franssie schreef op woensdag 20 november 2024 @ 00:03:
[...]
ooit een xbox gekocht waar zeker MSFS2020 op zou uitkomen
Nu mag jij raden wat er gebeurde. Het vertrouwen mij mij is wederom weg.
Ik zie het wel maar het gaat echt slecht met overpromise bij Microsoft en Aboso. Dit gaat om miljoenen prepaid geld dat maar moet afwachten of het echt een game wordt, ik maak me zorgen over dit investeringsmodel. En, ik ik maak me ook zorgen over hoe makkelijk mensen hier honderd euro besteden aan een spal waarvan het niet duidelijk is hoe het presteert, en dan ook accepteren dat het gewoon niet werkt, ik vind dat bizar.
Als er een plint in een keuken scheef ligt gaat iedereen terecht de klippen op, maar als het om MSFS gaat mag dus alles?
Ik snap het niet, echt niet.
Ik snap je wel .. maar wat heeft het voor zin.
Ik heb duizenden euros aan een vrouw uitgegeven in de hoop dat ik er een leuke tijd mee zal hebben.
Maar goed dat ging ook niet helemaal volgens plan, het leek vooraf ook mooier dan het was.
Ja soms zit het mee soms zit het even tegen.
Maar een beetje vertrouwen moet je wel hebben.
Snap best dat je nu even ene rot gevoel heb , dat heb ik ook ....
en denk alle FSers op dit moment dat ze wurg neigingen hebben.
En terecht hoor.
Maar wat kun je er aan doen .. niets.
Gewoon even tot 10 tellen...... ik bedoel tot 10 miljoen tellen dan is het vast al minder erg.
En zo als me ma altijd zei: tel je zegeningen.
het enige waar je nu gewoon even boos om word is dat ze van uit MS/Asobo geen info geven hoe of wat wanneer ze denken dat het opgelost is , of hoe lang je dan in de wacht gezet word,Dat is gewoon even shit nu.
[
Voor 6% gewijzigd door
ravw op 20-11-2024 00:18
]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB