Toon posts:

Verkeerde bestelling retour gestuurd bij webwinkel

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:25
Dan is het toch geen "geheel ander product"?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:36
Sir_Lion schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 17:46:
[...]

Dan is het toch geen "geheel ander product"?
Hoe is het dat niet? Wat onderscheid een door mij gekocht product van eenzelfde product wat een ander heeft? Het serienummer.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:25
D4NG3R schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 17:48:
[...]

mij gekocht product van eenzelfde product
Dus het zijn geen compleet andere producten.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kan je vriendin niet ook een retour aanmaken en vervolgens melden dat ze het product al terug hebben gekoppeld aan jouw track/trace?

Acties:
  • +5Henk 'm!

• D4NG3R
Sir_Lion schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 17:50:
[...]

Dus het zijn geen compleet andere producten.
Wil je een semantische discussie gaan houden? Het product wat terug gestuurd is, is simpelweg niet hetzelfde product als wat is aangemeld. Wat dat betreft heeft de winkel het bij het rechte eind.

Hoe daar vervolgens mee omgegaan wordt is hier het probleem.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Foxl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
D4NG3R schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 17:57:
[...]

Wil je een semantische discussie gaan houden? Het product wat terug gestuurd is, is simpelweg niet hetzelfde product als wat is aangemeld.
En dat kan de webshop niet bewijzen, aangezien ze het bewijs naar eigen zeggen gewoonweg hebben weggegooid. Dus, pech voor de webshop.

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

• D4NG3R
Foxl schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 18:30:
[...]

En dat kan de webshop niet bewijzen, aangezien ze het bewijs naar eigen zeggen gewoonweg hebben weggegooid. Dus, pech voor de webshop.
Dat hebben ze al, en bevestigt de TS zelf ook fout te hebben gedaan.

Of wou je het op valsheid in geschrifte gooien, en daarmee zeggen dat zowel de TS als winkel uit hun nek lullen m.b.t. het serienummer? :P
jorank schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:11:
2 weken later kreeg ik bericht dat het serienummer niet overeen kwam en kwam ik dus erachter dat ik de verkeerde Apple Watch had terug gestuurd.
Wat er daarna mee is gedaan is het probleem, zoals ik zelf al aangaf. ;)
D4NG3R schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:08:
Dat zij er voor gekozen hebben dat ding bij wijze van letterlijk de shredder in te gooien zonder jouw een kans te geven het op te lossen lijkt mij hun probleem.
Maar goed, we gaan hier steeds verder van het probleem af; De TS heeft een ander product teruggestuurd dan welke was aangemeld, de serienummers komen immers niet overeen. De winkel heeft hierbij de keuze gemaakt het direct na die constantering te vernietigen i.p.v. contact op te nemen met de TS om te bespreken hoe nu verder.

De TS heeft dus (het aankoopbedrag van) een Series 8 Apple Watch tegoed van de winkel zoals @Hackus al aan geeft in de 1e reactie op dit topic. Hebben ze daar zin in? Natuurlijk niet, maar dan hadden ze het ding maar niet direct weg moeten gooien. :')

[Voor 48% gewijzigd door D4NG3R op 25-05-2023 19:01]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Foxl
  • Niet online
D4NG3R schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 18:34:
[...]

Dat hebben ze al, en bevestigt de TS zelf ook fout te hebben gedaan.

Of wou je het op valsheid in geschrifte gooien, en daarmee zeggen dat zowel de TS als winkel uit hun nek lullen m.b.t. het serienummer? :P
Iets stellen is natuurlijk iets anders dan het bewijzen. Of geloof jij iedereen altijd zomaar op hun blauwe ogen?

• D4NG3R
Foxl schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 19:04:
[...]

Iets stellen is natuurlijk iets anders dan het bewijzen. Of geloof jij iedereen altijd zomaar op hun blauwe ogen?
Je impliceert dus dwaling al dan niet bewuste valsheid van geschrifte, zowel door de TS als winkel?

Het zou waarschijnlijk een aanzienlijk duurder geintje (voor beide partijen!) worden als dat het geval is. In ieder geval aanzienlijk duurder voor de winkel dan de waarde van een Apple Watch. :P

Alle gekheid op een stokje, de TS heeft een foutje gemaakt, kan gebeuren. De webwinkel constateerde diezelfde fout, maar heeft de keuze gemaakt dit achterloos onomkeerbaar te laten escaleren i.p.v. contact op te nemen met de TS. :F

[Voor 39% gewijzigd door D4NG3R op 25-05-2023 19:41]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:08

FreakNL

Well do ya punk?

D4NG3R schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 17:45:
[...]

Exact dat? Hoe je het ook went of keert gaat het technisch niet om het aangemelde product.
Ik kan er ook niet aan wennen :+

Maar de webshop mag/moet zich echt coulanter opstellen

[Voor 10% gewijzigd door FreakNL op 25-05-2023 19:15]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-06 17:29

Perkouw

Moderator General Chat
Mensen we lijken ietwat af te dwalen. Laten we even focusen op de casus v.d. TS :)

• PeepPeepPeep
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-06 00:35

PeepPeepPeep

It’s all or nothing

Ik vind het vreemd dat je niet even direct gebeld heb maar dan gaat lopen mailen. Dan heb je gelijk en gericht contact en kan je het uitleggen en overleggen hoe je het zou kunnen oplossen.

Iedere webwinkel heeft altijd wel een telefoonnummer hoor!

Daikin Stylish FTXA25B2V1B + RXA20-25A / Perfera FVXM25R2V1B + Perfera FTXM20R2V1B + 2MXM40N2V1B

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 08:57

WhiteDog

met zwarte hond

PeepPeepPeep schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 21:07:
Ik vind het vreemd dat je niet even direct gebeld heb maar dan gaat lopen mailen. Dan heb je gelijk en gericht contact en kan je het uitleggen en overleggen hoe je het zou kunnen oplossen.

Bestel is iets bij webwinkel dat van een derde partij komt. Veel succes met bellen :P

Ik vind het vooral vreemd dat een webshop een duur product dat ook nog is in hun systeem voorkomt na 5 minuten in een schredder mikt... webshop uit Alphen die vroeger wat met kranen deed ofzo :?

[Voor 1% gewijzigd door Yorinn op 25-05-2023 22:31. Reden: Naam winkel weggehaald]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15
PeepPeepPeep schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 21:07:

Mailen is zeker bij een groter bedrijf verstandiger dan bellen: 1. papertrail, 2. meer kans dat het bij de juiste persoon/afdeling terecht komt.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
StevenK schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 22:20:
[...]

Mailen is zeker bij een groter bedrijf verstandiger dan bellen: 1. papertrail, 2. meer kans dat het bij de juiste persoon/afdeling terecht komt.
Bij dit bedrijf heb ik alleen maar goede ervaringen met bellen, de medewerker wordt dan ook je vaste contactpersoon ipv elke keer een ander.

En qua papertrail wordt alles per mail bevestigd.

[Voor 6% gewijzigd door Wolly op 25-05-2023 22:26]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sascha G.
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 07-06 14:19
*knip* Offtopic.

[Voor 91% gewijzigd door Yorinn op 26-05-2023 06:58]

Acties:
  • +15Henk 'm!

• Real
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
fopjurist schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 19:43:
Natuurlijk hoeft er geen horloge heen en weer gestuurd te worden en natuurlijk moet de webwinkel het aankoopbedrag terugbetalen. Dit is zo lachwekkend dat @Arnoud Engelfriet er misschien wel een blogpost over wil schrijven.
Je hebt antwoord gekregen:

https://blog.iusmentis.co...rneerd-product-weggooien/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WimTenBrink
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-06 12:56
Laten we even duidelijk zijn: TS is NIET de eigenaar van dit horloge. Dat is de vriendin van de TS. En vriendin kan nu de winkel aanschrijven en melden dat zij haar horloge in ontvangst hebben genomen en dat zij graag haar horloge terug wil. (Of een schadevergoeding.) Ze kan een kopie van de factuur meesturen zodat de winkel weet dat zij de eigenaar is en dus is het snel opgelost.
Maar dan moet wel de vriendin in actie komen. De TS heeft immers niet het eigendomsrecht op het horloge. (Of hij moet aantonen dat hij alsnog eigenaar is geworden.) Vriendin heeft een eigen account en weet van TS dat het horloge bij de winkel ligt.
Gezien de prijs van het horloge denk ik niet dat de winkel deze heeft weggegooid maar gewoon bewaart tot de eigenaar deze komt claimen. Tegen TS wordt gezegd dat deze is weggegooid zodat hij niet blijft vragen om een horloge wat kennelijk niet van hem is.
Simpel, toch?

\/\//\ Wim.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
WimTenBrink schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:19:
Laten we even duidelijk zijn: TS is NIET de eigenaar van dit horloge. Dat is de vriendin van de TS. En vriendin kan nu de winkel aanschrijven en melden dat zij haar horloge in ontvangst hebben genomen en dat zij graag haar horloge terug wil. (Of een schadevergoeding.) Ze kan een kopie van de factuur meesturen zodat de winkel weet dat zij de eigenaar is en dus is het snel opgelost.
Maar dan moet wel de vriendin in actie komen. De TS heeft immers niet het eigendomsrecht op het horloge. (Of hij moet aantonen dat hij alsnog eigenaar is geworden.) Vriendin heeft een eigen account en weet van TS dat het horloge bij de winkel ligt.
Gezien de prijs van het horloge denk ik niet dat de winkel deze heeft weggegooid maar gewoon bewaart tot de eigenaar deze komt claimen. Tegen TS wordt gezegd dat deze is weggegooid zodat hij niet blijft vragen om een horloge wat kennelijk niet van hem is.
Simpel, toch?
Het maakt niet uit wie wel of niet de eigenaar is van het horloge, de vriendin heeft zich hier ook niet in te mengen. Er is een geschil tussen webwinkel en de TS dat is de basis. De webwinkel heeft een product ontvreemd die in de basis niet van henzelf is maar van iemand anders. Ze zullen het dus gewoon moeten terugsturen naar de afzender van het pakket. Zij hebben niets te maken met een andere partij dan de TS in dit geschil. Vanuit de webwinkel kan het namelijk ook zijn dat de vriendin het horloge kado heeft gedaan aan TS en TS het horloge kado heeft gedaan aan de vriendin. Je moet zaken niet onnodig ingewikkeld maken door er zaken bij te halen die er niets mee te maken hebben. In de basis is het inderdaad heel simpel:

Retourproduct is niet hetzelfde als het product op de retouraanvraag, of dit nu eenzelfde product zal zijn met een ander serienummer, een baksteen of een klomp. De webwinkel zal in dit geval moeten vragen wat de verzender wilt dat er met het product gebeurd en zal hieraan gehoor moeten geven op kosten van de verzender, mits het verzoek van verzender redelijk is. De verzender kan vervolgens, los van dit verhaal, alsnog een juiste retourzending doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WimTenBrink
mrdemc schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:41:
Het maakt niet uit wie wel of niet de eigenaar is van het horloge, de vriendin heeft zich hier ook niet in te mengen. Er is een geschil tussen webwinkel en de TS dat is de basis. De webwinkel heeft een product ontvreemd die in de basis niet van henzelf is maar van iemand anders. Ze zullen het dus gewoon moeten terugsturen naar de afzender van het pakket.
Nee, ze moeten het horloge terugsturen naar de eigenaar en niet naar de TS. De TS kan natuurlijk wel de factuur van zijn vriendin toesturen om aan te tonen dat hij de eigenaar is of namens de eigenaar handeld. Dan is het probleem snel opgelost. Krijgt hij het geld terug.
Je kunt ieder willekeurig verhaal erbij verzinnen dat je wilt, maar je moet alleen kijken naar de feiten. TS stuurt de product A terug met de factuur van product B. En hij wil het geld terug van product A. Dat kan, maar dan moet hij de factuur van product A even toezenden. Simpele handeling, maar kennelijk niet gedaan.
Waarom niet, vraag ik dan...
Natuurlijk kan hij ook gewoon vragen of de winkel product A terugstuurt. Dat zou kunnen als hij kan aantonen dat hij rechten heeft op product A. Bijvoorbeeld met de factuur van product A. Dus even de factuur van product A toesturen en vragen om product A terug te sturen is dan ook een oplossing.
Waarom is dat ook niet gedaan?
En dan is er nog de mogelijkheid dat hij product A van zijn vriendin heeft gestolen en zelf product B heeft gekocht om vervolgens product A terug te sturen om het geld terug te krijgen. Dat is handig, want na afloop heeft hij dan het geld van het horloge plus een factuur van zijn eigen horloge als eigendomsbewijs. Een win-win situatie, dus.
En het lijkt erop dat dit de huidige situatie is, want zoals gezegd, dit probleem is snel opgelost door even de juiste factuur toe te sturen aan de winkel...

\/\//\ Wim.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15
WimTenBrink schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 18:57:
[...]

Nee, ze moeten het horloge terugsturen naar de eigenaar en niet naar de TS.
En, nee, dat moeten ze niet. Ze hoeven niet eens te weten of vriendin nog eigenaar is of dat ze wellicht in de tussentijd of eerder al de eigendom overgedragen heeft aan TS. Voor de webshop is voldoende dat TS zich in *deze* transactie gedraagt als eigenaar. Hij is houder en wordt dus juridisch vermoed eigenaar te zijn.

Hoewel ik begrijp wat je bedoelt, compliceer je hiermee de kwestie onnodig.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mrdemc
  • Nu online
WimTenBrink schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 18:57:
[...]

Nee, ze moeten het horloge terugsturen naar de eigenaar en niet naar de TS. De TS kan natuurlijk wel de factuur van zijn vriendin toesturen om aan te tonen dat hij de eigenaar is of namens de eigenaar handeld. Dan is het probleem snel opgelost. Krijgt hij het geld terug.
Je kunt ieder willekeurig verhaal erbij verzinnen dat je wilt, maar je moet alleen kijken naar de feiten. TS stuurt de product A terug met de factuur van product B. En hij wil het geld terug van product A. Dat kan, maar dan moet hij de factuur van product A even toezenden. Simpele handeling, maar kennelijk niet gedaan.
Waarom niet, vraag ik dan...
Natuurlijk kan hij ook gewoon vragen of de winkel product A terugstuurt. Dat zou kunnen als hij kan aantonen dat hij rechten heeft op product A. Bijvoorbeeld met de factuur van product A. Dus even de factuur van product A toesturen en vragen om product A terug te sturen is dan ook een oplossing.
Waarom is dat ook niet gedaan?
En dan is er nog de mogelijkheid dat hij product A van zijn vriendin heeft gestolen en zelf product B heeft gekocht om vervolgens product A terug te sturen om het geld terug te krijgen. Dat is handig, want na afloop heeft hij dan het geld van het horloge plus een factuur van zijn eigen horloge als eigendomsbewijs. Een win-win situatie, dus.
En het lijkt erop dat dit de huidige situatie is, want zoals gezegd, dit probleem is snel opgelost door even de juiste factuur toe te sturen aan de winkel...
Dat je het heel stellig zegt maakt het niet gelijk waar ;)
Daarnaast, zoals in de OP aangegeven, de TS had de bedoeling Product B te retourneren, heeft daar een retour aanvraag voor gedaan en per ongeluk Product A teruggestuurd. Er is geen sprake van facturen meesturen, een retour doe je op basis van een retouraanvraag bij de webshop via jouw aankoop. Dan kun je wel je factuur willen meesturen van Product A maar de retouraanvraag staat dan nog steeds op Product B.
Je geeft ook aan dat het bij de feiten moet blijven en er geen willekeurige verhalen bij gemaakt moeten worden, maar lees in dat geval jouw eigen posts nog even door zou ik zeggen, je haalt er zelf een hoop extra dingen bij die er niets mee te maken hebben. Tot het stelen van de partner aan toe…

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WimTenBrink
mrdemc schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 19:51:
Er is geen sprake van facturen meesturen, een retour doe je op basis van een retouraanvraag bij de webshop via jouw aankoop. Dan kun je wel je factuur willen meesturen van Product A maar de retouraanvraag staat dan nog steeds op Product B.
Een retouraanvraag is nog steeds gekoppeld aan een factuur. De webwinkel kan de factuur van de TS opzoeken omdat deze in de retouraanvraag is vermeld. Maar die factuur meldt product B en TS heeft product A teruggestuurd...
De webwinkel weet niet van wie product A is. De AVG verhindert sowieso dat ze even kunnen opzoeken wie de eigenaar is. Het enige wat ze kunnen doen is het product naar de politie brengen met een aangifte wegens fraude. Want was TS probeert kan als fraude worden gezien...
En nogmaals, TS kan het heel eenvoudig oplossen door een retour aan te vragen voor product A, nu de webwinkel product A al heeft. Dan krijgt zijn vriendin het geld terug en geeft ze dat aan TS, en TS geeft zijn horloge dan aan de vriendin.
Dus vraag ik mij af waarom TS dus niet via zijn vriendin actie heeft ondernomen. Het is immers haar horloge. Dat zijn gewoon de feiten.
Gewoon even het juiste retourformulier aanvragen en opsturen met de mededeling dat de winkel het horloge al heeft, want zie de voorgaande correspondentie. Probleem opgelost.
Misschien ben ik te wantrouwend, maar had TS dit niet zelf kunnen bedenken?
Feit is dat de retour via factuur A moet, als je product A terugstuurt. Je moet dan niet de retour van product B sturen, want dat is verdacht. Dat is wat een fraudeur probeert.

\/\//\ Wim.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mrdemc
  • Nu online
WimTenBrink schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 23:46:
[...]

Een retouraanvraag is nog steeds gekoppeld aan een factuur. De webwinkel kan de factuur van de TS opzoeken omdat deze in de retouraanvraag is vermeld. Maar die factuur meldt product B en TS heeft product A teruggestuurd...
De webwinkel weet niet van wie product A is. De AVG verhindert sowieso dat ze even kunnen opzoeken wie de eigenaar is. Het enige wat ze kunnen doen is het product naar de politie brengen met een aangifte wegens fraude. Want was TS probeert kan als fraude worden gezien...
En nogmaals, TS kan het heel eenvoudig oplossen door een retour aan te vragen voor product A, nu de webwinkel product A al heeft. Dan krijgt zijn vriendin het geld terug en geeft ze dat aan TS, en TS geeft zijn horloge dan aan de vriendin.
Dus vraag ik mij af waarom TS dus niet via zijn vriendin actie heeft ondernomen. Het is immers haar horloge. Dat zijn gewoon de feiten.
Gewoon even het juiste retourformulier aanvragen en opsturen met de mededeling dat de winkel het horloge al heeft, want zie de voorgaande correspondentie. Probleem opgelost.
Misschien ben ik te wantrouwend, maar had TS dit niet zelf kunnen bedenken?
Feit is dat de retour via factuur A moet, als je product A terugstuurt. Je moet dan niet de retour van product B sturen, want dat is verdacht. Dat is wat een fraudeur probeert.
Probleem niet opgelost want de webwinkel had direct al aangegeven dat het horloge weggegooid is. Desondanks wilde TS juist exact doen wat jij aangeeft: een retour aanmaken via het account van zijn vriendin. ;)
Los daarvan zit jouw post vol met foutieve aannames over de AVG, wat fraude is, en hoe dit überhaupt werkt…

[Voor 5% gewijzigd door mrdemc op 07-06-2023 00:59]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Foxl
  • Niet online
[...]
En jij denkt dat de webwinkel niet moeilijk doet over een product wat retour is gestuurd onder een verkeerd retournummer?

Je veroorzaakt momenteel vooral veel ruis in dit topic.

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
[...]

Het enige wat ze kunnen doen is het product naar de politie brengen met een aangifte wegens fraude. Want was TS probeert kan als fraude worden gezien...

[/..]
Als de webwinkel zichzelf (nog) belachelijk(er) wil maken bedoel je......Fraude is het natuurlijk niet, wel een vergissing.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Toch heeft een retour aanmaken voor het horloge van vriendin en vervolgens melden dat ze de retour al ontvangen hebben aan de hand van de originele track & trace ook wel wat haken en ogen.

Belangrijkste is dat bij controle van de originele retour er waarschijnlijk alleen gekeken is of het serienummer overeen kwam en niet naar het nummer zelf, laat staan dat ze dat genoteerd hebben. Dit was een automatische uitworp, computer says no.
Bij een retouraanvraag van het horloge van vriendin zullen ze nog steeds op een horloge met dat serienummer wachten, wat er dus niet meer is want weggegooid.

Een tweede is dat de track&trace (etiket) geleverd door winkel gekoppeld is aan een andere retourzending. Voor de nieuwe retouraanvraag krijg je een nieuw etiket wat niet gebruikt wordt. Maar waar wel op gewacht wordt en shop zal zeggen niets ontvangen.

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:27

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Volgens mij is de vervolgstap nu relatief gezien simpel. Hoe een en ander ook heeft kunnen gebeuren, dat horloge had niet "weggooid" (of verduisterd of wat dan ook) mogen worden.

Het weggooien van het horloge door (een mederwerker van) de webshop is een onrechtmatige daad volgens het Burgerlijk Wetboek.

Artikel 162

1 Hij die jegens een ander een onrechtmatige daad pleegt, welke hem kan worden toegerekend, is verplicht de schade die de ander dientengevolge lijdt, te vergoeden.

2 Als onrechtmatige daad worden aangemerkt een inbreuk op een recht en een doen of nalaten in strijd met een wettelijke plicht of met hetgeen volgens ongeschreven recht in het maatschappelijk verkeer betaamt, een en ander behoudens de aanwezigheid van een rechtvaardigingsgrond.

3 Een onrechtmatige daad kan aan de dader worden toegerekend, indien zij te wijten is aan zijn schuld of aan een oorzaak welke krachtens de wet of de in het verkeer geldende opvattingen voor zijn rekening komt.

Lees vooral Lid 2 even, het is, mijn inziens, niet normaal dat een verkeerd opgestuurd artikel de prullenbak in gaat.

Eigenaresse van het horloge dient webshop aansprakelijk te stellen, genoeg voorbeeld brieven op de interwebs te vinden hiervoor.

[Voor 5% gewijzigd door Fraggert op 07-06-2023 12:24]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kijk ook even waar de link achter 'lachwekkend' naar toe verwijst. :+

EDIT: @jorank kan je wellicht een status update geven? :)

[Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 07-06-2023 12:29]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Real
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
CH4OS schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:28:
[...]
Kijk ook even waar de link achter 'lachwekkend' naar toe verwijst. :+
De cirkel is rond inderdaad
Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee