Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• REDN4S
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08:37
Goedemorgen,

Onlangs zijn wij verhuisd naar een ouder huis (bouwjaar 1978) met circa 195m2 woonoppervlak. deze hebben wij inmiddels goed geïsoleerd. De volgende stap is een warmtepomp.

De CV ketel die er nu inzit is uit 2018 en kan dus nog een paar jaartjes mee.

Het liefst neem ik een elektrische warmtepomp maar weet niet of dit haalbaar is w.b. de prijs. Wat raden jullie aan? een hybride warmtepomp/elektrische of iets anders?

Liefst ga ik helemaal van het gas af maar dat zal dus niet gaan met een hybride warmtepomp. Ook las ik dat bij hybride modellen alleen de verwarming en SWW nog steeds door de CV ketel wordt opgewarmd.

[ Voor 18% gewijzigd door REDN4S op 21-07-2023 11:41 ]

• Pejdref
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:39

• JG_Kleynhans
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 06-08-2023
Hi, I currently live in the Netherlands and I am in the process of purchasing a "Warmtepomp".
Does anyone have any feedback or information on the Alps Exclusive Warmtepomp? I have to decide between the LG THerma V series and Alps Exclisive. I believe the Alps and LG use the same internal components but I am not so sure about the User interface etc. Anyone with some information?

FYI - Ik begrijp Nederlands heel goed, ik kan alleen niet zo goed praten
Bedankt!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:05

de Peer

under peer review

JG_Kleynhans schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 17:01:
Hi, I currently live in the Netherlands and I am in the process of purchasing a "Warmtepomp".
Does anyone have any feedback or information on the Alps Exclusive Warmtepomp? I have to decide between the LG THerma V series and Alps Exclisive. I believe the Alps and LG use the same internal components but I am not so sure about the User interface etc. Anyone with some information?

FYI - Ik begrijp Nederlands heel goed, ik kan alleen niet zo goed praten
Bedankt!
Je dient een eigen topic te openen. ;)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:36

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

@JG_Kleynhans , je kunt een nieuw topic openen. De voertaal is Nederlands, maar een Engels gestart topic is niet erg als je maar weet dat je Nederlandse antwoorden kunt krijgen ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Dit topic is gesloten.