• croque_monsieur
  • Registratie: Juli 2026
  • Laatst online: 11:59
Ik ben even benieuwd naar hoe de support van Minisforum nu is en naar de kwaliteit van hun product?

In het begin van dit forum werden er een aantal gevallen gemeld dat een minipc na vakantie opeens niet meer werkte.

Ik las dat je vanwege support beter via Amazon kan bestellen dat direct via Minisforum, is dat nog steeds zo?

Ik overweeg namelijk een N5 Pro. @crzyhiphopazn hoe bevalt deze na een jaar?

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:51
croque_monsieur schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 08:50:
Ik ben even benieuwd naar hoe de support van Minisforum nu is en naar de kwaliteit van hun product?
Ik heb sinds eind 2024 de UN100P en die bevalt me prima, nog nooit een probleem mee gehad. Staat in de meterkast en draait 24/7 met linux mint en docker.

Met de support heb ik dus nog niets te maken gehad.

Arriving Somewhere but not here....

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:50

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

croque_monsieur schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 08:50:

In het begin van dit forum werden er een aantal gevallen gemeld dat een minipc na vakantie opeens niet meer werkte.

Ik las dat je vanwege support beter via Amazon kan bestellen dat direct via Minisforum, is dat nog steeds zo?

Ik overweeg namelijk een N5 Pro. @crzyhiphopazn hoe bevalt deze na een jaar?
Hij bevalt zeer goed.
Direct vanaf dag 1/2 TrueNAS erop gezet en ik heb never meer omgekeken naar Minisforum hun eigen OS.
HDD's zijn wel hoorbaar, maar vind het persoonlijk niet storend.

Moet nog el veeeeel meer er in gaan verdiepen.
Laatste tijd staat het uit omdat ik onder meer op vakantie ben geweest en ik geen gebruik hoefde te maken van mijn NAS.
Vanaf volgende week gaat het weer aan en zal ik meer met Docker containers gaan werken en bv Home Assistant en meerdere VM's testen hoe de prestaties zijn.

Ik ben in ieder geval blij met mijn N5 Pro.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste