Everything is better with Bluetooth
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Is deze tweakers.net clan nog actief? Zo niet, dan zou je als je van wars houdt evt kunnen toetreden tot mijn internationale clan, wij zoeken nieuwe actieve spelers.
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Ik ben toch wel enigszins blij dat ik in-game op Engels heb staan.
In het Engels is het study soup...
Leuk een nieuwe event, maar ik ben nog aan het uitrusten van farmen gisteren en vanochtend en al mijn storages zitten vol, en de komende 2 dagen kan ik niets besteden, dus ga zeker geen sterren halen, behalve cwl en daily
[ Voor 41% gewijzigd door jeanj op 04-05-2026 11:21 ]
Gelukkig is er nu de CWL, dat maakt het nog een beetje leuk.
Voor wie van wars houdt (en in een internationale clan wil): na deze CWL-week gaan we weer recruiten, stuur een DM als je interesse hebt (th 16 en hoger).
We hebben na de vorige post van Marana besloten met een andere clan samen te mergen (die ongeveer in dezelfde positie zaten als ons). Wat inhoudt dat de meest actieve CW(L)-ers op dit moment al voorzien zijn. Er zijn wel wat mensen gebleven in tweakers.net en het blijft wel enigszins actief via hardcore tweakers, mini's en alts.
Tevens houden we het nieuwe discord kanaal wat we hebben opgezet actief, zodat het probleem van de in-game chat een alternatief heeft. En ik denk dat de meeste van ons die gemerged zijn, deze post ook nog wel zullen blijven lezen. Dus blijf lekker de aanbiedingen posten en discussieren over waarom throwers / healers nog steeds gewoon goed zijn! ;p
Toch bedankt voor al die jaren bij tweakers.net en later bij start!
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Jammer dat je het plezier bent verloren UT, als rots van de clan zullen we je missen. Voel je altijd welkom om terug te komen en al is het maar om even “in the good ol’ days” te zeggen en “vroegah!, toen ik nog een jonge UT was” 🤓
nu nog bepalen wat ik met 950 medailles ga doen van het andere event
LavaLoon event is ook live, dus easy pickings
En animee event, met extra troepen, farm, farm farm....
Kan ook in andere groepen zijn, ik verwacht maar 1x te claimen, maar je weet het nooit
ook gratis bb king skin vanuit dee global chat, kies de groene > in de betreffende post
Je kan ze claimen in elke groep die tenminste uit 10 tot 1.000 man bestaat. Dus zolang je in zo'n kanaal zit zouden ze gevonden moeten kunnen worden. Trouwens wel vreemd dat ze die niet even sticky maken of always on bottom, zoals je zegt als je 19uur aan chat in een drukke chat moet terug scrollen kan het misschien wel lastig te vinden zijn voor wat minder actieve spelers...jeanj schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 10:14:
2 kisten in de groep nl/be community, scroll ca 19h terug vanaf nu, en dan zie je de post om ze te claimen
Kan ook in andere gropen zijn, ik verwacht maar 1x te claimen, maar je weet het nooit