (512GB) die bij aanschaf €500 goedkoper was... 8)7

Maar los van dat zijn de bedragen die je terugkrijgt bij dit soort "inruilingen" altijd bespottelijk laag. Plus nog het bijkomend feit dat de prijs nog eens stukken lager kan uitvallen als ze echt op microscopisch niveau naar het gebruik gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik heb ervaring met de inruilingen en ze zijn zeker niet enorm kritisch. Als het scherm en de hardware maar in orde is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bomberboy

bomberboy

BOEM!

HaterFrame schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 07:15:
Ik heb ervaring met de inruilingen en ze zijn zeker niet enorm kritisch. Als het scherm en de hardware maar in orde is.
Kan ik bevestigen. Vorig jaar heb ik mijn flip 4 ingeruild die niet meer helemaal plat ging bij het openen en heb het volledige bedrag gekregen. (ik vermoed vuil en stof in scharnier)

Dat was ook de reden dat ik hem inruilde, wou iemand anders er niet mee opzadelen of geen repair laten doen. (weet niet of dat garantie zou geweest zijn)

Een probleem dat ik met de 5 trouwens niet meer heb. Wel gehad met 3 en 4. Dus de scharnier is wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:21
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Hoe kom je aan de 5% membersvoordeel, die krijg ik niet en i.p.v. 100 inruildvoordeel 300 voordeel.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Daniel. schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 09:32:
[...]

Hoe kom je aan de 5% membersvoordeel, die krijg ik niet en i.p.v. 100 inruildvoordeel 300 voordeel.
Volgens mij is de 5% afkomstig van een kortingscode die je via e-mail krijgt als je van te voren geregistreerd had met Samsung membership rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 13-09 22:25
Die 300 voordeel wil ik ook wel.

[ Voor 39% gewijzigd door SamSid op 11-07-2024 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
SamSid schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 11:21:
Die 300 voordeel wil ik ook wel. Dan hoef ik maar 200 eur bij te betalen.
Voor de flip of fold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 13-09 22:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Goede deal! Hoopte ook op 300 inruil bonus maar niet gekregen. Alleen de 5% en 100 EUR korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
Volgens mij is die 300 voordeel voor geselecteerde klanten die vaker pre-order doen met samsung en gold/platnium status hebben in het rewards systeem hebben. Dan krijg je een een speciale email: Mystery Box.

Ze kijken denk ik naar je een aankoop verleden, of je vaak pre-orders doet en je rewards status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
blue13x schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 12:21:
Volgens mij is die 300 voordeel voor geselecteerde klanten die vaker pre-order doen met samsung en gold/platnium status hebben in het rewards systeem hebben. Dan krijg je een een speciale email: Mystery Box.

Ze kijken denk ik naar je een aankoop verleden, of je vaak pre-orders doet en je rewards status.
Dat klopt idd.. ben ook gold member

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruben-vds
Als je je abonnement sowieso kan of mag verlengen dan raad ik niet aan om het bij Samsung Shop te bestellen. Ongeacht de kortingscodes die je gebruikt. Ze zijn best wel slecht, en vallen mega erg tegen.

Bestel het dan (incl. abonnement) bij Belsimpel.
Je krijgt dan €400,- of €500,- korting op het toestel. Zorg dat je het vinkje van "oud toestel inruilen" aanvinkt. Het is in praktijk gebleken NIET verplicht je oude telefoon ook daadwerkelijk in te leveren. Maar je krijgt wel die €200,-.

Maak gebruik van deze codes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nFosxTFbsmjh7g0pzzNY_6tT54c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pagBE0YvryTwH7zsYYTxThym.jpg?f=fotoalbum_large

Toestelprijs komt dan ongeveer uit op ~€1150,-. Afhankelijk van het abonnement wat je erbij neemt.

[ Voor 5% gewijzigd door Ruben-vds op 12-07-2024 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Volgens mij worden de toestellen vanaf 19-07 uitgeleverd toch? Kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
jefjef schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 16:36:
Volgens mij worden de toestellen vanaf 19-07 uitgeleverd toch? Kan niet wachten
Lijkt idd nu zo te zijn helaas..vorige jaren werden ze eerder verstuurd dan de opgegeven leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

038Robijno schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 15:21:
[...]

Dat klopt idd.. ben ook gold member
Ik ben nog blue, maar heb al wel een keer eerder van die inruil actie gebruik gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:12
Ruben-vds schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 16:15:
Als je je abonnement sowieso kan of mag verlengen dan raad ik niet aan om het bij Samsung Shop te bestellen. Ongeacht de kortingscodes die je gebruikt. Ze zijn best wel slecht, en vallen mega erg tegen.

Bestel het dan (incl. abonnement) bij Belsimpel.
Je krijgt dan €400,- of €500,- korting op het toestel. Zorg dat je het vinkje van "oud toestel inruilen" aanvinkt. Het is in praktijk gebleken NIET verplicht je oude telefoon ook daadwerkelijk in te leveren. Maar je krijgt wel die €200,-.

Maak gebruik van deze codes:
[Afbeelding]

Toestelprijs komt dan ongeveer uit op ~€1150,-. Afhankelijk van het abonnement wat je erbij neemt.
hier maak ik ook altijd gebruik van nog nooit een toestel opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben-vds
Vergeet trouwens niet bij https://www.samsung.com/nl/promo/ de gratis promotie aan te vragen.

Als je bij Belsimpel hebt gekocht krijg je een €100,- S Pen hoesje er GRATIS bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ruben-vds schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 18:37:
Vergeet trouwens niet bij https://www.samsung.com/nl/promo/ de gratis promotie aan te vragen.

Als je bij Belsimpel hebt gekocht krijg je een €100,- S Pen hoesje er GRATIS bij.
Jammer.. Samsung zou dit zelf moeten ‘geven’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben-vds
Als je je abonnement kan verlengen, dan adviseer ik Belsimpel met de kortingscode.
Daar kom je goedkoper mee uit.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
Levertijden kunnen besproken worden in Samsung Galaxy Z Flip 5 / Z Fold 5 levertijden & prijzen.
Berichten over levertijden in dit topic worden verwijderd.