Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:53
Masaoka schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 05:48:
Heeft er iemand al een verzendbevestiging gehad van techpunt? Ik ben vanaf zaterdag op vakantie en hoop toch de tablet mee te kunnen nemen.
Ik zit op mijn vakantieadres en moet deze week sowieso even langs huis. Vandaar heb ik vanmorgen gebeld met Techpunt. Er werd mij gezegd dat mijn tablet vandaag verstuurd wordt, dus zal deze morgen bezorgd worden. Lijkt me dat dit ook voor jullie zal gelden! 😊

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masaoka
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 27-04 14:48
Allez ik heb zo juist de verzendbevestiging en tracking link mogen ontvangen, dus hopelijk komt het op tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chimera666
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-02 15:47
Masaoka schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 05:48:
Heeft er iemand al een verzendbevestiging gehad van techpunt? Ik ben vanaf zaterdag op vakantie en hoop toch de tablet mee te kunnen nemen.
Ik heb hem gisteren pas besteld, en een uurtje of 2 geleden werd hij bezorgd door PostNL. Ik was gisteren al verbaasd, had bijna een 6gb/128gb versie voor 399 besteld op basis van de gegevens uit de PriceWatch. Tot ik nog wat aan het googlen was en de 8gb/256gb versie bij TechPunt zag voor dezelfde prijs (399). Raar dat die versie dan niet in de PriceWatch staat/stond.

En was er al helemaal niet vanuit gegaan dat ze heb dan ook echt binnen 24 uur zouden afleveren :)

• Masaoka
Ik heb zojuist mijn pakketje bij het afhaalpunt gehaald. Nu hebben ze de stylus 2 die ik apart had bijgesteld niet geleverd. Techpunt is overigens telefonisch gewoon onbereikbaar, na 5min was het nog altijd overgangstoon en toen maar opgegeven om een email te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insirion
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-05 23:35
Chimera666 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 13:07:
[...]

Ik heb hem gisteren pas besteld, en een uurtje of 2 geleden werd hij bezorgd door PostNL. Ik was gisteren al verbaasd, had bijna een 6gb/128gb versie voor 399 besteld op basis van de gegevens uit de PriceWatch. Tot ik nog wat aan het googlen was en de 8gb/256gb versie bij TechPunt zag voor dezelfde prijs (399). Raar dat die versie dan niet in de PriceWatch staat/stond.
Dit vond ik zelf ook raar en dacht daarom dat dit om een chinees model zou gaan.
Is de tabelt wel met de officiële rom?
Als dat zo is ga ik hem ook maar bestellen.

Heb liever een blauwe maar zwart is ook wel prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:35

D4NG3R

kiwi

:)

Insirion schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 01:06:
[...]
Dit vond ik zelf ook raar en dacht daarom dat dit om een chinees model zou gaan.
Is de tabelt wel met de officiële rom?
Gaat om de Global rom, waarom die niet meer in de P/W staat weet ik ook niet - dat heeft die in ieder geval tot vorige week wel gestaan.

Inmiddels een paar uur zitten klooien met het apparaat, ben er erg blij mee. Vooral het geluid is, voor een tablet, fenomenaal. MIUI is niet echt je-van-het op tablet formaat, maar ik kan er prima mee leven.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wozron
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-05 16:31
Ik heb het inderdaad gisteren binnen gekregen van de preorder. Mijn eerste indruk is ook prima, ik heb de Xiaomi pen erbij en een case/keyboard via alie (Goojodoq) en ga deze dus ook verder uitproberen en gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
Masaoka schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 17:03:
Ik heb zojuist mijn pakketje bij het afhaalpunt gehaald. Nu hebben ze de stylus 2 die ik apart had bijgesteld niet geleverd. Techpunt is overigens telefonisch gewoon onbereikbaar, na 5min was het nog altijd overgangstoon en toen maar opgegeven om een email te sturen.
Een paar dagen terug heb ik Techpunt ook gebeld, werd overigens gewoon opgenomen en netjes geholpen.
Ik heb de tablet ook binnen, wat een prachtig, snel ding zeg! Hij kan overigens gewoon op Nederlands gezet worden.
Ik moet nog wel aan het Miui-sausje wennen. De Gebaren heb ik wel direct gewijzigd in Knoppen. Mijn eerste indruk is iig heel positief!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masaoka
Vulcan750 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 22:30:
[...]

Een paar dagen terug heb ik Techpunt ook gebeld, werd overigens gewoon opgenomen en netjes geholpen.
Ik heb de tablet ook binnen, wat een prachtig, snel ding zeg! Hij kan overigens gewoon op Nederlands gezet worden.
Ik moet nog wel aan het Miui-sausje wennen. De Gebaren heb ik wel direct gewijzigd in Knoppen. Mijn eerste indruk is iig heel positief!
Misschien omdat ik nog om half 5 belde dat ze al aan het afronden waren voor de dag. Had tevens meteen de volgende ochtend antwoord op mail en de rechtzetting was de dag er na binnen, dus verder niet over te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Inmiddels bijna een week met het beestje rondgespeeld, nog altijd erg tevreden over de kwaliteit voor het geld. Echter al wel een andere launcher er overheen gegooid. Iets te veel rommel van Xiaomi/Google welke ik niet gebruik en ook niet valt te verstoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:35
D4NG3R schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:12:
Inmiddels bijna een week met het beestje rondgespeeld, nog altijd erg tevreden over de kwaliteit voor het geld. Echter al wel een andere launcher er overheen gegooid. Iets te veel rommel van Xiaomi/Google welke ik niet gebruik en ook niet valt te verstoppen.
Novalauncher heb ik ook meteen dag 1 geïnstalleerd. Ik had dat op mn vorige tablet ook en op mn huidige pixel 6a ook. Volgens mij vond ik de icoondichtheid op het scherm te ruim. Op de tablet heb ik nu iets van 7x6 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenAreStillGood
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 29-04 19:08
Hopelijk kan iemand mij helpen met 2 vragen die ik online niet terug kan vinden. Wil vooral de tablet voor PS5 remote play en streaming diensten gebruiken.

1. Kun je met remote play de PS5 Dualsense controller gebruiken als die bluetooth verbonden is? Speel nu op een laptop die vrij oud is, maar bluetooth werkt niet. Controller moet usb bekabeld verbonden zijn.

2. Heb de Pad 5 paar maanden geleden gekocht (die toen dus al een poosje uit was), maar toen waren de HDR beelden op Netflix te donker en simpelweg "unwatchable" dus heb hem geretourneerd. Is dat een probleem op de 6?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaxel70
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 00:53
MenAreStillGood schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 23:12:
Hopelijk kan iemand mij helpen met 2 vragen die ik online niet terug kan vinden. Wil vooral de tablet voor PS5 remote play en streaming diensten gebruiken.

1. Kun je met remote play de PS5 Dualsense controller gebruiken als die bluetooth verbonden is? Speel nu op een laptop die vrij oud is, maar bluetooth werkt niet. Controller moet usb bekabeld verbonden zijn.

2. Heb de Pad 5 paar maanden geleden gekocht (die toen dus al een poosje uit was), maar toen waren de HDR beelden op Netflix te donker en simpelweg "unwatchable" dus heb hem geretourneerd. Is dat een probleem op de 6?
De eerste vraag kan ik niet beantwoorden, omdat ik geen PS5 gebruiker ben. Antwoord op de 2e vraag: Netflix bekijken met HDR levert geen problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenAreStillGood
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 29-04 19:08
jaxel70 schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 23:41:
[...]
Antwoord op de 2e vraag: Netflix bekijken met HDR levert geen problemen op.
Bedankt voor de snelle reactie, dat is in elk geval fijn om te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadzia Dax
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-05 15:41
Ik las in de topic start dat de Pad 6 Pro een vingerafdrukscanner heeft. Dat lijkt me best handig ipv alsmaar een PIN code in moeten toetsen. Maar als ik erop zoek kan ik nergens bij de specs van de Pad 6 pro bevestigd zien dat die vingerafdrukscanner er inderdaad is. Kan een van de 6 Pro bezitters hier bevestigen of ontkrachten dat de 6 Pro een vingerafdrukscanner heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
@Jadzia Dax
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iImGoxb5yJqINSVEQu4yALZ2m_s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uv7YHFyLtfeW1KSB9GnhqDlH.jpg?f=user_large

Zelf niet in gebruik, maar hier dus in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadzia Dax
Dus hij heeft wel de fingerprint unlock mogelijkheid? Aan de zijkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Jadzia Dax schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 18:08:
Dus hij heeft wel de fingerprint unlock mogelijkheid? Aan de zijkant?
Als ik het me goed herinner, zit die op de powerknop, maar pin me daar niet op vast. Zal ongetwijfeld wel ergens vermeld staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadzia Dax
Gebruik je de global rom of de Chinese? En waar heb je hem gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera666
Wozron schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:34:
Ik heb het inderdaad gisteren binnen gekregen van de preorder. Mijn eerste indruk is ook prima, ik heb de Xiaomi pen erbij en een case/keyboard via alie (Goojodoq) en ga deze dus ook verder uitproberen en gebruiken.
Ben benieuwd wat de ervaringen zijn met het keyboard. Zou graag de originele kopen (ondanks de erg hoge prijs, maar wordt wel overal goed beoordeeld), maar die is blijkbaar nog nergens te koop behalve in de bekende Chinese webshops waarvan ik dan weer niet vertrouw of het echt wel een originele is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 08:35
Chimera666 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 13:07:
[...]

En was er al helemaal niet vanuit gegaan dat ze heb dan ook echt binnen 24 uur zouden afleveren :)
Hi,

Wel interessant. Gaat dit om de pro versie of gewone pad 6? Kan de pro via techpunt niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vulcan750
ziconl schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 22:08:
[...]
Hi,

Wel interessant. Gaat dit om de pro versie of gewone pad 6? Kan de pro via techpunt niet vinden.
De Pad 6 Pro kan je volgens mij enkel via China shops bestellen. Voor de Pro is er ook geen global rom te krijgen, maar de Chinese. Deze kan wel op Engels gezet worden, maar je krijgt er ook diverse Chinese apps bij waar je niks mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
Wat zijn de ervaringen met Netflix en andere streaming diensten? Lees veel issues en Max 720p / blurry beeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaxel70
ziconl schreef op woensdag 6 september 2023 @ 14:40:
Wat zijn de ervaringen met Netflix en andere streaming diensten? Lees veel issues en Max 720p / blurry beeld.
Zoals al eerder aangegeven, heb ik op mijn pad 6, Chinese Rom, geen problemen met Netflix. Speelt probleemloos af in FHD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vulcan750
ziconl schreef op woensdag 6 september 2023 @ 14:40:
Xiaomi Pad 6 (8Gb/256Gb) ---> Netflix: Widevine L1, max resolutie fullhd, Hdr10 en Dolby Vision. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helloitsme
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:05
Meer mensen waar de pad 6 rechts onder een beetje (hand) warm wordt? Ook als ik gewoon aan het surfen ben. Kan dat kwaad?

[ Voor 18% gewijzigd door helloitsme op 08-09-2023 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 16:22
Ik wil ook graagde Xiami Pad 6 Pro kopen, maar die is niet in europa te koop.

Fingerprint, Snel opladen & Snellere SOC zijn wel grote voordelen.

Alleen wil hem gebruiken om een iPad Air 1 te vervangen waarmee voornamelijk Netflix gekeken wordt en wat kleuter games. Wellicht is de non-Pro dan ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
inTIMidate schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 09:57:
Ik wil ook graagde Xiami Pad 6 Pro kopen, maar die is niet in europa te koop.

Fingerprint, Snel opladen & Snellere SOC zijn wel grote voordelen.

Alleen wil hem gebruiken om een iPad Air 1 te vervangen waarmee voornamelijk Netflix gekeken wordt en wat kleuter games. Wellicht is de non-Pro dan ruim voldoende.
Fingerprint was wel fijn geweest, maar verder...?
De non-pro is een behoorlijk snelle tablet en het scherm is topklasse.
In jouw geval is de gewone Pad 6 zelfs overkill... Een Redmi Pad zou al zeker meer dan voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera666
helloitsme schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 06:58:
Meer mensen waar de pad 6 rechts onder een beetje (hand) warm wordt? Ook als ik gewoon aan het surfen ben. Kan dat kwaad?
Eens op zitten letten en met heel goed voelen wordt hij bij mij misschien rechtsonder (in portrait mode) een heel klein beetje warmer, maar nauwelijks voelbaar om eerlijk te zijn. En dat was na een uurtje een oude game spelen (niet bepaald een die veel vergt van de tablet). Geen idee of dat vergelijkbaar is met jou, maar dan zou ik me er geen zorgen over maken. Mijn OnePlus telefoon wordt een flink stuk warmer dan dat...

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:16

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Vandaag de Pro 12gb/256gb Pro binnen gekregen die ik overgenomen heb. Leuk ding tot nu toe. Wel ff wennen aan sommige crappy zaken die er op voorgeïnstalleerd worden. Beetje rommelig qua setttings menu e.d. en beetje huiverig voor alle Mi stuff waar ze je accounts mee aan proberen te smeren.

Mooi hoesje gevonden welke magnetisch vast klikt en geen problemen geeft de sleep/wake functie zoals ik bij veel hoesjes lees.

Morelocal 2 krijg ik niet werkend als ik de tutorial volg van tradingShenzen.

Maakt ook niet echt uit want kom geen gekke dingen meer tegen.

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:55
Mijn Xiaomi pad 6 global is binnen gekomen, eerste indruk is goed.
Enkel is scaling wel erg groot en zelf op kleinste stand gezet is alles nogal ingezoomd. Erg merkbaar in chrome op tweakers frontpage bijvoorbeeld.

Via developer gelijk dpi verhoogt en het oogt al direct veel beter en rustgevend.

Display is wel beetje zo zo, kijkhoek is gevoelig op helderheid en randen oogt wel wat donkerder. Ma top resolutie, kleur en piek helderheid.

Ik heb het gekocht voor media en browsing.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Iemand hier een idee of de mogelijkheid om eens te testen of ze hetzelfde ervaren?

Xiaomi Pad 6 + C-Hub + SSD - Geen foto slideshow

Zoals je ziet loopt het tot heden niet storm in dat topic :P Indien het een hardware of Android beperking is zal ik een modje even de xiaomi uit de titel laten slopen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• xz550
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-03 11:17
Tweakriez schreef op woensdag 13 september 2023 @ 23:37:
Vandaag de Pro 12gb/256gb Pro binnen gekregen die ik overgenomen heb. Leuk ding tot nu toe. Wel ff wennen aan sommige crappy zaken die er op voorgeïnstalleerd worden. Beetje rommelig qua setttings menu e.d. en beetje huiverig voor alle Mi stuff waar ze je accounts mee aan proberen te smeren.

Mooi hoesje gevonden welke magnetisch vast klikt en geen problemen geeft de sleep/wake functie zoals ik bij veel hoesjes lees.

Morelocal 2 krijg ik niet werkend als ik de tutorial volg van tradingShenzen.

Maakt ook niet echt uit want kom geen gekke dingen meer tegen.
Mag ik vragen welk hoesje je gevonden heb?

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

xz550 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 12:23:
[...]

Mag ik vragen welk hoesje je gevonden heb?
Zeker! Het gaat om deze

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a6AmGsBdgmcEKAaBlxTmZ8nB1SU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hEunkWqXawkcs9dGkYMvdL64.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aWsxFvtG2DZaYMaEhYnKDnCrQXE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QPpre3HWlpoBn6GGCTnGQiRG.jpg?f=fotoalbum_tile

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Twijfel nog over keyboard cover en/of stylus. Leuk maar wel erg prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helloitsme
Een app (DeGiro) wil bij mij niet installeren op mijn pad 6. Playstore geeft de melding 'dit item werkt niet op dit apparaat ' . Heb het al gemeld bij de maker. Jullie een idee wat ik hier aan kan doen? Kan het zijn dat een bepaalde instelling dit veroorzaakt?

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-05 13:55
Zo zonde dat dit ding bij geen enkele betrouwbare partij te koop is. Iemand nog tips?

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Brammos85 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:48:
Zo zonde dat dit ding bij geen enkele betrouwbare partij te koop is. Iemand nog tips?
De gewone? Techpunt lijkt me prima dan toch? En anders Belsimpel.

De Pro is lastiger. Dan kom je bij TradingChenzen uit of Giztop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
Tweakriez schreef op woensdag 20 september 2023 @ 18:06:
[...]

De gewone? Techpunt lijkt me prima dan toch? En anders Belsimpel.

De Pro is lastiger. Dan kom je bij TradingChenzen uit of Giztop.
Dank! Niet gezien dat Belsimpel hem had. Techpunt lijkt op een dropshipper met hopeloze service.

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Brammos85 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 18:08:
[...]

Dank! Niet gezien dat Belsimpel hem had. Techpunt lijkt op een dropshipper met hopeloze service.
Your welcome :)

Heb zelf de pro, deze is helaas hier niet te koop, echt een mooi ding. Overgenomen van een mede tweaker. Geen id waar deze vandaan komt.

• Vulcan750
Brammos85 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 18:08:
[...]

"Lijkt"...
Mijn ervaring met Techpunt is tot nu toe louter positief. Ik heb in het verleden daar echt prima zeer goedkope oordopjes gekocht en nu dus een Xiaomi Pad 6. Snel thuis en scherpe prijzen. Op email werd vlot en netjes gereageerd. Oké, de site is niet "je van het", maar daar zijn de prijzen ook naar.
Heb jij dan slechte ervaringen gehad met hun service?

[ Voor 4% gewijzigd door Vulcan750 op 20-09-2023 18:35 ]

• Brammos85
Vulcan750 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 18:34:
[...]

"Lijkt"...
Mijn ervaring met Techpunt is tot nu toe louter positief. Ik heb in het verleden daar echt prima zeer goedkope oordopjes gekocht en nu dus een Xiaomi Pad 6. Snel thuis en scherpe prijzen. Op email werd vlot en netjes gereageerd. Oké, de site is niet "je van het", maar daar zijn de prijzen ook naar.
Heb jij dan slechte ervaringen gehad met hun service?
Shopreviews hier gezien?

• Vulcan750
Tja, zowel goede als minder goede reviews. Maar over het algemeen toch meer dan voldoende.

• DrillMaster010
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 25-03 20:20
Brammos85 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:48:
Onzin, ik bestel mijn tablets en smartphones gewoon op AliExpress en altijd zonder problemen. Diverse shops verzenden vanuit Frankrijk, Duitsland of Spanje en je hebt je product binnen een week in huis. Orgineel, met track&trace ,orginele global rom en vaak tientjes goedkoper dan bij Nederlandse shops.

• LA-384
DrillMaster010 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 06:24:
[...]

Onzin, ik bestel mijn tablets en smartphones gewoon op AliExpress en altijd zonder problemen. Diverse shops verzenden vanuit Frankrijk, Duitsland of Spanje en je hebt je product binnen een week in huis. Orgineel, met track&trace ,orginele global rom en vaak tientjes goedkoper dan bij Nederlandse shops.
De levering kan wel prima zijn (zou ook gek zijn als dat niet zo was), maar het gaat hem waarschijnlijk over garantie claimen en service ná de aankoop.

• LA-384
Waar ik zelf bij mij pro 8/128 met Chinese rom (en Nova launcher) tegenaan loop is dat sommige apps niet goed werken wanneer ik meerdere apps op de achtergrond open heb staan.

Teletekst blijft zwart bijvoorbeeld en homey blijft hangen. Pas wanneer ik geopende apps sluit, werken deze weer zonder problemen.

Het probleem doet zich al voor bij iets van 10 geopende apps, dus niet extreem veel

[ Voor 12% gewijzigd door LA-384 op 21-09-2023 07:01 ]

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

LA-384 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 07:00:
Waar ik zelf bij mij pro 8/128 met Chinese rom (en Nova launcher) tegenaan loop is dat sommige apps niet goed werken wanneer ik meerdere apps op de achtergrond open heb staan.

Teletekst blijft zwart bijvoorbeeld en homey blijft hangen. Pas wanneer ik geopende apps sluit, werken deze weer zonder problemen.

Het probleem doet zich al voor bij iets van 10 geopende apps, dus niet extreem veel
Zelf heb ik juist met de Nova launcher geen fijne ervaringen op het toestel. Sommige zaken lijken dan niet soepel te lopen. Ik gebruik nu al even de standaard launcher en op zich vind ik deze prima werken. Had uiteraard het liefst gezien dat ik echt alle Xiaomi apps en telemetrie er uit kon halen maar helaas. Dit geld natuurlijk ook voor andere merken. Ben zeer tevreden over de tablet dusver. Heb gisteren wel voor het eerst gehad dat een map met apps een freeze gaf als ik deze wilde openen, na een reboot was dit over.

Ik vind de vingerafdruk scanner wel heel fijn om te hebben bij de Pro moet ik zeggen.

Ik heb overigens de 12gb/256 versie.

Ik hoop echt dat de officiële pen en evt. keyboard cover ooit nog eens een stuk goedkoper worden. Die prijzen zijn echt belachelijk hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 21:52
Xiaomi Pad 6 Gravity Gray 6GB RAM 128GB ROM https://amzn.eu/d/aM7ASBR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JP-tjuh
Xiaomi Pad 6 Gravity Gray 6GB RAM 128GB ROM https://amzn.eu/d/aM7ASBR

EUR 312,-

• jwdgk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11-2023
Wel maar te zien of het een betrouwbare verkoper is.

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

jwdgk schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:34:
[...]

Wel maar te zien of het een betrouwbare verkoper is.
Is ook gewoon dropship zo te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vulcan750
Tweakriez schreef op donderdag 28 september 2023 @ 17:57:
[...]

Is ook gewoon dropship zo te zien.
Zal vast, maar de prijs is wel heel scherp! En weinig risico via Amazon.
Edit: de prijs was rond €312, maar ik keek net nog even....€398! 😲
Mijn Pad 6 (8/256Gb) kostte me €399 bij Techpunt.nl! 🎉

[ Voor 22% gewijzigd door Vulcan750 op 28-09-2023 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
Wisselen van gebruikers kan dat een beetje? Of moet ik dan een andere launcher gebruiken?

Heb onderstaande wel gedaan maar wisselen is nog erg omslachtig.
https://www.reddit.com/r/...is_it_possible/?rdt=54984

• JP-tjuh
Weer een mooie aanbieding. En via amazon weinig risico.

Xiaomi Pad 6 Mist Blue 6GB RAM 128GB ROM https://amzn.eu/d/jkq4qBw

• JP-tjuh
Garantie gaat via amazon. Tot nu toe bij mij altijd netjes opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealRedHair
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 10-04 19:46
Graag wil ik 8GB 128GB Mi Pad 6 kopen. Jammer dat er geen GPS op zit. Heb nu de MiPad 5 nog liggen :)

Voor 370 euro bij Techpunt (https://www.techpunt.nl/nl/xiaomi-pad-6-8gb-128gb.html) - momenteel niet leverbaar dus voor 400 euro bij Techpunt 256gb. https://www.techpunt.nl/nl/xiaomi-pad-6-8gb-256gb.html
Koop ik in China kost dezelfde bij TradingShenzen 300 euro. https://tradingshenzhen.c...max/xiaomi-pad6-8gb-128gb of 315 bij Giztop https://www.giztop.com/xiaomi-pad-6.html
Maar goed dan heb ik vrij groot risico dat ik 21% BTW moet betalen plus allemaal administratieve kosten (rond 62 euro plus 20 administratie kom ik op ruim 80 euro). Of is die kans niet zo groot? En loont het om daar te bestellen?

[ Voor 8% gewijzigd door RealRedHair op 01-10-2023 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
De 6/128Gb is bij Techpunt anders wel op voorraad (€349)
Zie: https://www.techpunt.nl/nl/xiaomi-pad-6-6gb-128gb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:48
Ik heb wel last van het feit dat ik bij mijn Mi Pad 6 Pro (Chinese ROM dus) geen 5 GHz WiFi kan selecteren. Alleen mijn 2.4 GHz netwerk is te selecteren. Meerdere mensen last van of evt. een fix? Kwam dit draadje al tegen op XDA Developers, maar lijkt geen oplossing te zijn.

Overigens, zeer tevreden met dit hoesje vanuit AliExpress. In twee standen landscape te gebruiken en door te draaien ook stevig in portrait. Materiaal voelt zacht (a la silicone) en stevig aan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/udVx3tSN6bCKdiSvIRdZh1AEHV8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J6VKHSVPJ7VyB28JhwAzFY1N.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5LsTDgs3xa4q8VRJk-jx4VJYR1U=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cqjH4hLYXDrEo9sLy8HeF9JK.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VT-TOvZYCy9EpxV8H3-dVnJM_XU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4AraGspJIpzN8s4fKZwuEQYc.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RDoGhFvsP1R3tqTdfTcjkLCNQNI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iOrXbeIL4uKkAN7QYq9PiGoP.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masaoka
Hebben er al mensen problemen met de smartpen gehad?
Ik was juist mijn studie huiswerk aan het maken op de tablet en breekt een deel van de stylus af. En dit na een maand aan normaal gebruik en altijd de pen in een case dat rond de tablet zit, dus tijdens vervoer of niet gebruik komt er niks aan.
Ik heb zojuist aan techpunt gevraagd of dit onder de garantie valt. Is te hopen van wel anders duur grapje voor een smartpen.
https://imgur.com/a/1HhOCT4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera666
Ik heb inmiddels via Techpunt een origineel Xiaomi keyboard cover gekocht (90 euro). Mooi toetsenbord, maakt een solide indruk. Ik was vooraf een beetje huiverig over de alleen magnetisch connectie maar dat zit goed vast. Kost best wat moeite om hem er vanaf te trekken dus laat niet zomaar los.

Maar wel wat kleine irritatie puntjes met bepaalde functies die standaard aanstaan en je zo op het eerste gezich niet kan wijzigen. Bijvoorbeeld, zodra je een toets aanraakt start automatisch Google search. En Apps die je start met een toetsencombinatie starten altijd als floating window in plaats van full-screen zoals normaal. Iemand enig idee of je dat kan instellen om direct full-screen te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealRedHair
https://play.google.com/s...tvor.hiddensettings&pli=1

Handig om news pagina default launcher uit te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RealRedHair
Er zijn meerdere apps die je niet kunt installeren op de tablet. Nu via apk downloader maar dat doe ik liever niet. Weet iemand waarom apps niet geschikt zouden zijn voor deze tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:41
Deze prijzen op aliexpress kunnen niet kloppen lijkt me toch? processir icm naam klopt bij de een niet. bij de ander vreemde combinaties qua werkgeheugen en opslag.
maar je ziet wel weer veel aankopen en 5 sterren.

link 1
link 2
link 3

sturen deze gasten een andere tablet op ofzo? of kopen ze de CN versie heel goedkoop in en verveolgens global rom opzetten en versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Als het te goed klinkt om waar te zijn, is het dat waarschijnlijk ook.

Producten voor een absurd lage prijs, bij resellers welke pas net hun meuk bij ome Ali aanbieden, met uitsluitend 5* ratings? Bij mij gaan veel alarmbellen rinkelen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vulcan750
SolarOrbiter schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 10:35:
Deze prijzen op aliexpress kunnen niet kloppen lijkt me toch? processir icm naam klopt bij de een niet. bij de ander vreemde combinaties qua werkgeheugen en opslag.
maar je ziet wel weer veel aankopen en 5 sterren.

link 1
link 2
link 3

sturen deze gasten een andere tablet op ofzo? of kopen ze de CN versie heel goedkoop in en verveolgens global rom opzetten en versturen?
Natuurlijk is dit nep, trap er niet in! Ze bieden trouwens ook geen Xiaomi aan, maar een Xioami...
Ik snap trouwens niet dat AliExpress dit soort duidelijke misleiding toestaat. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webber87
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:39
Xiaomi pad 6 besteld. Morgen binnen. Reden: goede prijs kwaliteit verhouding en prima in gebruik als tekentablet icm de Pencil 2, naar wat ik lees. Gaan het alleen hier in huis gebruiken voor bediening lampen, geluid etc. En vermoedelijk voor wat tekenwerk in de zetel. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Cheezborger schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 23:16:
Ik heb wel last van het feit dat ik bij mijn Mi Pad 6 Pro (Chinese ROM dus) geen 5 GHz WiFi kan selecteren. Alleen mijn 2.4 GHz netwerk is te selecteren. Meerdere mensen last van of evt. een fix? Kwam dit draadje al tegen op XDA Developers, maar lijkt geen oplossing te zijn.

Overigens, zeer tevreden met dit hoesje vanuit AliExpress. In twee standen landscape te gebruiken en door te draaien ook stevig in portrait. Materiaal voelt zacht (a la silicone) en stevig aan.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik had eerder ook problemen met de wifi maar nu niet meer. Het kan te maken hebben met je wifi 5 kanaal welke vast staat op een hogere frequentie als dat de tablet kan pakken in Europa. Sinds ik mijn router op auto heb staan behaal ik wel zeer goede snelheden op de tablet. Wel heb ik zowel 2.4GHz als 5GHz op dezelfde naam staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Tweakriez schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:22:
[...]

Ik had eerder ook problemen met de wifi maar nu niet meer. Het kan te maken hebben met je wifi 5 kanaal welke vast staat op een hogere frequentie als dat de tablet kan pakken in Europa. Sinds ik mijn router op auto heb staan behaal ik wel zeer goede snelheden op de tablet. Wel heb ik zowel 2.4GHz als 5GHz op dezelfde naam staan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pCwBKPi4Fje8auJkgUmYcci-RdY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qFmZwnsOkdSNAlIboa61xt5s.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Tweakriez schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:22:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pCwBKPi4Fje8auJkgUmYcci-RdY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qFmZwnsOkdSNAlIboa61xt5s.jpg?f=fotoalbum_large

Heb ook de dual WAN WLAN boost optie aan staan trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helloitsme
RealRedHair schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 22:17:
Er zijn meerdere apps die je niet kunt installeren op de tablet. Nu via apk downloader maar dat doe ik liever niet. Weet iemand waarom apps niet geschikt zouden zijn voor deze tablet?
Zou ik ook graag willen weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• civspeler
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 25-04 08:56
RealRedHair schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 22:17:
Ik wilde deze tablet binnenkort gaan kopen, maar dit bericht schudt me wel even wakker.

Om welke apps gaat het, die je niet kunt installeren? Kun je enkele voorbeelden noemen svp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
Iemand die ik ken is nu in China. Ik overweeg sterk de mipad 6 max. Is zo'n 2360 (600euro)...hoeveel restricties zijn er dan eigenlijk? Zolang er office, YouTube en playstore op kan ben ik tevreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrillMaster010
civspeler schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 15:59:
[...]

Ik wilde deze tablet binnenkort gaan kopen, maar dit bericht schudt me wel even wakker.

Om welke apps gaat het, die je niet kunt installeren? Kun je enkele voorbeelden noemen svp?
Bestel dan gewoon de Global versie van de Mi pad 6 ipv de Chinese Pro versie dan heb je al die problemen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• civspeler
DrillMaster010 schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:11:
[...]

Bestel dan gewoon de Global versie van de Mi pad 6 ipv de Chinese Pro versie dan heb je al die problemen niet.
En de global versie, is dat de versie in de pricewatch? Dus die ze bij op Nederland gerichte webshops verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• helloitsme
DrillMaster010 schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:11:
[...]

Helaas.
Ik heb de Global versie en kan de DeGiro (beleggingen) app niet installeren via de app store. Die geeft aan dat de app niet geschikt is voor de tablet.

Uiteindelijk heb ik de app van mijn (xiaomi) telefoon 'gekopieerd' naar de tablet. Dat werkt wel. Ik weet echter niet of ik nu ook updates krijg.

betreffende app:
https://play.google.com/s...tails?id=nl.degiro.trader

[ Voor 7% gewijzigd door helloitsme op 13-11-2023 17:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrillMaster010
helloitsme schreef op maandag 13 november 2023 @ 16:58:
[...]

Helaas.
Ik heb de Global versie en kan de DeGiro (beleggingen) app niet installeren via de app store. Die geeft aan dat de app niet geschikt is voor de tablet.

Uiteindelijk heb ik de app van mijn (xiaomi) telefoon 'gekopieerd' naar de tablet. Dat werkt wel. Ik weet echter niet of ik nu ook updates krijg.

betreffende app:
https://play.google.com/s...tails?id=nl.degiro.trader
Dat heeft naar alle waarschijnlijkheid niets met de wel/niet global versie te maken maar met het feit dat sommige apps geen tablet ondersteuning in zijn algemeenheid aanbieden en daarom dus niet via de playstore te installeren zijn. Heb dit zelf ook een enkele keer mogen ondervinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrillMaster010
civspeler schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:27:
[...]

En de global versie, is dat de versie in de pricewatch? Dus die ze bij op Nederland gerichte webshops verkopen?
Ja, maar houd er wel rekening mee dat je bij Nederlandse webshops iets meer betaald dan nodig. Ik heb de Mi pad 5 via AliExpress besteld (Spaanse shop) en de Mi pad 6 via eBay vanuit Italië, scheelde zeker 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helloitsme
DrillMaster010 schreef op maandag 13 november 2023 @ 21:25:
[...]

Dat heeft naar alle waarschijnlijkheid niets met de wel/niet global versie te maken maar met het feit dat sommige apps geen tablet ondersteuning in zijn algemeenheid aanbieden en daarom dus niet via de playstore te installeren zijn. Heb dit zelf ook een enkele keer mogen ondervinden.
deze app kan ik wel op mijn oude samsung tab A (2016) installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• civspeler
DrillMaster010 schreef op maandag 13 november 2023 @ 21:28:
[...]

Ja, maar houd er wel rekening mee dat je bij Nederlandse webshops iets meer betaald dan nodig. Ik heb de Mi pad 5 via AliExpress besteld (Spaanse shop) en de Mi pad 6 via eBay vanuit Italië, scheelde zeker 100 euro.
Oke. Ik bestel eigenlijk nooit bij AliExpress (of vergelijkbare shops). Maar 100 euro verschil is toch wel de moeite waard, dus ik zal ook maar eens rond gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• civspeler
helloitsme schreef op maandag 13 november 2023 @ 21:29:
[...]

deze app kan ik wel op mijn oude samsung tab A (2016) installeren
Ik heb ook weleens zoiets gehad met een app (weet alleen niet meer welke). Die app installeerde wel standaard vanuit de Google Play Store op m'n oude Samsung Tab A 2016, maar weer niet op m'n Samsung Tab A 10.5 2018. En ik ben er toen ook nooit achter gekomen waarom dat zo was.

Sorry, wel erg offtopic m.b.t. dit topic. Maar ik wil alleen maar zeggen dat dit soort zaken vaker voorkomen en het soms erg ondoorzichtig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
Ik checkte net de instellingen op de Netflix App, en tot mijn verbazing ondersteunt mijn Xiaomi Pad 6 met global rom geen hd! Ik meende toch echt dat Widefine L1 ondersteunt werd, wat me voor een tablet in deze prijsklasse ook normaal lijkt.
Nou kijk ik zelden Netflix op de tablet, maar toch...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qq62nlpxjvDjUSPePVMVtp-Xpvs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T4Rl7eYCbWXUgOGia9XnNQHD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaxel70
Vulcan750 schreef op zondag 26 november 2023 @ 13:47:
Ik checkte net de instellingen op de Netflix App, en tot mijn verbazing ondersteunt mijn Xiaomi Pad 6 met global rom geen hd! Ik meende toch echt dat Widefine L1 ondersteunt werd, wat me voor een tablet in deze prijsklasse ook normaal lijkt.
[Afbeelding]
Gekeken bij mijn Chinese uitvoering en daar staat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u4xO9ls_peJL2HQiVuWhUAXWLbg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZkwQkS8X3r8eRcRMxZTptMHX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
Dat is toch wel heel raar! Ik heb trouwens de "gewone" Pad 6 8Gb/256Gb met Miui Pad Global 14.0.8.0 (Android 13)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaxel70
Vulcan750 schreef op zondag 26 november 2023 @ 17:37:
Dat is toch wel heel raar! Ik heb trouwens de "gewone" Pad 6 8Gb/256Gb met Miui Pad Global 14.0.8.0 (Android 13)
Ik heb de gewone 8Gb/128Gb met de Chinese Rom 14.0.10.0. Ik heb al eerder gelezen dat de Global Rom Widivine L3 had, in tegenstelling tot de Chinese Rom, die wel Widivine L1 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaxel70
Mogelijke oplossing gevonden op XDA
Post in thread 'Mİ PAD 6 Widevine CDM issue'
https://xdaforums.com/t/m...sue.4633555/post-89157205

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helloitsme
Ik heb een standaard pad 6, miui versie 14.0.7 global en ik heb L1, dus als je dat niet hebt, dan is waarschijnlijk de eerste stap om te kijken of je de meest recente miui update wel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helloitsme
Vulcan750 schreef op zondag 26 november 2023 @ 13:47:
[Afbeelding]
Welke miui versie (nummer) heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
helloitsme schreef op maandag 27 november 2023 @ 05:45:
[...]
Welke miui versie (nummer) heb je?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MYmWZwhiJ8iUHMzjs97nbvPA1Vk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dg7jToBnA8AZDd614CuKWKNc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
ik had de NPO start app geinstalleerd en krijg daar een DRM error. ik heb ook 14.0.8.

Netflix heb ik niet geinstalleerd, maar bij prima gaat alles wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-05 09:36
Ik volg dit topic met veel interesse en had gehoopt dat de Xiaomi Pad 6 een goede koop zou zijn maar als ik het zo lees dan lijkt het er op alsof de Pad 6 dezelfde kwaaltjes heeft als de Pad 5.

Letterlijk de enige fabrikant die moeite heeft met een correcte implementatie van Widevine

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
sunturion schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:39:
Ik volg dit topic met veel interesse en had gehoopt dat de Xiaomi Pad 6 een goede koop zou zijn maar als ik het zo lees dan lijkt het er op alsof de Pad 6 dezelfde kwaaltjes heeft als de Pad 5.

Letterlijk de enige fabrikant die moeite heeft met een correcte implementatie van Widevine
Nou, begrijp me niet verkeerd. De Pad 6 is verder echt een geweldige tablet met een onverslaanbare prijs/kwaliteit verhouding. Ik verwacht dat met de eerstvolgende update (HyperOs) die fout met Widefine gecorrigeerd wordt.

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

sunturion schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:39:

Ik heb zelf geen Netflix meer dus geen idee, maar heb echt heel veel plezier van de tablet. Zelf heb ik de pro versie overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM2
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-05 14:12

BM2

Speelt het Netflix probleem alleen op de niet Europese Pro versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
BM2 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 14:14:
Speelt het Netflix probleem alleen op de niet Europese Pro versie?
Nope, ik heb de gewone Pad 6 met global rom. Geen Pro dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealRedHair
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pG8WyMbBNugAK4v0BjDReAmopQw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DiviLuJ8pfhXYheCPjU9S8vr.jpg?f=fotoalbum_large

Geen probleem. Global 14. 0.8 pad 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
RealRedHair schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 22:09:

Geen probleem. Global 14. 0.8 pad 6
Wat is er anders dan bij mijn Pad 6 8Gb/256Gb Global 14.0.8 ???

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ziconl
Zoals bij meer tablet forums, valt het hier ook een beetje stil:) Krijg morgen mijn mipad 6 max binnen. Ben benieuwd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qucad
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 21-12-2023
ziconl schreef op woensdag 20 december 2023 @ 22:47:
Zoals bij meer tablet forums, valt het hier ook een beetje stil:) Krijg morgen mijn mipad 6 max binnen. Ben benieuwd...
nice man, ik krijg mijn pad 6 volgend week, ik koos voor de normale 6 wegens de invoering van hyperOS. kort vraagje, waar heb je de mipad6 max gehaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ziconl
qucad schreef op donderdag 21 december 2023 @ 22:02:
[...]

nice man, ik krijg mijn pad 6 volgend week, ik koos voor de normale 6 wegens de invoering van hyperOS. kort vraagje, waar heb je de mipad6 max gehaald?
Thx, een bekend was toevallig een paar weken in China, dus daar gekocht. Je kunt hem volgens mij importeren via tradinshenzen. Maar heb er geen ervaring mee. Net paar uurtje mee gespeeld, maar heel vet hoor. Mooi scherm, afwerking ziet er ook heel strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:15
Mensen hier tips voor het verwijderen/uitschakelen van apps via ADB?
Voorheen wel gedaan met Xiaomi telefoons,maar nog niet op deze tablet.

Ik had al even gegoogled,maar kon zo snel geen lijstjes vinden.

8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland

Pagina: 1 2 3 4 Laatste