Toon posts:

Producten in vergelijker sorteren

Pagina: 1
Acties:

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:34

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Topicstarter
Beste devvers,

Ik kon nog geen topic vinden hier over en vind het ontbreken van deze feature een groot gemis, vandaar de vermelding hier.

Zodra je in de pricewatch producten toe voeg aan de vergelijking, kan je daarna niet gemakkelijk de volgorde van de vergelijking aanpassen.

De volgorde van de vergelijking staat nu gelijk aan de volgorde van toevoegen aan de vergelijking.
Ik wil deze lijst graag kunnen sorteren.
Dit is vooral handig als je een bepaald product wil gaan kiezen.
Dan kan je, tijdens het vergelijken van de spec's, de beste keuze links zetten (plek 1) en de volgende keuze op 2, enz. enz.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-03 16:00

Maite de Jong

Online Product Manager
Bedankt voor je feedback. Het is natuurlijk een fancy feature om op een soort drag-and-drop-achtige manier met de producten in je vergelijking te kunnen schuiven. Waarom je dit mooi zou vinden snap ik volledig. Het is alleen ook geen goedkope feature en de vraag is hoeveel het uiteindelijk echt bij draagt voor een betere vergelijking.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:36

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Je zou ook met pijltjes kunnen werken onderaan de foto om de kolommen naar links/rechts te schuiven.

Maar je kan op die manier je eigen 'top 3' samenstellen en andere producten toevoegen en weghalen en op die manier een rangorde maken van producten die je wil aankopen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:04
Ook ik wilde dit punt voorstellen, maar zie nu dat er al een topic over loopt.
De volgorde van de artikelen in een vergelijking aanpassen lijkt mij erg handig, en ik hoop dat het een keer mogelijk wordt. Al zou het in eerste instantie een desktop only optie worden is dat niet erg. Ik kan me toch niet voorstellen dat je op een telefoon 4-6 producten gaat vergelijken.

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-03 13:25
Interessant idee, ik doe dit momenteel door de IDs van de producten in de url om te draaien, dus het kan al wel degelijk, alleen niet via de UI.

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:34

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Topicstarter
Stalensnuitje schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 11:17:
Interessant idee, ik doe dit momenteel door de IDs van de producten in de url om te draaien, dus het kan al wel degelijk, alleen niet via de UI.
Inderdaad, zo doe ik t nu ook.
Via de gui deze id's aanpassen is al een prima oplossing.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee