Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

stin00 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 10:02:
[...]

Pfoe dat is wel heel zuur. Hier werken ze na 1 jaar alle 9 nog, maar ik ben benieuwd voor hoe lang.

Ik vrees dat je de hele bende moet vervangen en dat dus niet alleen de motor/accu te swappen is?
Ik mag hopen dat de kast en lamellen herbruikbaar zijn. Het zijn beide buismotoren, dus ik hoop dat ze enkel de motor kunnen swappen.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Freekers schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 10:26:
[...]
Ik mag hopen dat de kast en lamellen herbruikbaar zijn. Het zijn beide buismotoren, dus ik hoop dat ze enkel de motor kunnen swappen.
Ik lees lamellen, dus het gaat enkel om rolluiken? En allemaal Solar varianten? Indien het Solar varianten zijn dan kan je niet alleen de motor vervangen. Bij Brel zijn de motor + accu 1 geheel, bij Somfy twee losse onderdelen. Er moet genoeg ruimte in de kast zijn om deze kwijt te kunnen.. dus dat kan nog wel eens lastig gaan worden. Verder weet ik ook niet of het zonnepaneeltje zo 1:1 past tussen Brel en Somfy. Ik ben heel erg benieuwd of het mogelijk is, houd ons vooral op de hoogte!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

stin00 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 10:32:
[...]

Ik lees lamellen, dus het gaat enkel om rolluiken? En allemaal Solar varianten? Indien het Solar varianten zijn dan kan je niet alleen de motor vervangen. Bij Brel zijn de motor + accu 1 geheel, bij Somfy twee losse onderdelen. Er moet genoeg ruimte in de kast zijn om deze kwijt te kunnen.. dus dat kan nog wel eens lastig gaan worden. Verder weet ik ook niet of het zonnepaneeltje zo 1:1 past tussen Brel en Somfy. Ik ben heel erg benieuwd of het mogelijk is, houd ons vooral op de hoogte!
Het gaat inderdaad enkel om rolluiken, allen zijn Solar varianten. Zolang ze de kast en lamellen maar kunnen hergebruiken. Een nieuw zonnepaneel en accu neem ik op de koop toe.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoStiglitz
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Freekers schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 10:59:
[...]

Het gaat inderdaad enkel om rolluiken, allen zijn Solar varianten. Zolang ze de kast en lamellen maar kunnen hergebruiken. Een nieuw zonnepaneel en accu neem ik op de koop toe.
Ik ben ook benieuwd. Het vertrouwen in dit merk ben ik ook helemaal kwijt.
Overigens zou ik zelf nu helemaal niet meer voor solar kiezen maar voor 230v exemplaren (Somfy)
Pagina: 1 2 Laatste