Clash of Clans 2023 [Tweakers.net clan]

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik ben twee weken gelden naar legend gegaan met 1 account, afgelopen week heb ik mij niet aangemeld dus ik zit nog steeds op 5000 bekers. Moet ik me nu deze week wel aanmelden? Ik zie geen demotie melding staan. Iemand enig idee wat er gebeurd als ik niets doe vandaag of morgen? Krijg ik de demotie mleding morgen pas?

Everything is better with Bluetooth

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:17

AMDFreak

Intel is zo..

Volgens mij kan je halverwege de week ook gewoon mee doen. Je krijgt het aantal aanvallen naar rato of zoiets.

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• marana
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 22:41
Hallo Clashers

Is deze tweakers.net clan nog actief? Zo niet, dan zou je als je van wars houdt evt kunnen toetreden tot mijn internationale clan, wij zoeken nieuwe actieve spelers.

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:02
Is nog actief. Maar een goed gesprek kan altijd

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Gratis clan castle cake for iets minder als een week in de webshop

[ Voor 30% gewijzigd door jeanj op 28-04-2026 10:50 ]

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Nu ook bouwershapje in webshop en ingame shop. De cc cake is ook in beide

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Nu nog een cc cake en een studeer soep in de ingame en webshop, met de zelfde deadline (5 mei 10;00)

• RBakkum
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-05 14:16
“Een studeer soep”. 😂

Ik ben toch wel enigszins blij dat ik in-game op Engels heb staan.

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Totaal nu 3x cc cake, 3xbouwershapje , 3xeen studeer soep in de ingame en webshop, met de zelfde deadline (5 mei 10;00)

In het Engels is het study soup...

Leuk een nieuwe event, maar ik ben nog aan het uitrusten van farmen gisteren en vanochtend en al mijn storages zitten vol, en de komende 2 dagen kan ik niets besteden, dus ga zeker geen sterren halen, behalve cwl en daily

[ Voor 41% gewijzigd door jeanj op 04-05-2026 11:21 ]

• marana
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 22:41
Wat een stom gedoe, een berg gouden draken. Farmen is echt niets aan zo. Je hoeft je andere troepen en helden niet eens in te zetten. Veel te overpowered.

Gelukkig is er nu de CWL, dat maakt het nog een beetje leuk.

Voor wie van wars houdt (en in een internationale clan wil): na deze CWL-week gaan we weer recruiten, stuur een DM als je interesse hebt (th 16 en hoger).

• RBakkum
DIe gouden draken, tja. Het was maar 1 dag en ik was toevallig niet in staat om er echt gebruik van te maken. Maar de enkele revenge aanvallen die ik er mee gedaan had, tja... flashback van die 20 electro dragons... van mij mogen ze dat soort dingen wel laten zitten.

We hebben na de vorige post van Marana besloten met een andere clan samen te mergen (die ongeveer in dezelfde positie zaten als ons). Wat inhoudt dat de meest actieve CW(L)-ers op dit moment al voorzien zijn. Er zijn wel wat mensen gebleven in tweakers.net en het blijft wel enigszins actief via hardcore tweakers, mini's en alts.

Tevens houden we het nieuwe discord kanaal wat we hebben opgezet actief, zodat het probleem van de in-game chat een alternatief heeft. En ik denk dat de meeste van ons die gemerged zijn, deze post ook nog wel zullen blijven lezen. Dus blijf lekker de aanbiedingen posten en discussieren over waarom throwers / healers nog steeds gewoon goed zijn! ;p

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:02
Ook hier even gedag zeggen! Na twee weken offline geweest te zijn en daarna weer even spelen de knoop door gehakt. Geen COC meer voor UT. Tenminste tenzij er een cleane versie komt zonder al die poespas, dieren, karren, extra Hero’s etc.

Toch bedankt voor al die jaren bij tweakers.net en later bij start!

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

• RBakkum
Another bites the dust 😭
Jammer dat je het plezier bent verloren UT, als rots van de clan zullen we je missen. Voel je altijd welkom om terug te komen en al is het maar om even “in the good ol’ days” te zeggen en “vroegah!, toen ik nog een jonge UT was” 🤓

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Gratis bouw boek in de webshop, doel is gehaald

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Omgeving in het community event vandaag ontsloten

nu nog bepalen wat ik met 950 medailles ga doen van het andere event

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Skeleton event is met een dag verlengd dus je kan weer je sterren bij dragen. Zo kan jade/groen voor de deco en kisten gaan, en amethist/paars voor de DE.

LavaLoon event is ook live, dus easy pickings

Pagina: 1 2 3 Laatste