@
kromme
Uitroeien dekt niet de lading van je probleem, als je een plantje wil uitroeien omdat het niet naar je zin is speelt er denk ik een ander probleem. Lullig gezegd : Het gebrek aan echte problemen en het besef dat het luxe is om je daar zo druk over te kunnen maken. Jouw buren willen ook gewoon leuk leven en wonen. Zoek het in die gemene deler en je komt er wellicht wel uit.
Met je houding ze hebben schijt aan me kom je ook geen stap verder behalve je zelf opnaaien. Wellicht is er een andere reden dat het plaatsen niet gemeld is, stap er over en gewoon er op af en zeg : dat het niet de afspraak en dat je het gevoel heb alsof ze schijt aan je hebben. Dat kan toch niet zo zijn buurman? Hoe gaan we dat oplossen ?
Maar laat eerst even die boosheid en frustraties zakken. Dat praat een stuk beter.
Ik heb ook in jouw schoenen gestaan, maar daar moest ik mooi de veters uit halen op het buro.
Uiteindelijk is niets menselijks me vreemd, vandaar ook mijn reactie. Dat probeer ik jouw te besparen.
PS: lees je eerst even in over roundup en vraag je dan zelf nog eens af of je dat dan moet willen en hoe goed bedoelend dat soort adviezen dan zijn.
Ik snap computers, het is alleen jammer dat ze mij niet helemaal begrijpen.