Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga streamen en gamen op deze pc. In mijn stream wil ik veel dingen toevoegen, waaronder bewegende overlays etc. Ik wil streamen op minimaal 1080p, 1440p zou ook fijn zijn, maar ik weet niet of dit haalbaar is binnen deze prijs.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000-1500 euro mag het kosten. Het liefst zo min mogelijk natuurlijk, maar denk dat ik dit wel over heb voor mijn eerste pc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is dus eigenlijk de vraag die ik aan jullie stel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik dacht dat intel CPU’s beter waren voor streaming. Maar mogen hier de meningen over verschillen, let me know.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, niet dat ik weet.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil aan jullie vragen of jullie een pc voor mij zouden willen samenstellen, de onderdelen dan natuurlijk. Tips zijn ook welkom! Ik hoor graag van jullie.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga streamen en gamen op deze pc. In mijn stream wil ik veel dingen toevoegen, waaronder bewegende overlays etc. Ik wil streamen op minimaal 1080p, 1440p zou ook fijn zijn, maar ik weet niet of dit haalbaar is binnen deze prijs.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000-1500 euro mag het kosten. Het liefst zo min mogelijk natuurlijk, maar denk dat ik dit wel over heb voor mijn eerste pc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is dus eigenlijk de vraag die ik aan jullie stel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik dacht dat intel CPU’s beter waren voor streaming. Maar mogen hier de meningen over verschillen, let me know.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, niet dat ik weet.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil aan jullie vragen of jullie een pc voor mij zouden willen samenstellen, de onderdelen dan natuurlijk. Tips zijn ook welkom! Ik hoor graag van jullie.