Mijn Huawei P30 Pro (wat een telefoon voor die prijs destijds

) vertoont na ruim 4 jaar helaas steeds vaker ouderdomsklachten zoals snel leeglopende batterij, usb-c poort waarbij kabels door opgehoopt vuil slecht blijven steken, haperend beeld op FHD-resolutie, etc. Ben dus aan het kijken naar een vervanger waar ik weer een aantal jaren mee vooruit kan en daarbij is mijn oog ook gevallen op de S23. Zit zelf ook bij Odido dus zag dezelfde prijs staan. Voor de S23 is dat wel een scherpe prijs idd, zeker i.c.m. extra korting op abonnement, zou dan bij mij 13,50 zijn voor 20GB en onbeperkt bellen.
Punt is alleen wel dat de P30 Pro een schermdiagonaal heeft van 6,47 inch, waardoor ik twijfel of ik het fijn ga vinden om terug te gaan naar de 6,1 van de S23. Daarom ook naar de S23+ gekeken, maar die is in prijs dan toch nog fors duurder, 864 euro i.c.m. abonnement. Samsung verkoopt 'm zelf via referral via site van ING/Consumentenbond voor 899, maar helaas heb ik de actie waarbij je 200 euro extra inruilkorting krijgt op 1 dag gemist

. In dat geval had ik 'm voor 650 euro kunnen aanschaffen. Denk dat ik nog heel even afwacht of Samsung nog met een goede actie komt na de huidige (gratis Galaxy Buds2 Pro), want die vind ik financieel niet zo interessant.