Hier hetzelfde probleem. Schijnt een bug te zijn. In career mode heb ik hier last van. De handover naar de toren werkt niet goed. In de missie opdrachten blijft dan ook staan "Land at XXXX" terwijl ik al geland ben. De missie loopt dan ook niet door, waardoor je de missie ook niet kunt voltooien. Enige optie is om de missie af te breken. Probleem schijnt vooral bij IFR te zijn. In VFR heb ik hier nog geen last van gehad.Svennie schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 07:40:
[...]
Dan nog een andere vlucht, ATC vraagt mij om naar de toren te gaan maar krijg geen optie om daar heen te gaan, doe ik het met de hand dan kan ik me niet eens melden en krijg ik enkel de optie terug te gaan naar de vorige frequentie. Uiteindelijk maar geland en dan klagen dat ik geen toestemming had. Dat laatste klopt, had geen tijd meer om me te melden, stond al op de baan, in de radio rond klooien had al lang genoeg geduurd.
[...]
Wellicht omdat je IFR vliegt en daar hoort bij de approach een handover bij naar de toren. Maar niet elk vliegveld heeft een toren.