Everything is better with Bluetooth
Denk dat het wachten is op de peak previews en/of een hammertime event waarbij alle upgrades en muren flink goedkoper zijn.
Sommige van die supercharge upgrades zijn maar 'meh'. Doe nu enkel die resource items, maar laatste level is enkel 50 hp erbij...
Oh oh Mr. B, oh oh!
Join vandaag nog en je kan mee doen met de clanwar week
Als je hem niet ziet, log nogmaals in
[ Voor 25% gewijzigd door jeanj op 14-11-2024 18:52 ]
Zal eens kijkenKapotto schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 08:34:
Mochten er nog mini’s/alt’s zijn of start je net. Je bent welkomen in Tweakers start clan.
Join vandaag nog en je kan mee doen met de clanwar week
Weet iemand wat die zim zala zetter is in de shop? Hoe heet dat in het engels, ik kan weinig vinden op het internet
[ Voor 42% gewijzigd door jeanj op 27-11-2024 12:29 ]
Gratis resource drankje in de webshop (stacks op 5)
Het is al weer weg maar het was een re release van een legendary decoratiemitsumark schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:10:
Zal wel gewoon een standbeeld zijn..
Abra-cada-brewer In het engels
[ Voor 76% gewijzigd door jeanj op 01-12-2024 19:15 ]
Tevens heeft men een nieuw Super Cell ID rewards programma er boven op, waardoor je even veel punten spaart als in de webshop voor ander beloningen. Zeker als je geld uitgeeft kan het interessant zijn voor gratis extra stuff bij je aankopen
Wel irritant, want nu zijn er 4 plekken die je moet kijken voor gratis stuff (de verkoper ingame, ingame shop, webshop, id portal)
YouTube: Free Items with New Supercell ID Rewards!
All wiyht, rho sritched mg kegtops awound?
Ik heb een aanval gedaan met >55% vernietiging en geen voortgang op de streak event. *zucht*
Bij een van de accounts lukt het wel bij een volgde aanval (eerste 77%, tweede 86%)
[ Voor 19% gewijzigd door jeanj op 15-01-2025 08:54 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
https://supr.cl/getyourfreebie
:strip_exif()/f/image/7UWqVcFHTHFYrtMTCpxr9ep8.png?f=user_large)
[ Voor 20% gewijzigd door 1una op 14-02-2025 12:07 ]
Intressant Youtube kanaal voor 3 ster aanvallen
Gratis 5 kisten
Edit: link is niet meer geldig en was blijkbaar een bug. Heb zelf 10 kisten in totaal gekregen
:strip_exif()/f/image/9YcOvu1obgdndP90g5akqfAs.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 68% gewijzigd door 1una op 17-03-2025 09:43 . Reden: Link niet meer geldig ]
Spel opnieuw geïnstalleerd, helpt niet. Iemand enig idee hoe ik het kan oplossen?
:strip_exif()/f/image/hr8F0GmPiAaxnQdEN57mhge0.jpg?f=fotoalbum_large)
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Weer eens wat anders dan een linkje voor free stuff!
Begin dit jaar heeft Luna het overgenomen om deze clan het succes te geven wat de afgelopen jaren heeft gehad, feit dat we nog steeds ~40 actieve spelers hebben zegt volgens mij dat we het leuk doen!
Maar (en ze zeggen dat alles voor een maar er niet meer toe doet, waar ik het niet mee eens ben!) we zitten wel een beetje op het punt dat het CW-en vaker lastiger is om te winnen. En als fanatiek boardgamer, ik vind aan iets mee doen leuker als ik win 😎. Het valt mij op dat de spiegel aanval regel maar niet weg te krijgen is en dat men vaker een base aanvallen om 2 sterren te halen dan dat we alles vanaf onderaf gaan 3 starren. Als je van jezelf weet dat je bijna nooit 3 stars haalt tegen THs van je eigen level, dan is het beter om een TH lager te pakken en daar een 3 star te halen. We hebben een paar awesome TH17 aanvallers & het is beter dat die de hogere regionen pakken. En als hun dan steken op een 2 star, dan kan die andere aanval die we hebben uitgespaard net het verschil onderin zijn… ik noem geen namen, maar iedereen weet van zichzelf wel of ze hierbij aangesproken zijn
Ook wil ik deze post even gebruiken om GewoonTim te proberen te bereiken, gezien je nog op groen staat en meerdere CW aanvallen gemist hebt (zelfs nadat jezelf nog een verzoek deed om opgesteld te worden in de CWL) hoop ik dat je binnen kort even de tijd kan nemen om je status aan te passen. Anders is het misschien beter om je even uit de clan te houden (maar er zal altijd plek voor je zijn) tot je weer wat actiever wilt zijn.
Peace, Amalio
Niet dat ik mij aangesproken voel. Ik haal meestal 2 sterren. Lekker stabiel.
Maar waarom ik bijvoorbeeld mij spiegel aanval is dat ik maar een uurtje per dag heb om iets te doen met COC. Op het moment van inloggen is er meestal nog 20u + aan tijd. Dan kies ik er voor om m'n spiegel aan te vallen als ik die kan 2*en. En ga niet lager omdat ik anders of moet overleggen (en wachten op reactie) of ik kaap een lagere TH van iemand weg en dan gaat het spelplezier van deze persoon er aan.
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Het gaat mij dan meer om te gevallen als iemand lager al een 2 ster gehaald heeft, dan is het prima om direct die te pakken. Daar hoeft in principe niet voor in overleg te gaan, maar als die er niet zijn, prima reden om dan je spiegel te pakken
Doe de rest een plezier als je niet kan spelen (of je wordt het spel een beetje beu) zet dan in ieder geval je status even op rood, dan is planning makkelijker en weten we of switchen nodig is. Want nu hebben we 2 cwls waar 2-4 spelers inactief zijn en hebben we dus 2 gimped wars.
Gezien ik niet je status kan aanpassen zal je als je op groen staat en aanvallen mist vanwege inactiviteit je nu direct een kick krijgen. Feel free to rejoin als je weer actief bent en zet dan je CW status goed
Al zicht of je weer bij je account kan en binnen kort ons komt versterken in de wars en andere events? 🥰Kapotto schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 14:24:
K. hier, ik geraak niet meer in mijn ios coc app door een deleted account. Je moet me dus even niet actief inplannen in wars van mij en mijn mini in tweakers start.
Paar keer geprobeerd maar blijkt hopeloos te zijn. Tenzij je full reset van iphone doet, en dat zie ik niet zitten.RBakkum schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 23:54:
[...]
Al zicht of je weer bij je account kan en binnen kort ons komt versterken in de wars en andere events? 🥰
Via Google play emulator op de PC?Kapotto schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 23:39:
[...]
Paar keer geprobeerd maar blijkt hopeloos te zijn. Tenzij je full reset van iphone doet, en dat zie ik niet zitten.
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Ik ga voor Epic (3100) + 2 geel erts (2x320) + 1 paars erts (1x280) en voor de resterende 30, gold/elixer of dark elixer
[ Voor 79% gewijzigd door jeanj op 21-06-2025 08:47 ]
Ik heb ook die minion epic gekocht en 2x gele erts, maar twijfel wat ik nu nog ermee doe. Ik heb wel wat ruimte om die paarse te kopen, maar die zit ook bijna vol, dus een beetje onzin 🙃
Tijdje geleden weer begonnen
Nee ik zit vol met blauw ets, ik had maanden eerder meer paars moeten kopen met raid medailles. Heb nu veel common equipment vast zitten op level 17 omdat het laatste level 600 paars kost.....RBakkum schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 14:42:
Zit je nog niet vol met de paarse erts?
Ik heb ook die minion epic gekocht en 2x gele erts, maar twijfel wat ik nu nog ermee doe. Ik heb wel wat ruimte om die paarse te kopen, maar die zit ook bijna vol, dus een beetje onzin 🙃
We hebben tweakers start waar wat alts en lagere ths zitten. Geen pressure en bijna non stop wars. Maar als je wilt kan je ook direct naar de main tweakers.net maar hier heb je wel wat minder kansen op wars / cw league.ravenger schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 15:10:
Iemand nog plek voor een TH11? https://www.clashofstats.com/players/jetro-GR9LPJCVP/summary
Tijdje geleden weer begonnen
Your pick!
(Tweakers start is open)
https://link.clashofclans...93-4acd-a50a-8713bdda1b57
Claim binnen 48 uur en als genoeg mensen hem ophalen, dan krijgen we magic snacks....
[ Voor 26% gewijzigd door jeanj op 27-06-2025 13:16 ]
Zo te zien krijg je van elke snack 1
Nb niet bekend hoelang deze beschikbaar zijn....
Of ben ik dat alleen