Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Topicstarter
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-05 14:15
Ik zou lekker door solliciteren. Misschien wat pessimistisch, maar 30 november is nog ver weg.

Verwacht zelf dat de economie verder gaat verslechteren.
Voor hetzelfde geld hebben ze je nier meer nodig tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Topicstarter
FastForwardNL schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:00:
Ik zou lekker door solliciteren. Misschien wat pessimistisch, maar 30 november is nog ver weg.

Verwacht zelf dat de economie verder gaat verslechteren.
Voor hetzelfde geld hebben ze je nier meer nodig tegen die tijd.
Dat is niet aan de orde, de baangarantie is er 100%. Arbeidsvoorwaarden etc zijn ook al besproken. Dus dat is geen issue verder.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:33
London schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:01:
[...]

Dat is niet aan de orde, de baangarantie is er 100%. Arbeidsvoorwaarden etc zijn ook al besproken. Dus dat is geen issue verder.
Die garantie is alleen 100% als er daadwerkelijk een arbeidsovereenkomst is getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:42

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ja superkrom in jouw geval, dat verplicht solliciteren.

Kun je geen vrijwilligerswerk doen of een andere studie? Vrije Universiteit bijvoorbeeld? Dan heb je ook geen klein gaatje op je CV.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:15
London schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:01:
[...]

Een bedrijf kan altijd failliet gaan of bezuinigen, dus die 100% is een illusie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Topicstarter
PD2JK schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:07:
Ja superkrom in jouw geval, dat verplicht solliciteren.

Kun je geen vrijwilligerswerk doen of een andere studie? Vrije Universiteit bijvoorbeeld? Dan heb je ook geen klein gaatje op je CV.
Ja, vrijwilligerswerk wilde ik wel voorleggen aan het UWV. Dan nog blijft de sollicitatieplicht bestaan natuurlijk..

Members only:

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:35
Dat snap ik nooit van grote bedrijven... Honderden mensen zoeken en iemand die per direct beschikbaar is over 8 maanden pas laten starten. 8)7

In de tussentijd zou ik denk ik of een studie gaan volgen (mits je daar de financiële ruimte voor hebt) en toch zeker verder blijven kijken (solliciteren dus). Ik weet niet hoe geweldig die baan over 8 maanden is, maar de kans is best aanwezig dat je ondertussen iets leukers vind of dat beter betaald.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Netwerk gesprek...

Had ik in mijn periode met iedereen.

Van de bediening in een restaurant
Tot aan de dame bij de bp..
4 netwerk gesprekken per maand..

Serieus, nee. Last van gehad, nee

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-06 11:33
jack zomer schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:23:
Netwerk gesprek...

Had ik in mijn periode met iedereen.

Van de bediening in een restaurant
Tot aan de dame bij de bp..
4 netwerk gesprekken per maand..

Serieus, nee. Last van gehad, nee
Precies dat. Je moet vier activiteiten per vier weken doen. Daar valt o.a. dat netwerkgesprek ook onder. En na zes maanden moet je ook onder je oude niveau solliciteren, als ik het goed heb.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Topicstarter
BugBoy schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:21:
Dat snap ik nooit van grote bedrijven... Honderden mensen zoeken en iemand die per direct beschikbaar is over 8 maanden pas laten starten. 8)7

In de tussentijd zou ik denk ik of een studie gaan volgen (mits je daar de financiële ruimte voor hebt) en toch zeker verder blijven kijken (solliciteren dus). Ik weet niet hoe geweldig die baan over 8 maanden is, maar de kans is best aanwezig dat je ondertussen iets leukers vind of dat beter betaald.
Ja vind het zelf ook jammer, maar ze hebben simpelweg capaciteitsproblemen bij het opleiden. Het is echt mijn droombaan dus iets anders zie ik niet gebeuren.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• retoohs
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23:39
Niet moeilijk doen, gewoon elke week een brief sturen. Maak een standaard brief waarin je beschrijft dat je al een baan hebt en dat je nu iets zoekt voor in de tussentijd. Niemand die dan verder in zal gaan op je sollicitatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-06 15:56

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

London schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:14:
[...]

Ja, vrijwilligerswerk wilde ik wel voorleggen aan het UWV. Dan nog blijft de sollicitatieplicht bestaan natuurlijk..

***members only***
Members only:

Maar verder: ja, door blijven gaan met solliciteren, als je het niet doet zal het UWV je uitkering stop kunnen zetten.
En solliciteren kan simpel zijn. Briefje "ik heb sollicitatieplicht maar ik heb al een baan vanaf x".

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

London schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:33:
[...]

Ja vind het zelf ook jammer, maar ze hebben simpelweg capaciteitsproblemen bij het opleiden. Het is echt mijn droombaan dus iets anders zie ik niet gebeuren.
Prima, maar om het nog even te herhalen; heb je al getekend?

Tenzij je een arbeidsovereenkomst hebt getekend heb je namelijk 0% garantie, niet 100%.

Hoe dan ook raar dat je dan pas kunt beginnen, lijkt mij voor zo'n grote partij dan toch zeker wel interessant om je eerder aan de slag te krijgen, zelfs al moeten ze je dan extern naar een opleiding doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IslandCow
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 09-05-2023
Lekker genieten van je WW. Elke maand vier briefjes eruit en ondertussen lekker leren en cursussen doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:15
Idd lekker genieten van de WW, vooral als je burn-out achtige klachten heb. Zorg er eerst voor dat je koppie weer in orde komt. Sporten, wandelen, hobby uitvoeren, boek lezen. Als je maar weer tot rust komt.

Als je weer in orde bent voor jezelf beslissen wat je wil doen. Solliciteren op een toch wat betere baan of idd "bullshit" briefjes eruit en wachten op die baan over 8 maanden. Al is 8 maanden wel echt lang zeg.. bizar dat ze dat durven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Ah, vervoerders. Daar werkt dat altijd zo raar. Zwager van me wilde omscholen naar buschauffeur. Ze zitten met z'n allen te SPRINGEN om nieuw personeel.... Ja, dat is het praatje. Maar als puntje bij paaltje komt, is het allemaal moeilijk moeilijk moeilijk.... concessies moeten wel eerst verlengd worden.... "We hebben heel veel mensen nodig hoor, maak je vooral geen zorgen, maar we leggen toch nog maar even helemaal niks vast en kunnen voorlopig ook nog even geen duidelijkheid geven. Maar we hebben echt mensen nodig hoor!"

En dan krijg je inderdaad de situatie dat mensen dan maar weer afhaken. Hij had z'n eerste rijles op de bus al gepland staan, maar kreeg 0 vanuit de werkgever die zo hard om mensen riep. :)

Ik zou dan ook gewoon lekker verder solliciteren en niet aarzelen om iets anders aan te pakken als het op je pad komt. Tenzij je natuurlijk al getekend hebt om op 1 november te beginnen. Dan is het gewoon een kwestie van je tijd nuttig besteden en elke week een briefje eruit te doen. Geen handtekening = geen deal. Dan moet je er echt niet op gaan leunen hoor, dan plaats je jezelf in een heel kwetsbare positie.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 39993 op 29-03-2023 09:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik neem aan dat je gewoon serieus moet solliciteren van het UWV om je WW te blijven behouden (geen netwerkgesprekkenonzin dus)? Dat iemand eens 2 of 3 maanden 'between jobs' zit okee, maar 8 maanden op kosten van de staat leven vind ik niet zo okee. Een baan waarmee je pas over 8 maanden kunt beginnen klinkt gewoon niet als een erg goede deal. Hoe had die werkgever dat dan gedacht? Dat jij 8 maanden lang geen hypotheek of huur hoeft te betalen? Wellicht als je nu gaat solliciteren vind je een baan met zelfde salaris waarbij je wel direct kunt beginnen. Ik zou verder zoeken.

Dit is hoe ik erover denk en ik zeg niet dat jij dit moet doen. Dat je burnout-klachten hebt is vervelend, maar dan ben je dus eigenlijk ziek en moet je dat aangeven, waarbij er misschien ook een passende therapie oid kan worden gezocht om je van die klachten af te helpen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 22:16
Palomar schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:49:
Ik neem aan dat je gewoon serieus moet solliciteren van het UWV om je WW te blijven behouden (geen netwerkgesprekkenonzin dus)?
Nee hoor, je moet 4 "sollicitatieactiviteiten" per maand doen. Een netwerkgesprek is al een sollicitatieactiviteit. Zelfs een account aanmaken op een site Nationale Vacaturebank is een sollicitatieactiviteit. Het is echt enorm makkelijk om aan die eis te voldoen, je moet denk ik harder je best doen om het NIET te halen dan om het wel te halen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:34
Ik neem aan dat je gewoon serieus moet solliciteren van het UWV om je WW te blijven behouden (geen netwerkgesprekkenonzin dus)? Dat iemand eens 2 of 3 maanden 'between jobs' zit okee, maar 8 maanden op kosten van de staat leven vind ik niet zo okee. Een baan waarmee je pas over 8 maanden kunt beginnen klinkt gewoon niet als een erg goede deal. Hoe had die werkgever dat dan gedacht? Dat jij 8 maanden lang geen hypotheek of huur hoeft te betalen? Wellicht als je nu gaat solliciteren vind je een baan met zelfde salaris waarbij je wel direct kunt beginnen. Ik zou verder zoeken.

Dit is hoe ik erover denk en ik zeg niet dat jij dit moet doen. Dat je burnout-klachten hebt is vervelend, maar dan ben je dus eigenlijk ziek en moet je dat aangeven, waarbij er misschien ook een passende therapie oid kan worden gezocht om je van die klachten af te helpen.
Dit zal wss tegen vele hun principiële en morale gedachten ingaan maar de WW vind ik niet op “kosten van de staat” leven. Je betaalt jarenlang elke maand premies voor je WW-uitkering en als je ooit in de situatie komt dat je er gebruik van moet maken vind ik ook dat je er maximaal gebruik van mag maken hoe het jou uitkomt.

Ik vergelijk het vaak als een verplichte verzekering (a la zorgverzekering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-06 16:21
Je kan overwegen om als zzper aan de gang te gaan. Dan krijg je 70% van je we en heb je geen sollicitatie plicht en mag je alle extra inkomsten houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

TS zit momenteel terecht in de WW en zolang hij aan alle regels voldoet, blijft dat zo tot het WW-recht "op is". TS heeft ook al iets anders passends gevonden, maar zal tot dat begint gewoon aan de regels moeten voldoen. Je hebt de plicht om per week minimaal 1 activiteit te registreren. Dat was het.

TS is nu overigens gewoon zijn WW-rechten aan het uitgeven. Helemaal "op kosten van de staat" is het niet. WW is een werknemersverzekering en daarvoor is gewoon 10 jaar premie betaald. Ik werk inmiddels een jaar of 20 en heb daarmee genoeg premie betaald om nu bijna 20 maanden WW-recht te hebben. Daarna val je in de bijstand, dus het is ook wel in je eigen belang om hier een verstandige afweging in te maken. Daarom zeg ik ook: geen handtekening, geen deal. Ik zou TS zeker ook niet adviseren om nu achterover te gaan zitten leunen, want als die deal van november niet doorgaat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Het is natuurlijk aan een ieder hoe die zich binnen de regels begeeft, maar uitgangspunt is volgens mij dat het een vangnet is voor serieus werkzoekenden. Prima als jij nog 8 maanden recht hebt op WW en daarna een baan krijgt, maar het zou ook zonde zijn als die baan dan toch niet doorgaat. Of dat je in je proeftijd ontslagen wordt. Want dan is je WW ws. 'op' en kom je alsnog in de bijstand terecht (waar 'de belastingbetaler' wel voor betaalt). Eea. was dan te voorkomen geweest door gewoon een baan te nemen waar je direct mee had kunnen beginnen. Bevalt die niet dan heb je nog wat ademruimte in de vorm van WW-tegoed om evt. iets anders te zoeken.
Het is je eigen keus hoor, maar ik zou wel verstandig omgaan met dat ' WW-tegoed' en het niet zomaar verbrassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:58

Honesty

kattenneus!

Niemand stond op de barricades toen de flexwet werd ingevoerd en nu maak je meteen misbruik van het systeem als je een tijdje iets voor je zelf wilt doen.
Ik zie het net zo als TS, ww is een verzekering en TS moet nu gebruik maken van het recht dat hij opgebouwd heeft
8 maanden is wel lang masr als het echt je droombaan is. Ik zal lekker je ww briefjes inleveren iedere maand en eerlijk zijn als je bij het uwv op het matje moet komen dat je een baan hebt over 8 maanden.
Vaak met die logge instanties kan je beter meedoen met de regeltjes(als ze zeggen spring sprinten dan tegen de stroom ingaan)

TS kan ook 8 maandjes partime een andere job nemen met behoud van ww en dan heb je ook geen sollicitatieplicht. Waren ook regels voor.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind ik ook hoor. Moet je maar eens opletten hoe "op de regels" al die overheidsinstanties zijn en hoe non-flexibel ze zijn in het geval van een niet compleet alledaagse situatie. Ik zou in de wisselwerking met deze instanties zeker een vergelijkbare houding aannemen. Volgens de regels mag ik dit, dus doe ik dit. Volgens de regels hoeft dat niet, dus doe ik dat niet. Wil je dat ik "serieus" ga solliciteren? Specificeren graag, te vaag, niet meetbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeewolf
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-05 22:01
Let ook op met mogelijke gevolgen van een tijdelijke baan in die 8 maanden. Ik weet de specifieken niet meer, maar je huidig opgebouwde ww-recht kan ook weer vervallen na een tijdje werken, en begin je weer opnieuw met opbouwen. Heb je uiteraard wel weer (mits niet verwijtbaar), sowieso de basis uitkering van 3 maanden, maar niet meer o.b.v. je huidige loon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Los van rechten en plichten. Je moet ook voor jezelf kijken wat verstandig is. Als je een hypotheek hebt en een gezin moet onderhouden etc. etc. dan vind ik het heel erg onverstandig om nu 8 maanden niks te doen, met het risico dat als die nieuwe baan toch niet bevalt dat je in de bijstand komt en je huis kan verkopen. Ik zou dat risico niet willen lopen. Maar ik weet natuurlijk niet wat de situatie is van de topicstarter. Als het allemaal niet zoveel uitmaakt dan zou ik idd gewoon lekker die 8 maanden voor jezelf pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dunedin
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 20-06 14:13
@London waarom bespreek je dit niet gewoon met het UWV? Ik heb hier geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat ze je vrijstellen van sollicitatieplicht. Volgens mij is dit precies waarvoor de WW bedoeld is, inkomensverlies wegens tijdelijke werkeloosheid opvangen..

Zie ook: WW uitkering - nieuwe baan begint pas over 2 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06 14:07

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Zeewolf schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:47:
Let ook op met mogelijke gevolgen van een tijdelijke baan in die 8 maanden. Ik weet de specifieken niet meer, maar je huidig opgebouwde ww-recht kan ook weer vervallen na een tijdje werken, en begin je weer opnieuw met opbouwen. Heb je uiteraard wel weer (mits niet verwijtbaar), sowieso de basis uitkering van 3 maanden, maar niet meer o.b.v. je huidige loon...
Nee, tijdelijk werk laat je WW niet vervallen. Je aantal opgebouwde WW jaren is afhankelijk van gewerkte jaren en tijdelijke banen tellen daar ook mee.

Ook is het niet zo dat je WW gebaseerd is op je laatstverdiende salaris, maar is het een gemiddelde berekening. Dus je WW kan misschien iets omlaag gaan door een tijdelijke baan die minder betaalt, maar is niet meteen helemaal omlaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 13:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

heel simpel.. ik zou het gewoon zo zien dat je een baangarantie hebt als je tot die tijd geen beter aanbod gekregen hebt,
Maar tot die tijd is er niemand die je kan verbieden ergens anders aan te slag te gaan waar ze mogelijk je ook een aantrekkelijk aanbod kunnen doen.

dus gewoon lekker door-solliciteren;
niet voor een tijdelijke baan, maar gewoon voor een leuk aanbod waar je mogelijk ook wel wil blijven, en dan dat andere aanbod als 'tweede keuze'achter de hand hebben.

als ze je 'vast' willen hebben, moeten ze maar een aanbod doen je gelijk aan te stellen

[ Voor 22% gewijzigd door RM-rf op 29-03-2023 11:07 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeewolf
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-05 22:01
Hann1BaL schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:51:
[...]

Nee, tijdelijk werk laat je WW niet vervallen. Je aantal opgebouwde WW jaren is afhankelijk van gewerkte jaren en tijdelijke banen tellen daar ook mee.

Ook is het niet zo dat je WW gebaseerd is op je laatstverdiende salaris, maar is het een gemiddelde berekening. Dus je WW kan misschien iets omlaag gaan door een tijdelijke baan die minder betaalt, maar is niet meteen helemaal omlaag.
Ik heb nog even snel gegoogeled, na 26 weken werk moet de UWV dat individueel beoordelen (https://www.uwv.nl/partic...itkering-en-weer-werkloos). Nu is 26 weken +- 6 maanden, dus dat is al een flink deel van dit gat uiteraard.

Ook is er garantiedagloon (https://www.uwv.nl/partic...-werkloos-garantiedagloon), dan moet er in dit geval (Baan ww baan ww), bij de 2e baan wel meer dan 87.5% van de WW-maandloon verdiend worden.

Er zijn tal van regeltjes en uitzonderingen, maar er is geen garantie dat je oude ww geldig blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als je in de WW zit, heb je naast rechten ook plichten. Zo heb je een sollicitatie plicht en dien je daarvoor een aantal activiteiten te doen per maand om recht op het WW te houden. Normaliter kan je vrijstelling daarvoor krijgen als je in de WW zit, maar later pas bijvoorbeeld starten kunt, zoals in jouw geval. Ik weet echter niet of 8 maanden vrijstelling een optie is daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Zeewolf schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:09:
[...]

Ik heb nog even snel gegoogeled, na 26 weken werk moet de UWV dat individueel beoordelen (https://www.uwv.nl/partic...itkering-en-weer-werkloos). Nu is 26 weken +- 6 maanden, dus dat is al een flink deel van dit gat uiteraard.

Ook is er garantiedagloon (https://www.uwv.nl/partic...-werkloos-garantiedagloon), dan moet er in dit geval (Baan ww baan ww), bij de 2e baan wel meer dan 87.5% van de WW-maandloon verdiend worden.

Er zijn tal van regeltjes en uitzonderingen, maar er is geen garantie dat je oude ww geldig blijft.
Ik stel dan ook nergens dat je oude ww geldig blijft, als je het hebt over de hoogte van je maandbedrag. Ik stel dat het niet in 1 keer naar beneden kukelt, maar dat het een berekening is op basis van X tijd en ik de details niet uit mn hoofd weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hann1BaL schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:51:

Sterker nog; je kunt best elders te werk gaan terwijl je WW hebt. Jouw salaris wordt dan ook aangevuld door de WW tot het niveau waar je recht op hebt. Dit zijn dan wel vrij dure maanden: je slokt wel je WW maanden op (al "reset" dat als je ergens minimaal zes maanden gewerkt hebt), maar de WW uitkering is dan ook lager (omdat het UWV dan enkel het salaris aanvult). Voordeel is dan wel, dat het salaris dan dus wel aangevuld wordt. An sich kan @London dan dus wel minder betaald werk doen, als hij daarvoor open staat (al lijkt me dat wat onzinnig, dus gebeurd het niet snel). Het is dan aan hem of hij wel of niet gaat werken in de tussentijd.

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 29-03-2023 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

CH4OS schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:12:
[...]
Sterker nog; je kunt best elders te werk gaan terwijl je WW hebt. Jouw salaris wordt dan ook aangevuld door de WW tot het niveau waar je recht op hebt. Dit zijn dan wel vrij dure maanden: je slokt wel je WW op (al "reset" dat als je ergens minimaal zes maanden gewerkt hebt), maar de WW uitkering is dan ook lager. Voordeel is dan wel, dat het salaris dan dus wel aangevuld wordt. An sich kan @London dan dus wel minder betaald werk doen. Het is dan aan hem of hij wel of niet gaat werken in de tussentijd.
Het doel van de WW is ook een opvangnet dus dit is eigenlijk precies wat je zou moeten willen.
Voor de mensen die zeggen dat je recht hebt op die lange WW omdat je lang betaald hebt: Dat is een vreemde uitgangspositie. Het is niet hetzelfde als pensioenopbouw waar jouw geld in een potje zit, maar het gaat hier specifiek over een premie waarvan de hoogte natuurlijk wel afhankelijk is van wat er uitgekeerd moet worden.

Dus ja, het recht op WW is er voor X maanden, afhankelijk van je arbeidsverleden, maar de TS kan natuurlijk best serieus gaan solliciteren. Echter begrijp ik ook dat hij niet alle banen aanpakt.

Wat ik wel lees: Burnout verschijnselen. In de WW ben je soort van “aan het werk voor het UWV” met recht op vrije dagen etc.. Als je ziek bent, ben je ziek en moet je daar natuurlijk op focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

@Hann1BaL Nou ja, als het UWV het salaris moet aanvullen (tot het WW niveau, mind you!) maakt het dus niet uit of je nu wel of niet werkt in de periode voordat de nieuwe baan start. Ga je niet aan het werk in die tijd, heb je dus de sollicitatie activiteiten (zoals ze het zelf noemen) die je verplicht bent om te doen (en met minimaal 4 activiteiten ben je ook zo klaar). Drie keer raden wat het gemakkelijkste is om te doen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

CH4OS schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:18:
@Hann1BaL Nou ja, als het UWV het salaris moet aanvullen (tot het WW niveau, mind you!) maakt het dus niet uit of je nu wel of niet werkt in de periode voordat de nieuwe baan start. Ga je niet aan het werk in die tijd, heb je dus de sollicitatie activiteiten, zoals ze het zelf noemen die je verplicht bent om te doen (en met minimaal 4 activiteiten ben je ook zo klaar). Drie keer raden wat het gemakkelijkste is om te doen? :+
Dat maakt natuurlijk wel uit, want in de ene situatie teer je volledig op de overheid, wat dus betaald wordt door anderen en bij de andere situatie ben je veel meer zelfvoorzienend.

Dat is dus opzich een mentaliteitsissue. Dat je er mee weg komt en achterover kunt zitten en elke week even 1 mislukte sollicitatie kunt doen is inderdaad waar, maar vind ik niet echt een advies die mijn waardering krijgt.

Omdat iets kan, maakt het het nog geen goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hann1BaL schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:21:
Dat maakt natuurlijk wel uit, want in de ene situatie teer je volledig op de overheid, wat dus betaald wordt door anderen en bij de andere situatie ben je veel meer zelfvoorzienend.
Waar je zelf ook aan mee betaald door het SV-loon af te dragen.
Dat is dus opzich een mentaliteitsissue. Dat je er mee weg komt en achterover kunt zitten en elke week even 1 mislukte sollicitatie kunt doen is inderdaad waar, maar vind ik niet echt een advies die mijn waardering krijgt.
Het is ook geen advies vanuit mij. Ik laat het immers aan @London wat hij wilt doen. Maar het is natuurlijk wel gek als je ergens te werk gaat voor minder loon dan je gewend bent en dat laat aanvullen door het UWV met de WW. Mocht je binnen die zes maanden dan alsnog in de WW belanden (omdat het niet bevalt, of hun vinden dat je niet goed genoeg bent bijvoorbeeld), ben je dus wel die maanden WW kwijt, de WW 'reset' dan ook niet (dat doet het alleen als je onafgebroken zes maanden lang gewerkt hebt). Vandaar dat ik het duur noemde.

Dus dan is het wellicht onethisch, maar of je dan dus die maanden "toch al" kwijt bent, terwijl je zo min mogelijk doet, of je gaat wel werken en laat het UWV het salaris aanvullen tot het WW niveau, in beide gevallen ga je er (financieel gezien) niet op vooruit en maakt het als werkzoekende eigenlijk niet heel veel uit, anders dan dat in het ene geval minder WW uitgekeerd wordt, waar je verder wel gewoon recht op hebt.

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 29-03-2023 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

@CH4OS Je betaalt zeker mee. Net als ik dat ik al jaren zorgverzekeringspremie betaal zonder er ooit gebruik van te willen maken :+

Ik ben het inderdaad wel eens met het feit dat je WW maanden kunt verliezen omdat je het aan laat vullen, maar volgens mij kun je er ook voor kiezen de WW niet je loon te laten aanvullen zodat je je opgebouwde WW nog volledig behoudt qua maanden.

Even realistisch blijven gaat het er volgens mij niet over dat de TS 5000 euro per maand verdiende en nu voor het minimum loon moet gaan werken voor de komende 8 maanden.

Ik neem ook aan dat de TS transitievergoeding heeft gekregen na de lange tijd van in dienst zijn, dus ook daar zou ik verwachten dat er een buffertje is.

Hoewel de regels ruimte laten om te doen: heb je recht op de WW als laatste vangnet omdat je je best moest doen om geen tot weinig WW te gebruiken. Je recht is niet “maximaal cashen” Dat is het doel van de gestelde regels.

[ Voor 13% gewijzigd door Hann1BaL op 29-03-2023 11:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Hann1BaL schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:21:
[...]

Omdat iets kan, maakt het het nog geen goed idee.
WW is niet teren op de Overheid. Dat betaal je gewoon zelf. De overheid heeft je alleen verplicht om die verzekering te nemen en de premie te betalen.

We halen dat mentaliteitsissue erbij om mensen te beïnvloeden en een andere keuze te laten maken dan de keuze die ze in eigen belang het beste kunnen maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grompoe
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-06 14:06
Lekker 8 maanden genieten en lekker tot rust komen. En je zeker niet schuldig voelen!
wat betreft solliciteren, zoals andere al zeiden hiervoor netwerk gesprekken en zelfs een filmpje kijken over solliciteren geldt al als een activiteit.

Destijds waren ze bij mij ook absoluut niet streng. Ben 1x bij het uwv geweest. De beste mevrouw had het volste vertrouwen in me en zei succes. Vervolgens nooit meer wat van het uwv gehoord. Ook niet met maar 2 activiteiten per maand...
ps. Je krijgt ook vakantiegeld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hann1BaL schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:29:
Ik ben het inderdaad wel eens met het feit dat je WW maanden kunt verliezen omdat je het aan laat vullen, maar volgens mij kun je er ook voor kiezen de WW niet je loon te laten aanvullen zodat je je opgebouwde WW nog volledig behoudt qua maanden.
Ik heb in 2015 hier wat gedoe mee gehad. Het UWV wilde toen ik was gaan werken als web developer (en ik vanwege de carrière switch minder loon accepteerde) mijn salaris gaan aanvullen tot het niveau waar ik op zat. Was nog best een gedoe om de WW toen te laten stoppen. Toen heeft men "virtueel" moeten aangeven dat mijn salaris hetzelfde niveau is als daarvoor om de uitbetaling van het WW te laten stoppen (het recht op WW kun je niet aan of uit zetten, die is altijd aan, zeg maar).
Ik neem ook aan dat de TS transitievergoeding heeft gekregen na de lange tijd van in dienst zijn, dus ook daar zou ik verwachten dat er een buffertje is.
Maar je hoeft niet dat buffertje eerst "op te eten", zoals dat bij de bijstand wel gebeurd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Gewoon netjes voldoen aan je verplichtingen, stelt niks voor.

Heb zelf ook een tijdje na studie, zoekende naar een echte baan, even in de WW gezeten.
Ondertussen gesolliciteerd met 'afgestuurd in die-en-die richting, zoekende naar een passende baan, maar in de tussentijd bereid alles aan te pakken. Daarom solliciteer ik als winkelbediende/medewerker tankstation/callcenter medewerker/etc'. Nooit wat van gehoord.

Pas na 6 maanden werd ik voor de 2e keer uitgenodigd bij UWV. Maar toen had ik net wel iets gevonden.
retoohs schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:36:
Niet moeilijk doen, gewoon elke week een brief sturen. Maak een standaard brief waarin je beschrijft dat je al een baan hebt en dat je nu iets zoekt voor in de tussentijd. Niemand die dan verder in zal gaan op je sollicitatie.
dit dus

[ Voor 25% gewijzigd door defusion op 29-03-2023 11:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Anoniem: 39993 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:33:
[...]

WW is niet teren op de Overheid. Dat betaal je gewoon zelf. De overheid heeft je alleen verplicht om die verzekering te nemen en de premie te betalen.

We halen dat mentaliteitsissue erbij om mensen te beïnvloeden en een andere keuze te laten maken dan de keuze die ze in eigen belang het beste kunnen maken.
We hebben als verzekerden baat bij dat er wel naleving is op wat er uitgekeerd wordt. Het feit dat ik allrisk verzekerd ben met de auto moet mij niet de vrijheid geven om botsautos te gaan spelen, want ik betaal er zelf voor. Dat is een bal kaatsen die terug komt.

Zorgverzekering is niet anders.
Reisverzekering is niet anders.

Dus ja, de mentaliteitsissue voor het niet begrijpen van het doel van het opvangnet is een heel valide punt.

Terug op de TS:
Ik wil hem helemaal niet adviseren om elke baan zomaar aan te nemen
Maar je kunt wel zeker de eerste 5 maanden toch gewoon serieus solliciteren? Je hebt daar echt tijd genoeg voor en dan ook nog tijd genoeg om te genieten van de vrije tijd. Misschien kom je wel iets heel leuks tegen.

Dat je in oktober niet meer volle bak solliciteert lijkt me dan meer dan logisch.

Ik wil dus ook niet de indruk wekken dat de TS ten koste van alles de WW niet moet gebruiken. Daar heeft hij recht op. Prima. Alleen het advies om het even te maximaliseren vind ik wel wat vreemd, vandaar dat mijn posts misschien even wat tegenover het lui-advies staan voor wat meer balans.

[ Voor 10% gewijzigd door Hann1BaL op 29-03-2023 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Niet online
retoohs schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:36:
Dat weet je niet :D Aan de andere kant hoef je je dan ook niet te vervelen.

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:01

Herman

FP ProMod
Je hebt het veel over je rechten maar welke plichten komen er bij die rechten?

Allereerst: ziek is ziek. Als je niet kunt werken vanwege je klachten dan kun je je (ook tijdens de WW) ziekmelden. (Zie link).
Als je wel kunt werken: gewoon solliciteren en je mouwen opstropen. Een vakantie van 8 maanden op kosten van de gemeenschap vind ik niet ethisch. Ik zou zelf nog liever pakketjes bezorgen dan nodeloos op gemeenschapsgeld leven.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Topicstarter
Dunedin schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:51:
@London waarom bespreek je dit niet gewoon met het UWV? Ik heb hier geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat ze je vrijstellen van sollicitatieplicht. Volgens mij is dit precies waarvoor de WW bedoeld is, inkomensverlies wegens tijdelijke werkeloosheid opvangen..

Zie ook: WW uitkering - nieuwe baan begint pas over 2 maanden
Klopt, dit ga ik ook bespreken met mijn adviseur over een maand.

Dank voor alle reacties. Ik heb verder geen hypotheek of een gezin te onderhouden, dus dat is verder niet aan de orde. Fijn om te lezen hoe mensen er over denken en waar ik eventueel aan zou moeten denken in mijn overwegingen.

Ik zal uiteraard gewoon aan mijn plicht blijven voldoen om 4 activiteiten per maand door te geven. Dat is inderdaad niet zo lastig gebleken :) Zolang er niets is getekend heb ik inderdaad ook geen nieuwe baan, dus in die zin blijft mijn WW gewoon doorlopen (zolang ik maar aan de plichten voldoe). Desalniettemin ga ik mijn droom uiteraard niet opgeven en is de gedane toezegging voor mij voldoende zeker dat ik zeker geen serieus werk ga maken van iets anders. Dat vind ik simpelweg niet netjes tegenover andere werkgevers.

Ik ga wel aan mijn adviseur voorleggen of ik in de tussentijd vrijwilligerswerk kan gaan doen. Uiteraard ga ik niet voor minder geld dan mijn WW pakketten rondbrengen.. Maar ik wil wel iets gaan doen dus dan lijkt mij dat zeker nuttig. En geestelijk alle lichten op groen krijgen, dat is natuurlijk ook belangrijk.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hackerhater
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-06 12:04
Voor de TS zou ik zeggen: Als er al getekend is zorg dat je aan de sollicitatieplicht voldoet/vrijstelling krijgt.
En ga de komende maanden werken aan het oplossen van die burnout verschijnselen.

Daar ben jezelf en de maatschappij meer bij gebaat. Als je die verschijnselen niet op lost kunnen ze erger worden en val je wellicht uit.

Ik zou die verschijnselen zeker melden aan het UWV als je dat nog niet gedaan hebt. Wellicht wordt je zelfs tijdelijk onder "ziek" gezet en loopt je WW niet af.

[ Voor 19% gewijzigd door hackerhater op 29-03-2023 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hann1BaL schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:37:
[...]

We hebben als verzekerden baat bij dat er wel naleving is op wat er uitgekeerd wordt. Het feit dat ik allrisk verzekerd ben met de auto moet mij niet de vrijheid geven om botsautos te gaan spelen, want ik betaal er zelf voor. Dat is een bal kaatsen die terug komt.

Zorgverzekering is niet anders.
Reisverzekering is niet anders.

Dus ja, de mentaliteitsissue voor het niet begrijpen van het doel van het opvangnet is een heel valide punt.

Terug op de TS:
Ik wil hem helemaal niet adviseren om elke baan zomaar aan te nemen
Maar je kunt wel zeker de eerste 5 maanden toch gewoon serieus solliciteren? Je hebt daar echt tijd genoeg voor en dan ook nog tijd genoeg om te genieten van de vrije tijd. Misschien kom je wel iets heel leuks tegen.

Dat je in oktober niet meer volle bak solliciteert lijkt me dan meer dan logisch.

Ik wil dus ook niet de indruk wekken dat de TS ten koste van alles de WW niet moet gebruiken. Daar heeft hij recht op. Prima. Alleen het advies om het even te maximaliseren vind ik wel wat vreemd, vandaar dat mijn posts misschien even wat tegenover het lui-advies staan voor wat meer balans.
In mijn ogen moet TS gewoon aan zijn verplichtingen voldoen. Dat die verplichtingen misschien niet zijn wat je daar van zou verwachten, dat is weer een heel ander verhaal. 8 maanden is relatief gezien niets. Dat is qua procedures en uitloop door onderbezetting bij het UWV voorbij voor je het weet.

Het is niet zo, dat TS bewust ontslag genomen heeft en deze situatie zo gecreëerd heeft. Deze situatie kost hem ook gewoon zijn opgebouwde WW-recht en zijn inkomen ligt tijdelijk toch fors lager. En zeker als er nog niets getekend is qua nieuwe baan, zou ik ook absoluut gewoon serieus verder gaan solliciteren. Heel veel moeite om aan je quotum te komen gaat dat niet opleveren.

Hou er overigens ook wel even rekening mee, dat je met een WW uitkering niet zomaar even onbeperkt op vakantie mag. Nou is het vandaag de dag natuurlijk binnen Nederland over het algemeen gewoon mogelijk om alles te doen wat je maar zou willen (je hebt geen reisverbod ofzo). Maar in principe heb je maar 20 vakantiedagen per jaar en die moet je ook opbouwen. Dus als je een hele week naar het buitenland zou willen, dan kan dat eigenlijk pas als je 3 maanden in de WW zit. Maar praktisch gezien is het natuurlijk niet te controleren of jij niet regelmatig een hotelovernachting boekt voor een binnenlands uitje en in de weekenden en op bepaalde feestdagen ben je natuurlijk ook gewoon "vrij".

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 39993 op 29-03-2023 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04:21
Goed moment om een aantal maanden in het buitenland te reizen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Matadores schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:50:
Goed moment om een aantal maanden in het buitenland te reizen.
Zeker, maar dan wel zonder WW, want dat zou namelijk gewoon frauderen zijn. Je WW uitkering bij de UWV is een “arbeidsovereenkomst” met vakantie dagen etc.. waarbij je dus niet zomaar even 8 maandjes met je billen op het strand 1x per week een mislukte sollicatie hoeft te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lollercopter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-06 16:22
Hann1BaL schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 15:28:
[...]

Zeker, maar dan wel zonder WW, want dat zou namelijk gewoon frauderen zijn. Je WW uitkering bij de UWV is een “arbeidsovereenkomst” met vakantie dagen etc.. waarbij je dus niet zomaar even 8 maandjes met je billen op het strand 1x per week een mislukte sollicatie hoeft te doen.
Niet ? :9 Verdorie ik zit al jaren te wachten tot ik ontslagen wordt maar ze trappen er maar niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04:21
Hann1BaL schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 15:28:
[...]

Remote solliciteren 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 15:22

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Tijdens afstuderen "ontslagen" bij mijn bijbaantje omdat ze anders mij een vast contract moesten geven. (Was toch kleine 30 uur per week) .. sollicitatieplicht besproken met UWV, die hebben ze toen opgeschort omdat ik toch binnen 4 maanden zou afstuderen (en dan een "echte" baan zou gaan zoeken)

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco-Peters
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 18-08-2023
Mauw easy peasy: mijn vrouw dient maandelijks een paar screenshots in van CV die ze via de Facebook voor zakelijke gebruik verstuurd, dat telt allemaal als sollicitatie activiteit.

Ze heeft eigenlijk geen een keer serieus gesolliciteerd en inschrijven bij uitzendbureaus, telt ook als sollicitatie activiteit. Enige probleem is, in begin dat je in de WW komt wilt het UWV op kantoor zien. En wij waren op vakantie.... mocht, hadden wij niet doorgegeven en toen alsnog doorgegeven.

Kreeg mijn vrouw een bericht, dat ze voor de vakantie periode geen WW kreeg. Want ze had maar recht op een paar dagen vakantie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:15
Marco-Peters schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:06:
[...]

Mauw easy peasy: mijn vrouw dient maandelijks een paar screenshots in van CV die ze via de Facebook voor zakelijke gebruik verstuurd, dat telt allemaal als sollicitatie activiteit.

Ze heeft eigenlijk geen een keer serieus gesolliciteerd en inschrijven bij uitzendbureaus, telt ook als sollicitatie activiteit. Enige probleem is, in begin dat je in de WW komt wilt het UWV op kantoor zien. En wij waren op vakantie.... mocht, hadden wij niet doorgegeven en toen alsnog doorgegeven.

Kreeg mijn vrouw een bericht, dat ze voor de vakantie periode geen WW kreeg. Want ze had maar recht op een paar dagen vakantie.
Ik snap werkelijk waar niet dat je dit hier zo trots komt vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco-Peters
President schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:22:
[...]

Trots? Ik vertel alleen, dat die sollicitatieplicht een peulenschil is: mijn vrouw moet zelf weten wat ze doet, daar bemoei ik mij niet mee. Maar buiten een gesprekje met het UWV, hebben wij niets meer gehoord van ze.

Die man van het UWV zei zelf al, inschrijving bij uitzendbureau telt als sollicitatie activiteit. Dus 4x inschrijven en je hebt voldaan aan je sollicitatieplicht, voor de hele maand.

En ik vertel ook, dat je niet zomaar op vakantie kunt gaan: want je moet beschikbaar zijn, voor afspraken die het UWV inplant. Als je echter in november werkeloos wordt, rekent het UWV dat je slechts recht heb op een paar vakantiedagen.

Vakantie moet je doorgeven en als je niet genoeg vakantiedagen hebt, krijg je simpelweg geen WW. Maar dan heb je ook geen sollicitatieplicht voor die periode.

[ Voor 43% gewijzigd door Marco-Peters op 29-03-2023 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

President schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:22:
[...]

Omdat het gewoon de waarheid is? Als ze ontdekken dat je op vakantie bent, dan word je gekort en een tweede keer zullen ze echt minder vrolijk zijn. Voldoen aan de sollicitatieplicht is een eitje.

Maar we hebben het over WW. Op = Op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco-Peters
Anoniem: 39993 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 17:10:
[...]

Omdat het gewoon de waarheid is? Als ze ontdekken dat je op vakantie bent, dan word je gekort en een tweede keer zullen ze echt minder vrolijk zijn. Voldoen aan de sollicitatieplicht is een eitje.

Maar we hebben het over WW. Op = Op.
Het UWV is wel redelijk tolerant hoor: als je net werkeloos wordt, is het nog niet zo gek om eerst op vakantie te gaan. Je wordt waarschijnlijk ook pas in je 2e maand WW opgeroepen om eens te praten, over hoe nieuw werk gaat vinden.

Maar mijn vrouw wist het gewoon niet: ze kreeg ook geen vrijstelling van de sollicitatieplicht, want werk.nl gebruiken is nogal moeilijk voor een buitenlander die niet de Nederlandse taal machtig is. Dus in begin heb ik gewoon op haar werk.nl ingelogd en alles gedaan, alleen op een gegeven moment was ik er helemaal klaar mee.

Toen heb ik gezegd: zet maar Google Translate aan, dan wordt de pagina in het Engels vertaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:49
Marco-Peters schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 17:30:
[...]

Het UWV is wel redelijk tolerant hoor
in mijn tijd eind jaren 80 kan je elke maand er heen kleppen kan me eigen herinneren dat er weinig tolerantie was :+

toe heette het nog GAK btw
Pagina: 1