sluiten

Uitnodiging online gebruikerstest

We zijn op zoek naar deelnemers voor een leuke online gebruikerstest. Voor de test zoeken we gebruikers die veel gebruik maken van Pricewatch en het forum. Het interview duurt ongeveer 45 minuten en voor je deelname krijg je €40,- vergoeding.

Heb je op vrijdag 14 april tijd om mee te doen (tussen 9:00 en 17:00)? Meld je dan aan en wellicht zien we je snel!

Aanmelden

Toon posts:

Lego MOC Challenge 16 - Februari 2023 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:38
Mede-auteurs:
  • Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:55

Jakkus

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Tweakers Lego MOC Challenge 16 – februari 2023

Welkom bij de Tweakers Lego MOC Challenge! MOC betekent ‘My own creation’. Elke maand dagen we elkaar uit om van een kleine Legoset zelf een mooie creatie te maken en die met elkaar te delen.

In deze maand gaan we aan de slag met een wagen uit de Speed Champions serie, en wel de 007 Aston Martin DB5 (76911)!

Challenge februari 2023
Set: 76911 - Speed Champions 007 Aston Martin DB5 | Onderdelen: 294
Bricklink onderdelenlijst | Brickwatch
Gebruik extra minifigs toegestaan: nee
Gebruik baseplate toegestaan: ja
Gebruik reserveonderdelen toegestaan: ja
Opzet
Elke maand wordt een kleine Legoset aangewezen – rond de 15-25 euro - waar jij al dan niet aan de hand van een thema zelf iets van kunt maken. Daar maak je één of meerdere foto’s van. Die deel je met ons in dit topic. Vervolgens kunnen je medetweakers aan het einde van de maand door een like hun stem op jouw creatie uitbrengen. Tot slot worden de stemmen geteld, en wordt de winnaar bekend gemaakt!
Regels
  • Iedereen mag meedoen! Ook als je weinig ervaring hebt met Lego. Gewoon proberen! Slechts één deelname per persoon (Tweakers account).
  • Het is de bedoeling dat je je houdt aan de voorwaarden die in de maandelijkse challenge genoemd worden.
  • Je kunt je creaties delen tot een paar dagen voor het eind van de maand. Vervolgens kunnen andere tweakers erop stemmen door je inzending te liken.
  • Je kunt op elkaars creaties stemmen door ze te liken. Hier zijn geen restricties aan verbonden (bijv. hoeveel likes je mag geven). De inzending met de meeste likes wint de challenge.
  • Je mag zoveel WIP's (=Work In Progress) posten als je wil. Zet bij je uiteindelijke inzending het woord ‘Final’ in je post, dan weten we dat we dat bericht kunnen pinnen.
  • Je bent vrij om op elkaars creaties te reageren. Hou het wel opbouwend en positief.
  • Het is de bedoeling dat je alleen creaties deelt die je speciaal voor deze challenge gemaakt hebt.
  • Een render gemaakt in Studio of LDD is ook toegestaan, mits het in het echt ook zo na te bouwen is, en alleen de stenen van de genoemde set gebruikt worden.
  • Met ‘reserveonderdelen’ worden de extra onderdelen bedoeld die bij de set geleverd worden. Vaak is dit 1 extra van de allerkleinste onderdelen.
  • Als je meerdere foto’s plaatst in één post, probeer de thumbnails dan klein te maken, dat houdt het overzichtelijker.
  • Dit topic is bedoeld voor het plaatsen van foto’s van jouw creaties. Ook mag je in dit topic op elkaars creaties reageren. Voor overige Legopraat is Het Grote Lego Topic - Deel 7.
  • Heb je een vraag of opmerking over de regels, of wil je de TS ergens op wijzen? Graag in het discussietopic.
Sluitingsdatum
Je kunt je creaties delen tot zondag 26 februari 21:00. (Daarna kan ook nog, maar dan loop je mogelijk stemmen mis).
Stemmen
Stemmen op de gepinde FINAL inzendingen via de likeknop is geopend vanaf zondag 26 februari 21:00 en sluit op dinsdag 28 februari 21:00. Kort hierna wordt de uitslag in dit topic en in het Legotopic bekend gemaakt.
Winnaars
Als jij de maandelijkse challenge wint kom je in de lijst van eeuwige roem en glorie te staan in het Het Tweakers Lego MOC Challenge discussietopic!

Veel succes en vooral plezier bij het bouwen! We kijken uit naar jullie creaties :)

8080Wp op oost / west (Barneveld) • PVOutput
Het grote Enphase topicHaal meer uit je Envoy!

• jamaarnee
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:50
Ook deze maand weer van de partij ! Lijkt me een leuke dit, als het goed is komt ie morgen binnen :9

• Gim
  • Niet online
Een kakofonie van kleuren (kleurenkots) zal lastig worden met deze set :)

Aangezien sommige mensen echt geniaal zijn met het bedenken van een dier als MOC, ben ik heel benieuwd of het iemand lukt om er een imposante grijze muis van te maken ;)

Ik heb de set, nu hopelijk nog wat tijd en inspiratie :) Iedereen succes gewenst in ieder geval.

• Pazo
De mijne komt vanavond binnen :)
Zal inderdaad wel een lastige worden denk ik. Altijd leuk, uitdaging :)

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mijn 1e speed champions set. Ik lees altijd lovende posts over deze serie, dus ik ga zeker eerst de set in elkaar zetten, maar ik probeer daarna wel iets creatiefs in te sturen.

• H_H
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:49

H_H

'Tis but a scratch!

Toevallig niet lang geleden gekocht. Zal 'm eens uit elkaar halen en iets van fabriceren. Alleen de nummerborden vervangen, win ik niet mee zeker?

Entia non sunt praeter necessitatem multiplicanda

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:30

QuattroNL

It is I.

H_H schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:02:
Alleen de nummerborden vervangen, win ik niet mee zeker?
Als dat de grens is van je creativiteit dan vermoed ik niet dat je heel hoog zal eindigen :+

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Eindelijk hoef ik deze ronde geen setje te kopen, de Lego bakken zitten al tjokvol *O* -O-

Daily driver; MB R171 SLK280

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

mir4dor schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 18:11:
Eindelijk hoef ik deze ronde geen setje te kopen, de Lego bakken zitten al tjokvol *O* -O-
Idem hier, alleen bij mij zitten de vitrines al tjokvol :+
Dit weekend maar eens een poging wagen met deze set.

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
H_H schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:02:
Toevallig niet lang geleden gekocht. Zal 'm eens uit elkaar halen en iets van fabriceren. Alleen de nummerborden vervangen, win ik niet mee zeker?
Als je met dezelfde steentjes meer functies van de originele Bond auto kan toevoegen, is dat wel erg cool.

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-03 11:57
och wat is het lastig :) ik switch tussen vliegtuig/poppetje/mech/auto. idee dat ik net iets te kort kom qua onderdelen. hoe gaat het bij jullie? is er al iets te tonen?

• Gim
  • Niet online
@leosand : ik vind hem een stuk lastiger dan gedacht. Heb er niet zoveel tijd voor, maar met de beschikbare tijd nog niet echt een goede draai eraan kunnen geven.

[Voor 49% gewijzigd door Gim op 08-02-2023 15:49]

• Pazo
Ik moet ook nog beginnen. Samen met mn dochter de DB5 eerst gebouwd, dus die staat nu nog in de kast.

• mir4dor
  • Nu online
Net als elke challenge is deze ook weer lastig inderdaad. Te weinig scharnieren om iets van een mech te maken.
Geen schuin aflopende plates om vleugels te maken.
Best een gave motorkap gemaakt voor een pick-up truck maar geen geschikte steentjes voor de rest.
Kortom, leuk weer :)

• Giant_Panda
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:47
Een eerste klein probeerseltje, maar het werd uiteindelijk toch wel iets :)
Een paard met wagen.

Edit: FINAL. Weinig inspiratie gehad deze maand :/

[Voor 5% gewijzigd door Giant_Panda op 27-02-2023 14:58]

• djwice
  • Niet online
Giant_Panda schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:56:
Een paard met wagen.

[Afbeelding]
Oh, wat een cutie!

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

• leosand
Giant_Panda schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:56:
Een paard met wagen.

[Afbeelding]
Ah dies leuk! Mijn vriendin pakte het ff over en bouwde een plat poppetje.. ik laat de foto achterwege 😃

• Pazo
Zo, geslaagde MOC van een Mini al zeg ik zelf :)

spoiler:
Maar wees niet getreurd, doet niet mee voor eindoverwinning. Is een bestaande MOC die ik tegen kwam :) Nu nog iets zelf gaan verzinnen...

• Gim
  • Niet online
Pazo schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 18:40:
Zo, geslaagde MOC van een Mini al zeg ik zelf :)

[Afbeelding]

spoiler:
Maar wees niet getreurd, doet niet mee voor eindoverwinning. Is een bestaande MOC die ik tegen kwam :) Nu nog iets zelf gaan verzinnen...
:P
spoiler:
Ik wou al net zeggen .. >:) Had al een poosje terug de MOC modellen gezien op Rebrickable. De MOCs daar bestonden uit auto's en trucks of zo meen ik. Eigenlijk dus wel zo origineel om een niet-voertuig MOC te bedenken,... Nu alleen nog voor elkaar krijgen :)

• Pazo
En toch blijf ik in de voertuigen-hoek.
Work in progress:

Nu de motor achterop nog...

• Pazo
Nou, daar issie dan, mijn go-kart.
Ik vind 'm goed gelukt :) Motor achterop vond ik wel lastig om daar wat van te maken, maar kan er ook wel mee door volgens mij.

FINAL

• djwice
  • Niet online
Pazo schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 21:46:
Nou, daar issie dan, mijn go-kart.
Ik vind 'm goed gelukt :) Motor achterop vond ik wel lastig om daar wat van te maken, maar kan er ook wel mee door volgens mij.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wauw!

Dit lijkt een hele gave maand te worden.
Wat een coole build allemaal!

• Gim
  • Niet online
@Pazo heel blij dat je in de voertuigen hoek blijft. Echt mooi gelukt! 8)

• Pazo
@Gim ja ik vind m ook wel geslaagd. Langst bezig geweest om dat schuine stuk voorop en het stuurtje te maken, terwijl het er heel simpel uit ziet. Heel gepriegel om dat goed te krijgen, en als je er naar kijkt valt het al bijna uit elkaar bij wijze van spreken. Zit maar met 1 puntje vast.

Heb nog wel een ideetje voor een ander voertuig, maar eerst nog even van deze genieten. De maand is nog niet om :)

• mir4dor
  • Nu online
Ik laat ook even weten dat ik bezig ben :)
Model 1950 race ding;

Niet helemaal tevreden maar we hebben nog een paar dagen.

• Pazo
@mir4dor Cool, maar zweven de achterwielen?
Ook op een originele manier de wielkappen gebruikt!

• mir4dor
  • Nu online
Pazo schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 20:42:
@mir4dor Cool, maar zweven de achterwielen?
Dat klopt inderdaad, daarom nog niet tevreden. Terug naar de tekentafel :P

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-03 22:57
Per toeval zag ik dat de 76911 de set was voor de MOC challenge. Wilde deze toch nog een keer aanschaffen, dus een goede reden om eens een keer met de challenge mee te doen.

Hierbij mijn poging, soort van mech/ explorer voertuig :+ (FINAL)

• mir4dor
  • Nu online
Erg inspirerend @Giant_Panda
Ik denk zelf dat ik te moeilijk denk :+
Opnieuw een classic racer met man met wapperende sjaal;

• Gim
  • Niet online
Geen voertuig, maar een werktuig :P Nog niet helemaal naar wens, maar er zitten tenminste messen onder, een afneembare gras opvangbak achter en bedieningshendels aan :) Final I guess :P

De Aston Martin Grasmaaier *O* (vandaar chique velgen)

• mir4dor
  • Nu online
Gim schreef op zondag 12 februari 2023 @ 16:03:
Geen voertuig, maar een werktuig :P Nog niet helemaal naar wens, maar er zitten tenminste messen onder, een gras opvangbak achter en bedieningshendels aan :)

[Afbeelding]
Geweldig creatief _/-\o_

• Pazo
Haha geweldig @Gim, erg leuk bedacht :)

• djwice
  • Niet online
mir4dor schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:10:
[Afbeelding][Afbeelding]
Gaaf!

• djwice
  • Niet online
Gim schreef op zondag 12 februari 2023 @ 16:03:
Geen voertuig, maar een werktuig :P Nog niet helemaal naar wens, maar er zitten tenminste messen onder, een afneembare gras opvangbak achter en bedieningshendels aan :)

[Afbeelding]
Wat een leuke ideeën allemaal!
Dat wordt lastig stemmen straks!!

• Gim
  • Niet online
mir4dor schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:10:
[Afbeelding][Afbeelding]
Erg leuk bedacht, al helemaal met die man met de sjaal. Hoe bedenk je het :)

• pi!
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Wat een prachtige bouwwerken alweer in deze challenge, gaaf om te zien!

Ik vond het lastig om een begin te maken, maar als je eenmaal bezig bent blijf je aanpassen en uitproberen, heerlijk om weer mee bezig te zijn. Mijn eerste probeersel:

De Atom Transin BD5-700 Globemaster Transportvliegtuig

- Voorzien van 4 krachtige Crylor Sole motoren, 2 onder de vleugels, 2 op de achterzijde,
- De motoren onder de vleugels zijn voorzien van extra grote aerodynamische luchtinlaten voor een efficiënte edoch zeer krachtige voortstuwing,
- Extra boost aandrijving onder de achtervleugel,
- Radarsysteem op de achtervleugel,
- De aerodynamische cabine geeft veel zicht rondom voor de piloten,
- Ruime cargobay met grote laadklep zodat allerhande materiaal eenvoudig getransporteerd kan worden.

Uitgevoerd in de stemmige kleur "serious grey", ook uitstekend geschikt voor MI6 :)
Edit: FINAL

[Voor 16% gewijzigd door pi! op 24-02-2023 18:32]

>> LEGO Mindstorms Mega Pakket in V&A <<

• leosand

Jeep... daf jeep met klep en (zie nu pas op foto) scheve snorkel :S

• Pazo
Er komen weer toffe creaties voorbij! :)

• djwice
  • Niet online
Wow! Tjee!!! Gewoon weg super gaaf!

• Gim
  • Niet online
Gewoon wow! Een challenge die wederom doet verbazen met alle toffe creaties!

• mir4dor
  • Nu online
Gim schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 18:21:
Gewoon wow! Een challenge die wederom doet verbazen met alle toffe creaties!
Helemaal mee eens! Wat een creatieve geesten hier d:)b

• Pazo
Nog maar eens wat geprobeerd. De go-kart weer afgebroken, en een golf kart gemaakt :)

Redelijk geslaagd, maar vond de go-kart toch beter gelukt.

• djwice
  • Niet online
Voor de mensen in Delft: bij Speldorado aan de Hippolytusbuurt is deze set op voorraad en kost €18,99.

• djwice
  • Niet online

M'n eerste begin. Ik maar denken dat deze set veel stickers had, blijken de koplampen, gril en achterlichten geprint :)

En blijken er zilver gespoten onderdelen in te zitten.

[Voor 30% gewijzigd door djwice op 20-02-2023 14:54]

• djwice
  • Niet online

Oeps, een gat ..

• djwice
  • Niet online

Rijen, rijen in een wagentje.

• djwice
  • Niet online
Mijn zoontje werd ook geïnspireerd. Met motorblok, 🎮 als stuur en voor- en achterlichten:

Uiteraard de inzending van m'n zoontje is de FINAL.

• djwice
  • Niet online
Bootje

Hij is stevig, je kunt hem gewoon oppakken, mee spelen en laten vallen. En dat ondanks dat studs alle 6 de kanten op wijzen en er zwevende onderdelen in lijken te zitten. :)

[Voor 115% gewijzigd door djwice op 20-02-2023 18:05]

• djwice
  • Niet online

Met joycon

• djwice
  • Niet online

Een lekker twee persoons bed.

--- ff de bar wat lager gelegd 😉

• djwice
  • Niet online

• Pazo
Creatieve geest @djwice , ben benieuwd wat de final gaat worden :)

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:30

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Mijn inzending voor deze keer, soort van zeepkist formule 1 auto. Weet niet of hij ver zal komen, zie ontzettend leuke creaties voorbij komen. (FINAL)

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• Pazo
Ziet er leuk uit @Speedy55 !

Aan jullie allen, vooral bij diegene die meer inzendingen hebben gedaan, wil je er een FINAL bijzetten bij degene die mee moet doen met de loting? Bijna tijd :)

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Zo, deze challenge was ik bijna vergeten :o
Gelukkig is februari een lange maand :9

Deze SC had ik gelukkig al staan dus maar eens uit elkaar gehaald en gaan staren naar een tafel met onderdelen.
Toevallig had ik de avond ervoor de 75344 Slave1 microfighter gemaakt dus dat idee maar eens op de Aston parts losgelaten.

Ziehier de Slave007, klaar om de rebellen het leven zuur te maken.

Final (denk ik)

• Pazo
Erg leuk bedacht @QuattroNL !

• mir4dor
  • Nu online
Best wel veel inzendingen deze maand? Wat een gave creaties allemaal !
Enfin, ik houd het toch op een '50r jaren F1 wagen, heerlijk, de motor lag nog voorin in die jaren :P

[FINAL]

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

mir4dor schreef op zondag 26 februari 2023 @ 17:46:
Best wel veel inzendingen deze maand? Wat een gave creaties allemaal !
Enfin, ik houd het toch op een '50r jaren F1 wagen, heerlijk, de motor lag nog voorin in die jaren :P
Heel gaaf! Mooi afgewerkt.

• mir4dor
  • Nu online
Dank je wel. Die van jouw is best bruut te noemen :Y
Zoals gezegd, erg mooie creaties deze maand, dat wordt echt lastig stemmen.
Wegens succes, volgende maand een SC set ? :+

• Pazo
mir4dor schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:47:
Wegens succes, volgende maand een SC set ? :+
Ik zou zeggen, kom even wat suggesties doen voor de volgende challenge. Ik heb vast een paar suggesties gedaan :)
Pazo in "Tweakers Lego MOC Challenge discussietopic"

@djwice wat is jouw final?

[Voor 4% gewijzigd door Pazo op 26-02-2023 19:25]

• phYzar
  • Registratie: November 2001
Lastige set, beetje mee gedoodled, die uiteindelijk maar als FINAL labelen:

• Pazo
Ik vind 'm origineel verzonnen, @phYzar :)

• Pazo
Zo, ik heb de inzendingen gepinned en als het goed is zal @Zeehond de duimpjes zo aanzetten. We hebben in totaal 10 inzendingen :) Er kan dus gestemd worden op de gepinde posts.
Stemmen kan tot dinsdag 28 februari 20:00. Happy voting! :)

Willen jullie ook wellicht ook meedenken met welke set we de challenge voor maart kunnen gaan doen? Tips / suggesties zijn welkom in MOC discussietopic :)

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

Frontpage Admin & PowerMod / Mod W&M

Seal with it!

En de duimpjes staan aan, happy voting! :)

Select * from fish

• Giant_Panda
Pazo schreef op zondag 26 februari 2023 @ 21:09:
Zo, ik heb de inzendingen gepinned en als het goed is zal @Zeehond de duimpjes zo aanzetten. We hebben in totaal 10 inzendingen :) Er kan dus gestemd worden op de gepinde posts.
Stemmen kan tot dinsdag 28 februari 20:00. Happy voting! :)

Willen jullie ook wellicht ook meedenken met welke set we de challenge voor maart kunnen gaan doen? Tips / suggesties zijn welkom in MOC discussietopic :)
Je bent mijn prachtige paard-en-wagen vergeten :o

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 22:02
Je bent het woord FINAL erbij vergeten :)

• Giant_Panda
KNed schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:15:
Je bent het woord FINAL erbij vergeten :)
Fair enough... bij deze dan alsnog :)

• Pazo
@Giant_Panda Excuus, heb m gepinned.

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 22:02
Hopelijk haal je de achterstand nog in nu andere inzendingen al stemmen hebben. Ik vind die "micro-creaties" altijd wel leuk. Zag hier vandaag op Tweakers ook ergens zo'n micro vogel langs komen.

• Pazo
De winnaars zijn bekend :)

🥇@mir4dor 🥈@Pazo 🥉@Gim

Gefeliciteerd winnaars! *O*

We zijn de nieuwe challenge aan het bepalen. Mocht je ideeën hebben, meld je even in het Tweakers Lego MOC Challenge discussietopic.

• djwice
  • Niet online
Gefeliciteerd @mir4dor, @Pazo en @Gim *O*
Gave MOCs!

• mir4dor
  • Nu online
Dank je wel! Erg leuk om een keer te winnen. Geeft ook wel inspiratie voor de volgende ronde d:)b

• pi!
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Felicitaties aan de winnaars en complimenten aan alle deelnemers, wat een ontzettend toffe creaties weer deze challenge, mooi werk!

>> LEGO Mindstorms Mega Pakket in V&A <<

• Gim
  • Niet online

@Pazo en @mir4dor, gefeliciteerd! De terechte grootste winnaars _/-\o_ Verder ook leuk te zien hoe divers de inzendingen van alle mensen waren, zoals de micro builds. Heel creatief :)

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Hulde aan de winnaars! *O* d:)b
Jullie hebben stuk voor stuk zeer gave creaties gemaakt!
@mir4dor vind ik ook de terechte winnaar, vind zijn F1-auto echt zeer goed gelukt, juiste verhoudingen, netjes afgewerkt en goed gebruik van de parts.
@Pazo en @Gim hebben ook strak werk afgeleverd. Nice! :Y

Ik vond het leuk om mee te doen.
Als er weer een challenge voorbij komt waar ik de set al van heb dan poog ik zeker weer om mee te doen (en wel eerder te beginnen zodat ik wat meer tijd heb om mijn model te verbeteren).

• phYzar
  • Registratie: November 2001
QuattroNL schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 08:45:
Als er weer een challenge voorbij komt waar ik de set al van heb dan poog ik zeker weer om mee te doen
Gewoon lekker elke maand meedoen! Ik koop normaal alleen technic. Maar een challenge-setje is niet duur, toch stiekem elke maand een tweede setje erbij om aan de gratis-verzenden-grens te komen, soms bij de Kruidvat er een paar meepakken omdat ze in de aanbieding zijn en ze mogelijk voor een toekomstige challenge te gebruiken zijn, en áls ze dat zijn dat totaal vergeten zijn en ze alsnog bestellen. En dan na een jaar erachter komen dat je een enorme bak 'MOC-challenge'-lego hebt staan :$ :+

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-03 22:57
Terechte winnaars denk ik :)

Inderdaad mooie creaties voorbij zien komen en het was leuk om een keer mee te doen. Was lang geleden dat ik zomaar met lego aan het prutsen ben geweest i.p.v. de standaard setjes bouwen (wat overigens ook erg leuk is/ kan zijn :) )
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee