Mochten er nog mini’s/alt’s zijn of start je net. Je bent welkomen in Tweakers start clan.
Join vandaag nog en je kan mee doen met de clanwar week
[ Voor 25% gewijzigd door jeanj op 14-11-2024 18:52 ]
Everything is better with Bluetooth
Zal eens kijkenKapotto schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 08:34:
Mochten er nog mini’s/alt’s zijn of start je net. Je bent welkomen in Tweakers start clan.
[ Voor 42% gewijzigd door jeanj op 27-11-2024 12:29 ]
Het is al weer weg maar het was een re release van een legendary decoratiemitsumark schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:10:
Zal wel gewoon een standbeeld zijn..
[ Voor 76% gewijzigd door jeanj op 01-12-2024 19:15 ]
All wiyht, rho sritched mg kegtops awound?
[ Voor 19% gewijzigd door jeanj op 15-01-2025 08:54 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
[ Voor 20% gewijzigd door 1una op 14-02-2025 12:07 ]
[ Voor 68% gewijzigd door 1una op 17-03-2025 09:43 . Reden: Link niet meer geldig ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Al zicht of je weer bij je account kan en binnen kort ons komt versterken in de wars en andere events? 🥰Kapotto schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 14:24:
K. hier, ik geraak niet meer in mijn ios coc app door een deleted account. Je moet me dus even niet actief inplannen in wars van mij en mijn mini in tweakers start.
Paar keer geprobeerd maar blijkt hopeloos te zijn. Tenzij je full reset van iphone doet, en dat zie ik niet zitten.RBakkum schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 23:54:
[...]
Al zicht of je weer bij je account kan en binnen kort ons komt versterken in de wars en andere events? 🥰
Via Google play emulator op de PC?Kapotto schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 23:39:
[...]
Paar keer geprobeerd maar blijkt hopeloos te zijn. Tenzij je full reset van iphone doet, en dat zie ik niet zitten.
[ Voor 79% gewijzigd door jeanj op 21-06-2025 08:47 ]
Nee ik zit vol met blauw ets, ik had maanden eerder meer paars moeten kopen met raid medailles. Heb nu veel common equipment vast zitten op level 17 omdat het laatste level 600 paars kost.....RBakkum schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 14:42:
Zit je nog niet vol met de paarse erts?
Ik heb ook die minion epic gekocht en 2x gele erts, maar twijfel wat ik nu nog ermee doe. Ik heb wel wat ruimte om die paarse te kopen, maar die zit ook bijna vol, dus een beetje onzin 🙃
We hebben tweakers start waar wat alts en lagere ths zitten. Geen pressure en bijna non stop wars. Maar als je wilt kan je ook direct naar de main tweakers.net maar hier heb je wel wat minder kansen op wars / cw league.ravenger schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 15:10:
Iemand nog plek voor een TH11? https://www.clashofstats.com/players/jetro-GR9LPJCVP/summary
Tijdje geleden weer begonnen
[ Voor 26% gewijzigd door jeanj op 27-06-2025 13:16 ]
Rewards zijn gerelateerd aan de punten die we de komende 2 weken (tot woensdag 6 augustus 08:00 utc / 10:00 cet) halen als communityBluedevil schreef op zondag 27 juli 2025 @ 11:53:
informatie over nieuwe event wat met een paar dagen start.
YouTube: Free Equipment and Starry Ore with New Event!
[ Voor 134% gewijzigd door jeanj op 27-07-2025 13:22 ]
[ Voor 32% gewijzigd door jeanj op 01-08-2025 12:39 ]
Dat kan je doen tot 12:00, onderhoud gepland voor 1:51 op moment dat ik dit schrijf, Zo lange timer heb ik nog niet eerder gezien (meestal overschrijden ze hem dan ook)utbone schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 09:49:
Even koffie drinken dan maar. ;-)
[ Voor 8% gewijzigd door jeanj op 20-10-2025 10:28 ]
[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 06-11-2025 12:55 ]
Intentionally left blank
Je kan bij ons aansluiten hoor.Royy90 schreef op maandag 10 november 2025 @ 13:07:
Is er nog ergens een plekje vrij in een actieve CoC clan?
Linkje of naam?
[ Voor 23% gewijzigd door utbone op 10-11-2025 13:12 ]
[ Voor 60% gewijzigd door jeanj op 10-11-2025 18:03 ]
[ Voor 49% gewijzigd door jeanj op 25-12-2025 20:43 ]
Vreemd de ene timer is 7 dagen en de andere timer op die pagina is 12 dagen. Maar voor een vechtboek wil ik wel mee doen..... Wel onduidelijk communicatie over dit wereld/community eventBluedevil schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 10:46:
Nieuw event alleen op de website van supercell zelf te claimen zodra het doel behaalt is
https://store.supercell.com/nl/clashofclans
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Ik denk dat je het zo complex kunt maken als je zelf wilt, er zijn juist steeds meer legers die het kunnen prima doen. Dus gewoon een simpele spam attack opzoeken (draken?) en die kun je dan ontzettend lang blijven gebruiken.utbone schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 08:21:
Het spel wordt steeds complexer om even casual te spelen. TH 18 en daarmee mijn spelbeleving vind ik minder leuk dan TH12 voor m’n mini. Dus ben loyaal in tweakers.net maar vind het spel leuker spelen in Start.
Lopende CWL tegen volledig gemaxed TH18 is daarmee ook minder leuk omdat bij het starten ik al denk… haal ik wel twee sterren? Stress van een spelletje, daar heb ik dus geen zin in. Moet wel in balans zijn.
Ik zat alleen in legends omdat je grondstoffen veilig waren, voor de rest boeide het me niet zo. Dat is sinds ranked mode verandert, dus anywhere tussen 31 en legend is prima.jeanj schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 10:03:
Als eerste mijn achtergrond, ik zit niet in tweakers.net, heb 4 accounts in 3 clans, 1 clan leider (overgenomen van de oprichter) en 3 maal co. Allemaal TH18 en speel ze zoveel mogelijk actief. Account age 2015, 2018/2019, 2021 en 2022. Ik heb nooit legend echt gespeeld, had er een hekel aan, zal wel in de 4900-5000 range. We draaien continu war, maar ik ben wel in 2 soms in alle 3 de clans de aanjager en degene die iedereen achter de broek aan zit in CW/CWL. Clan games halen we voornamelijk door de verhoogde 10K cap, anders zou dat een drama worden..
Ik denk dat het semi toeval is, er is gewoon altijd een natuurlijk verloop van "maxed" spelers die stoppen, en dan zeker bij een "grote" wijziging opeens geen zin meer hebben om zich erin te verdiepen.Ik merk dat sinds de ranked update vorig jaar, dat het lijkt de spelers in de clans minder actief zijn geworden. Het kan ook toeval zijn, maar ik zie het terug in alle 3 de clans. In 1 clan was het al langer aan de hand, maar zaten we nog steeds op 15+. Nu is het in 2 clans lastig om 15x15 te spelen, en clan 3 op het randje (maar daar zitten spelers in met meerder accounts, als iedereen 1 account zou hebben, zouden we het niet halen).
Ook zelf merk ik dat ik sinds de invoering van ranked, minder plezier heb. Sinds 2021 heb ik mijn bouwers bijna continu op, totdat ranked kwam. Ik haat het gewoon om te moeten spelen in een week. Onder het oude systeem kon ik een week (bouwers op lange trajecten) niet spelen, en dan was ik even een paar uur bezig om terug te komen en dat was een stuk makkelijker. Maar ja nu is heeft de dag bonus ore, en wil je 31 zijn om de max te krijgen.
.
Een rank omhoog is inderdaad ontzettend lastig, dan moet je echt al je aanvallen doen en een flink beetje 3 sterren ook (vergeet ook defence niet, ik heb gewoon een base van itzu gekopieerd en die heeft regelmatig 1 ster tegen). Eenmaal in de gewenste rank is het imo wel ontzettend makkelijk om er te blijven, met 10-15 aanvallen per week lukt dat wel.Ik ben sinds vorige maand met een push bezig om naar legend te komen (omdat er clan castle cakes als beloning zijn vorige en deze maand, dan is het 1-2 uur spelen) maar dat is alleen voor de achievement, ik ben niet van plan lang op legend te spelen. Ik zie wel dat veel mensen niet in ranked spelen. Basically, wil je de goede opbrengt van de dagelijkse bonus moet in 31 zijn (2 geel ore). Maar de meeste mensen halen dat niet zo zie ik bv in tweakers, slechts 7 die 31+ zitten, en bij mijn clans is het nog slechter (en er zijn genoeg th17/18 in clan). Doordat je dus minder geel or krijgt, kan je je epic equipment weer langzamer upgraden en wordt het gat met iemand die het wel doet of geld er in steekt groter.
Zoals ik ook hierboven al aangaf, imo is de game makkelijker geworden sinds TH18 en de updates erna.Ik speel nu sinds vorige maand thrower spam en dat is een goed leger, zeker met de duke er bij, maar het wachten is nu op een update dat dat generfed wordt. Maar je moet elke keer weer gaan uitzoeken wat nu weer beter is, en de meeste mensen zijn dan nog bezig met optimaliseren voor de vorige strategie, zeker als het equipment betreft
Exact 15 actieve CWL spelers is natuurlijk niet mogelijk.Ik overweeg ook om de twee kleinste clans samen te voegen, maar dan zitten we weer op 20 actieve spelers en geen idee of de laagste 5 dan weggaan omdat ze geen CWL kunnen spelen (er is nu de nieuwe 5x5 dus dat zouden we kunnen doen met de andere clan). Ik had graag een 10x10 modus gehad ipv 5x5.
Ik denk het niet, maar als dat zo voelt voor je moet je wat anders gaan doen.Misschien is clash of clans gewoon aan het afsterven....
Ik herken mijzelf hier ook wel een beetje in. Ik ben 9 van de 10x die mensen attendeer op dat ze nog hun aanval moeten doen. Of dat ze hun basis nog even moeten updaten als er crafted defense anders is en naloopt of iedereen in de CWL een donatie heeft gehad. Ik heb zelf 1 of 2x een push gedaan in de oude legends, maar ook daarna vond ik het prima om lekker in de 4800-5000 range te blijven.jeanj schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 10:03:
Als eerste mijn achtergrond, ik zit niet in tweakers.net, heb 4 accounts in 3 clans, 1 clan leider (overgenomen van de oprichter) en 3 maal co. Allemaal TH18 en speel ze zoveel mogelijk actief. Account age 2015, 2018/2019, 2021 en 2022. Ik heb nooit legend echt gespeeld, had er een hekel aan, zal wel in de 4900-5000 range. We draaien continu war, maar ik ben wel in 2 soms in alle 3 de clans de aanjager en degene die iedereen achter de broek aan zit in CW/CWL. Clan games halen we voornamelijk door de verhoogde 10K cap, anders zou dat een drama worden..
Ik doe zelf met mijn main 1 week aanmelden voor de ranked, dan een week niet en dan weer wel. Dan ontloop je de automatische demotie en hoef je zoals mitsumark al zei maar 15-20 attacks in die week te doen om wel in de league te blijven. Ik ben zelf per ongeluk uit 33 demote omdat ik vergeten was dat ik mij had aangemeld en 0 attacks had gedaan (oops)Ik merk dat sinds de ranked update vorig jaar, dat het lijkt de spelers in de clans minder actief zijn geworden. Het kan ook toeval zijn, maar ik zie het terug in alle 3 de clans. In 1 clan was het al langer aan de hand, maar zaten we nog steeds op 15+. Nu is het in 2 clans lastig om 15x15 te spelen, en clan 3 op het randje (maar daar zitten spelers in met meerder accounts, als iedereen 1 account zou hebben, zouden we het niet halen).
Ook zelf merk ik dat ik sinds de invoering van ranked, minder plezier heb. Sinds 2021 heb ik mijn bouwers bijna continu op, totdat ranked kwam. Ik haat het gewoon om te moeten spelen in een week. Onder het oude systeem kon ik een week (bouwers op lange trajecten) niet spelen, en dan was ik even een paar uur bezig om terug te komen en dat was een stuk makkelijker. Maar ja nu is heeft de dag bonus ore, en wil je 31 zijn om de max te krijgen.
Ik vond de 5x5 ook maar vreemd, 10x10 was echt veel beter geweest. Ook voor ons.Ik overweeg ook om de twee kleinste clans samen te voegen, maar dan zitten we weer op 20 actieve spelers en geen idee of de laagste 5 dan weggaan omdat ze geen CWL kunnen spelen (er is nu de nieuwe 5x5 dus dat zouden we kunnen doen met de andere clan). Ik had graag een 10x10 modus gehad ipv 5x5.
[ Voor 19% gewijzigd door jeanj op 07-03-2026 18:26 ]
[ Voor 14% gewijzigd door RBakkum op 10-03-2026 00:24 ]
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh