ZenTex schreef op donderdag 27 november 2025 @ 03:05:
[...]
En tot wanneer? Totdat de oorlog afgelopen is? Terwijl sommigen flink geld verdienen aan de oorlog, over de rug van de burgers en de militairen?
Nee, corruptie bestrijd je niet door het te verzwijgen, integendeel.
Verzwijgen zei ik niet, ga mij geen woorden in de mond leggen. Ik heb het over timing en uitstel. Dat tactische steekspel spelen media continu (ja ook die ene superkritische waar je fan van bent

), en dat is
niet zwijgen. Hoogstens tijdelijk. Het met droge ogen zwijgen noemen is intellectueel onzuiver.
Laat Oekraïne maar even goed met de bezem door de overheid gaan. Ook nu. Juist nu.
Exact op het moment dat Rusland weer zou onderhandelen met VS, en VS zaken na vertaalmachine integraal over heeft genomen van Rusland. Dan zet zoiets erbij gigantische druk op de ketel. Cui bono? Niet UA. Die paar maandjes wachten heeft men meer aan, en ja... in oorlogstijd waarbij het voortbestaan van je land, taal, cultuur, identiteit op het spel staan dien je dan toch echt het landsbelang.
Maar goed, dit is het betrouwbare bronnen topic.deze bron staat in de lijst als betrouwbaar. Als dat niet meer geldt omdat er kritiek is gepubliceerd, vermeld dat dan dat dit niet gewenst is of haal deze bron uit de lijst
Beetje zwart-wit gedacht. Soms maken media domme foutjes, en soms blijken ze (achteraf) gigantische uitglijders te hebben gemaakt. Geen enkel medium is perfect, maar van fouten maken en kritiek tot je nemen kun je leren. Je zou KI nog steeds het voordeerl van de twijfel kunnen geven. Dit huishouden blijft lid.