Ik heb vsync en framelimits sinds het testen uitgelaten. De resultaten uit de originele post zijn hierop dus van toepassing.freaky35 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 21:57:
[...]
Tis nog niet duidelijk naar mijn mening of de gpu wel zo slecht presteerd.
Het is me niet duidelijk wat de kaart in games doet.
Plus de Ts heeft een 90hz monitor 3440x1440p.
Dat houd ook veel performance tegen die 90hz.
TS heb je wel eens gekeken zonder frame limit wat die doet met vsync uit.
Wat zijn de fps die je krijgt in elke games, dus lows and highs
Ik bewijfel echt sterk of er wel zoveel mis is met het systeem.In die zin dat er wat rma moet.
Als ik die 3d mark score zie dan is dat niet lager als wat een 4080 bv hoort te doen.
De GPU scoort zoals het hoort in 3DMark. Dat gezegd vind ik het wel vreemd dat het met DLSS in Cyberupnk slechts tussen 60 en 80 procent gebruikt. Ik haal telkens Cyberpunk aan omdat ik die het meest heb getest.
De resultaten in Hitman waren wat vreemd. Ik heb net even getest. Met RT en DLSS aan ging het gebruik wanneer ik naar een gebied met veel reflecties (van een parkeerplek naar een feest bij een gebouw met veel glas) keek van tussen de 80 en 95% naar 65% en de framerate van 90 naar 45. Ging ik een paar stappen naar een ander gebied schoot het terug omhoog. RT uit en dezelfde situatie volgend gaat de framerate van 170-190 en 65% gebruik op de parkeerplek naar 75 fps en 40% gebruik kijkend naar het feest. CPU cores/threads liggen tussen de 25 en 50%.
EDIT: Met DLSS aan is het gebruik van de GPU op de parkeerplaats 95-100%. Uitkijkend over het feest 55%. DLSS uit respectievelijk 95-100% en 80%.
[ Voor 4% gewijzigd door WandererOfDis op 01-01-2023 22:34 ]