Betere leesbaarheid topic templates

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36
Op diverse plekken gebruiken we topic templates (aankoopadvies bijv.). Heel leuk, maar er vallen me twee dingen op. Ten eerste laten veel mensen de default-teksten staan (valt weinig aan te doen denk ik), maar vooral: het levert soms hele lappen cursieve tekst op, veroorzaakt door bijv. dit:

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Die Italics maken topicstarts (voor mij althans) vrijwel onleesbaar. Check dit: Een toekomstbestendige pc bouwen - SimGaming en Streamen en 13600K systeem 4k videobewerking in Premiere Pro en Game PC - Budget: ~€1000-1100

Ik zou zeggen: kunnen die [i] en [/i]-tags er niet gewoon uit? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Reinier op 20-07-2023 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36
Ben ik de enige die vindt dat hier op een hele simpele manier voor een betere leesbaarheid van met name aankoopadviestopics gezorgd kan worden?

Ik zou best aan deze discussie mee willen doen maar ik kan de TS echt niet lezen :D
Advies gevraagd voor werk pc, richtprijs 4000 - 5500 euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:53
Als je het op een PC met browser leest, dan kan je als work-around inzoomen gebruiken.
In Firefox is dat ctrl + en ctrl - om weer uit te zoomen.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 17:03

jelle.

Product Owner
Dat is niet zozeer een vraag aan Product & Development, maar aan de crewleden die de betreffende templates beheren. Ik tag @Gonadan even en verplaats deze naar LA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@Reinier wat maakt dat het onleesbaar is voor jou? Het feit dat het schuin gedrukt is in het algemeen?
Persoonlijk heb ik daar weinig last van, kan het aan bepaalde instellingen liggen?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8