(open-source) ticket systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 387 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Twijfel of deze vraag bij dit sub-fora helemaal aansluit, zo niet dan hoor ik het graag.

Er zijn 1001 ticket systemen, van de meest gebruikte open-source varianten was ik een kleine 10jr prima op de hoogte.Heden dag is er veel veranderd, markt in beweging, nieuwe technieken balblablalbla

Nu zoek ik een relatief simpel ticket systeem, waarbij per onderwerp/vraag specifieke 'input' vereist.

Stel men wil melding maken over onderwerp A, dan moeten vragen X-Y gesteld en ingevuld worden. Betreft het onderwerp B, dan dienen ander onderdelen gevraagd en ingevuld te worden.

Idealiter met single-sign-on optie voor O365

Weet dat TopDesk zo iets doet, maar dat is en te complex/uitgebreid voor wens, en qua kosten niet interessant voor huidige omgeving.

Iemand tips, suggesties wat een relatief eenvoudig ticket systeem is met o365-single-sign-on opties?

jah ik ken google :+ maar daar kom ik vooral kansloze (gegenereerde) opsommings lijstjes tegen, maar niet iets wat een vergelijking maakt of kritisch is.

//edit; demo van uvdesk aan het bekijken

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vergelijkbare topics:
Nieuwe IT Servicedesk tool voor 40~50 agents
Helpdesk/Ticketing pakket voor ICT afdeling

Het heeft op zichzelf niets met Linux als client te maken, want je kan het net zo goed op Windows draaien met Apache webserver. Het heeft dus hier niet heel veel te zoeken en vanwege de twee eerder genoemde tickets heeft een derde niet heel veel zin.
Als je trouwens echt wilt, aangezien je al O365 hebt, zou je het zelfs in Sharepoint kunnen bouwen. :+

Commandline FTW | Tweakt met mate

Dit topic is gesloten.