Ik ben het lied van Italië al compleet vergeten...
Loreen ziet er echt uit als ze slaaptekort heeft.
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Nou, so far so goodDelerium schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 23:24:
Estonia en Israel zijn prima outsiders die ik zo in de top 5 zie eindigen.
België laatste? Na Duitsland natuurlijk
Die Loreen zit er wel de hele avond al bij van 'what have I done with my life?' Werkelijk elke expressie vakkundig uit het gezicht gespoten, alsof ze gedwongen wordt daar te zijn. Terwijl wat ze echt nodig heeft tenminste 3 nachten goed slapen is.
... not as I do.
Tijd rekken voor het fixen van de volgende reeks stemmen denk ik hahanadroJ schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:27:
En dan nog even een interview. Kom op gaan met die banaan
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Daar is toch dat liedje van? Je weet toch?
“Duurt te lang”?
“Duurt te lang”?
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Zal wel weer een kuttende verbinding zijn die ze willen fixxen.RobinNL schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:28:
[...]
Tijd rekken voor het fixen van de volgende reeks stemmen denk ik haha
Overigens gezien dat deze punten gisteren al uitgegeven zijn en er geen daadwerkelijke interactie is tussen Hannah en Graham en de stemmenverkondiger zou 't me niks verbazen als die stukjes ook al eerder opgenomen zijn. Was eerder altijd een punt namelijk dat die mensen te veel wilden zeggen.
Toch twee puntjes voor dld.
Toch twee puntjes voor dld.
[Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 14-05-2023 00:30]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Gaat hij nu alle scores grunten?
Echt ook een woord: Australia!
Echt ook een woord: Australia!

[Voor 37% gewijzigd door AW_Bos op 14-05-2023 00:31]
Haha geweldig!
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Had toch verwacht dat bane zou vragen om ja ja ding dong
"The slowest stripper in the world"
Bravo, Graham
Bravo, Graham

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.
He, Cyprus heeft een broccoli blouse.
Maar gisteren is niet vandaag.
Ik geloof graag dat Zweden gisteren de beste was, maar vandaag keek de halve wereld, en dat ging niet al te best.
Als ik naar een wedstrijd kijk, wil ik geen beslissingen van een dag eerder hebben. Daar hebben we niks aan, als we pas vandaag het echte werk kunnen horen en bekijken.
Heftig jasje, Cyprus.
Is de vakjury bang voor die nagels?
Loop jij voor of achter? xDEdd schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:33:
Je verwacht het niet.. 12 punten voor Zweden..
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Het AD heeft een 'bijzondere' kop: Soppende vrouw achter presentatrice zorgt voor verbazing bij kijkers Songfestival
Minder dubieus met foto...
Minder dubieus met foto...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Als je weet wie er in de vakjury zitten dan is het stemmen niet zo heel bijzonder. Het is nu niet dat daar heel kundige mensen in zitten. Vind ik tenminste.
De vijf leden zijn: zangeres Froukje, radiomaker Jeroen Kijk in de Vegte, zanger Rob DeKay, cabaretière Sjamke de Voogd en presentatrice Samya Hafsaoui. De Nederlandse douze points worden vanavond laat aangekondigd door zangeres S10, die vorig jaar elfde werd met De Diepte.
[Voor 48% gewijzigd door sjaool op 14-05-2023 00:35]
"When you grow up your heart dies"
Beetje flauw om de presentator van Finland sloom te noemen, de rest is echt stuk langzamer met die onzinnige monologen
Nou ik houd t voor gezien, zie over een paar uur de uitslag wel. Goodnight en nog veel plezier! 

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ze heeft een heel vreemde uitstraling. Ik kan er bijna niet naar kijken.Frieda schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:36:
die Loreen is toch knetterstoned of ligt t aan mij
Laten we zeggen dat ze voornamelijk zangeres is.Frieda schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:36:
Uberhaupt flauw, alsof de jury niet net ervoor een interview van een kwartier hieldHollovVpo1nt schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:35:
Beetje flauw om de presentator van Finland sloom te noemen, de rest is echt stuk langzamer met die onzinnige monologen
Helemaal stuk en vermoeid, lijkt eerder.Frieda schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:36:
Zo, Spanje rolt bijna uit die jurk.
Moet ff een dutje doen.Frieda schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:36:
sjaool schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:37:
[...]
Ze heeft een heel vreemde uitstraling. Ik kan er bijna niet naar kijken.
Dat nummer van Zweden is ook gewoon een slechtere kopie van Euphoria.
Vind er überhaupt niet veel aan dat ze een winnaar opnieuw laten deelnemen...
Vind er überhaupt niet veel aan dat ze een winnaar opnieuw laten deelnemen...
Met een stukje Abba.Anton.net schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:38:
Dat nummer van Zweden is ook gewoon een slechtere kopie van Euphoria.
En een intro gejat van een ander nummer.
Is die mannelijke presentaator nu zo klein, of staat er een reuzenvrouw naast hem.
Ik lag me straks kapot als half China de hele stemming omver werpt en die Kroaten, Noren of Fransen alsnog gaan winnen.
Ik lag me straks kapot als half China de hele stemming omver werpt en die Kroaten, Noren of Fransen alsnog gaan winnen.
Lol, de presentatoren die een stukje van Loreen zingen... Ze zingen die stukjes duidelijker dan ik in haar liedje zelf terug hoorde komen. Ik verstond echt niks van d'r
Voor nu:
The winner takes it all (met 281 punten)
Deze gast...
mavaros schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:39:
Is die mannelijke presentaator nu zo klein, of staat er een reuzenvrouw naast hem.
-
Stel je voor dat Zweden wint, moet ze verdorie nog een keer dat podium op.
... not as I do.
Dat ook, ja.
Georgië is... apart.
Zelfs dan, stemmen van buiten de EU is 2,5% van de publieksscore, dus heeft niet zoveel invloedmavaros schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:39:

Ik vond Tsjechië op zich wel een pakkend nummer hebben.
"coronaaa voor jou"
"coronaaa voor jou"
Nee, was best leuk gebracht. Beter dan nepnageltosti-ijzer.eric.1 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:40:
Was Duitsland zo slecht?
Hannah is 1m80. Norton is gewoon klein uitgevallen ?mavaros schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:39:
iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)
Nog maar 4 punten te gaan voor Duitsland en ze hebben er meer dan vorig jaar!
Zweden volledig onterrecht op 1 wat mij betreft, maar soit.
Zweden volledig onterrecht op 1 wat mij betreft, maar soit.
Dame is ook groot. Voor diegenen die het nog niet wisten, zij is de actrice van Game of Thrones die een non speelde, bekend van de mooie woorden "Shame... Shame.... Shame..."mavaros schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:39:
Griekenland, wat doe je nu? Heerlijk.
uhm...Ted LassoHollovVpo1nt schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:43:
[...]
Dame is ook groot. Voor diegenen die het nog niet wisten, zij is de actrice van Game of Thrones die een non speelde, bekend van de mooie woorden "Shame... Shame.... Shame..."
Slechte inschatting dan. Prima nummerbvbal79 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:43:
wie zij hier dat België laatste werd?
Canon, Apple & Samsung spul
Monika heeft dezelfde jurk aan als bij d'r optreden vorig jaar
Op naar de televoting..
Duitsland was wel slecht hoor. Een out-there metalnummer kan best werken, maar dan moet je wel kunnen zingen.
... not as I do.
Gelukkig hebben we hier meer verstand van de F1bvbal79 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:43:
wie zij hier dat België laatste werd?

-
Weer wat geleerd:) Kende haar alleen van Ted Lasso.HollovVpo1nt schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:43:
[...]
Dame is ook groot. Voor diegenen die het nog niet wisten, zij is de actrice van Game of Thrones die een non speelde, bekend van de mooie woorden "Shame... Shame.... Shame..."
Die voorsprong van Zweden wordt wel heel groot.. kunnen die nog ingehaald worden?
Finland gaat scoren bij de televoters als ik het publiek zo hoor.
Makkelijk!Anton.net schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:44:
Die voorsprong van Zweden wordt wel heel groot.. kunnen die nog ingehaald worden?
tot nu heeft televoters altijd de winnaar gegeven.Anton.net schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:44:
Wat heeft Catherine Tate met haar tieten gedaan?
Katherine Tate d'r borsten lijken alsof twee kale mannen in d'r jurk zijn verstopt
Graag, want ik wil naar huisAW_Bos schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:44:
Op naar de televoting..

Dat jongetje van Frankrijk had beter Engels dan dit Frans
[Voor 1% gewijzigd door skimine op 14-05-2023 00:49. Reden: Typo]
++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.
tbf in GoT was ze niet zo herkenbaar omdat ze een heel gewaad met hoofddoek aan had.sverzijl schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:44:
[...]
Weer wat geleerd:) Kende haar alleen van Ted Lasso.
Nou ja, gelukkig niemand met 0.
Loreens nummer is overal al een hit toch? Beetje oneerlijk.
Vorig jaar... Alles kan nog veranderen
Waarom roepen ze gewoon niet in één klap de winnaar?
Dit heet TV....AW_Bos schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:49:
Waarom roepen ze gewoon niet in één klap de winnaar?
Volgens mij zijn die stukjes van die landen allemaal opgenomen.
Als je bij UK keek zag je dat die Katherine Tate in dezelfde zaal stond als Graham maar je zag de presentatoren niet...
Of ligt dit anders?
Als je bij UK keek zag je dat die Katherine Tate in dezelfde zaal stond als Graham maar je zag de presentatoren niet...
Of ligt dit anders?
[Voor 5% gewijzigd door Rockvee2 op 14-05-2023 00:50]