Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.
Hopelijk doen ze dit goed aanpakken.dierkx36 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:03:
Zit dat stuk van Sergio (helisimmer) te lezen en toch, die career mode lijkt me toch wel wat hebben
Iets waar je naar toe kan werken en het op een professionele manier doen als je wilt.
Soort van FSeconomy van vroeger
Want dat je ook echt een goede manier van het halen van je PPL en zo ook duidelijk word uitgelegd, en ook de cold en dark van de vliegtuigen uitgelegd word.
Want dat scheelt dan straks weer met veel nieuwe vliegers dat ze weer de zelfde vragen gaan komen.
Die bijna elke nieuwe FS weer terug komen.
Hoe werkt ILS enz enz
Maar ik ga zeker deze modes eens doen , gelijk even een test hoe ver je al gevorderd ben.
De meesten zullen hun PPL snel wel halen in de sim maar dan.
Zou ook leuk zijn als ze de ratings op diverse airports ook gaan meenemen.
Die dus staan aan geschreven als "gevaarlijk" dat je daar dus weer een speciale rating voor moet hebben wil je daar naartoe willen vliegen.
Maar ben wel heel benieuwd.
Aan airbussen geen gebrek hier dus kom maar op.
/f/image/C7FF8cUL7p2LIBqfOUz6eup9.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/51lJLKV3TOocwNyB7cCvfyNS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9wIuUsA7RRO0AW3qSsjJXzou.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/vMBJ2n1NSldd42owFTViG1yr.png?f=fotoalbum_large)
Straks nog meer bussen
Alleen de A300 moet ik nog eens kopen.
PS Een paar LFVR Airbussen zitten hier nog niet eens bij zo als de A318
[ Voor 44% gewijzigd door ravw op 26-09-2024 15:19 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Voor mij is de heli carrière kant interessanter :ravw schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:13:
[...]
Hopelijk doen ze dit goed aanpakken.
Want dat je ook echt een goede manier van het halen van je PPL en zo ook duidelijk word uitgelegd, en ook de cold en dark van de vliegtuigen uitgelegd word.
Want dat scheelt dan straks weer met veel nieuwe vliegers dat ze weer de zelfde vragen gaan komen.
Die bijna elke nieuwe FS weer terug komen.
Hoe werkt ILS enz enz
Maar ik ga zeker deze modes eens doen , gelijk even een test hoe ver je al gevorderd ben.
De meesten zullen hun PPL snel wel halen in de sim maar dan.
Zou ook leuk zijn als ze de ratings op diverse airports ook gaan meenemen.
Die dus staan aan geschreven als "gevaarlijk" dat je daar dus weer een speciale rating voor moet hebben wil je daar naartoe willen vliegen.
Maar ben wel heel benieuwd.
Aan airbussen geen gebrek hier dus kom maar op.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Straks nog meer bussen![]()
Alleen de A300 moet ik nog eens kopen.
PS Een paar LFVR Airbussen zitten hier nog niet eens bij zo als de A318
Van veredelde pizza bezorger naar offshore/SAR piloot lijkt me een indrukwekkend traject om te proberen.
Die Offshore en SAR ga ik zeker ook wel doen.dierkx36 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:38:
[...]
Voor mij is de heli carrière kant interessanter :
Van veredelde pizza bezorger naar offshore/SAR piloot lijkt me een indrukwekkend traject om te proberen.
Beetje mensen van een zinkend schip redden lijkt me wel gaaf of gewoon arbeiders wegbrengen naar de platformen.
De Bush flying pak ik zeker ook wel mee Africa en Noord West America en eens afwachten wat ze in Azie hebben.
Lekker met een GA low en slow
Dat hele zakenjet gedoe zal niet voor mij weggelegd zijn.
Die Cessna 408 en die Saab lijkt me dan wel weer leuk om wat belangrijke mensen rond te vliegen.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
/f/image/iiXSB7saCicpt88oJsxhkCT7.png?f=fotoalbum_large)
Word deze automatisch geinstaleerd als die vrij komt?
En nu maar wachten op die De Havilland Canada CL-415 firefighting aircraft voor MSFS2020......
Hij is gelijk te downloaden die De Havilland Canada CL-415 firefighting aircraft
:strip_exif()/f/image/Wr5Na3Na7GQXTcsPx9n0CkJO.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 49% gewijzigd door ravw op 26-09-2024 17:45 ]
Wat denken jullie? Is een kleine tussentijdse upgrade naar een 3080 kaart of 32GB RAM ook wel voldoende?
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Verwijderd
Welke resolutie gebruik je? Als je op 1440p niet vloeiend kan vliegen (30-45 fps), dan zou ik eerder kijken naar een CPU upgrade, een X3D als je een AMD-platform hebt. Maar waarom wacht je niet gewoon de benchmarks af, de 2 sims zijn moeilijk te vergelijken qua architectuur. In de huidige sim kan je ook veel prestaties winnen door traffic te verminderen of door DLSS te gebruiken. Bij dat laatste wordt een digitale cockpit wel wat minder scherp, maar verder is het gratis prestatiewinst. Mijn 2070S en 5800X3D op 1440p ultra haalt wel 35 fps, behalve boven Central Park in Manhattan.cbr600f4i schreef op donderdag 26 september 2024 @ 19:17:
Ik ben me toch aan het afvragen of ik straks niet wat hardware moet gaan upgraden. Ondanks dat ik een 'recommend' RTX2080 (Suup) heb ik die momenteel echt niet op Ultra staan en draait ie op High en dat is dan wel vloeiend. In FS2024 wil ik gezien de mooie plaatjes die ik tot nu toe gezien heb de boel wel op ultra kunnen draaien en is een upgrade naar een RTX4080Suup denk ik toch wel een must (ook gezien de toekomst).
Wat denken jullie? Is een kleine tussentijdse upgrade naar een 3080 kaart of 32GB RAM ook wel voldoende?
Was wel even handig om alvast erbij te zeggen van mij. Ryzen 3700x en 16GB RAM op 1440. LG ultra gear monitor. Relatief nieuw nog m.i. Misschien moet ik nog wat tweaken maar het beste resultaat is tot nu toe dat ik het op high heb staan. Al moet ik wel zeggen dat ik het er alsnog behoorlijk scherp vind uitzien en niet het idee dat ik iets mis ten opzichte van ultra.Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:08:
[...]
Welke resolutie gebruik je? Als je op 1440p niet vloeiend kan vliegen (30-45 fps), dan zou ik eerder kijken naar een CPU upgrade, een X3D als je een AMD-platform hebt. Maar waarom wacht je niet gewoon de benchmarks af, de 2 sims zijn moeilijk te vergelijken qua architectuur. In de huidige sim kan je ook veel prestaties winnen door traffic te verminderen of door DLSS te gebruiken. Bij dat laatste wordt een digitale cockpit wel wat minder scherp, maar verder is het gratis prestatiewinst. Mijn 2070S en 5800X3D op 1440p ultra haalt wel 35 fps, behalve boven Central Park in Manhattan.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Verwijderd
Ik zag zopas deze video.cbr600f4i schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:20:
[...]
Was wel even handig om alvast erbij te zeggen van mij. Ryzen 3700x en 16GB RAM op 1440. LG ultra gear monitor. Relatief nieuw nog m.i. Misschien moet ik nog wat tweaken maar het beste resultaat is tot nu toe dat ik het op high heb staan. Al moet ik wel zeggen dat ik het er alsnog behoorlijk scherp vind uitzien en niet het idee dat ik iets mis ten opzichte van ultra.
Minimum specs is voor 1080p op low, recommended is 1440p op high en ideal is 4k op ultra.
In jouw geval zou je met 16 GB extra al op recommended zitten, dan zou je een goede framerate op 1440p high moeten hebben. Als je dan ook nog wat speelt met DLSS en eventueel een 5700X3D koopt, dan heb je voor 200 euro een goede upgrade.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2024 06:24 ]
Heb je de scoop knop al gevonden om het water in te laden?ravw schreef op donderdag 26 september 2024 @ 17:06:
Gkocht PD versie(Steam versie is dus nu te koop)
[Afbeelding]
Word deze automatisch geinstaleerd als die vrij komt?
En nu maar wachten op die De Havilland Canada CL-415 firefighting aircraft voor MSFS2020......
Hij is gelijk te downloaden die De Havilland Canada CL-415 firefighting aircraft
[Afbeelding]
Nee ben nog niet echt begonnen met vliegen , maar waar zit die in de buurt ?niki_lauda schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:22:
[...]
Heb je de scoop knop al gevonden om het water in te laden?
Heb net mijn FCU Unit1 betaalt van WINWING
Rechts naast je prop levers.ravw schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:36:
[...]
Nee ben nog niet echt begonnen met vliegen , maar waar zit die in de buurt ?
Heb net mijn FCU Unit1 betaalt van WINWING![]()
![]()
dus die gaat op de bus
Heet probe nog iets.
Hou wel in de gaten dat als je via de probe de water tanks gaat bijvullen je snelheid onder de 50 knoppen ? moet liggen anders boem auw kapot.
kan je dat niet gewoon stil liggend in het water doen :-)dierkx36 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:44:
[...]
Rechts naast je prop levers.
Heet probe nog iets.
Hou wel in de gaten dat als je via de probe de water tanks gaat bijvullen je snelheid onder de 50 knoppen ? moet liggen anders boem auw kapot.
En hoe loos je die vistank
Je moet een x snelheid hebben op het water anders vullen de water tanks niet geloof ik.ravw schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:46:
[...]
kan je dat niet gewoon stil liggend in het water doen :-)
En hoe loos je die vistank
Zit een water drop knop op je yoke, linkerkant.
En ja, het is niet mogelijk om de probe en water drop te linken aan een controller of je moet axis and ohms gebruiken
Ik heb regelmatig een update gekregen. Meestal hapert dat bij mij. Ik doe vaak deïnstalleren en de laatste versie downloadenravw schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:36:
[...]
Nee ben nog niet echt begonnen met vliegen , maar waar zit die in de buurt ?
Heb net mijn FCU Unit1 betaalt van WINWING![]()
![]()
dus die gaat op de bus
Maar de scoops moeten naar beneden om het water te vullen, heb de schakelaar nog net kunnen vindendierkx36 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:50:
[...]
Je moet een x snelheid hebben op het water anders vullen de water tanks niet geloof ik.
Zit een water drop knop op je yoke, linkerkant.
En ja, het is niet mogelijk om de probe en water drop te linken aan een controller of je moet axis and ohms gebruiken
Jep, die bedoelde ik , scoopniki_lauda schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:10:
[...]
Maar de scoops moeten naar beneden om het water te vullen, heb de schakelaar nog net kunnen vinden

Desal met de Bombardier 415-vliegtuigen hebben slechts 12 seconden nodig om zijn te scheppen 6.637-liter (1.621 US-gallon) lading tijdens het skimmen op hoge snelheid over water, met een snelheid van 130 km/h (70 knopen) en 410 meter (1,350 voet).
Verwijderd
Zie Verwijderd in "[XB|PC] Microsoft Flight Simulator 2024"London schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:02:
Systeemeisen ook bekend zag ik, ideale hoeveelheid RAM = 64GB blijkbaar![]()
Is dus enkel zo wanneer je 4k ultra wilt spelen.
Veel mensen vrezen onterecht dat het op een midrange systeem niet vlot zal draaien, tenzij op low of zo.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2024 10:24 ]
Of nog hoger, zit er aan te denken een Samsung Odyssey Neo G9 (57 Inch) (7680 x 2160) te kopen.Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:21:
[...]
Zie Verwijderd in "[XB|PC] Microsoft Flight Simulator 2024"
Is dus enkel zo wanneer je 4k ultra wilt spelen.
Daar zit ik ook naar te kijken, daarom benoem ik ook expliciet dat het om ideale eisen gaatravw schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:29:
[...]
Of nog hoger, zit er aan te denken een Samsung Odyssey Neo G9 (57 Inch) (7680 x 2160) te kopen.
Vind het wel tof dat er zoveel helikopters toegevoegd worden trouwens. Met de betere grondtextures gaat het nóg leuker worden om een tour te doen over bijvoorbeeld New York of andere grote steden.
Tesla M3LR '21
Kom maar door!
Na het zien van alle video's op youtube heb ik er enorm veel zin in!
https://store.steampowere...ft_Flight_Simulator_2024/
Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?
Weet iemand of dit probleem bij FS2024 is opgelost? Maakt deze versie wel weer gebruik van alle resources die er zijn?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
volgens de laatste dev stream en een aantal interviews die de community creators / influencers hebben gehad wel, sebastian wloch gaf aan dat de sim in principe elke core die hij kan vinden zal gaan gebruiken, en dat alle zaken die op afzonderlijke cores kunnen, dan ook apart gedaan worden. Geen gedoe meer met een 12 core cpu waarvan er wellicht 2 of 3 wat doen en de rest aan t idlen is dusalexbl69 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:08:
FS2020 staat al een tijdje virtueel stof te happen bij mij, maar kan me herinneren dat het CPU en GPU gebruik van de PC versie een paar jaar geleden flink minder is geworden opdat de sim op de xBox kon draaien.
Weet iemand of dit probleem bij FS2024 is opgelost? Maakt deze versie wel weer gebruik van alle resources die er zijn?
De laatste dev stream ging het hier ook over. Waar het in 2020 blijft hangen op max 40-50% per core zien ze in 2024 80+% dus dat belooft echt een grote verbeteringdjbarney schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:11:
[...]
volgens de laatste dev stream en een aantal interviews die de community creators / influencers hebben gehad wel, sebastian wloch gaf aan dat de sim in principe elke core die hij kan vinden zal gaan gebruiken, en dat alle zaken die op afzonderlijke cores kunnen, dan ook apart gedaan worden. Geen gedoe meer met een 12 core cpu waarvan er wellicht 2 of 3 wat doen en de rest aan t idlen is duswel eerst even zien natuurlijk, maar heb er goede hoop in dat dit wel gaat helpen
Mooi dat scheelt weer stookkostenHoogie2004 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:48:
[...]
De laatste dev stream ging het hier ook over. Waar het in 2020 blijft hangen op max 40-50% per core zien ze in 2024 80+% dus dat belooft echt een grote verbetering
En wat ook mooi is, is dat als je specifieke vliegtuigen wil uit Premium Deluxe je die ook los kan aanschaffen.London schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:02:
Schaamteloos gepikt van Reddit, maar op dit plaatje kun je alle nieuwe vliegtuigen zien per editie:
[Afbeelding]
Werd afgelopen week genoemd op de dev stream. (nog niet bekend wat ze per los vliegtuig gaan vragen maar ik verwacht dat het in de buurt van de prijzen zal liggen die ze nu vragen, zo tussen de 10 en 15 euro)
[ Voor 10% gewijzigd door cracking cloud op 27-09-2024 17:46 ]
Ik heb gewoon de PD versie gekocht dan weet je zeker mocht je nog eens missions gaan doen of andere dingen dat je de vliegtuigen die daarvoor nodig zijn in bezit heb.cracking cloud schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 17:44:
[...]
En wat ook mooi is, is dat als je specifieke vliegtuigen wil uit Premium Deluxe je die ook los kan aanschaffen.
Werd afgelopen week genoemd op de dev stream. (nog niet bekend wat ze per los vliegtuig gaan vragen maar ik verwacht dat het in de buurt van de prijzen zal liggen die ze nu vragen, zo tussen de 10 en 15 euro)
Stel dat je de carrière modes gaat doen en je mist een vliegtuig om een brevet te halen ... OOPS ...
En je weet nooit wat er nog allemaal aankomt aan updates.
Ook wetend at ik me best wel weer gaat vermaken met deze sim.
En "vreemde" vliegtuigen vliegen is ook wel eens leuk tussen door , brengt je ook weer in andere gebieden en andere soort luchthavens en landings plekken.
Daarbij hoelang zou het duren van Amsterdam met een gemotoriseerde luchtballon naar Willemstad (TNCC) te vliegen. Of de wereld rond
Dan wel via ijsland/groenland, Oost USA kust en dan door naar TNCC
[ Voor 20% gewijzigd door ravw op 27-09-2024 18:12 ]
Hangt er wel af over hoeveel cores ze het hebben...Hoogie2004 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 16:48:
[...]
De laatste dev stream ging het hier ook over. Waar het in 2020 blijft hangen op max 40-50% per core zien ze in 2024 80+% dus dat belooft echt een grote verbetering
Veel games leunen zwaar op een paar cores voor graphics en aansturing van de engine. Daarin kunnen sommige rekentaken wel geparalleliseerd worden, maar de mainthread heeft die resultaten nodig, dus uiteindelijk moet die daar op wachten.
Het is mooi als die verhouding steeds meer naar multi-thread weten te pushen, want dan gaan de extra cores mee doen en schaalt het mooi op. Maar dan zal het spel mokerzwaar zijn om te draaien. Als dat percentages zijn voor 8-core CPUs ofzo (Want dit spel moet ook op een Xbox kunnen draaien), dan zouden 7 cores druk bezet zijn. Maar het kan zomaar een verdeling zijn als 2x 100% + 6x 70% load oid, alleen in Windows zie je dat vaak als gemiddeld 80% omdat die threads continu tussen cores heen gooit.
Mijn game machine draait nu nog een Ryzen 9 3900X, maar die ga ik nu niet op voorhand upgraden. Er gaan geruchten dat AMD's nieuwe X3D chips al in oktober komen, maar ik zou eerst paar goede benchmarks willen zien op Ryzen 7 en 9 in deze sim voordat ik de knoop doorhak. Met zulke hoge load percentages betwijfel ik namelijk of een 8-core X3D chip de beste prestaties kan leveren. Het kan zomaar zijn dat een Ryzen 9 chip dan sneller gaat zijn, maar dat hangt helemaal af hoeveel het spel bottlenecked op single of multi thread.
Hier ben ik dus ook benieuwd naar.London schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:02:
Schaamteloos gepikt van Reddit, maar op dit plaatje kun je alle nieuwe vliegtuigen zien per editie:
[Afbeelding]
Als 4K 64GB RAM nodig heeft (uitgaand van wat ze zeggen waar is), hoeveel heb je dan wel nodig voor VR ?
(Pimax Crystal

Goed, ik heb nou al 64GB RAM in de desktop zitten, dus momenteel not problem.
Zat van de week effe te kijken wat een 128GB DDR5 6000mhz setje kost... als je dat nodig hebt voor VR weet ik waar m'n bonus naar toe gaat
Gaat niet gebeuren, veel te veel spelen via Gamepass.ravw schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 18:02:
[...]
Stel dat je de carrière modes gaat doen en je mist een vliegtuig om een brevet te halen ... OOPS ...
Zou ook gewoon enorm slechte reclame zijn voor hun dan.
Dat is niet Microsoft zijn probleem , je bent niet verplicht om de gamepass te blijven gebruiken.KBE91 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 14:22:
[...]
Gaat niet gebeuren, veel te veel spelen via Gamepass.
Zou ook gewoon enorm slechte reclame zijn voor hun dan.
Je kunt het gewoon kopen.
Want anders zouden ze ook wel alle vliegtuigen in de basis versie doen.
Omdat dan ook niet eerlijk zou zijn tegen over de gamepassers.
MS hun verdien model is hun gamepass, dus waarom zouden ze willen dat je het gewoon koopt ?ravw schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:13:
[...]
Dat is niet Microsoft zijn probleem , je bent niet verplicht om de gamepass te blijven gebruiken.
Je kunt het gewoon kopen.
Want anders zouden ze ook wel alle vliegtuigen in de basis versie doen.
Omdat dan ook niet eerlijk zou zijn tegen over de gamepassers.
Ze willen dat je zolang mogelijk een actieve sub hebt.
Daarom dat ik ze dat niet zie doen.
Waarom zouden ze alle vliegtuigen in de basis model moeten doen ?
je weet op voorhand dat gamepass de basis editie is.
Momenteel komt geen enkele core tot > 50%, vanwege de issues rondom paralellisatie. Dat ze in de nieuwe versie de cpu veel zwaarder weten te belasten over alle cores lijkt wel te wijzen op dat ze veel minder main thread afhankelijk zijn als in 2020Hans1990 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 00:51:
[...]
Hangt er wel af over hoeveel cores ze het hebben...
Veel games leunen zwaar op een paar cores voor graphics en aansturing van de engine. Daarin kunnen sommige rekentaken wel geparalleliseerd worden, maar de mainthread heeft die resultaten nodig, dus uiteindelijk moet die daar op wachten.
Het is mooi als die verhouding steeds meer naar multi-thread weten te pushen, want dan gaan de extra cores mee doen en schaalt het mooi op. Maar dan zal het spel mokerzwaar zijn om te draaien. Als dat percentages zijn voor 8-core CPUs ofzo (Want dit spel moet ook op een Xbox kunnen draaien), dan zouden 7 cores druk bezet zijn. Maar het kan zomaar een verdeling zijn als 2x 100% + 6x 70% load oid, alleen in Windows zie je dat vaak als gemiddeld 80% omdat die threads continu tussen cores heen gooit.
Mijn game machine draait nu nog een Ryzen 9 3900X, maar die ga ik nu niet op voorhand upgraden. Er gaan geruchten dat AMD's nieuwe X3D chips al in oktober komen, maar ik zou eerst paar goede benchmarks willen zien op Ryzen 7 en 9 in deze sim voordat ik de knoop doorhak. Met zulke hoge load percentages betwijfel ik namelijk of een 8-core X3D chip de beste prestaties kan leveren. Het kan zomaar zijn dat een Ryzen 9 chip dan sneller gaat zijn, maar dat hangt helemaal af hoeveel het spel bottlenecked op single of multi thread.
Tesla M3LR '21
Oke ach ik heb de PD versie al besteld.London schreef op zondag 29 september 2024 @ 18:09:
@ravw de limited edition is uitverkocht op de website van Aerosoft zie ik. Was je daar nog in geïnteresseerd? Dan wordt het Marktplaats in de gaten houden denk ik, of er moet misschien nog stock bijkomen. Maar het lijkt een gelimiteerde oplage van 5000 te zijn.
Hoop liever dat die Microsoft PC van die vliegtuig motor nog eens terug komt
Of zeker die kast eens los gaan verkopen.
Bouw hem zelf wel vol
/f/image/6QXGuQnZbCO7rCBy9kak8brN.png?f=fotoalbum_large)
Dit is natuurlijk de Deluxe edition, maar je krijgt dan ook nog alle 30 vliegtuigen die door Microsoft tussen 2021 en 2024 zijn gereleased in the marketplace.
Zou dit het waard zijn? Hoeveel kosten deze vliegtuigen per stuk en hoeveel ben ik in totaal kwijt als ik al deze 30 toestellen nog los erbij zou kopen?
Heb op dit moment geen gamepass actief meer en heb ook MFS 2020 niet meer geïnstalleerd, dus kan op dit moment helaas niet kijken.
[ Voor 25% gewijzigd door Toonen1988 op 30-09-2024 01:17 ]
Reken maar ongeveer 10 euro per vliegtuig , maar ik zou het niet doen , veel van die vliegtuigen werken niet goed.Toonen1988 schreef op maandag 30 september 2024 @ 01:14:
Ik heb alleen MFS 2020 basis editie gespeeld in de gamepass. Ik wil nu eigenlijk 2024 kopen en wilde ook gaan voor de deluxe editie. Maar nu zie ik dat ze ook de Aviator editie hebben voor €220.
Dit is natuurlijk de Deluxe edition, maar je krijgt dan ook nog alle 30 vliegtuigen die door Microsoft tussen 2021 en 2024 zijn gereleased in the marketplace.
Zou dit het waard zijn? Hoeveel kosten deze vliegtuigen per stuk en hoeveel ben ik in totaal kwijt als ik al deze 30 toestellen nog los erbij zou kopen?
Heb op dit moment geen gamepass actief meer en heb ook MFS 2020 niet meer geïnstalleerd, dus kan op dit moment helaas niet kijken.
je kunt altijd de gewenst vliegtuig kopen......
Maar ik zou er ook aan denken dat die "oude vliegtuigen"van 2020 anders werken op MSFS 2024 , ik heb dan liever vliegtuigen die gemaakt zijn op de MSFS2024 setting.
Maar je moet maar eens kijken inde ingame welke vliegtuigen dat zijn.
veel al watervliegtuigen.
Ik zelf heb er maar een stuk of 6 gekocht maar die vallen tegen.
als het goed is zou microsoft/asobo deze vliegtuigen allemaal upgraden naar het 2024 model, dat gaven ze ook aan in de laatste dev stream. dat ze het zeker niet allemaal waard zijn, volledig mee eens. ik ben zelf dus ook voor de premium deluxe gegaan, maar achteraf wellicht niet echt nodig gezien ik die voor 2020 ook al heb.ravw schreef op maandag 30 september 2024 @ 02:56:
[...]
Reken maar ongeveer 10 euro per vliegtuig , maar ik zou het niet doen , veel van die vliegtuigen werken niet goed.
je kunt altijd de gewenst vliegtuig kopen......
Maar ik zou er ook aan denken dat die "oude vliegtuigen"van 2020 anders werken op MSFS 2024 , ik heb dan liever vliegtuigen die gemaakt zijn op de MSFS2024 setting.
Maar je moet maar eens kijken inde ingame welke vliegtuigen dat zijn.
veel al watervliegtuigen.
Ik zelf heb er maar een stuk of 6 gekocht maar die vallen tegen.
De vraag is ook hoeveel uur je in de game denkt te gaan steken, en of je alle vliegtuigen veel gaat spelen. Stel je gaat 100-200 uur spelen, dan zou ik niet de Aviator nemen. Stel je steekt er 1000+ uur in, dan zou je het kunnen overwegen.Toonen1988 schreef op maandag 30 september 2024 @ 01:14:
Ik heb alleen MFS 2020 basis editie gespeeld in de gamepass. Ik wil nu eigenlijk 2024 kopen en wilde ook gaan voor de deluxe editie. Maar nu zie ik dat ze ook de Aviator editie hebben voor €220.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik speelde 2020 veel in VR, maar heb laatst een trackir geïnstalleerd. Dus werkt ook goed genoeg voor mij
[ Voor 21% gewijzigd door Kloever op 01-10-2024 10:14 ]
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Weet niet of dat al bekend was en of dat goed of slecht nieuws is. Volgens mij maken ze wel gemiddeld goede vliegtuigen. Ben denk ik wel blij dat het in ieder geval niet de maker van de ATR is, want dat ding is nog steeds buggy
Oke dan zit je dus met een allround vliegtuig , niet arcade maar ook niet simachtigcracking cloud schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 19:02:
Carenado is de maker van de Saab.
Weet niet of dat al bekend was en of dat goed of slecht nieuws is. Volgens mij maken ze wel gemiddeld goede vliegtuigen. Ben denk ik wel blij dat het in ieder geval niet de maker van de ATR is, want dat ding is nog steeds buggy
Maar hier kun je een beetje zien wat je kunt verwachten alleen dan met MSFS 2024 grafix
https://www.carenado.com/...13.6272890567779541015625
Als ik zie hoe lang het duurt voordat er een Bluebird 757, laat staan de 767, laat helemaal staan de 787 gaat komen. Hoe lang het duurt voor Fenix en PMDG met iets komen, (PMDG vind ik nog steeds buggy) ook gezien de groottes van de teams. Dan mag je inderdaad sowieso vragen stellen bij de kwaliteit van diverse uitgebrachte vliegtuigen. Gewoon de reviews afwachten en op basis van je minimum verwachtingspatroon een mening vormen.cracking cloud schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 19:02:
Carenado is de maker van de Saab.
Ach dan komen er wel sound packs voor :-)cracking cloud schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:27:
@ravw dan heb ik er wel vertrouwen in. Als dat ding maar goed herrie maakt
Bijvoorbeeld alleen Market place toestellen kunnen gebruikt worden voor career. Externe toestellen dus niet ( moeten gecheckt worden voor compatibiliteit)
YouTube: SDK Developer Stream - October 2, 2024
[ Voor 15% gewijzigd door Hammie op 03-10-2024 21:51 ]
Er werd wel aangegeven dat het de bedoeling is dat ook vliegtuigen die in de Community folder staan gebruikt kunnen worden voor Career Mode en Missions, zolang ze tevens in de Marketplace te koop zijn.Hammie schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 21:50:
Weer een stream geweest, ditmaal mbt de SDK. voor mij als enkel gebruiker veel technische. Tussen de regels door wel veel info gehoord over functies.
Bijvoorbeeld alleen Market place toestellen kunnen gebruikt worden voor career. Externe toestellen dus niet ( moeten gecheckt worden voor compatibiliteit)
YouTube: SDK Developer Stream - October 2, 2024
Zal er wel mee te maken hebben dat ze die vliegtuigen zelf in de cloud hebben staan, maar er werd nog iets gemompeld over DRM. Ik hoop niet dat dat zand in de motor strooit.
I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.
Hello all, a brief update on our current roadmap. We are still hard at work on the avionics update. It has taken as you may have noticed more time than what we expected, the autopilot navigation side has been done and also the modes. We are in the process of completing FMA modes and testing and some things missing on the Navigation display.
Because MSFS 2024 is around the corner, and we are way behind on our release roadmap, we been holding to the Airbus A330-200 since early this year expecting to release it with the new avionics, and also the A321ceo. We will be releasing these planes without the new avionics in the meantime and will be added to all of our aircraft catalog.
All of our current products for MSFS 2020 will be free in MSFS2024. And we are eagerly waiting for the SDK so we can start the process. Because of that too, our todo list would be growing in the coming days so, releasing the A330ceo and A321ceo will help us reduce the amount of things in our todolist.
In any case our A330ceo will be coming with a new set of features, and many fixes that will also be applied via updates to be released these coming days on the A340-300 and A330-900 neo. We will let you all know about this soon. Thanks!
ik heb deze VR set ook, waarom zou deze niet ondersteund worden?appie35 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 14:14:
Ik zie veel berichten over de HP reverb G2. Ik heb windows update maar even uitgeschakeld. Ben bebieuwd of mijn HP Rever G2 nog ondersteund gaat worden in deze sim. Spannend!
PSN ID: Svennie-NL
Windows is gestopt met Windows mixed reality. Na de nieuwste Windows update werkt Windows mixed reality niet meer waardoor de reverb onbruikbaar wordt / is geworden...Svennie schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 08:36:
[...]
ik heb deze VR set ook, waarom zou deze niet ondersteund worden?
Zal een hele beperkte test zijn qua tijd en functionaliteit
Dat had ik nog niet mee gekregen, mooi kl*te als dat zo gaat zijn, hopelijk komt HP met een oplossingSparkiezz schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 09:09:
[...]
Windows is gestopt met Windows mixed reality. Na de nieuwste Windows update werkt Windows mixed reality niet meer waardoor de reverb onbruikbaar wordt / is geworden...

Is al een tijdje bekend en HP gaat/kan niet met een oplossing komen blijkbaar... Dat is inderdaad mooi kl*te als je zo'n mooi apparaat hebt.Svennie schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 12:39:
[...]
Dat had ik nog niet mee gekregen, mooi kl*te als dat zo gaat zijn, hopelijk komt HP met een oplossing
https://support.hp.com/us.../ish_10013170-10013236-16Svennie schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 12:39:
[...]
Dat had ik nog niet mee gekregen, mooi kl*te als dat zo gaat zijn, hopelijk komt HP met een oplossing

[ Voor 20% gewijzigd door cbr600f4i op 09-10-2024 21:40 ]
Kan je het niet proberen met een dual boot of zo ... als je het voor MSFS wil doen kun je ook naar WIn10 gaan.cbr600f4i schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 21:37:
De G2 kan dus op marktplaats, maar ja als die niet meer ondersteund wordt dan mag je blij zijn als je er nog wat voor krijgt. Beetje jammer dit, ondanks dat ie al een jaar in de kast ligt had ik na een evt upgrade van de pc in FS2024 de G2 weer willen gebruiken. Erger vind ik dat ik 'm 2 jaar geleden gekocht heb en dat je dan als antwoord krijgt, u moet de pc dan maar niet updaten...![]()
Dus gewoon Windows 10 er op en 11 ernaast installeren.
Als je Steam gebruikt kan je ook nog met Windows 10 (64-bits besturingssysteem) draaien.
[ Voor 6% gewijzigd door ravw op 09-10-2024 21:56 ]
EDIT:
Op internet gekeken, de een zegt dat het voorbij is als je update, de ander zegt dat het tot nov 2026 blijft werken als je het al geinstalleerd hebt, dat laatste zou mooi zijn dan hebben we nog een jaar de tijd voor een andere oplossing
Ik wil de windows updates niet stil zetten, daar zit ook genoeg in dat je juist wil hebben, security voornamelijk
En dit wil ook niet.... wat nu
When support ends in October 2025, Windows 10 will still function, but will no longer receive fixes, new features, or security updates.
[ Voor 52% gewijzigd door Svennie op 10-10-2024 12:05 ]
Ja, zou kunnen maar voelt toch niet goed om dan een OS te hebben zonder updates. Hacken de Russen straks mijn systeem en kan ik alleen nog met een Ilyushin of Tupolev vliegenravw schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 21:54:
[...]
Kan je het niet proberen met een dual boot of zo ... als je het voor MSFS wil doen kun je ook naar WIn10 gaan.
Dus gewoon Windows 10 er op en 11 ernaast installeren.
Als je Steam gebruikt kan je ook nog met Windows 10 (64-bits besturingssysteem) draaien.
WIN10 is nog steeds updatebaar en dan win 11 gewoon up to date houden.cbr600f4i schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 16:54:
[...]
Ja, zou kunnen maar voelt toch niet goed om dan een OS te hebben zonder updates. Hacken de Russen straks mijn systeem en kan ik alleen nog met een Ilyushin of Tupolev vliegen
Win 10 kan je zelf ook dicht timmeren als je dat wil.
Heeft iemand de update al binnen? En werkt de HP reverb nog?Svennie schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 10:45:
Dual boot is wellicht een optie, ik wacht het internet even af, we zijn verre van de enige die dit probleem hebben, in de link van @Dirtyrockers staat 2026 maar uit de reactie van @appie35 begrijp ik dat het binnenkort al gedaan is met de ondersteuning?![]()
EDIT:
Op internet gekeken, de een zegt dat het voorbij is als je update, de ander zegt dat het tot nov 2026 blijft werken als je het al geinstalleerd hebt, dat laatste zou mooi zijn dan hebben we nog een jaar de tijd voor een andere oplossing
Ik wil de windows updates niet stil zetten, daar zit ook genoeg in dat je juist wil hebben, security voornamelijk
En dit wil ook niet.... wat nu![]()
When support ends in October 2025, Windows 10 will still function, but will no longer receive fixes, new features, or security updates.
Waarom stap je dan niet over op OpenXR ?
Naar mijn weten kan je bv een G2 gewoon op OpenXR laten draaien.
[edit]
Ik en m'n grote bek :
Ja een G2 draait OpenXR MAAR heeft WMR nodig om op te starten

[ Voor 19% gewijzigd door dierkx36 op 11-10-2024 14:59 ]
Ik heb zelf geen Reverb2 meer (wel gehad om mee te spelen)appie35 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 14:45:
[...]
Heeft iemand de update al binnen? En werkt de HP reverb nog?
Ik heb de upgrade gedaan naar 24H2.
Voor de upgrade had ik onder de systeem eigenschappen netjes een item "Mixed Reality", na de update is deze weg.
Dus mixed reality ondersteuning is in deze versie eruit gehaald.
Quest3 werkt wel
Bla Bla Bla
Iemand met meer kennis van Windows die hier op in kan springen voor een hoe en wat ?
[edit]
https://www.reddit.com/r/..._reality_portal_manually/
WMR Portal, ben niet zeker of WMR hier al inzit :
https://learn.microsoft.c...all-windows-mixed-reality
Dit schijnt WMR te zijn die je zo kan downloaden :
https://apps.microsoft.co...g1h8b3zc7m?hl=en-us&gl=US
[ Voor 50% gewijzigd door dierkx36 op 11-10-2024 15:23 ]
matt1991 schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 08:06:
[Afbeelding]
Al meer hier die een uitnodiging hebben gekregen om de Tech Alpha te proberen ?
![]() | ![]() |
[ Voor 25% gewijzigd door ravw op 12-10-2024 08:57 ]
Ik zal waarschijnlijk toch nog even FS2020 draaien omdat PMDG en Fenix ook nog wel ff tijd nodig hebben om de vliegtuigen te converteren maar ik kijk er wel naar uit.
[ Voor 57% gewijzigd door cbr600f4i op 12-10-2024 09:09 ]
die van pmdg zou wel meteen moeten werken.cbr600f4i schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 09:08:
Machtig mooi hoor dat FS2024.
[YouTube: Microsoft Flight Simulator 2024 | Live Tech Alpha 📢]
Ik zal waarschijnlijk toch nog even FS2020 draaien omdat PMDG en Fenix ook nog wel ff tijd nodig hebben om de vliegtuigen te converteren maar ik kijk er wel naar uit.
Hier net ook een e-mail gekregen! Een download van 9GB valt tot nu toe mee.matt1991 schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 08:06:
[Afbeelding]
Al meer hier die een uitnodiging hebben gekregen om de Tech Alpha te proberen ?
[ Voor 4% gewijzigd door RobinNL op 12-10-2024 10:09 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Jep hij is niet groot maar zit ook niets in en ik krijg de TCA niet werken.RobinNL schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 10:04:
[...]
Hier net ook een e-mail gekregen! Een download van 9GB valt tot nu toe mee.
ALleen TB en MUIs werken hier
Maar m'n lokale veldje wel. Wel even stoeien met controls instellen. Maar de performance valt me heel erg mee.
edit: ik keek verkeerd. Ik zat in het scherm waar je je carriere kan starten. Daar kan je amsterdam niet kiezen.
[ Voor 26% gewijzigd door cracking cloud op 12-10-2024 10:51 ]
Hoe krijg je die dingen ingestelcracking cloud schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 10:50:
Schiphol is helaas niet beschikbaar in de alpha.
Maar m'n lokale veldje wel. Wel even stoeien met controls instellen. Maar de performance valt me heel erg mee.
edit: ik keek verkeerd. Ik zat in het scherm waar je je carriere kan starten. Daar kan je amsterdam niet kiezen.
Want hier niets
je moet alles handmatig opnieuw toewijzen.ravw schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:05:
[...]
Hoe krijg je die dingen ingestel
Want hier niets
default neemt hij geen config mee.
Maar wat een gave sim wordt dit. Heb wel al iets van 8 CTDs gehad maar ik ben misschien iets te enthousiast met dingen aanpassen en doorklikken.
Je kan letterlijk overal op de grond spawnen. Hier bv vlakbij area 51. En de grond ziet er ook vet uit.
/f/image/BGyhfUThsixtIFv17fBefLB7.png?f=fotoalbum_large)
Daar ben ik achterDirtyrockers schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:07:
[...]
je moet alles handmatig opnieuw toewijzen.
default neemt hij geen config mee.
Oops heb nu de basis even goed gezet , hoop wel dat dit in de full versie wel goed komt dat alles herkent word.
Want opm nu per vliegtuig alles apart te gaan instellen
[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 12-10-2024 11:28 ]
Ach de tijd gaat snel zat..cracking cloud schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:23:
De circuit breakers in de default cessna werken, waarom is het nog geen 19 november
En daarbij Zo te zien is dit wel een hele uitgeklede versie van MSFS2024
Want alles is zo basis als zijn kan , denk dat je nog geen BiNg zooi heb
ook de tech alpha forum werkt voor mij nog niet, maar daar hebben veel meer lui last van zag k al
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Thanks! Ook spamfolder gecheckt en voila👍Jirnsum schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 12:51:
Woot: hier net mail gecheckt en zat in junk. Wordt een mooi weekend zo
Hmm heb in de insider hub de knop 'in store tonen' maar hij geeft nu al 15 minuten lang geen resultaat als ik daarop klik. Ms store geeft aan dat de 'zoek opdracht geen resultaten heeft opgeleverd'

... Never mind... Hij doet het al 😅😁
[ Voor 34% gewijzigd door Sparkiezz op 12-10-2024 13:51 ]
Leuk he die zenuwen , geduld is een schone zaak .. maar ja niet op zo'n momentSparkiezz schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:16:
[...]
Thanks! Ook spamfolder gecheckt en voila👍
... Never mind... Hij doet het al 😅😁
Met een 2080 Ti op Ultra, onder de 50FPS... maar het gaat wel (4K scherm)
Het ziet er heel goed uit!
9950x3d+4090+64DDR
en opgelost.. er zit een optie in tijdens de walk around: toggle all pins, en omdat ik dat na 2x proberen al wel gezien had, heb ik die dus gebruikt. de functie doet precies wat er staat, verwijdert alleen de pins.. niet de covers. en met de covers er nog op, willen ze dus inderdaad niet starten. vreemd dat het disconnecten van een usb keyboard daar invloed op heeft, maar goed.. alpha build i guessdjbarney schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 12:47:
ik zit er zelf inderdaad ook in, maar had juist een probleem met dat met muis, keyboard, crosswind pedals en een thrustmaster airbus stick aangesloten, de sim een set onverwijderbare, onaanpasbare keybindings heeft gemaakt die het onmogelijk maken om de motoren van de cessna of cub te starten. zelfs met ctrl e, of het tot de letter nauwkeurig volgen van de checklists niet. vermoedelijk zit het in een van de keybindings in het standaard microsoft keyboard dat ik heb, want als ik die afkoppel.. ploep en de hele boel kan met de muis alleen gewoon gestart worden. zodra het usb keyboard weer ingeplugd word, motor valt uit.. al even bezig geweest met een reinstall, maar tot nog toe nog geen oplossing, omdat die keybindings dus in mn profiel zitten en ik die er met geen stok uit krijg
ook de tech alpha forum werkt voor mij nog niet, maar daar hebben veel meer lui last van zag k al
JA leuk he nieuwe dingen .. ik kreeg hem ook niet gestart.djbarney schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 16:18:
[...]
en opgelost.. er zit een optie in tijdens de walk around: toggle all pins, en omdat ik dat na 2x proberen al wel gezien had, heb ik die dus gebruikt. de functie doet precies wat er staat, verwijdert alleen de pins.. niet de covers. en met de covers er nog op, willen ze dus inderdaad niet starten. vreemd dat het disconnecten van een usb keyboard daar invloed op heeft, maar goed.. alpha build i guessnu dus elke keer toch maar het rondje volledig afmaken voor de rest van dit weekend
Eindelijk gestart , en weg rijden ..niet dus ....... ?
BRAKE .. los .. nee niet die is uit ... wacht even, uit het vliegtuig gestapt , wheel block weggehaald ... en daar gaat me plane
WTF stond die dus nog op iets gas geven.... Dus kon weer een herstart doen.
Net een vluchtje gedaan boven Rdam. Stem zegt dat ik naar rechts moet, de game toont aan dat ik naar links moet.
Maar het hele menu voelt ook veel lichter en soepeler aan vergeleken met 2020.
[ Voor 13% gewijzigd door RobinNL op 12-10-2024 16:51 ]
dit had ik net boven Ameland ook: zag de poortjes wel in de lucht aan de linkerhand, maar kreeg toch echt te horen turn right. Doe ik dat: "you're off course"RobinNL schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 16:49:
Stem zegt dat ik naar rechts moet, de game toont aan dat ik naar links moet.
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Xbox controle gevlogen en even snel overal door heen gelopen.
YouTube: TEST BETA MSFS2024
ik zie ook dat de textures afwisselend heel netjes of heel ruw zijn, beetje low and slow over de veluwe is echt hit & miss qua kwaliteit. hopelijk is dat geen voorteken van de kwaliteit van de productie release in november
schiphol en lelystad lijken nog nergens op, en elk schip dat je tegenkomt is een hilarisch grote cruiseliner
vind trouwens de loading times wel echt geweldig improved, hoop dat ie met een beetje community folder niet veel langer gaat duren, ik ben van icon doubleclick op de desktop tot in de cockpit in free flight in nog geen 60 seconden hier. de allereerste load was wel lang, maar daar waarschuwden ze al voor, en was ook duidelijk anounced in het loading screen
[ Voor 15% gewijzigd door djbarney op 12-10-2024 18:37 ]
je hebt in de settings ergens de CFD optie aangevinkt vermoed ik, zit in settings onder general, flight interface, aerodynamic visualization (CFD) als toggle
[ Voor 10% gewijzigd door djbarney op 12-10-2024 18:35 ]
Heb het al even de weer opvragen in taakbalk als aan je aan het vliegen ben en dan onder in dat vinkje uitzettendjbarney schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 18:33:
[...]
je hebt in de settings ergens de CFD optie aangevinkt vermoed ik, zit in settings onder general, flight interface, aerodynamic visualization (CFD) als toggle
Nu zie je tenminste die trambaan over de A4 lopen en mijn flat is ten minste hoog.
daar achter die wijk is nu ook nieuwer en bebouwd
/f/image/DKPjdF5znXUnhMafcMnXto2I.png?f=fotoalbum_large)
vind het om sommige plaatsten erg rommelig er uit zien en die boten...... ach ze zijn er nu maar verre van goed.
/f/image/DPecLXGDCAmyF62WvK37xUcD.png?f=fotoalbum_large)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ach niet aan beginnen, ik had de TCA goed staan bij de volgende keer opstarten kan je weer opnieuw beginnen ...RobinNL schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 19:18:
Heeft iemand toevallig hier de Thrustmaster T.Flight Hotas X? Ik ben al een tijd bezig om m'n joystick aan de praat te krijgen en de knoppen in te stellen, maar het lijkt niet echt snel te werken. Heeft iemand wat tips hiervoor?
Die het nu gewoon even met de XBOX controler het is nog maar een dagje
Maandag is het al weer afgelopen.
Zag in de Squirrel stream een COPY optie. Hij dacht ook dat hij alles opnieuw moest configureren. Maar hij selecteerde Copy en toen werkte het.ravw schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 19:22:
[...]
Ach niet aan beginnen, ik had de TCA goed staan bij de volgende keer opstarten kan je weer opnieuw beginnen ...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik dacht al... Ligt het aan mij of is het gewoon (bijna) niet te doen?ravw schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 19:22:
[...]
Ach niet aan beginnen, ik had de TCA goed staan bij de volgende keer opstarten kan je weer opnieuw beginnen ...
Daarnaast... De game crasht nog steeds als je een joystick / controller aansluit wanneer je de game hebt gestart.
Net even met een Xbox controller gespeeld. Dat was zo gepiept.
Hier deed Copy dan weer niksRivanov schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 19:26:
[...]
Zag in de Squirrel stream een COPY optie. Hij dacht ook dat hij alles opnieuw moest configureren. Maar hij selecteerde Copy en toen werkte het.