• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-02 22:51

• iqcgubon
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 09-02 15:24

• Vince_1319
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 09:11
iqcgubon schreef op maandag 19 januari 2026 @ 13:40:
[...]

Bummer. Volgende een Sony dan maar?

Redactie ook getipt btw? :P
Nog niet

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Ah, eindelijk een (pers)bericht over de mobile devisie van ASUS wat geen leugen is.
Dit wisten ze al bij de ZenFone 9 maar er moesten duidelijk nog ff wat voorraden hardware opgemaakt c.q. contracten met leveranciers uitgespeeld worden voordat eindelijk het hoge woord er uit kwam.
Vanaf de ZF9 begon het onwetende klanten genaai al met ladingen leugens over bootloaders etc. en ondersteuning die als sneeuw voor de zon verdween.
Hebben ze toch nog een paar jaar mooi door kunnen liegen, naja prima, stort dan ook maar in ook met je onbetrouwbare bedrijf, ik zal er geen traan om laten.
De ZF9 had prima hardware, de ZF10 is niet veel meer dan een ZF9 met wat tweaks, wat hardware geschuif en draadloos laden, ook een prima telefoontje qua hardware.
Hadden beide echt duurzame toppers kunnen zijn als.... ASUS de opensource gemeenschap en hun klanten niet volgas dwars zouden zijn gaan zitten en de devices niet op afstand (semi) onklaar gemaakt hadden.
Na de aankoop van een unlockbare (en gelijk unlockte) ZF9 en alles wat ASUS daarna geflikt heeft om hun klanten voor te liegen heb ik een heel onderbouwde mening gekregen over dat merk.
Dat geintje heeft ze heel wat klanten gekost en werkt op meer vlakken dan verwacht door, zo komt er hier (en in mijn omgeving) geen enkel ASUS product meer in en zal dat religieus overal rond blijven prediken.
Baal er nog steeds van dat ik destijds niet voor een Sony Xperia 5 gekozen heb, Sony doet namelijk niet moeilijk over unlocken en zij zijn een van de weinige mobile device producenten die AOSP omarmen en ondersteunen (en een veel netter bedrijf wat ook hele degelijke hardware bouwt)
Mocht Sony overleven in de mobile market dan zou ik geen seconde twijfelen om (weer) een Xperia aan te schaffen.
ASUS was echt eens maar nooit meer en een dure les.
Gelukkig kunnen andere mensen nu ook niet meer in die lulverhalen van dat oplichtersbedrijf stinken, dat zie ik iig als een positief iets.

• rbeijers
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-02 20:47
Vind het wel jammer. Welke telefoon heeft deze specificaties en dit formaat. Ik hoor veel mensen die deze eigenschappen graag in een telefoon zouden willen hebben. Keuze is nou niet echt reuze... Helaas.

• mjvdzwet
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
De Samsungs S2x serie komt in de buurt, maar software totaal niet.

En mocht de One Plus 15T uitkomen in Europa (Nederland) kan dit een kandidaat zijn.

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:02
rbeijers schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 22:29:
Vind het wel jammer. Welke telefoon heeft deze specificaties en dit formaat.
Die poule is helaas erg klein inderdaad. Samsung is de enige van de 'standaard/mainstream' producenten die nog iets nieuws uitbrengt enigzins binnen de perken. Ik heb nu de Pixel 8 in gebruik en daar nog altijd erg tevreden mee gelukkig.

Je zou evt een flipphone kunnen overwegen, kleiner wanneer dicht, maar groter wanneer open.
Pagina: 1 2 3 Laatste