Binance - hoe krijg ik mijn geld terug?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road-runner83
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:58
Mede-tweakers,

Ik kreeg vandaag een mail dat Binance niet meer beschikbaar word voor Nederland daarom dacht ik laat ik mijn laatste beetje crypto maar verkopen en de boel sluiten.

Echter is dit nog niet zo makkelijk en lees ik dat je als NLer sowieso geen crypto meer kan verkopen.

Nu heb ik alles geconvert naar EUR in mijn Funding wallet. Het is nog 600 euro.

Kan ik dit nog naar een ander account (site) sturen? Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.

Gr. Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:58
Road-runner83 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:36:
Mede-tweakers,

Ik kreeg vandaag een mail dat Binance niet meer beschikbaar word voor Nederland daarom dacht ik laat ik mijn laatste beetje crypto maar verkopen en de boel sluiten.

Echter is dit nog niet zo makkelijk en lees ik dat je als NLer sowieso geen crypto meer kan verkopen.

Kan ik dit nog naar een ander account (site) sturen? Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.

Gr. Joost
Je kunt het inderdaad wegsturen, maar je zult je misschien moeten verifieren. Mag je een video maken van jezelf.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road-runner83
Zenomyscus schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:38:
[...]

Je kunt het inderdaad wegsturen, maar je zult je misschien moeten verifieren. Mag je een video maken van jezelf.. :+
Dat maakt me niks uit :)

Via Send kan ik het via de email of andere binance account verzenden maar niet naar een andere site lijkt het....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06:35
misschien ben ik nieteens spuit11 met deze opmerking:
je hebt op je andere wallet ook een deposit adres
ik stel voor dat je funds withdraw naar dat deposit adres?
+ binance laat je je FIAT nog steeds naar USDT converten

[ Voor 15% gewijzigd door 7Sins op 16-06-2023 14:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 13:28
Road-runner83 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:07:
[...]

Dat maakt me niks uit :)

Via Send kan ik het via de email of andere binance account verzenden maar niet naar een andere site lijkt het....
Omdat je het in euro's hebt omgezet. Euro's zijn geen crypto.

Zet het om in je crypto naar keuze die je beoogde exchange ook ondersteund, en stuur het daarheen. Binance is geen bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotowilco
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-08-2024

fotowilco

Niet geschoten is altijd mis!

je kan ook naar bitvavo en dan terug storten
https://www.crypto-inside...erstappers-gratis-crypto/

Canon 5DIII | Canon 7D | EF 24-70 2.8L | EF 70-200mm f/2.8L USM IS Type II | 50 MM 1.8 | Canon 430 EXII |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:48

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

edit: grmbl, verkeerde topic.....

edit2: ontopic
Vergeet geen export te maken van je account voordat het sluit.

[ Voor 89% gewijzigd door sh4d0wman op 16-06-2023 14:23 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:58
De coins versturen naar Bitvavo en dan overboeken naar je bankrekening lijkt me de snelste weg. Een vriend van mij heeft dat vandaag exact zo gedaan naar aanleiding van dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road-runner83
Ik ben al een stapje verder :)

Had ook nog een kraken account, heb alles omgezet naar XLM en naar m'n kraken account gestuurd.

Nu omzetten naar EUR en terugboeken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:32
Bitonic, Bitvavo, er zijn een hele hoop écht Nederlandse exchanges die gewoon toestemming van DNB hebben. Maak daar je crypto's naar over, en je kan er mee doen wat je wilt. Bewaren, omzetten naar Euro's, wat jij wilt ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:00
Weet iemand hoe het gaat met gestakede ETH (BETH) die nog vast staat op binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 13:28
Emcee schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 15:56:
Weet iemand hoe het gaat met gestakede ETH (BETH) die nog vast staat op binance?
omzetten naar ETH en verhuizen. Het staat niet vast.

[ Voor 4% gewijzigd door XelaRetak op 16-06-2023 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-06 14:56
Zit met hetzelfde probleem. Echter stuk meer dan 600 euro. Ook alles naar EUR omgezet. Echter wanneer ik een withdraw wil doen mag dit niet, land niet ondersteund.

Geen idee hoe ik mijn geld krijg. Misschien bij de DNB aankloppen voor mijn geld?

Weet ook helemaal niet hoe ik geld of crypto moet overzetten naar Bitvavo. Is voor mij veel geld wat ik niet kwijt wil.
Road-runner83 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:36:
Mede-tweakers,

Alvast bedankt.

Gr. Joost

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

worldfastest schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 21:07:
Zit met hetzelfde probleem. Echter stuk meer dan 600 euro. Ook alles naar EUR omgezet. Echter wanneer ik een withdraw wil doen mag dit niet, land niet ondersteund.

Geen idee hoe ik mijn geld krijg. Misschien bij de DNB aankloppen voor mijn geld?

Weet ook helemaal niet hoe ik geld of crypto moet overzetten naar Bitvavo. Is voor mij veel geld wat ik niet kwijt wil.

[...]
Lezen ;)

Je kunt geen fiat (dus keiharde euro's) withdraw doen op Binance, maar wel in crypto en dat via een transfer versturen naar Bitvavo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:02
Hier ook eens meelezen. Had nog 200 euro op Binance staan. Kraken login kwijt, met moeite in gekomen, maar settings worden pas na 3 dagen unlocked (zou ik op kunnen wachten, maar ongeduldig). Bitvavo net geprobeerd, maar registreren lukt niet. Toch maar later nog eens proberen.
*edit: lukt het nu net na dit bericht plaatsen toch :+

[ Voor 9% gewijzigd door Southern Sun op 16-06-2023 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worldfastest
Ook lezen.. geen idee hoe ik dit moet doen
_ferry_ schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 21:27:
[...]

Lezen ;)

Je kunt geen fiat (dus keiharde euro's) withdraw doen op Binance, maar wel in crypto en dat via een transfer versturen naar Bitvavo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Road-runner83
worldfastest schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 21:07:

[...]
Het is mij ook gelukt dus moet jou ook lukken ;).

Je moet eerst zorgen dat je bij een andere site (crypto platform) een account hebt. Ik had er één bij Kraken en heb het volgende filmpje gevolgd:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
How to Transfer from Binance to Kraken (2021)

Dus de EUR moet je weer omzetten naar een andere munt (ik heb XLM gedaan) en die heb ik volgens bovenstaande filmpje overgezet naar Kraken.

Daar verkocht en de EUR getransferd via SEPA naar m'n bankrekening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• worldfastest
Bedankt. Heb nu euro’s op kraken. Koste wel een kleine vakantie aan commissie en koers verschil. Echter kan ik het er niet afhalen omdat ik geverifieerd moet zijn….
Road-runner83 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 21:44:
[...]

Het is mij ook gelukt dus moet jou ook lukken ;).

Je moet eerst zorgen dat je bij een andere site (crypto platform) een account hebt. Ik had er één bij Kraken en heb het volgende filmpje gevolgd:
[YouTube: How to Transfer from Binance to Kraken (2021)]

Dus de EUR moet je weer omzetten naar een andere munt (ik heb XLM gedaan) en die heb ik volgens bovenstaande filmpje overgezet naar Kraken.

Daar verkocht en de EUR getransferd via SEPA naar m'n bankrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
worldfastest schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 22:54:
Bedankt. Heb nu euro’s op kraken. Koste wel een kleine vakantie aan commissie en koers verschil. Echter kan ik het er niet afhalen omdat ik geverifieerd moet zijn….

[...]
Je kan in enkele minuten de verificatie doorlopen en ze houden je stap voor stap bij de hand. Als je niet wil verifiëren kun je tegenwoordig op vrijwel geen enkele exchange je geld opnemen. Gevolg van regelgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk_mec
  • Laatst online: 22-06 20:57
Wat kan ik doen als ik ongeveer €12 aan verschillende coins heb bij Binance? Deze kunnen niet naar Bitvavo verstuurd worden denk ik omdat een minimumbedrag nodig hebt, toch? Volgens mij kan converteren naar euro niet eens omdat de coins een te lage waarde hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door dirk_mec op 18-06-2023 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

dirk_mec schreef op zondag 18 juni 2023 @ 19:44:
Wat kan ik doen als ik ongeveer €12 aan verschillende coins heb bij Binance? Deze kunnen niet naar Bitvavo verstuurd worden denk ik omdat een minimumbedrag nodig hebt, toch? Volgens mij kan converteren naar btc niet eens omdat de coins een te lage waarde hebben.
Alles naar BNB omzetten via de dust-conversie-pagina, dan de BNB naar iets omzetten dat bij een ander ook beschikbaar is.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk_mec
  • Laatst online: 22-06 20:57
Raven schreef op zondag 18 juni 2023 @ 19:47:
[...]

Alles naar BNB omzetten via de dust-conversie-pagina, dan de BNB naar iets omzetten dat bij een ander ook beschikbaar is.
Ik heb het nu omgezet naar XRP maar ik heb er 30 nodig om te versturen. Kan ik vanaf Bitvavo wat storten naar Binance? Of gaat dat niet meer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nldjbassie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
15 - 12 -2022
Bitvavo nieuws : €280 miljoen hebben uitgeleend aan de wankele cryptogigant Digital Currency Group (DCG). In de persmededeling van 15 december laat Bitvavo ook weten dat er geen reden is tot paniek en dat het bedrag van €280 miljoen relatief klein is vergeleken met hun totale digitale vermogen van ongeveer €1,6 miljard.

23 - 12 - 2022
Bitvavo beschikt toch niet over genoeg financiële middelen om klanten te beschermen als Digital Currency Group een lening van 280 miljoen euro niet terugbetaalt. De oprichters moeten daarom zelf bijspringen. Daarnaast zouden ze mogelijk aanspraak kunnen maken op een krediet bij banken. Nuvelstijn en medeoprichters Jelle de Boer en Tim Baardse in 2021 in totaal 110 miljoen euro aan dividend kregen. Naar verluidt hebben zij ongeveer 95 miljoen euro overgemaakt naar de bedrijfsrekening van Bitvavo en toegezegd meer geld over te maken om het gat te dichten. "Er was toch €1,6 miljard vermogen??"

7 - 2 - 2023
Deal Bitvavo over cryptomiljoenen, 80 tot 100 procent komt terug, word beloofd.

8 - 5 - 2023
Topman Mark Nuvelstijn van cryptobeurs Bitvavo is een van de gedupeerden van wonderbelegger Max R. Het zou om miljoenen Euro's gaan. Volgens Bitvavo staat het cryptobedrijf los staat van de zaak. De zaak staat mischien los, maar de person niet.

22 - 5 - 2023
De kans dat Bitvavo de 280 miljoen euro die het tegoed heeft van het gefailleerde Genesis terugkrijgt, is een stuk kleiner geworden. Bitvavo heeft meermaals laten weten dat de miljoenen terugkomen bij de klanten, maar dat lijkt steeds onwaarschijnlijker.

7 - 6 - 2023
Knot (DNB) op bezoek in Den-haag,

16 - 6 - 2023
Binance krijgt zijn regisstratie niet rond en vertrekt.

17 - 6 - 2023
Bitvavo, is er als de kippen bij, om nederlandse klanten van Binance over te nemen.
Dit gaan we verder uitzoeken, iets klopt hier niet, een Ceo die zelf bestolen word. En die zichzelf een dividentje van samen 110 mil geeft. En leningen uit heeft staan die misschien kwijt zijn. Maar geen paniek ze hebben diggitaal vermogen van 1.6 miljard. Of de Bank geeft ze wel even een kredietje. En dan weer weekje verder, storten de CEO weer 95 mil terug.

De reden dat Binance geen vergunning krijgt, heeft meer te maken met het aantrekken van vermogen naar Bitvavo. Want de Nederlandse Banken sektor heeft kredit open staan wat ze willen terug zien. Want CEO die mil heen en weer sturen om gaten op te vullen zijn zeker geen vergunning waardig. Dit bedrijf is een veel groter risico dan BInance.

Dit zijn facts, laat je niet te snel verleiden om naar Bitvavo overstappen, informeer goed voor je beslist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:10

knakworst

Get more sats!

nldjbassie schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 21:35:
15 - 12 -2022
Bitvavo nieuws : €280 miljoen hebben uitgeleend aan de wankele cryptogigant Digital Currency Group (DCG). In de persmededeling van 15 december laat Bitvavo ook weten dat er geen reden is tot paniek en dat het bedrag van €280 miljoen relatief klein is vergeleken met hun totale digitale vermogen van ongeveer €1,6 miljard.

23 - 12 - 2022
Bitvavo beschikt toch niet over genoeg financiële middelen om klanten te beschermen als Digital Currency Group een lening van 280 miljoen euro niet terugbetaalt. De oprichters moeten daarom zelf bijspringen. Daarnaast zouden ze mogelijk aanspraak kunnen maken op een krediet bij banken. Nuvelstijn en medeoprichters Jelle de Boer en Tim Baardse in 2021 in totaal 110 miljoen euro aan dividend kregen. Naar verluidt hebben zij ongeveer 95 miljoen euro overgemaakt naar de bedrijfsrekening van Bitvavo en toegezegd meer geld over te maken om het gat te dichten. "Er was toch €1,6 miljard vermogen??"

7 - 2 - 2023
Deal Bitvavo over cryptomiljoenen, 80 tot 100 procent komt terug, word beloofd.

8 - 5 - 2023
Topman Mark Nuvelstijn van cryptobeurs Bitvavo is een van de gedupeerden van wonderbelegger Max R. Het zou om miljoenen Euro's gaan. Volgens Bitvavo staat het cryptobedrijf los staat van de zaak. De zaak staat mischien los, maar de person niet.

22 - 5 - 2023
De kans dat Bitvavo de 280 miljoen euro die het tegoed heeft van het gefailleerde Genesis terugkrijgt, is een stuk kleiner geworden. Bitvavo heeft meermaals laten weten dat de miljoenen terugkomen bij de klanten, maar dat lijkt steeds onwaarschijnlijker.

7 - 6 - 2023
Knot (DNB) op bezoek in Den-haag,

16 - 6 - 2023
Binance krijgt zijn regisstratie niet rond en vertrekt.

17 - 6 - 2023
Bitvavo, is er als de kippen bij, om nederlandse klanten van Binance over te nemen.
Dit gaan we verder uitzoeken, iets klopt hier niet, een Ceo die zelf bestolen word. En die zichzelf een dividentje van samen 110 mil geeft. En leningen uit heeft staan die misschien kwijt zijn. Maar geen paniek ze hebben diggitaal vermogen van 1.6 miljard. Of de Bank geeft ze wel even een kredietje. En dan weer weekje verder, storten de CEO weer 95 mil terug.

De reden dat Binance geen vergunning krijgt, heeft meer te maken met het aantrekken van vermogen naar Bitvavo. Want de Nederlandse Banken sektor heeft kredit open staan wat ze willen terug zien. Want CEO die mil heen en weer sturen om gaten op te vullen zijn zeker geen vergunning waardig. Dit bedrijf is een veel groter risico dan BInance.

Dit zijn facts, laat je niet te snel verleiden om naar Bitvavo overstappen, informeer goed voor je beslist.
toon volledige bericht
Ik stort ook geen geld op bitvavo en zal het ook niemand aanraden. Maar een conspiracy dat Binance geen vergunning krijgt omdat Bitvavo CEO leningen heeft uitstaan bij banken die ze niet kunnen betalen en dan maar a la Ponzi andere zieltjes moeten werven door Binance te blokkeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:02
Southern Sun schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 21:41:
Hier ook eens meelezen. Had nog 200 euro op Binance staan. Kraken login kwijt, met moeite in gekomen, maar settings worden pas na 3 dagen unlocked (zou ik op kunnen wachten, maar ongeduldig). Bitvavo net geprobeerd, maar registreren lukt niet. Toch maar later nog eens proberen.
*edit: lukt het nu net na dit bericht plaatsen toch :+
Moest me bij Kraken opnieuw verifiëren, maar inmiddels daar de BTC die vanuit Binance kwam verkocht en via Sepa EUR withdraw gedaan. Stond vrijwel meteen op de rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-06 05:48
Ik heb door monese op te waarden met binance debitcard kunnen cashen(https://monese.com/nl/en heeft iban kan je makkelijk overboeken euro naar euro) maar daarna wel vragen van monese(geld inmiddels op abn ;))

[ Voor 5% gewijzigd door saharoen op 22-06-2023 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Etienne74
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-06 08:50
_ferry_ schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 21:27:
[...]

Lezen ;)

Ik zie in mijn Binance account wel dat ik fiat tegen 1.8% fee op mijn externe visa kaart kan laten storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-06 05:48
Ik zie in mijn Binance account wel dat ik fiat tegen 1.8% fee op mijn externe visa kaart kan laten storten.
Kan zonder fee zie mijn bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dravurius
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 22-06-2023
Dit vat ik dus alleen niet: ik heb geld staan op binance, en wil dit omzetten in bitcoin of dergelijke, om het vervolgens naar Kraken te sturen en naar mijn rekening te sturen. Echter kan ik geen crypto meer kopen met de euro's in mijn walle (door de restricties)t, what to do?

[ Voor 4% gewijzigd door dravurius op 22-06-2023 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

dravurius schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:49:
Dit vat ik dus alleen niet: ik heb geld staan op binance, en wil dit omzetten in bitcoin of dergelijke, om het vervolgens naar Kraken te sturen en naar mijn rekening te sturen. Echter kan ik geen crypto meer kopen met de euro's in mijn walle (door de restricties)t, what to do?
Volgens mij kun je tot 17 juli nog prima handelen op Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 13:50
Ik ben overstapt van Binance naar Blox.
Zijn er meer Blox gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Moet je er wel een topic van maken ipv een mededeling ;)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Oogje schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 08:37:
[...]

Moet je er wel een topic van maken ipv een mededeling ;)
Oeps, sticky en stucky lijken ook zoveel op elkaar ;) Done!

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Sucky sticky 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurn
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 01-09-2023
knakworst schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:52:
[...]

Volgens mij kun je tot 17 juli nog prima handelen op Binance.
Helaas dus niet. Ik heb het zelfde probleem en probeer mijn EUR van Binance af te krijgen. Als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:47
worldfastest schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 21:43:
Ook lezen.. geen idee hoe ik dit moet doen

[...]
Je hebt crypto op een buitenlandse exchange maar je weet niet hoe je crypto op een andere exchange krijgt :?

Zoek een token met lage transactie fees and withdrawl dat van Binance richting een wallet adres van een andere exchange. Gebruik zelf XLM.

Of gewoon even google gebruiken..

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 24-06-2023 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

jurn schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 16:13:
[...]

Helaas dus niet. Ik heb het zelfde probleem en probeer mijn EUR van Binance af te krijgen. Als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag :)
Het kan echt wel, heb het vandaag nog gedaan. Zet die EUR eens van funding in trading :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watanders_
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 18-07-2023
Is dit al iemand gelukt? Ik zit nog steeds vast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Watanders_ schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 22:08:
Is dit al iemand gelukt? Ik zit nog steeds vast
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2194410/4

Ja. Euro naar usdt en die weg sturen

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Pagina: 1