Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:32

13art

Moderator Mobile
SilencerNL schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 08:12:
[...]

Geen idee, denk dat de groene S23 256gb niet op voorraad was. Maar hij komt vandaag toch al oOo
Had mijn S23+ (ook de groene) eergisteravond besteld en gisteren stonden ze al op de stoep. Helaas op 30sec na de bezorger gemist. En in tegen tot wat in de mail staat geven ze het pakket niet af bij de buren.
Vanmiddag komen ze weer langs. Maar helaas ook weer in een tijdslot waar we waarschijnlijk een gedeelte van niet thuis zijn. |:(

Edit:
Om 19:25 was hij binnen _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z269y5XHs6DnB3_dOmGrRH963d8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f09Q5R2clYcH7WsuVdk1oCFQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 74% gewijzigd door 13art op 26-08-2023 19:42 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 21:25
Heb de graphite besteld. Blijkbaar moeten de afwijkende kleuren speciaal gemaakt worden. 'houd rekening met een levertijd van 3-4 weken'. Staat er op de site. Uhm OK, stond er niet via de link van ING webshop. De klantenservice is niet zo heel sterk. Hadden geen idee van voorraadstatus en mevrouw schrok dat ik korting had, wist niets van toestel inruil actie 🙄. Even geduld dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-10 13:18
Mijn huidige Huawei P30 Pro heeft inmiddels de 4 jaar al aangetikt en is toch wel aan vervanging toe. Ben daarom in de markt voor een nieuwe telefoon maar wil er ook weer geen astronomische bedragen aan uitgeven. Zag de kortingsactie via ING in dit topic dus was wel even benieuwd waar ik op uit zou komen voor een S23(+). Helaas gaat bij mij de extra 200 euro korting er niet vanaf in het winkelmandje. Geprobeerd met twee verschillende browsers (chrome/edge).

Zou de actie dan wellicht voorbij zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:32

13art

Moderator Mobile
Giel1 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 14:11:
Mijn huidige Huawei P30 Pro heeft inmiddels de 4 jaar al aangetikt en is toch wel aan vervanging toe. Ben daarom in de markt voor een nieuwe telefoon maar wil er ook weer geen astronomische bedragen aan uitgeven. Zag de kortingsactie via ING in dit topic dus was wel even benieuwd waar ik op uit zou komen voor een S23(+). Helaas gaat bij mij de extra 200 euro korting er niet vanaf in het winkelmandje. Geprobeerd met twee verschillende browsers (chrome/edge).

Zou de actie dan wellicht voorbij zijn?
Als in het goed gelezen had liep de actie tm de 27ste. Tevens moest je nu, bijvoorbeeld een oude telefoon, inleveren om de extra korting te krijgen. Zonder inruil was er geen extra korting.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
13art schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 14:57:
[...]

Als in het goed gelezen had liep de actie tm de 27ste. Tevens moest je nu, bijvoorbeeld een oude telefoon, inleveren om de extra korting te krijgen. Zonder inruil was er geen extra korting.
Had inderdaad mijn P30 Pro aangegeven als inruil, zou ik dan 50 euro voor terugkrijgen. Maar nog steeds zonder de extra 200 euro korting. Ga het nog een tijdje in de gaten houden maar zonder die korting is het wat mij betreft niet zo interessant en kun je i.c.m. abonnement betere deals vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adaptix
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 29-11-2024
Na 6 jaar Galaxy S8 ben ik aan een nieuwe Galaxy toe i.v.m. verslechterde accu en iha veroudering. Ik heb alleen wat vragen hierover:
* In welke opzichten is Galaxy S23+ beter dan S23? Ik ben vooral benieuwd naar verschillen in kwaliteit camera en batterijduur.
* Welke USB-c dongle raad je aan voor Samsung AKG in-ears?
* Welke webshops naast Samsung zelf zijn het meest betrouwbaar om S23(+) te bestellen?
* Verwachten jullie in september nieuwe deals? Ik wil namelijk vóór 1 oktober upgraden i.v.m. vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:27

Christiano007

Ich bin der champion

Er is geen verschil, behalve de schermgrootte en de accu

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adaptix
De S23+ lijkt me dan interessanter vanwege de grotere opslagcapaciteit van 512 GB. Als ik mijn KPN abo wil updaten met toestel erbij, dan betaal ik in totaal €1086,41 (€414,41 eenmalig + €28 p/m over 2 jaar) voor S23+ met 512 GB opslag. Is dat een redelijke deal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10 14:47
Adaptix schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 23:09:
Na 6 jaar Galaxy S8 ben ik aan een nieuwe Galaxy toe i.v.m. verslechterde accu en iha veroudering. Ik heb alleen wat vragen hierover:
* In welke opzichten is Galaxy S23+ beter dan S23? Ik ben vooral benieuwd naar verschillen in kwaliteit camera en batterijduur.
* Welke USB-c dongle raad je aan voor Samsung AKG in-ears?
* Welke webshops naast Samsung zelf zijn het meest betrouwbaar om S23(+) te bestellen?
* Verwachten jullie in september nieuwe deals? Ik wil namelijk vóór 1 oktober upgraden i.v.m. vakantie.
Zoals @Christiano007 zegt. Enige noemenswaardige verschil afgezien van afmetingen, accucapaciteit en opslagruimte opties, is dat de S23+ ondersteuning heeft voor UWB. Dit heeft de S23 niet.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arsene
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-08 23:00
Zijn er nog goeie deals voor de 23+ nu school weer is begonnen? Zou het liefst eentje willen scoren voor 600 tot 700 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Giel1
Arsene schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 09:57:
Zijn er nog goeie deals voor de 23+ nu school weer is begonnen? Zou het liefst eentje willen scoren voor 600 tot 700 euro.
Ik heb de afgelopen weken de prijzen een beetje in de gaten gehouden maar helaas kon ik weinig interessants vinden. Incl. 2-jarig abonnement kreeg je het toestel voor zo'n 820 euro het goedkoopst bij Ben, maar die vragen nu ook al weer meer. Via de ING-rentepuntenwinkel of website van de Consumentenbond kun je d.m.v. aparte Samsung-website ook korting krijgen, maar dan kost de S23+ nog steeds minimaal 899.

Er is onlangs wel een nieuwe actie gestart, waarbij je er Galaxy Pro 2-earbuds gratis bij krijgt. Zeg dat je die tweedehands voor 100 euro kunt verkopen, dan zit je op zo'n 800 euro. Kun je een oud toestel inruilen dan kan daar nog wel wat vanaf gaan. Maar zonder de extra inruilkorting die je tot eind augustus kreeg is 600-700 euro nu niet mogelijk volgens mij. Maar mocht iemand tips hebben, ik hoor het graag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik zou even wachten tot de iPhone 14 is gelanceerd, misschien komt Samsung dan nog met leuke aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-10 11:50
Ernemmer schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 12:22:
Ik zou even wachten tot de iPhone 14 is gelanceerd, misschien komt Samsung dan nog met leuke aanbiedingen.
Goeie tip, thanks.

Ik wacht tot de 'gewone' S23 256GB eens wat goedkoper wordt. Of ook de 200eur cashback krijgt ipv 100eur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via ing rentepunten winkel krijg je niet de galaxy Buds erbij. Althans, niet op de Tab S9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
Ik wacht inmiddels bijna 3 weken op de s23 ultra. Besteld via samsung site (ING portal). Is een speciale kleur (graphite). Ik zou adviseren om lekker een standaard kleur te kiezen. Klantenservice heeft geen idee van de status / levertijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:41

SeatRider

Hips don't lie

Iemand de S23 al een keer live in de kleur "cream" gezien? :+

Vraag me af of het de meerprijs (en extra wachttijd) tov zwart waard is.

[ Voor 38% gewijzigd door SeatRider op 13-09-2023 15:01 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

• LaZyGolfer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-01 13:58
Iemand ervaringen met GSMWeb ? Als ik daar namelijk de S23 128 icm met tmobile (korting ivm internet van tmobile) invoer en max 10 p/mnd toestel kosten met 12g data en onbeperkt bellen kom ik uit op

22 p/mnd en 132 eenmalig. (nieuwe klant) en bestaande klant + 204 bijbetalen. lijkt mij een goede deal. Maar ook in de categorie kan dit ? Op de alternatieve sites zit je ruim boven 300 bijbetalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:08
LaZyGolfer schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:45:
Iemand ervaringen met GSMWeb ? Als ik daar namelijk de S23 128 icm met tmobile (korting ivm internet van tmobile) invoer en max 10 p/mnd toestel kosten met 12g data en onbeperkt bellen kom ik uit op

22 p/mnd en 132 eenmalig. (nieuwe klant) en bestaande klant + 204 bijbetalen. lijkt mij een goede deal. Maar ook in de categorie kan dit ? Op de alternatieve sites zit je ruim boven 300 bijbetalen.
KabouterTilly in "[Samsung Galaxy S23-serie] Levertijd & Prijzen"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LaZyGolfer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-01 13:58

• tennis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09 12:31
Via Rebuy kan je ook je oude smartphone inruilen meestal hogere prijzen dan bij de winkels zelf. Ik heb het aantal keer gedaan en dat gaat goed en best snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:01
LaZyGolfer schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:59:
[...]

dank voor de snelle reactie. kort dus beter vermijden :)
Ik heb er al vaker besteld en gaat meestal gewoon goed. Omdat de prijs scherp is kan ik me er iets makkelijker overheen zetten dat ik iets langer (en dan bedoel ik een aantal dagen) moet wachten. Verder prima winkel en met cashbackxl nog wat extra korting.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jirure1984
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-10 07:19
Vanmorgen S23 besteld bij Odido aangezien ik daar al jaren klant ben. Met een toestelprijs van 576e een prima deal. Morgen al binnen. Benieuw zit nu nog met een S20FE 4G versie.

• Giel1
Jirure1984 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:30:
Vanmorgen S23 besteld bij Odido aangezien ik daar al jaren klant ben. Met een toestelprijs van 576e een prima deal. Morgen al binnen. Benieuw zit nu nog met een S20FE 4G versie.
Mijn Huawei P30 Pro (wat een telefoon voor die prijs destijds :9) vertoont na ruim 4 jaar helaas steeds vaker ouderdomsklachten zoals snel leeglopende batterij, usb-c poort waarbij kabels door opgehoopt vuil slecht blijven steken, haperend beeld op FHD-resolutie, etc. Ben dus aan het kijken naar een vervanger waar ik weer een aantal jaren mee vooruit kan en daarbij is mijn oog ook gevallen op de S23. Zit zelf ook bij Odido dus zag dezelfde prijs staan. Voor de S23 is dat wel een scherpe prijs idd, zeker i.c.m. extra korting op abonnement, zou dan bij mij 13,50 zijn voor 20GB en onbeperkt bellen.

Punt is alleen wel dat de P30 Pro een schermdiagonaal heeft van 6,47 inch, waardoor ik twijfel of ik het fijn ga vinden om terug te gaan naar de 6,1 van de S23. Daarom ook naar de S23+ gekeken, maar die is in prijs dan toch nog fors duurder, 864 euro i.c.m. abonnement. Samsung verkoopt 'm zelf via referral via site van ING/Consumentenbond voor 899, maar helaas heb ik de actie waarbij je 200 euro extra inruilkorting krijgt op 1 dag gemist :+. In dat geval had ik 'm voor 650 euro kunnen aanschaffen. Denk dat ik nog heel even afwacht of Samsung nog met een goede actie komt na de huidige (gratis Galaxy Buds2 Pro), want die vind ik financieel niet zo interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirure1984
  • Laatst online: 07-10 07:19
Giel1 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:50:
[...]

Mijn Huawei P30 Pro (wat een telefoon voor die prijs destijds :9) vertoont na ruim 4 jaar helaas steeds vaker ouderdomsklachten zoals snel leeglopende batterij, usb-c poort waarbij kabels door opgehoopt vuil slecht blijven steken, haperend beeld op FHD-resolutie, etc. Ben dus aan het kijken naar een vervanger waar ik weer een aantal jaren mee vooruit kan en daarbij is mijn oog ook gevallen op de S23. Zit zelf ook bij Odido dus zag dezelfde prijs staan. Voor de S23 is dat wel een scherpe prijs idd, zeker i.c.m. extra korting op abonnement, zou dan bij mij 13,50 zijn voor 20GB en onbeperkt bellen.

Punt is alleen wel dat de P30 Pro een schermdiagonaal heeft van 6,47 inch, waardoor ik twijfel of ik het fijn ga vinden om terug te gaan naar de 6,1 van de S23. Daarom ook naar de S23+ gekeken, maar die is in prijs dan toch nog fors duurder, 864 euro i.c.m. abonnement. Samsung verkoopt 'm zelf via referral via site van ING/Consumentenbond voor 899, maar helaas heb ik de actie waarbij je 200 euro extra inruilkorting krijgt op 1 dag gemist :+. In dat geval had ik 'm voor 650 euro kunnen aanschaffen. Denk dat ik nog heel even afwacht of Samsung nog met een goede actie komt na de huidige (gratis Galaxy Buds2 Pro), want die vind ik financieel niet zo interessant.
Anders even naar de odido winkel om de S23 in de hand te houden misschien bevalt 6.1 ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giel1
Jirure1984 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:19:
[...]

Anders even naar de odido winkel om de S23 in de hand te houden misschien bevalt 6.1 ook.
Zie dat onze berichten zijn verplaatst, past inderdaad ook beter in dit topic.

Ben vanmiddag even naar de plaatselijke Odido-winkel gelopen maar daar waren ze dusdanig aan het verbouwen dat er helaas alleen een paar S21/S22-modellen te bewonderen vielen. Dus maar doorgelopen naar de KPN-winkel, daar hadden ze de S23-serie wel staan. Echt goed bekijken ging ook daar niet, toestellen zitten volledig vast aan de display waar ze op liggen dus kon niet echt fijn vastpakken o.i.d. Maar in vergelijking met de S23+ en mijn huidige P30 Pro is de S23 toch wel wat aan de kleine kant, dus heb besloten om daar niet voor te gaan. Wacht wel even af of de prijzen nog wat zakken in de komende weken en mocht dat niet zo zijn dan bestel ik 'm alsnog bij Odido.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Giel1 de S23 FE komt er ook aan, die krijgt 6,4 inch scherm verwacht ik, en de launch zal ook gecombineerd worden met acties in de S23 serie verwacht ik.
En anders black friday afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:31
Giel1 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:16:
maar daar waren ze dusdanig aan het verbouwen dat er helaas alleen een paar S21/S22-modellen te bewonderen vielen.
De S22/S22+ zijn qua fysieke grote en ook generieke vormgeving vrijwel exact gelijk aan een S23/S23+, dus die kun je prima als referentie gebruiken om te zien wat lekker in de hand ligt als ze niet een S23(+) hebben liggen maar wel de 22(+) :)

[ Voor 41% gewijzigd door !mark op 20-09-2023 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adaptix
Ik heb gisteren maar besloten om Galaxy S23+ te bestellen via Coolblue en het is vandaag al binnen :). Ik wil het namelijk al hebben vóór begin oktober i.v.m. vakantie en kennelijk ook de gratis in-ears aanbieding bij aanmelding nwe flagship. Nu bezig met bestanden overzetten van m'n S8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
swhnld schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:42:
@Giel1 de S23 FE komt er ook aan, die krijgt 6,4 inch scherm verwacht ik, en de launch zal ook gecombineerd worden met acties in de S23 serie verwacht ik.
En anders black friday afwachten.
De S23 FE krijgt inderdaad een 6,4" scherm, maar ook een Exynos (2200) SoC. Dat betekent waarschijnlijk een stuk mindere accuduur dan de S23+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Laatst online: 17:33
Jirure1984 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:30:
Ik overweeg ook een S23 256GB toestel icm abo bij Odido. Hoe bevalt het tot nu toe bij Odido?

Volgens mij is mijn deal in mijn situatie niet slecht. Ik neem momenteel al internet af bij Odido. Dit is dan de deal bij een 2-jarig abonnement:
  • 5 euro korting op internet
  • 7,50 euro korting op Unlimited mobiel abonnement
  • 524 euro voor toestel 256GB
  • Gratis Buds2 Pro (marktplaats waarde: ~100 euro)
De S23 256GB zou dan ~424 euro kosten als je de gratis oordopjes los verkoopt.
Internet voor thuis kost dan 25 euro per maand. Mobiel abonnement kost dan 25 euro per maand voor onbeperkt data / belminuten.

Mobiel.nl doet mee met de gratis Buds2 Pro actie.

Edit: via ING nog eens 25 euro korting via mobiel.nl

[ Voor 12% gewijzigd door banaliteit op 25-09-2023 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk26
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:43
banaliteit schreef op maandag 25 september 2023 @ 09:36:
[...]

Ik overweeg ook een S23 256GB toestel icm abo bij Odido. Hoe bevalt het tot nu toe bij Odido?
[...]
Volgens mij is mijn deal in mijn situatie niet slecht. Ik neem momenteel al internet af bij Odido. Dit is dan de deal bij een 2-jarig abonnement:
  • 5 euro korting op internet
  • 7,50 euro korting op Unlimited mobiel abonnement
  • 524 euro voor toestel 256GB
  • Gratis Buds2 Pro (marktplaats waarde: ~100 euro)
De S23 256GB zou dan ~424 euro kosten als je de gratis oordopjes los verkoopt.
Internet voor thuis kost dan 25 euro per maand. Mobiel abonnement kost dan 25 euro per maand voor onbeperkt data / belminuten.

Mobiel.nl doet mee met de gratis Buds2 Pro actie.

Edit: via ING nog eens 25 euro korting via mobiel.nl
Ik ben sinds kort ook over naar Odido (zakelijk). Bevalt mij prima. Heb na een maandje proberen de S23 via de website van Odido besteld vanwege de scherpe prijs. Kan je dan overigens nog meedoen met de Buds2 Pro actie, ondanks dat je niet via 1 van de deelnemende winkels hebt besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maloney
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 23:30
henk26 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:45:
[...]

Ik ben sinds kort ook over naar Odido (zakelijk). Bevalt mij prima. Heb na een maandje proberen de S23 via de website van Odido besteld vanwege de scherpe prijs. Kan je dan overigens nog meedoen met de Buds2 Pro actie, ondanks dat je niet via 1 van de deelnemende winkels hebt besteld?
Ik betwijfel het aangezien je bij het aanmelden voor de actie de rekening van de telefoonwinkel moet opsturen naar Samsung.

• Giel1
[...]

Nee, als je je telefoon koopt via Odido kun je niet meedoen aan de actie. Zie dit document. Geldt dus alleen voor telefoons die zijn gekocht bij Belsimpel, Bol.com, Coolblue, MediaMarkt, Mobiel.nl, Samsung.com en een paar fysieke Samsung Stores.

• ID-College
  • Laatst online: 22:02
[...]

Wat heb jij betaald? Ik zit ook bij odido zakelijk, maar omdat ik daar al zit kan ik geen nieuw abonnement afsluiten :') ik moet verlengen en dan is het toestel ineens 100 euro duurder. Of ik kan mijn nummer niet meenemen.. beetje genaaid.

Kan hem ook via die odido zakelijke portal bestellen maar echt een goeie deal vind ik het niet. Online vind ik hem elders goedkoper..
Dan heb je nog de optie sim-only en t toestel los kopen maar dat is netto duurder, dus ook niet echt aantrekkelijk..

[ Voor 6% gewijzigd door ID-College op 27-09-2023 12:15 ]

• henk26
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:43
ID-College schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:14:
[...]

Wat heb jij betaald? Ik zit ook bij odido zakelijk, maar omdat ik daar al zit kan ik geen nieuw abonnement afsluiten :') ik moet verlengen en dan is het toestel ineens 100 euro duurder. Of ik kan mijn nummer niet meenemen.. beetje genaaid.

Kan hem ook via die odido zakelijke portal bestellen maar echt een goeie deal vind ik het niet. Online vind ik hem elders goedkoper..
Dan heb je nog de optie sim-only en t toestel los kopen maar dat is netto duurder, dus ook niet echt aantrekkelijk..
Ik heb excl. BTW € 477,- betaald i.c.m. een eenjarig contract. Via de site onder zakelijk gekozen voor verlengen en daarna moet je na inloggen de stappen in mijn Odido doorlopen. Je rechten moeten wel goed staan, anders lukt het bestellen niet. Voor deze prijs heb ik hem elders niet goedkoper kunnen vinden.

• ID-College
henk26 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:42:
[...]

Ik heb excl. BTW € 477,- betaald i.c.m. een eenjarig contract. Via de site onder zakelijk gekozen voor verlengen en daarna moet je na inloggen de stappen in mijn Odido doorlopen. Je rechten moeten wel goed staan, anders lukt het bestellen niet. Voor deze prijs heb ik hem elders niet goedkoper kunnen vinden.
Check, ik zie het idd.. Dat is 1jarig abbo en dan de 128GB versie. Die kost nu nog steeds 477 idd zie ik. Dat is opzich een goede prijs. Zat zelf te kijken naar de 256GB versie en die is 462 ex bij 2 jaar..

Online vind je ze momenteel voor 451 ex momenteel (2 jaar en 256GB bij een nieuw abbo) en dan krijg je die galaxy buds (die wellicht nog 100 euro opleveren). Dan ben je ongeveer voor 350 klaar netto, maar via odido.nl krijg je die oordopjes weer niet.

Toevallig zit ik al bij odido en dan ga ik dus 540 betalen ex, dat is dus 90 euro meer, wat het hele voordeel weer teniet doet vind ik..

• segil
ID-College schreef op woensdag 27 september 2023 @ 15:21:
[...]

Online vind je ze momenteel voor 451 ex momenteel (2 jaar en 256GB bij een nieuw abbo) en dan krijg je die galaxy buds (die wellicht nog 100 euro opleveren). Dan ben je ongeveer voor 350 klaar netto, maar via odido.nl krijg je die oordopjes weer niet.
Waar zie je dat, als ik mag vragen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ID-College
segil schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:59:
[...]

Waar zie je dat, als ik mag vragen?
Gewoon op belsimpel.nl..

https://www.belsimpel.nl/...toestelservice-000-2-jaar

• FietsFanaat33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 21:42
Flinke prijsdaling. Bij 2 stuks zelfs 900 euro voor s23 ultra 512GB. Beetje verdacht?
Of zou de prijs bij de release van de S24 nog verder zakken?
Heb nog altijd een S8 die nog wel even mee kan. Maar als iemand anders met me mee zou doen twijfel ik toch om m nu al te kopen

https://www.bol.com/nl/nl...paign=CPS&utm_content=pdl

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
FietsFanaat33 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 10:24:
Flinke prijsdaling. Bij 2 stuks zelfs 900 euro voor s23 ultra 512GB. Beetje verdacht?
Of zou de prijs bij de release van de S24 nog verder zakken?
Heb nog altijd een S8 die nog wel even mee kan. Maar als iemand anders met me mee zou doen twijfel ik toch om m nu al te kopen

https://www.bol.com/nl/nl...paign=CPS&utm_content=pdl
https://www.bol.com/nl/nl...3674c08da1e8f328f789d0ed6

De kans dat je pakket nooit wordt verzonden, nooit arriveert of dat je een baksteen ontvangt is aanzienlijk. Doe. Het. Niet! Je krijgt je geld wel terug van Bol hoor, maar het is verspilde moeite, tijd en hoop.

• FietsFanaat33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 21:42
stin00 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 10:27:
[...]

https://www.bol.com/nl/nl...3674c08da1e8f328f789d0ed6

De kans dat je pakket nooit wordt verzonden, nooit arriveert of dat je een baksteen ontvangt is aanzienlijk. Doe. Het. Niet! Je krijgt je geld wel terug van Bol hoor, maar het is verspilde moeite, tijd en hoop.
Het is wss te mooi om waar te zijn idd. 0 beoordelingen. Stelletje piraten op bol. Ik ga denk ik maar wachten tot de S24 uit komt. Hopelijk daalt de prijs dan nog wat. Ik heb begrepen dat de camera van de S24 ultra zelfs minder goed zijn. (5x zoom ipv 10x zoom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsene
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-08 23:00
S23 plus voor 599 te koop op de Duitse Amazon. Goeie deal of te mooi om waar te zijn?

https://www.amazon.de/-/n...arp_d_product_top?ie=UTF8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
Arsene schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 17:54:
S23 plus voor 599 te koop op de Duitse Amazon. Goeie deal of te mooi om waar te zijn?

Staat er nu weer voor 999 op, dus zal wel iets eenmaligs zijn geweest.

Uiteindelijk heb ik deze week de S23+ besteld bij Odido, heb 864 euro voor het toestel betaald, maar krijg wel wat korting op het abonnement zelf (13,50 per maand voor 20 GB en onbeperkt bellen). Er komt ook een Galaxy Watch 4 bij maar die ga ik verkopen. Mijn oude telefoon (Huawei P30 Pro) ga ik ook nog proberen om te verkopen, op sommige platforms kan ik daar nog zeker 100 euro voor krijgen. Al met al dus wel een goede deal denk ik zo.

[ Voor 192% gewijzigd door Giel1 op 06-10-2023 10:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andries98
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-10 23:20
FietsFanaat33 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 10:30:
[...]

Het is wss te mooi om waar te zijn idd. 0 beoordelingen. Stelletje piraten op bol. Ik ga denk ik maar wachten tot de S24 uit komt. Hopelijk daalt de prijs dan nog wat. Ik heb begrepen dat de camera van de S24 ultra zelfs minder goed zijn. (5x zoom ipv 10x zoom)
Alvast sorry voor het offtopic maar moet toch even kort reageren. Heb zelf een s23ultra en die 10x zoom is onbruikbaar voor fotos. Komen bij mij altijd licht wazige fotos uit, regelmatig moeite met scherpstellen op 1 object en vaak bewogen ivm langere sluittijd. Misschien is het anders met statief, maar momenteel lijkt het wel digitale zoom met de hand. Dus als 5x zoom wel erg goed werkt en je met digitale zoom/croppen 10x kan bereiken is het misschien wel vooruitgang. Cameras zijn moeilijk te vergelijken (kijk maar is online vergelijkingen van s23ultra vs iphone, de specs zeggen dat iphone veel slechter zou moeten zijn maar in het echt is er nauwelijks verschil. En zeker op video, sluiterstijd, (in de hand) scherpstellen scoort iphone gewoon beter, en die zijn voor de meeste mensen toch belangrijker denk ik. Dus laat je niet gek maken door specs. Als je denkt dat het echt veel uitmaakt, lees reviews huidige generatie vs oude voor gevoel impact en wacht reviews af en wees kritisch in de reviews (jouw gebruik zal waarschijnlijk iets anders zijn en reviewers zijn tegenwoordig vaak overdreven positief tijdens eerste reviews tot er concurrentie komt, dan is dat weer beste en vlak daarna komt pas serieuzere vergelijkingen)
Hoop dat je er wat aan hebt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Arsene schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 17:54:

Te mooi om waar te zijn, hij staat er weer op voor 590. Het betreft een derde verkoper barTbaren. Dat is een kledingwinkel met petten etc. Lijkt een gehackt Amazon account: https://www.amazon.de/sp?...WQ3&ref_=dp_merchant_link

Niet bestellen, je gaat niks ontvangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-10 21:40
Afgelopen week de S23 bij Mediamarkt gehaald voor € 468 i.c.m. een 1-jarig Odido abonnement van 120 minuten/10GB data. Wilde de telefoon in het echt bekijken voordat ik hem via internet aan zou schaffen. Bleken ze ook nog een prima deal te hebben. Krijgt daar ook de Samsung tablet nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
JM83 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:58:
Afgelopen week de S23 bij Mediamarkt gehaald voor € 468 i.c.m. een 1-jarig Odido abonnement van 120 minuten/10GB data. Wilde de telefoon in het echt bekijken voordat ik hem via internet aan zou schaffen. Bleken ze ook nog een prima deal te hebben. Krijgt daar ook de Samsung tablet nog bij.
En wat is je maandtarief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-10 21:40
segil schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 08:43:
[...]

En wat is je maandtarief?
Zonder combi-korting met glasvezel zou het € 17 zijn, nu € 14,50 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:33
JM83 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 21:48:
[...]

Zonder combi-korting met glasvezel zou het € 17 zijn, nu € 14,50 per maand.
Geen slechte deal! Zelf heb ik de S23 via de Odido online winkel gekocht voor 582 Euro met 20GB voor 16 Euro per maand (incl Glasvezel korting). Het kon nog wat goedkoper via Belsimpel.nl, maar via Odido loopt er een actie waarbij je een "gratis" Samsung SmartWatch 4 Classic krijgt. Voor dat laatste heb ik dus gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishengel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 09:41
Ik ben helaas weer te laat. Jammer ik had hem ook graag voor dat geld gehad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NileZ_
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:41
Ben ook op zoek naar een 'goeie' aanbieding. Maar op dit moment lijkt het algemeen een beetje karig haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgetgirl34
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 25-10-2023
1019 bij Overnight Telecom!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 145eric
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 20-11-2023
Ik ben ook in de markt voor een S23 ultra 12 GB RAM en 512 GB. Ik zie op deze site dat de goedkoopste momenteel bij Joep te krijgen is voor 1200 euro. Ik kan echter best nog een maandje wachten om de kijken wat de black Friday prijzen gaat brengen. Vorig jaar had ik ook gewacht met de aankoop van Sonos boxen en dat bleek tijdens de black Friday periode ook een stuk te schelen in prijs. Ik hoop op een prijs onder de 1000 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Laatst online: 08-10 15:14

HetGezegde

Yes, you can!

999 zelfs zie ik. Laatste voorraad volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andries98
Geen idee of het wat leuks is maar kreeg deze binnen, misschien heeft iemand er iets aan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dawTdNu1NFRkt79LUBghZD9wGEo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LwehJrkl9vMyQm5SbruKU9Oa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarsB
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 02-11-2023
ziconl schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 12:34:
Heb de graphite besteld. Blijkbaar moeten de afwijkende kleuren speciaal gemaakt worden. 'houd rekening met een levertijd van 3-4 weken'. Staat er op de site. Uhm OK, stond er niet via de link van ING webshop. De klantenservice is niet zo heel sterk. Hadden geen idee van voorraadstatus en mevrouw schrok dat ik korting had, wist niets van toestel inruil actie 🙄. Even geduld dan maar...
Hoelang heb je uiteindelijk moeten wachten op de Graphite? Heb zopas ook de S23 + Graphite versie besteld. Ben benieuwd hoelang het gaat duren tegen dat ik hem binnenheb. Staat inderdaad 3-5 weken :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NileZ_
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:41
LarsB schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 14:09:
[...]

Hoelang heb je uiteindelijk moeten wachten op de Graphite? Heb zopas ook de S23 + Graphite versie besteld. Ben benieuwd hoelang het gaat duren tegen dat ik hem binnenheb. Staat inderdaad 3-5 weken :-(
Heb je nog een goede deal kunnen scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarsB
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 02-11-2023
NileZ_ schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:22:
[...]

Heb je nog een goede deal kunnen scoren?
Ik heb via de Studentenkorting van Samsung wel aardig wat korting gescoord.
De S23+ kost dan nog €899. In combinatie met de oortjes wel leuk :)
Ben enkel benieuwd naar de levertermijn voor de Graphite versie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
145eric schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:11:
Ik ben ook in de markt voor een S23 ultra 12 GB RAM en 512 GB. Ik zie op deze site dat de goedkoopste momenteel bij Joep te krijgen is voor 1200 euro. Ik kan echter best nog een maandje wachten om de kijken wat de black Friday prijzen gaat brengen. Vorig jaar had ik ook gewacht met de aankoop van Sonos boxen en dat bleek tijdens de black Friday periode ook een stuk te schelen in prijs. Ik hoop op een prijs onder de 1000 euro!
Heeft Samsung in het verleden gestunt met de prijs van de s23 ultra tijdens black friday?

Heb interesse erin, ik twijfel nog of ik moet wachten. Die tablet kan ik ook wel gebruiken die erbij zit. Maar als de prijs richting de 1000 euro zou gaan voor 512gb zou helemaal mooi zijn.

Ik kan natuurlijk gebruik maken van de 30 dagen bedenktijd bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
LarsB schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 14:09:
[...]

Hi, uiteindelijk 5 weken en paar dagen moeten wachten. Mooie kleur, maar had achteraf net zo goed zwart kunnen kiezen:).

Verwacht in ieder geval geen status updates of info vanuit Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Causs
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:15
Hallo allen. Ik kan via Marktplaats een Samsung Galaxy S23 Ultra 512gb ophalen voor € 870. Zit nog in de seal. Lijkt me wel een goede deal toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:01
Causs schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 15:55:
Hallo allen. Ik kan via Marktplaats een Samsung Galaxy S23 Ultra 512gb ophalen voor € 870. Zit nog in de seal. Lijkt me wel een goede deal toch?
Lijkt mij te goed om waar te zijn. Als je voor een gebruikte S23 Ultra in nieuwstaat al meer kunt krijgen bij Rebuy.nl, waarom zou je het dan op marktplaats zetten voor een lagere prijs. Niet doen.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Kan ik de s23 aan mijn Macbook hangen en dan zonder de Samsung software foto's overzetten? Dus dat je een de telefoon als externe opslag ziet?

Ik weet dat dat altijd een gedoe is geweest bij mijn vorige Samsung telefoons.

[ Voor 22% gewijzigd door darkdesign op 05-11-2023 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
darkdesign schreef op zondag 5 november 2023 @ 08:50:
Kan ik de s23 aan mijn Macbook hangen en dan zonder de Samsung software foto's overzetten? Dus dat je een de telefoon als externe opslag ziet?

Onder Windows is dat al jaren geen probleem. Of het werkt op de mac, geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
darkdesign schreef op zondag 5 november 2023 @ 08:50:

Het is Apple, dus het is nog steeds gedoe om met apparaten van buiten het Apple ecosysteem te verbinden. Ik heb het net geprobeerd, als ik de S23 via USB verbind, vraagt de Macbook wel netjes of ie mag verbinden, maar na verbinding is ie niet te zien in Finder.
Het kan wellicht via een aparte app, maar voor goede samenwerking tussen Samsung smartphones en je PC werkt een Mac gewoon niet zo fijn, en is een Windows-PC beter geschikt. Dan heb je meteen ook Koppeling met Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Of-Aaargh schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:34:
[...]

Het is Apple, dus het is nog steeds gedoe om met apparaten van buiten het Apple ecosysteem te verbinden. Ik heb het net geprobeerd, als ik de S23 via USB verbind, vraagt de Macbook wel netjes of ie mag verbinden, maar na verbinding is ie niet te zien in Finder.
Het kan wellicht via een aparte app, maar voor goede samenwerking tussen Samsung smartphones en je PC werkt een Mac gewoon niet zo fijn, en is een Windows-PC beter geschikt. Dan heb je meteen ook Koppeling met Windows.
Bedankt voor het proberen! Het werkt dus nog steeds niet zonder Samsung software, dat is jammer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andries98
Of-Aaargh schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:34:
[...]

Ik neem aan dat je het weet maar ik ga het toch zeggen. Je moet na de kabel verbinden ook op je telefoon nog toestemming geven, en nadat het scherm x tijd uitstaat (ik gok verbonden aan je locktijd mobiel) verdwijnt hij weer.
(Tenminste zo werkt het bij mij op windows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:31
Of-Aaargh schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 16:10:
[...]

Lijkt mij te goed om waar te zijn. Als je voor een gebruikte S23 Ultra in nieuwstaat al meer kunt krijgen bij Rebuy.nl, waarom zou je het dan op marktplaats zetten voor een lagere prijs. Niet doen.
Ik kom bij sites als Rebuy op 872,- als ik een nieuwstaat S23U 512GB invul. Effectief is dat ongeveer hetzelfde als deze persoon via MP vraagt. Daarnaast vind ik persoonlijk C2C altijd een stuk prettiger dan in zee te gaan met een inruil/refurbish bedrijf voor verkoop, laatstgenoemde hebben bij mij altijd achteraf zitten muggenziften over geconstateerde schade welke je bij wijze van spreken alleen met een microscoop vind en dat ze significant minder dan afgesproken gingen uitkeren ondanks dat het formulier naar waarheid ingevuld was. Met verkoop via VA/MP heb ik dat nog nooit gehad daarentegen. Er zijn dus best argumenten te bedenken waarop iemand het liever voor een verlijkbare prijs via MP verkoopt dan een site als Rebuy als je paar keer bedonderd bent door zo'n bedrijf zoals ikzelf.

Buiten dat zijn er al aanbiedingen geweest waarbij je een S23U effectief voor <1000 kon krijgen na aftrek van cashbacks/doorverkoop promotieitem of i.c.m. een maandelijks opzegbaar abonnement wat je direct opzegt. Ik vind 870 niet geheel onrealistisch eigenlijk. Zou wel altijd voor ophalen kiezen bij dit soort bedragen en pas betalen als je het werkend gezien hebt overigens.

[ Voor 4% gewijzigd door !mark op 05-11-2023 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 22:40
Heeft er iemand al iets vernomen over de BF deals die Samsung gaat launchen? Ik kreeg de volgende email:

Klaar voor Black Friday deals? Members Get More. Black Friday komt eraan! Meld je aan & krijg exclusief voordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 19:02
MMaster23 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:00:
Heeft er iemand al iets vernomen over de BF deals die Samsung gaat launchen? Ik kreeg de volgende email:

Klaar voor Black Friday deals? Members Get More. Black Friday komt eraan! Meld je aan & krijg exclusief voordeel
Geen idee wat ze gaan inhouden, ben wel benieuwd, want nog op zoek naar een aantrekkelijke tablet :)

Gisteren op de samsung.com site kreeg ik een popup met "benieuwd naar de black friday deals? Chat nu met een chatbot voor persoonlijke aanbiedingen!".

Die wilde allerlei persoonlijke gegevens, dus meteen maar weer afgehaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GHR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 10:47

GHR

Vanaf vandaag geld een cashback actie van € 150 voor o.a. de S23 serie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15:01
GHR schreef op maandag 13 november 2023 @ 17:15:
Vanaf vandaag geld een cashback actie van € 150 voor o.a. de S23 serie
Voor de S23 en S23+ 100 euro
Voor de S23 Ultra 150 euro

Vreemd dat de cashback bij Belsimpel alleen geldt icm een abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHR

GHR

@codegro
Waar zie je dat de cashback bij belsimpel enkel geldig is icm een abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dT0fqSD1rUkM-n30DTCu8R1gWPk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GNnCXKEQ5UZDBv3PGcuKVOrf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
Via ING winkel kun je ook een voucher kopen voor 50 ing punten. Deze voucher geeft ook recht op 100 euro korting. Weet echter niet of je dan ook nog de 100 euro cashback via Samsung kan claimen. In dat geval zou het wel een hele goede deal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHR

GHR

@codegro
Dank voor de tip. Ik had net een S23+ besteld. Ondertussen ook weer geannuleerd ivm niet van toepassing zijn van cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:56
(jarig!)
Hmm.. een S23 ultra Graphite 512GB voor €1163,-. Nog niet echt een goede deal.

Ik kan bij Samsung promotions niet zien welke winkels mee zouden doen aan de €150 cashback. Enkel dat het toestel een uit Nederland afkomstige EAN code moet hebben. Dus geen buitenlandse import. Dan is het misschien toch interessant om black friday deals bij individuele webshops af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHR

GHR

@BizzieBis
Ik ben ook nog niet echt onder de indruk van de prijzen zoals deze nu van toepassing zijn. Kortom......ik ga ook nog even afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 08-10 20:32
codegro schreef op maandag 13 november 2023 @ 17:24:
[...]

Voor de S23 en S23+ 100 euro
Voor de S23 Ultra 150 euro

Vreemd dat de cashback bij Belsimpel alleen geldt icm een abbo.
Dit is de verklaring die Belsimpel geeft voor dat bij hen enkel de actie van toepassing is bij toestellen i.c.m. een abonnement:
Bij Belsimpel kopen we toestellen in op de hele Europese markt. Dit doen we heel bewust, omdat we daardoor onze toestellen goedkoper kunnen inkopen en zo de laagste prijs voor onze klanten kunnen garanderen. Omdat een voorwaarde bij Samsung vrijwel altijd is dat toestellen uit de Benelux moeten komen om mee te doen aan een actie, doen wij niet altijd mee met acties van Samsung.

Bij Belsimpel hebben we een verschillende voorraad voor zowel de providers als voor de losse toestellen. Bij de actie waar jij het over hebt, konden we garanderen dat de toestellen met abonnement uit de Benelux voorraad kwamen. Daarom hebben we er heel bewust voor gekozen deel te nemen aan de actie en de actie voorwaarden op de website weer te geven. Hetzelfde geldt helaas niet voor losse toestellen, omdat we hierbij niet konden garanderen dat het om een Benelux toestel ging.

Als je de actievoorwaarden op de website erbij pakt, zie je heel duidelijk aangegeven dat Belsimpel alleen een deelnemende winkel is wanneer het gaat om abonnementen. Het gaat dus niet zozeer om een voorwaarde bij Samsung dat er een abonnement bij moet zitten, maar meer om de voorwaarde dat het een Benelux toestel moet zijn. Om deze reden hebben we onderscheid gemaakt in de aanschaf van een abonnement en een los toestel.
BS als je het mij vraagt :/
Ik zie dit als het proberen te verhogen van de verkopen van abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 19:02
De Black Friday deals staan online.

[ Voor 82% gewijzigd door VPIPPFR op 13-11-2023 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHR

GHR

BizzieBis schreef op maandag 13 november 2023 @ 18:45:

Ik kan bij Samsung promotions niet zien welke winkels mee zouden doen aan de €150 cashback. Enkel dat het toestel een uit Nederland afkomstige EAN code moet hebben. Dus geen buitenlandse import. Dan is het misschien toch interessant om black friday deals bij individuele webshops af te wachten.
Zoals ik het eerst interpreteerde ging ik ervan uit dat de cashback van toepassing was op elk toestel met de van toepassing zijnde SM en EAN nummers. Temeer ook omdat Samsung het in zijn eigen voorwaarden over deelnemende modellen. Verder wordt ook vermeld dat niet ingesloten zijn in deze actie Odido, Vodafone, KPN, Ben, Hollandse Nieuwe en Capi Lux. Met voornoemde uitzondering ging ik ervan uit dat elke andere aanbieder dus automatisch mee zou doen. Zo werd mij eerst ook verteld door Samsung zelf. Echter dit blijkt niet zo te zijn als ik het hier zo lees. Daarnaast heb ik ook al van Belsimpel begrepen dat toestel S23+ niet onder de actie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
(jarig!)
Wat ik mij nou afvraag; Samsung.com is uitgesloten van de €150 cashback omdat dit bij afrekenen al in het winkelwagentje verrekend wordt. Geldt dit ook voor Samsung Members aankopen? Want daar wordt het namelijk niet expliciet vermeld als verrekening:

Regular Samsung store
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JivEIW223_Cgnx4AbUE7ccNkU4M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9cUx9DJ1APciyzZtpDAqmw35.png?f=fotoalbum_large
Ok, korting is dus toegepast. Fair enough.

Samsung Members store
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WY4i8f2uPesbthDzy1LQQHAC238=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ap5jvJzFygSMF5fPAVyjyQIX.png?f=fotoalbum_large
Geen extra €150 korting toegepast. Mag ik nu alsnog cashen?

Uit de voorwaarden van Samsung
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vLqH9MV9e0ly6vPaGrLefkeCL6I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2tIscdpm748HLfX2f1nnZy0h.png?f=fotoalbum_large
Dit is dus niet het geval in de Members store

Waarschijnlijk heb ik ergens iets niet gelezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
BizzieBis schreef op maandag 13 november 2023 @ 19:27:
Wat ik mij nou afvraag; Samsung.com is uitgesloten van de €150 cashback omdat dit bij afrekenen al in het winkelwagentje verrekend wordt. Geldt dit ook voor Samsung Members aankopen? Want daar wordt het namelijk niet expliciet vermeld als verrekening:

Regular Samsung store
[Afbeelding]
Ok, korting is dus toegepast. Fair enough.

Samsung Members store
[Afbeelding]
Geen extra €150 korting toegepast. Mag ik nu alsnog cashen?

Uit de voorwaarden van Samsung
[Afbeelding]
Dit is dus niet het geval in de Members store

Waarschijnlijk heb ik ergens iets niet gelezen 8)7
Ik vraag mij dus af of de cashback geclaimd kan worden als je besteld via een Samsung Enhanced Partner Programma zoals de ING shop. Dit was wel het geval tijdens de eerste promotie van de Galaxy Watch 6. Maar nu lees ik er niets over...

Als dit wel mogelijk is komt een S23-256GB mij op 607 euro, voor mij een instant buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
Helaas, net nagevraagd bij een Samsung medewerker, de promotie geld niet voor producten gekocht via de ING Samsung Enhanced Partner Programma.

Was ook te mooi om waar te zijn.

Dan de BF deals nog maar even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHR

GHR

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yqJnSo1xw_F5IXvc7qwnphPkXxU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pZ6HgglCVg6TKWUfU9TcxuNW.png?f=user_large

Net de S23+ rechtstreeks bij Samsung besteld voor € 889,05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-10 11:50
S23 256gb kost rond 750~760 op pricewatch.

Maar via ING of Samsung Black friday kom ik niet op die laagste prijs...

Frustrerend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHR

GHR

@german8
Als je vandaag een email hebt ontvangen vanwege een eerdere registratie voor de black friday actie van samsung, dan zat daar ook een code in. Heb je die ingevoerd op de site van samsung?

[ Voor 6% gewijzigd door GHR op 13-11-2023 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
german8 schreef op maandag 13 november 2023 @ 22:11:
S23 256gb kost rond 750~760 op pricewatch.

Maar via ING of Samsung Black friday kom ik niet op die laagste prijs...

Frustrerend
Mobiel.nl geeft wel de BF cashback op los toestel. S23-256 komt dan op 783-100= 683 euro. Nette prijs, maar ik wacht nog op betere BF prijs 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Laatst online: 10-10 12:08

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

codegro schreef op maandag 13 november 2023 @ 20:41:
Helaas, net nagevraagd bij een Samsung medewerker, de promotie geld niet voor producten gekocht via de ING Samsung Enhanced Partner Programma.

Was ook te mooi om waar te zijn.

Dan de BF deals nog maar even afwachten.
Hmm dat is wel vreemd want de cashback staat nu vermeld op de site van ing.

https://www.ing.nl/punten/productdetail/1010297

[ Voor 5% gewijzigd door Tetsuo55 op 13-11-2023 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
Tetsuo55 schreef op maandag 13 november 2023 @ 22:46:
[...]

Waar zie jij dat staan dan?

Laat maar, zie het nu ook staan.

Wordt steeds interessanter.

[ Voor 11% gewijzigd door codegro op 13-11-2023 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries98
Als er nog iemand is zonder early bird code (100 euro korting ipv 50 in memberstore die al 10% goedkoper is, geldig tot 16 nov 23.59) . Ik heb er nog een beschikbaar, stuur maar een dm.
(Ik post hem hier niet zodat ik weet wanneer hij gebruikt is en hem hier kan afstrepen zodat men niet 100x hoeft te proberen)
Vergeven was vergeven aan codegro, nu weer vrij om weg te geven

[ Voor 10% gewijzigd door andries98 op 14-11-2023 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
andries98 schreef op maandag 13 november 2023 @ 22:52:
Als er nog iemand is zonder early bird code (100 euro korting ipv 50 in memberstore die al 10% goedkoper is, geldig tot 16 nov 23.59) . Ik heb er nog een beschikbaar, stuur maar een dm.
(Ik post hem hier niet zodat ik weet wanneer hij gebruikt is en hem hier kan afstrepen zodat men niet 100x hoeft te proberen)
DM gestuurd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BizzieBis
(jarig!)
Als je de early bird code ontvangen heb, voer hem dan niet in bij de gewone Samsung store, maar klik beneden aan de pagina ff door naar de Members shop. Dat scheelt je ook weer wat tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Tetsuo55 schreef op maandag 13 november 2023 @ 22:46:
[...]

Waar dan? De enige plek waar ik op die pagina het woord 'cashback' zie is in het plaatje bovenaan. Verder staat er heel duidelijk: "De korting op de producten is al in de prijs verwerkt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Laatst online: 10-10 12:08

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Of-Aaargh schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 06:57:
[...]

Waar dan? De enige plek waar ik op die pagina het woord 'cashback' zie is in het plaatje bovenaan. Verder staat er heel duidelijk: "De korting op de producten is al in de prijs verwerkt".
Ik heb ze een email gestuurd, even kijken wat ze zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Zojuist de s23 256gb besteld met de 100 euro cashback actie van Samsung. Uiteindelijk kost het toestel dan 683 euro. Lijkt mij een prima deal en zal in de nabije toekomst niet veel goedkoper worden dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrightSun
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-10 23:54
darkdesign schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 07:42:
Zojuist de s23 256gb besteld met de 100 euro cashback actie van Samsung. Uiteindelijk kost het toestel dan 683 euro. Lijkt mij een prima deal en zal in de nabije toekomst niet veel goedkoper worden dan dit.
Is de verwachting niet dat er met Black Friday nog wat betere deals zullen komen? Ik heb overigens geen ervaring met de black friday deals rond Samsung telefoons, dus het is een oprechte vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
BrightSun schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 11:30:
[...]

Is de verwachting niet dat er met Black Friday nog wat betere deals zullen komen? Ik heb overigens geen ervaring met de black friday deals rond Samsung telefoons, dus het is een oprechte vraag.
Die 100 euro cashback is alleen de komende twee weken. Mocht er nog iets beters voorbij komen kan heb ik nog herroepingsrecht, maar ik verwacht het niet eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
(jarig!)
Ik ga de S23 Ultra Graphite 1TB bestellen voor €1230. Ik laat hem nog ingepakt in afwachting van betere deals ;) Al verwacht ik niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:01
darkdesign schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 11:33:
[...]
Mocht er nog iets beters voorbij komen kan heb ik nog herroepingsrecht, maar ik verwacht het niet eigenlijk.
Dan moet je hem wel in de doos laten zitten, een telefoon die al 2 weken gebruikt is wordt niet teruggenomen.
Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste