Everything is better with Bluetooth
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Is deze tweakers.net clan nog actief? Zo niet, dan zou je als je van wars houdt evt kunnen toetreden tot mijn internationale clan, wij zoeken nieuwe actieve spelers.
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Ik ben toch wel enigszins blij dat ik in-game op Engels heb staan.
In het Engels is het study soup...
Leuk een nieuwe event, maar ik ben nog aan het uitrusten van farmen gisteren en vanochtend en al mijn storages zitten vol, en de komende 2 dagen kan ik niets besteden, dus ga zeker geen sterren halen, behalve cwl en daily
[ Voor 41% gewijzigd door jeanj op 04-05-2026 11:21 ]
Gelukkig is er nu de CWL, dat maakt het nog een beetje leuk.
Voor wie van wars houdt (en in een internationale clan wil): na deze CWL-week gaan we weer recruiten, stuur een DM als je interesse hebt (th 16 en hoger).
We hebben na de vorige post van Marana besloten met een andere clan samen te mergen (die ongeveer in dezelfde positie zaten als ons). Wat inhoudt dat de meest actieve CW(L)-ers op dit moment al voorzien zijn. Er zijn wel wat mensen gebleven in tweakers.net en het blijft wel enigszins actief via hardcore tweakers, mini's en alts.
Tevens houden we het nieuwe discord kanaal wat we hebben opgezet actief, zodat het probleem van de in-game chat een alternatief heeft. En ik denk dat de meeste van ons die gemerged zijn, deze post ook nog wel zullen blijven lezen. Dus blijf lekker de aanbiedingen posten en discussieren over waarom throwers / healers nog steeds gewoon goed zijn! ;p
Toch bedankt voor al die jaren bij tweakers.net en later bij start!
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Jammer dat je het plezier bent verloren UT, als rots van de clan zullen we je missen. Voel je altijd welkom om terug te komen en al is het maar om even “in the good ol’ days” te zeggen en “vroegah!, toen ik nog een jonge UT was” 🤓
nu nog bepalen wat ik met 950 medailles ga doen van het andere event
LavaLoon event is ook live, dus easy pickings
En animee event, met extra troepen, farm, farm farm....
Kan ook in andere groepen zijn, ik verwacht maar 1x te claimen, maar je weet het nooit
ook gratis bb king skin vanuit dee global chat, kies de groene > in de betreffende post
Je kan ze claimen in elke groep die tenminste uit 10 tot 1.000 man bestaat. Dus zolang je in zo'n kanaal zit zouden ze gevonden moeten kunnen worden. Trouwens wel vreemd dat ze die niet even sticky maken of always on bottom, zoals je zegt als je 19uur aan chat in een drukke chat moet terug scrollen kan het misschien wel lastig te vinden zijn voor wat minder actieve spelers...jeanj schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 10:14:
2 kisten in de groep nl/be community, scroll ca 19h terug vanaf nu, en dan zie je de post om ze te claimen
Kan ook in andere gropen zijn, ik verwacht maar 1x te claimen, maar je weet het nooit
ls onderdeel van de Summer Jam-uitdagingen (gold). Dus daarna een andere vermoed ik
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik ging toevallig naar de site omdat ik de video van Judo langs zag komen over het eventVincentG schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 18:10:
Op tijd kunnen claimen, thanks. Kijk niet elke dag in de webshop en dan mis je dit soort items snel.
Overigens
- in game shop 100 super medals (opent een venster met de webshop)
- en ook los in de webshop 100 medals,
dus totaal 200 (als je max haalt 825 + 150 bonus +200 is een schep of 4 research pots (dubbele waarde met de 1 gem goblin researcher) of wat anders)
NB op 1 accoutn krijg ik ze niet, ik zie een pancake die al is geclaimed
[ Voor 7% gewijzigd door jeanj op 08-07-2026 17:37 ]
[ Voor 11% gewijzigd door jeanj op 14-07-2026 15:49 ]
Ik vind het maar rete irritant dat de shops niet gelijk getrokken kunnen worden. De ene keer krijg je iets uit de in-game shop, dan weer linkt het naar webshop en de volgende keer moet je maar toevallig ergens tegen komen dat je in de webshop iets kan krijgen.!jeanj schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 17:37:
[...]
Ik ging toevallig naar de site omdat ik de video van Judo langs zag komen over het event
Overigens
- in game shop 100 super medals (opent een venster met de webshop)
- en ook los in de webshop 100 medals,
dus totaal 200 (als je max haalt 825 + 150 bonus +200 is een schep of 4 research pots (dubbele waarde met de 1 gem goblin researcher) of wat anders)
NB op 1 accoutn krijg ik ze niet, ik zie een pancake die al is geclaimed
ja ik ben blij dat je gewoon gratis dingen krijgt en aangezien ik toch niks “koop” is het allemaal leuk meegenomen. Maar net als jezelf ook al opmerkte de rewards zijn soms ook niet te krijgen op een account (ik kreeg maar 925 medals op de alts). Blijft toch vreemd dat ze dat niet kunnen gelijk trekken…
ik zat trouwens ook in de “B” groep 2 maanden geleden en kon aantal van die events niet doen, ik dacht dat we die alsnog zouden krijgen op een later tijdstip, maar dat zie ik ook niet meer gebeuren 🙃
Die zijn al geweest, een paar weken terug, ik dacht op vrijdag en in een weekend (zaterdag op zondag direct daarna), toen had ik er 2. Maar wederom niet aangekondigd. Misschien een dag van te voren in de in game calender, net als afgelopen maandag voor het meteor golems eventRBakkum schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 12:36:
[...]
ik zat trouwens ook in de “B” groep 2 maanden geleden en kon aantal van die events niet doen, ik dacht dat we die alsnog zouden krijgen op een later tijdstip, maar dat zie ik ook niet meer gebeuren 🙃
Heb je het BB event al gehad in juni gelijktijdig met A? mijn B account wel
[ Voor 19% gewijzigd door jeanj op 16-07-2026 15:50 ]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet altijd dagelijks aanvallen doe op mijn main account. Dus misschien dat het inderdaad geweest is en dat ik het gemist heb. Maar dat is dan wel heel sneaky er tussendoor gegaan. Toch wel weer jammer, prima als ik in een control groep zit maar beetje meer informatie zou niet misstaan (communicatie blijft een b*tch).
Moet binnenkort maar weer gaan beslissen wat ik wil doen.
Bijna Max TH18 / TH17 en TH16... en ik wil niet dat accounts op dezelfde TH zitten, dus TH19 moet er snel aankomen!
Vind supercharges maar naar. Heb je die net gedaan, verdwijnen ze weer en krijg je vrijwel dezelfde specs met een echte level upgrade. Ook de vele traps zijn saai om te doen.
Snapte die bb event niet. Vrijwel iedereen heeft die zonder veel moeite max (dagelijkse mijn inkomsten maakten aanvallen vrijwel overbodig). Ze hebben daar ooit een flinke upgrade voor gegeven en nu is het opnieuw jaren “dood”.
Clan capital vond ik altijd wel geinig, mede omdat het enkel in het weekend is, maar ook dat is al lange tijd niet geupgrade. In plaats daarvan komen ze om de haverklap met nieuwe (epic) equipment.
Oh oh Mr. B, oh oh!