Je kan max 4 apparaten claimen. Als dat 4 Ultra's zijn, dan is het ook prima.silmaril8 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 17:13:
Op dit moment krijg je 200 euro cashback op de S23 Ultra. Gisteren heb ik een S23 Ultra 256GB Black gekocht bij de MediaMarkt en meteen cashback geclaimd.
Nu wil ik graag een rode S23 Ultra hebben en die hebben ze alleen te koop bij de Samsung webshop. Ik wil daar graag de 512GB versie kopen.
Weet iemand of je 2x cashback kan vragen voor 2 verschillende modellen van de S23 Ultra? In de voorwaarden staat het volgende:
Je kunt maximaal één keer deelnemen per aangekocht product en maximaal vier keer deelnemen per huishouden.
Maar dit is natuurlijk breed interpreteerbaar, want zijn alle versies van de S23 Ultra 1 product, of geldt voor elke versie dat dit een apart product is?
Gisteren heb ik deze vraag al aan Samsung gesteld via Whatsapp én Twitter. Maar op beiden platforms blijft het stil...
Hier is de aanvraag goedgekeurd, kreeg net een mailtje. Thx voor de EAN.tismij schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 20:59:
[...]
ean die ik mocht gebruiken is 8806094942743, aangezien ik de s23+ 256Gb heb.
Is eigenlijk die van de 'Gray' versie volgens mij maar via whatsapp heb ik bevestiging dat ik deze mocht gebruiken ook al staat op de foto "8806094942460"
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hier ook goedgekeurd met die EAN! Ben benieuwd hoe snel ze versturen. Nogmaals bedankt voor het delen.
Alleen jammer dat er zo'n Samsung helpdesk drama aan vooraf is gegaan maar gelukkig is er dit forum!
Alleen jammer dat er zo'n Samsung helpdesk drama aan vooraf is gegaan maar gelukkig is er dit forum!
wat laat maar inderdaad is ook die van mij goedgekeurd, bijzonder dat helpdesk zo varieert heb eigenlijk alleen goede ervaringen met Samsung tot nu toe.kiwiplukker schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:39:
Hier ook goedgekeurd met die EAN! Ben benieuwd hoe snel ze versturen. Nogmaals bedankt voor het delen.
Niet allemaal tegelijk verkopen anders zijn ze minder waard
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
Hetzelfde ja, wilde voor mezelf de Ultra gaan aanschaffen (S23+ was voor mijn zoon) maar voor ik tijd kon maken om naar de Media Markt te gaan was maandabo al weg.FaZe schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:59:
[...]
Prijs was ook gewoon erg goed. Ik was al bang dat ze hem offline zouden halen. Stom dat ik niet eerder gegaan ben. Gefeliciteerd iedereen die het wel op tijd deed![]()
Ik blijf rondkijken. Mocht ik iets tegenkomen dan laat ik het hier ook wel weten.
Ga mogelijk alsnog langs om eens te kijken of met een HN abo alsnog voor een nette prijs te kopen is.
Lijkt overigens alsof je mazzel moet hebben om die extra 100,- kassakorting ook echt bij de kassa extra te krijgen, online zegt ie dat deze al van de prijs gehaald is maar voor die kassa korting er was waren de prijzen echt niet 100,- hoger.
Stugger nog zover ik kan zien zijn de prijzen inmiddels iets gestegen dus echt geen 100,- er vanaf, maar goed hangt waarschijnlijk af van het personeel dat je helpt en enig geluk om er nog eens 100,- vanaf te krijgen.
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
Eh wat? Een ultra voor half geld? Of is dat met inruil van iets?
- edit -
ik lees scheef.... 680 euro voordeel, niet prijs.
Nog steeds een bak geld hey
[ Voor 10% gewijzigd door HTT-Thalan op 14-06-2023 13:04 ]
Ik concludeer dat je online besteld hebt. Hoe en in welk stadium van de bestelling heb je de inruil kunnen invoeren? Ik had begrepen dat je de waarde van het ingeleverde apparaat + 100 euro inruilkorting zou krijgen. Ikzelf heb van foxway een voucher van € 13,00 gekregen, heb een tablet ingeleverd)Joosie200 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 10:48:
[...]
Ik heb er gebruik van gemaakt.
Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB groen 936
Tele2 1 maand opzegbaar 11,50
Tele2 aansluitkosten 30
Bruto: 936 + 30 + 11,50 = 977,50
Samsung actie 200 cashback
Samsung inruil 159 korting (ruil een Huawei Watch Runner in)
Cashback XL 3% over 936 ex btw = 23,20
Totaal aan korting: 200+159+23,20=382,20
Netto: 977,50 - 382,20 = 595,3 voor een Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Ultra. Nog steeds een smak met geld maar een toptoestel voor rond de 600 euro vind ik beter te behappen dan 1099 euro.
Ik heb online de bestelling geregeld en aangegeven in de winkel te willen ophalen en daar te betalen. Op die manier kon ik de inruil in een filiaal regelen die mij de inruil korting (150 + 14 voor een kapotte LG V30) op een gift card mee gaf. Bij afrekenen ging die gift card direct af van het te betalen bedrag. Wel moest ik hiervoor naar een ander filiaal. Want die bij mij het dichtbij zat had alleen zwart op voorraad.tjw schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 09:37:
[...]
Ik concludeer dat je online besteld hebt. Hoe en in welk stadium van de bestelling heb je de inruil kunnen invoeren? Ik had begrepen dat je de waarde van het ingeleverde apparaat + 100 euro inruilkorting zou krijgen. Ikzelf heb van foxway een voucher van € 13,00 gekregen, heb een tablet ingeleverd)
Het is trouwens ook geen Tele2 geworden want MM wou die maandelijks opzegbaar constructie niet meer toepassen bij ophalen.
Ik heb nu gekozen voor: T-Mobile (met voordeel want glasvezel daar ook aangevraagd)
10GB + 200min / sms: 13,50 euro per maand.
Eenmalig bedrag Samsung Ultra: 836 euro
Inruil korting kapotte LG V30: 164 euro
Samsung Cashback 200 euro
Cashback XL 20 euro
Totaal aan korting: 384 euro
Netto: 836 - 384 = 452 euro
Vind ik niet verkeerd voor toestel twv 1399 euro.
[ Voor 22% gewijzigd door Joosie200 op 15-06-2023 09:50 ]
dan prijzen flink gestegen want nu 924,- eenmalig bedrag bij hetzelfde aboJoosie200 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 09:44:
[...]
Ik heb online de bestelling geregeld en aangegeven in de winkel te willen ophalen en daar te betalen. Op die manier kon ik de inruil in een filiaal regelen die mij de inruil korting (150 + 14 voor een kapotte LG V30) op een gift card mee gaf. Bij afrekenen ging die gift card direct af van het te betalen bedrag. Wel moest ik hiervoor naar een ander filiaal. Want die bij mij het dichtbij zat had alleen zwart op voorraad.
Het is trouwens ook geen Tele2 geworden want MM wou die maandelijks opzegbaar constructie niet meer toepassen bij ophalen.
Ik heb nu gekozen voor: T-Mobile (met voordeel want glasvezel daar ook aangevraagd)
10GB + 200min / sms: 13,50 euro per maand.
Eenmalig bedrag Samsung Ultra: 836 euro
Inruil korting kapotte LG V30: 164 euro
Samsung Cashback 200 euro
Cashback XL 20 euro
Totaal aan korting: 384 euro
Netto: 836 - 384 = 452 euro
Vind ik niet verkeerd voor toestel twv 1399 euro.
Gisteren mijn S23+ 256GB opgehaald bij de Mediamarkt
- Door verlenging van mijn huidige KPN abonnement, eenmalig voor het toestel: 768 euro
- Inlevering van oude laptop die ik niet meer gebruikte: 2 euro retour + 100 euro inruil volgens de actie (al deden ze moeilijk in eerste instantie want ze wilde alleen telefoons aannemen, waardoor ik zei dat dit niet specifiek in de voorwaarden stond
- Cashback actie van Samsung zelf: 150 euro retour
- Korting door Mediamarkt member: 10 euro retour
PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989
Kosten Samsung Galaxy S23+ 512GB opslag.
€1.312,59
Toestel + abonnement – €479,00
Thuiskopieheffing + €6,41
= €840,00 om het dit bedrag te laten zijn is er al korting af gehaald.
+ €0,01 Simkaart.
+ €0,01 Heeft te maken met abonnement.
+ €0,01.
+ €0,00 Geen verzekering.
– €100,00 Mogelijk kassakorting.
– €101,00 inruilvoordeel (waarvan €1,00 voor het oude toestel dat is ingeruild).
Ik heb €639,03 betaald,
Ik heb €150,00 cashback teruggevraagd aan Samsung,
dat heb ik nog niet ontvangen,
als dat al wel word meegerekend dan heeft het mij €489,03 gekost.
Mijn nieuwe Tele2 abonnement is nog niet in gegaan,
er is/was 1 maand opzegtermijn van het Sim Only abonnement dat ik heb/had,
en het was niet gelijk in orde gemaakt,
de precieze kosten kan ik nog afwachten
(wel of geen aansluitkosten (€30,00 verrekend op éérste factuur), andere kosten)
Mijn nieuwe Tele2 abonnement kost €27,00 per maand,
maar dat kan ook voor een ander bedrag,
en het is bij mij maandelijks opzegbaar,
dus als het maandelijks opzegbaar is kunt u later ook voor een andere provider kiezen, of wat anders bij de zelfde provider.
Informatie:
Media Markt kan een e-mail met informatie
((gedeelte) contract, wat voorwaarden, misschien nog andere informatie)
naar je sturen,
met een wachtwoord dat je via SMS kan krijgen,
dit was bij mij niet helemaal handig gegaan,
of het lag aan mij, of het lag aan Media Markt,
dit was via bellen met Media Markt niet opgelost,
ik ben naar een Media Markt winkel toe gegaan,
ze hebben wel wat naar mij ge-e-mailt.
Een tip: Als je een telefoon in een Media Markt winkel koopt,
controleer dan gelijk of je de e-mail en het wachtwoord via SMS hebt ontvangen
als je een eigen toestel bij je hebt,
als je dat wel hebt ontvangen dan hoef je daar voor
later niet helemaal naar een Media Markt winkel toe te gaan,
als het voor u zo is of Media Markt e-mail en SMS stuurt.
Let op wat wanneer geldig is, ik heb wat gekocht op 4-6-2023.
Misschien heeft u hier wat aan.
€1.312,59
Toestel + abonnement – €479,00
Thuiskopieheffing + €6,41
= €840,00 om het dit bedrag te laten zijn is er al korting af gehaald.
+ €0,01 Simkaart.
+ €0,01 Heeft te maken met abonnement.
+ €0,01.
+ €0,00 Geen verzekering.
– €100,00 Mogelijk kassakorting.
– €101,00 inruilvoordeel (waarvan €1,00 voor het oude toestel dat is ingeruild).
Ik heb €639,03 betaald,
Ik heb €150,00 cashback teruggevraagd aan Samsung,
dat heb ik nog niet ontvangen,
als dat al wel word meegerekend dan heeft het mij €489,03 gekost.
Mijn nieuwe Tele2 abonnement is nog niet in gegaan,
er is/was 1 maand opzegtermijn van het Sim Only abonnement dat ik heb/had,
en het was niet gelijk in orde gemaakt,
de precieze kosten kan ik nog afwachten
(wel of geen aansluitkosten (€30,00 verrekend op éérste factuur), andere kosten)
Mijn nieuwe Tele2 abonnement kost €27,00 per maand,
maar dat kan ook voor een ander bedrag,
en het is bij mij maandelijks opzegbaar,
dus als het maandelijks opzegbaar is kunt u later ook voor een andere provider kiezen, of wat anders bij de zelfde provider.
Informatie:
Media Markt kan een e-mail met informatie
((gedeelte) contract, wat voorwaarden, misschien nog andere informatie)
naar je sturen,
met een wachtwoord dat je via SMS kan krijgen,
dit was bij mij niet helemaal handig gegaan,
of het lag aan mij, of het lag aan Media Markt,
dit was via bellen met Media Markt niet opgelost,
ik ben naar een Media Markt winkel toe gegaan,
ze hebben wel wat naar mij ge-e-mailt.
Een tip: Als je een telefoon in een Media Markt winkel koopt,
controleer dan gelijk of je de e-mail en het wachtwoord via SMS hebt ontvangen
als je een eigen toestel bij je hebt,
als je dat wel hebt ontvangen dan hoef je daar voor
later niet helemaal naar een Media Markt winkel toe te gaan,
als het voor u zo is of Media Markt e-mail en SMS stuurt.
Let op wat wanneer geldig is, ik heb wat gekocht op 4-6-2023.
Misschien heeft u hier wat aan.
Geldt de cashback actie ook als je de smartphone via amazon.nl besteld?
Volgens de promo pagina onderaan moet het een S23 zijn met een Nederlandse IMEI nummer.wesley007! schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 12:59:
Geldt de cashback actie ook als je de smartphone via amazon.nl besteld?
Samsung promotie | Deelnemende verkooppunten
Deze promotie is alleen geldig indien je een deelnemend model hebt gekocht in Nederland, mocht uw
toestel een buitenlandse IMEI hebben, neem contact op met de winkel waar u het toestel heeft
gekocht. Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de deelnemende modellen bij
de deelnemende winkel
ok. als ik naar de website van Samsung ga lijkt het erop dat de cashback alleen geldt voor de deelnemende winkels. Maar ik kan geen lijst vinden. en meestal zie je dan een plaatje staan met 100 euro cashback (bijvoorbeeld bij mobiel.nl). Dat is niet het geval bij Amazon, met cashback zou je dan op 649 euro uitkomen voor de 256 gb variant. dat lijkt mij een mooie deal
Ja en als je de deelnemende winkels opent, daar komt de quote vandaan. vind het ook raar dat er geen winkels genoemd worden.wesley007! schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 17:02:
ok. als ik naar de website van Samsung ga lijkt het erop dat de cashback alleen geldt voor de deelnemende winkels. Maar ik kan geen lijst vinden. en meestal zie je dan een plaatje staan met 100 euro cashback (bijvoorbeeld bij mobiel.nl). Dat is niet het geval bij Amazon, met cashback zou je dan op 649 euro uitkomen voor de 256 gb variant. dat lijkt mij een mooie deal
Weet niet of je Amazon kunt bereiken om te vragen of het NL versies zijn. andere optie is 1 bestellen en dan checken of je ervoor in aanmerking komt.
Misschien een domme vraag maar als ik de S23 via Samsung bestel gaat daar dan nog de cashback vanaf? Met andere woorden hij is nu incl. 100 euro (standaard) korting te koop voor 749 (128 GB), gaat hier dan nog eens 100 euro vanaf waardoor hij dus 649 kost of geldt dit niet bij Samsung online?
Hoe zijn de ervaringen met levertijden bij Samsung?
Cashbacks en dergelijke samsung promoties worden direct meegenomen bij betaling! (Bijv gratis charger of horloge met code moet je doorgaans direct invullen en kan officieel niet naderhand). Het kan zijn dat je wel eerst door process heen naar afrekenen moet gaan om het te zien maar dat weet ik niet meer precies.Onedayflyer682 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 10:56:
Misschien een domme vraag maar als ik de S23 via Samsung bestel gaat daar dan nog de cashback vanaf? Met andere woorden hij is nu incl. 100 euro (standaard) korting te koop voor 749 (128 GB), gaat hier dan nog eens 100 euro vanaf waardoor hij dus 649 kost of geldt dit niet bij Samsung online?
Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Ontvang een Harman Kardon Onyx Studio 7 speaker met een adviesprijs van €299 bij aankoop van een Galaxy S23/S23+/S23 Ultra.” met registratienummer NLDXXXXXXXXXXXXX is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen negen weken jouw Harman Kardon Onyx Studio 7 te versturen naar het opgegeven adres.
Nou, ondanks foutief serienummer en vele telefoontjes zonder duidelijkheid is hij eindelijk officieel goedgekeurd
Nou, ondanks foutief serienummer en vele telefoontjes zonder duidelijkheid is hij eindelijk officieel goedgekeurd
Ik heb net https://www.tele2.nl/mobi...LLqvry26_8CFazJuwgdrCMKig besteld.
Een 256GB S23 met daar nog bij de 100 euro cashback. In totaal iets van 612 voor een toestel.
De Pixel 7 gaat naar mijn vrouw.
Een 256GB S23 met daar nog bij de 100 euro cashback. In totaal iets van 612 voor een toestel.
De Pixel 7 gaat naar mijn vrouw.
Tempting .. Nu de S23+ 256GB rechtstreeks via Samsung voor €787,- met inruil van een hele oude laptop (€52).
Gratis oortjes erbij die misschien ook wel weer voor €100,- te verkopen zijn en dan heb ik misschien toch een mooie opvolger voor mijn Pixel 6? 🤔
Gratis oortjes erbij die misschien ook wel weer voor €100,- te verkopen zijn en dan heb ik misschien toch een mooie opvolger voor mijn Pixel 6? 🤔
Hoe kom jij aan 787+52 euro (=839 euro)? Het laagste wat ik krijg via Samsung direct is 949 euro.onnaj schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:01:
Tempting .. Nu de S23+ 256GB rechtstreeks via Samsung voor €787,- met inruil van een hele oude laptop (€52).
Met memberkorting eraf :-)silmaril8 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 23:41:
[...]
Hoe kom jij aan 787+52 euro (=839 euro)? Het laagste wat ik krijg via Samsung direct is 949 euro.
/f/image/VlhDGpFXGgJBXLOEWDBty8s1.png?f=fotoalbum_large)
Ik ben aangemeld als member door te registreren bij Samsung en je krijgt dan automatisch promotie emails.silmaril8 schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 14:00:
@onnaj Ok, en wat houdt dat precies is? Hoe krijgen anderen deze 'memberkorting'?
Weet niet of de kortingscode persoonlijk is, dus wil hem best delen, maar wacht nog even totdat ik de knoop doorgehakt heb te bestellen of niet
Hmm ik ben ook Samsung Member, maar als ik inlog als member, krijg ik geen kortingen behalve de standaard korting die bv ING of ICS members ook krijgen.onnaj schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 14:04:
Ik ben aangemeld als member door te registreren bij Samsung en je krijgt dan automatisch promotie emails.
Weet niet of de kortingscode persoonlijk is, dus wil hem best delen, maar wacht nog even totdat ik de knoop doorgehakt heb te bestellen of niet
Heb je een email gekregen met een kortingscode?
Yes ik heb gisterenmiddag een email gekregen, zie printscreen:silmaril8 schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 14:21:
[...]
Hmm ik ben ook Samsung Member, maar als ik inlog als member, krijg ik geen kortingen behalve de standaard korting die bv ING of ICS members ook krijgen.
Heb je een email gekregen met een kortingscode?
/f/image/z1K8qegGRDazjvkcEwywkemm.png?f=fotoalbum_large)
Heb ik ook gehad deze mail.
Nog 1 dag piekeren of ik mijn OnePlus 8 Pro ga vervangen door S23 Ultra 12GB.
Ultra 12/512 GB komt met deze actie op € 1131,10 plus de Buds2 Pro. Dat is zonder inruil van mijn oude telefoon.
Ultra 12/512 GB komt met deze actie op € 1131,10 plus de Buds2 Pro. Dat is zonder inruil van mijn oude telefoon.
En met inruil? Eventueel van een nog oudere telefoon die je nog in een lade hebt liggen?Wenzel schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 14:41:
Heb ik ook gehad deze mail.
Ik heb besloten dat ik de Pixel toch nog even houd, dus @silmaril8 als je de code wilt hebben dan stuur maar een pm. Zo niet dan plaats ik hem hier straks.
De beste deal heb ik helemaal in het begin gehad. Toen had ik met inruil de S23 Ultra 512gb voor €1.008,- alleen vond de Ultra echt te groot.
Ik wacht nu op de Pixel 8 als die komt uiteraard en anders blijf ik nog even doen met de Pixel 6 welke ook behoorlijk top is.
De beste deal heb ik helemaal in het begin gehad. Toen had ik met inruil de S23 Ultra 512gb voor €1.008,- alleen vond de Ultra echt te groot.
Ik wacht nu op de Pixel 8 als die komt uiteraard en anders blijf ik nog even doen met de Pixel 6 welke ook behoorlijk top is.
Voor mijn OP 8 PRO geven ze 119 euro. Dat vind ik te weinig.swhnld schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 16:46:
[...]
En met inruil? Eventueel van een nog oudere telefoon die je nog in een lade hebt liggen?
En een nog oudere toestel, OP 3 of oude Nokia of zo?Wenzel schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 17:15:
[...]
Voor mijn OP 8 PRO geven ze 119 euro. Dat vind ik te weinig.
Even ter check of het klopt wat ik wil doen, s23 256gb bij tele2 aanschaffen met een maandelijks opzegbaar abo. Eenmalige kosten toestel zijn 696 euro, en daar gaat dan de 100 euro cashback vanaf en dan kan ik gewoon het abo weer makkelijk opzeggen?
EenmaligRené90 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 10:27:
Even ter check of het klopt wat ik wil doen, s23 256gb bij tele2 aanschaffen met een maandelijks opzegbaar abo. Eenmalige kosten toestel zijn 696 euro, en daar gaat dan de 100 euro cashback vanaf en dan kan ik gewoon het abo weer makkelijk opzeggen?
Samsung Galaxy S23 256GB Zwart
€ 696
Thuiskopieheffing
€ 6,41
Aansluitkosten (via je eerste factuur)
Alleen voor nieuwe klanten
€ 0
Totaal eenmalig
€ 702,41
Direct na het ontvangen van je telefoon, direct op te zeggen per telefoon of per chat, bevestiging hiervan per mail.
Totaal eenmalig 702.41 euro, hierna ontvang je ook nog eens 100 euro retour van samsung. Dit dien je zelf aan te vragen. Hou eventueel rekening mee met 30 euro aansluitkosten en eenmalig ook de 11.50 abonnementskosten.
Top bedankt, gister besteld toch omdat het de laatste dag was en geen aansluitkosten ivm nieuwe klant. Via cashbackxl kreeg ik nog 8% van de orderwaarde terug, dus ben benieuwd of die wordt goed gekeurd want dat zou ook nog bijna 60 euro zijn.Vapormax schreef op maandag 3 juli 2023 @ 01:27:
[...]
Eenmalig
Samsung Galaxy S23 256GB Zwart
€ 696
Thuiskopieheffing
€ 6,41
Aansluitkosten (via je eerste factuur)
Alleen voor nieuwe klanten
€ 0
Totaal eenmalig
€ 702,41
Direct na het ontvangen van je telefoon, direct op te zeggen per telefoon of per chat, bevestiging hiervan per mail.
Totaal eenmalig 702.41 euro, hierna ontvang je ook nog eens 100 euro retour van samsung. Dit dien je zelf aan te vragen. Hou eventueel rekening mee met 30 euro aansluitkosten en eenmalig ook de 11.50 abonnementskosten.
Ik zie in de pricewatch net een leuke prijs à €879 verschijnen voor de Ultra 256GB bij de webshop: "Galaxus"...
...maar van nieuwe, vanuit het buitenland opererende, webshops krijg ik kriebels.
Als jíj nou een proefbestelling doet en hier verslag doet over het verloop, zou dat enorm op prijs gesteld worden
Sorry, betreft S22 Ultra...
...maar van nieuwe, vanuit het buitenland opererende, webshops krijg ik kriebels.
Als jíj nou een proefbestelling doet en hier verslag doet over het verloop, zou dat enorm op prijs gesteld worden

Sorry, betreft S22 Ultra...

[ Voor 5% gewijzigd door nobleone op 05-07-2023 16:25 ]
Dan bestel je een S23 ultra black 256gb bij Samsung zelf ivb met een prima inruildeal. Leverdatum: vandaag.
Vrijdag een mailtje gehad: sorry het word het einde van de week. Geen probleem, vervelend maar goed. Staat nu ineens in de orderpagina de leverdatum op de 28e. Ja ehhh jongens dat gaat m niet worden he...
Vrijdag een mailtje gehad: sorry het word het einde van de week. Geen probleem, vervelend maar goed. Staat nu ineens in de orderpagina de leverdatum op de 28e. Ja ehhh jongens dat gaat m niet worden he...
I am the great Cornholio!
Nou uiteindelijk toch een deal kunnen maken via de Samsung customer service shop. Kreeg extra korting omdat de klantenservice enorm traag was. EDIT: korting blijkt hetzelfde te zijn als ICS korting maar toch nog steeds een goede deal 
Heb nu de S23+ besteld met 512GB voor €756,- zoiets inclusief een hoesje en er is €52 inruil afgehaald voor inruil van een hele oude laptop.
Nu kijken wanneer ie geleverd wordt 🤞
Krijg morgen wel het hoesje en de Tab A8 maar de levering voor de telefoon zelf stond er niet bij. Weet iemand overigens hoe dat zit met een deellevering en evt retourrecht? Gaat het retourrecht in op het moment dat de order compleet is uitgeleverd?
Heb nu de S23+ besteld met 512GB voor €756,- zoiets inclusief een hoesje en er is €52 inruil afgehaald voor inruil van een hele oude laptop.
Nu kijken wanneer ie geleverd wordt 🤞
Krijg morgen wel het hoesje en de Tab A8 maar de levering voor de telefoon zelf stond er niet bij. Weet iemand overigens hoe dat zit met een deellevering en evt retourrecht? Gaat het retourrecht in op het moment dat de order compleet is uitgeleverd?
[ Voor 7% gewijzigd door onnaj op 14-07-2023 21:53 ]
Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe zakelijke telefoon en overweeg de S23 op dit moment. Ik heb 50 euro per maand (dat wordt vergoed), ik kan niet iets kopen met korting en dan terug krijgen. Het moet altijd in die 50 euro blijven.
Ik kan nu via KPN verlengen met een A8 tab + de telefoon, 128 gb, 12 gb en onbeperkt bellen. Ik zie diezelfde aanbieding met 256 gb opslag ook voor 40 euro per maand ipv 50 euro.
Ik heb ook nog een twee jaar oude s21 in te ruilen (bij voorkeur niet via Marktplaats). Wat zijn slimme constructies, ik zie inruilkortingen en inruilvoorstellen van rond de 200 euro bij bepaalde bedrijven.
Ik kan nu via KPN verlengen met een A8 tab + de telefoon, 128 gb, 12 gb en onbeperkt bellen. Ik zie diezelfde aanbieding met 256 gb opslag ook voor 40 euro per maand ipv 50 euro.
Ik heb ook nog een twee jaar oude s21 in te ruilen (bij voorkeur niet via Marktplaats). Wat zijn slimme constructies, ik zie inruilkortingen en inruilvoorstellen van rond de 200 euro bij bepaalde bedrijven.
Iemand al een idee wanneer de S23+ 512GB online exclusive leverbaar is? Heb hem vd week besteld, maar leverdatum is nog niet bekend kwam ik achteraf achter. De tab A8 en het hoesje heb ik wel al
Iemand enig idee of er nog een cashback (of riante inruil met oude hardware) actie te verwachten is op relatief korte termijn? Ik zou graag een Galaxy S23 256GB willen maar vind de huidige niet-actie prijs wat gortig... (Los 769€, met abo 720€).
Wie het weet mag het zeggen 😊
Wie het weet mag het zeggen 😊
@Eelke Spaak Ik zal mijn glazenbol even afstoffen voor je...
ik kom er even niet uit, wellicht hebben mensen hier meer ervaring.
in de pricewatch kwam ik dit toestel tegen:
uitvoering: Samsung Galaxy S23 Ultra, 12GB ram, 256GB opslag Enterprise Editi...
ideaal toestel voor mij, veel geheugen, iets minder opslag.
Dus deze besteld bij azerty voor een mooie prijs. de link stond eerst 8GB, maar de Enterprise leek 12gb te hebben. heb toen nog een mail gestuurd naar azerty over welk toestel dit nu zou zijn voordat ik mijn bestelling plaatste.
2 weken later eindelijk het toestel binnen gekregen:
Maar dit toestel is maar 8GB geheugen.
Nu ben ik wat gaan zoeken op het internet aangezien ik eerst de informatie kreeg dat de enterprise een versie was met 12GB/256GB. maar nu kreeg ik dit "niet bestaande" model binnen. en nu lijkt dat de standaard te zijn?
hoe zit dat?
Bestaat de 12GB/256GB versie wel?
en waar zou ik deze dan kunnen verkrijgen, de website van samsung zelf lijkt deze versie niet te leveren dus ik ben momenteel even confused.
Toestel dat ik gekregen heb is:
SM-S918BZKDEEE
SKU 8 806094 923414
in de pricewatch kwam ik dit toestel tegen:
uitvoering: Samsung Galaxy S23 Ultra, 12GB ram, 256GB opslag Enterprise Editi...
ideaal toestel voor mij, veel geheugen, iets minder opslag.
Dus deze besteld bij azerty voor een mooie prijs. de link stond eerst 8GB, maar de Enterprise leek 12gb te hebben. heb toen nog een mail gestuurd naar azerty over welk toestel dit nu zou zijn voordat ik mijn bestelling plaatste.
2 weken later eindelijk het toestel binnen gekregen:
Maar dit toestel is maar 8GB geheugen.
Nu ben ik wat gaan zoeken op het internet aangezien ik eerst de informatie kreeg dat de enterprise een versie was met 12GB/256GB. maar nu kreeg ik dit "niet bestaande" model binnen. en nu lijkt dat de standaard te zijn?
hoe zit dat?
Bestaat de 12GB/256GB versie wel?
en waar zou ik deze dan kunnen verkrijgen, de website van samsung zelf lijkt deze versie niet te leveren dus ik ben momenteel even confused.
Toestel dat ik gekregen heb is:
SM-S918BZKDEEE
SKU 8 806094 923414
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Als ik het goed heb begrepen (er was daar een topic over op Reddit die ik had gezien)
Is de 256GB 12GB model exclusief voor onder andere India, en in EU heb je helemaal geen 256GB 12GB.
Maar ik kan er ook verder geen info over vinden, echter zou ik niet verbaasd zijn als dit klopt, zou niet de eerste keer zijn met een telefoon.
Is de 256GB 12GB model exclusief voor onder andere India, en in EU heb je helemaal geen 256GB 12GB.
Maar ik kan er ook verder geen info over vinden, echter zou ik niet verbaasd zijn als dit klopt, zou niet de eerste keer zijn met een telefoon.
512GB uitvoering heeft 12GB RAM.
Ik zou genoeg opslag nemen, achteraf geen mogelijkheid om uit te breiden dat is waarom ik minimaal 512GB heb gekozen bij de S22 Ultra. Ik heb nog 290GB beschikbaar
Oke, je kan uitbreiden via USB-C aansluiting met een kabeltje maar handig is dit niet
Ik zou genoeg opslag nemen, achteraf geen mogelijkheid om uit te breiden dat is waarom ik minimaal 512GB heb gekozen bij de S22 Ultra. Ik heb nog 290GB beschikbaar
Oke, je kan uitbreiden via USB-C aansluiting met een kabeltje maar handig is dit niet
[ Voor 5% gewijzigd door Van der Berg op 28-07-2023 21:59 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
wat plaatst jij dan zoals op jouw smartphone qua data?Van der Berg schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 21:57:
512GB uitvoering heeft 12GB RAM.
foto's plaats ik in mijn Google Drive (--> Google Foto's) en verwijder ze dan van smartphone.
ik heb nog 450gb over op mijn s23u.
Ik heb enorm veel foto's en video's naast de app.g86 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 11:42:
[...]
wat plaatst jij dan zoals op jouw smartphone qua data?
foto's plaats ik in mijn Google Drive (--> Google Foto's) en verwijder ze dan van smartphone.
ik heb nog 450gb over op mijn s23u.
Alleen al 30GB toen ik in April met 12 dagen op reis ging
Ik gebruik geen Google opslag. Ik heb een keertje geprobeerd en mijn hele Gmail account was vol.
[ Voor 10% gewijzigd door Van der Berg op 29-07-2023 14:29 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Ik heb Google One. Dus met data abonnement.Van der Berg schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 14:27:
[...]
Ik heb enorm veel foto's en video's naast de app.
Alleen al 30GB toen ik in April met 12 dagen op reis ging
Ik gebruik geen Google opslag. Ik heb een keertje geprobeerd en mijn hele Gmail account was vol.
Ik ben op zoek naar een S23 128gb. Via de ing krijg ik een code die ik op Samsung.com kan invoeren. Prijs komt dan rond de 750 uit. Op de site van Samsung staat dat je dan ook nog 100 korting van hun krijgt. Echter ben doorgeklikt tot de ideal pagina maar geen korting.. iemand hem via deze weg ook besteld en dit wel voor elkaar gekregen?
@dbzfan is dat niet met inleveren van een oud toestel?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Even een vraag:
Ik kan de 23 ultra krijgen voor 869 euro als ik mijn oude toestel (galaxy watch inlever).
Is best wel veel geld. Is dit een goeie deal?
Ik kan de 23 ultra krijgen voor 869 euro als ik mijn oude toestel (galaxy watch inlever).
Gelet op je naam een goede deal.UltraInstinct schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 01:37:
Even een vraag:
Maar serieus, ik vind het tot nu toe een toestel wat zijn geld meer dan waard is (gelet op concurrentie, niet de prijs in voor telefoons in het algemeen, die vind ik overall te hoog).
Goede accu, goede cameras, de stylus is voor mij handig en het scherm vind ik prachtig.
Het zal er vooral om gaan wat jij verwacht van een telefoon van deze prijs.
Is dat nog icm andere kortingen?UltraInstinct schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 01:37:
Even een vraag:
Ja met ing korting is die 1110 of zoiets en dan min 250 euro voor inleveren oud tel.
12 of 8GBUltraInstinct schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 01:37:
Even een vraag:
Ik ben ook nog steeds aan het zoeken, maar wil voor 12GB gaan. Nu is 8 meer dan genoeg, maar over een paar jaar weet ik niet. Scheelt €144 en dat is best veel. Ik kijk bij ICS, dat zijn zelfde kortingen als via ING.
Ik raad de Galaxy S23 Ultra met 12GB RAM uitvoering aan. Neem genoeg opslagruimte want dit is niet meer uitbreidbaar, uiteraard kan je een Micro-SD slotje aansluiten via de USB-C poort, maar handig is dit niet.
Ik kan de ultra 8 gb variant voor 680 kopen met alle korting.Van der Berg schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:25:
Ik raad de Galaxy S23 Ultra met 12GB RAM uitvoering aan. Neem genoeg opslagruimte want dit is niet meer uitbreidbaar, uiteraard kan je een Micro-SD slotje aansluiten via de USB-C poort, maar handig is dit niet.
De s23+ voor 510 euro
Welke zouden jullie nemen? En een goed deal?
Hoe kom je aan deze prijzen als ik vragen mag?UltraInstinct schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 23:29:
[...]
Ik kan de ultra 8 gb variant voor 680 kopen met alle korting.
De s23+ voor 510 euro
Dat is met een abonnement neem ik aan...?UltraInstinct schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 23:29:
[...]
Ik kan de ultra 8 gb variant voor 680 kopen met alle korting.
De s23+ voor 510 euro
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik ga waarschijnlijk voor de s23 ultra, 256gb,8gb, zwart. Ik moet zeggen dat ik het overzicht wel kwijt ben. Ik zie op dit forum prijzen van 700-800 euro terug komen (icm inruil of andere acties). Maar als ik nu online check, zie ik prijzen van 1070-1399. Dat is een fors verschil! Als er tips/acties zijn, hoor ik 't graag. Ben overigens ook Samsung member en heb wel even en 10jr oude rzr mobiel om te ruilen
. 🙏
Via de ING/ICS korting kom je op dit moment op 869,- voor dat model (incl. De inruil korting).ziconl schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:26:
Ik ga waarschijnlijk voor de s23 ultra, 256gb,8gb, zwart. Ik moet zeggen dat ik het overzicht wel kwijt ben. Ik zie op dit forum prijzen van 700-800 euro terug komen (icm inruil of andere acties). Maar als ik nu online check, zie ik prijzen van 1070-1399. Dat is een fors verschil! Als er tips/acties zijn, hoor ik 't graag. Ben overigens ook Samsung member en heb wel even en 10jr oude rzr mobiel om te ruilen. 🙏
Don't dream your life, live your dreams!
Thanks voor de snelle reactie!SilencerNL schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:34:
[...]
Via de ING/ICS korting kom je op dit moment op 869,- voor dat model (incl. De inruil korting).
Noob vraag, maar hoe kom ik bij de ING korting? (ben daar klant/heb rentepunten) 🙏
Via de rentepunten shop, zoek op S23, dan de 2e keuze. 👍ziconl schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:39:
[...]
Thanks voor de snelle reactie!
Noob vraag, maar hoe kom ik bij de ING korting? (ben daar klant/heb rentepunten) 🙏
Gezien, thx voor de tip!!SilencerNL schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:42:
[...]
Via de rentepunten shop, zoek op S23, dan de 2e keuze. 👍
Via ING korting bij Samsung in combinatie met inruil van oud toestel (200€ bonus inruilwaarde), is de S23+ 256GB nu €699. Zouden jullie zeggen dat dit een goede prijs is vergeleken met de eerdere acties die op de S23+ zijn geweest?
Eind april betaalde ik € 789,- voor de S23+ 512 GB.Jeroen96 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:41:
Via ING korting bij Samsung in combinatie met inruil van oud toestel (200€ bonus inruilwaarde), is de S23+ 256GB nu €699. Zouden jullie zeggen dat dit een goede prijs is vergeleken met de eerdere acties die op de S23+ zijn geweest?
Ook met inruil van oud toestel (wat niets waard was) met € 200 bonus inruilwaarde.
Er zat toen ook een Harman Kardon Onyx Studio 7 speaker bij.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Dat hoorde ik. Maar als ik nu dit probeer voor een S23 (niet plus) dan krijg ik 60 euro voor mijn huidige S10. En 0 euro voor mijn vorige A3 uit 2017. Lijkt erop dat ze stenger zijn voor oudere devices.Megapaul schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 14:05:
[...]
Eind april betaalde ik € 789,- voor de S23+ 512 GB.
Ook met inruil van oud toestel (wat niets waard was) met € 200 bonus inruilwaarde.
Er zat toen ook een Harman Kardon Onyx Studio 7 speaker bij.
Ik denk dat zo'n inruilactie er voornamelijk is om te voorkomen dat die nog redelijke toestellen op de 2e hands markt terecht komen en dan door potentiële nieuwkopers gekocht worden. Geen idee wat ze met de ingeruilde toestellen doen, waarschijnlijk naar een ver land verschepen om daar toch nog wat merkbekendheid te bereiken en evt marktaandeel te veroveren?
Lijkt het inderdaad op. Weinig voordeel te behalen helaas.segil schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 18:25:
[...]
Dat hoorde ik. Maar als ik nu dit probeer voor een S23 (niet plus) dan krijg ik 60 euro voor mijn huidige S10. En 0 euro voor mijn vorige A3 uit 2017. Lijkt erop dat ze stenger zijn voor oudere devices.
S23 ultra, 256gb voor 1089,- via belsimpel.nl.
Kan het op dit moment niet goedkoper vinden, dus maar besteld
Gisteren hier nog neergezet, 869,- via de kortingsite van ING/ICS. Scheelt een hoop geld!ziconl schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 13:11:
Edit: ik zie dat je dat ook gezien hebt. Waarom kies je dan toch voor Belsimpel?
[ Voor 11% gewijzigd door SilencerNL op 24-08-2023 13:27 ]
Dat is sws te duur. Dan had ik mooi even gewacht. De aanbiedingen voor de S23 serie vliegen je letterlijk om de oren.ziconl schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 13:11:
Ik heb eind mei 665 euro "betaald" voor de S23 Ultra 256GB/8GB. Dit is wel bij een abonnement, maar die heb ik in ieder geval toch nodig en dat helpt met de prijs. (Nodig voor de T-Mobile Thuis korting op 1Gbit internet)
1060 basisprijs bij Mediamarkt - 200 extra korting - 150 inruilkorting - 45 euro teruggekregen voor mijn 6 jaar oude S8 die in de la lag te rotten. Die 395 ging direct van het toestelkrediet af. Dus nu 665 totaal over bij een 2 jarig abonnement.
Dus het moet voor jou ook echt veel goedkoper kunnen, zelfs de deals die hier de afgelopen dagen genoemd zijn, zijn beter.
Thx voor 't meedenken! Was vandaag bij mediamarkt en de prijs is daar 1299. Er was geen standaard korting van 200 euro vermeld. Icm mobiel abbo is het inderdaad goedkoper, maar dan betaal je het alsnog verspreid over je abbo kosten. Dus vraag me af of door jou genoemde 665EUR wel 'netto' is of dat je een deel afbetaald tijdens abbo. Bijvoorbeeld via mobiel.nl gezocht, maar icm abonnement is de werkelijke prijs van de telefoon 1200-1400 EUR, welke deels is 'verborgen' in je abbo kosten.dehardstyler schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 13:21:
[...]
Dat is sws te duur. Dan had ik mooi even gewacht. De aanbiedingen voor de S23 serie vliegen je letterlijk om de oren.![]()
Ik heb eind mei 665 euro "betaald" voor de S23 Ultra 256GB/8GB. Dit is wel bij een abonnement, maar die heb ik in ieder geval toch nodig en dat helpt met de prijs. (Nodig voor de T-Mobile Thuis korting op 1Gbit internet)
1060 basisprijs bij Mediamarkt - 200 extra korting - 150 inruilkorting - 45 euro teruggekregen voor mijn 6 jaar oude S8 die in de la lag te rotten. Die 395 ging direct van het toestelkrediet af. Dus nu 665 totaal over bij een 2 jarig abonnement.
Dus het moet voor jou ook echt veel goedkoper kunnen, zelfs de deals die hier de afgelopen dagen genoemd zijn, zijn beter.
Op de Samsung site was de prijs incl korting 1199 en ik heb een oude iPhone waar ik 50 euro voor kreeg.
Ik zie dus echt geen betere deals, maar mogelijk snap ik er niets van:). Maargoed, misschien kan ik beter toch nog even geduld hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door ziconl op 24-08-2023 17:21 ]
Omdat dat niet de actuele prijs is. Als ik inlog via ING, gaat de prijs van 1399 naar 1119. De inruil korting stelt niets voor, want krijg nog maar 50 euro voor een oude iPhone. Dus per saldo niet goedkoper. Doe ik iets verkeerd, mis ik iets anders dan?SilencerNL schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 13:13:
[...]
Gisteren hier nog neergezet, 869,- via de kortingsite van ING/ICS. Scheelt een hoop geld!
Edit: ik zie dat je dat ook gezien hebt. Waarom kies je dan toch voor Belsimpel?
Yup, je mist de €250,- extra inruil, dus in jouw geval 300,- euro inruilziconl schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 17:24:
[...]
Omdat dat niet de actuele prijs is. Als ik inlog via ING, gaat de prijs van 1399 naar 1119. De inruil korting stelt niets voor, want krijg nog maar 50 euro voor een oude iPhone. Dus per saldo niet goedkoper. Doe ik iets verkeerd, mis ik iets anders dan?
Wtf echt? Dus er zou nog 200 euro van die 1119 af gaan, vanwege promo? Er gaat niets meer af bij de winkelwagen. Ik dacht dat 1399 naar 1119 al de korting was. Are you sure?SilencerNL schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 17:45:
[...]
Yup, je mist de €250,- extra inruil, dus in jouw geval 300,- euro inruil
dan zijn die preorder acties wel niet slecht geweest eigenlijk in februari
met 300 euro extra inruilwaarde (voor een oude gsm die niks waard was, 19 euro) kwam ik zo rond 1000 euro voor de s23 ultra, en je hebt m vanaf het begin dat hij er is...
en dat trouwens voor het 512/12 model want dat was een gratis upgrade toen
met 300 euro extra inruilwaarde (voor een oude gsm die niks waard was, 19 euro) kwam ik zo rond 1000 euro voor de s23 ultra, en je hebt m vanaf het begin dat hij er is...
Ik heb je er nu 3x op gewezen. Doe ermee wat je wilt. 👍ziconl schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 17:52:
[...]
Wtf echt? Dus er zou nog 200 euro van die 1119 af gaan, vanwege promo? Er gaat niets meer af bij de winkelwagen. Ik dacht dat 1399 naar 1119 al de korting was. Are you sure?
Omdat ik in een goede bui ben:ziconl schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 17:52:
[...]
Wtf echt? Dus er zou nog 200 euro van die 1119 af gaan, vanwege promo? Er gaat niets meer af bij de winkelwagen. Ik dacht dat 1399 naar 1119 al de korting was. Are you sure?
:strip_exif()/f/image/l42vT6KU4uBopK81lFGUYmoS.jpg?f=fotoalbum_medium)
Als je geen klant bent bij ING/ICS is een korting als deze zeker niet ergens anders te vinden?SilencerNL schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:34:
[...]
Via de ING/ICS korting kom je op dit moment op 869,- voor dat model (incl. De inruil korting).
Zag op Pepper deze verlopen aanbieding tegen, maar goed die korting (wat volgens mij op hetzelfde neer komt) werkt niet meer.
Hoe krijg je die? ik heb ING maar mijn Pixel 3a staat niet in het lijstje om in te ruilen..SilencerNL schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 17:45:
[...]
Yup, je mist de €250,- extra inruil, dus in jouw geval 300,- euro inruil
Volgens mij heb je ook een 'other' optie.dbzfan schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:45:
[...]
Hoe krijg je die? ik heb ING maar mijn Pixel 3a staat niet in het lijstje om in te ruilen..
Volgens mij werkt ie nog wel, al geprobeerd?13art schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:40:
[...]
Als je geen klant bent bij ING/ICS is een korting als deze zeker niet ergens anders te vinden?
Zag op Pepper deze verlopen aanbieding tegen, maar goed die korting (wat volgens mij op hetzelfde neer komt) werkt niet meer.
Ja, in die zin dat de S23+ dan op 899 staat, maar de 200 extra zoals in de aanbieding op Pepper waardoor het toestel op 699 uit komt zit er niet meer bij.SilencerNL schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:47:
[...]
Volgens mij werkt ie nog wel, al geprobeerd?
Edit: Nu kom ik er helemaal niet meer in en wordt er om een geldige personeelscode.
[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 24-08-2023 19:55 ]
Voor die extra 200 euro, moet je een inruil telefoon ingeven. Dan gaat die 200 euro er in je mandje vanaf.13art schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:50:
[...]
Ja, in die zin dat de S23+ dan op 899 staat, maar de 200 extra zoals in de aanbieding op Pepper waardoor het toestel op 699 uit komt zit er niet meer bij.
Edit: Nu kom ik er helemaal niet meer in en wordt er om een geldige personeelscode.
Stik, nu doet hij het wel, toen ik het eerder deed in een andere browser pakte hij hem niet. Kan nu de S23+ kopen voor 640 euro. Tempting...SilencerNL schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 20:00:
[...]
Voor die extra 200 euro, moet je een inruil telefoon ingeven. Dan gaat die 200 euro er in je mandje vanaf.
Edit:
Besteld! Heb ik het nodig, nee niet bepaald, maar op deze manier kon ik nog wel 259 voor mijn OnePlus 7T Pro krijgen. En weer terug naar een plat scherm ipv gebogen scherm randen.
[ Voor 20% gewijzigd door 13art op 25-08-2023 12:54 ]
Dit was meer om aan te geven dat er veel betere deals geweest zijn, die gegarandeerd weer gaan komen. Dus misschien beter even wachten of de ING deal pakken als je nu een nieuwe wil.ziconl schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 17:17:
[...]
Thx voor 't meedenken! Was vandaag bij mediamarkt en de prijs is daar 1299. Er was geen standaard korting van 200 euro vermeld. Icm mobiel abbo is het inderdaad goedkoper, maar dan betaal je het alsnog verspreid over je abbo kosten. Dus vraag me af of door jou genoemde 665EUR wel 'netto' is of dat je een deel afbetaald tijdens abbo. Bijvoorbeeld via mobiel.nl gezocht, maar icm abonnement is de werkelijke prijs van de telefoon 1200-1400 EUR, welke deels is 'verborgen' in je abbo kosten.
Op de Samsung site was de prijs incl korting 1199 en ik heb een oude iPhone waar ik 50 euro voor kreeg.
Ik zie dus echt geen betere deals, maar mogelijk snap ik er niets van:). Maargoed, misschien kan ik beter toch nog even geduld hebben.
Edit: te snel gepost.
Sinds de "gratis" toestellen niet meer uitgedeeld worden, is je telefoon soms daadwerkelijk goedkoper als je deze bij een abonnement besteld. Ik ga daadwerkelijk netto 660 euro betalen voor mijn S23 Ultra. En dat abonnement zou ik ook nemen als ik de telefoon los zou kopen. Als je echt helemaal niet rood wil staan, kun je na het afsluiten van het abonnement, in ieder geval bij T-Mobile, direct het hele bedrag aflossen. Ik kan dus zo even geen nadelen bedenken, behalve dat je 2 jaar vast zit aan een abonnement.
[ Voor 20% gewijzigd door dehardstyler op 24-08-2023 20:52 ]
Ik had de 12/512 S23 Ultra toen voor 869 euro zonder enige inruil en dat was inclusief 12 maanden 50+ mobiel abo (met weinig data en minuten maar whatever, toch niet echt nodig)dawai0 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 18:25:
dan zijn die preorder acties wel niet slecht geweest eigenlijk in februari
Nog steeds erg blij mee. Zou niet meer zonder die camerasetup willen.
[ Voor 5% gewijzigd door XelaRetak op 24-08-2023 21:09 ]
Leuke community is tweakers toch:).
Thanks aan iedereen voor de hulp! Heb via ING link besteld met extra inruil korting 🙏
Thanks aan iedereen voor de hulp! Heb via ING link besteld met extra inruil korting 🙏
Goed om te lezen dat het gelukt is! Vast veel plezier ermee! Ik moet helaas nog even tot de 29e wachten om mijn S23 in ontvangst te nemen...ziconl schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 21:36:
Leuke community is tweakers toch:).
Gisteren is dan ook eindelijk mijn S23 128GB in de groene kleur binnengekomen.
Bij een T-Mobile abonnement via Mobiel.nl, totale toestelkosten kwamen op €552,-.
Misschien niet de beste deal ooit, maar heb mijn jaar oude S21FE nog voor een leuke prijs kunnen doorverkopen.
Voor degene die overwegen het toestel (of een andere) via GSMWeb.nl te kopen, zou ik dit ten sterkste afraden en eerst de reviews op bijv. Trustpilot lezen. Ondanks toezeggingen dat het toestel op voorraad zou zijn had ik na twee weken nog niets ontvangen. Na vele telefoontjes (als je er al doorheen komt) en vermoedelijke smoesjes om je aan het lijntje te houden, werd uiteindelijk toegegeven dat men geen idee heeft wanneer het toestel geleverd kan worden. Hierop heb ik besloten om de koop te herroepen, hetgeen daarna gelukkig wel binnen enkele dagen netjes is verwerkt en afgerond.
Vervelende situatie dus, ook voor degene die bij GSMWeb op de klantenservice werken en hier zelf ook niets aan kunnen doen. Maar wees dus gewaarschuwd alvorens bij deze partij een S23 of een ander toestel te bestellen.
Bij een T-Mobile abonnement via Mobiel.nl, totale toestelkosten kwamen op €552,-.
Misschien niet de beste deal ooit, maar heb mijn jaar oude S21FE nog voor een leuke prijs kunnen doorverkopen.
Voor degene die overwegen het toestel (of een andere) via GSMWeb.nl te kopen, zou ik dit ten sterkste afraden en eerst de reviews op bijv. Trustpilot lezen. Ondanks toezeggingen dat het toestel op voorraad zou zijn had ik na twee weken nog niets ontvangen. Na vele telefoontjes (als je er al doorheen komt) en vermoedelijke smoesjes om je aan het lijntje te houden, werd uiteindelijk toegegeven dat men geen idee heeft wanneer het toestel geleverd kan worden. Hierop heb ik besloten om de koop te herroepen, hetgeen daarna gelukkig wel binnen enkele dagen netjes is verwerkt en afgerond.
Vervelende situatie dus, ook voor degene die bij GSMWeb op de klantenservice werken en hier zelf ook niets aan kunnen doen. Maar wees dus gewaarschuwd alvorens bij deze partij een S23 of een ander toestel te bestellen.
Weet iemand hoe het zit met retour als je gebruik hebt gemaakt van een trade in?
Ja... Alles retour anders wordt de koopovk niet ontbonden (aankoopbedrag wordt niet teruggeboekt zolang alles niet terug is incl. promoties). Voor de inruil heb je een aparte overeenkomst met een Samsung partner die dat regelt, maar bij de inruil wordt al vermeld dat retour van de inruil niet mogelijk is ....tenzij je een lager bedrag krijgt dat van tevoren is gecommuniceerd, dan kan je het nog terugvragen, anders ben je er al ermee akkoord gegaan inclusief die voorwaarden van geen retour.WouterL schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 15:41:
Weet iemand hoe het zit met retour als je gebruik hebt gemaakt van een trade in?
[ Voor 74% gewijzigd door danda op 25-08-2023 15:53 ]
Bedoel als je de s23 wilt retourneren maar je hebt al een oud toestel ingeleverddanda schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 15:43:
[...]
Ja... Alles retour anders wordt de koopovk niet ontbonden (je krijgt je aankoopbedrag niet terug)
Je inruiltoestel ben je kwijt bij een retour .... Je krijgt het bedrag terug wat je hebt betaald incl. de overeengekomen inruilvergoeding
[ Voor 3% gewijzigd door danda op 25-08-2023 17:03 ]
Is zeker gelukt, mooie deal zo. Waarom duurt levering bij jou zo lang? Ik heb ook allee nog maar een bevestigingsmail en ordernr overigens. Nog geen verzend mail yet:sSilencerNL schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 21:38:
[...]
Goed om te lezen dat het gelukt is! Vast veel plezier ermee! Ik moet helaas nog even tot de 29e wachten om mijn S23 in ontvangst te nemen...
Geen idee, denk dat de groene S23 256gb niet op voorraad was. Maar hij komt vandaag toch alziconl schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 08:10:
[...]
Is zeker gelukt, mooie deal zo. Waarom duurt levering bij jou zo lang? Ik heb ook allee nog maar een bevestigingsmail en ordernr overigens. Nog geen verzend mail yet:s