Bedankt voor de input mensen.
@
R3W de 40487 Zeilbootavontuur ziet er leuk uit, maar is denk ik te duur en slecht verkrijgbaar. Ervaringen uit het verleden leert dat er dan zeker weinig animo voor is.
@
tostyijzer de Recycle vrachtwagen (60386) is een kanshebber, al zit ie wel een beetje aan de top van de prijsklasse. Vind 'm wel leuk

3-in-1 setjes doen het vaak goed, Speelse kat (31163) zou een kanshebber kunnen zijn, maar dit zijn wel veel kleine steentjes en lastig om iets in volume te bouwen (ook uit ervaring uit het verleden). Idem voor Notenkraker (40640).
@
Fiber Het idee van een basisset is leuk, maar 11035 (Huizen) en 11036 (Voertuigen) zijn denk ik echt te duur.
@
JBplap een vrije opdracht heb ik ook wel eens aan gedacht, is zeker een leuk idee en ook eens wat anders. Al is het wel lastig te bepalen hoeveel steentjes je dan mag gebruiken. Niemand gaat het tellen of kan het controleren. Al zou je het ook gewoon helemaal vrij kunnen laten. Dat we een onderwerp kiezen, misschien een aantal randvoorwaarden / kaders, en dan mag iedereen zelf aan de slag gaan met de Lego die hij/zij heeft. Het legt de drempel misschien ook wel lager omdat er niets voor gekocht hoeft te worden. Ik word daar op zich wel enthousiast van
[
Voor 3% gewijzigd door
Pazo op 30-01-2025 21:40
]