Ik ontvang nu een verzendbevestiging van Samsung...mn GW6 is onderweg...
Verzending 7 Aug, levering 1 Aug....
[ Voor 21% gewijzigd door marcelmg2 op 28-07-2023 17:51 ]
[ Voor 21% gewijzigd door marcelmg2 op 28-07-2023 17:51 ]
Dat zou inderdaad m'n ideale combinatie zijn, weet alleen niet of ik er 60 euro extra voor over heb om een extra zwart bandje te scoren... Of toch maar snel wisselen in de winkelgreenlizzard schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:40:
[...]
Jij gaat dus voor de Classic zilver, maar switcht dan snel naar het zwarte bandje van de buurman (afgaande op je huidige watch).
marcelmg2 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:42:
Wanneer hebben jullie besteld?038Robijno schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 18:00:
Mijne is idd ook verzonden.
Sneller dan verwacht.
Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70
Vrijwel direct na de presentatie.
Nog geen mail maar dit staat nu ook in mijn orderstatus. Benieuwd want ik heb bij de bestelling leverdatum 7 augustus aangeklikt.marcelmg2 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:42:
Hier ook, paar uur na de presentatie de 26e.
Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70
Bij mij ook! Hoop dat ie morgen geleverd wordt 😋The-dragon schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 18:22:
Hier staat ook 01/08/2023 op de oderpagina.
[ Voor 21% gewijzigd door DM89 op 28-07-2023 19:18 ]
Bij mij ook!SanderB89 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 18:37:
[...]
Bij mij ook! Hoop dat ie morgen geleverd wordt 😋
Misschien even met ze bellen..d0s schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 19:08:
Ik dacht 7 augustus niet thuis te zijn, daarom 9 augustus gekozen. Balen, want als ik dat had geweten...
Kan je de leverdatum online wijzigen naar zsm? Zie het zo niet staan
Stiekem hoop ik toch dat hij morgen geleverd word. 😅edgarf28 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 18:59:
[...]
Bij mij ook!
Maar morgen is het nog niet de 1e hoor
Ik heb mijn Apple watch ultra en de 14 pro max verkocht..SanderB89 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 19:19:
[...]
Stiekem hoop ik toch dat hij morgen geleverd word. 😅
Denk ook dat ze wel moeten want zag bij bol en coolblue dat ze wel morgen leveren, anders krijgen ze massaal annuleringen..
Zullen zien of m'n watch 6 classic 47mm geleverd wordt morgen.
Heb nu watch 5 pro trouwens.
Hahaha, wel een dure smartwatch en dan te jong voor een telefoon. Hou op hoor.jurgenw schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 20:26:
Vraagje. Ik heb er 2 besteld voor de kids. De 42mm versie via ing. Met de gratis lte upgrade wilde ik dus ze een horloge geven om ons te kunne bereiken etc. als ze niet thuis zijn.
Ze hebben nog geen eigen telefoon.(te jong vind ik persoonlijk).
Weet iemand als het mogelijk is om meerdere watches op mijn telefoon te installeren via hun esim. Internet afgestruind en lijkt volgens mij niet mogelijk.
Dus ik zou voor een watch lte een apparte mobiel moeten kopen om te koppelen zodat ik het dan van ze afneem ?
Iemand ideeën/ slimme oplossing ?
Ergens snap ik het wel.. Al dat sociale media en tiktok enz enz doen geen goed.barrymossel schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 21:03:
[...]
Hahaha, wel een dure smartwatch en dan te jong voor een telefoon. Hou op hoor.
Denk eerder morgen of maandag al.wiz schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 21:22:
Knap.... Op 7 augustus verstuurd en vervolgens op 1augustus de verwachte levering 😁...
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Juancho op 29-07-2023 01:01 ]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling
Vandaag in ieder geval niet.. geen verzend bevestiging helaas.038Robijno schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 21:44:
[...]
Denk eerder morgen of maandag al.
Ik kan dan mooi mijn fold 5 én de watch 6 classic gelijk ophalen als ik terug ben van vakantie
Ik snap niet dat men dacht dat dit anders zou zijn. Zelfs Samsung zelf geeft op hun productpagina aan dat de Watch 6 hooguit half zo lang meegaat als de Watch 5 Pro (tot 40 uur vs tot 80 uur). Dat is heus niet op magische wijze opeens anders.wiz schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 13:50:
Tom's Hardware heeft al wel geconstateerd dat de batterijduur merkbaar minder is dan de Pro5
https://www.tomsguide.com...tch-6-early-pros-and-cons
Simpel... Wil je maximale korting dan bestel je via Samsung (of ING wat feitelijk ook direct bij Samsung is).. Wil je je bonnen gebruiken bestel je bij Coolblue of Bol, maar krijg je (flink) minder korting. Ik zou de bonnen opzij leggen voor een andere toepassing.Juancho schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 00:57:
3. Ik lees iets over ING... Mijn partner heeft ook van die rentepunten. Geeft ING echt een flinke korting? Ik heb me wel ingeschreven overigens bij Samsung voor die pre nog wat. Maar wat m'n korting is moet ik nog even checken. Verder heb ik nog 200 euro aan kerst cadeaubonnen liggen die ik perse hier voor wil gebruiken. Weer iemand of dat kan als je echt perse het best via Samsung kan bestellen ipv een Coolblue of Bol?
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 29-07-2023 10:29 ]
Hmm ik zag dat ik dan vandaag voor 13:00 moet bestellen. Gaat lastig worden. Even kijken of me dst nog lukt.wiz schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 08:09:
[...]
Simpel... Wil je maximale korting dan bestel je via Samsung (of ING wat feitelijk ook direct bij Samsung is).. Wil je je binnen gebruiken bestel je bij Coolblue of Bol, maar krijg je (flink) minder korting. Ik zou de bonnen opzij leggen voor een andere toepassing.
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling
De touch bezel zuigt. Geen ervaring met de draaibare ring, maar daar is iedereen vol lof over...Juancho schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 00:57:
Leuk dit topic! Ik heb enorm uitgekeken naar de komst van deze 6 serie. Reden? Ik heb al sinds 2018 de Samsung Gear Sport, jawel, kennen jullie deze prachtige blauwe versie nog? Vind het nog steeds een gaaf design en krijg er nog altijd complimenten en vragen over.
Echter, het is al een oud beestje, ondanks een paar keer terug naar fabrieksinstellingen gegaan wordt ie trager, loopt vaker vast en het draait bovendien nog op Tizen wat niet of nauwelijks meer in ontwikkeling is.zo werkt Strava voor geen meter op de Watch. Kortom, tijd voor een upgrade met ook het Google systeem!
Paar vragen/opmerkingen:
1. Ik twijfel of ik de bezel perse weer wil. Mijn Gear Sport heeft deze en dat werkt super fijn. Ik heb echter geen ervaring met een touch screen bezel. Is dit een gevalletje van gewenning of werkt het wel echt significant anders met een touch bezel?
2. Aanvullend, de bezel zorgt er bij mijn gear sport voor dat het extra beschermplaatje mooi in de bezel valt. Het scherm is dus soort van extra dubbel bescherming. Is dat bij de normale Watch 6 echt een stuk minder en valt een bescherm plaatje niet veel meer op? Je stoot immers, ik wel, regelmatig tegen iets aan en een krasje willen we natuurlijk nooit op ons scherm!
3. Ik lees iets over ING... Mijn partner heeft ook van die rentepunten. Geeft ING echt een flinke korting? Ik heb me wel ingeschreven overigens bij Samsung voor die pre nog wat. Maar wat m'n korting is moet ik nog even checken. Verder heb ik nog 200 euro aan kerst cadeaubonnen liggen die ik perse hier voor wil gebruiken. Weer iemand of dat kan als je echt perse het best via Samsung kan bestellen ipv een Coolblue of Bol?
4. Mijn Gear sport moet echt elke nacht aan de lader, zeker als ik bijv een rondje hardloop. Dus dat ben ik wel gewend. Echter wil ik bij de 6 serie ook m'n slaap veel vaker tracken. Dus snachts opladen werkt dan niet. Ik las echter ook dat de 6 serie na 8 min opladen ook weer 8 uur langer mee kan? Dan denk ik dat ik er wel omheen kan bijladen om zo maar te zeggen. Even bij het tandenpoetsen of ontbijten bijladen en je komt iig je werkdag weer door. Tis wel erg jammer dat zo'n watch na dik 5 jaar nog steeds niet makkelijk 2 dagen mee kan met relatief intensief gebruikt incl AOD. Had die ontwikkeling veel beter verwacht.
Ben wel enorm benieuwd naar de eerste echte reviews. Lijkt me een mooie upgrade, beide, maar toch ook nog wat zaken die ik graag ff wil weten uit de eerste reviews.
[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 29-07-2023 11:32 ]
[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 29-07-2023 13:29 ]
Het formaat zal wel meevallen, althans voor mij. Ik heb nu nog een Galaxy Watch 1 46mm. Heb nu de 47mm classic besteld. Ik ben vooral blij met het veel groter scherm vergeleken met de watch 1 46mm.NeWSJuNK schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 14:01:
Heb wat videos bekeken over de Classic 47 mm. Die lijkt toch erg groot maar heb hem besteld vanwege de wat grotere batterij. De 43mm heeft wel heel klein batterijtje. Hoop dat het formaat meevalt.
Op de Watch4 stonden volgens mij wel wat standaard classic watch fases, maar er zijn er ook genoeg te vinden in de play store, betaald danwel gratis!codegro schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 14:48:
[...]
Het formaat zal wel meevallen, althans voor mij. Ik heb nu nog een Galaxy Watch 1 46mm. Heb nu de 47mm classic besteld. Ik ben vooral blij met het veel groter scherm vergeleken met de watch 1 46mm.
Batterij zal wel wat minder lang meegaan, maar gaat hier toch elke nacht op de lader.
Verder google's OS ipv Tizen. Is voor mij een grote vooruitgang.
Trouwens, weet iemand welke watchfaces er allemaal op zitten? Ik ben nogal fan van de klassieke stijlvolle watch faces, en die heb ik nog niet in de videos voorbij zien komen.
Tip, volg amoled op instagram, playstore en de telegram groep. Bijv: https://play.google.com/s...hfacestudio.awfdashanalogcodegro schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 14:48:
[...]
Het formaat zal wel meevallen, althans voor mij. Ik heb nu nog een Galaxy Watch 1 46mm. Heb nu de 47mm classic besteld. Ik ben vooral blij met het veel groter scherm vergeleken met de watch 1 46mm.
Batterij zal wel wat minder lang meegaan, maar gaat hier toch elke nacht op de lader.
Trouwens, weet iemand welke watchfaces er allemaal op zitten? Ik ben nogal fan van de klassieke stijlvolle watch faces, en die heb ik nog niet in de videos voorbij zien komen.
Wow, die ziet er top uit, heb hem alvast gekocht.Juancho schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 15:32:
[...]
Tip, volg amoled op instagram, playstore en de telegram groep. Bijv: https://play.google.com/s...hfacestudio.awfdashanalog
Zitten super gave faces bij die regelmatig gratis met een promo code te downloaden zijn. Vroeger was het nog op Tizen, nu helemaal over op Google OS. ook een reden voor mij om over te stappen. Tizen is gewoon oud, traag, versleten en dood.
Ja hoor, volg die AWF gewoon op insta en de telegram en je ziet er zat voorbij komen. Ook best vaak promo codes waardoor je tijdelijk een watchface gratis kan krijgen. Ik heb er heel veel toffe van op m'n Tizen gear sport.Whiskey48 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:11:
[...]
Wow, die ziet er top uit, heb hem alvast gekocht.
Amoled is niet zo makkelijk te vinden op de socials, veel die er op lijken?
Mocht je zelf crea-bea willen worden. Je kan bij Samsung de https://developer.samsung...face-studio/overview.html downloaden.codegro schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 14:48:
[...]
Samsung geeft inderdaad aan dat de watches voor de 7e worden geleverd..038Robijno schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 06:36:
[...]
Vandaag in ieder geval niet.. geen verzend bevestiging helaas.
Hoe zit het met de batterij? Mijn ervaring is met de 3de partij watch faces dat het verbruik hoog is..Juancho schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 15:32:
[...]
Tip, volg amoled op instagram, playstore en de telegram groep. Bijv: https://play.google.com/s...hfacestudio.awfdashanalog
Zitten super gave faces bij die regelmatig gratis met een promo code te downloaden zijn. Vroeger was het nog op Tizen, nu helemaal over op Google OS. ook een reden voor mij om over te stappen. Tizen is gewoon oud, traag, versleten en dood.
[ Voor 46% gewijzigd door k---evi-n op 29-07-2023 17:48 ]
Ik heb beide geprobeert maar batterij niveau was niet veel verschillend. Goed, ik zit nog op tizen dus geen idee hoe dat met Wear OS zit. Ik weet wel dat de AWF daar zeker rekening mee houdt. En als ik zie hoe de build in faces eruit zien met felle kleuren en bewegingen.... Dan zit het met die AWF vast wel goed. Gewoon een proberen. Ik gebruik het al een jaar of 5 op m'n gear sport.k---evi-n schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:43:
[...]
Samsung geeft inderdaad aan dat de watches voor de 7e worden geleverd..
Er staat momenteel op de site 4 augustus, maar ze verwachten dat ze nog eerder geleverd worden!
[...]
Hoe zit het met de batterij? Mijn ervaring is met de 3de partij watch faces dat het verbruik hoog is..
[ Voor 37% gewijzigd door Juancho op 29-07-2023 20:22 ]
Wel misleidend eigenlijk.. in de mail staat duidelijk in: Je bestelling is onderweg!'k---evi-n schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:43:
[...]
Samsung geeft inderdaad aan dat de watches voor de 7e worden geleverd..
Er staat momenteel op de site 4 augustus, maar ze verwachten dat ze nog eerder geleverd worden!
Wat heeft duur met jong te maken ?barrymossel schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 21:03:
[...]
Hahaha, wel een dure smartwatch en dan te jong voor een telefoon. Hou op hoor.
[ Voor 73% gewijzigd door Juancho op 29-07-2023 20:50 ]
Saffierglas, wat er vanuit de fabriek al op zit, is voor mij genoeg bescherming.Juancho schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 20:43:
Heeft iemand al een bescherm glaasje gevonden voor de 6 classic 43mm? Ik vind het toch wel een fijn idee om die, zeker de eerste periode, het er op te hebben
Bij bol.com is bijv. deze niet/niet meer? leverbaar: https://www.bol.com/nl/nl...3-stuks/9300000156392216/
maar ook hier: https://www.smartwatchban...creen-protector-glas.html
Kan natuurlijk ook zijn dat ze nog op de markt moeten komen nu de watch pas net uit is. Misschien komende week/weken dat ze beschikbaar komen
Zie: Diruite 4-Stuks Beschermfolie voor Samsung Galaxy Watch 6 Classic 43mm Schermbeschermer,HD Krasbestendheid Gehard Glas voor Samsung Galaxy Watch 6 Classic 43mm Screen Protector https://amzn.eu/d/dLFPdPTJuancho schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 20:43:
Heeft iemand al een bescherm glaasje gevonden voor de 6 classic 43mm? Ik vind het toch wel een fijn idee om die, zeker de eerste periode, het er op te hebben. Of zeggen jullie, maak je niet druk, je hebt toch 1 jaar (gratis) garantie bij de pre-order dus let go...
Bij bol.com is bijv. deze niet/niet meer? leverbaar: https://www.bol.com/nl/nl...3-stuks/9300000156392216/
Kan natuurlijk ook zijn dat ze nog op de markt moeten komen nu de watch pas net uit is. Misschien komende week/weken dat ze beschikbaar komen
Waarschijnlijk valt het positief mee. Maar bedenk wel dat WearOS gewoon veel meer van de accu vergt dan Tizen, wat echt een zuinig os was.Juancho schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 21:02:
Ik zie het nu pas eigenlijk maar schrik er wel van:
Samsung Gear sport: Batterijduur (uren) 96u / Accucapaciteit (mAh) 300mAh
Samsung Galaxy watch 6 classic 43mm: Batterijduur (uren) 40u / Accucapaciteit (mAh) 300mAh
Het lijkt me stug dat de nieuwe Watch 6 minder dan 2x zo lang mee zou moeten gaan? Terwijl de Gear Sport met 1 dag (incl. sport activiteiten) of anders max 1,5 dag (vooral om de pols en verder niks) al echt leeg is? Lijkt me een bizar negatief verschil....
Amazon. 4 stuks voor 9 euro.Juancho schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 20:43:
Heeft iemand al een bescherm glaasje gevonden voor de 6 classic 43mm? Ik vind het toch wel een fijn idee om die, zeker de eerste periode, het er op te hebben. Of zeggen jullie, maak je niet druk, je hebt toch 1 jaar (gratis) garantie bij de pre-order dus let go...
Tja die 96 uur van de gear sport klopte bij mij in praktijk totaal niet. 1 dag, met weinig activiteiten 1,5 dag en dat was het wel.cordonbleu schreef op zondag 30 juli 2023 @ 00:43:
[...]
Waarschijnlijk valt het positief mee. Maar bedenk wel dat WearOS gewoon veel meer van de accu vergt dan Tizen, wat echt een zuinig os was.
Ik heb op mijn Watch 5 Pro, GPS Locaties, Always on-Display, Wi-Fi en NFC uit gezet en hartslag om de 10-minuten bij rust. Het scherm staat op 30-seconden time-out scherm. Voor nog meer accuduurBeempje schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 07:55:
[...]
Ik snap niet dat men dacht dat dit anders zou zijn. Zelfs Samsung zelf geeft op hun productpagina aan dat de Watch 6 hooguit half zo lang meegaat als de Watch 5 Pro (tot 40 uur vs tot 80 uur). Dat is heus niet op magische wijze opeens anders.
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Je kan ze steeds aanzetten en weer uitzetten. Dat doe ik ook altijd mijn smartphone en smartwatch. Ook op mijn smartphone staan deze functies uit. Ik gebruik pas NFC bij het pinnen.Juancho schreef op zondag 30 juli 2023 @ 12:05:
AOD en NFC (Voor Google pay) zijn voor mij geen optie om uit te zetten.
[ Voor 3% gewijzigd door Van der Berg op 30-07-2023 12:12 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Tijdje geleden nog een bericht over gelezen. Dit is verzekerd vanuit de banken en er was in al die jaren nog geen 1 case van bekend. Dus dat is (voor mij) geen reden.Van der Berg schreef op zondag 30 juli 2023 @ 12:12:
[...]
Stel als iemand met een pinapparaat langs jou komt en je NFC staat aan. De kans heel klein maar toch
Mijn S21 werkt alleen met Google pay als de telefoon ontgrendeld is.belly89 schreef op zondag 30 juli 2023 @ 12:14:
[...]
Tijdje geleden nog een bericht over gelezen. Dit is verzekerd vanuit de banken en er was in al die jaren nog geen 1 case van bekend. Dus dat is (voor mij) geen reden.
En op de watch moet je ook de wallet eerst openen toch voordat die het doet?
[ Voor 61% gewijzigd door Van der Berg op 30-07-2023 12:27 ]
De vraag is hoeveel energie als Google Wallet alleen werkt als de app aan staat? Misschien is het verbruik dan ook wel (praktisch) niks in standbyVan der Berg schreef op zondag 30 juli 2023 @ 12:24:
Bij mij ook Google Pay via ABN AMRO. Waarom steeds aan laten staan als je toch niet gebruikt, dat kost alleen maar aan accuduur
Waarom zoveel moeite doen voor iets wat je echt niet gaat merken qua accuduur?Van der Berg schreef op zondag 30 juli 2023 @ 12:24:
Bij mij ook Google Pay via ABN AMRO. Waarom steeds aan laten staan als je toch niet gebruikt, dat kost alleen maar aan accuduur
Ik gebruik mijn Watch 5 Pro voor notificaties en inkomende telefoongesprekken o.a. als ik rij voor handsfree en als horloge en bij houden van gezondheid. Ik hief niet steeds mijn smartphone erbij te pakken. Ik doe 5-dagen op de accu van de Watch 5 Probarrymossel schreef op zondag 30 juli 2023 @ 14:16:
[...]
Waarom zoveel moeite doen voor iets wat je echt niet gaat merken qua accuduur?
Bij mij staat alles aan op m'n horloge en kan alsnog dik twee dagen doen met een acculading.
Die opties bestaan niet voor niks, dus waarom ze niet gebruiken. Anders kun je beter een analoog of hybride horloge kopen...
[ Voor 6% gewijzigd door Van der Berg op 30-07-2023 14:59 ]
Anoniem: 1420638
Er is een promotie gaande waarbij je een upgrade krijgt naar het LTE model, het bluetooth model wordt nog niet verkocht.Anoniem: 1420638 schreef op zondag 30 juli 2023 @ 15:27:
Klopt het dat de galaxy watch 6 44mm & 40mm bluetooth niet te bestellen meer is via Samsung webshop, zie namelijk alleen maar de LTE varianten?
Anoniem: 1420638
Heb je dan zowel LTE als bluetooth voor hetzelfde prijs als een bluetooth?dutchgio schreef op zondag 30 juli 2023 @ 15:40:
[...]
Er is een promotie gaande waarbij je een upgrade krijgt naar het LTE model, het bluetooth model wordt nog niet verkocht.
Ja, het LTE model heeft uiteraard ook bluetoothAnoniem: 1420638 schreef op zondag 30 juli 2023 @ 17:05:
[...]
Heb je dan zowel LTE als bluetooth voor hetzelfde prijs als een bluetooth?
Hybride...Van der Berg schreef op zondag 30 juli 2023 @ 14:58:
[...]
Ik gebruik mijn Watch 5 Pro voor notificaties en inkomende telefoongesprekken o.a. als ik rij voor handsfree en als horloge en bij houden van gezondheid. Ik hief niet steeds mijn smartphone erbij te pakken. Ik doe 5-dagen op de accu van de Watch 5 Pro
De horloges met Tizen hadden ook een betere batterijduur, maar net als bij Huawei lever je in op functionaliteit en integratie bij een eigen OS.cpootjes schreef op maandag 31 juli 2023 @ 10:20:
Als je naar de Huawei watch 4 pro of de Huawei watch ultimate kijkt wat is het dan toch jammer dat Samsung nog niet in de buurt komt qua bouwkwaliteit en accu. Qua functionaliteit is Samsung natuurlijk veel verder vanwege de boycot door de USA maar wat een gemiste kans. Steeds hetzelfde design, over en over.
Maar de nieuwe Huawei zijn wel ontzettend stoer zeg ... Pfffdutchgio schreef op maandag 31 juli 2023 @ 10:30:
[...]
De horloges met Tizen hadden ook een betere batterijduur, maar net als bij Huawei lever je in op functionaliteit en integratie bij een eigen OS.
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
De 43mm heeft toch juist wel een kleinere batterij, zie het overzicht op de FP:NeWSJuNK schreef op maandag 31 juli 2023 @ 11:26:
Ik was in de veronderstelling dat de 43mm classic een kleinere batterij heeft. Dit is kennelijk toch niet het geval. Ga de 47 mm maar omruilen, die is voor mij toch echt te groot vrees ik.
Same .. Galaxy Watch 6 Classic LTE Silver .. Benieuwd hoe mijn Ringke Metal One RVS past bij de toch iets glanzendere finish van de 6 (in vergelijking met de Titanium grijze 5 PRO LTE waar hij toch wel erg goed bij staat)ArjenIsM3 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 11:40:
Hier ook de bevestiging dat ze morgen langskomen. Galaxy Watch 6 Classic 47mm zilver. Gister in het echt bekeken bij de Mediamarkt en hij is echt een stuk mooier dan de GW4 Classic.
True .. daar is de andere thread voorRoD schreef op maandag 31 juli 2023 @ 11:53:
[modbreak] Een aantal reacties zijn verwijderd. Lees aub de topicwaarschuwing. Je hoeft hier niet te melden wat je besteld hebt en wanneer het bezorgd wordt. [/]
Verkoopt ringke al passende bezelbeschermers? Heb die nog niet kunnen vinden.wiz schreef op maandag 31 juli 2023 @ 11:46:
[...]
Same .. Galaxy Watch 6 Classic LTE Silver .. Benieuwd hoe mijn Ringke Metal One RVS past bij de toch iets glanzendere finish van de 6 (in vergelijking met de Titanium grijze 5 PRO LTE waar hij toch wel erg goed bij staat)
https://www.ringkestore.c...5oDySnW-cBCRoCqWYQAvD_BwEDaniel. schreef op maandag 31 juli 2023 @ 12:05:
[...]
Verkoopt ringke al passende bezelbeschermers? Heb die nog niet kunnen vinden.
Spigen heeft ze ook in het assortiment.Daniel. schreef op maandag 31 juli 2023 @ 12:05:
[...]
Verkoopt ringke al passende bezelbeschermers? Heb die nog niet kunnen vinden.
Alleen bij T-Mobile momenteel, KPN is er mee bezig.pimjai schreef op maandag 31 juli 2023 @ 14:42:
Krijg morgen mijn watch 6 binnen. Weet iemand of er providers zijn waar je een kleine databundel met een esim kan afnemen voor dit soort apparaten? Aan mijn lopende telefoon abonnement kan ik helaas geen extra simkaart toevoegen oid.
Iemand hier ervaring mee toevallig? Kan zelf zo snel niet echt wat geschikts vinden namelijk.
Dankje, maar ook bij T-mobile enkel als toevoeging op een bestaand telefoon abonnement zo te zien, helaas heb ik dat niet lopen bij ze en kan ik ook niet overstappen.DM89 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 14:46:
[...]
Alleen bij T-Mobile momenteel, KPN is er mee bezig.
Is toch dezelfde korting als via het ING portaal?iiSnewoNL schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:47:
Voor de studenten onder ons die het nog niet wisten: Via de Samsung Studentportal kun je ook korting krijgen op de Watch6 series, net zoals bij ING. €324 (in totaal) - €70 cashback voor de Watch6 Classic 47mm versiehttps://www.samsung.com/nl/multistore/studentportal/
Wat zijn de ervaringen met zulke cases voor de Samsung smartwatch?ArjenIsM3 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 12:52:
[...]
Spigen heeft ze ook in het assortiment.
https://www.spigen.com/co...-6-series-case-collection
Ik kan wel tennis selecteren op mijn Watch4 in de Samsung Health app, dus lijkt met op de watch6 ook geen probleem.Juancho schreef op maandag 31 juli 2023 @ 20:00:
Weet iemand of er ook een tennis sport programma op de watch zit? Deze mis ik namelijk bij m'n gear sport met Tizen. Tennis staat wel bij Samsung Health op de telefoon maar valt niet te importeren in de activiteiten lijst op de watch.
Ik heb hem bij mn Kpn telefoon abonnement..het werkt super zonder telefoon buitenshuis bellen via de HorlogeDM89 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 14:46:
[...]
Alleen bij T-Mobile momenteel, KPN is er mee bezig.
Klopt het dat het 5 euro per maand kost. Tenminste dat heb ik ergens gelezen.xandoortje schreef op maandag 31 juli 2023 @ 20:18:
[...]
Ik heb hem bij mn Kpn telefoon abonnement..het werkt super zonder telefoon buitenshuis bellen via de Horloge
Ja, 5 Euro toevoeging op je huidige abonnement.satshow schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 06:41:
[...]
Klopt het dat het 5 euro per maand kost. Tenminste dat heb ik ergens gelezen.
Bla Bla Bla
https://www.kpn.com/mobie...im/multisim-activeren.htmsatshow schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 06:41:
[...]
Klopt het dat het 5 euro per maand kost. Tenminste dat heb ik ergens gelezen.
Met name dat "toevoeging op je huidige abonnement" is belangrijk. Dit is echt de enige manier waarop het werkt. Smartwatches (Apple/Samsung) die 4G/LTE functionaliteit aan boord hebben maken gebruik van de multi-sim LTE toevoeging op het hoofd-abonnement dat je op je smartphone gebruikt. Je eigen 06 nummer is dan actief op zowel je telefoon als je smartwatch, en je kunt vanaf het moment van activatie gesprekken dan ook op beide devices aannemen. Ook kun je dan je telefoon thuislaten en toch bereikbaar zijn op een en hetzelfde telefoonnummer.MarchelHoek schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 06:51:
[...]
Ja, 5 Euro toevoeging op je huidige abonnement.
Tijd geleden was er ook een aanbieding vanuit (mijn)KPN voor een smartwatch inclusief LTE
[ Voor 10% gewijzigd door wiz op 01-08-2023 08:46 ]
cordonbleu schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:13:
Hoe zit dat eigenlijk met multisim bij KPN icm een niet Samsung telefoon? In de FAQ geven ze zelf aan dat ze dan niet garanderen dat het werkt. Maar lijkt mij dat een recente Android telefoon icm de Watch 6 (classic) LTE geen probleem moet zijn?
Zou moeten werken. De multi-sim functionaliteit heeft verder niets te maken met het toestel dat je gebruikt, zolang de volledige Galaxy Wearable functionaliteit er maar op staat. Wanneer je in Galaxy Wearable je watch activeert en configureert komt ook de multi-sim activatie voorbij. Die is verder afhankelijk van je abonnement, niet van je toestel.dutchgio schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:19:
Ik neem aan dat het met een andere Android telefoon ook wel werkt, ook al wordt het niet ondersteund.
Je kunt het dagelijks opzeggen dus vrij om te proberen lijkt me.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq