Clash of Clans 2023 [Tweakers.net clan]

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RBakkum
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:27
Hey,

Amalio hier... zoals ik in de chat al even zei, misschien moeten we toch iets gaan doen aan de grote hoeveelheid members die eigenlijk beetje passive in de clan zitten. Ik zou het leuker vinden als die mensen ook mee chatten, mee doen in wars en de andere events er zijn. Maar het voelt een beetje alsof we met 30 members zijn, terwijl de guildtab zegt dat er 50 zijn.

Dus ik wil voorstellen om een beetje op te schonen en de members hun 'member' status te verdienen. Mijn voorstel zou dan zijn:
- Doe je mee aan de clanwars / wars -> you are safe...
- Doe je mee aan de raidweekenden -> you are safe...
- Doe je mee aan de maandelijkse clanspelen -> you are safe...
- Communiceer je af en toe in de chat, al is het maar een replay delen of een compliment uitdelen aan iemand. -> you are safe..

Doe je echter niet aan bovenstaande echt mee, dan stel ik voor dat je wat ruimte maakt voor andere tweakers die eventueel een clan zoeken.

Vanuit co- en leader perspective, stel ik dan voor:
- Iedereen is 'Elder' rank. Deze rank behoud je als je aan bovenstaande dingen mee doet.
- Doe je een maand niets (en je laat dus ook niks weten in de chat/forum) dan verlies je de rank en wordt je Member.
- Doe je weer mee aan een event, dan promoten we je terug naar Elder. Status terug krijgen ligt wel in je eigen handen (dus vraag er eventueel weer om).
- Begin van de maand kijken we wie Member zijn en maken we ruimte voor nieuwe actieve tweakers.

Voor mijn gevoel is het spelletje leuker met een actieve members in de clan. En doe je gewoon hoef je niks te veranderen aan je huidige playstyle om een plekje te houden. En hoeft het ook niet veel werk te zijn voor de clan-leaders/co-leaders om het een beetje actief te houden.

Thoughts?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapotto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:29
Goed idee Amalio (K hier).

Misschien de demote termijn korter doen (2 weken inactief van ouder naar lid en dan weer 2 weken inactief dan kick)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:36

Tank80

Cyanide&&Happiness

Strak plan amalio (jaapio hier). En inderdaad, misschien de periode wat verkorten

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBakkum
De rede van een maand is vanwege dat de events eens per maand zijn en dat soort events zijn volgens mij makkelijker vast te stellen wie wel en wie niet actief is.

Maar in general denk ik dat iedereen wel ongeveer weet wie nu actief en minder actief is. Maar je wilt niet een “clubje” in de clan krijgen, want dan voelen nieuwelingen zich niet snel thuis en dan denk ik dat objectief vast stellen aan de hand van die events dat beter vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Ha, GoW hier.

Ik vind vooral het niet meedoen aan de raidweekenden erg storend. Dat is echt zo'n kleine moeite. CW en CWL kan wel eens vervelend uitkomen met Heroes of een druk weekend, maar die raids is 5 minuten tijd in 4 dagen. Geen excuus voor om dat over te slaan eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:12
Goed voorstel Amalio!
De kracht van de clan zat in een combi van casual, niet te veel stress en gedoe en een beetje (meer) competitief CW, CWL, e.d.
De afgelopen jaren was balans moeilijk te vinden en zijn we gegroeid. Daarbij bepaald het spel het tempo, variëteit en de inspanning van de clan leden. Het doel is natuurlijk de speler zoveel mogelijk uren/minuten online te laten zijn.
Wat is ook opmerk is het freenium/premium deel. Steeds meer Perks die van een tweester een drie ster kunnen maken. Daar wringt wat mij betreft dan ook de schoen. Het winnen is zwaarder dan ooit afhankelijk geworden van perks. Golden passes, gemmen, special events etc.
Kortom,
Mijn advies is om ook ruimte te laten voor de speler die een paar x per dag/ week inlogt om een beetje fun te hebben.

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBakkum
Hoewel ik het met je eens ben utbone, is het mogelijk om zonder payment bijna alle perks etc te unlocken. Ik heb tot nu toe 3x een goldpass gekocht, om bepaalde dingen wat sneller te maken, maar niet omdat ik de perks moest kopen. Het payment verhaal zit hem volgens mij in het algemeen meer in de fasion dingen (skins, scenery etc)

Ik wil wel echt melden dat het niet zo is dat de members alles moeten doen. Als ze maar 1 van de 4 in een maand doen dan is het goed genoeg. En ik denk dat dit voor casual gaming meer dan fair is.
Natuurlijk moet wel de regel blijven, groen = 2 aanvallen (of geldig excuus dat het niet kan) en als je mee doet aan de cwl je “probeert” je hero upgrade even uit te stellen. Maar ik wil in geen enkel vorm zeggen, je moet die 3 sterren anders demote of je moet 20k dingen halen in de raid week. Iedereen die gewoon actief is moet het spelen zoals ze zelf willen, zelfs als je geen deuk in een pakje boter slaat met je aanval 🫠

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Ik ben voor Amalio :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:55
Niet dat ik in de clan zit, maar voor mij de hoofdreden om niet aan te sluiten zit hem in donaties.
800 vind ik persoonlijk al het minimum om uberhaupt lid te blijven.
Net zo belangrijk is de balans, die lijkt nu misschien niet heel verkeerd, maar periode duurt nog 3 weken. Slechter dan 1 op 2 kan een keer gebeuren, maar niet chronisch, dan moet je maar minder vragen / jezelf doneren met medailles.
Misschien speel ik niet casual genoeg en leg ik de lat wat hoger :+

War participatie kan ik zo niet goed beoordelen, maar die kunnen ook prima met de 15 meest actieve leden, heb ik minder moeite mee. Tenzij groen en niet aanvallen, kan een keer gebeuren, maar mag geen gewoonte zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotto
Hoppa! schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 20:41:
Ha, GoW hier.

Ik vind vooral het niet meedoen aan de raidweekenden erg storend. Dat is echt zo'n kleine moeite. CW en CWL kan wel eens vervelend uitkomen met Heroes of een druk weekend, maar die raids is 5 minuten tijd in 4 dagen. Geen excuus voor om dat over te slaan eigenlijk.
Ik erger mij hier ook aan. Zo een kleine moeite als je ziet hoe weinig sommigen gedoneerd hebben aan de capital

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
RBakkum schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:13:
Hoewel ik het met je eens ben utbone, is het mogelijk om zonder payment bijna alle perks etc te unlocken. Ik heb tot nu toe 3x een goldpass gekocht, om bepaalde dingen wat sneller te maken, maar niet omdat ik de perks moest kopen. Het payment verhaal zit hem volgens mij in het algemeen meer in de fasion dingen (skins, scenery etc)

Ik wil wel echt melden dat het niet zo is dat de members alles moeten doen. Als ze maar 1 van de 4 in een maand doen dan is het goed genoeg. En ik denk dat dit voor casual gaming meer dan fair is.
Natuurlijk moet wel de regel blijven, groen = 2 aanvallen (of geldig excuus dat het niet kan) en als je mee doet aan de cwl je “probeert” je hero upgrade even uit te stellen. Maar ik wil in geen enkel vorm zeggen, je moet die 3 sterren anders demote of je moet 20k dingen halen in de raid week. Iedereen die gewoon actief is moet het spelen zoals ze zelf willen, zelfs als je geen deuk in een pakje boter slaat met je aanval 🫠
😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBakkum
mitsumark schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 02:03:
Niet dat ik in de clan zit, maar voor mij de hoofdreden om niet aan te sluiten zit hem in donaties.
Net zo belangrijk is de balans, die lijkt nu misschien niet heel verkeerd, maar periode duurt nog 3 weken. Slechter dan 1 op 2 kan een keer gebeuren, maar niet chronisch, dan moet je maar minder vragen / jezelf doneren
Persoonlijk vind ik donaties niet echt meer van deze tijd om echt activiteit te meten.. er wordt voor mijn gevoel veel minder gevraagd om troopen. Daarnaast zijn donaties in wars niet te zien & dat vind ik persoonlijk belangrijker dan de “farm” donaties.

Ik heb dan ook zelden problemen gezien in onze clan over donatie unbalance.

Maar je bent altijd welkom om de sfeer te proeven hoor in een echte tweakers clan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 21:34

l-burna

2nd place, is the 1st loser

Ik ben wel een fanatiek CoC speler. Is ook een reden dat ik op de muren na alles max heb.
Nu bezig met muren. Over het algemeen stoor ik mij het meest aan mensen die tijdens divisie oorlog niet aanvallen..

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
mitsumark schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 02:03:
Net zo belangrijk is de balans, die lijkt nu misschien niet heel verkeerd, maar periode duurt nog 3 weken. Slechter dan 1 op 2 kan een keer gebeuren, maar niet chronisch, dan moet je maar minder vragen / jezelf doneren met medailles.
Misschien speel ik niet casual genoeg en leg ik de lat wat hoger :+

War participatie kan ik zo niet goed beoordelen, maar die kunnen ook prima met de 15 meest actieve leden, heb ik minder moeite mee. Tenzij groen en niet aanvallen, kan een keer gebeuren, maar mag geen gewoonte zijn.
Dat hele donatie verhaal is totaal niet meer relevant nu de troepen 'gratis' zijn. Dat heeft ook niks met casual spelen of een hogere lat te maken.

Voor multiplayer is het volstrekt onnodig om troepen in je clankasteel te hebben als je aanvalt dus er zijn maar een paar spelers die überhaupt met enige regelmaat om troepen vragen.

Buiten war val ik nooit met kasteel troepen aan en ook dan haal je makkelijk de hoogste league met een TH13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna

l-burna

Hoppa! schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:42:
[...]

Dat hele donatie verhaal is totaal niet meer relevant nu de troepen 'gratis' zijn. Dat heeft ook niks met casual spelen of een hogere lat te maken.

Voor multiplayer is het volstrekt onnodig om troepen in je clankasteel te hebben als je aanvalt dus er zijn maar een paar spelers die überhaupt met enige regelmaat om troepen vragen.

Buiten war val ik nooit met kasteel troepen aan en ook dan haal je makkelijk de hoogste league met een TH13.
Sterker nog je kan jezelf doneren, dus vragen hoeft helemaal niet meer.
Via je clankasteel kan je troepen kopen met je roofmedailles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
RBakkum schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 10:53:
Persoonlijk vind ik donaties niet echt meer van deze tijd om echt activiteit te meten.. er wordt voor mijn gevoel veel minder gevraagd om troopen. Daarnaast zijn donaties in wars niet te zien & dat vind ik persoonlijk belangrijker dan de “farm” donaties.

Ik heb dan ook zelden problemen gezien in onze clan over donatie unbalance.

Maar je bent altijd welkom om de sfeer te proeven hoor in een echte tweakers clan!
Als er niet gevraagd wordt kun je ook niet donereen inderdaad, blijft imo wel een graadmeter voor activiteit (maar dan misschien van de hele clan ipv het individu, op de outliers na).
Misschien is het ook geen probleem omdat er geen super fanatieke spelers in de clan zitten, maar die trek je zo ook niet aan. Prima als je doel is om gewoon casual een paar keer per week te spelen.

Ik kan me niet voorstellen dat de sfeer niet prima is met tweakers 8)
Hoppa! schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:42:
[...]

Ik zie de relatie niet tussen gratis troepen en relevantie.
Ze zijn imo juist relevant, en nu ze gratis zijn is er eigenlijk amper een reden om niet te doneren.
Ik denk zelfs dat Supercell het gratis heeft gemaakt juist om donaties te stimuleren.

Voor mij zijn de CK troepen juist relevant voor de beste aanvallen, al is het maar om te oefenen voor war.
(maar in principe haal ik er ook vaker 3-sterren mee, dan kan ik dus af en toe een dagje iets minder vaak aanvallen om toch boven de 5500 bekers te blijven bijvoorbeeld).

Heel misschien dat je met TH13 nog wel in legends kunt komen, als dat je doel is, er blijven is een ander verhaal. Ik kom ze niet tegen, ook niet als ik even rond de 5000 bekers blijf hangen.
Maargoed ik heb andere doelen waarbij donaties wel helpen.
l-burna schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 02:57:
[...]

Sterker nog je kan jezelf doneren, dus vragen hoeft helemaal niet meer.
Via je clankasteel kan je troepen kopen met je roofmedailles.
Jezelf doneren kost (excl belegering) zo'n 40 medailles.
Een roofweekend levert er iets van 1200 op (geen idee bij deze clan), dus dat is misschien 30x doneren.
Ik val doorgaans meer dan 30x per week aan (legends is maximaal 8x7=56 aanvallen), dan heb je dus niks over om bv erts voor de hero equipment mee te kopen.

Ik wil ook niet al te negatief klinken, maar ik denk dat mijn lat gewoon een stuk hoger ligt dan de gemiddelde tweaker wat betreft coc, waardoor het voor mij niet past.

Maargoed, als er de intentie is om (met op zn minst een aantal) competitief te worden, dan hou ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna

l-burna

mitsumark schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 10:29:
[...]

Als er niet gevraagd wordt kun je ook niet donereen inderdaad, blijft imo wel een graadmeter voor activiteit (maar dan misschien van de hele clan ipv het individu, op de outliers na).
Misschien is het ook geen probleem omdat er geen super fanatieke spelers in de clan zitten, maar die trek je zo ook niet aan. Prima als je doel is om gewoon casual een paar keer per week te spelen.

Ik kan me niet voorstellen dat de sfeer niet prima is met tweakers 8)

[...]

Ik zie de relatie niet tussen gratis troepen en relevantie.
Ze zijn imo juist relevant, en nu ze gratis zijn is er eigenlijk amper een reden om niet te doneren.
Ik denk zelfs dat Supercell het gratis heeft gemaakt juist om donaties te stimuleren.

Voor mij zijn de CK troepen juist relevant voor de beste aanvallen, al is het maar om te oefenen voor war.
(maar in principe haal ik er ook vaker 3-sterren mee, dan kan ik dus af en toe een dagje iets minder vaak aanvallen om toch boven de 5500 bekers te blijven bijvoorbeeld).

Heel misschien dat je met TH13 nog wel in legends kunt komen, als dat je doel is, er blijven is een ander verhaal. Ik kom ze niet tegen, ook niet als ik even rond de 5000 bekers blijf hangen.
Maargoed ik heb andere doelen waarbij donaties wel helpen.

[...]

Jezelf doneren kost (excl belegering) zo'n 40 medailles.
Een roofweekend levert er iets van 1200 op (geen idee bij deze clan), dus dat is misschien 30x doneren.
Ik val doorgaans meer dan 30x per week aan (legends is maximaal 8x7=56 aanvallen), dan heb je dus niks over om bv erts voor de hero equipment mee te kopen.

Ik wil ook niet al te negatief klinken, maar ik denk dat mijn lat gewoon een stuk hoger ligt dan de gemiddelde tweaker wat betreft coc, waardoor het voor mij niet past.

Maargoed, als er de intentie is om (met op zn minst een aantal) competitief te worden, dan hou ik me aanbevolen.
De laatste tijd speel ik wat minder, omdat ik er geen tijd voor heb. Maar ik had altijd meer dan genoeg medailles. Ik heb alles max dus ik gebruik mijn medailles alleen om mezelf te doneren, want verder heb ik ze niet nodig. Zelfs nu heb ik iets van 4000 medailles over. Maar goed ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
l-burna schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 12:51:
[...]
De laatste tijd speel ik wat minder, omdat ik er geen tijd voor heb. Maar ik had altijd meer dan genoeg medailles. Ik heb alles max dus ik gebruik mijn medailles alleen om mezelf te doneren, want verder heb ik ze niet nodig. Zelfs nu heb ik iets van 4000 medailles over. Maar goed ieder zijn ding.
Dus je hebt Haalands bal en andere specials (die je gebruikt) al op 27? Zit hier pas op 17,en wil eigenlijk die varkensjongens voor de RC nog naar max om te proberen ipv schild.
Ik had tot de hero equipment ook altijd 5000 medailles, ook bij doneren aan mezelf, maar nu gaat "alles" op aan erts.
Al hou ik altijd wel ~500 vast voor de echt nodige donaties aan mezelf.

Verder ook alleen nog een paar elixrpompjes/opslag en pakweg 100 muurtjes inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna

l-burna

mitsumark schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 13:05:
[...]

Dus je hebt Haalands bal en andere specials (die je gebruikt) al op 27? Zit hier pas op 17,en wil eigenlijk die varkensjongens voor de RC nog naar max om te proberen ipv schild.
Ik had tot de hero equipment ook altijd 5000 medailles, ook bij doneren aan mezelf, maar nu gaat "alles" op aan erts.
Al hou ik altijd wel ~500 vast voor de echt nodige donaties aan mezelf.

Verder ook alleen nog een paar elixrpompjes/opslag en pakweg 100 muurtjes inderdaad.
Nee de afgelopen 2 weken niet gespeeld. Alleen mee gedaan met clanwar.
Verder druk met studie/werk en gezin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 19:01
And it’s done! @ErlingHaaland scored a whooping 27 goals this season and secured the Golden Boot! AMAZING! 🔥

As promised, here’s the link for 270 Golden Boot Medals because If he wins, we all win!

https://link.clashofclans...FcUwhAAjwMvcPUrxsEJVbme21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bluedevil
50 Ice Cubes and Super Troop Medals for Free! Check out my video for a summary of the Rocket Spear and thank you for using code judo to support the channel! Click the link below to claim the items; every creator has the same link which can be redeemed once per account.

https://link.clashofclans...2e-4586-81a1-5b1dbbf9f93b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 1una
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 11-04 13:27
✨ A new Clash of Clans Voucher has surfaced! ✨

🎉 Rewards: Duck Bath Decoration or 500 gems

https://link.clashofclans...cb-46d6-b0e9-696fe919f1ae

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1una
!!Gratis 100 gems + potion elke maand tutorial!!

Link:
https://store.supercell.com/clashofclans

Als je succesvol bent ingelogt ziet de pagina als het goed is er zo uit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T6LeaLn96-kk5RqVLuyHQO_BJ-0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rkYm75rzQ0MoNJo0fjq85p92.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1LUrpvU5KS2wcSJpFFY_x3rRzcA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZxR140G9CTtzSRKdQlRmQTOw.png?f=fotoalbum_large

Hier zijn de taken die doet, als je actief speelt dan kun je aan het einde van de maand de rewards claimen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1lOs4P8SgqbWdJYflvJoZjsfv8Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vXlwOFUSnxKdbmurMWT4wane.png?f=user_large

[ Voor 8% gewijzigd door 1una op 27-07-2024 14:01 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 1una
150 Magic Medals and Crystals for Free! Click the link below to claim the items; every creator has the same link which can be redeemed once per account.

https://link.clashofclans...13-4a2c-86db-013264bfdb5b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
1una schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 08:49:
150 Magic Medals and Crystals for Free! Click the link below to claim the items; every creator has the same link which can be redeemed once per account.

https://link.clashofclans...13-4a2c-86db-013264bfdb5b
Super!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RBakkum
Hoi (Amalio hier weer)...
Ik post het even hier omdat het te veel is om in de in-game chat te doneren :D

Er is weer een kleine discussie ontstaan over de huidige regels. En ik wil er iets over zeggen, zodat het eventueel geen scheve gezichten oplevert.

Laat ik beginnen met, tweakers.net is een social, non-competitive, layback clan en dit zal het blijven. Er zal (onder mijn command) nooit en te nimmer mensen gekicked worden omdat ze slecht aanvallen, niet hun gewicht trekken of iets dergelijks. Dat hebben we nooit gedaan en gaan we nu ook niet doen.
We zitten echter in het schuitje dat je clan maximaal 50 members mag bevatten. En op dit moment hebben we 49 leden. Dat betekend als we ruimte willen geven aan nieuw talent, we af en toe afscheid moeten nemen van oude bekende.
Er is wel ruimte voor een hardcoreTim, SuperMark of een Raidboss Jaap. Maar er moet ook ruimte zijn voor een Spamwhatyougot Amalio, Sleeping Giant utBone of een Groeiende Sinterklaas.

Nu zijn er in mijn ogen 2 (3) manieren hoe we dit kunnen doen:
(3). Ignore all, 49 of 50 members en laat iedereen maar zitten.
1. We kijken naar last activity en als dat 1 of 2 weken is, dan maak je plaats (huidige members loggen wel allemaal wekelijks in)
2. We kijken naar activiteit die je met de clan doet (CW, clan spelen, raid capitals). Doe je aan niets mee, dan maak je plaats.

Ik vind optie 3, geen optie. Dit betekend dat of we langzaam inactief gaan worden (want er zullen uiteindelijk mensen stoppen en niet de clan verlaten). En hoe minder activiteit je als clan hebt, hoe minder andere ook gaan spelen. De wat actiever members zullen een andere plek zoeken en uiteindelijk heb je een lege huls.

Dan optie 1, in principe is dit meer dan voldoende. Ik verwacht dat als iemand 2 weken niet inlogt (vakantie daar gelaten) hij of zij wel klaar is met het spel en niet zomaar meer terug komt. De ene keer dat dit anders is, kunnen we altijd weer een plek maken.

Optie 2 (huidige ruleset), vind ik zelf fijner en geeft iets meer ruimte omdat het wat meer actiever clan members vraagt. Zonder dat we echt super hardcore zijn. 1x per maand iets voor de clan doen (en daar ook rewards voor krijgen) en dan is het al voldoende. Doe je niet mee aan de 3 events (CW, clan spelen, raid capital) geen probleem, maar wat voegt een clan dan toe aan je clash of clan spel? Of je nu in de clan zit of niet, als je alleen inlogt om je pompjes te legen en een normale aanval te doen, dan maakt het niet uit of je de clan tag hebt of niet.

Daarom denk ik dat de optie 2 een goede middenweg is, binnen onze community.
Het enige wat ik wel vraag, is dat als je jezelf op 'groen' zet voor een CW, dat je ook beide attacks gebruikt. Dat is wel zo eerlijk naar de hardcoreTim, SuperMark etc. En natuurlijk kan het een keer zijn dat het niet lukt, maar dan verwacht ik wel van een member dat hij of zij daar even wat van zegt in de chat (ook al is het maar iets van, sorry, vergeten/ was in slaap gevallen)

Nogmaals, ik ben er niet op uit om de clan zijn 'soul' te veranderen of mensen te kicken / weg te pesten omdat ze iets vergeten, niet goed doen of niet kunnen.

/Peace

P.S. Neem de demotes dus niet persoonlijk in van oh ik doe het niet goed genoeg. De demote/promotes zijn louter en alleen om te tracken van de events.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trisjin
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Is deze clan nog een beetje actief?
Na jaren niet gespeeld te hebben speel ik nu weer een paar maanden, maar zit in een kleine niet al te actieve clan. Ik ben zelf wel dagelijks actief. Zag wel dat th14 minimum is Ik ben nu th13 maar th14 zal niet lang meer duren. Omdat als ik dan zou joinen ergens onderaan kom te staan heb ik dan nog kans om af en toe een clanwar te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBakkum
Ja we zijn zeker nog wel actief. We proberen het ook een beetje actief te houden.
Er zijn zeker wel mogelijkheden om op th13 mee te doen in CWs, omdat de CWs vaak matchmaking hebben kom je dan ook wel tegen THs op jou niveau. Echter de nieuwe (CWL) is een rank base en in dat geval zal je denk ik niet echt een kans maken (we zitten nu in master3, wat inhield dat wel TH15 / 16 tegenstanders hebben).

Ik heb de TH level aangepast naar 13, je kan dus apply-en. Eventueel kan ik je ook een invite sturen als je in-game id geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trisjin
  • Nu online
Oh, dat van CWL wist ik nog niet dat maakt de keuze moeilijker aangezien ik nu elke keer in de CWL zit. Die divisiewinkel is wel lekker met heldenhamers enz.
Maar rest van de rewards zullen beter zijn bij jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

@Trisjin Kijk even in welke league je clan nu zit met de cwl en hoeveel dat oplevert, vs passief meedoen (=20% van de opbrengst, bij 0 sterren) in de master3 league. Tabellen staan o.a. hier
Dan weet je wat je misloopt als je overstapt...

onderhoud *zucht*, net als mijn bouwers klaar zijn....

[ Voor 14% gewijzigd door jeanj op 09-09-2024 12:09 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
jeanj schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:08:
@Trisjin Kijk even in welke league je clan nu zit met de cwl en hoeveel dat oplevert, vs passief meedoen (=20% van de opbrengst, bij 0 sterren) in de master3 league. Tabellen staan o.a. hier

Hahaha! Nog …. Minuten wachten 😂😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trisjin
  • Nu online
jeanj schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:08:

Vorige keer in Silver I en makkelijk 1e. We zitten nu in Gold III en worden kapot gemaakt. 8)7 Maar probleem van deze clan is dat er een hoop niet aanvallen. Krijg hier wel altijd de medal bonus er nog bovenop. Scheelt dus wel wat, maar bijvoorbeeld bij de clan spelen pakken we nooit alle rewards.

Wat een lange downtime voor een update zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40

Muggie

8 pm

Hebben ze hun hele serverpark offline gehaald met de update ... m'n boom beach map is ondertussen ook wel leeg :-)

PSN: mug_8pm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapotto
Gaat idd iets niet zo lekker daar, blijft duren.

Komen wel veel extras bij in het spel. Judo zijn video geeft dat wel goed weer + tips & trics

YouTube: New Supercharge Buildings and Magic Snacks - Clash of Clans Update!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trisjin
  • Nu online
Ik join morgen als ik mijn medal bonus binnen heb😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBakkum
Je ingame is Woozy?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trisjin
  • Nu online
Nee zelfde naam als hier. Heb me nu aangemeld.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 1una
The new Treasure Hunt Event is coming to Clash! Claim your FREE 5 Chests NOW in this link: https://link.clashofclans...be-42ae-a169-e172cd1ec4d6

[ Voor 31% gewijzigd door 1una op 10-09-2024 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

1una schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 17:48:
The new Treasure Hunt Event is coming to Clash! Claim your FREE 5 Chests NOW in this link: https://link.clashofclans...be-42ae-a169-e172cd1ec4d6
Op Account 3 (van 4)
1. Traning potion (zeldzaam)
2. Building potion (zeldzaam)
3. Bij de 4de hamer crashed game.... (3x geprobeerd), en nu kom ik clash niet in (soms krijg ik de optie overslaan, geen idee of de chest terug komen dan)..... Na Poging 7: 838k elixer
4. clan kasteel candy
5. (legend) vecht hamer (is even jammer)

[ Voor 16% gewijzigd door jeanj op 10-09-2024 20:37 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• 1una
300 Ice Cubes & 100 Super Medals

You can claim extra Mini Spotlight resources for your village using the link below:

https://link.clashofclans...2a-4d85-bf3d-50d479550961

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nuke777
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09-09 13:57

• utbone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronalnilson
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 31-07 13:33
Ben nu terug begonnen na paar jaar mee gestopt te zijn.

Blijkbaar weer van 0 beginnen...

Als jullie met een plaats tekort zit. Kun je toch gewoon een tweede clan opstarten? Dan voor opkomende beloften ofzo?

Kun je regelmatig wisselen van actieve leden naar de mindere actieve leden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronalnilson
Een vraag ik heb 500 gems of ik neem een extra bouwer. Of een leerling bouwer? Snap niet echt het nut van leerling bouwer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapotto
Extra bouwer

Die leerling is waardeloos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Kapotto schreef op zondag 29 september 2024 @ 10:49:
Extra bouwer

Die leerling is waardeloos
Ik deel je mening dat de leerling bouwer waardeloos is niet, maar een gewone bouwer is zeker veel beter. De leerling kost totaal uiteindelijk 6500 gems, en daarmee krijg je 8 uur bouwtijd per dag, een gewone bouwer heeft 1 hele dag per dag. Dus de leerling is maar 1/3 effectief (en je moet hem elke dag een schop onder de kont geven om hem aan het werk te zetten) tov een normale bouwer en kost 3,...x zoveel als je laatste/duurste met gems gekochte normale bouwer (2.000 gems)

Als je free to play bent zal je daar voor 2-3 jaar moeten sparen (naast de bouwers die je koopt, 500, 1000 en 2000 gems, de 6de moet je verdien in de bouwerbasis). Geef geen gems uit behalve voor bouwers. Plan je gebouwen goed in via clash.ninja website zodat je wakker bent als ze klaar zijn.... (je kan ook de wekker zetten, maar daar begin ik niet meer aan)

Je kan de leerling zien als een bouwers pot voor 1 gebouw die maar 8 uur ipv 9 uur bespaard
Bouwers pot kost 285 gems, delen door 6 bouwers, delen door 9 uur maal 8 uur = 42 gems per gebruik van de leerling. 6500 / 42 = 154 dagen gebruiken is het break even punt. De bouwer is al ruim 100 dagen uit, dus nog ~54 dagen te gaan... (ik gebruik hem elke dag, nuttig of niet)

Ik gebruik hem op dit moment voornamelijk om een 4de DE hero update in de maand te krijgen (uitgezonderd de gratis boeken) aangezien ik CWL speel

Just my 2 cents

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:36

Tank80

Cyanide&&Happiness

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
Ik heb een nieuwe clan voor mini's en resources gestart: #2GC9GVCLC
Tweakers START

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Is er bevestigde informatie wanneer TH17 wordt verwacht, en of het december 2024 wordt?

In het interview met Darian in februari 2024 leek het op 12 maanden te staan (vraag 11), dus dan zou het december 2024 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 20:46
Er waren inderdaad de nodige hints voor een release eind 2024, maar lijkt nu ook weer even stil qua nieuws/geruchten. We hebben nog 2 maanden dus zou alsnog goed kunnen.
Denk dat het wachten is op de peak previews en/of een hammertime event waarbij alle upgrades en muren flink goedkoper zijn.
Sommige van die supercharge upgrades zijn maar 'meh'. Doe nu enkel die resource items, maar laatste level is enkel 50 hp erbij...

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapotto
Mochten er nog mini’s/alt’s zijn of start je net. Je bent welkomen in Tweakers start clan.

Join vandaag nog en je kan mee doen met de clanwar week

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

In de supercell webstore, gratis bouwvakker drankje, nog 6 dagen

Als je hem niet ziet, log nogmaals in

[ Voor 25% gewijzigd door jeanj op 14-11-2024 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalnilson
Kapotto schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 08:34:
Mochten er nog mini’s/alt’s zijn of start je net. Je bent welkomen in Tweakers start clan.

Join vandaag nog en je kan mee doen met de clanwar week
Zal eens kijken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Gratis hero drankje in de black friday webshop. Vergeet ook niet naar het bonus traject te kijken....

Weet iemand wat die zim zala zetter is in de shop? Hoe heet dat in het engels, ik kan weinig vinden op het internet

[ Voor 42% gewijzigd door jeanj op 27-11-2024 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotto
I kwas ook al aan het zoek naar dat zim zala ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mitsumark
Zal wel gewoon een standbeeld zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Gratis ore (2220b 78p 12g) in de in game shop (nog 3,5 dag)
Gratis resource drankje in de webshop (stacks op 5)
mitsumark schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:10:
Zal wel gewoon een standbeeld zijn..
Het is al weer weg maar het was een re release van een legendary decoratie
Abra-cada-brewer In het engels

[ Voor 76% gewijzigd door jeanj op 01-12-2024 19:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Gratis 100 event medals in de web shop, nog 2 d15 (het komt mogelijk nog 2x langs)

Tevens heeft men een nieuw Super Cell ID rewards programma er boven op, waardoor je even veel punten spaart als in de webshop voor ander beloningen. Zeker als je geld uitgeeft kan het interessant zijn voor gratis extra stuff bij je aankopen

Wel irritant, want nu zijn er 4 plekken die je moet kijken voor gratis stuff (de verkoper ingame, ingame shop, webshop, id portal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Gratis 100 event medals in de web shop, ca nog 3d 18 uur (het komt mogelijk nog 1x langs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
informatie over het nieuwe reward programma van super cell
YouTube: Free Items with New Supercell ID Rewards!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soulmaster
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-08 21:36

Soulmaster

iPhone, iTypos. iApologize

Vraag mij af wat er aan de hand is, ze gingen van back in 17 minutes naar nu ruim een uur

All wiyht, rho sritched mg kegtops awound?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Derde (en laatste?) keer gratis 100 event medals in de web shop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Gratis onderzoeksdrankje in de webshop (en andere aanbiedingen)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 1una

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Wederom een issue met het streak event, mijn voortgang wordt niet geregistreerd, op 2 accounts.
Ik heb een aanval gedaan met >55% vernietiging en geen voortgang op de streak event. *zucht*

Bij een van de accounts lukt het wel bij een volgde aanval (eerste 77%, tweede 86%)

[ Voor 19% gewijzigd door jeanj op 15-01-2025 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 20:46
Volgens mij is het echt elk jaar hetzelfde probleem met die streak events. Ga het niet eens meer proberen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Gratis event medailles in de webstore

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Tweede 100 gratis event medailles in de webstore

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 1una
gratis goud rune
https://supr.cl/getyourfreebie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jb1bzUZH-A-c4pkwNtdoCWk4e-o=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7UWqVcFHTHFYrtMTCpxr9ep8.png?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door 1una op 14-02-2025 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1una
Gratis builder potion met code "ONEMAGICGIFT"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lv-7oQtpFRlTs4GKd_0DgJzhrrM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fb0HCaYs63A7uVSPl6UvNhUR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Derde (en laatste?) 100 gratis event medailles in de webstore

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bluedevil
https://youtube.com/@aky16gaming?si=x7ialNT-RYQynMFN

Intressant Youtube kanaal voor 3 ster aanvallen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1una
https://link.clashofclans...a8-4014-921b-58f5a86c89f0

Gratis 5 kisten

Edit: link is niet meer geldig en was blijkbaar een bug. Heb zelf 10 kisten in totaal gekregen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7LxJb-zm4t87RYqfI9jcWltJMVI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9YcOvu1obgdndP90g5akqfAs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 68% gewijzigd door 1una op 17-03-2025 09:43 . Reden: Link niet meer geldig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb CoC op m'n Dell laptop (W11 Lattitude) gezet om te kijken of dat makkelijker of leuker speelt. Een paar keer probleemloos opgestart, maar sinds een paar dagen krijg ik een gek gekleurd scherm te zien als het spel is opgestart.
Spel opnieuw geïnstalleerd, helpt niet. Iemand enig idee hoe ik het kan oplossen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-1nMKDNnPs1fHjfeslge4rHj-aM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hr8F0GmPiAaxnQdEN57mhge0.jpg?f=fotoalbum_large

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 1una

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 1una

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RBakkum
Hoi hoi,

Weer eens wat anders dan een linkje voor free stuff!

Begin dit jaar heeft Luna het overgenomen om deze clan het succes te geven wat de afgelopen jaren heeft gehad, feit dat we nog steeds ~40 actieve spelers hebben zegt volgens mij dat we het leuk doen!
Maar (en ze zeggen dat alles voor een maar er niet meer toe doet, waar ik het niet mee eens ben!) we zitten wel een beetje op het punt dat het CW-en vaker lastiger is om te winnen. En als fanatiek boardgamer, ik vind aan iets mee doen leuker als ik win 😎. Het valt mij op dat de spiegel aanval regel maar niet weg te krijgen is en dat men vaker een base aanvallen om 2 sterren te halen dan dat we alles vanaf onderaf gaan 3 starren. Als je van jezelf weet dat je bijna nooit 3 stars haalt tegen THs van je eigen level, dan is het beter om een TH lager te pakken en daar een 3 star te halen. We hebben een paar awesome TH17 aanvallers & het is beter dat die de hogere regionen pakken. En als hun dan steken op een 2 star, dan kan die andere aanval die we hebben uitgespaard net het verschil onderin zijn… ik noem geen namen, maar iedereen weet van zichzelf wel of ze hierbij aangesproken zijn

Ook wil ik deze post even gebruiken om GewoonTim te proberen te bereiken, gezien je nog op groen staat en meerdere CW aanvallen gemist hebt (zelfs nadat jezelf nog een verzoek deed om opgesteld te worden in de CWL) hoop ik dat je binnen kort even de tijd kan nemen om je status aan te passen. Anders is het misschien beter om je even uit de clan te houden (maar er zal altijd plek voor je zijn) tot je weer wat actiever wilt zijn.

Peace, Amalio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• utbone
Hi,
Niet dat ik mij aangesproken voel. Ik haal meestal 2 sterren. Lekker stabiel.
Maar waarom ik bijvoorbeeld mij spiegel aanval is dat ik maar een uurtje per dag heb om iets te doen met COC. Op het moment van inloggen is er meestal nog 20u + aan tijd. Dan kies ik er voor om m'n spiegel aan te vallen als ik die kan 2*en. En ga niet lager omdat ik anders of moet overleggen (en wachten op reactie) of ik kaap een lagere TH van iemand weg en dan gaat het spelplezier van deze persoon er aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RBakkum
Prima hoor, een valide reden om het zo te doen!
Het gaat mij dan meer om te gevallen als iemand lager al een 2 ster gehaald heeft, dan is het prima om direct die te pakken. Daar hoeft in principe niet voor in overleg te gaan, maar als die er niet zijn, prima reden om dan je spiegel te pakken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapotto
K. hier, ik geraak niet meer in mijn ios coc app door een deleted account. Je moet me dus even niet actief inplannen in wars van mij en mijn mini in tweakers start.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBakkum
Boys (and girls), we hebben weer een cwl, paar wat lagere maar wel actieve members maken een switch naar tweakers start en ondertussen hebben we 2 van de 15 die wel groen staan en inactief zijn.

Doe de rest een plezier als je niet kan spelen (of je wordt het spel een beetje beu) zet dan in ieder geval je status even op rood, dan is planning makkelijker en weten we of switchen nodig is. Want nu hebben we 2 cwls waar 2-4 spelers inactief zijn en hebben we dus 2 gimped wars.

Gezien ik niet je status kan aanpassen zal je als je op groen staat en aanvallen mist vanwege inactiviteit je nu direct een kick krijgen. Feel free to rejoin als je weer actief bent en zet dan je CW status goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBakkum
Kapotto schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 14:24:
K. hier, ik geraak niet meer in mijn ios coc app door een deleted account. Je moet me dus even niet actief inplannen in wars van mij en mijn mini in tweakers start.
Al zicht of je weer bij je account kan en binnen kort ons komt versterken in de wars en andere events? 🥰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotto
RBakkum schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 23:54:
[...]

Al zicht of je weer bij je account kan en binnen kort ons komt versterken in de wars en andere events? 🥰
Paar keer geprobeerd maar blijkt hopeloos te zijn. Tenzij je full reset van iphone doet, en dat zie ik niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
Kapotto schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 23:39:
[...]

Paar keer geprobeerd maar blijkt hopeloos te zijn. Tenzij je full reset van iphone doet, en dat zie ik niet zitten.
Via Google play emulator op de PC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Gratis kracht drankje in de web store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Gratis 100 event medailles in de webshop. als je er toch bent, haal ook je maandelijkse beloning op (grondstofdrankje)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Nogmaals gratis 100 event medailles in de webshop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

En nogmaals gratis 100 event medailles in de webshop. (en daarmee kom je 4050, 3100 track, 650 bonus en 300 uit de webshop). Ik vermoed dat dit de laatste keer is voor dit event

Ik ga voor Epic (3100) + 2 geel erts (2x320) + 1 paars erts (1x280) en voor de resterende 30, gold/elixer of dark elixer

[ Voor 79% gewijzigd door jeanj op 21-06-2025 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBakkum
Zit je nog niet vol met de paarse erts?
Ik heb ook die minion epic gekocht en 2x gele erts, maar twijfel wat ik nu nog ermee doe. Ik heb wel wat ruimte om die paarse te kopen, maar die zit ook bijna vol, dus een beetje onzin 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
Iemand nog plek voor een TH11? https://www.clashofstats.com/players/jetro-GR9LPJCVP/summary
Tijdje geleden weer begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

RBakkum schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 14:42:
Zit je nog niet vol met de paarse erts?
Ik heb ook die minion epic gekocht en 2x gele erts, maar twijfel wat ik nu nog ermee doe. Ik heb wel wat ruimte om die paarse te kopen, maar die zit ook bijna vol, dus een beetje onzin 🙃
Nee ik zit vol met blauw ets, ik had maanden eerder meer paars moeten kopen met raid medailles. Heb nu veel common equipment vast zitten op level 17 omdat het laatste level 600 paars kost.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBakkum
We hebben tweakers start waar wat alts en lagere ths zitten. Geen pressure en bijna non stop wars. Maar als je wilt kan je ook direct naar de main tweakers.net maar hier heb je wel wat minder kansen op wars / cw league.

Your pick!
(Tweakers start is open)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Gratis Justice Sword decoratie via de socials van clash of clan
https://link.clashofclans...93-4acd-a50a-8713bdda1b57
Claim binnen 48 uur en als genoeg mensen hem ophalen, dan krijgen we magic snacks....

[ Voor 26% gewijzigd door jeanj op 27-06-2025 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

De magic snacks zijn beschikbaar ingame voor pickup, dat doe je via nieuws. Als je hem niet ziet, zet je taal op engels (het is een feature, geen bug)
Zo te zien krijg je van elke snack 1
Nb niet bekend hoelang deze beschikbaar zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBakkum
en heb je de mail al ontvangen dat je het zwaard ook in het echt krijgt?
Of ben ik dat alleen :D :D :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bluedevil
informatie over nieuwe event wat met een paar dagen start.
YouTube: Free Equipment and Starry Ore with New Event!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Nog iets minder als 2 dagen 100 gratis Shop punten in de webshop. Als je niet uitgeeft, en genoeg speelt heb je de maandelijks gratis grondstoffen drankje (stacked op 5/5) en gratis 100 gems al, en krijg je nu een hero drankje (stacked op 5/5, dus koop er eerst bij met raid medailles als je deze in de cwl gebruikt) er bij
Rewards zijn gerelateerd aan de punten die we de komende 2 weken (tot woensdag 6 augustus 08:00 utc / 10:00 cet) halen als community
250K 2x resource pot
500K 1x builder pot
750K Bouw je eigen bundel, 2 items, je krijgt deze na afloop
- item 1 keuze uit: research pot, pet pot, 2x resource pot, 1x super pot, 5x wall ring
- item 2 keuze: 25 yellow ore, giant gauntlet, lavaloon puppet, frozen arrow
1000K Extra item in je pakket
- item 3 keuze uit: 1x book of heroes, 1x schep, 2x builder pot, 3x hero pot, 3 power pot

Items stacken, dus daarmee kan je over je max aantal heen, bundel krijg je na afloop, binnen 5 dagen op te halen, vanaf woensdag 6 augustus 08:00 utc / 10:00 cet

Je behaalt punten
week 1
- clean obstacles
- start DE upgrades
- collect DE
- gain webstore points
week 2
- clean obstacles
- start upgrades (niet duidelijk of de season of superboost mee tellen)
- collect gold, elixer en DE
- gain webstore points

Als we alles halen zal het voor mij pet pot, yelow ore en schep zijn (ik heb alle equipment al op alle accounts, en close to max heros op 3/4 accounts)

[ Voor 134% gewijzigd door jeanj op 27-07-2025 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

250K gehaald, 2x resource pot gratis op te halen in de webshop, je hebt ca een week (NB als het goed is stacken deze dus als je met raid of cwl medailles eerst wil op vullen tot 5 dan kan je ze daarna nog ophalen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

500K 1x builder pot Doel gehaald. Tevens 100 gratis shop punten in de webshop, nog 21 uur en 41 minuten. Leverde mij mijn 100 gratis gems op (en grondstoffen drankje, die worden automatisch geclaimd)

[ Voor 32% gewijzigd door jeanj op 01-08-2025 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

1000K Extra item in je pakket doel gehaald over 2 dagen op te halen, 100 gratis shop punten in de webshop (zo te zien elke 2 dagen)

Pagina: 1 2 Laatste