Mijn vraag
Ik ben mijn pc aan het samenstellen, waarbij ik een aantal onderdelen heb. Nu ben ik aangekomen bij de videokaart en stuit ik eigenlijk tegen de vraag welke het beste bij mij past. Ik heb heel veel gezocht maar kan nou niet echt duidelijke richtlijnen vinden. Ik heb niet het grootste budget, dus eigenlijk wil ik het liefst een videokaart rond de 300/400 euro. Ik zou graag willen gamen op 1080p of 1440p met genoeg GB, aangezien ik van plan ben Call of Duty er op te spelen. Daarnaast zou ik er graag mee willen streamen. Hebben jullie misschien tips voor een videokaart?
Relevante software en hardware die ik gebruik
- CPU: intel i7 12700KF
- Moederbord: gigabyte B760 gaming X ddr4
- RAM: corsair vengeance LPX 16 GB DDR4 DIMM 3200 MHZ
- CPU koeling: be quiet pure rock 2 FX black.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb een aantal videokaarten gevonden, maar ik weet niet of dit nou echt goede kaarten zijn voor mijn behoeften:
- Radeon RX 6950 XT
- Geforce RTX 3090 Ti
- NVIDIA Geforce RTX 3050
- Inno3D GeForce RTX 3050 TWIN X2 OC 8GB
Ik ben mijn pc aan het samenstellen, waarbij ik een aantal onderdelen heb. Nu ben ik aangekomen bij de videokaart en stuit ik eigenlijk tegen de vraag welke het beste bij mij past. Ik heb heel veel gezocht maar kan nou niet echt duidelijke richtlijnen vinden. Ik heb niet het grootste budget, dus eigenlijk wil ik het liefst een videokaart rond de 300/400 euro. Ik zou graag willen gamen op 1080p of 1440p met genoeg GB, aangezien ik van plan ben Call of Duty er op te spelen. Daarnaast zou ik er graag mee willen streamen. Hebben jullie misschien tips voor een videokaart?
Relevante software en hardware die ik gebruik
- CPU: intel i7 12700KF
- Moederbord: gigabyte B760 gaming X ddr4
- RAM: corsair vengeance LPX 16 GB DDR4 DIMM 3200 MHZ
- CPU koeling: be quiet pure rock 2 FX black.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb een aantal videokaarten gevonden, maar ik weet niet of dit nou echt goede kaarten zijn voor mijn behoeften:
- Radeon RX 6950 XT
- Geforce RTX 3090 Ti
- NVIDIA Geforce RTX 3050
- Inno3D GeForce RTX 3050 TWIN X2 OC 8GB