Itho Daalderop CVD-S Eco - rare brom of heel veel herrie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tkl
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07-06 14:00
Hallo,

Onze dakventilator Itho Daalderop CVD-S Eco (zit op het platte dak direct boven de badkamer, ca. 40cm lange buis) doet raar:
- Of hij maakt zo veel herrie dat een gesprek niet meer mogelijk is.
- Of onder een bepaalde toerentaal maakt hij een raar zissend of brommend geluid (moeilijk in woorden te vatten).

Heb een opname gemaakt, raar geluid vanaf ca. seconde 26:
https://drive.google.com/...yyg9o/view?usp=share_link

Hebben hier meer mensen last van (gehad)?
Of tips om het op te lossen?

Kon deze posts vinden, maar dat gaat over de inbouw-unit: ITHO CVE-S ECO SP maakt hinderlijke brom in laagstand?

Ook al van onder gekeken, geen bijzonderheden volgens mij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qp3l_qftluC-JiHeEGxdYaaxhV8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ba8cc2RF8kGfcPxPo1y8Bs7E.jpg?f=fotoalbum_large

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:35

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Op de foto lijkt het in ieder geval alsof het lager niet in het midden zit en er iets gesmolten of slordig gelijmd is.
Was het altijd al, of is het recent gekomen?
Een lager vervangen is vaak met wat handigheid wel te doen. Balanceren is lastiger maar ook niet onmogelijk.

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:31
Ik hoor roeken/kraaien op de achtergrond, kan het niet zijn dat ze een nest in kanaal proberen te bouwen en er af en toe iets in laten vallen?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tkl
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07-06 14:00
Dankjulliewel. Geluid was er van begin af aan helaas. Installateur vond het normaal maar dat zeiden sommige over de CVE-S ook...
En waren het maar kraaien, makkelijk op te lossen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wybe
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-05 20:51
Heb je uiteindelijk nog een probleem gevonden? Is er nu een oplossing?