Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Loes-1993
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 11-01 20:55
x86dev schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 06:49:
[...]

Als je er nu pas achter bent dat de bedrading niet klopt dan zou ik je toch sterk aanraden om picobello bv of een erkende installateur in te schakelen die alles naloopt van de bekabeling tot je meterkast.
Ik heb een erkend bedrijf gehad die speciaal de keuken heeft aangelegd, gezien je vaak met elektra daar niet zelf mee mag gaan stunten.. dat ik er nu pas achter kom heeft te maken met 1: 0 verstand er verder van te hebben en 2: een erkend installatie bedrijf verwacht ik toch van dat die het goed zouden moeten doen? Dus zoek ik niet als eerste de fout gelijk daar, helaas dus wel..

Ga dus voor nu nog niets laten nalopen want heb hier genoeg geld voor neergelegd, eerst maar eens een belletje met de aannemer. ( natuurlijk dan ook nog even geen gebruik van de keuken maken)

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:36

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Loes-1993 schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 23:35:
een erkend installatie bedrijf verwacht ik toch van dat die het goed zouden moeten doen?
Nu zijn er in elke branche wel rotte appels maar als er één branche is waar ik er altijd vanuit ga dat er kantjes af gelopen worden is het wel installatie/klussen bedrijven. Zeker als het aspect veiligheid aan bod komt zie je vaak " maar het werkt toch?" oplossingen :/
Pagina: 1 2 Laatste