Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
TinusTegengas schreef op maandag 6 februari 2023 @ 13:28:
[...]

Gister dezelfde besteld en is nu onderweg, dus ze verzenden ook op zondag
Dat is raar (voor mij dan).

Ook de ultra of een ander model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

Knamix schreef op maandag 6 februari 2023 @ 13:33:
[...]

S23U 512Gb phantom black

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 10:27
Knamix schreef op maandag 6 februari 2023 @ 13:33:
[...]

Ik heb de s23 Ultra 512Gb Phantom Black vrijdag 3-2 om 16:00 besteld en die was de volgende dag 4-2 om 11:00 binnen. Direct via samsung.

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Apart.. ik ga maar eens een chat starten en vragen waar mijn toestel blijft :p

Enige verschil is dat ik het via lease heb gedaan, maar daar is vrijdag al akkoord op gegeven..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

spartacusNLD schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:59:
iemand verder nog enig idee wanneer de order van ''verzending aangevraagd'' verschuift naar ''voorbereiding van verzending''?

zojuist aangepast :) zal dus vandaag verzonden worden denk ik :D
:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D-uaSNUOlOzDC4beNw1nFY5i_fk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xy9L4WcZqpeuhh36s7qLPHFQ.png?f=user_large

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Knamix schreef op maandag 6 februari 2023 @ 13:39:
Apart.. ik ga maar eens een chat starten en vragen waar mijn toestel blijft :p

Enige verschil is dat ik het via lease heb gedaan, maar daar is vrijdag al akkoord op gegeven..
Moet wel bijna aan de leasevorm liggen.. want die van mij is begin van de middag besteld.. en ik heb zojuist de verzendbevestiging binnen. (S23U 512GB Phantom Black)

[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 06-02-2023 13:46 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
spartacusNLD schreef op maandag 6 februari 2023 @ 13:45:
[...]

Moet wel bijna aan de leasevorm liggen.. want die van mij is begin van de middag besteld.. en ik heb zojuist de verzendbevestiging binnen. (S23U 512GB Phantom Black)
Ben maar een chat gestart.. gemiddelde wachttijd is 2 uur dus dat gaat wat worden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• revolised
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 10:10
Knamix schreef op maandag 6 februari 2023 @ 13:51:
[...]

Ben maar een chat gestart.. gemiddelde wachttijd is 2 uur dus dat gaat wat worden :)
Vanmorgen ook gedaan. Heel vriendelijk is me verteld dat ze geen bestel- of verzendstatussen kunnen zien of opvragen en dat je het moet navragen bij het Whatsapp of Messenger team. Dus vol goede moed aan het Whatsapp team gevraagd, en die kunnen het ook niet zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:25
Knamix schreef op maandag 6 februari 2023 @ 13:51:
[...]

Ik ben om 8u een chat gestart, we zijn nu 14u maar tot op heden nog niemand terug gehad :P

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
revolised schreef op maandag 6 februari 2023 @ 13:54:
[...]

Vanmorgen ook gedaan. Heel vriendelijk is me verteld dat ze geen bestel- of verzendstatussen kunnen zien of opvragen en dat je het moet navragen bij het Whatsapp of Messenger team. Dus vol goede moed aan het Whatsapp team gevraagd, en die kunnen het ook niet zien!
Afgelopen vrijdag ook geprobeerd via whatsapp, maar ook geen antwoord gekregen.

Stille hoop dat het via de chat nu wel werkt, maar we gaan het zien... Anders ga ik straks weer bellen.

Edit:

Binnen een kwartier iemand van de chat te pakken gekregen :)

Volgens meneer zijn ze op het moment aan het wachten op een nieuwe voorraad.

Ik wacht af :)

[ Voor 12% gewijzigd door Knamix op 06-02-2023 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Knamix schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:00:
[...]

Afgelopen vrijdag ook geprobeerd via whatsapp, maar ook geen antwoord gekregen.

Stille hoop dat het via de chat nu wel werkt, maar we gaan het zien... Anders ga ik straks weer bellen.

Edit:

Binnen een kwartier iemand van de chat te pakken gekregen :)

Volgens meneer zijn ze op het moment aan het wachten op een nieuwe voorraad.

Ik wacht af :)
Maar jij had toch ook een S23U 512GB Zwart besteld toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
spartacusNLD schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:10:
[...]

Maar jij had toch ook een S23U 512GB Zwart besteld toch?
Klopt.. maar ik denk dat de lease partij van Samsung pas gisteren of vandaag dan akkoord heeft gegeven waardoor ik nu dus moet wachten (of ze maken er een zootje van bij Samsung).

Als ik de volle mep had betaald ging ik me order annuleren en ergens anders bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Knamix schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:13:
[...]

Klopt.. maar ik denk dat de lease partij van Samsung pas gisteren of vandaag dan akkoord heeft gegeven waardoor ik nu dus moet wachten (of ze maken er een zootje van bij Samsung).

Als ik de volle mep had betaald ging ik me order annuleren en ergens anders bestellen.
Om 12:34 uur was er nog voorraad.. zie mijn order bevestiging zojuist. Dus iets klopt er niet aan wat ze je vertellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
spartacusNLD schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:14:
[...]

Om 12:34 uur was er nog voorraad.. zie mijn order bevestiging zojuist. Dus iets klopt er niet aan wat ze je vertellen.
Ik heb het maar eens nagevraagd want het staat bij mij sinds vrijdag/zaterdag al op verzending aangevraagd.

Reactie:

Lease opdrachten moeten eerst worden goedgekeurd door onze partner Evollis, dus het kan daardoor gebeuren dat de order later pas wordt geregistreerd.

Helder en duidelijk :) ik wacht rustig af en vanavond ga ik maar in Rotterdam bij de Mediamarkt spelen met de S23 Ultra 😆

[ Voor 29% gewijzigd door Knamix op 06-02-2023 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:39
Ik had mijn 23 Ultra in het groen zaterdagavond laat besteld en vanmorgen stonden ze al voor de deur. Ik vind dit netjes. Nu nog een mooie case zien te vinden. Volgens mij is er nog geen accessoires topic voor de S23.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 08:15

Acradavos

Poetsfanaat

stin00 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:00:
Heeft iemand hier ook een S23 Ultra via Tele2 aangeschaft die weet of je ook nog de gratis wireless charger kan claimen ergens? Ik heb wel een Samsung pre-registratie code, maar geen speciale Tele2 pre-registratie code. Ik gok dat het niet mogelijk is dan via https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=ZPWUH9ENRU6LA ?
Ik zit met hetzelfde, Samsung medewerker vertelde mij dat ik met Tele2 kan bellen voor een code. Ik sta nu in de wacht bij Tele2. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

cassiekai schreef op maandag 6 februari 2023 @ 15:27:
Ik had mijn 23 Ultra in het groen zaterdagavond laat besteld en vanmorgen stonden ze al voor de deur. Ik vind dit netjes. Nu nog een mooie case zien te vinden. Volgens mij is er nog geen accessoires topic voor de S23.
Jahwel hoor: [Samsung Galaxy S23-serie] Accessoires

ik zou hier even kijken: https://www.smartphonehoe...samsung-galaxy-s23-ultra/

Je kan bij ING punten een 20% korting code krijgen.. mocht je geen ING hebben dan laat maar weten. Ik heb er ook nog een over van 15%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miremi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 03:48
Doe ik iets verkeerds of kun je alleen met creditcard betalen bij Samsung?

Ik krijg geen andere optie dan creditcard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

miremi schreef op maandag 6 februari 2023 @ 15:42:
Doe ik iets verkeerds of kun je alleen met creditcard betalen bij Samsung?

Ik krijg geen andere optie dan creditcard
Dan ben je waarschijnlijk in de ICS store aan het kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miremi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 03:48
spartacusNLD schreef op maandag 6 februari 2023 @ 15:45:
[...]

Dan ben je waarschijnlijk in de ICS store aan het kijken?
Je hebt gelijk, heb er niet eens aan gedacht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0ruben0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-07-2024
Ik heb donderdag de nieuwe S23 plus via samsung store gekocht.
Aankoop staat nog steeds op onder behandeling. Bij navraag wordt aangegeven dat ze door de voorraad heen zijn. Heeft iemand anders nog problemen met de levering. Lijkt me zeer knullig als die telefoons overal verkrijgbaar zijn behalve bij Samsung zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peternator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 19:06

peternator

Shoop da whoop.

0ruben0 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 16:40:
Ik heb donderdag de nieuwe S23 plus via samsung store gekocht.
Aankoop staat nog steeds op onder behandeling. Bij navraag wordt aangegeven dat ze door de voorraad heen zijn. Heeft iemand anders nog problemen met de levering. Lijkt me zeer knullig als die telefoons overal verkrijgbaar zijn behalve bij Samsung zelf.
Als je later in het weekend had besteld had ik er niet direct gek van staan te kijken, bepaalde configuraties/kleuren gaan soms sneller dan anderen en las dat de voorraad indicaties ook niet altijd even accuraat zijn.

Maar omdat je donderdag al hebt besteld, sta ik er wel wat van te kijken. Heb je een Samsung.com-only kleur als Graphite of Lime gekozen? Daar lees ik vaker over dat er langere levertijden zijn.

For reference; ik heb gisteravond mijn (gewone) S23 256GB in 'groen' besteld en die is zojuist bezorgd.

edit: ik zie nu dat op de Samsung site de leverindicatie is aangepast naar 24 februari voor alle kleuren van de Plus. De Ultra is in bepaalde configuratie nog wel direct leverbaar, maar bepaalde kleuren ook 10 of 24 februari. Denk dat de Plus er vrij hard doorheen is gegaan. Is denk ik ook de meeste populaire variant.

[ Voor 14% gewijzigd door peternator op 06-02-2023 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
peternator schreef op maandag 6 februari 2023 @ 16:59:
[...]

Als je later in het weekend had besteld had ik er niet direct gek van staan te kijken, bepaalde configuraties/kleuren gaan soms sneller dan anderen en las dat de voorraad indicaties ook niet altijd even accuraat zijn.

Maar omdat je donderdag al hebt besteld, sta ik er wel wat van te kijken. Heb je een Samsung.com-only kleur als Graphite of Lime gekozen? Daar lees ik vaker over dat er langere levertijden zijn.

For reference; ik heb gisteravond mijn (gewone) S23 256GB in 'groen' besteld en die is zojuist bezorgd.

edit: ik zie nu dat op de Samsung site de leverindicatie is aangepast naar 24 februari voor alle kleuren van de Plus. De Ultra is in bepaalde configuratie nog wel direct leverbaar, maar bepaalde kleuren ook 10 of 24 februari. Denk dat de Plus er vrij hard doorheen is gegaan. Is denk ik ook de meeste populaire variant.
Kijk jij gewoon op Samsung.com?

Als ik nu kijk dan staat er dat direct leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Voor wie nog moet bestellen, kreeg zojuist onderstaande e-mail. Dit is uit mijn hoofd al nr 3 :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aKbxJJnMpbP6QL2RX5AT0v84kCw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4W89XLP9ebn5UecYJhtljmeM.png?f=user_large

code:

[membersonly]VND-CZ7E-KHMG-HSLH[/membersonly]

Doe er je voordeel mee! Laat a.u.b. weten of je hem gebruikt hebt.

Edit: krijg er nog een.. nr 4:

[membersonly]VND-CZ7E-KK1K-CGSP[/membersonly]

allemaal op..

[ Voor 24% gewijzigd door spartacusNLD op 06-02-2023 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Iemand interesse in code voor 10% plus wireless charger? Ik heb de mijne al binnen maar zonet een nwe code ontvangen via email

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 3% gewijzigd door SYQ op 06-02-2023 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obzzcure
  • Laatst online: 06-06 07:28
Knamix schreef op maandag 6 februari 2023 @ 13:25:
Iemand bij Samsung besteld en die het toestel al binnen heeft?

Bij mij blijft die op verzending aangevraagd hangen terwijl het toestel afgelopen vrijdag besteld is 😔

Verder ook geen bevestiging gekregen over verzending o.i.d.

Vanochtend al gebeld, maar daar kreeg ik een Surinaamse man aan de lijn die bijna niet te verstaan was. Hij gaf aan dat het toestel nog vanuit het magazijn onderweg is naar de leverancier?

Vaag verhaal want het magazijn en de leverancier is van Samsung zelf neem ik aan 😅

[Afbeelding]
2 feb besteld, hier ook nog op 3 (verzending aangevraagd), snap het ook niet waarom de mijne nog niet verzonden is?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleo123
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14:29
spartacusNLD schreef op maandag 6 februari 2023 @ 18:08:
Voor wie nog moet bestellen, kreeg zojuist onderstaande e-mail. Dit is uit mijn hoofd al nr 3 :+

[Afbeelding]

code:

***members only***

***members only***

:D
Helaas allemaal al gebruikt. Altijd fijn als iemand dat niet aangeeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:43
SYQ schreef op maandag 6 februari 2023 @ 18:17:
Iemand interesse in code voor 10% plus wireless charger? Ik heb de mijne al binnen maar zonet een nwe code ontvangen via email

***members only***
Bedankt voor t delen, helaas al door iemand gebruikt. Zoek zelf nog een code ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

donleo123 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:05:
[...]

Helaas allemaal al gebruikt. Altijd fijn als iemand dat niet aangeeft :(
hmm.. jammer idd. bedankt dat jij het wel doorgeeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

spartacusNLD schreef op maandag 6 februari 2023 @ 18:08:

[Afbeelding]

code:

[membersonly]VND-CZ7E-KHMG-HSLH[/membersonly]

[membersonly]VND-CZ7E-KK1K-CGSP[/membersonly]

allemaal op..
Goede tip! Ook even via members besteld, trok me net over de streep, met inruil 620 voor de Ultra 512 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10
Hier ook een bestelling geplaatst! Via store van Samsung. Helaas wel te laat om 10-2 toestel opgestuurd te krijgen, dat wordt dus blijkbaar 24-2. Maar wilde perse de Sky Blue kleur. En dan moet je maar even geduld hebben.....

320 euro voor m'n OnePlus 8T (wat een prima inruil is, Marktplaats minder waard)
180 euro korting vanwege de upgrade naar 12GB/512GB
10% korting als Samsung member
geen gratis wireless charger, maar die is ook niet nodig.

Blij mens! Tot 24-2 alleen even wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Bedankt voor t delen van de codes, wacht nog even geduldig af, hopelijk een keer wel op tijd :) zelf een code aanvragen gaat niet meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• touzani
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:29
savale schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:48:
Bedankt voor t delen van de codes, wacht nog even geduldig af, hopelijk een keer wel op tijd :) zelf een code aanvragen gaat niet meer?
heb je nog eentje nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Graag, heb je even een berichtje gestuurd hoor! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• touzani
vergeet niet cashbackxl of shopbuddies te gebruiken voor een extra korting van 2%.

[ Voor 13% gewijzigd door touzani op 06-02-2023 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touzani
savale schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:57:
[...]

Graag, heb je even een berichtje gestuurd hoor! _/-\o_
check je inbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twc02
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 10:04
Ik zou ook nog een code kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
RiCk schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:35:
Hier ook een bestelling geplaatst! Via store van Samsung. Helaas wel te laat om 10-2 toestel opgestuurd te krijgen, dat wordt dus blijkbaar 24-2. Maar wilde perse de Sky Blue kleur. En dan moet je maar even geduld hebben.....

320 euro voor m'n OnePlus 8T (wat een prima inruil is, Marktplaats minder waard)
180 euro korting vanwege de upgrade naar 12GB/512GB
10% korting als Samsung member
geen gratis wireless charger, maar die is ook niet nodig.

Blij mens! Tot 24-2 alleen even wachten
Ik heb bijna hetzelfde, alleen ik bestelde hem wel op 1-2, ongeveer 2 uur na het unpacked event. Toen stond er: 2-2 verzonden, 3-2 geleverd. Maar goed, ik heb even zitten kijken naar de andere kleuren... Maar Skyblue is toch het mooist, dus ik wacht ook. Mijn deadline is 14-3, want een dag later ga ik op vakantie. Moet lukken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• obzzcure
twc02 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:13:
Ik zou ook nog een code kunnen gebruiken.
Check pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 23:03
Ik zou ook wel een kortingscode kunnen gebruiken.... alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twc02
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 10:04
Thanks, blijkbaar heeft Samsung ook screenshot van de email nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peternator

peternator

Shoop da whoop.

Knamix schreef op maandag 6 februari 2023 @ 17:25:
[...]

Kijk jij gewoon op Samsung.com?

Als ik nu kijk dan staat er dat direct leverbaar is.
Jep, de S23+ in Phantom Black (of welke ander kleur dan ook)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r4M9CtaISwLeAa7byplO0mdsoBc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IFivpgYZUrfS8p9pnIkPxtnS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:57
Indien iemand nog een Member code over heeft, ik zou er erg blij mee zijn. Alvast bedankt
Wil deze telefoon erg graag, maar ik ga toch afwachten of ik niet ook die 10% code misschien nog ergens kan krijgen.

Voor mij XS Max 256GB krijg ik via Samsung nog maar 165,-.Weet niet of ik hem beter kan verkopen op Marktplaats of insturen. Hij is nog helemaal krasvrij.

[ Voor 60% gewijzigd door stfnz op 06-02-2023 21:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 11:32
Vandaag m'n S23 Ultra 512GB ontvangen via T-Mobile.

Voor de cashback actie moet je toestel voldoen aan de opgegeven modelnummers.

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=G9SNUFHH64NFR

Galaxy S23 Ultra
SM-S918BZKPEUB | EAN 8806094826876
SM-S918BZGPEUB | EAN 8806094827019
SM-S918BZKHEUB | EAN 8806094729207
SM-S918BZEHEUB | EAN 8806094728996
SM-S918BZGHEUB | EAN 8806094728866
SM-S918BLIHEUB | EAN 8806094729092
SM-S918BLBHEUB | EAN 8806094942149
SM-S918BLBPEUB | EAN 8806094942132
SM-S918BLGHEUB | EAN 8806094942101
SM-S918BLGPEUB | EAN 8806094942095
SM-S918BZAHEUB | EAN 8806094942279
SM-S918BZAPEUB | EAN 8806094942255
SM-S918BZRHEUB | EAN 8806094942248
SM-S918BZRPEUB | EAN 8806094942231
SM-S918BZKHEUB | EAN 8806094972641

Echter wijkt mijn modelnummer af. Dat eindigt niet met een B, maar met een X.

Meer mensen met dit euvel?

Lijkt mij een foutje. Bij T-Mobile wordt expliciet vermeld dat zowel het horloge als de cashback van toepassing is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MaFRNUuU0E4Sp4UZdolQEwDgeDY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zS6a2o026h9T2UdIp8dEcxRm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
peternator schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:35:
[...]

Jep, de S23+ in Phantom Black (of welke ander kleur dan ook)
[Afbeelding]
Kan jij zien wat er bij de S23 Ultra 512GB (phantom black) staat? Er staat bij mij direct leverbaar, maar dat klopt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Is er nog iemand die mij kan helpen aan een pre-registratie code en screenshot van de e-mail met daarin de code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peternator

peternator

Shoop da whoop.

Knamix schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:12:
[...]

Kan jij zien wat er bij de S23 Ultra 512GB (phantom black) staat? Er staat bij mij direct leverbaar, maar dat klopt niet
Staat hier nu ook weer direct leverbaar. Gek, want vanmiddag stond er nog 10 of 24 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 10:27
Heeft iemand voor mij toevallig nog een pre registratie code voor de lader? Graag een screenshot van de mail via prive bericht:) bvd!

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tariko
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:52
VND-CKC9-CLR1-MSPZ

Member code

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

@Robbie T snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Hoe krijg je die member codes?
Ik heb net de ultra besteld, maar heb geen pre code voor de wireless charger.

[ Voor 56% gewijzigd door 330d op 06-02-2023 22:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie T
Heb je ook een screenshot van de mail voor me zodat ik de promo kan aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touzani
Robbie T schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:11:
[...]

Heb je ook een screenshot van de mail voor me zodat ik de promo kan aanvragen?
welke promo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Laatst online: 12-09 16:55
Wilde eerst via Coolblue met persoonlijke korting de S23+ 512GB bestellen. Had eerst op de website van Samsung gekeken maar leek niet interessant.

Bleek dat mijn member korting niet was toegepast en ik las hier dat je ook oude spullen in kon leveren.
Had ik nog een oude HP Paviljoen DV7 in de kast liggen die nog erg netjes is en perfect werkt, maar waar ik me van afvroeg wat ik er mee moest.

Tweakers bedankt, ik krijg nu €65 ervoor en nog eens €200 extra inruil. Nu kost de S23 Ultra me iets minder dan bij Coolblue, inclusief de gratis wireless pad en cover! 🙏🙏 En ook nog morgen geleverd ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Laatst online: 12-09 16:55
Overigens zou deze member code ook nog moeten werken als het goed is:
VND-C991-ZRCP-ZRHE

Kreeg er namelijk 2 maar heb er maar eentje gebruikt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• touzani
code is voor 10% member korting en gratis charger. je hoeft geen screenshot te uploaden bij bestelling via samsung shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
touzani schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:17:
[...]

code is voor 10% member korting en gratis charger. je hoeft geen screenshot te uploaden bij bestelling via samsung shop
Ik heb de telefoon ergens anders gekocht.
Code werkt overigens niet via de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij het bestellen kun je een inruil opgeven, echter, wat als je later van de inruil af wil zien, hoe kun je dat annuleren en wat gaat dat kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
touzani schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:17:
[...]

Je moet wel degelijk een screenshot te uploaden als je via de registratiepagina voor de wireless charger wilt aanvragen.

Upload hier een screenshot van de pre-registratie email die je van de winkel hebt ontvangen met daarin de unieke code

Echter heb ik dit via de samsung whatsapp als reply gekregen:

[6-2 22:25] +31 6 30028045: Bij pre-registratie van een deelnemend model Galaxy S23, S23+ of S23 Ultra ontvang je tijdelijk een Wireless Charger Pad. ^Sam 🤖
[6-2 22:25] +31 6 30028045: Tijdens het registreren moet je de bonuscode invoeren die je gehad hebt van de winkel van aankoop. Neem contact op met de winkel als je de code niet hebt ontvangen of de code niet werkt. ^Sam 🤖
[6-2 22:25] +31 6 30028045: Pre-registratiecode gehad via Samsung? Dan moet je de code gebruiken tijdens het bestellen van je S23 op de Samsung website. Achteraf toepassen is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touzani
330d schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:32:
[...]

Je moet wel degelijk een screenshot te uploaden als je via de registratiepagina voor de wireless charger wilt aanvragen.

Upload hier een screenshot van de pre-registratie email die je van de winkel hebt ontvangen met daarin de unieke code

Echter heb ik dit via de samsung whatsapp als reply gekregen:

[6-2 22:25] +31 6 30028045: Bij pre-registratie van een deelnemend model Galaxy S23, S23+ of S23 Ultra ontvang je tijdelijk een Wireless Charger Pad. ^Sam 🤖
[6-2 22:25] +31 6 30028045: Tijdens het registreren moet je de bonuscode invoeren die je gehad hebt van de winkel van aankoop. Neem contact op met de winkel als je de code niet hebt ontvangen of de code niet werkt. ^Sam 🤖
[6-2 22:25] +31 6 30028045: Pre-registratiecode gehad via Samsung? Dan moet je de code gebruiken tijdens het bestellen van je S23 op de Samsung website. Achteraf toepassen is niet mogelijk.
dus alleen van toepassing indien je de telefoon niet direct bij samsung aanschaft.

[ Voor 19% gewijzigd door touzani op 06-02-2023 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Ik heb via mobiel gekocht, maar moest je daar dus ook pre registreren?
Morgen even aan mobiel vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touzani
330d schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:48:
Ik heb via mobiel gekocht, maar moest je daar dus ook pre registreren?
Morgen even aan mobiel vragen.
waarschijnlijk, heb het niet langs zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richair
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-08 19:03
Acradavos schreef op maandag 6 februari 2023 @ 15:27:
[...]

Ik zit met hetzelfde, Samsung medewerker vertelde mij dat ik met Tele2 kan bellen voor een code. Ik sta nu in de wacht bij Tele2. ;)
@Acradavos, is het nog gelukt een code te krijgen voor de wireless charger? Geven ze die zomaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metalingus
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22-07 15:33
Mocht iemand nog een pre-registratiecode over hebben dan zou ik daar graag gebruik van maken. (y) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Trouwens ben member maar nooit mails gekregen. Net ingelogd en als een gek gezocht of ik niet ergens dit heb uitgevinkt om mails te krijgen maar kan niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
330d schreef op maandag 6 februari 2023 @ 23:05:
Trouwens ben member maar nooit mails gekregen. Net ingelogd en als een gek gezocht of ik niet ergens dit heb uitgevinkt om mails te krijgen maar kan niets vinden.
Je moet specifiek aanzetten om promoties en deals te ontvangen, is een opt-in functie, niet opt-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrightSun
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-07 15:39
Nadat mijn S20 vanmiddag tijdelijk geen werkend scherm meer had, heb ik vanavond de S23 Ultra 512gb besteld. Zojuist al de link ontvangen om hem te kunnen volgen. Als het goed is komt ie morgen al! Ik ben benieuwd how groot het verschil met de S20 gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obzzcure
twc02 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:30:
[...]

Thanks, blijkbaar heeft Samsung ook screenshot van de email nodig.
Check u pm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Gisteravond nog even gechat met Samsung, ze beweren dat je de pre registratie mail van de verkopende winkel moet krijgen.
Ik heb mobiel.nl geappt ben benieuwd.

https://api.my-samsung.co...ConditionsLegal_57046.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
BrightSun schreef op maandag 6 februari 2023 @ 23:38:
Nadat mijn S20 vanmiddag tijdelijk geen werkend scherm meer had, heb ik vanavond de S23 Ultra 512gb besteld. Zojuist al de link ontvangen om hem te kunnen volgen. Als het goed is komt ie morgen al! Ik ben benieuwd how groot het verschil met de S20 gaat zijn.
Toevallig bij Samsung zelf besteld? Als dat zo is dan breekt mijn klomp 🤣

Ik zou trouwens dat de website van Samsung (om je orderstatus te bekijken) ook niet meer werkt 🥲

Inlog knop werkt niet meer

[ Voor 12% gewijzigd door Knamix op 07-02-2023 08:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erwin108
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 11-03-2024
Knamix schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:00:
[...]

Dan gaat er iets niet helemaal goed inderdaad. Ik heb donderdag besteld en bij mij staat 'ie nog op verzending aangevraagd🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Erwin108 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:42:
[...]

Dan gaat er iets niet helemaal goed inderdaad. Ik heb donderdag besteld en bij mij staat 'ie nog op verzending aangevraagd🥲
Kan jij nog inloggen op je account om je orderstatus te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin108
Knamix schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:43:
[...]

Kan jij nog inloggen op je account om je orderstatus te zien?
Ja, als ik inlog staat er wordt verzonden op 02/02/2023 en wordt geleverd op 03/02/2023. Maar helaas nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Erwin108 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:50:
[...]

Ja, als ik inlog staat er wordt verzonden op 02/02/2023 en wordt geleverd op 03/02/2023. Maar helaas nog niks
Zou dan even een chat starten en navraag doen (ik heb gemerkt dat via fb messenger het snelst werkt).

Gelijk aangeven dat je donderdag heb besteld en dat andere mensen op zaterdag hebben besteld en het toestel al wel binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin108
Knamix schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:04:
[...]

Zou dan even een chat starten en navraag doen (ik heb gemerkt dat via fb messenger het snelst werkt).

Gelijk aangeven dat je donderdag heb besteld en dat andere mensen op zaterdag hebben besteld en het toestel al wel binnen hebben.
Meerdere pogingen gedaan via fb en WhatsApp met de vraag of ik nog geduld kan hebben. Dit is het wachten waar geven ze dan aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Erwin108 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:18:
[...]

Meerdere pogingen gedaan via fb en WhatsApp met de vraag of ik nog geduld kan hebben. Dit is het wachten waar geven ze dan aan
Net ook nagevraagd via de chat (ook omdat ik nu mijn orderstatus niet kan zien) en die gaven aan dat ik deze week een levering bevestiging krijg.

Het is dus afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

richair schreef op maandag 6 februari 2023 @ 23:00:
[...]

@Acradavos, is het nog gelukt een code te krijgen voor de wireless charger? Geven ze die zomaar?
Helaas niet, Tele2 weet ook van niks. Later heb ik weer met Samsung gebeld en die gaven aan dat de zogenaamde bonuscode hetzelfde is als de pre-registratiecode.

Echter zou er op dit moment een storing zijn.

Dit is de pagina voor het aanvragen van een Wireless Charger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
330d schreef op maandag 6 februari 2023 @ 23:05:
Zelfde hier. Geen mail hierover gehad.
Dus mocht er iemand een code hebben dan zou ik diegene zeer erkentelijk zijn :)

(Ik ga vanmiddag bestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 11:09
330d schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:11:
Hoe krijg je die member codes?
Ik heb net de ultra besteld, maar heb geen pre code voor de wireless charger.
Die code kon je als Samsung eigenaar (Member) opvragen vóór de release. Is nu te laat, maar er zijn lieve members die hun code wel willen weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Hier ook in hoopvolle afwachting van een code + screenshot :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Of-Aaargh schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:40:
[...]

Die code kon je als Samsung eigenaar (Member) opvragen vóór de release. Is nu te laat, maar er zijn lieve members die hun code wel willen weggeven.
Je kan toch maar 1x de code gebrUiken?

Ik heb net reactie van mobiel gekregen die zeiden ook die heb jezelf voor de release van samsung zelf moeten hebben gekregen. Ik kijk wat samsung nu zegt. In de bijzondere voorwaarde staat wel degelijk dat ik het bij de winkel van aankoop moet aankloppen echt verwarrend allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Acradavos schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:33:
[...]

Helaas niet, Tele2 weet ook van niks. Later heb ik weer met Samsung gebeld en die gaven aan dat de zogenaamde bonuscode hetzelfde is als de pre-registratiecode.

Echter zou er op dit moment een storing zijn.

Dit is de pagina voor het aanvragen van een Wireless Charger.
De lijst van deelnemende winkels is inderdaad leeg.
Ik was trouwens in de veronderstelling dat de je charger alleen krijgt bij aankoop bij Samsung zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0ruben0
  • Laatst online: 13-07-2024
@Knamix, het gaat inderdaad om de graphite kleur. Maar bij navraag heb ik ook gevraagd of deze vertraging komt door mijn kleurkeuze en dat werd weer ontkent. Dus volgens Samsung ligt het niet daar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
330d schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:44:
[...]

Je kan toch maar 1x de code gebrUiken?

Ik heb net reactie van mobiel gekregen die zeiden ook die heb jezelf voor de release van samsung zelf moeten hebben gekregen. Ik kijk wat samsung nu zegt. In de bijzondere voorwaarde staat wel degelijk dat ik het bij de winkel van aankoop moet aankloppen echt verwarrend allemaal.
Sommige Members hebben meerdere codes gekregen. Of hebben hun telefoon bv. via de Tele2-truuk gekocht. Als je geen recente smartphone in te ruilen hebt is dat voordeliger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

Ik heb mijn telefoon ook via Tele2 aangekocht, maar volgens Samsung zou het niet uit moeten maken waar jij het toestel koopt. Een winkel is verplicht om een code af te geven.

Vreemd genoeg weet t-mobile wel van de actie af, maar Tele2 niet. (Terwijl laatstgenoemde onderdeel is van)

Ik heb zojuist de bonuscode "MOBDM23" gebruikt i.c.m. een screenshot van mijn Samsung pre-registratie, Dat was succesvol, nu afwachten of het geaccepteerd wordt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin108
Ik heb al besteld maar krijg toch nog een nieuw code in m'n mail? Geen idee of deze nog te gebruiken is door iemand hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Of-Aaargh schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:45:
[...]

De lijst van deelnemende winkels is inderdaad leeg.
Ik was trouwens in de veronderstelling dat de je charger alleen krijgt bij aankoop bij Samsung zelf.
Dat dacht ik dus ook.
Zolang het een nl ean code bevat kan je aanspraak maken.
Nu even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrightSun
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-07 15:39
Knamix schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:00:
[...]

Ik zou trouwens dat de website van Samsung (om je orderstatus te bekijken) ook niet meer werkt 🥲

Inlog knop werkt niet meer
Inderdaad bij Samsung zelf besteld voor 894 euro bij inlevering van mijn S20. Ik heb 'm in Phantom Black besteld icm de leather cover in het zwart. Inmiddels geeft ook Dynalogic aan dat ze vandaag langskomen, al is de bezorger nog niet onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayplum
  • Niet online
Heeft iemand een code + screenshot?
_/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fUBG6A2zQFagAsmvUGBcDq03ric=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eb3XqUbLbyzfvVrbVpBHJ3sd.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb 3 of 4 (de zelfde) promotie codes gekregen van Samsung in de mail, maar de code werkt niet bij mij, ik krijg de melding dat het geen geldige promotiecode is.
Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:03

M-W

edgarf28 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:07:
Ik heb 3 of 4 (de zelfde) promotie codes gekregen van Samsung in de mail, maar de code werkt niet bij mij, ik krijg de melding dat het geen geldige promotiecode is.
Wat doe ik fout?
check eens bij de afzender van de mail. is het van samsung NL of BE? BE werkt niet in nederland. Had ook 3 mails gehad maar 2 van BE en 1 van NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
edgarf28 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:07:
Wat doe ik fout?
Voor de draadloze oplader?

TMODM23 - voor T-Mobile
KPNDM23 - voor KPN
MOBDM23 - voor Mobiel.nl

De samsung pre-registratie code werkt volgens mij alleen bij het direct bestellen via Samsung, niet voor achteraf claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
Mail van Samsung:

Beste klant,

In verband met de grote vraag naar de nieuwe Samsung Galaxy S23 Series is uw order helaas nog niet verzonden.

Wij doen ons uiterste best om uw order zo spoedig mogelijk te bezorgen.

Zodra uw order verzonden wordt zult u een bevestigingsmail ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Samsung Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
stin00 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:19:
[...]

Voor de draadloze oplader?

TMODM23 - voor T-Mobile
KPNDM23 - voor KPN
MOBDM23 - voor Mobiel.nl

De samsung pre-registratie code werkt volgens mij alleen bij het direct bestellen via Samsung, niet voor achteraf claimen.
Huh is dus niet uniek die codes. Maar dan nog moet je een screenshot sturen van de email met de code erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beekiess
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 13-09 22:56
Waar is momenteel de beste deal te krijgen voor een S23 Ultra 512 GB?

Heb zelf nu momenteel een S22 Ultra 256 GB, echter zoek ik nog de juiste deal voor het aanschaffen van een S23 ultra.

OPTIE 1: Bij KPN zou ik eventueel het toestel aan kunnen schaffen i.c.m. een verlenging van het abonnement, het toestel in 1 keer betalen is €1368,-. Voor de S22 Ultr krijg je dan €413,- terug + trade in bonus voor de S23 ultra van €300 = €713 totaal.

Je krijgt ook nog een €180 cashback voor de upgrade
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PSVEj-WzYp_jw9KeHJVcb5e0tW0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5HEq7Uiu6Z57VXouQiaWfJH6.png?f=user_large

De prijs inclusief inruil en cashback komt dan op: €475,-

OPTIE2: Is het een beter idee of via de Samsung Member link of ING link het toestel te bestellen. Waarbij je 10% korting krijgt.
De prijs is dan €1159,10 exclusief de inruil.
Inclusief inruil komt de prijs om €639,10.

OPTIE 3
Telefoon aanschafffen via Samsung Member of ING link. Waarbij je 10% korting krijgt.
De prijs is dan €1159,10 en dan het toestel verkopen via Marktplaats en/of Tweaker V&A

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin108
revolised schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:26:
Mail van Samsung:

Beste klant,

In verband met de grote vraag naar de nieuwe Samsung Galaxy S23 Series is uw order helaas nog niet verzonden.

Met vriendelijke groet,

Samsung Benelux
Ik heb die mail ook gekregen, nog even geduld hebben dus🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

beekiess schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:35:
Waar is momenteel de beste deal te krijgen voor een S23 Ultra 512 GB?

Heb zelf nu momenteel een S22 Ultra 256 GB, echter zoek ik nog de juiste deal voor het aanschaffen van een S23 ultra.

OPTIE 1: Bij KPN zou ik eventueel het toestel aan kunnen schaffen i.c.m. een verlenging van het abonnement, het toestel in 1 keer betalen is €1368,-. Voor de S22 Ultr krijg je dan €413,- terug + trade in bonus voor de S23 ultra van €300 = €713 totaal.

Je krijgt ook nog een €180 cashback voor de upgrade
[Afbeelding]

De prijs inclusief inruil en cashback komt dan op: €475,-

OPTIE2: Is het een beter idee of via de Samsung Member link of ING link het toestel te bestellen. Waarbij je 10% korting krijgt.
De prijs is dan €1159,10 exclusief de inruil.
Inclusief inruil komt de prijs om €639,10.

OPTIE 3
Telefoon aanschafffen via Samsung Member of ING link. Waarbij je 10% korting krijgt.
De prijs is dan €1159,10 en dan het toestel verkopen via Marktplaats en/of Tweaker V&A

Alvast bedankt!
Ik ben voor optie 2 gegaan. Dit omdat je bij optie 2 ook aan een abonnement vast zit wat ik niet wil. En die maandelijkse kosten heb je hierin denk ik niet meegenomen. Of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
revolised schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:26:
Mail van Samsung:

Beste klant,

Met vriendelijke groet,

Samsung Benelux
Deze heb ik ook gekregen (helaas).

Ik hoop dat het deze week nog geleverd wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beekiess
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 13-09 22:56
spartacusNLD schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:44:
[...]

Ik ben voor optie 2 gegaan. Dit omdat je bij optie 2 ook aan een abonnement vast zit wat ik niet wil. En die maandelijkse kosten heb je hierin denk ik niet meegenomen. Of wel?
Bedankt voor je reactie , heb de maandelijkse kosten hierbij niet meegenomen inderdaad.

Heb momenteel Sim only abonnement en was van plan om het toestel dan in 1 keer aan te schaffen.
Momenteel ben ik al klant bij KPN en kan ik bij het verlengen van het abonnement de maandelijkse kosten verminderen.
Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste