meerdere vergelijkings lijsten

Pagina: 1
Acties:
  • 312 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almervb
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-12-2023
Wie kan mij vertellen hoe ik 6 smartphones in een vergelijkingslijst en 5 wasmachines in een andere vergelijkingslijst kan plaatsen? Het lijkt een zo voor de hand liggend functie, maar ik weet niet hoe het moet. Ik heb alleen 1 lijst met de 11 producten.

Tweede vraag, ik zou heel graag ook de volgorde in de lijst aanpassen. Dus bijv de tweede smartphone naar de 5e plaats slepen.

Workaround zou zijn meerdere accounts aanmaken, maar op een techsite als deze moet het toch wel makkelijker kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Tweakers in prive venster en normaal venster openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almervb
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-12-2023
dank voor je suggestie. Is dat hetzelfde als incognito venster in chrome of duckduckgo?
Meteen geprobeerd. Maar je kunt de vergelijkingslijsten dan nog steeds niet apart opslaan. Bovendien in het incognitovenster de wasmachines verwijderd uit de lijst om alleen de phones te bekijken, maar die wasmachines ben ik dan wel kwijt in de lijst omdat het in mijn account wordt aangepast. Blijft onhandig en vreemd dat het niet kan. Of stel ik dan te hoge eisen? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:55

dragonhaertt

@_'.'

Dit is volgens mij geen standaard optie.
Vergelijkingen hebben wél een unieke URL, die kan je dus gewoon kopiëren en ergens opslaan.
Het (overzichtelijk) opslaan van vergelijkingen (net zoals de wenslijsten/inventaris) zou wel een mooie feature zijn, die je misschien hier kan aanvragen: Mooie features

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:30

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

jelle.

Product Owner
Aangezien @Almervb inmiddels ook een topic in MF heeft aangemaakt, heb ik die samengevoegd met Keuze productcategorie vergelijking pricewatch. Om het overzicht te bewaren doe ik deze op slot :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.