[Multi] Resident Evil 4 (remake)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:29

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik moet heel eerlijk zeggen, ik heb de PS4 versie nog eens opgestart, die oudere eigenlijk niet meer, momenteel heb ik ze nog gewoon puur voor de verzameling.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Linksquest schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 13:50:
Ik moet heel eerlijk zeggen, ik heb de PS4 versie nog eens opgestart, die oudere eigenlijk niet meer, momenteel heb ik ze nog gewoon puur voor de verzameling.
ik ben altijd benieuwd of mensen daadwerkelijk nog plezier aan oudere versies bleven nadat een remake of remaster is uitgekomen van een spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Farabi schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 09:49:
[...]

ik ben altijd benieuwd of mensen daadwerkelijk nog plezier aan oudere versies bleven nadat een remake of remaster is uitgekomen van een spel.
Ook daar kan ik je een heel eerlijk antwoord op geven, meeste NES en SNES games allemaal geen probleem mee, PS1/N64, PS2/Cube/Xbox heb ik meer moeite mee, en vooral games die ik nauwelijks of niet gespeeld heb. Voorbeeld, een Mario 64 of Zelda Ocarina of time geen moeite mee, maar Medal of Honor op de PS1 kan ik gewoon niet meer spelen, zelfde met Resident Evil 1 t/m 3 op de PS1 kan ik ook niet meer spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Linksquest schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 09:52:
[...]

Ook daar kan ik je een heel eerlijk antwoord op geven, meeste NES en SNES games allemaal geen probleem mee, PS1/N64, PS2/Cube/Xbox heb ik meer moeite mee, en vooral games die ik nauwelijks of niet gespeeld heb. Voorbeeld, een Mario 64 of Zelda Ocarina of time geen moeite mee, maar Medal of Honor op de PS1 kan ik gewoon niet meer spelen, zelfde met Resident Evil 1 t/m 3 op de PS1 kan ik ook niet meer spelen.
ik vind de originele dead space een veel beter spel dan de remake. maar ik zou die nooit verkiezen boven de remake ivm framerate, belichting, resolutie. het is te storend om het nog op te pakken en te spelen.

maar in de nintendo-wereld is het inderdaad anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 09:20
Farabi schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 09:49:
[...]

De originele Resident evil 4 uit 2005 verkies ik eigenlijk nog steeds boven de remake. De hele sfeer, cutscenes, dialoog, level design en physics zijn naar mijn mening nog steeds ongeevenaard. Niet voor niets in mijn favo games top 10!

Dat gezegd hebbende vind ik de remake ook supervet en voelt deels aan als nieuwe game wat ook een pluspunt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Voor de Resident Evil liefhebbers hier, een leuke video ode to Horror video.

Pagina: 1 2 3 Laatste