Nice hoe heb je dat met die radiozenders gedaan?ppeterr schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:19:
Sinds kort een beetje meer bezig geweest met HomeAssistant. Doe een heleboel kleine
projectjes tegelijk, en niet altijd alles lukt even goed. Draai er nog een ander systeem naast
voor het meeste van mijn automations. Dat is een fibaro HC3, met mqtt bridge rommel ik er nu
wat mee in HA. Dit vooral omdat het grafisch een veelvoud beter eruit ziet dan wat fibaro bied.
Het is lang niet zo advanced als ik hier in het topic zie, en het is ook nogeens gemaakt met een
dashboard generatorDwayne's dashboard.
Maar dat heeft mij al zeg ik zelf best een mooi resultaat gegeven. Het is nog een WIP, het uiteindelijke
doel is om de dingen die niet geheel uitzichzelf gaan (ik ben van mening dat eigenlijk alles zonder dashboard
moet werken, op het moment dat het moet) te kunnen bedienen vanaf een display aan de muur.
Anyway ik heb dit in elkaar gefrut.
[Afbeelding]
Opzich wel handig aangezien ik weinig radio luister en als ik het wel luister vaak maar een paar stations zijn.
Of zit dat in Dwayne's dashboard?
Voor de rest zie het er al erg netjes uit.
Zelf ga ik ook nog een keer goed bezig.
Ik vind mijn setup er momenteel te standaard uitzien
[ Voor 4% gewijzigd door thespeed op 23-02-2023 12:30 ]
/f/image/92hbSllAShGgrArAr4I29isu.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/guMErZxuHz5v2Pn6ipmsuITr.png?f=user_large)
/f/image/GIaIY6T2Ge8vTSpdgkJZJbmD.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/sa8w3XPLzrAOpqigynlphS68.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/amIXAEKMjdVNL7A1fkIa7SER.jpg?f=user_large)
/f/image/u4vqXbVkPSof87sve30YvImB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wej39iLxtjNrDIsQVDujEBvf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qwWjZVGClUp19N7yNq1A9O34.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/GFS7l6d9b4gvrlEhFmGLYTtP.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3ZPyUBcN32eahgozN9pgv7k8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W5CfHWs6OwR2himfccM8ICjk.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/jfvNyrIoAxctQADi9marNb8I.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uWk0WeamTjsialWjlhORI9WF.jpg?f=fotoalbum_large)